444

Με δύναμη από την Κηφισιά

Αρχείο Παίχτηκε από 21/10/2016 έως 09/04/2017
στο Στοά

2ος χρόνος παραστάσεων
Συγγραφέας: Δημήτρης Κεχαΐδης - Ελένη Χαβιαρά
Σκηνοθέτης: Θανάσης Παπαγεωργίου
Ερμηνεύουν: Ευδοκία Σουβατζή, Εύα Καμινάρη, Χριστίνα Πλατανιώτη, Ελευθερία Στεργίδου

Περιγραφή

Το Θέατρο ΣΤΟΑ διανύοντας τον τεσσαρακοστό έκτο χρόνο ζωής και έχοντας ήδη παραδώσει τη σκυτάλη στους νεότερους συνεργάτες του, ανεβάζει σε επανάληψη το αριστούργημα των Δημήτρη Κεχαΐδη - Ελένης Χαβιαρά «Με δύναμη από την Κηφισιά».

Περισσότερα

ΤΕΣΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΕΚΤΗ ΧΕΙΜΕΡΙΝΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ 2016-2017

 

Έργο γραμμένο για τις γυναίκες, θεωρείται από τα πιο σημαντικά έργα της σύγχρονης θεατρικής παραγωγής. Τρεις φίλες και η κόρη της μίας εξ αυτών,  συζητούν συνέχεια για τον έρωτα τόσο έντονα, όσο έντονη είναι τελικά και η απουσία του. Ο Δημήτρης Κεχαΐδης πίστευε ότι μιλώντας για τον έρωτα είναι σαν να μιλάς για την ίδια τη ζωή. Η συζήτηση για τον έρωτα, έλεγε, δεν είναι σαν όλες τις άλλες, δεν είναι για να περνάει η ώρα. Ο έρωτας είναι το κίνητρο της ζωής. Αυτό ισχύει  και για τις γυναίκες αυτές: την Αλέκα, τη Μάρω, τη Φωτεινή και την Ηλέκτρα. Ο έρωτας είναι το κίνητρο της ζωής τους. Γι αυτό και είναι πρόσωπα τραγικά ιδωμένα, όπως λέει η Ελένη Χαβιαρά, από μία γωνία… λοξή!

Συντελεστές:
Σκηνοθεσία – Φωτισμοί – Μουσική Επιμέλεια: Θανάσης Παπαγεωργίου
Σκηνικό – Κοστούμια: Λέα Κούση

 

3 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Μια πολύ ενδιαφέρουσα παράσταση σε ένα θέατρο που τόσα χρόνια διακρίνεται για την ποιότητα των επιλογών του και των παραστάσεών του. Ρυθμολογημένη σκηνοθετικά, λειτουργική σκηνικά, με προσεγμένες και στέρεες ερμηνείες από τις τέσσερις πρωταγωνίστριες η παράσταση αποτελεί μια ενδιαφέρουσα και σίγουρα, αξιοπρόσεκτη θεατρική πρόταση.Ευχαριστώ και πάλι για τη δυνατότητα που μου δόθηκε να την παρακολουθήσω. Καλή χρονιά!

  2. Από τον Κωνσταντίνο Πλατή.

    Το έργο γράφτηκε από το ιστορικό συγγραφικό δίδυμο Κεχαΐδη-Χαβαρά και αρχικά μου προξένησε εντύπωση πως ο Κεχαΐδης μπόρεσε να συνεργαστεί και να συνδημιουργήσει τόσο ρεαλιστικούς γυναικείους διαλόγους. Το έργο βέβαια έχει και αντρικούς χαρακτήρες μέσα με τη μορφή της απούσας δομής αλλά και μια επαναληπτική φόρμα μέσα στην πλοκή που δίνει τη δυνατότητα για ένα δεύτερο επίπεδο ανάγνωσης του έργου.

    Η σκηνοθετική γραμμή του Θανάση Παπαγεωργίου έχει δώσει πολύ καλή κατεύθυνση στις τέσσερις ηθοποιούς . Ο ρυθμός τους είναι εξαιρετικός και ακόμα και οι αλλαγές στις σκηνές με τη βοήθεια των πολύ καλών φωτισμών αποκτούν ενδιαφέρον.

    Οι ερμηνείες των τεσσάρων ηθοποιών ήταν πολύ καλές και κατάφεραν να δώσουν μια ακόμα πολύ καλή παρουσίαση του ούτως ή άλλως πολυπαιγμένου έργου σε ένα θέατρο που φημίζεται για τη στήριξη του στους έλληνες συγγραφείς. Η συνεργασία των δύο πολύπειρων ηθοποιών ,της Ευδοκίας Σουβατζή και της Εύας Καμινάρη με τις δύο νεότερες συναδέλφους ,Χριστίνα Πλατανιώτη και Ελευθερία Στεργίδου στη σκηνή ήταν εξαιρετική δίνοντας την ευκαιρία στο κοινό να διακρίνει και τη διαφορετική αντιμετώπιση των γυναικών σε ζητήματα σχέσεων σε διαφορετικές ηλικιακές φάσεις.

    Ίσως για τους περισσότερους άντρες το να βρεθούν μέσα σε μια γυναικεία παρέα δεν εντείνει το ενδιαφέρον τους και σίγουρα οι γυναίκες προτιμούν το «κους κους» με τις φίλες τους , πιστέψτε με όμως το να παρακολουθήσεις μέσα από την «κλειδαρότρυπα» την εξέλιξη τεσσάρων γυναικείων σχέσεων είναι κάτι που αυτή η παράσταση στο προσφέρει με μοναδικό τρόπο.