947

Περί εκτός ορίων έρωτος

Αρχείο Παίχτηκε από 09/11/2017 έως 29/12/2017
στο Από Μηχανής
Διάρκεια: 70’
Συγγραφέας: Ανδρονίκη Αβδελιώτη, Ποπέτα Σούκου, Μάνος Παπαδάς, Ηρώ Μητριτσάκη, Χρύσα Πρίγγα, Ευάγγελος Σακλάρας
Διασκευή: Ανδρονίκη Αβδελιώτη, Ποπέτα Σούκου, Μάνος Παπαδάς, Ηρώ Μητριτσάκη, Χρύσα Πρίγγα, Ευάγγελος Σακλάρας
Σκηνοθέτης: Μάνος Παπαδάς
Σκηνογραφία: Ανδρονίκη Αβδελιώτη, Μάνος Παπαδάς
Κοστούμια: Ανδρονίκη Αβδελιώτη, Μάνος Παπαδάς
Φωτισμοί: Βασίλης Κλωτσοτήρας
Ερμηνεύουν: Ανδρονίκη Αβδελιώτη, Μάνος Παπαδάς, Ποπέτα Σούκου
Χορεύουν: Ξανθή Αθανασοπούλου

Περιγραφή

Μία devised performance  αφιερωμένη σε αυτούς που ξεπέρασαν τα όρια της λογικής και μεταπήδησαν στη σφαίρα της παραφροσύνης.

Περισσότερα

ΠΑΝΩ ΣΚΗΝΗ

Από την ομάδα Ro.cooperativa.

 

Τρείς γυναίκες. Ένας άντρας. Θύτες και θύματα στο ίδιο τους το πάθος, αφηγούνται την ιστορία τους. Υπάρχουν όρια στον έρωτα?

 

“Θέλω να είσαι μαζί μου.

Μη μου φοβηθείς τώρα. Εγώ δεν φοβάμαι.

 Έλα. Θα ζήσουμε για πάντα.

Στα μεγάλα και στα μικρά. Στη βεράντα και στο υπόγειο.

Σε κάθε εποχή. Για μέρες, για μήνες, για χρόνια.

Γιατί εγώ ξέρω ν΄αγαπώ, αλλά δεν ξέρω να χάνω.”

Θεατρική Ομάδα Ro.cooperativa
Bοηθός σκηνοθέτη: Ανδρονίκη Αβδελιώτη, Ποπέτα Σούκου
Μουσική / Remix / Επιμέλεια ήχου: Απόστολος Θεοδοσίου
Επιμέλεια κίνησης: Ξανθή Αθανασοπούλου
Φωτογραφίες προώθησης: Χρύσα Παπαδοπούλου, Λία Αντωνέλλη
Teaser παράστασης/ Φωτογραφίες προώθησης: Ναταλία Β.
Video art / Τrailer παράστασης/ Αφίσα/ Φωτογραφίες προώθησης: Αφροδίτη Μπιτζούνη
Extra συνεργάτες: Βαγγέλης Παπαδάκης, Μιχάλης Μαθιουδάκης, Διονυσία Γκέκα, Ισμήνη Οικονόμου, Σωτήρης Σταυράτης, Δημήτρης Σιγανός

Στο video η Αγγελική Παρδαλίδου

 

 

Βίντεο

5 ΣΧΟΛΙΑ

  1. To θεατρικο αυτο εργο για να θεωρηθει επιτυχημενο και αξιο του στοχου του, χρειαζοταν 4 καλες αφηγησεις. Σχεδον τιποτα αλλο δε θα ηταν απαραιτητο και αναγκαιο.

    Η προσπαθεια ειναι μεν φιλοδοξη, ομως απο την αρχη κιολας του εργου αποτυγχανεται να προσεγγιστει ο κυριος σκοπος του, δηλαδη ο ‘ερωτας’. Καπου αναμεσα σε περιπτωσεις του εγκληματικου δικαιου και σε κλισε γεγονοτα ενδοοικογενειακης προστριβης και βαρεμαμας κυμαινεται, λοιπον, η μια ωρα της παραστασης. Μιλαμε δηλαδη για εκτος οριων συμπεριφορες, ας το αναγνωρισουμε αυτο, ομως στην ουσια δε μιλαμε για ερωτα.

    Σκηνογραφικα, η μινιμαλιστικη προσεγγιση, εν μερει επιτυγχανει το στοχο της. Δεν ειναι ομως αρκετη, ακομα και σε συνδυασμο με τις αποδεκτες ερμηνειες των ηθοποιων, να ‘σωσει την παρτιδα’ και να αφησει τον θεατη ικανοποιημενο.

    Το αποτελεσμα, σε συνδυασμο με μια αρκετα προβλεψιμη ολοκληρωση των αφηγησεων, δεν αφηνει πολλα περιθωρια για θετικη κριτικη.

  2. Παρακολούθησα στις 26-11- 2017 την παράσταση. Το κείμενο δεν ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρον. Οι ερμηνείες των ηθοποιών ήταν πολύ καλές. Εξαιρετικές στιγμές στο έργο ήταν ο χορός της κας Αθανασοπούλου και το addio del passato από την Traviata του Verdi. Ευχαριστώ για την πρόσκληση.