414

Ο παραθερισμός

Αρχείο Παίχτηκε από 26/05/2017 έως 10/06/2017
στο Γκλόρια
Συγγραφέας: Κάρλο Γκολντόνι
Σκηνοθέτης: Αλέξανδρος Κοέν
Ερμηνεύουν: Τζίνα Αγραφιώτη, Χριστίνα Αλιμπράντη, Μοσχούλα Ατσιδαύτη, Ζωή Γλούφτση, Τίφανη Δανιήλ, Κλέα Διαμάντη, Σπυρούλα Κάιζερ, Αλεξία Καλογεροπούλου, Βασιλεία Κανάκη, Ιφιγένεια Κουραμπά, Βασιλική Κωστοπούλου, Αλέξανδρος Λίβανος, Νίκη Μαστροκάλου, Ορέστης Παναγόπουλος, Ευαγγελία Παπανικολάου, Θεοδώρα Παππά, Βασίλης Σιμιτσής, Γιάννης Σκόδρας, Χαρά Στάθη, Δήμητρα Στρατικοπούλου, Χρήστος Τσούκας, Άρνολντ Χατζής, Νίκος Χριστοφυλλάκης

Περιγραφή

Φαίνεται τελικά πως κάποιοι άνθρωποι δεν πηγαίνουν διακοπές για ανάπαυση και αναζωογόνηση αλλά για να χορτάσουν τη ματαιοδοξία τους και να επιδείξουν τον πλούτο τους.

Τέτοιοι είναι και οι ήρωες του «Παραθερισμού» του Κάρλο Γκολντόνι που παρουσιάζουν η Ανωτέρα Δραματική Σχολή ΙΑΣΜΟΣ και οι σπουδαστές της στο Θέατρο Γκλόρια από Παρασκευή 26 Μαΐου 2017 και για εννέα μόνο παραστάσεις. Αξίζει να σημειωθεί πως τα έσοδα διατίθενται για τους σπουδαστές και τους καθηγητές της Σχολής.

Περισσότερα

Το έργο λειτουργεί ως τοιχογραφία μιας παράξενης εποχής σαν τη δική μας και είναι μια λαμπρή κωμωδία που φωτίζει χαρακτήρες που σίγουρα τους έχουμε δει να κυκλοφορούν γύρω μας.

Το θέμα της κωμωδίας δεν είναι τόσο αυτό καθαυτό το θέμα του παραθερισμού – όσο οι καβγάδες της παραμονής, τα πείσματα των ερωτευμένων και η αντιπαλότητα των κοριτσιών που για ασήμαντα πράγματα δημιουργούν την εντύπωση πως μπορούν ν’ αγγίξουν την τραγωδία.

Η Ανωτέρα Δραματική Σχολή ΙΑΣΜΟΣ τιμώντας τον αξέχαστο θεατράνθρωπο Βασίλη Διαμαντόπουλο ορίζει τη χρονική περίοδο μεταξύ 5 Μαΐου 2017 και 5 Μαΐου 2018 ως Έτος Μνήμης για τον αείμνηστο ιδρυτή μας.

 

Βίντεο

27 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αν οι ήρωες του «Παραθερισμού» του Κάρλο Γκολντόνι, παρουσιάστηκαν έτσι από τους σπουδαστές της Ανωτέρας Δραματικής Σχολής ΙΑΣΜΟΣ ,τότε προδιαγράφεται γι'αυτούς πεδίον δόξης λαμπρόν ...
    Με την ευχή ο "θερισμός" από την τέχνη τους να είναι πολυεπίπεδα πλούσιος,σ'ευχαριστώ πολύ Θεατρομάνια για την ευκαιρία που μου έδωσες να γευτώ από κοντά τους πρώτους καρπούς της φιλότιμης αυτής προσπάθειάς τους...

  2. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ, ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΙ ΔΙΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΥ (βέβαια) ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΓΚΟΛΝΤΟΝΙ, ΚΟΥΣΤΟΥΜΙΑ, ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ, ΣΚΗΝΙΚΑ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΟΛΑ!!!
    ΓΕΝΙΚΑ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ!!!
    ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ!!!

  3. Οι ηθοποιοί ήταν φοβεροί και παραστατικοί, ο καθένας με τον τρόπο του! Φαίνεται να έχουν πάθος γι' αυτό που κάνουν! Αμάγαλμα κωμικών και δραματικών στοιχείων όπως σε σήριαλ τύπου "Παρά Πέντε".
    Μου άρεσε ιδιαίτερα η επιλογή vintage ρούχων-φορεμάτων της δεκαετίας του 1960 τα οποία δίνουν τον αέρα μιας άλλης εποχής αλλά δίνουν και κάποιες ιδέες για εναλλακτικά στυλ-για όσους επιλέγουνε να μην υπακούνε πάντα στις επιταγές της μόδας της εκάστοτε χρονιάς.
    Ένα πρακτικό ζήτημα: Θα ήταν καλό να αναφέρεται η διάρκεια του έργου προκειμένου να υπολογιστεί η επιστροφή με τα μεταφορικά μέσα για όσους δεν έχουν αυτοκίνητο. Για όσους θέλουν να ξέρουν, η παράσταση των 9:30μ.μ. τελειώνει 11:40μ.μ. και τις καθημερινές προλαβαίνεις οριακά το μετρό-τραίνο.
    Ένα άλλο πρακτικό ζήτημα που αφορά όλα τα θέατρα είναι η απουσία υπερτίτλων για τα άτομα με κώφωση-βαρηκοία-προβλήματα ακοής. Καταλαβαίνω βέβαια ότι είναι οικονομικοί (κι όχι μόνο) οι λόγοι αποκλεισμού κάποιας μερίδας του κοινού. Επίσης η εναλλαγή ηθοποιών για τον ίδιον ρόλο μπορεί να μπερδέψει οποιονδήποτε πόσο μάλλον κάποιον με προβλήματα ακοής που προσπαθεί να καταλάβει ποιος είναι ποιος με βάση το οπτικό. Αλλά λογικά θα έγινε προκειμένου να συμμετέχουν όλοι οι ηθοποιοί στην παράσταση.
    Κατά τα άλλα ευχαριστώ πολύ τους ηθοποιούς που με το ταλέντο τους δώσανε ό, τι καλύτερο μπορούσανε για να έχουμε μια ευχάριστη βραδυά!

  4. ΤΟ ΕΡΓΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ, ΤΙΣ ΝΟΡΜΕΣ ΚΑΙ ΤΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΤΑΞΕΩΝ ΤΗΣ ΤΟΤΕ ΕΠΟΧΗΣ, ΑΛΛΑ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΟΙΚΕΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΕ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΠΟΧΗ.
    ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΩΡΑΙΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΚΗΝΙΚΑ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΞΕΙ ΤΙΣ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ. ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΟΥΝ ΑΝΕΣΗ ΣΤΗ ΣΚΗΝΗ, ΕΙΝΑΙ ΤΑΛΑΝΤΟΥΧΑ ΣΤΟ ΛΟΓΟ, ΣΤΗΝ ΕΚΦΡΑΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ. Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗ ΣΚΗΝΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗ ΜΕ ΑΕΡΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ, ΑΦΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΝΑ ΑΠΟΚΡΥΨΟΥΝ ΕΠΙΜΕΛΩΣ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΤΟΥΣ, ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΑΡΚΕΤΟ! ΕΠΙΣΗΣ, Η ΕΝΑΛΛΑΓΗ ΤΩΝ ΡΟΛΩΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΥΚΟΛΑ ΑΝΤΙΛΗΠΤΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΤΗΝ ΠΛΟΚΗ. ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΠΟΛΥ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΘΕΑΤΕΣ!
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ!

  5. Πολύ καλη η προσπάθεια των νεων παιδιων Έδωσαν τον καλύτερο εαυτο τους Λιγο κουραστική η εναλλαγη των ρολων όμως επρεπε ώστε να συμετεχουν ολοι !!!!! Ευχομε συγχαρητήρια κ καλη συνέχεια!!!!!!Θεατρομανία ευχαριστούμε πολύ για την πρόσκληση

  6. ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ: ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΕΝΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟΥΣ ΡΟΛΟΥΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΠΑΡΑ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ. ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΠΑΘΗΤΙΚΟ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.
    ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΕΙ ΕΡΩΤΙΚΗ Η΄ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΟΜΕΝΤΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΔΡΑΜΕΝΤΙ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΚΩΜΩΔΙΑ(ΜΕΤΡΗΜΕΝΕΣ ΟΙ ΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΤΗΚΑΝ ΓΕΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΙΝΟ).
    ΕΝΑ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΚΑΤΑ ΚΥΡΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟ ΠΩΣ ΓΙΝΟΝΤΑΝ ΚΑΠΟΤΕ ΟΙ ΓΑΜΟΙ ΜΕ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΝΤΙΚΤΥΠΟ ΠΟΥ ΕΠΑΙΖΕ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΡΟΛΟ ΣΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΚΑΠΟΙΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΒΑΘΟΣ.
    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΕΙ ΤΗΝ ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΑΣ ΠΑΕΙ.