6488

Απόψε αυτοσχεδιάζουμε

Διαγωνισμός από 16/10 έως 13/05
Συγγραφέας: Luigi Pirandello
Σκηνοθέτης: Γιώργος Λιβανός
Σκηνικά: Γιοβάννα Πρασίνου
Κοστούμια: Γιοβάννα Πρασίνου
Φωτισμοί: Γιώργος Λιβανός
Μουσική: Σάκης Τσιλίκης
Χορογραφία: Σίμων Πάτροκλος
Ερμηνεύουν: με σειρά εμφάνισης οι: Καίτη Ιμπροχώρη , Νίκος Γιάννακας, Γιάννης Τσιώμου, Μάνος Χατζηγεωργίου, Όλγα Πρωτονοταρίου, Σοφία Μπεράτη , Λίλη Τέγου, Ζωρζέτ Μιρόν, Άγγελος Δεληκάρης, Ανδρέας Ζαχαριάδης και Χρήστος Μαραθιάς
Παίζουν μουσική: Νίκη Γκουντούμη (πιάνο)
Κερδίστε διπλές προσκλήσεις για την παράσταση Απόψε αυτοσχεδιάζουμε για την ημέρα Κυριακή 29/04 στις 21:30
Κερδίστε διπλές προσκλήσεις για την παράσταση Απόψε αυτοσχεδιάζουμε για την ημέρα Δευτέρα 30/04 στις 21:15
Κερδίστε διπλές προσκλήσεις για την παράσταση Απόψε αυτοσχεδιάζουμε για την ημέρα Τρίτη 01/05 στις 21:15
Ελάτε στην Κοινότητα της Θεατρομάνια και λάβετε μέρος στους διαγωνισμούς

Περιγραφή

Οι Θεατρίνων Θεατές , πιστοί στο χειμερινό τους ραντεβού , πάντα με ιδιαίτερα προσεγμένο ρεπερτόριο, προγραμμάτισαν και ετοιμάζουν για τον φετινό χειμώνα, ένα έργο σταθμό στην ιστορία του σύγχρονου θεάτρου, την κωμωδία του Luigi Pirandello «Απόψε αυτοσχεδιάζουμε», σε φρέσκια, ολοκαίνουρια απόδοση της Ροζίτας Σώκου και με εκλεκτούς συνεργάτες.

Περισσότερα

«Questa Sera si Recita a Soggetto»

 από τους ΘΕΑΤΡΙΝΩΝ ΘΕΑΤΕΣ

Την σκηνοθεσία , τους στίχους και τον φωτισμό υπογράφει ο Γιώργος Λιβανός, την μουσική σύνθεση και διδασκαλία ο Σάκης Τσιλίκης, την κινηματογράφηση ο Γιάννης Σολδάτος, τα σκηνικά και τα κοστούμια η Γιοβάννα Πρασίνου, την χορογραφία ο Σίμωνας Πάτροκλος, το μοντάζ ο Αντώνης Μανδρανής, την φωτογραφία ο Ζώης Τριανταφύλλου - Σφακιανάκης καθώς και ο Κώστας Βολιώτης και την επικοινωνία η Νατάσα Παππά.

Την παράσταση συνοδεύει μουσικά στο πιάνο η Νίκη Γκουντούμη.

To training της ομάδας Θεατρίνων Θεατές για την κάθε παράσταση, όπως κάθε χρόνο, είναι πολύμηνο και απαιτεί ιδιαίτερη προετοιμασία τόσο στον λόγο όσο και στο σώμα και την φωνή, σύμφωνα με την μέθοδο του Γραμμικού Συμβολισμού που ο Γιώργος Λιβανός εκπροσωπεί στην Ελλάδα.

Λίγα λόγια για το έργο
Το έργο του Pirandello, σύγχρονο και αλληγορικό, παρουσιάζει με μαεστρικό τρόπο δύο παράλληλες ιστορίες που συναντιούνται μαγικά, ενός θιάσου που αυτοσχεδιάζει και παρουσιάζει μια παράσταση και μιας φιλελεύθερης Σιτσιλιάνικης οικογένειας με τρεις κόρες που ερωτοτροπούν ανενδοίαστα. Όλα αυτά με φόντο την Ιταλική επαρχία του ΄50.

Το έργο πρωτοπαίχτηκε στο Τορίνο τον Απρίλιο του 1930 και στην Ελλάδα παρουσιάστηκε σε μετάφραση και σκηνοθεσία Δημήτρη Μυράτ τον Οκτώβριο του 1961. Έκτοτε παρουσιάζεται συχνά- περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο του δημιουργού- ανά τον κόσμο, πάντα με μεγάλη επιτυχία.

Ο Pirandello, γνωστός για την θέση του πάνω στην υποκειμενικότητα της ανθρώπινης εικόνας, δοκιμάζει νεωτερισμούς και το συγκεκριμένο έργο είναι μια τέτοια περίπτωση: ο σκηνοθέτης παρεμβαίνει μέσα στην παράσταση και οι ηθοποιοί κάποιες στιγμές γίνονται ο εαυτός τους πριν επιστρέψουν και πάλι στον ρόλο τους. Σύμφωνα με τους μελετητές, το έργο αυτό αποτελεί μια «διαμαρτυρία κατά της παντοδυναμίας και των αυθαιρεσιών των σκηνοθετών της εποχής- κάθε εποχής».

Ελεύθερη απόδοση: Ροζίτα Σώκου
Σκηνοθεσία-στίχοι-φωτισμός: Γιώργος Λιβανός
Μουσική σύνθεση-διδασκαλία: Σάκης Τσιλίκης
Κινηματογράφηση: Γιάννης Σολδάτος
Μοντάζ: Αντώνης Μανδρανής
Βοηθός σκηνοθέτη & χορογράφου: Ανδρέας Ζαχαριάδης
Φωτογραφίες: Ζώης Τριανταφύλλου-Σφακιανάκης & Κώστας Βολιώτης
Σύμβουλος παραγωγής: Ζωρζέτ Μιρόν
Θεατρολόγος: Μαρία Βλάχου
Προβολή-επικοινωνία: Νατάσα Παππά

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Φωτογραφίες

Βίντεο

Πότε & Πού

Studio Κυψέλης

από 16/10 έως 13/05
Σπετσοπούλας 9 και Κυψέλης, Κυψέλη
Τηλ: 210 8819571

Εισιτήρια: Κανονικό: 12,00 ευρώ (με ποτό)
Μειωμένο (φοιτητικό-ανέργων-ΑΜΕΑ): 8,00 ευρώ
Aτέλειες δεκτές με την αγορά προγράμματος
Πληροφορίες: 210 8819571 & 6944 535261

Ημέρες & Ώρες
Δ 21:15
Τ 21:15
Τ
Π
Π
Σ
Κ 21:30
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

62 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Με διαφορά η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ παράσταση που έχω δεί. Εμπιστεύτηκα τις θετικές κριτικές του σάιτ και πήγα να την δώ αλλά ήταν πλήρως ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΙΚΗ. Ανύπαρκτο σενάριο και ηθοποιοί που ουρλιάζουν και νομίζουν οτι υποκρίνονται, ο χώρος καλός αλλά έχει αφόρητη ζέστη και υπήρχε ασυνενοησία στην αρχή της παράστασης σε τέτοιο βαθμό που κάποιοι άνθρωποι αγανακτισμένοι άλλαξαν 2-3 φορές θέση μετά απο υπόδειξη των εργαζόμενων εκεί. Δεν κάνω συχνά σχόλιο αλλά αυτή τη φορά έπρεπε να κάνω για να μη χάσουν και άλλοι χρόνο άσκοπα.

  2. Η γενική αίσθηση απο την παράσταση οτι δεν υπήρξε δεμένη ως σύνολο. Παρ'ολα αυτα θεωρώ οτι μεσα απο την τριβή θα παιρνει σταδιακά ολο και περισσότερο ρυθμό. Μια μικρή παραφωνία ήταν κάποιες φαινομενικά αδούλευτες ερμηνείες, καθως η σύγκριση ηταν αναπόφευκτη, δινοντας ενα άνισο αποτέλεσμα. Ο θρασύς και εκφραστικός Γιαννης Τσιωμου κλεβει τις εντυπώσεις. Αξιοπρεπής και σοβαρή η κα Καίτη Ιμπροχωρη. Η συμμετοχή του πιάνου καθοριστική. Μια αξιοπρεπής προσπάθεια που δε θα σε δυσανασχετήσει, αλλα ουτε και θα σε ενθουσιάσει.

  3. Ένα έργο αρκετά διαφορετικό από ότι έχω συνηθίσει να παρακολουθώ, προκαλεί αρκετά συναισθήματα στον θεατή βάζοντάς τον στην θέση του ηθοποιού σε πολλά σημεία στον τρόπο που σκέφτεται και λειτουργεί. Είχε όντως κάποια σημεία που ήταν κουραστικά αλλά στη γενική εικόνα δεν ενοχλεί. Η κ. Ιμπροχώρη πολύ καλή αλλά περίμενα να είχε περισσότερη συμμετοχή. Η συνοδεία του πιάνου άψογη. Ένα μπράβο σε όλους τους συντελεστές. Όντως ένα διάλειμμα θα ήταν καλό.
    Ευχαριστούμε Θεατρομάνια για την πρόσκληση.

  4. Η παράσταση είναι πρωτοποριακή και ξεφεύγει από τα συνηθισμένα. Η κωμωδία ως είδος τέχνης είναι κάτι πολύ δύσκολο (δυσκολότερο από τη τραγωδία), καθώς είναι πιο δύσκολο να κάνεις τον θεατή να κλάψει παρά να γελάσει... Η συγκεκριμένη παράσταση μου άρεσε γιατί έθιγε θέματα που αφορούσαν τη τέχνη του θεάτρου κ πιο πολύ την ιερότητα του χώρου, την υπόστασή του, τη μοναδικότητα της κάθε παράστασης και ακόμη περισσότερο το μεγαλείο του κάθε ηθοποιού. Η ερμηνεία και η ενσάρκωση ενός ρόλου αποτελεί κατάθεση ψυχής και η μόνη αμοιβή των ηθοποιών είναι το χειροκρότημα γι αυτό πρέπει να σεβόμαστε παρακολουθώντας με ευλάβεια χωρίς να ανταλλάζουμε ούτε ψίθυρο με το διπλανό μας!! Δε θα σταθώ στην έλλειψη διαλείμματος της παράστασης γιατί το θωρώ λεπτομέρεια. Η κύρια Γκουντούμη επίσης εξαιρετική στο πιάνο!!!

  5. Αρκετά αξιόλογη παράσταση,κυρίως όμως για όσους αγαπούν την έννοια και την ιδέα του θεάτρου.Μας παρουσιάζει πως φτιάχνεται ένα θεατρικό.Για έναν απλό θεατή,η παράσταση ήταν κουραστική.Οι ηθοποιοί αρκετά ταλαντούχοι,το ζούσαν πάνω στην σκηνή.Πιστεύω πως πρέπει να μαζευτεί λίγο η παράσταση για να μην κουράζει,όπως και ένα μικρό διάλλειμα δεν θα ήταν κακό.

  6. Αρχικά ευχαριστώ για την πρόσκληση. Στο studio Κυψέλης έχω δει άρτιες παραστάσεις τα προηγούμενα χρόνια. ΄Ετσι εκδήλωσα ενδιαφέρον . ΄Ομως απογοητεύτηκα. Τόσο εγώ όσο και η παρέα μου βρήκαμε την παράσταση ΜΕΤΡΙΟΤΑΤΗ (γλυτώνει το χαρακτηρισμό κακή εξαιτίας της φιλότιμης προσπάθειας κάποιων ταλαντούχων απ΄το θίασο) . Μόνη εξαίρεση η κυρία στο πιάνο που ήταν εξαιρετική.

  7. Οι ηθοποιοι παιζανε πολυ αξιολογα, ωστόσο το σενάριο θα έπρεπε να είναι αρκετα πιο σύντομο κ περιεχτικο, διοτι μας κουρασε.
    Επισης θα μπορουσε να ξεκιναει στις 21:00 κ να τελειώνει 23:00 για να μην χανουμε τα ΜΜΜ.
    Τελος επισημαινω πως το θεατρο ηταν πολυ ζεστο περιβαλλον κ ωραιο, αλλα ηταν πολλοι ηθοποιοι για μια τοσο μικρη σκηνη.
    Ευχαριστώ θεατρομανια!!

  8. Δεν ξερω τι να γραψω.Ηθοποιοι που αγωνιζονται να πουν τεραστια κατεβατα και να υποστηριξουν ενα κειμενο κουραστικο και χωρις λογο.Δοκιμαζει τις ομολογουμενως τεραστιες αντοχες των ηθοποιων και πλατιαζει σε θεματα χωρις ενδιαφερον.Η προσπαθεια των ηθοποιων αξιοθαυμαστη λοιπον.ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ.

  9. Πολύ καλή παράσταση, με γρήγορες εναλλαγές και ωραία απόδοση από τους ηθοποιούς. Πολυπληθές καστ, όχι συνηθισμένο στις μέρες μας που δίνει άλλο αέρα στο έργο. Καλή σκηνοθεσία που μπερδεύει έξυπνα την πραγματικότητα με το έργο μέσα στο έργο. Αξίζει να το δει κανείς. Ευχαριστούμε Θεατρομάνια για τις προσκλήσεις.

  10. Σ Υ Γ Χ Α Ρ Η Τ Η Ρ Ι Α! Η παράσταση είναι κόσμημα και ευχαριστώ την ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ που μου χάρισε την ευκαιρια να την παρακολουθήσω . Οι ερμηνείες ΟΛΩΝ των ηθοποιών ήταν καθηλωτικες , δεν μπορούσα να πάρω τα μάτια μου από την κυρία Ιμπροχωρη , ο σκηνοθέτης ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ . ΠΡΕΠΕΙ όσοι αγαπούν το ΘΕΑΤΡΟ να παρακολουθήσουν αυτό το διαμαντακι στην Κυψέλη , πραγματικά ΑΞΙΖΕΙ . ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ.

  11. Είδα την παράσταση χτες. Πρόκειται για μια καλή παράσταση ενός δύσκολου - διαφορετικού έργου τόσο στο να ανέβει όσο και να ερμηνευτεί από τους ηθοποιούς αφού απαιτεί να μπαινοβγαίνουν στους ρόλους και στην πραγματικότητα, « θέατρο μέσα στο θέατρο». Η σκηνοθεσία γίνεται με τέτοιο τρόπο ώστε να μην γίνεται «εμφανής». Όλοι σχεδόν οι ηθοποιοί έδωσαν πολύ καλές ερμηνείες με ξεχωριστή αυτή του κ. Τσιώμου.
    Το θέατρο είναι μικρό, υπόγειο και κλειστοφοβικό αν κάποιος λοιπόν έχει τέτοια προβλήματα κατά πάσα πιθανότητα θα αισθανθεί δυσφορία.

  12. Κλασσικη περιπτωση θεάτρου μέσα στο θέατρο. Θα ήθελα να υπήρχαν κάποια όντως αυτοσχεδιαστικα κομμάτια απ' τους ηθοποιούς που φάνηκε ότι είχαν την εμπειρία και την ικανότητα να υποστηρίξουν.
    Η μουσική κι η χορογραφία της παράστασης έδιναν ζωή σ' ένα έργο ερμηνειών με σχεδόν καθόλου σκηνικά.
    Ενδιαφέρουσα παράσταση στο σύνολο της.

  13. Μια πολύ ωραία παράσταση για θεατρόφιλους που αγαπούν το θέατρο και όχι το θέατρο που βασίζεται στα σκηνικά. Προτείνεται για θεατές που θέλουν να δουν ερμηνείες και όχι σόου. Ευχαριστώ πολύ την θεατρομανια.

  14. Στη Σικελία, όπου δεσπόζουν τα πάθη και κυριαρχεί η άγρια ζήλεια εκτυλίσσεται το έργο του Λουίτζι Πιραντέλο «Απόψε αυτοσχεδιάζουμε», που πρωτοανέβηκε στην Ιταλία το 1930. Πρόκειται για ένα από τα πιο χαρακτηριστικά έργα του συγγραφέα όπου διακωμωδείται και σαρκάζεται ο κόσμος της θεατρικής τέχνης.
    Καθηλωτικές ερμηνείες από νέα ταλαντούχα παιδιά (όχι ότι τα μεγαλύτερα υστερούσαν σε υποκριτικές και φωνητικές ικανότητες). Καταπληκτική η Καίτη Ιμπροχώρη, καθηλωτική η Σοφία Μπεράτη. Η μετάφραση της Ροζίτας Σώκου βοήθησε στη βαθύτερη κατανόηση του έργου μιας και εδώ ο σκηνοθέτης παρεμβαίνει μέσα στην παράσταση και οι ηθοποιοί κάποιες στιγμές γίνονται ο εαυτός τους πριν επιστρέψουν και πάλι στον ρόλο τους. Είδαμε την παράσταση το βράδυ της Δευτέρας 30/10. Μια παράσταση που οι ηθοποιοί έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους και οι θεατρόφιλοι δεν πρέπει να χάσουν για κανέναν λόγο.

    • Διαφορετική παράσταση από άλλες. Ενδιαφέρουσα, πολύ καλές ερμηνείες, επιπλέον η παράσταση περιλάμβανε τραγούδι και χορό. Το αρνητικό ήταν η κούραση τα τελευταία λεπτά, λόγω της χρονικής διάρκειας η οποία ήταν μεγάλη σε σχέση με τα θεατρικά έργα που έχουμε συνηθίσει. Ευχαριστούμε πολύ Θεατρομάνια.