3459

Η Κενή Διαθήκη

ΔιαγωνισμόςΑρχείο Παίχτηκε από 01/12/2019 έως 22/03/2020
στο ΠΚ
Συγγραφέας: Εμμάνουελ Μανιός
Σκηνοθέτης: Εμμάνουελ Μανιός
Σκηνογραφία: Εμμάνουελ Μανιός
Κοστούμια: Βάλη Μαυρίδη
Φωτισμοί: Άγγελος Παπαδόπουλος
Χορογραφία: Παύλος Κουρτίδης
Ερμηνεύουν: (αλφαβητική σειρά) Ρόμυ Βασιλειάδη, Κατερίνα Δημητρόγλου, Γιώργος Ζώης, Ασπασία Κοκόση, Κώστας Φραγκολιάς και στο ρόλο της Ζενεβιέβ η Νέλλη Γκίνη

Περιγραφή

Ένα πρωτότυπο θεατρικό κείμενο που ανεβαίνει για πρώτη φορά θα φιλοξενήσει το θέατρο ΠΚ τον φετινό Δεκέμβρη, για περιορισμένες παραστάσεις: την «Κενή Διαθήκη» σε κείμενο και σκηνοθεσία του Εμμάνουελ Μανιού.

Περισσότερα

Υπόθεση:

Ένα βροχερό απόγευμα, σε ένα συνηθισμένο δικηγορικό γραφείο στο κέντρο της Αθήνας, καλούνται από την συμβολαιογράφο οι κληρονόμοι του εκλιπόντος κύριου Πιπερίδη: Η πρώτη σύζυγος με τον δικηγόρο της, ο γιος της οικογένειας, η δεύτερη σύζυγος και ένας άνθρωπος αίνιγμα...

Αφού συγκεντρωθούν όλοι ξεκινά το άνοιγμα της διαθήκης που για τους παρόντες ισοδυναμεί με το άνοιγμα του ασκού του Αιόλου.

Ουδείς από τους εμπλεκόμενους, εντός και εκτός σκηνής, δεν είναι προετοιμασμένος γι’ αυτό που θα ακολουθήσει. Η διαθήκη είναι η αφορμή για μία σειρά αποκαλύψεων που δε θα αφήσει κανέναν από τους παρευρισκόμενους ανεπηρέαστο.

Κάθε κλασική φόρμα και νόρμα πρωτοκόλλου και καθωσπρεπισμού

καταρέει, σχέσεις διαλύονται ενώ νέες συμμαχίες σχηματίζονται για να διαλυθούν κι αυτές άμεσα.

Το ασφαλές περιβάλλον του οικείου δικηγορικού γραφείου γίνεται το πλαίσιο μέσα στο οποίο όλα αποδομούνται με τρόπο κωμικό αλλά και τσουχτερό για να αναδείξουν τις πικρά αστείες αλήθειες που γεννούν η δίψα για το χρήμα και οι καταναγκαστικές ανθρώπινες σχέσεις.

Η Κενή Διαθήκη είναι μία φαινομενικά κλασσική συνταγή κωμωδίας εμπλουτισμένη από πάσης φύσης κοινωνικά «αγκάθια», αναπάντεχα ενσταντανέ και ανατρεπτικούς νεωτερισμούς.

Αλλά πάνω απ’ όλα,  από αυτήν τη Διαθήκη, σε αυτήν την παράσταση, ο καθένας θα πάρει αυτό που του αξίζει!

Ποίηση: Ασπασία Ελένη Φράντζη
Βοηθός Σκηνοθέτη/ Σκηνογράφου:Βαλίσια Βύζα
Hair Stylist: Δημήτρης Εφραίμ
Φωτογραφίες: Κωνσταντίνος Σκούρτης
Video/ Graphics: Παναγιώτης Σταματάς
Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Αγλαΐα Παγώνα
Γραμματεία Παραγωγής: Μαρία Χαρίτου
Παραγωγός: Γεωργία Σαραντοπούλου/ AbyssOn productions

 

Σύντομο βιογραφικό σημείωμα:

Ο Εμμάνουελ Μανιός είναι σκηνοθέτης, σκηνογράφος, καλλιτεχνικός διευθυντής και προσφάτως συγγραφέας με έδρα την Αθήνα. Σπούδασε στο Λονδίνο “Visual theories and film” (BA) και Multimedia Aesthetics (MA).

Ο Εμμάνουελ έχει εργστεί ως σκηνοθέτης και δημιουργικός διευθυντής σε εταιρείες παραγωγής, τηλεοπτικούς σταθμούς και διαφημιστικές εταιρείες και την τελευτάια τριετία δραστηριοποιείται και στο θέατρο με τις εξής παραστάσεις: Dorian Gray (2016-17, black box theater-Θεσσαλονίκη), Miss Julia (2017-18,Θέατρο ΠΚ-Αθήνα), Το παιχνίδι του έρωτα και της τύχης (2018-19, Θέατρο Αργώ/ Αιμιλία Υψηλάντη-Αθήνα). Φέτος ανεβάζει στο Θέατρο ΠΚ τη δική του θεατρική κωμωδία «Η Κενή Διαθήκη».

Φωτογραφίες

40 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Mια πολύ καλή κωμωδία, μια ευχάριστη παράσταση με γρήγορο ρυθμό και πολλές πολλές ανατροπές.Οι ερμηνείες όλων των ηθοποιών εξαιρετικές.Ξεχωρίζει τόσο η παλιά γενιά (Νέλλη Γκίνη) όσο και η πιο νέα γενιά (Κώστας Φραγκολιάς).Το σκηνικό όμορφο και η παράσταση ωραία στημένη.
    Περάσαμε ένα υπέροχο απόγευμα Σαββάτου όπου φεύγοντας από το θέατρο είχαμε και το μήνυμα του ότι ''στη ζωή ο καθένας παίρνει αυτό που του αξίζει''.
    Ευχαριστούμε για μια ακόμη φορά το ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ για την δυνατότητα που μας δίνει στο να παρακολουθούμε ωραίες παραστάσεις!!

  2. Μια ελαφριά κωμωδία με έξυπνη κεντρική ιδέα, καλές ερμηνείες, απλά οι διάλογοι λίγο απλοϊκοί και εύκολοι και το κείμενο κάπου πλάτιαζε.
    Ευχαριστούμε για τις προσκλήσεις, ήταν ευχάριστη γενικά παράσταση!

  3. Πικρή κωμωδία με σενάριο από Έλληνα δημιουργό που σπανίζει. Ωραίοι οι 6 ηθοποιοί με μπροσταρισα την κα Γκίνη και αναπάντεχα πιο αστείο από όλους τον Κώστα Φραγκολιά! Αξίζει της προσοχής σας.Ευχαριστώ το ΘΕΑΤΡΟΜάΝΙΑ.Καλή χρονιά!

  4. Συμπεριφορά απαίσια!καθυστέρησα πέντε λεπτά κ η κυρία τών εισητηρίων δεν μασ άφησε να μπούμε μέσα.και μάλιστα είχα μαζί μου κ τον γιο μου οχτώ χρονών που θα πληρώναμε εισιτήριο έξτρα για εκείνον κ παρόλαυτα η κυρία με απαίσιο τρόπο μασ απαγόρευσε να μπούμε . συγχαρητήρια! τουλάχιστον δεν σεβάστηκε ούτε το μικρό παιδάκι.

    • Κατόπιν επικοινωνίας με το θέατρο θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι είναι αυτονόητο πως πρέπει να εισέρχεστε στο θέατρο πριν την ώρα έναρξης. Από εκεί και πέρα είναι στη διακριτική ευχέρεια του θεάτρου αν θα σας επιτρέψει την είσοδο ή όχι ανάλογα και με τις ανάγκες της παράστασης. Παγκοσμίως σε κανένα θέατρο δεν επιτρέπεται η είσοδος από τη στιγμή που έχει ξεκινήσει η παράσταση και αυτό αποτελεί βασικό χαρακτηριστικό πολιτισμού και σεβασμού προς το θέατρο. Στη συγκεκριμένη παράσταση δεν ήταν αυτό δυνατό. Όσον αφορά την συμπεριφορά είναι κάτι το οποίο δεν μπορεί να αποδεχτεί για καμία από τις δύο πλευρές. Σε κάθε περίπτωση το λάθος είναι δικό σας και όχι του θεάτρου.

  5. ΕΝΔΙΑΦΈΡΟΥΣΑ, ΚΩΜΙΚΉ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΠΑΡΕΞΗΓΉΣΕΩΝ ΑΝΆΜΕΣΑ ΣΕ ΜΗ ΑΝΑΜΕΝΌΜΕΝΟΥΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΥΣ....!!!
    Η ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΕ ΚΡΑΤΆΕΙ ΣΕ ΕΓΡΉΓΟΡΣΗ ΜΈΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ!!! ΑΞΊΖΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΔΕΊΤΕ ΚΑΙ ΠΈΡΑΣΑ ΈΝΑ ΩΡΑΊΟ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΑΠΌΓΕΥΜΑ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ.

  6. Είδα χθες βράδυ μια παράσταση ευχάριστη,αυτό που λέμε πάω σινεμά ή θέατρο να περάσω απλά όμορφα και το πέτυχε και με το παραπάνω!! Ενδιαφέρον κείμενο με συνεχείς ανατροπές, σκηνοθετημένο από τον ίδιο το συγγραφέα,σε κινηματογραφικούς ρυθμούς ,χωρίς να βαρεθείς ούτε στιγμή και με ένα μειδίαμα στα χείλη σε όλη την διάρκεια της παράστασης.Τίμια δουλειά, σχεδόν 90΄παράστασης και όχι ΑΡΠΑΧΤΗΣ!! Οι ερμηνείες αξιοπρεπέστατες ,δώσανε όλοι τον καλύτερο εαυτό τους,στα πλαίσια των αποδεδειγμένων δυνατοτήτων τους, από πρότερες δουλειές τους!!! Ευχαριστώ πολύ ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ για την πρόσκληση και την ευκαιρεία να δω την παράσταση γιατί δεν το κρύβω ότι δεν ήταν στο προγραμματισμό μου!! Την διάλεξα και δικαιώθηκα!!!

  7. Ευχάριστη παράσταση με ενδιαφέρουσα υπόθεση και ωραίο κείμενο. Αδύναμες ερμηνείες και σκηνοθεσία.
    Προσωπικά δεν γέλασα σχεδόν καθόλου, απλά μου ήταν ευχάριστη η υπόθεση, ενώ κάποιοι άλλοι μέσα  στην αίθουσα γέλασαν αρκετά.