310

Φράνσις

Αρχείο Παίχτηκε από 20/02/2016 έως 17/04/2016
στο Παραμυθίας
Διάρκεια: 90'
Συγγραφέας: Αλμπέρτα Τσοπανάκη
Σκηνοθέτης: Μαρίκα Θωμαδάκη
Ερμηνεύουν: Αλμπέρτα Τσοπανάκη, Μαρία Δούση, Πέτρος Μπένος, Θανάσης Πατριαρχέας, Κωνσταντίνος Κούσης, Εμμανουήλ Μαυρίδης

Περιγραφή

Ο επαναστατικός και αντισυμβατικός χαρακτήρας της ηθοποιού Φράνσις, που αντιδρά οριακά σε ό,τι θεωρεί κατεστημένο, θα την οδηγήσει με την επιμονή της μητέρας της σε ψυχιατρικό άσυλο, όπου θα πέσει θύμα βιασμού και κακοποίησης με ακραία κατάληξη να υποστεί λοβοτομή.

Περισσότερα

Κατάλληλο άνω των 15 ετών

Απόσπασμα βιβλίου
Πρώτα δημιουργούν τους ενόχους. Στη συνέχεια τους υποδεικνύουν. Αυτός! Αυτός! Αυτός! Τους οδηγούν στους εφευρέτες του κολάσιμου αμαρτήματος. Στους εγκέφαλους της σύλληψης του παραλόγου. Αυτοί είναι πάντα οι ίδιοι. Είναι εκείνοι οι τύποι που συνηθίζουν να μιλάμε με λόγια διφορούμενα. Ήξεις αφίξεις. Φοράνε την ίδια στολή, την ίδια μάσκα, που κρύβει τη φρίκη της υποτέλειας. Τα όπλα τους είναι ένα κόκαλο, που κρατάει ο καθένας από δαύτους στο χέρι του και επιδεικτικά σε προκαλεί να γονατίσεις και να το γλύψεις. Οι επινοητές της φίμωσης είναι κάτι μπαμπούλες με άχρωμα χαρακτηριστικά. Οι ψιθυριστές του φόβου είναι κάτι ντενεκεδένιες σειρήνες, που σέρνονται πίσω από ουρές τρωκτικών.

Συντελεστές:
Συγγραφέας: Αλμπέρτα Τσοπανάκη
Σκηνοθεσία: Μαρίκα Θωμαδάκη
Μουσική επιμέλεια: Τάκις Μελίδης
Σκηνικά-Κοστούμια-Φωτιστικοί σχεδιασμοί: Τάκις Μελίδης
Εικαστική επιμέλεια/video art: Τάκις Μελίδης
Κίνηση: Βίλμα Ανδριώτη
Βοηθός σκηνοθέτη: Ελίνα Σπυριδάκη

Συνέντευξη με την Αλμπέρτα Τσοπανάκη για την παράσταση «Φράνσις»

 

Επισκεφτείτε τη σελίδα του θεάτρου στο facebook: Θέατρο Παραμυθίας
https://www.facebook.com/TheatroParamythias/?fref=ts

Βίντεο

14 ΣΧΟΛΙΑ

  1. καταρχην ευχαριστώ για την πρόσκληση. δυστυχώς η παράσταση δε με έπεισε . δε με έπεισε η ερμηνευτική προσέγγιση της πρωταγωνίστριας ούτε και των υπόλοιπων χαρακτήρων . δε με έπεισε η σκηνοθετική προσέγγιση γενικότερα . η Φράνσις καθεται στη μεση της σκηνής και μονολογεί, πόρτες ανοίγουν κλείνουν .με κανέναν δεν αλληλεπιδρά ουσιαστικα , θα ήταν το ίδιο αν μιλούσε σε ένα τοίχο ούτε το sound design με έπεισε , ούτε το βίντεο που έπαιζε κάθε τόσο στον τοίχο (πλέον αυτό με τα βίντεο έχει γίνει σούπα ρε παιδιά ) . δε μπόρεσα με τίποτα να συνδεθώ με τη φράνσις ούτε με το προσωπικό της δράμα.. αυτά τα ολίγα...

  2. Μας δώθηκε η ευκαιρία να παρακολουθήσουμε την πρεμιέρα της παράστασης στο κατάμεστο θέατρο Παραμυθίας. Εύχομαι καλή επιτυχία στους συντελεστές αυτού του δύσκολου εγχειρήματος. Ευχαριστούμε πολύ ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ για τις προσκλήσεις. 🙂

  3. Ενα πολύ δύσκολο θέμα και ένα επικίνδυνο εγχείρημα το ανέβασμα μιας τέτοιας παράστασης σε θεατρική σκηνή.Παρακολούθησα αμήχανα το προσωπικό δράμα της Φράνσις που κατέληξε σε ψυχιατρική κλινική εξαιτίας της αυταρχικής μητέρας της και του επαναστάτη φίλου της.Πολύ καλό το θεατρικό team .Eυχαριστώ πολύ πολύ για την πρόσκληση για άλλη μία φορά.

  4. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ. ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ, ΗΤΑΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΑΛΗ, ΑΛΛΑ ΈΧΟΝΤΑΣ ΩΣ ΜΕΤΡΟ ΣΥΓΚΡΙΣΗΣ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΜΕ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΕ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΟΠΕΛΑΣ. ΗΤΑΝ ΚΑΤΑ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ-ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ. ΕΙΝΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΦΡΑΝΣΙΣ ΕΝΟΣ ΑΝΤΙΣΥΜΒΑΤΙΚΟΥ ΑΤΟΜΟΥ, Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ, Ο ΕΓΚΛΕΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΣΤΟ ΨΥΧΙΑΤΡΕΙΟ ΜΕ ΤΡΑΓΙΚΗ ΚΑΤΑΛΗΞΗ, ΕΦΟΣΟΝ ΤΗΣ ΕΓΙΝΕ ΛΟΒΟΤΟΜΗ.ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΘΕΜΑ.