Μαύρη σαμπούκα

ΔιαγωνισμόςΑρχείο Παίχτηκε από 21/10/2019 έως 24/03/2020
στο Αλκμήνη

4ος χρόνος παραστάσεων
Διάρκεια: 140΄ (με διάλειμμα)
Συγγραφέας: Τόλης Παπαδημητρίου
Σκηνοθέτης: Τόλης Παπαδημητρίου
Σκηνογραφία: Νίκη Δημητρίου
Κοστούμια: Νίκη Δημητρίου
Ερμηνεύουν: Τόλης Παπαδημητρίου(Στο ρόλο του Βλάση Κουρούπα),  Αντώνης Στάμος(Στο ρόλο του Διονύσιου Αβέρωφ), Ανάργυρος Βαζαίος,   Δώρα Λουκίσα

Περιγραφή

Κι ενώ η «Μαύρη Σαμπούκα» μεσουρανεί στα ξενυχτάδικα της Αθήνας , ο Βλάσης Κουρούπας – ένας ταξιτζής απο τις Κουκουβάουνες- μπαίνει κατα λάθος στο σπίτι του πάμπλουτου μουσικοσυνθέτη Διονύσιου Αβέρωφ με σκοπό να τον κλέψει. Το μεγάλο πρόβλημα όμως ξεκινάει όταν εμφανισθεί ο συνεργός του Βλάση, ο Μήτσος. Μόλις ο Διονύσιος τον αντιληφθεί...αλλά αυτό καλύτερα να το δείτε!

Περισσότερα

Ο Τόλης Παπαδημητρίου υπογράφει σκηνοθετικά την κωμωδία του «ΜΑΥΡΗ ΣΑΜΠΟΥΚΑ» κι έρχεται - για 4η Χρονιά - να «ανατινάξει» το θέατρο ΑΛΚΜΗΝΗ.

Με «όπλο» τον ξέφρενο ρυθμό, «σκανδάλη» την έξυπνη ατάκα, «μπαρούτι» τους 2 ακραίους χαρακτήρες και «δυναμίτη» το γέλιο η «ΜΑΥΡΗ ΣΑΜΠΟΥΚΑ» είναι μια κωμωδία-σφαίρα που σας υπόσχεται την πιο ξεκαρδιστική «έκρηξη».

Κάθε Δευτέρα & Τρίτη λοιπόν, κερνάμε «ΜΑΥΡΗ ΣΑΜΠΟΥΚΑ»!

Εσύ; Δε θα πιείς;

Βοηθ.Σκηνοθ.:  Ζέτα Λιάλιου
Graphics: Άννα Μαυροειδή
Φωτισμοί: Κλαίρη Ζουμπεράκη

Like on Facebook : https://www.facebook.com/mavriSambuca
Watch more on Youtube: Youtube.com/ craveformore
#MavriSambuca

Τη σεζόν 2018-2019 η διανομή ήταν: Τόλης Παπαδημητρίου, Αντώνης Στάμος, Δημήτρης Δημάκης, Ζέτα Λιάλιου, Δημοσθένης Μπουντούρης

Φωτογραφίες

177 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Πολύ καλή καλή κωμωδία!!! Οι ηθοποιοί ήταν εξαιρετικοί, είχαμε καιρό να γελάσουμε τόσο. Το μόνο αρνητικό ήταν η μεγάλη διάρκεια, που και πάλι δεν κούραζε, όμως το έργο τελειώνει μετά τα μεσάνυχτα οπότε δεν υπάρχει καμία συγκοινωνία εκεί κοντά. Ευχαριστούμε ΘΕΤΡΟΜάΝΙΑ ήταν υπέροχα!!!

  2. Γέλασα ελάχιστα...έργο μεγάλης διάρκειας χωρίς λόγο. Ο Αντώνης Στάμος έχει υποκριτικές αρετές και κυρίως μία ασκητική φιγούρα που μου θύμιζε τον Δον Κιχώτη...
    Κατά τα λοιπά το κείμενο κατά την άποψή μου δεν είχε δυναμισμό, ούτε βάθος, χρησιμοποιώντας κλισέ της καθημερινής αργκό σκόρπια εδώ κι εκεί. Στους πρώτους διαλόγους δυσκολευόμουν να καταλάβω (ίσως λόγο ακουστικής του χώρου?) τους διαλόγους και ιδίως τον Τόλη Παπαδημητρίου.

  3. «Μαύρη σαμπούκα», στο θέατρο Αλκμήνη. Μια παράσταση με πολύ γέλιο. Ο Τόλης Παπαδημητρίου, υπογράφει σενάριο – σκηνοθεσία και πρωταγωνιστεί στο ρόλο του Βλάση Κουρούπα. Δίπλα του ο Αντώνης Στάμος (στο ρόλο του Διονύσιου Αβέρωφ). Ο καθένας συμπυκνώνει διαφορετικές κοινωνικές – ταξικές αφετηρίες, διαφορετικές διαδρομές, που διαλέγονται και συγκρούονται, θυμίζοντας πολλά στοιχεία από τη σύγκρουση του «καθηγητή βυζαντινολογίας» με τη «γκαρσόνα», στο «Κωνσταντίνου και Ελένης», που όμως δίνονται με εντελώς πρωτότυπο, έξυπνο και ευρηματικό τρόπο.
    Ο Βλάσης είναι ταξιτζής από τις Κουκουβάουνες, στο κυνήγι του μεροκάματου, της «γκόμενας» και του ονείρου μιας πλούσιας ζωής, που μπορεί να έρθει μόνο μέσω μιας ληστείας ή ενός εκβιασμού. Ο Διονύσιος είναι καλλιτέχνης, γεννημένος στην Ελβετία (ζει σε διαμέρισμα στη Νέα Ερυθραία), από μητέρα ιδιοκτήτρια του 30% μιας τράπεζας και πατέρα πετρελαιά, καλλιεργημένος, «ερωτευμένος» με την κλασική μουσική και μπακούρι. Ο Βλάσης ζει υπό τη διαρκή επιτήρηση της Ελληνίδας μάνας, της κυρά - Φωτεινής, με έγνοια της το αν έφαγε και αν τάισε το γάτο. Ο Διονύσιος βιώνει το χρόνιο τραύμα της αδιαφορίας των δικών του, της μοναξιάς, από την οικογένεια. Ο Βλάσης, ως απόλυτο αρσενικό, ζει το τραύμα του «κέρατου» και της απόρριψης από τη Φούλη. Προβληματίζεται που εκείνη είπε όχι στη ζωή του ζευγαριού μαζί με τη μάνα του αλλά και όχι στη ζωή των δύο τους σε φθηνό υπόγειο 20 τετραγωνικών στην πλατεία Κάνιγγος. Τσακίζεται από τον έρωτα της Φούλης για μια γυναίκα, με την οποία η πρώην φίλη του ετοιμάζεται να παντρευτεί (στην «Ιρλανδία» ή στην Ολλανδία). Ο Διονύσιος αγοραφοβικός, δεν ξεμυτίζει από το σπίτι (πλην, όπως αποδεικνύεται, αποφασίζει να το κάνει μόνο μεταμφιεσμένος, κάτι που έκανε μέχρι τότε μόνο στο σπίτι, καλύπτοντας και το σεξουαλικό του κενό). Αφού η κλασική μουσική αρέσει σε λίγους, σταδιοδρομεί, προσυπογράφοντας μουσικά και στιχουργικά, ως διάσημος «Πενθέας», μια σειρά από άσματα σκυλάδικα, τύπου «μαύρη σαμπούκα». Ο Βλάσης μιλάει την αργκό της τάξης του, ο Διονύσιος τη λόγια γλώσσα, ώστε, όπως λέει ο Βλάσης, να καταλαβαίνει μόνο μία στις πέντε λέξεις που ξεστομίζει. Η κυρά Φωτεινή θεωρεί προσωπική της αποτυχία το γνωστικό επίπεδο του γιού της (που ακολουθείται και από το επίπεδό του στη γεωγραφία και στους ζωγράφους επιπέδου Νταλί) και αποδίδει το γεγονός στο ότι «δεν τον πλάκωσε στους κατακέφαλους, για να στρωθεί να διαβάσει στις πανελλαδικές».
    Αφορμή για να έρθουν ο Βλάσης κι ο Διονύσιος σε επαφή είναι μια ληστεία, που κάνει ο Βλάσης, από λάθος υπολογισμό, μαζί με το συνεργό του, το Μήτσο (γνωριμία λιγότερο της μίας βδομάδας), στο διαμέρισμα του Διονύσιου. Μια ακολουθία από διάφορα ευτράπελα οδηγεί το όπλο του Βλάση στα τρεμάμενα χέρια του Διονύσιου, που, από λάθος πυροβολεί και σκοτώνει (δύο φορές!!!) το Μήτσο. Γύρω από ένα «πτώμα» που κείτεται στο πάτωμα, αναζητείται το ξέμπλεγμα του Διονύσιου με σχέδιο (ανύπαρκτο) του Βλάση και έπαθλό του 600.000 ευρώ. Ο επεισοδιακός και γεμάτος «κομψοτεχνήματα» διάλογος μετατρέπεται σε μια «εκ βαθέων» εξομολόγηση, οδηγεί σε μια σχέση παρηγορητική και τους ενώνει, όπως τις κάννες ενός δίκαννου… Τα κανάλια δηλώνουν «παρών» στο γεγονός, με επιτόπιο ρεπορτάζ, που γνωστοποιείται ως ομηρία και απαγωγή, αρχικά, του Πενθέα, μαζί με αστυνομικές δυνάμεις και φιλοθεάμων κοινό, συνεπικουρούντων πολλών γνωστών καλλιτεχνών που εκφράζουν αλληλεγγύη. Έτσι, το κοινό μεταφέρεται νοερά στο σκηνικό του διαμερίσματος του Διονύσιου, ως λαθρο - ωτακουστής και θεατής των δρώμενων, μέσα από τον παραμορφωτικό φακό των ΜΜΕ. Το όχι happy end, μια τραγικότητα που μένει να ερμηνευθεί.
    Πολύ καλές ερμηνείες των ηθοποιών, γεμάτες ζωντάνια και διάδραση με το κοινό. Όχι μόνο των πρωταγωνιστών μα και του Ανάργυρου Βαζαίου (Μήτσος – πτώμα και ανταποκριτής MEGA) και της Δώρας Λουκίσα (εκφωνήτρια ειδήσεων MEGA). Οι ατάκες δίνουν και παίρνουν, γρήγοροι οι ρυθμοί κι οι εναλλαγές. Η σκηνογραφία και τα κοστούμια της Νίκης Δημητρίου, αποδίδουν απλά και ξεκάθαρα, μέσα από μια αθλητική φόρμα και μια ρόμπα, τους διαφορετικούς κόσμους. Εξαιρετικό το τραγούδι «μαύρη σαμπούκα», ως τραγούδι ξενυχτάδικου και γενικά η μουσική επιμέλεια του Τόλη Παπαδημητρίου.

  4. Διασκεδαστική κωμωδία με εξαιρετικά στοχευμένους διαλόγους και αξέχαστες ατάκες! Δύο αντίθετοι χαρακτήρες που ο καθένας τους όμως υποστηρίζει σωστά τον ρόλο του.. Συγχαρητήρια και στα δύο νεαρά παιδιά που από ότι φαίνεται η καριέρα τους διαγράφεται λαμπρή και η πορεία τους στο θέατρο ανοδική! Η κωμωδία συνδέεται με ζητήματα που απασχολούν την σύγχρονη κοινωνία και αποτυπώνονται με έξυπνο τρόπο καθ'όλη την διάρκεια της παράστασης. Την συνιστώ ανεπιφύλακτα σε όλους, το γεγονός ότι η παράσταση παίζεται για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά δεν είναι καθόλου τυχαίο. Αγαπημένο μου θεατρομάνια άλλη μια φορά δεν βρίσκω λόγια να σε ευχαριστήσω για την υπέροχη πρόσκληση που μας προσέφερες εμπλουτίζοντας την πολιτιστική μας ατζέντα! Συγχαρητήρια στην ομάδα σας που δουλεύει με επαγγελματισμό και συνέπεια παράγοντας αυτο το εξαιρετικό αποτέλεσμα!

  5. Απρόσμενα καλή παράσταση! Σπινθηροβόλο χιούμορ, γρήγορες ατάκες, ανατροπές, περάσαμε ένα πολύ ευχάριστο βράδυ Τρίτης. Οι δύο πρωταγωνιστές εξαίρετοι, ιδιαιτέρως ο Παπαδημητρίου που είχε πιο απαιτητικό ρόλο. Οι εκφράσεις του ήταν όλα τα λεφτά... Δύο άκρως αντίθετοι χαρακτήρες -ο ένας λαϊκός και αθυρόστομος και ο άλλος με υψηλό μορφωτικό επίπεδο- που προσπαθούν να επικοινωνήσουν και αλληλοεπηρεάζονται με ξεκαρδιστικό τρόπο. Στα μειονεκτήματα η μεγάλη διάρκεια, οι επαναλαμβανόμενες ατάκες, η γρήγορη -κάποιες φορές- ομιλία, το ντουμάνι από τα τσιγάρα επί σκηνής, οι περιττές, κατά τη γνώμη μου, χορευτικές σκηνές και τα ρεπορτάζ που πλατειάζουν υπερβολικά. Παρ'όλα αυτά το απολαύσαμε. Ευχαριστούμε για τις προσκλήσεις!

  6. Λέει πως είναι κωμωδία ... και το εννοεί με όλη τη σημασία της λέξεως. Καταπληκτική προσπάθεια και αφθονο ταλέντο και απ τους 2 πρωταγωνιστές. Πολλά πολλά συγχαρητήρια για το πολυπλευρο  ταλέντο του Τόλη Παπαδημητρίου και το εύστοχα τοποθετημένο του χιούμορ.Ακόμα και αν παρ ελπίδα το χιούμορ σου δεν ταιριάζει με αυτή την παράσταση (την οποία εγώ προσωπικά θα έβλεπα και δεύτερη και τρίτη φάρα εάν και δεν είμαι αυτούς ο τύπος θεατή), θεωρώ πως είναι αδύνατον να μην  ψυχαγωγήσει κάποιον ή έστω να του δημιουργήσει αυτή την ευφορία της καλής κωμωδίας  θεάτρου. Πολλά συγχαρητήρια και πάλι! Ευχαριστούμε πολύ Θεατρομάνια γι αυτή την υπέροχη ευκαιρία.

  7. Είχε αρκετές στιγμές γέλιου. Οι ερμηνείες των δυο πρωταγωνιστών αρκετά καλές. Κάποιες φορές δεν καταλαβαίναμε τα λόγια του (ΑΒΕΡΩΦ) και η όλη παραγωγή όμως σχετικά πρόχειρη. Οι βωμολοχίες θα μπορούσαν να λείπουν ή να περιοριστούν. Η μουσική εξωφρενικά δυνατά, ο χώρος πολύ κρύος. Αρκετά μεγάλη παράσταση και κούρασε πολύ.
    Ευχαριστώ για τις προσκλήσεις.

  8. Εξαιρετικά δυσάρεστη εντύπωση , προκάλεσε το γεγονός πως στο ταμείο του θεάτρου ,μου ζητήθηκε το ποσό των 3 ευρώ για κάθε πρόσκληση , μολονότι κάτι τέτοιο δεν αναγράφονταν ούτε στην ανακοίνωση του διαγωνισμού , ούτε στο e mail που έλαβα .

  9. Πολύ καλή παράσταση με αρκετό γέλιο! Και οι δύο ηθοποιοί ήταν πολύ εξαιρετικοί! Το μόνο αρνητικό που θα μπορούσα να πω είναι η μεγάλη διάρκεια της παράστασης! Περάσαμε ένα πολύ ευχάριστο βράδυ.. ευχαριστώ πολύ θεατρομανια

  10. Μια παράσταση με πολύ γέλιο και πολύ καλές ερμηνείες. Η βωμολοχία είναι συγγραφική ευκολία, αλλά για τον αλητάκο ήρωα που επιδιδόταν σ' αυτή, ήταν συμβατή. Καλή συνέχεια στο έργο όλων των συντελεστών!Ευχαριστώ Θεατρομανια για την πρόσκληση!

  11. Ευχάριστη παράσταση με έξυπνο κείμενο, καλή ροή και αρκετές αστείες στιγμές. Συμπαθητικοί οι ηθοποιοί και ταιριαστοί για τους ρόλους που ενσάρκωναν. Το γεγονός ότι περιείχε έντονη βωμολοχία ή ότι κάπνιζαν αρκετά για τις ανάγκες του έργου δεν με ενόχλησε προσωπικά. Ωστόσο η παράσταση θα μπορούσε να έχει μικρότερη διάρκεια.
    Το φουαγιέ του θεάτρου όμορφο και ατμοσφαιρικό. Ιδανικό για να χαλαρώσεις πριν και μετά την παράσταση. Ο χώρος όπου παιζόταν η παράσταση πιο λιτός.
    Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση.

  12. Είχε αρκετές στιγμές γέλιου. Οι ερμηνείες των δυο πρωταγωνιστών αρκετά καλές, η όλη παραγωγή όμως σχετικά πρόχειρη. Η μουσική εξωφρενικά δυνατά, ο χώρος πολύ κρύος. Καθυστέρησε μισή ώρα να ξεκινήσει και κούρασε πολύ.
    Ευχαριστώ για τις προσκλήσεις.

  13. Με τα εγκωμιαστικά σχόλια που διαβάζω νοιώθω σαν να έχω έρθει από άλλο πλανήτη... Χθες παρακολούθησα την "ΜΑΥΡΗ ΣΑΜΠΟΥΚΑ" στην οποία βασίλευε η βωμολοχία, το φτηνό χιούμορ, η έλλειψη αισθητικής και η οχλαγωγία. Μια παράσταση πιο ρηχή και από τα νερά του Κηφισού το καλοκαίρι, απόλυτα συνυφασμένη με την παρακμή στην οποία δυστυχώς έχουμε υποπέσει ως χώρα. Χωρίς να θέλω να προσβάλω κανέναν πιστεύω ότι το χιούμορ, η αισθητική και γενικά ο τρόπος που αντιλαμβάνεται ο καθένας τα πράγματα γύρω του είναι θέμα παιδείας... Όποιος αγαπά το καλό θέατρο καλό είναι να παρακάμψει αυτή την παράσταση. Για άλλη μια φορά ευχαριστώ θερμά την θεατρομάνια για την πρόσκληση!!!

  14. Για ελαφριά κωμωδία, ήταν πολύ καλή. Ηθοποιοί ταλαντούχοι, διασκεδαστικές ατάκες, καλή ροή. Αυτό που βρήκα κάπως ενοχλητικό ήταν η κακή ακουστική, τουλάχιστον στις πίσω θέσεις. Όταν μιλούσαν γρήγορα οι ηθοποιοί, δεν ακούγαμε τι έλεγαν, με αποτέλεσμα να χάνουμε πολλές από τις ατάκες.

  15. Ξεκαρδιστική κωμωδία!!!
    Μιά ασυνήθιστη υπόθεση με πολύ έξυπνο χιούμορ και εξαιρετικές ερμηνείες.
    Ίσως ο χώρος δεν είχε πολύ  καλή ακουστική και έχασα κάποιες ατάκες. Περάσαμε υπέροχα με την παρέα μου. Έχει μεγάλη διάρκεια αυτή η παράσταση αλλά αξίζει το κάθε της λεπτό!
    Σπεύσατε!!!

  16. παρακολούθησα την παράσταση στις 7/12 αν και την είχα ξαναδεί πέρσι γέλασα σαν να την έβλεπα πρώτη φορά, όποιος δεν την έχει δει χάνει. δύο παρατηρήσεις άσχετες όμως από την παράσταση, στην αίθουσα είχε μια ψύχρα αν και ήταν αναμμένος ο κλιματισμός (ίσως έφταιγε το σημείο που καθόμουν) αλλά εκείνο που μου έκανε εντύπωση ήταν ότι δεν είχαν τις λίστες με τα ονόματα αλλά τα σημείωναν εκείνη την ώρα προφανώς για να κάνουν διασταύρωση μετά (πάντως ταυτότητα δεν μου ζήτησαν).

  17. Ευχαριστώ θερμά Θεατρομάνια για την ευκαιρία να περάσω τόσο όμορφα και με τόσο γέλιο τη βραδιά μου!Εξαιρετική παράσταση, έξυπνη ,ωραίες ατάκες,κουράζει λίγο η μεγάλη διάρκεια αλλά σε αποζημιώσει στο τέλος!

  18. Η παράσταση ήταν παρα πολυ ωραία, ωραια πλοκή και πολυ καλό χιούμορ, οι ηθοποιοί πραγματικά ήταν εντελώς στο πετσί του ρόλου! Γελασαμε πολυ! Το μόνο κακο ίσως ήταν η διάρκεια. Ευχαριστούμε πολύ πάντως Θεατρομανια για τις προσκλήσεις!

  19. Φοβερή κωμωδία αντάξια του παλιού καλού κινηματογράφου με έξυπνες ατάκες που έμοιαζαν σαν αυτοσχεδιασμένες έτσι που έβγαιναν αβίαστα . Ο Παπαδημητρίου ανεξάντλητος και απολαυτστικός και τέλεια εναρμονισμένος με τον συμπρωταγωνιστή του . 'Ηταν μια γνήσια κωμωδία και άκρως επίκαιρη που δε σε άφηνε να βαρεθείς ούτε για μια στιγμή. !Ευχαριστώ Θεατρομάνια!!!

  20. Εξαιρετική παράσταση!Μια μαυρη κωμωδια που αγγίζει τόσα πολλά καυτά θέματα της κοινωνίας. Το σενάριο κυλάει άψογα, και με πολύ έξυπνο και καυστικο χιούμορ. Oι ερμηνείες είναι πολύ δυνατές , νεοι ηθοποιοι με ταλεντο και τρομερη ενεργεια. Τους ευχαριστουμε καθως και τη Θεατρομανια για την ομορφη βραδια.

  21. Ευχαριστούμε την κα Εύη Δανέζη για την παραχώρηση της πρόσκλησης. Περάσαμε πολύ ωραία. Ήταν λίγο κουραστικό λόγω μεγάλης διάρκειας αλλά είχε πολύ γέλιο και οι δύο βασικοί ηθοποιοί ήταν καταπληκτικοί!! Ευχαριστούμε πολύ Θεατρομανια!

  22. Συγχαρητήρια σε όλους τους συντελεστές και ιδιαίτερα στον Πολυταλαντούχο κο Τόλη Παπαδημητρίου για τα κείμενα, τη σκηνοθεσία , την ερμηνεία του,...
    Δεν προλαβαίνεις να γελάσεις με τις απανωτές ατάκες...σαν παλιό καλό ελληνικό σινεμά αλλά με σενάριο που γράφτηκε το 2017 και όχι το 1960. Μπορείς να το δεις και να το ξαναδείς με ευχαρίστηση αρκετές φορές !
    Σημείωση: Πολλές ατάκες της Νεοελληνικής πραγματικότητας δεν τις αντιλαμβάνονται όσοι είναι 50-55 ετών και άνω!!

  23. Με αρκετο γελιο και πολύ καλες ατακες η παρασταση,ισως λιγο κουραστικη λογω υπερβολων και μεγαλης διαρκειας.Εξαιρετικες ερμηνείες από τους 2 πρωταγωνιστες,ειναι γεννημενοι για κωμωδια!Ευχαριστω την Αρμελα Τσοκιτσεβιτς για την παραχωρηση.

  24. Καλη προσπάθεια !!!!! Τεράστιο λαθος η τοσο μεγαλη διάρκεια χωρις λογο που ειχε ως αποτελεσμα να κανει κοιλιά παρα τις προσπάθειες στην ερμηνεία. Αν ηταν 1.30 ωρα θα ηταν υπέροχο! !! Ευχαριστούμε την θεατρομανια!!!!

  25. Παρακολουθήσαμε την παράσταση μετά από παραχώρηση πρόσκλησης της κυρίας Εύης Παπαχρήστου. Πρόκειται για ένα ανάλαφρο θέαμα χωρίς καμία σκηνοθετική πρωτοτυπία και με την πλοκή να τρέχει αργά. Παρόλα αυτά έβγαζε γέλιο και μου άρεσε να ακούω όλους να γελάνε στην αίθουσα. Συνεπώς μην έχετε μεγάλες απαιτήσεις πέραν μιας ευχάριστης βραδιάς. Ευχαριστώ το θέατρο Ακάδημος για την πρόσκληση, όπως επίσης τη Θεατρομανία και την κα Παπαχρήστου!

  26. Πολύ καλή παράσταση, καταπληκτικοί ηθοποιοί γεμάτοι ενέργεια! Μόνο ένα μειονέκτημα, και αυτό είναι η διάρκεια! Στο 2ο μέρος το σενάριο γίνεται αρκετά κουραστικό και προς το τέλος επαναλαμβάνεται..ευχαριστούμε θεατρομάνια!

  27. Πολυ καλη κωμωδια.οι πρωταγωνιστες ειχαν πολυ καλη κινηση και ενεργεια σε ολη τη διαρκεια της παραστασης.Μπορει σε καποιο σημεια να εκανε λιγη κοιλια,ομως σε γενικες γραμμες ειχε πολλα καλα στοιχεια.Αξιζει να τη δειτε!!Ευχαριστω πολυ θεατρομανια για την προσκληση

  28. Εξαιρετική παράσταση! Πολύ πολύ γέλιο, έξυπνο κείμενο με ωραίες ατάκες, πολύ καλές ερμηνείες και ρυθμοί απο τους γεμάτους ενεργεια σε όλη τη διάρκεια της παραστασης ηθοποιούς! Ευχαριστούμε πολύ θεατρομανια!

  29. Υπεροχη υπεροχη υπεροχη !! Ενα τρελο στορι με 2 απιθανους πρωταγωνιστες που υποδυονται αψογα απο τους Παπαδημητριου και Σταμου! Υπεροχες ερμηνειες και γελιο μεχρι δακρυων!!! Μπραβο σε ολους τους!! Σε ευχαριαστω Θεατρομανια!

  30. Δεν εχω λογια γι' αυτά τα παιδιά καθε φορα μας εκπλήσσουν!!!! Από τις καλυτερες κωμωδίες της χρονιας!!! Οι πρωταγωνιστές μεγάλα ταλέντα!!! Συγχαρητήρια! Ευχαριστούμε θεατρομανια που μας έδωσες την ευκαιρία να την παρακολουθήσουμε!!!!!

  31. Εκπληκτική παράσταση, έξυπνες ατάκες, άφθονες στιγμές γέλιου. Τρομερή ενέργεια των παιδιών καθ'όλη τη διάρκεια του έργου! Αν μπορούσε ο ' Βλάσης' να ελαττώσει το τσιγάρο στη σκηνή, καλό θα ήταν. Κατ'άλλα δεν βρίσκω κανένα ψεγάδι. Μπράβο παιδιά για την εξαιρετική ,γεμάτο πάθος δουλειά. Συνεχίστε έτσι ...

  32. Βγαζω το καπελο στον τολη παπαδημητριου και τον αντωνη σταμο , που εχουν τοση ενεργεια σε ολη τη διαρκεια της παραστασης!!το ζουνε το εργο και απολαμβανουν την καθεμια σκηνη...η παρασταση ειναι αρκετα ευχαριστη, αλλα για μενα το ''ποιος φοβαται την υπατια καρυωτακη'' δεν συγκρινεται με καμια κωμωδια του τολη μεχρι στιγμης!!του ευχομαι τα καλυτερα και ευχαριστω το θεατρομανια για την ομορφη βραδια,που μου προσεφερε!!!

  33. Πολύ καλή κωμωδία, με άφθονο γέλιο και εξαιρετικές ερμηνείες από το φοβερό δίδυμο ( ή μάλλον... δίκαννο 😀 όποιος έχει δει το έργο, καταλαβαίνει) Τόλης Παπαδημητρίου/Αντώνης Στάμος.
    Πέρασα πολύ καλά, όχι μόνο εγώ, αλλά και οι περισσότεροι από τους θεατές, εάν κρίνω από τα γέλια που δε σταματούσαν καθ'όλη τη διάρκεια της παράστασης, αλλά κι από το θερμό χειροκρότημα στο τέλος.
    Ευχαριστώ πολύ τη Θεατρομάνια για την πρόσκληση.

  34. Ευχάριστη παράσταση! Θεωρώ ότι δύο χαρακτήρες αποδίδονταν αρκετά καλά και μέσω των ερμηνειων θιγονταν αρκετά ζητήματα της ελληνικής πραγματικότητας. Υπήρχαν αρκετά κωμικα στοιχεία, όμως, για μένα, η επαναλαμβανόμενη βωμολοχια ήταν κουραστική και αισθανόμουν ότι τα περισσότερα "αστεία" κινούνταν σε αυτό το ίδιο μοτίβο. Ενδιαφέροντες οι ηθοποιοί, θα ήθελα να τους δω ξανά αλλά όχι στο ίδιο στυλ κωμωδίας. Θα προτιμούσα η διάρκεια να ήταν μικρότερη ενώ το τέλος μου φάνηκε λίγο απότομο! Ευχαριστώ τη θεατρομάνια για τις προσκλήσεις!

  35. ευτυχώς έχω την συνήθεια να μην διαβάζω κριτικές πριν δω μία παράσταση γιατί ίσως να μην πήγαινα στην συγκεκριμένη. πήγα όμως και έκλαιγα από τα γέλια κυριολεκτικά, εγώ ούτε που το κατάλαβα πως πέρασαν οι 2 ώρες, άνετα την έβλεπα και δεύτερη φορά.

  36. «Μαύρη Σαμπούκα» από τα 3 είδη του γνωστού ιταλικού λικέρ,του γλυκού ποτού με το έντονο μεθυστικό άρωμα του γλυκάνισου ,είναι η κωμωδία που επιλέγει -και διόλου τυχαία -ο ταλαντούχος Τόλης Παπαδημητρίου να αποδώσει ,να εμπνευστεί ,να γράψει,μα και να σκηνοθετήσει, απογειώνοντάς την με την αγαστή σύμπραξη του Αντώνη Στάμου.
    Μια ανδρική φιλία που δημιουργείται μέσα σε λίγες ώρες κάτω από αντίξοες συνθήκες, με αφορμή ένα κωμικοτραγικό λάθος.Αλήθειες μιας ολόκληρης ζωής που ομολογούνται ,απόρριψη που έχει επί χρόνια έχει εισπραχθεί απλόχερα και διέπει τη ζωή δύο ανδρών σε όλες τις εκφάνσεις της, ανασύρεται στην επιφάνεια και γίνεται ,τελικά,αναγνώσιμη μέσα από μία διαδικασία χαρμολύπης, παρότι ο κώδικας επικοινωνίας μεταξύ τους είναι διαφορετικός και οι προσωπικότητες εκ διαμέτρου αντίθετες,μα στο βάθος τους τόσο,μα τόσο όμοιες...
    Σ'ευχαριστώ πολύ Θεατρομανία για την πρόσκληση.

  37. Ευχάριστη κωμωδία και παράσταση, έξυπνες ατάκες και χιούμορ εύστροφο, με ταχύτητα, με τον Παπαδημητρίου πραγματικά να τα παίζει όλα για όλα, με τον κίνδυνο όμως να πέφτει πολλές φορές σε λάθη μανιέρας, υπερβολής, ξεχείλωνε την ερμηνευτική του δυνατότητα σε πολλές περιττές επαναλήψεις και φλυαρίες που κούραζαν και ενίοτε αποπροσανατόλιζαν- γι αυτό ευθύνεται και η μεγάλη διάρκεια του έργου. Επίσης, τόσο η υπόθεση όσο και οι χαρακτήρες έμοιαζαν πολύ με τη Βίλα Αμαλίας (τη περσινή του παράσταση), με αποτέλεσμα να μην υπάρχει κάποια ιδιαίτερα έκπληξη, εναλλαγή ή αντίθεση που να σε κρατά σε εγρήγορση, ωστόσο υπήρχε πολύ έξυπνη ανταλλαγή στην ατάκα και μια ωραία, παρείστικη χημεία που σε καθιστούσε συνένοχο στην όλη περιπέτεια! Παρακολούθησα τη παράσταση τη 1η Νοεμβρίου, σε ευχαριστώ πολύ Θεατρομανία!!!

  38. Ξεκαρδιστική παράσταση με την μοναδική σφραγίδα του Τόλη Παπαδημητρίου!
    Έξυπνο σενάριο με γρήγορες ατάκες λαμβάνουν χώρα σε ένα θεατρικό ντόμινο ανατροπών!
    Την συνιστώ σε όσους θέλουν να γελάσουν και να αποδράσουν από την ρουτίνα της καθημερινότητας.