2726

Victims (Θύματα)

Αρχείο Παίχτηκε από 02/12/2017 έως
στο Studio Κυψέλης
Διάρκεια: 90' (χωρίς διάλειμμα)
Μετάφραση: Σωτήρης Αντωνίου
Σκηνοθέτης: Γιώργος Λιβανός
Φωτισμοί: Γιώργος Λιβανός
Ερμηνεύουν: Στέλιος Κρητικός και Σόνια Κωτίδου

Περιγραφή

Πρόκειται για ένα τολμηρό, πολιτικό θρίλερ, γραμμένο το 1980 από τον Michael Howard (Μιchael Schnessel) και πολυπαιγμένο παγκοσμίως. Αφορά την ιδιόρρυθμη συνάντηση ενός ζωγράφου με ένα γυμνό μοντέλο, μέσα από την οποία προκύπτουν εφιαλτικές αλήθειες για τη ζωή των δύο ηρώων. Αλήθειες που τους επηρεάζουν τόσο…. ώστε την επόμενη μέρα κανείς από τους δύο δεν θα είναι ίδιος.

Περισσότερα

Οι Θεατρίνων Θεατές, παράλληλα με την παράσταση «Απόψε αυτοσχεδιάζουμε», που ήδη αποτελεί μεγάλη επιτυχία της χρονιάς σε μικρό θέατρο, εξασφάλισαν και θα παρουσιάσουν για πρώτη φορά στην Ελλάδα το hit του Michael Howard (Μιchael Schnessel) «Victims» (Θύματα), σε σκηνοθεσία Γιώργου Λιβανού και με πρωταγωνιστές τον Στέλιο Κρητικό και την Σόνια Κωτίδου.

Οι κοινωνικές συμβάσεις που μάς καθορίζουν, οι οικογενειακές επιβολές, τα θέλω και τα πρέπει σε έναν περίεργο χορό με το σήμερα και τις δικές του ανάγκες, καθώς και μια ενηλικίωση, που εισβάλλει απρόοπτα εν μια νυκτί, αποτελούν κυρίαρχα στοιχεία του έργου. Θεωρείται ένα από τα αρτιότερα ψυχολογικά θρίλερ.

Μουσική: Σάκης Τσιλίκης
Σκηνικά-κοστούμια: Γιοβάννα Πρασσίνου
Κινησιολογία: Σίμωνας Πάτροκλος
Βοηθός σκηνοθέτη: Ζωρζέτ Μιρόν
Κινηματογράφηση: Αντώνης Μανδρανής
Γραφιστικά: Ειρήνη Γκολέμη
Φωτογραφίες: Ζώης Τριανταφύλλου Σφακιανάκης & Κώστας Βολιώτης
Προβολή-επικοινωνία: Νατάσα Παππά

Φωτογραφίες

29 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Παρακολούθησα την παράσταση το Σάββατο 6/1 κατόπιν παραχώρησης πρόσκλησης του Θεατρομανία από την κυρία Μαριόν Τρίμπου.Τους ευχαριστώ πολύ!
    Ένα δυνατό ψυχολογικό θρίλερ καλοστημένο από σκηνοθετική και ερμηνευτική πλευρά, με όμορφη χημεία των πρωταγωνιστών και ανάδειξη των βαθύτερων νοημάτων του, που δεν πρέπει να χάσετε!

  2. ΔΥΝΑΤΟ ΕΡΓΟ.ΘΙΓΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΠΙΕΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤ' ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥΣ ΤΗΣΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΑΣ.ΔΙΕΚΡΙΝΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΝΤΙΣΗΜΙΤΙΣΜΟ.Η ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ ΟΧΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΗ .ΚΑΛΕΣ ΕΡΜΗΝΙΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΗΘΟΠΟΙΟΥΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΗΝ ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ.

  3. Ευχαριστώ Θεατρομάνια για την πρόσκληση. Mια πολύ αξιόλογη παράσταση , πολύ καλές και δυνατές ερμηνείες . Οι ηθοποιοι σε βάζουν κατευθείαν στο κλίμα που θα ξεδιπλωθεί και θίγει θέματα διαχρονικά . Πέρασα πολυ όμορφα . Μπράβο!

  4. Ευχαριστώ Θεατρομάνια για την πρόσκληση. Μια καλή παράσταση που θίγει θέματα με τα οποία μπορεί να ταυτιστεί ο καθένας. Σε αρκετά μέρη υπάρχει σημειολογία που εξυπηρετεί το κείμενο του έργου. Σίγουρα είναι από τα έργα που θα βάλουν σε σκέψη τον θεατή. Οι ηθοποιοί ήταν πραγματικά εξαιρετικοί! Και εξεπλάγην ευχάριστα για τον κ. Κρητικό.

  5. Πολύ δυνατή παράσταση με εξαιρετικές ερμηνείες από δυο πολύ ταλαντούχους ηθοποιούς που ανταταποκρίνονται άριστα στην πρόκληση του να αποδώσουν την ψυχολογική πολυπλοκότητα και τις συναισθηματικές μεταστροφές που απαιτούν οι ρόλοι του Ντειβιντ και της Μαρίας με αποκορύφωμα την συγκλονιστική δραματική κλιμάκωση. Το έργο εξελίσσεται γύρω από ένα πορτρέτο που δεν είναι τίποτα άλλο παρά μια επιτηδευμένη δραματουργική μετωνυμία. Τουλάχιστον αυτή είναι η πρόθεση του συγγραφέα , η δημιουργία ενός κοινωνικοψυχολογικού πορτρέτου στα όρια του οποίου συμπλέκονται χωρίς ξεκάθαρες γραμμές οι κυρίαρχες κοινωνικές ιδεολογίες (πατρίδα/καταγωγή , θρησκεία , οικογένεια) με την ατομικότητα του "είναι" και την οικουμενικότητα της τέχνης. Το αποτέλεσμα είναι αναμφίβολλα ατελές , όπως άλλωστε και ο πίνακας που αποτελεί την δραματουργική αφετηρία του έργου. Η άρθρωση της πλοκής είναι κάπως άνιση , τα θέματα που θίγονται είναι πολλά και πολύπλοκα απο τη φύση τους , ενώ ο δημιουργός σε αρκετά σημεία καταφεύγει μάλλον ασυνείδητα και αφελώς σε ατελείς σχέσεις αιτιου-αιτιατού που αφαιρούν αρκετό από το δραματουργικό βάθος που θα μπορούσε να έχει ένα τέτοιο έργο. Ωστόσο , δεν παύει να είναι ένα έργο που θίγει με τρόπο ωμό και απογυμνωμένο -σαν τους πρωταγωνιστές στο θεατρικό σανίδι- θέματα ταμπού ακόμα και για την κοινωνία του σήμερα : τις σχέσεις εξουσίας , την υποκρισία , την κοινωνική ανισότητα. Και σε αυτό το επίπεδο πετυχαίνει απόλυτα τον σκοπό του , παίρνοντας την φόρμα ενός κοινωνικού κατηγορητηρίου που σε πολλά σημεία αποτελεί "γροθιά στο στομάχι" για τον ανυποψίαστο θεατή. Σίγουρα όχι το αριστούργημα που θα βρει τον δρόμο του στην αιωνιότητα πλάι στα έργα των Κλασσικών του Θεάτρου , αλλά αναμφισβήτητα ένα έργο που θα προβληματίσει , θα σοκάρει και θα συνεπάρει με τις συγκλονιστικές ερμηνείες των συντελεστών και την άρτια σκηνοθεσία του όποιον τολμήσει να το κοιτάξει κατάματα. Συνίσταται ανεπιφύλακτα σε όσους αναζητούν μέσα από το θέατρο "τροφή για σκέψη" και πνευματικές προκλήσεις.

  6. Ενδιαφέρουσα παράσταση.
    Ένα πολιτικο-θρησκευτικό θρίλερ με ενδιαφέρουσα πλοκή, που όμως αργεί να κλιμακωθεί.
    Ωραίες ερμηνείες. Εξεπλάγην ευχάριστα, διότι δεν είχα δει κανέναν από τους δύο ηθοποιούς σε δραματικό ρόλο.

  7. Ενδιαφέρον έργο, λίγο όμως επιφανειακό κατά τη γνώμη μου. Προσπαθεί να θίξει αρκετά θέματα με βάθος, αλλά δεν το κάνει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Ωραία σκηνοθεσία και δυνατές ερμηνείες από τους δύο ηθοποιούς, που σίγουρα με την πάροδο των παραστάσεων θα δέσουν ακόμα περισσσότερο.

  8. Κατά τη γνώμη μου ένα πολύ ενδιαφέρον έργο, σε μία παράσταση πού το ανέδειξε πλήρως.
    Πολύ καλή σκηνοθεσία με δύο σκηνές πολύ δυνατές έως και σπαρακτικές...
    Ενα μεγάλο μπράβο σέ ηθοποιούς και σκηνοθέτη.
    Ευχαριστούμε studio Κυψέλης και Θεατρομάνια!