383

Κομμάτια σπασμένου καθρέφτη

Αρχείο Παίχτηκε από 17/09/2016 έως 07/01/2017
στο Παραμυθίας
Συγγραφέας: Σπύρος-Ανδρέας Παπαδάτος
Σκηνοθέτης: Χρήστος Πουσίνης
Ερμηνεύουν: Σωκράτης Υδραίος, Σπύρος-Ανδρέας Παπαδάτος

Περιγραφή

Για δεύτερη χρονιά από την Ομάδα Three

Περισσότερα

Ένα ζευγάρι, δυο ψυχές, δυο σώματα, ζουν τη ζωή τους στα άκρα, (εκτός ορίων) ξεπερνώντας κάθε ταμπού, αντιμετωπίζοντας από κοινού τις συνέπειες των πράξεων τους. Ο συνδετικός τους κρίκος σπάει και βρίσκονται μπροστά στη σκοτεινή τους πραγματικότητα. Ο Παράδεισος και η Κόλαση μορφοποιούνται στους πρωταγωνιστές. Η Κόλαση του ενός είναι ο Παράδεισος του άλλου. Και οι δύο παλεύουν να φανούν άξιοι των ιδανικών και των "πιστεύω" τους. Μοιραία φτάνει η στιγμή που αντικρύζουν και συνομιλούν με το εγώ τους στον καθρέφτη και τον ραγίζουν. Οι ενοχές, η βία, το πάθος, ο πόθος, οι μετάνοιες, οι φόβοι και τα ισχυρά τους θέλω τους κάνουν κομμάτια. Εσύ; Τολμάς να κοιτάξεις στον καθρέφτη;

Συντελεστές
Κείμενο:  Σπύρος-Ανδρέας Παπαδάτος
Σκηνοθεσία: Χρήστος Πουσίνης
Video Art:  Στέλιος Μουράτογλου
Φωτογραφία:  Guido Raffirantore
Μακιγιάζ:  Χρήστος Μέτος
Φώτα/ήχο:  Ευρυδίκη Γεωργίου

*ακατάλληλο για ανηλίκους

38 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Κέρδισα πρόσκληση για τις 18/2 στις 23:15 και ενημερωθηκαμε ότι η παράσταση έχει κατέβει εδώ και καιρό μόλις φτάσαμε στο θέατρο..δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει αυτό... και τις δύο φορές μας είπαν ότι έχουν ενημερώσει τη Θεατρομανια αλλά εμείς δεν είδαμε καμιά ενημέρωση και πήγαμε άδικα...

  2. Καλησπέρα! Μου παραχωρήθηκε από τον Νίκο Κοκκώση η πρόσκληση για τη παράσταση! Αρχικά ευχαριστώ το Θεατρομάνια . Η παράσταση ήταν μέτρια έως κακή, με ένα θέμα- που παρά το γεγονός ότι δεν το συνηθίζεις στην ελλάδα -είχε πολλά κενά, ο ήχος επίσης και η σκηνοθεσία λίγο αδιάφορη. Το μόνο καλό και θετικό θα το δώσω στους δύους ηθοποιούς που πιστέυω ότι έκαναν ότι καλύτερο μπορούσαν.

  3. Παρακολουθησα την παρασταση χαρη στο θεατρομανια.
    Η παρασταση ειχε ενα πολυ δυνατο κειμενο..μου αρεσει πολυ η ερμηνεια του Σωκρατη.. παρολα αυτα εφυγα απο το θεατρο με την αισθηση οτι κατι μου ελειπε.. ηθελα να δω μεγαλυτερη ενταση κ παθος στις ερμηνειες..γιατι το κειμενο απο μονο του ειναι εξαιρετικο..εντονο...γεματο παθος... αλλωστε εχει να κανει με δυο ανθρωπους που αγαπηθηκαν πολυ..
    Σε γενικες γραμμες σιγουρα μια καλη προσπαθεια...κυριως απο τον Σωκρατη Υδραιο.
    Ευχαριστω θεατρομανια!!!

  4. Με τις όποιες αδυναμίες του, καλύτερο απ' ό,τι περίμενα. Πολύ καλή η προσπάθεια στις ερμηνείες, δυνατό το κείμενο σε αρκετά σημεία αλλά και με αρκετές επαναλήψεις μάλλον αχρείαστες.
    Ευχαριστούμε πολύ για τις προσκλήσεις.

  5. Φιλότιμη προσπάθεια που δυστυχώς δεν αποδίδει λόγω πολλών τεχνικών, σκηνικών και ερμηνευτικών προβλημάτων. Υπάρχει έλλειψη τέτοιας θεματικής στο ελληνικό θέατρο, αλλά δυστυχώς απέτυχε να καλύψει αυτό το κενό.

  6. ΤΑΜΠΟΥ ΘΕΜΑΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΕΣ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ ΔΕΝ ΣΥΝΙΣΤΑΤΑΙ ΓΙΑ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΝΤΩΣ ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ ΔΙΕΥΡΥΝΕΙ ΤΟΥΣ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΣΤΗ ΘΕΣΗ Τ ΑΛΛΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΣΑΙ.ΑΞΙΟΛΟΓΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ

  7. Επιεικώς μέτρια παράσταση.Ερμηνείες αδιάφορες,φωτισμός απαράδεκτος,σκηνοθεσία και αισθητική της παράστασης κινούμενη στο όριο του kitsch.To έργο καταπιάνεται με πολλά θέματα (βία,ομοφυλοφιλία,θρησκεία) αδυνατώντας όμως να κεντρίσει το ενδιαφέρον του θεατή και περιοριζόμενο σε μια ρηχή ανάγνωση και παρωχημένη αντίληψη της θεματολογίας που πραγματεύεται.Το αποτέλεσμα ήταν κάποιοι στο κοινό να κοιμούνται, άλλοι να γελούν,γεγονός που αποτυπώθηκε στο χλιαρό χειροκρότημα κατά το τέλος της παράστασης.Από την μετριότητα της παράστασης κάπως ξεφεύγει η ερμηνεία του κ. Παπαδάτου.
    Ευχαριστούμε για την διπλή πρόσκληση.

  8. Μια περίεργη παράσταση που μπορεί να ενοχλήσει αρκετούς θεατές αν είναι συνηθισμένοι να παρακολουθούν κλασικό ρεπερτόριο η παραστάσεις με ίσος πιο ελαφρό θέμα και τόνο. Ισως να μπερδέψει με την ωμότητα της αλλά σίγουρα δεν αφήνει τον θεατή στην προσωπική του ησυχία που είναι συνηθισμένος να νιώθει στην θέση του, στο σκοτάδι. Οι ηθοποιοί είναι άκρος ρεαλιστικοί και σε σημεία ανατριχιαστικοι. Χαίρομαι που ακόμα υπάρχει πειραματικο θέατρο και ακόμα υπάρχουν πρόσωπα που δεν φοβούνται να ψάξουν μέσα τους και να μας χαρίζουν τέτοιες δουλειές απλόχερα και ίσος να επιθυμούν να μας προκαλέσουν να σκεφτούμε κάπως διαφορετικα για τον εαυτό μας, τον συνάνθρωπο μας, και την κοινωνία μας. Είδα την παράσταση αυτή πριν τρείς εβδομάδες, έχει μείνει μέσα μου για διάφορους λόγους, και θέλησα να γράψω κάτι, κλείνω με ενα ευχαριστώ για την πρόσκληση, και με ενα μεγαλύτερο ευχαριστώ στους συντελεστες για μια αξέχαστη εμπειρία.

  9. Ενω ειναι ενα εργο που θα μπορουσε να εχει προοπτικες καθως ασχολιοταν με ενα ενδιαφερον θεμα, εντουτοις θεωρω πως δεν τα καταφερε να περασει τα νοηματα που ηθελε. Το βρηκα υπερβολικο, επιτηδευμενα σοκαριστικο και γενικα επιτηδευμενο. Μικρα ψηγματα σκηνοθεσιας ηταν ενδιαφεροντα.
    Ευχαριστω σε καθε περιπτωση για την προσκληση!

  10. Ευχαριστώ πολύ τη Θεατρομάνια για τη διπλή πρόσκληση.
    Μέσα από την ολέθρια αυτή σχέση δύο ανθρώπων η παράσταση θίγει πολλές πτυχές μίας αρρωστημένης σχέσης.Βία,διαφορετικές απόψεις πάνω στην έννοια της αγάπης,παράνοια,ακόμα και την προσπάθεια εξαγνισμού της λαγνείας μέσα από τη θρησκεία κλπ.Το τέλος ίσως και το καλύτερο κομμάτι της παράστασης λυτρώνει και τους δύο πρωταγωνιστές.
    Προσωπικά με κούρασε η προσπάθεια συνεχής υπερβολής αλλά και η ανάγκη του σκηνοθέτη να σοκάρει συνεχώς το κοινό.

  11. Ενδιαφέρουσα παράσταση με ωραίες ερμηνείες των πρωταγωνιστών. Το θέμα που πραγματεύεται είναι επίκαιρο, θέμα ταμπού και παρουσιάζεται ρεαλιστικά, συναισθηματικά, αλλά και αρκετά σκληρά. Πρωτότυπη σκηνοθετική προσέγγιση.Ευχαριστώ τη Θεατρομάνια για τη διπλή πρόσκληση!