Δηλώσεις συμμετοχής στο 1ο Φεστιβάλ reborn in Athens στο θέατρο "Θησείον, ένα θέατρο για τις τέχνες"

12742609_1030900100300287_2909833314170927972_n

 PRO4 παρουσιάζει στο θησείον, ΕΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΕΧΝΕΣ

το 1ο Φεστιβάλ

reborn in Athens

15 Ιουνίου – 15 Ιουλίου 2016

 

Η εταιρεία PRO4 διοργανώνει στο θέατρο «θησείον, ΕΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΕΧΝΕΣ» για πρώτη φορά ένα φεστιβάλ θεάτρου, χορού και άλλων παραστατικών τεχνών ανοιχτό σε οργανισμούς, ομάδες και δημιουργούς, οι οποίοι δραστηριοποιούνται εκτός των τειχών της πρωτεύουσας.

Με στόχο την ουσιαστικότερη σύνδεση και επικοινωνία της περιφέρειας με το κέντρο και την ανάδειξη της σύγχρονης καλλιτεχνικής δημιουργίας ανά την Ελλάδα, η PRO4 αποφάσισε να δώσει βήμα σε ομάδες και καλλιτέχνες που δραστηριοποιούνται εκτός Αττικής και αναζητούν τρόπους επικοινωνίας με το ευρύτερο κοινό.

Ταυτόχρονα, όμως, δίνεται και η ευκαιρία στο κοινό, τους επισκέπτες, τους δημιουργούς  αλλά και στους παραγωγούς του κέντρου -μέσα στην καρδιά του καλοκαιριού  και παράλληλα με τις δράσεις του Φεστιβάλ Αθηνών- να ανακαλύψουν νέους πυρήνες της εγχώριας δημιουργίας, απομακρυσμένους από το κέντρο, οι οποίοι μπορούν να προσφέρουν δυνατές και ενδιαφέρουσες εμπειρίες θέασης .

 

ΣΗΜΕΙΩΜΑ

«Έχοντας βρεθεί στη θέση των εκτός των αθηναϊκών τειχών δημιουργών και μέσα από την πολυετή εμπειρία μου στο χώρο της διοργάνωσης καλλιτεχνικών εκδηλώσεων, μπορώ να εγγυηθώ την άρτια διεξαγωγή ενός φεστιβάλ που θα συμβάλλει στην καλλιτεχνική ανταλλαγή και ζύμωση, κάτι που αποτελούσε πάντοτε ένα από τα κυρίως ζητούμενα  και που θα μπορεί να προσφέρει στους συμμετέχοντες τις καλύτερες δυνατές συνθήκες για την παρουσίαση των δημιουργιών τους. Στόχος είναι να «συλλέξουμε» όσες περισσότερες προτάσεις υψηλής ποιότητας ώστε το φεστιβάλ αυτό σταδιακά να γίνει θεσμός.

Μανόλης Σάρδης  / PRO4

 

To φεστιβάλ φέτος θα διεξαχθεί στο θέατρο «θησείον» (διαθέτει κλιματισμό), ο τεχνικός εξοπλισμός και το προσωπικό του οποίου, θα είναι στη διάθεση των συμμετεχόντων.

Η PRO4 θα αναλάβει την προβολή και επικοινωνία των παραστάσεων, η οποία συμπεριλαμβάνει, μεταξύ άλλων, και την πρόσκληση και ενημέρωση καλλιτεχνικών διευθυντών θεάτρων, διοργανωτών καλλιτεχνικών εκδηλώσεων και παραγωγών που ενδιαφέρονται να έρθουν σε επαφή με τις σύγχρονες δημιουργικές δυνάμεις της περιφέρειας.

Δυνατότητα συμμετοχής έχουν οργανισμοί, ομάδες καλλιτεχνών ή μεμονωμένοι καλλιτέχνες που δραστηριοποιούνται επαγγελματικά στο χώρο του θεάτρου, του χορού και γενικότερα των παραστατικών τεχνών και που έχουν ήδη δημιουργήσει και παρουσιάσει την δουλειά τους εκτός Αττικής. Δεν αποκλείεται, όμως, και η συμμετοχή όσων έχουν ήδη παρουσιάσει τις δουλειές στους στη Αθήνα και θα ήθελαν να πάρουν μέρος στην διοργάνωση.

Απαραίτητος όρος συμμετοχής είναι είτε τα έργα να είναι ελεύθερα πνευματικών δικαιωμάτων είτε να υπάρχει η απαραίτητη άδεια από τους δημιουργούς (συγγραφείς, μεταφραστές) για τη δημόσια παρουσίαση του έργου το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα στην Αθήνα. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με την κυρία Εβίτα Κούρπα, 211-1029253 στην ΣΟΠΕ -η οποία είναι ενήμερη- προκειμένου να πάρετε την σχετική άδεια η οποία είναι απαραίτητη για τη δημόσια εκτέλεση της παράστασής σας στο φεστιβάλ.

Η αίτηση συμμετοχής σας θα πρέπει να αποσταλεί ηλεκτρονικά μέχρι την 12η Μαΐου 2016 στο [email protected]  Σε περίπτωση που δεν λάβετε μήνυμα ότι η αίτηση έχει παραληφθεί, θα πρέπει να μας την αποστείλετε εκ νέου.

Προτείνουμε η διάρκεια της παράστασης να μην είναι μεγαλύτερη των 2,5 ωρών (μαζί με το διάλειμμα).

Το σχέδιό μας είναι κάθε παράσταση να παρουσιάζεται για δύο συνεχόμενα βράδια. Αν η παράσταση έχει μεγάλη επιτυχία, θα υπάρχει δυνατότητα να παρουσιαστεί και τις δύο επόμενες μέρες το απόγευμα ή μετά την βραδινή παράσταση. Για το ενδεχόμενο να υπάρξει παράταση, παρακαλούμε να μην κλείνετε εισιτήρια επιστροφής αμέσως μετά τις 2 βραδινές παραστάσεις σας αλλά 2 μέρες αργότερα. Αυτό θα βοηθήσει, επίσης, στο να δείτε και την επόμενη παράσταση και έτσι να έχετε μια επαφή και με άλλους συναδέλφους σας.

Η συμμετοχή στο φεστιβάλ προϋποθέτει την καταβολή από μέρους σας –ως εγγύηση συμμετοχής- του ποσού των 150€. Το ποσό θα πρέπει να το καταβληθεί μόλις σας ανακοινωθεί ότι έχετε επιλεγεί για να πάρετε μέρος στο φεστιβάλ. Το ποσό αυτό θα επιστρέφεται μετά το πέρας των παραστάσεών σας. Όλες οι κινήσεις θα γίνονται ηλεκτρονικά μέσω τραπεζών. Γι αυτό το λόγο θα πρέπει να έχετε έναν τραπεζικό λογαριασμό. Όταν κάνετε την κατάθεση, παρακαλούμε να σημειώσετε στην αιτιολογία το όνομα της ομάδας ή της παράστασής σας.

Το φεστιβάλ θα συντάξει ιδιωτικό συμφωνητικό συνεργασίας με όλες τις ομάδες που θα πάρουν μέρος σ’ αυτό. Η κάθε ομάδα θα έχει στη διάθεσή της δέκα μονές προσκλήσεις για να τις διαθέσει όπως αυτή νομίζει. Το εισιτήριο του φεστιβάλ θα είναι της τάξης των 8€ προκειμένου να καλυφθούν  τα πάγια έξοδα του χώρου καθώς και των ανθρώπων που θα εργάζονται γι αυτό. Τα πρώτα 60 εισιτήρια θα πηγαίνουν για τα έξοδα διοργάνωσης και θα μένουν στο θέατρο και τα επόμενα θα μοιράζονται μεταξύ της ομάδας και του θεάτρου σε ποσοστό 80% για την ομάδα και 20% για το θέατρο. Η είσπραξη των ποσών θα γίνεται με ταυτόχρονη έκδοση τιμολογίου ή άλλου αποδεικτικού μέσου (ο τρόπος θα περιγράφεται αναλυτικά στο μεταξύ μας συμφωνητικό). Όλα τα καθαρά έσοδα από εισιτήρια υπολογίζονται μετά την αφαίρεση του ΦΠΑ 6% και εξόδων ticketing (0,25€/εισιτήριο). Το θέατρο αυτή τη στιγμή έχει μέγιστη χωρητικότητα 120 θέσεων (μπορείτε να δείτε το πλάνο θέσεων – σκηνής στο site της PRO4).

Για την υποβολή της δήλωσης συμμετοχής σας είναι απαραίτητα:

  1. Η αποστολή της συμπληρωμένης φόρμας συμμετοχής. Στο θέμα του e-mail θα πρέπει να αναγράφεται το όνομα της παράστασης και η ημερομηνία αποστολής π.χ. «Δήλωση συμμετοχής της παράστασης «όνομα παράστασης» στο reborn in Athens 2016 - ημ/μμ/201..».
  2. Η αποστολή του video ολόκληρης της παράστασης. ΠΡΟΣΟΧΗ: το video θα πρέπει να είναι αμοντάριστο, τραβηγμένο από μια γενική κάμερα που αν είναι δυνατόν βλέπει όλη τη σκηνή. Προτιμότερη η αποστολή με we transfer (ή ένα αντίστοιχο μέσο, π.χ. vimeo).
  3. Η αποστολή έντυπου υλικού σε ηλεκτρονική μορφή (δελτία τύπου, κείμενο παράστασης, κριτικές, δημοσιεύσεις κ.λπ.). Κάθε αρχείο θα πρέπει να είναι σε μορφή word και να περιέχεται στον τίτλο του το όνομα της παράστασης ή το όνομα της ομάδας (π.χ. parastasi-1.doc).
  4. Η αποστολή φωτογραφικού υλικού. Οι φωτογραφίες θα πρέπει να είναι σε μορφή jpg, μεγέθους μέχρι 1,5 MB (περίπου), να περιέχουν στον τίτλο τους το όνομα της παράστασης και να είναι αριθμημένες (π.χ. foto-parastasi-01.jpg ). Σε περίπτωση που τελικά επιλεγείτε να συμμετάσχετε στο φεστιβάλ θα σας ζητηθούν 2-3 φωτογραφίες σε υψηλότερη ανάλυση για τις ανάγκες των δημοσίων σχέσεων.
  5. Εάν επιλεγείτε θα σας ζητηθεί και επιπλέον υλικό όπως video teaser, video promo της παράστασης, φωτογραφίες με μεγαλύτερη ανάλυση κ.λπ.

 

Προετοιμασία της παράστασης

Επειδή το θέατρο δεν έχει αποθηκευτικούς χώρους ούτε και προσωρινούς παρά ελάχιστους, θα πρέπει να έχετε υπ όψη σας ότι τα σκηνικά στοιχεία που θα φέρετε και θα αφήνετε στο θέατρο θα πρέπει να μετακινούνται εντός και εκτός σκηνής εύκολα και γρήγορα από εσάς τους ίδιους από και προς τον συγκεκριμένο χώρο που θα σας υποδείξουμε. Όλα τα σκηνικά στοιχεία θα πρέπει να απομακρύνονται από το θέατρο το επόμενο πρωί μετά το πέρας των παραστάσεών σας.

Κάθε σχήμα έχει στη διάθεσή του 2 πρόβες των 5 ωρών η καθεμία. Οι ώρες θα κανονίζονται επιτόπου ανάλογα με τις ανάγκες της κάθε παραγωγής και το υπόλοιπο πρόγραμμα του θεάτρου.

 

Τεχνική κάλυψη από το θέατρο

Είναι γνωστό και κατανοητό από όλους ότι το μεγάλο πρόβλημα σε ένα τέτοιου τύπου φεστιβάλ είναι η τεχνική κάλυψή του όσον αφορά στις ανάγκες του σε φώτα. Για τον λόγο αυτό θα υπάρχει ήδη στημένο ένα βασικό πλάνο φωτισμού, και θα χρησιμοποιείται από όλες οι ομάδες χωρίς δυνατότητα αλλαγών σε αυτό. Θα υπάρχει δυνατότητα εξωτερικής βοήθειας αλλά με επιπλέον χρεώσεις για ενοικίαση εξοπλισμού και επιπλέον μεροκάματα ηλεκτρολόγων. Ο ηλεκτρολόγος του θεάτρου θα βρίσκεται μαζί σας προκειμένου να εγγράψετε την παράσταση στην κονσόλα φωτισμού του θεάτρου, καθώς και στις γενικές δοκιμές και τις παραστάσεις σας. Λόγω του περιορισμένου χρόνου προετοιμασίας καλό θα ήταν κατά τη διάρκεια της παράστασης να υπάρχει η συνδρομή κάποιου που γνωρίζει τα cue για τα φώτα και τον ήχο και να τα δίνει στον ηλεκτρολόγο του θεάτρου προκειμένου να μην γίνουν λάθη.

Απαγορεύεται ρητά οποιαδήποτε επαφή σας με τον ηλεκτρικό εξοπλισμό του θεάτρου, λόγω κινδύνου ατυχήματος. Επίσης, δεν μπορείτε να χρησιμοποιείτε τη σκάλα του θεάτρου χωρίς την δική μας επίβλεψη και άδεια λόγω επικινδυνότητας.

Μέσα στο site της PRO4 θα μπορέσετε να βρείτε και άλλα στοιχεία για το θέατρο όπως την αίτηση συμμετοχής, κάτοψη του χώρου της σκηνής, θέση σταγκονιών, κ.λπ.

 

 

Δημόσιες Σχέσεις - προώθηση

Η προβολή και επικοινωνία ολόκληρου του φεστιβάλ θα γίνεται από την PRO4. Η προβολή θα γίνεται από το site της PRO4, από την σελίδα της στο Facebook και από τους χορηγούς επικοινωνίας του θεάτρου καθώς και με όποιο άλλο διαθέσιμο μέσο. Θα ήταν πολύ βοηθητικό για όλους, οι φίλοι καλλιτέχνες να επισκέπτονται συχνά τη σελίδα της PRO4 (www.pro4.gr) προκειμένου να ενημερώνονται για το φεστιβάλ και να αντλούν όλο το υλικό των ομάδων που συμμετέχουν. Επίσης, είναι χρήσιμο όλοι οι συντελεστές να κάνουν like στην σελίδα facebook της PRO4 προκειμένου να βλέπουν άμεσα όλες τις αναρτήσεις μας σε σχέση με το φεστιβάλ.

Στο πλαίσιο του φεστιβάλ θα τυπωθούν αφίσες και flyers τα οποία θα διανεμηθούν. Για την καλύτερη προώθηση της κάθε παράστασης, κάθε ομάδα θα παραλαμβάνει μια ποσότητα του προωθητικού υλικού και ευελπιστούμε και στην δική σας συνδρομή.

Για όποιες άλλες προωθητικές ενέργειες θα ειδοποιηθείτε εγκαίρως έτσι ώστε να συνδράμετε με όλες τις δυνάμεις σας.