338

Suck!

Αρχείο Παίχτηκε από 20/01/2016 έως 22/04/2016
στο Λύχνος τέχνης και πολιτισμού
Συγγραφέας: Κώστας Ζάπας
Σκηνοθέτης: Κώστας Ζάπας
Ερμηνεύουν: Άγγελος Βαλέρας, Αντώνης Σπίνουλας, Νικόλας Πανταζής.

Περιγραφή

Το «SUCK!» είναι μια εκρηκτική, ακραία και βέβηλη μαύρη κωμωδία από τον αιρετικό σκηνοθέτη Κώστα Ζάπα, που έχει χαρακτηριστεί από τον διεθνή τύπο ως «ένας από τους σημαντικότερους δημιουργούς του ευρωπαϊκού κινηματογράφου».

Περισσότερα

«Τρεις νεαροί άντρες, μετά από μια αιματηρή ληστεία τράπεζας συναντιούνται σε μια εγκαταλελειμμένη αποθήκη είκοσι μέτρα κάτω από την επιφάνεια της πόλης.

Ο Μαξ, ο Μόμπυ και ο Γκας θα κρυφτούν εκεί για να ξεφύγουν από το κυνηγητό της αστυνομίας. Τα χρήματα της ληστείας είναι πάρα πολλά και οι τρεις νεαροί άντρες, στα έγκατα της πόλης, αρχίζουν να χτίζουν στην φαντασία τους μια νέα ζωή.

Η μοιρασιά της λείας θα φανεί δυσκολότερη και από την ληστεία, καθώς μια μεγαλειώδης επιχειρηματική ιδέα ξυπνάει μέσα τους. Να γυρίσουν την συναρπαστικότερη πορνοταινία που έγινε ποτέ και έτσι τα χρήματα της ληστείας να γίνουν το εφαλτήριο για μια νέα, νόμιμη και πλούσια ζωή! Όμως εδώ οι δρόμοι των τριών νεαρών αντρών θα αρχίσουν να χωρίζουν με απρόβλεπτο τρόπο …»

Το κείμενο και την σκηνοθεσία υπογράφει ο Κώστας Ζάπας, «ένας από τους σημαντικότερους σύγχρονους διεθνείς σκηνοθέτες του σινεμά του δημιουργού» (Cineuropa), γνωστός και από την συνεργασία με την Zentropa του Λαρς φον Τριερ στην ταινία "Μικρές ελευθερίες". Την πρωτότυπη μουσική της παράστασης θα συνθέσει ο Τεντ Ρεγκλής, γνωστός από την μουσική επένδυση της πολυαναμενόμενης ταινίας «αγάπη, αγάπη, αγάπη», τα κοστούμια της παράστασης θα σχεδιάσει η Μαρία Καραθάνου, την καλλιτεχνική διεύθυνση έχει αναλάβει ο βραβευμένος κινηματογραφικός παραγωγός Γρηγόρης Αθανασίου, την διεύθυνση παραγωγής η Έφη Μητροπούλου-Παλογλου, τον ήχο η Λίνα Φονταρά, τα video ο Στέλιος Μπουζιώτης ενώ πρωταγωνιστούν οι ηθοποιοί:Άγγελος Βαλέρας, Αντώνης Σπίνουλας και Νικόλας Πανταζής.

Το «SUCK!» είναι μια παραγωγή της εταιρίας «Τέχνης Πολιτεία» και της Αναστασίας Παπαγεωργίου, γνωστής από την παραγωγή και διοργάνωση παραστάσεων και μεγάλων πολιτιστικών γεγονότων από το 1996 μέχρι σήμερα (Ωδείο Ηρώδου Αττικού, Θέατρο Επιδαύρου, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, Εθνική Λυρική Σκηνή, κ.α.)

Κείμενο/Σκηνοθεσία: Κώστας Ζάπας
Μουσική: Τεντ Ρεγκλής
Κοστούμια: Μαρία Καραθάνου
Ήχος: Λίνα Φονταρά
Video: Στέλιος Μπουζιώτης
Διεύθυνση παρ/γής: Έφη Μητροπούλου-Παλόγλου
Καλλιτεχνικός διευθυντής: Γρηγόρης Αθανασίου
Παραγωγή της εταιρίας «Τέχνης Πολιτεία»

Βίντεο

23 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Mια αντισυμβατική γεμάτη ένταση παράσταση που τρέχει με κινηματογραφική ταχύτητα και οφείλει πολλά στο σωματικό πανδαιμόνιο και τις πολύ καλές ερμηνείες των τριών εξαίρετων ηθοποιών ,που αλλάζουν ερμηνευτική γραμμή και κατάσταση σχεδόν σε κάθε λεπτό ,με μεγάλη ευκολία . Όσοι αγαπούν το καλό θέατρο και τις ,επί της ουσίας, πρωτοποριακές παραστάσεις δεν πρέπει να την χάσουν.

  2. Πολύ δύσκολο έργο.Σε καμιά περίπτωση δεν θα το χαρακτήριζα κωμωδία,ούτε καν μαύρη.Οι ηθοποιοί εξαιρετικοί σ'ένα έργο που αργείς να καταλάβεις τι γίνεται.΄Επρεπε να βρίσκονταί συνεχώς σε ένταση.Το παρακολούθησα με ενδιαφέρον.Σίγουρα ξεφεύγει από τα τετρημένα και σίγουρα δεν θ'αρέσει σε πολλούς.

  3. Από τις πιο ακραίες δημιουργίες που έχω δει, σε κινηματογράφο και θέατρο μαζί, σίγουρα!
    Μπερδεμένος. Για πρώτη φορά ένιωσα ότι δεν μπορούσα να αξιολογήσω αυτό που παρακολούθησα. Σίγουρα δε ξεμπλέκεις ούτε στη βάση της δυικής επιλογής μ'αρέσει/δε μ'αρέσει.
    Μια φιλότιμη προσέγγιση θα ήταν να τα πάρουμε από την αρχή. Σκηνοθεσία, σενάριο, ερμηνείες και πάει λέγοντας. Τότε όμως νομίζω πως έχει χαθεί το παιχνίδι. Αυτό το έργο υπερβατικό σε όλους τους τομείς, από κάθε πλευρά, δεν παραθέτει μια ιστορία και ούτε κρίνεται στη βάση προσέγγισης ενός γεγονότος. Σε μεταφέρει σε μια άλλη σφαίρα. Του ατέρμονου των θέλω, στην σύγκρουσή τους με την βιαιότητα της υλικής πραγματικότητας αλλά και αυτή (την βιαιότητα) των εγωισμών και των αδυναμιών. Είμαστε όλοι ζώα, το μόνο σίγουρο. Και από κάπου εκεί ξεκινάει αυτό το έργο.
    Πολύ δυνατές ερμηνείες. Αλλά στη βάση τίνος; Όταν δεν μπορεί να οριστεί η πηγή της αναπαράστασης, πώς ορίζεται η πιστή αναπαράσταση αυτής, ή και η "εξαιρετικη ερμηνεία";
    Οπότε, ακόμα και ο κοινός τόπος των λοιπών κριτικών, που είναι οι εξαιρετικές ερμηνείες, είναι εκ των πραγμάτων εσφαλμένος. Ιδιαιτέρως των όσων υπερασπίζονται αυτών και κατηγορούν τη σκηνοθεσία, λες και η υπόδειξη και το παίξιμο των ηθοποιών δεν υπόκειται στις υποδείξεις του σκηνοθέτη αλλά είναι sui generis!
    Ατμόσφαιρα ταινίας Νικολαίδη, δυνατή μουσική, φωτισμοί και εφέ σε ένα μοναδικό μαύρο φόντο με ολίγο κόκκινο, και μια ακατάπαυστη κίνηση από τους ερμηνευτές που πιο πολύ προσιδιάζουν σε χορευτές.
    Αν και ακούγεται μαγικό, δε ξέρω κατά πόσο γίνεται αντιληπτό. Νομίζω ότι κάπου χάνεται.
    Συνοπτικά, πολύ ενεργητική παράσταση, πολύ ξεχωριστή, όντως εκρηκτική, αρκετά αντισυμβατική στις δεδομένες συνθήκες παραγωγής έργων.
    Μόνο στην προσέγγιση του καινοτόμου και του διαφορετικού και στην αποδοχή του ως αδιαμφισβήτητο συστατικό της τέχνης πας να δεις το συγκεκριμένο έργο, προετοιμασμένος, αλλιώς ούτε κάν!

    Ευχαριστώ πολύ τη Θεατρομάνια που μου έδωσε τη δυνατότητα να παρακολουθήσω τη συγκεκριμένη παράσταση!

    Υ.Γ.Καθώς γυρνούσα με το μετρό, ένας κύριος επέπληττε μια κοπελίτσα (σε κοσμικό τόνο) που φόραγε ένα σκουλαρίκι στο στόμα. Ε, ναι! Να βγαίνουν τέτοια έργα, και ας μη "μ'αρέσουν"!

  4. Παρακολούθησα χθες την παράσταση στο θέατρο Λύχνος Τέχνης και Πολιτισμού. Τον σκηνοθέτη Κ. Ζάπα τον γνωρίζω εδώ και χρόνια από τις κινηματογραφικές του δουλειές (Last Porn Movie, Μικρές Ελευθερίες). H πρώτη θεατρική απόπειρα μου άφησε θετικές εντυπώσεις. Μια παράσταση που δεν σε αφήνει να πάρεις ανάσα με τον καταιγιστικό της ρυθμό και την υπερβολική της ένταση. Οι τρεις ηθοποιοί καλύπτουν όλο το εμβαδόν της σκηνής (και όχι μόνο) χρησιμοποιώντας κάθε εκφραστικό μέσο που έχουν στη διάθεσή τους. Υπάρχουν σκηνές που ίσως σοκάρουν τον ανυποψίαστο θεατή ωστόσο καλό θα ήταν να μην μείνει κάποιος στο προφανές. Ευχαριστώ το μέλος Αναστασία Τσιμικάλη για την παραχώρηση.

  5. Θα πω πως το θετικό της παράστασης είναι ότι οι ηθοποιοί πραγματικά ξεπερνούν τον εαυτό τους. Αυτό. Από εκεί και πέρα το χάος. Μία πραγματικά άσχημη παράσταση, από τις χειρότερες που έχω δει (Top3 Βατόμουρο). Από το σενάριο, τη σκηνοθεσία, τα μηνύματα που θέλει να περάσει, τα πάντα. Πραγματικά ένιωσα πως παραπλανήθηκα διαβάζοντας τις κριτικές πριν πάω να τη δω και, δυστυχώς, νιώθω πως αυτό γίνεται σκόπιμα για να προσελκυθεί ο κόσμος.

    Πάνω στη σκηνή έβλεπα μία ασταμάτητη, χωρίς νόημα βαβούρα, διαλόγους που με υπερβολικές "φανφάρες" προσπαθούν να σε σοκάρουν, άσκοπες βωμολοχίες και ένα πασπάλισμα από γυμνές/ημίγυμνες σκηνές που κάθε δήθεν μοντέρνα και πρωτοποριακή παράσταση "οφείλει" να έχει.

    Μην χάσετε το χρόνο σας άδικα. Δεν θα κερδίσετε τίποτα πέρα από πονοκέφαλο.

  6. Μια ιδιαίτερη παράσταση που καθηλώνει τον θεατή στη σκηνή... η υπόθεση του έργου δεν με ενθουσίασε παρ'όλα αυτά οι ερμηνείες των ηθοποιών ,οι οποίοι τα έδωσαν όλα πανω στη σκηνή, ηταν εξαιρετικές! Ευχαριστώ θεατρομάνια για την προσκληση.

  7. ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΩς ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΝΩΛΗ ΜΟΥΖΟΥΡΑΚΗ ΕΙΔΑ ΜΙΑ ΚΑΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ. ΟΙ ΗΘΟΠΟΙΟΙ ΠΡΑΣΠΑΘΗΣΑΝ ΝΑ ΣΩΣΟΥ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΣΑΒΒΑΤΟ 6/2/16 ΟΠΟΙΟΣ ΠΑΕΙ ΘΑ ΧΑΣΕΙ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥ ΠΟΛΛΟΙ ΘΕΑΤΕΣ ΕΦΕΥΓΑΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΜΗΣΙ ΩΡΑ

  8. Η ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΚΗ ΚΑΙ ΑΔΙΚΟΥΣΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΗΘΟΠΟΙΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΤΟ ΣΩΣΟΥΝ.ΓΥΜΝΟ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ, ΧΥΔΑΙΑ ΦΡΑΣΕΟΛΟΓΙΑ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ....ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΣΗΜΕΙΑ ΑΒΟΛΟ ΚΑΙ ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΟ.ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ....ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΙ ΑΥΤΑ!ΠΑΝΤΟΣ Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ ΔΕΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΤΟΝ ΘΕΑΤΗ ΓΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΔΕΙ!

  9. Κατά την ταπεινή και ασήμαντη γνώμη μου, η παράσταση ήταν κακή. Τόσο κακή που θα κάνω πολύ καιρό να ξεπεράσω την εμπειρία που είχα. Ένοιωσα πολύ αμήχανα τόσο με αυτό που παρακολούθησα όσο και με το γεγονός ότι συμπαρέσυρα και άλλους στο να την παρακολουθήσουν. Αυτό που αποκόμισα, όμως, είναι το ότι από εδώ και πέρα θα είμαι πολύ πιο προσεκτική και υποψιασμένη όταν διαβάζω κριτικές. Υπήρχαν σημάδια που αγνόησα και άφησα τον εαυτό μου να παρασυρθεί από τις εξαιρετικές κριτικές που διάβασα σε πολλά site. Για να μην την πατήσετε όπως εγώ, απλώς παρατηρήστε πόσα like και dislike έχουν γίνει στις προηγούμενες από αυτή κριτικές για τη συγκεκριμένη παράσταση και κάντε μια σύγκριση με τις κριτικές που έχουν γίνει σε οποιαδήποτε άλλη παράσταση. Για να μην είμαι άδικη, η προσπάθεια των ηθοποιών ήταν καλή, αλλά το έργο ήταν κακό. ΠΟΟΟΟΛΥ ΚΑΚΟ.

  10. Οτι καλυτερο εχω δει το τελευταιο διαστημα...Εξαιρετικη σκηνοθεσια και οι ηθοποιοι τα δινουν ολα..Τι αλλο να θελει καποιος!!Μπραβο σε ολους σας αξιζουν συγχαρητηρια!!!Ευχαριστω πολυ Θεατρομανια για την δυνατοτητα που μου προσεφερες!!

  11. Πρόκειται για μια ιδιαίτερη παράσταση που μέσω της πρόκλησης και της ηθελημένης υπερβολής φέρνει το θεατή αντιμέτωπο με μια σκοτεινή, αποκρουστική, αλλά υπαρκτή πλευρά της κοινωνίας και ίσως και του εαυτού του. Πολύ ενδιαφέρουσα σκηνοθεσία, κινηματογραφική θα έλεγα, ειδικά το φινάλε με ενθουσίασε. Όσο για τις ερμηνείες, έχω να πω ότι οι τρεις ηθοποιοί κάνουν κατάθεση όχι μόνο ψυχής αλλά και σώματος, ειλικρινά θαύμασα τις αντοχές τους.
    Ευχαριστώ πολύ τη Θεατρομάνια για την πρόσκληση.

  12. Ειλικρινά παρακολούθησα μία εντελώς διαφορετική παράσταση. Πραγματικά μια μαύρη βέβηλη κωμωδία. Οι τρείς ερμηνείες δυναμικές, εξαιρετικές, απαιτητικές. Δύσκολοι ρόλοι εξαιρετικά κουραστικοί για τους ηθοποιούς μέχρι το τέλος. Η παράσταση μιλάει για εξαιρετικά δύσκλολα πράγματα που οι περισσότεροι φοβόμαστε να τα δούμε ή δεν έχουμε συνειδητοποιήσει ευτυχώς γιατί δεν τα ζήσαμε ίσως τι έχουν υποστεί κάποιοι άνθρωποι. Είναι ιδιαίτερη παράσταση, για μένα πρέπει να τη δείτε.

  13. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ!! ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ,ΤΟ ΜΟΝΟ ΘΕΤΙΚΟ ΗΤΑΝ Η ΥΠΕΡΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΗΘΟΠΟΙΩΝ ΝΑ ΒΓΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΑΝΙΔΙ,ΑΛΛΑ ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΠΩΣ ΜΕ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΕ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ!!!! ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΜΩΣ ΗΤΑΝ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΣΥΝΗΘΩΣ!!!!!!!

  14. Η παράσταση είναι καταπληκτική. Αυτό το στυλ παραστάσεων, το weird wave cinema δλδ, μπορεί να ξενίσει αυτούς που ορίζουν με στεγανά το τι θα πει θέατρο ή θέαμα γενικότερα. Παρόλα αυτά κι εγώ που έχω παρακολουθήσει πολύ λίγες τέτοιου είδους παραστάσεις, δεν μπόρεσα παρά να αφεθώ. Το έργο, εκρηκτικό, σοκαριστικό, αγενές, άξεστο, ψυχωσικό με παράδοξο, προσβλητικό πολλές φορές χιούμορ δεν μπορεί παρά να σε συνεπάρει. Τα μηνύματα που περνάει είναι πολλά πολιτικά και κοινωνικά αλλά και ενδοσκοπικά, βαθιά εσωτερικά. Μιλάει για πράγματα που οι περισσότεροι από μας αρνούμαστε να δούμε ή δεν έχουμε συνειδητοποιήσει ότι τα νιώθουμε. Οι ρόλοι των ηθοποιών πολύ απαιτητικοί, βρίσκονται σε μία συνεχή τρέλα, δεν πέφτουν ούτε μια στιγμή στο έδαφος, συνεχώς πάνω απ' το σύννεφο, σε ένα αέναο ζενίθ. Μπράβο στους ηθοποιούς και στον δημιουργό. Πολύ καλή δουλειά.