0

MIR festival 2021

Αρχείο Παίχτηκε από 28/06/2021 έως 04/07/2021

Σχετικά

Ανάσες ελευθερίας

Τα τελευταία δώδεκα χρόνια το MIRfestival ανοίγει τα μάτια και τις αισθήσεις με καλλιτεχνικά πρότζεκτ ευρηματικά και συναρπαστικά. Ανακατευθύνει το βλέμμα μας σε απρόσμενους χώρους αποκαλύπτοντας πλευρές της πόλης που δεν είχαμε δει, δημιουργικές δυνάμεις που δεν ξέραμε ότι υπάρχουν, μορφές των παραστατικών τεχνών που δεν φανταζόμασταν ότι μπορούν να υπάρξουν. To MIR σαν ένας μικρός διαστημικός σταθμός σε ένα παράλληλο σύμπαν φέρνει μαζί του μοναδικά καλλιτεχνικά πρότζεκτ από τον χώρο όπου η περιπέτεια ανάμεσα στη σκηνή, στην εικόνα, στον ήχο, στους ερμηνευτές, στους «θεατές», στις ιδέες, στην πόλη και στους πολίτες ανοίγει καινούργιους ορίζοντες και γεννά το νέο στις παραστατικές τέχνες. Κι ακόμα φέρνει στο φως μυστικές δραματουργίες, κρυμμένες δυνάμεις, γοητευτικές και αόρατες ιστορίες των πολιτών της Αθήνας αλλά και του κόσμου, και αναδεικνύει την ανάγκη για μια επανατοποθέτηση καθώς το βλέμμα των καλλιτεχνών ατενίζει την πραγματικότητα και τη μεταμορφώνει. Το MIR προσκαλεί Έλληνες και ξένους καλλιτέχνες με όραμα και άποψη, να δουν και να φωτίσουν τη ζωή μας με τον δικό τους τρόπο, πρεσβεύοντας ότι η σύγχρονη τέχνη δεν είναι κάτι απόμακρο που δεν μας αφορά, αλλά, αντίθετα, κάτι που μας αφορά βαθιά, μια γενεσιουργός δύναμη που πρέπει να την εμπιστευτούμε. Σήμερα περισσότερο από ποτέ, καθώς προσπαθούμε να ξανασταθούμε όρθιοι μετά τον ανείπωτο κλυδωνισμό της πανδημίας.

Το MIRfestival 20|21, το 7ο κατά σειρά, έρχεται πάλι στην πόλη, για πρώτη φορά στην καρδιά του καλοκαιριού: 28 Ιουνίου–4 Ιουλίου.

Τα εννέα έργα του προγράμματος που έχει επιμεληθεί η ιδρύτρια και καλλιτεχνική διευθύντρια του φεστιβάλ Χριστιάνα Γαλανοπούλου συνδέονται με υπόγειες θεματικές συγγένειες.

«Στις συνθήκες απόλυτης στέρησης που βιώσαμε, στέρησης της εγγύτητας, της ελευθερίας, του οξυγόνου, πολλοί από εμάς συνειδητοποίησαν τη βαρύτητα της πολιτικής έννοιας της ελευθερίας μέσα σε συνθήκες λειτουργίας του δημοκρατικού πολιτεύματος, όπου οι πολίτες έχουν παραχωρήσει οικειοθελώς το δικαίωμα αποφάσεων που μπορεί και να τη θέσουν υπό αμφισβήτηση. Το MIR ήταν πάντα ένας χώρος ελευθερίας, ένας χώρος αναπνοής της καλλιτεχνικής δημιουργίας όπου καλλιτέχνες και θεατές μοιράζονται οράματα του κόσμου και της πραγματικότητας πρόθυμοι να βάλουν ερωτηματικά, να εκτοξευθούν σε νέους ορίζοντες και να δουν νέες πραγματικότητες να ανατέλλουν.

Τα έργα που επιλέχθηκαν για το φετινό πρόγραμμα γεννήθηκαν μέσα στη συνθήκη της αποστέρησης της ελευθερίας, και γι’ αυτό έχουν την ποιότητα της κραυγής. Ανοίγουν ένα χώρο για να κατοικήσει η ασίγαστη δίψα, η διεκδίκηση, η ανάγκη για ζωτικό οξυγόνο. Στον πυρήνα της ύπαρξής τους υπάρχει η ανάγκη επανανάγνωσης της έννοιας της ουτοπίας, η ανάγκη για πίστη σε ένα μέλλον, η ανάγκη για εγγύτητα και ανθρώπινη επαφή. Είναι ανάσες ελευθερίας, διεκδικήσεις δημοκρατίας, θρήνος για όσα χάσαμε ανεπιστρεπτί και ελεγείες για την άγρια χαρά της αναχώρησης.

Στις 28 Ιουνίου 2021 το MIR 20|21 εκτινάσσεται προς το αναπόδραστο μέλλον.»

Χριστιάνα Γαλανοπούλου

Οι παραστάσεις θα γίνουν σε ανοιχτούς χώρους με κοινό, σύμφωνα με τα πρωτόκολλα που ισχύουν.

Η είσοδος σε όλες τις εκδηλώσεις είναι ελεύθερη, με απαραίτητη την ηλεκτρονική κράτηση θέσεων.

Κρατήσεις και πληροφορίες: www.mirfestival.gr

Οι χώροι του φεστιβάλ:

Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών

Λόφος Νυμφών

Κήπος Κτηρίου Συλλόγου Ελλήνων Αρχαιολόγων, Ερμού 134

Ταράτσα Γαλλικού Ινστιτούτου Αθήνας, Σίνα 31

Γήπεδο Μπάσκετ οδού Θεσσαλονίκης και Στρ. Μακρυγιάννη (κάτω από τη Γέφυρα Μοσχάτου)

Πάρκινγκ Μ. Αλεξάνδρου 130

Σχολή Ασφαλούς Οδήγησης Μοτοσικλέτας Θ. Χούντρας (Αφίδνες)

Στην πόλη (Πλ. Εξαρχείων και Μεταξουργείο)

Το πρόγραμμα του MIR 20|21

Εννέα καλλιτεχνικά πρότζεκτ ανοίγουν τη χαραμάδα από την οποία το MIR κρυφοκοιτάζει το μέλλον των παραστατικών τεχνών. Έξι από αυτά κάνουν την παγκόσμια πρεμιέρα τους και έχουν γίνει ειδικά για το MIR.

Το MIR 20|21 ξεκινά με ένα έργο εμπειρία και ταξίδι, ένα πυροτέχνημα ελευθερίας: το Anubi III των Ζapruder. Οι Zapruder από την Ιταλία είκοσι χρόνια τώρα ανατρέπουν τους κανόνες της περφόρμανς και του σινεμά. Το Anubi III μας μεταφέρει σε έναν ανοιχτό μεγάλο χώρο όπου μοτοσικλετιστές μοιράζονται την ενέργεια που φέρουν με το κοινό πριν ξεκινήσουν για την περιπέτεια. Τιθασεύοντας τον θόρυβο των μηχανών τους αναπαράγουν ένα μουσικό κομμάτι μόνο για μας. Το Anubi III είναι μια περφόρμανς με μοτοσικλέτες moto-cross ή μάλλον μια παράδοξη συναυλία με τις μηχανές σε ρόλο τραγουδιστών και σε συνθήκη κινηματογραφικού γυρίσματος· ένας χορός της ζωής, ένας ύμνος στην αναχώρηση, την ελευθερία και την αναζήτηση της περιπέτειας. Μια αλληγορία για το να ξεκινάς πάλι από την αρχή…

Χορογραφική καλλιτέχνις με πολύ ιδιαίτερο στίγμα, με μια δική της γλώσσα και γραφή και διεθνή παρουσία, η Γαλλίδα Nina Santes ταράζει τα νερά με κάθε νέα της περφόρμανς. Στο (Though a silent orchestra they were full of) Elegies, σε ένα τοπίο μαγικό, μέσα στη φύση, σε έναν τόπο που συνδέεται με την ουτοπία, την απώλεια και το όνειρο, ένα παιδί θέτει ερωτήματα για την απόσταση και την εγγύτητα, για την αίσθηση απώλειας κατά την περίοδο της πανδημίας και για το μέλλον που ονειρευόμαστε. Δεν πρόκειται για μια χορογραφική πρόταση, αλλά για μια περφόρμανς με ένα παιδί και τρεις ενήλικες τραγουδιστές, η οποία θα απευθύνεται κάθε φορά σε έναν θεατή (ή σε μια οικογένεια) δημιουργώντας ένα προσωπικό σύμπαν συνάντησης με το έργο και με τον εαυτό μας.

Η περφόρμανς (Though a silent orchestra they were full of) Elegies της Nina Santes είναι ένα έργο που γίνεται ειδικά για το MIR κατόπιν ανάθεσης και κάνει στην Αθήνα την παγκόσμια πρεμιέρα του. Πραγματοποιείται στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού δικτύου Festivals of the Future (Creative Europe). Τα πέντε φεστιβάλ-εταίροι του δικτύου ανέθεσαν στο διάστημα της πανδημίας πέντε έργα με κοινή επιμελητική προσέγγιση γύρω από το ερώτημα «πόσο κοντά μπορούμε να βρισκόμαστε αν και είμαστε μακριά».

Ο σκηνοθέτης και ηθοποιός Αντώνης Αντωνόπουλος έγινε γνωστός από τη συνεργασία του με τους Vasistas αλλά και χάρις στις δύο πρόσφατες παραστάσεις του που προκάλεσαν αίσθηση στο κοινό της Αθήνας. Για το MIR θα σκηνοθετήσει την Ουτοπία. Το έργο βασίζεται στο εμβληματικό κείμενο του Thomas More, όμως εδώ τον μη τόπο αντικαθιστά ο άνθρωπος, τον οποίο το βλέμμα του σκηνοθέτη μετατρέπει σε τόπο ιδανικό. Χορευτικά μοτίβα από κλασικά μιούζικαλ και ποπ βίντεο κλιπ, αντανακλάσεις σε κάτοπτρα και καθρέφτες, ένας κόσμος «από το ίδιο υλικό που είναι φτιαγμένα και τα όνειρα» είναι ο τόπος όπου οι τρεις ερμηνευτές κατασκευάζουν την προσωπική τους Ουτοπία, έναν θαυμαστό καινούργιο κόσμο, τέλειο και κοινό. Έχοντας ήδη στο ενεργητικό του τρεις σκηνοθεσίες, ο Αντώνης Αντωνόπουλος συνεχίζει να μας αποκαλύπτει ένα σύμπαν σχεδόν μπεκετικό, που κατοικείται από πλάσματα στα όρια του ανθρώπινου, ένα σύμπαν ευθραυστότητας, ονείρου και προσωπικής τελετουργίας. Η παράσταση θα γίνει σε έναν χώρο που συνδέεται με τη μεγαλύτερη αναζήτηση της ουτοπίας στην ιστορία της ανθρωπότητας, και με την πιο σημαντική ουτοπική σύλληψη όλων των αιώνων.

Το Rave to lament εμπνέεται από την κουλτούρα του rave για να μιλήσει για τις βαθιές πολιτικές αλλαγές της εποχής μας. Η Κατερίνα Ανδρέου με μόλις τρία έργα έχει κατακτήσει τις διεθνείς σκηνές. Αυτό που κάνει το έργο της μοναδικό δεν είναι μόνο η δύναμη της χορογραφικής της γλώσσας που ενσωματώνει υλικό από χορούς του δρόμου ή της νεανικής κουλτούρας, είναι και η προσωπική κατάθεση μιας πολιτικά συνειδητής θεώρησης του κόσμου. Το Rave to lament είναι η αναζήτηση της ιστορίας μιας χαμένης υπόθεσης, ένα ντοκιμαντέρ που χορεύεται, μια αφήγηση για κάτι μυθικό και μυστικό. Είναι ένας χορός-μοιρολόι που τελικά αποσπάται από έναν τετελεσμένο «θάνατο» και επεκτείνεται στον χρόνο. Ένας χορός κατάλληλος για την εποχή της παγκόσμιας θλίψης, που πενθεί την απώλεια της πολιτιστικής ζωής, τη φρίκη της πολιτικής, την καταστροφή του περιβάλλοντος, αλλά και τους καθημερινούς αγώνες. Ένας θρήνος του τώρα που ξεκινά από το παρελθόν και πενθεί ένα χαμένο μέλλον.

Το έργο πραγματοποιείται κατόπιν ανάθεσης από το MIR στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού δικτύου Festivals of the Future (Creative Europe) και θα κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα του στην Αθήνα.

Η Ιταλίδα Sara Leghissa συνδέει ανθρώπους και κοινότητες, ερευνά τις μεταβάσεις και τα όρια, και χρησιμοποιεί ως υλικά αυτά που βρίσκονται γύρω της και τα μεγάλα της ερωτήματα για το τι θεωρούμε δεδομένο. Συχνά τη βρίσκουμε να δημιουργεί στον δημόσιο χώρο, να εργάζεται πάνω στις αφηγήσεις και τις συζητήσεις των περιοίκων και των περαστικών, αλλά και να τις διαμορφώνει με τις παρεμβάσεις της. Στο Will you marry me? κατασκευάζει μια περφόρμανς με λέξεις, μόνο που οι λέξεις αυτές μεταμορφώνονται σε εικόνα μέσα στο περιβάλλον και διαταράσσουν τη ζωή της πόλης. Σε δυο σημεία της Αθήνας, περαστικοί και θεατές θα γίνουν μάρτυρες ενός έργου που θα τους θέσει πολλά ερωτηματικά.

Photographer: Yaniv cohen. Pictures of Only Forever by Roza Moshtaghi at Hordaland Kunst senter, bergen, norway. Under the festival: Oktoberdans

Η Roza Moshtaghi είναι Ιρανή καλλιτέχνις που ζει στη Νορβηγία και εργάζεται τόσο στη χώρα της όσο και στο εξωτερικό. Το φάσμα των δημιουργικών της ταλέντων είναι πολύπλευρο και η πλούσια πολιτιστική της καταγωγή με στοιχεία από την Ανατολή και τη Δύση κάνει το έργο της ακόμα πιο ενδιαφέρον. Το Only Forever είναι μια παράξενη συνθήκη διαπερατότητας, όπου οι δύο πλευρές διαρκώς συναντιούνται. Είναι μια περφόρμανς από το μέλλον, και χορεύεται από περφόρμερ που κατοικούν στο αμφίθυμο και το αμφίβολο, ακόμα κι όταν πρόκειται για την ταυτότητα της δημιουργίας τους.

Οι δρόμοι του MIR και της Αγνής Παπαδέλη Ρωσσέτου έχουν διασταυρωθεί ξανά. Ξεχωριστή χορογραφική καλλιτέχνις και ερμηνεύτρια λεπτεπίλεπτων ποιοτήτων, επανέρχεται στο MIR με το νέο έργο της Ένας πολύ ειρηνιρικός ωκεανός στο οποίο ανιχνεύει την ανεξέλεγκτη δύναμη της πραγματικότητας που δραπετεύει από μια ρωγμή. Διαρρηγνύοντας τη φαινομενικά τέλεια επιφάνεια διαφαίνεται η κρυμμένη, συσπασμένη και διαταραγμένη πραγματικότητα, η ασθένεια, το πρόβλημα, το τραύμα. Το έργο ξεδιπλώνει με θράσος στο δημόσιο βλέμμα αυτό που με νύχια και με δόντια προσπαθούμε να κρατάμε ιδιωτικό, το σημείο όπου μια σύσπαση διαταράσσει τη ροή και μας αφήνει έκθετους.

Αν και με λίγες δουλειές στο ενεργητικό της, η Φωτεινή Σταματελοπούλου έχει διαμορφώσει ένα προσωπικό κινητικό λεξιλόγιο που εκφράζει την εποχή της και τους ανθρώπους της - μια χορογραφική γλώσσα που παρακολουθούμε εν τη γενέσει της. Επανέρχεται στο MIR με την περφόρμανς TOO MUCH βασισμένη στην κινητική γλώσσα διάφορων χορών του δρόμου, κυρίως House και Break, και στην ιδέα ότι ο υπερενθουσιασμός της ανθρώπινης επαφής δεν επιτρέπει τις πραγματικές και ουσιαστικές συναντήσεις. Διερευνώντας το ζήτημα του ενδιάμεσου χώρου και της εγγύτητας, ή μάλλον της αδυναμίας διαχείρισης της εγγύτητας από τη γενιά της, η χορογράφος αρθρώνει τον δικό της λόγο πάνω στη διεκδίκηση του χώρου και της ελευθερίας. Επιλέγει να δημιουργήσει μια εκφραστική γλώσσα με αφετηρία διάφορους λεκτικούς, εικονικούς και σωματικούς κώδικες, και να τη μοιραστεί μαζί μας σε μια συνθήκη «dance-battle» ανάμεσα στις δύο περφόρμερ και σε ένα περιβάλλον που ενεργοποιείται από ένα υβριδικό μουσικό dj set. Το TOO MUCH είναι ένας μεθυστικός χορός για την ανάγκη και τον φόβο της εγγύτητας σε μια εποχή που η μάχη ανάμεσα στα δύο παραμένει αμφίρροπη.

Η Γιώτα Αργυροπούλου έχει διαγράψει ήδη μια πορεία στον χώρο του θεάτρου. Διερευνώντας νέες καλλιτεχνικές πρακτικές δημιουργεί το Alex(a), μια περφόρμανς για την ίδια, έναν έφηβο και την Alexa! Η γνωστή περσόνα της Artificial Intelligence παίρνει τη θέση ενός συνομιλητή σε μια συζήτηση γύρω από την εξέγερση, την αντίσταση, την ανυπακοή και τη διεκδίκηση, με απρόβλεπτες εξελίξεις...

Όλα τα ελληνικά έργα του προγράμματος κάνουν την παγκόσμια πρεμιέρα τους στο MIR. To έργο της Γιώτας Αργυροπούλου παρουσιάζεται στο στάδιο του work in progress.

Οι Nina Santes, Sara Leghissa και Roza Moshtaghi παρουσιάζουν έργα τους ζωντανά για πρώτη φορά στην Ελλάδα, ενώ οι Zapruder είχαν παρουσιάσει έργο τους για πρώτη φορά στην Ελλάδα στο VideoDance 2004 σε επιμέλεια της Χριστιάνας Γαλανοπούλου (και τότε).

Αναλυτικές πληροφορίες: www.mirfestival.gr

Κρατήσεις θέσεων θα γίνονται μέσω του διαδικτυακού μας τόπου και του Eventbrite.com

Έναρξη προκράτησης: 20 Ιουνίου

Γραφείο Tύπου

Ελεάννα Γεωργίου

6944535357

elcgeorgiou@gmail.com

press@mirfestival.gr

Σχεδιασμός επικοινωνιακού υλικού και καταλόγου: Μάριος Γαμπιεράκης και Χρυσούλα Κοροβέση> mavragidia.gr
Σχεδιασμός και εκτέλεση ιστοτόπου:
 Πίνδαρος Χαρισιάδης

Σχεδιασμός λογοτύπου: Γιώργος Κωνσταντινίδης

MIRfestival 2021

Διοργάνωση

MIR – Εταιρία για τη μελέτη, διάδοση και προώθηση της σύγχρονης τέχνης

Αστική Μη Κερδοσκοπική

με την οικονομική υποστήριξη του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού και συγχρηματοδότηση από το πρόγραμμα Πολιτισμός στο πλαίσιο του Creative Europe της Ευρωπαϊκής Ένωσης μέσω των ευρωπαϊκών δικτύων

Με την ευγενική υποστήριξη των:

Ίδρυμα Ιωάννου Φ. Κωστοπούλου

Ιταλικό Μορφωτικό Ινστιτούτο (Istituto Italiano di Cultura)

Πρεσβεία Ιταλίας στην Αθήνα / Italian Embassy in Athens

Norwegian Arts Council, Norwegian Government

Πρεσβεία Νορβηγίας / Norwegian Embassy in Athens

Δήμος Μοσχάτου

Κοινότητα Αφιδνών Δήμου Ωρωπού

Το MIR2021 φιλοξενούν στους χώρους τους::

Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδας (Institut Français de Grèce)

Εθνικό Αστεροσκοπείο

Σύλλογος Ελλήνων Αρχαιολόγων

Σχολή Ασφαλούς Οδήγησης Μοτοσικλέτας Θανάσης Χούντρας

Park my car

Δυο λόγια για το MIRfestival

Το MIRfestival είναι ένα διεθνές φεστιβάλ σύγχρονης τέχνης που εστιάζει στο σημείο συνάντησης των παραστατικών τεχνών και του οπτικοακουστικού πολιτισμού. Φιλοξενεί ευρηματικές και πρωτότυπες καλλιτεχνικές δημιουργίες στα όρια των τεχνών, εκεί όπου η σκηνή συναντά την εικόνα, εκεί όπου γεννιούνται οι νέες μορφές των παραστατικών τεχνών, και αναδεικνύει δημιουργούς με ιδιαίτερο καλλιτεχνικό όραμα, το οποίο συνδιαλέγεται με πρωτότυπο τρόπο με την καθημερινή πραγματικότητα της Αθήνας. Δανείζεται το όνομά του από τον διαστημικό σταθμό ΜΗΡ και φιλοδοξεί να είναι ένας ανοιχτός χώρος συνάντησης, ανταλλαγής και δημιουργικής σκέψης για τους καλλιτέχνες και για το κοινό, αλλά και μια πλατφόρμα ανάδειξης της σύγχρονης καλλιτεχνικής δημιουργίας. Λόγω της ταυτότητας και του περιεχομένου του, αλλά και λόγω της σχέσης του με την πόλη και την ανερχόμενη καλλιτεχνική σκηνή της, το MIRfestival είναι ένα μοναδικό φεστιβάλ στο πολιτιστικό τοπίο της Αθήνας.

Στον διαδικτυακό τόπο www.mirfestival.gr μπορεί κανείς να βρει αναλυτικές πληροφορίες για την ταυτότητα του φεστιβάλ καθώς και αρχειακό υλικό από τις διοργανώσεις του 2008, του 2010, του 2012, του 2014 , του 2016 και του 2018.

Τα διεθνή δίκτυα του CREATIVE EUROPE

στα οποία είναι εταίρος η MIR-ΑΜΚΕ για το 2020–2021

Μέλη των δικτύων είναι σημαντικοί ευρωπαϊκοί πολιτιστικοί οργανισμοί, και η συσπείρωσή τους έχει στόχο την ενίσχυση τόσο της πρωτοποριακής καλλιτεχνικής δημιουργίας όσο και της κινητικότητας των καλλιτεχνών στην Ευρώπη.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το MIRfestival έγινε δεκτό σε όλα αυτά τα ευρωπαϊκά δίκτυα χάρις στον πρωτότυπο και ιδιαίτερο καλλιτεχνικό του προγραμματισμό, παρότι δεν έχει σταθερή χρηματοδότηση και παρά τον μικρό του προϋπολογισμό σε σχέση με το έργο που παράγει μετά από δώδεκα χρόνια σημαντικής προσφοράς στη συγκρότηση της πρωτοποριακής καλλιτεχνικής σκηνής της χώρας.

Τα δίκτυα στα οποία είναι εταίρος η MIR-ΑΜΚΕ και συγχρηματοδοτούνται από το Creative Europe για το 2020-2021 είναι τα εξής:

Festivals of the Future

Το MIRfestival είναι ένας από τους βασικούς εταίρους του πρότζεκτ συνεργασίας Festivals of the Future, το οποίο έλαβε χρηματοδότηση από το πρόγραμμα Creative Europe της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Το πρότζεκτ καθοδηγεί το φεστιβάλ Transform (UK), και εκτός του MIR εταίροι είναι τα φεστιβάλ Take Me Somewhere (UK), Parallèle (FR) και Short Theatre (IT). Συνεργαζόμενοι εταίροι είναι τα D-Caf (EG), My Wild Flag (SW), Les Urbaines (CH), and Homo Novus (LV) καθώς και μια σειρά από ανερχόμενα φεστιβάλ στην Ευρώπη και εκτός αυτής.

Ως πρωτοποριακά φεστιβάλ που διοικούνται από γυναίκες οι εταίροι θα συνεργαστούν για δύο χρόνια πάνω στη διερεύνηση νέων μοντέλων παραγωγής και οργάνωσης φεστιβάλ. Θα εξετάσουν μαζί όλα όσα αφορούν ένα φεστιβάλ, από εναλλακτικά μοντέλα χρηματοδότησης και χαμηλής εκπομπής διοξειδίου του άνθρακα μέχρι μοντέλα συνεργατικής διοίκησης, συν-δημιουργίας, ανάπτυξης κοινού και πολλά άλλα.

INFRA (Inclusive Network for Refugee Artists)

Το INFRA είναι ένα πρότζεκτ συνεργασίας που επιλέχθηκε για να χρηματοδοτηθεί από το Πρόγραμμα Creative Europe της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Ο στόχος του είναι η συνεργασία του δικτύου των έξι φορέων πολιτισμού και παραστατικών τεχνών από τους οποίους αποτελείται για την καλλιτεχνική ένταξη εξόριστων και προσφύγων καλλιτεχνών, μέσω της προσφοράς ενός επαγγελματικού πλαισίου στήριξης.

Συντονιστής του πρότζεκτ είναι το φεστιβάλ και γραφείο παραγωγής Latitudes Contemporaines (FR), και τα μέλη είναι οι οργανισμοί Vooruit (BE), Teatro di Roma (IT) και KSA:K (MLD), ενώ συνεργαζόμενα μέλη (associated partners) είναι η Εθνική Σχολή Εικαστικών Τεχνών La Cambre (BE) και το MIRfestival (GR).

Ωρολόγιο Πρόγραμμα

Δευτέρα 28.06

20:30 Zapruder > Anubi III

Σχολή Ασφαλούς Οδήγησης Μοτοσικλέτας Θανάσης Χούντρας, Πολυδένδρι Αφιδνών,

32ο χλμ. Αθηνών–Λαμίας

Τρίτη 29.06

19:00 Sara Leghissa > Will you marry me?

Στην πόλη (Πλατεία Μεταξουργείου)

20:30 Αντώνης Αντωνόπουλος > Ουτοπία

Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών, Λόφος Νυμφών Προαύλιο Κεντρικού Κτηρίου

21:30–23:45 Nina Santes > (Though a silent orchestra, they were full of) Elegies

Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών, Λόφος Νυμφών (πρόποδες)

Ανά 15’ με ραντεβού για 1-5 άτομα κάθε φορά.

Τετάρτη 30.06

19:00 Sara Leghissa > Will you marry me?

Στην πόλη (Πλατεία Εξαρχείων)

20:30 Αντώνης Αντωνόπουλος > Ουτοπία

Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών, Λόφος Νυμφών Προαύλιο Κεντρικού Κτηρίου

21:30–23:45 Nina Santes > (Though a silent orchestra, they were full of) Elegies

Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών, Λόφος Νυμφών (πρόποδες)

Ανά 15’ με ραντεβού για 1-5 άτομα κάθε φορά.

21:30 Κατερίνα Ανδρέου > Rave to lament

Πάρκινγκ Μ. Αλεξάνδρου 130

Πέμπτη 01.07

20:30 Αντώνης Αντωνόπουλος > Ουτοπία

Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών, Λόφος Νυμφών Προαύλιο Κεντρικού Κτηρίου

21:30–23:45 Nina Santes > (Though a silent orchestra, they were full of) Elegies

Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών, Λόφος Νυμφών (πρόποδες)

Ανά 15’ με ραντεβού για 1-5 άτομα κάθε φορά.

21:30 Κατερίνα Ανδρέου > Rave to lament

Πάρκινγκ Μ. Αλεξάνδρου 130

21:30 Αγνή Παπαδέλη Ρωσσέτου > Ένας πολύ ειρηνιρικός ωκεανός

Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών, Σίνα 31, ταράτσα

Παρασκευή 02.07

21:30 Αγνή Παπαδέλη Ρωσσέτου > Ένας πολύ ειρηνιρικός ωκεανός

Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών, Σίνα 31, ταράτσα

Σάββατο 03.07

20:30 & 22:00 Φωτεινή Σταματελοπούλου > TOO MUCH

Γήπεδο Μπάσκετ οδού Θεσσαλονίκης και Στρ. Μακρυγιάννη (κάτω από τη Γέφυρα Μοσχάτου)

21:30 Αγνή Παπαδέλη Ρωσσέτου > Ένας πολύ ειρηνιρικός ωκεανός

Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών, Σίνα 31, ταράτσα

21:30 Γιώτα Αργυροπούλου > Alex(a)Work in progress

Κήπος Κτηρίου Συλλόγου Ελλήνων Αρχαιολόγων

Κυριακή 04.07

20:30 & 22:00 Φωτεινή Σταματελοπούλου > TOO MUCH

Γήπεδο Μπάσκετ οδού Θεσσαλονίκης και Στρ. Μακρυγιάννη (κάτω από τη Γέφυρα Μοσχάτου)

21:30 Αγνή Παπαδέλη Ρωσσέτου > Ένας πολύ ειρηνιρικός ωκεανός

Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών, Σίνα 31, ταράτσα

21:30 Γιώτα Αργυροπούλου > Alex(a)Work in progress

Κήπος Κτηρίου Συλλόγου Ελλήνων Αρχαιολόγων

Λόγω των μέτρων κατά της Covid 19 και της αδυναμίας της ομάδας να ταξιδέψει, η παράσταση Only Forever της Roza Moshtaghi θα παρουσιαστεί ως satellite event τον Σεπτέμβρη. Περισσότερες πληροφορίες θα ανακοινωθούν αργότερα.

Εισιτήρια: Η είσοδος σε όλες τις εκδηλώσεις είναι ελεύθερη, με απαραίτητη την ηλεκτρονική κράτηση θέσεων.
Προπώληση: Κρατήσεις και πληροφορίες: www.mirfestival.gr


Φωτογραφίες