220

Ο Ήχος του Όπλου

Συγγραφέας: Λούλα Αναγνωστάκη
Σκηνοθέτης: Χ. Τσίρτσης
Ερμηνεύουν: Παναγιώτης Οικονόμου, Βασίλης Σκούπας, Ελευθερία Παπαντωνίου, Αναστασία Λαυκιώτη, Βιβή Μπιντάκου, Δημήτρης Ανδριανός

Περιγραφή

Η Θεατρική Σκηνή Χιλιομοδίου παρουσιάζει φέτος (καλοκαίρι 2015) το θεατρικό έργο της Λούλας Αναγνωστάκη « Ο Ήχος του Όπλου»», σε σκηνοθεσία του Χ. Τσίρτση. Οι παραστάσεις θα δοθούν  στον διαμορφωμένο, ειδικά για την παράσταση, προαύλιο χώρο του Γυμνασίου Χιλιομοδίου.   Το έργο διαδραματίζεται στην Αθήνα ,καλοκαίρι 1985 ,παραμονές   εκλογών ... …«Καλοκαιριάτικα μεσημέρια, δροσερές νύχτες, κοινότοπες […]

Περισσότερα

Η Θεατρική Σκηνή Χιλιομοδίου παρουσιάζει φέτος (καλοκαίρι 2015) το θεατρικό έργο της Λούλας Αναγνωστάκη « Ο Ήχος του Όπλου»», σε σκηνοθεσία του Χ. Τσίρτση.

Οι παραστάσεις θα δοθούν  στον διαμορφωμένο, ειδικά για την παράσταση, προαύλιο χώρο του Γυμνασίου Χιλιομοδίου.

 

Το έργο διαδραματίζεται στην Αθήνα ,καλοκαίρι 1985 ,παραμονές   εκλογών ...

…«Καλοκαιριάτικα μεσημέρια, δροσερές νύχτες, κοινότοπες λέξεις, σχέσεις. Πρώτοι τίτλοι εφημερίδων και αστυνομικά δελτία, χαμένο ανθρώπινο δυναμικό. Ροκ μουσική του ’80 αλλά και τραγούδια της δεκαετίας του ’60 και αντάρτικα. Αβάσταχτες συναισθηματικές δεσμεύσεις, πανηγυριώτικη προεκλογική ατμόσφαιρα στους δρόμους, με χαρούμενους ανθρώπους να διαδηλώνουν, τύψεις αλλά και γλυκές στιγμές ευφορίας, όλα αναγνωρίσιμα από πάντα» - αυτό είναι το υλικό του Ήχου του όπλου.

Αλλάζοντας τις αναλογίες, τις στιγμές, τους τονισμούς, μετρώντας τις δόσεις, προσπάθησα να γράψω ένα έργο πιστό στη δική μου πραγματικότητα, όπου τα πρόσωπα να θέλουν να είναι ελεύθερα. Παρ’ όλες τις παγιδευτικές προδιαγραφές. Έστω να θέλουν να αισθάνονται ελεύθερα. Να το θέλουν περισσότερο από καθετί. Κι ίσως αυτό μονάχα να τους αρκεί».

Λούλα Αναγνωστάκη,     Σημείωμα για την παράσταση του Θεάτρου Τέχνης, 1987

 

Δεν επιτρέπεται η είσοδος σε παιδιά κάτω των 6 ετών.

 

Ως τώρα η Θεατρική Σκηνή Χιλιομοδίου έχει ανεβάσει τα έργα:

«Ο θειος Βάνιας» του Α. Τσέχωφ (2009), «Το πανηγύρι» του Δ. Κεχαϊδη (2010),     «Η κυρά της θάλασσας» του Ε. Ίψεν (2011), «Ο επιθεωρητής» του Ν. Γκόγκολ (2012), «Η Λοκαντιέρα» του Κ. Γκολντόνι (2013), «Το καλοκαίρι θα θερίσουμε» του Αλέξη Δαμιανού (2014).