170

Να τα πούμε; Παραμύθια, κάλαντα και καλκαντζαροσκάνταλα!

Αρχείο Παίχτηκε από 10/12/2017 έως 10/12/2017
στο Αντάμα
Διάρκεια: 60'
Μουσική: Ακριβή Γκιουλέκα
Ερμηνεύουν: Αφήγηση: Νάγια Οικονομοπούλου

Περιγραφή

Να τα πούμε; Θα τα πούμε, και μάλιστα μετά μουσικής! Η αφηγήτρια Νάγια Οικονομοπούλου και η μουσικός Ακριβή Γκιουλέκα, την Κυριακή 10 Δεκεμβρίου 2017, στις 17:00, στον ΠΟΛΛΟΙ-χώρος-ΑΝΤΑΜΑ (Σεπόλια), θα σας περιμένουμε για να προϋπαντήσουμε μαζί τα Χριστούγεννα με παραμύθια, τραγούδια, κάλαντα και καλκαντζαροσκάνταλα!

Περισσότερα

Μια παράσταση όχι μόνο για παιδιά!

Η Νάγια Οικονομοπούλου σπούδασε μετάφραση στο Γαλλικό Ινστιτούτο και το Ιόνιο Πανεπιστήμιο και συνεργάστηκε με σημαντικούς εκδοτικούς οίκους. Όταν, όμως, κάποτε, από τύχη, συναπαντήθηκε ξανά με τους συντρόφους των παιδικών της χρόνων, την Τρισεύγενη, την Πούλια και τον Αυγερινό, τον Μπιλμέμ, τον Μισοκοκκοράκη, τους πήρε αμέσως στο κατόπι και μπήκε στο δάσος με τα παραμύθια, μαθήτευσε δίπλα σε μάστορες παραμυθάδες, βρήκε μια κόκκινη κλωστή και ύφανε ένα τσουβάλι που να χωρεί τα ψέματα, μαζί και την αλήθεια και χίλια παραμύθια. Αγαπά να αφηγείται παραδοσιακά κυρίως παραμύθια και μύθους, σε παιδικό και ενήλικο κοινό, σε συντροφιές, βιβλιοθήκες, σχολεία, καφενεία, πολυχώρους και πολιτιστικά στέκια. Υλοποιεί την αφηγηματική δράση «Σπεροκαθίσματα – Παραμύθια κατ’ οίκον».

Η Ακριβή Γκιουλέκα ζει στην Αθήνα. Σπούδασε στο Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Ιονίου Πανεπιστημίου. Το 2013 ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές της σπουδές στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, με ειδίκευση στην διαπολιτισμική μουσική εκπαίδευση. Ασχολείται με την κλασική κιθάρα, το μαντολίνο και την φωνητική. Επί 20 χρόνια, συμμετέχει σε ορχήστρα νυκτών εγχόρδων, χορωδίες και σύνολα σύγχρονης μουσικής, με τα οποία έχει πραγματοποιήσει πλήθος παραστάσεων. Επιπλέον, από το 2005, διδάσκει μουσική σε σχολεία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Από μικρή ταξίδευε σ’ όλης της γης τα μήκη, με συντροφιά ένα πολυκαιρισμένο βιβλίο με παραμύθια της γιαγιάς. Πλέον, έχει καταλήξει ότι αγαπημένος της ήρωας είναι εκείνος που σκαρφίζεται τους τρόπους όταν όλα του δείχνουν ότι αυτοί δεν υπάρχουν.