7570

Και τα αγόρια κλαίνε

Αρχείο Παίχτηκε από 18/11/2018 έως 06/01/2019
στο Μπέλλος

3ος χρόνος παραστάσεων
Διάρκεια: 80'
Συγγραφέας: Μιχάλης Παπαδόπουλος
Σκηνοθέτης: Αλέξανδρος Λιακόπουλος
Ερμηνεύουν: Γιώργης Κοντοπόδης, Γιώργος Ντάβος

Περιγραφή

Μετά την επιτυχία της περσινής παράστασης, το ψυχολογικό θρίλερ του Μιχάλη Παπαδόπουλου, παρουσιάζεται για για 4 μόνο παραστάσεις, Κυριακή 18, 25 Νοεμβρίου και 2 και 9 Δεκεμβρίου στις 21 : 30

Περισσότερα

Ο Τζων Γουέην Κέηση είναι υπόδειγμα Aμερικανού πολίτη της δεκαετίας του 1960. Ευτυχισμένος οικογενειάρχης, επιτυχημένος επιχειρηματίας, σημαντικό μέλος της κοινωνίας με έντονο κοινωνικό έργο. Ζει με τη σύζυγό του και τα παιδιά του κι εργάζεται στην αλυσίδα εστιατορίων του πεθερού του. Την ημέρα είναι αξιοσέβαστος και ευυπόληπτος...Τη νύχτα αλλάζει πρόσωπο όταν μπαίνει στο αυτοκίνητο του και κυκλοφορεί στους δρόμους. Εμφανίζεται ο Πόγκο... ο κλόουν... εκείνος που αγαπάει τα νεαρά αγόρια...το λευκό τους δέρμα... την απαλή τους μυρωδιά. Τα νεαρά αγόρια που καταλήγουν να κοιμούνται στο υπόγειο , αφού τελειώσει μαζί τους... αφού τα έχει κάνει να κλάψουν.

Βασισμένος στην αληθινή ζωή του Αμερικανού Τζων Γουέην Κέηση ή αλλιώς Πόγκο ο κλόουν, το έργο του Μιχάλη Παπαδόπουλου μας δείχνει τη ζωή ενός από τους πιο γνωστούς κατά συρροή δολοφόνους της Αμερικής, ενός ανθρώπου που βίασε, σκότωσε και έθαψε κάτω απ το σπίτι του 33 νεαρά αγόρια και καταδικάστηκε σε θάνατο - αμετανόητος - αφού αποκαλύφθησαν όλες οι στυγερές δολοφονίες που είχε κάνει...

Η παράσταση είναι αυστηρώς ακατάλληλη για ανηλίκους

Φωτογραφίες

Βίντεο

25 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Πολύ ενδιαφέρουσα παράσταση.Δυνατη ερμηνεία και αρκετά στιβαρό κείμενο.Κατά τη γνώμη μου σε κάποια σημεία θα μπορούσε να έχει περισσότερες εναλλαγές στην έκφραση του αλλά μάλλον ο σκηνοθέτης θα είχε κάτι άλλο στο μυαλό του που δεν με ενοχλησε ιδιαίτερα....

  2. Η παράσταση καταπιάνεται με θέματα ταμπού, τα οποία έχουν αποδοθεί με σαφήνεια χωρίς να αφήνεται περιθώριο στον θεατή να πει "δεν άκουσα - δεν είδα - δεν κατάλαβα". Ομοφυλοφιλία, πατριαρχία, ενδοοικογενειακή βία υπό το πρίσμα ενός serial killer. Ο πρωταγωνιστής με στεντόρια φωνή και ταλέντο που ξεχειλίζει επιχείρησε να μας ανοίξει παράθυρο στην ψυχοσύνθεσή του. Σε ορισμένα σημεία διέκρινα υπερβολή, αλλά ίσως την επιτάσσουν τα γεγονότα.

  3. Συγκλονιστική παράσταση και η ερμηνεία του κου Κοντοπόδη καθηλωτική!
    Η υπόθεση ιδιαίτερη,  μας δίνετε η ευκαιρία να γνωρίσουμε τη διαδρομή ενός συνηθισμένου ανθρώπου σε απεχθέστατο αμετανόητο τέρας!
    Άριστη και ευρηματική η σκηνοθεσία, το σκηνικό  λιτότατο αλλά επαρκές....
    Όλοι οι θεατές φύγαμε κατενθουσιασμένοι, και σίγουρα πιο σοφοί! Μια παράσταση που όλοι πρέπει να τη δουν και ιδιαίτερα οι νέοι και οι γονείς!
    Θερμά συγχαρητήρια και ευχαριστίες σε όλους τους συντελεστές!
    Σπεύσατε...τέτοιες παραστάσεις  σπανίζουν!

  4. Εξαιρετική παράσταση που χαίρομαι πολύ που είχα την ευκαιρία να παρακολουθήσω. Πολύ δυνατό και ωμό το θέμα, ο κ. Κοντοπόδης απόδωσε με τεράστια επιτυχία το χαρακτήρα, μπήκε πραγματικά στο πετσί του ρόλου και μετέδιδε στους θεατές όλη την ένταση και τα συναισθήματα. Συγχαρητήρια στους συντελεστές!

  5. ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ Κ.ΚΟΝΤΟΠΟΔΗ. ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΩΡΑΙΕΣ ΒΡΑΔΙΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΧΑΡΙΖΕΙΣ!

  6. Συγκλονιστικη παρασταση! Πρεπει ολοι να τη δουν και η συζητηση που ακολουθησε μετα το τελος της παραστασης συμπληρωνει την αποκαλυπτικη αυτη εμπειρια! Συγχαρητηρια στον συγγραφεα και στο σκηνοθετη. Οσο για την ερμηνεια του κ. Κοντοποδη το συγχαρητηρια ειναι λιγο. Εξαιρετικος!!! Ευχαριστω θεατρομανια!

  7. Πάρα πολύ καλή παράσταση βασισμένη σε ένα εξαιρετικό κείμενο με ωραίους φωτισμούς και σκηνοθεσία. Ο κ. Κοντοπόδης έδωσε μια εξαιρετική ερμηνεία που κρατούσε το ενδιαφέρον του κοινού. Η μόνη μου παρατήρηση είναι ότι ίσως ο σκηνοθέτης επένδυσε υπέρ το δέον στο συναίσθημα του θυμού, συγκριτικά με άλλα, στην ψυχοσύνθεση του John Gacy, στερώντας μας μια πλουσιότερη συναισθηματική γκάμα και κατά συνέπεια ενός πιο ισορροπημένου αποτελέσματος.