Η καθαρίστρια

ΔιαγωνισμόςΑρχείο Παίχτηκε από 13/10/2019 έως 01/03/2020
στο Μπέλλος

2ος χρόνος παραστάσεων
Διάρκεια: 75'
Συγγραφέας: Αντώνης Τσιπιανίτης
Σκηνοθέτης: Αλέξανδρος Λιακόπουλος
Ερμηνεύουν: Μαρίνα Γεωργοπούλου

Περιγραφή

Η Πελαγία, αφού έκανε τις καλοκαιρινές της διακοπές, επιστρέφει ανανεωμένη στο θέατρο ΜΠΕΛΛΟΣ, για να συνεχίσει να μας διηγείται την ιστορία της από την Κυριακή 13 Οκτωβρίου!

Περισσότερα

Η κωμωδία του Αντώνη Τσιπιανίτη, που ενθουσίασε κοινό και κριτικούς και έκανε πολλές βραδιές τους θεατές να χειροκροτούν όρθιοι στο φινάλε της παράστασης, θα συνεχίσει να "καθαρίζει" τις καρδιές μας και να προσφέρει γέλιο, συγκίνηση και αισιοδοξία.

Στο ρόλο της Πελαγίας η Μαρίνα Γεωργοπούλου σκηνοθετημένη απ τον Αλέξανδρο Λιακόπουλο !

Η κοινωνική διαστρωμάτωση μιας επιχείρησης, τι σχέση μπορεί να έχει με ανολοκλήρωτους έρωτες; Μια καθαρίστρια «επιτρέπεται» να ονειρεύεται; Ποια ανάγκη μπορεί να οδηγήσει δυο φίλες να ξοδεύονται για μια μεταμόρφωση που δεν εκπληρώνει κάποιο όνειρο;

Στο σαλόνι του σπιτιού της η Πελαγία, καθαρίστρια στο επάγγελμα, μας εκμυστηρεύεται τη ζωή της, τις σκέψεις της, τις αγωνίες της.

Ένας μονόλογος για τον αγώνα μιας γυναίκας να αποκτήσει, όσα της αρνήθηκε η ζωή και να περάσει από τα “όχι” στο μεγάλο ” ναι”! Μέσα από κωμικές καταστάσεις αλλά και πολλή συγκίνηση, η Πελαγία μας θυμίζει, ότι εμείς αποφασίζουμε να ευτυχίσουμε και να βιώσουμε μια ζωή γεμάτη χαρά, δώρα, αγάπη και αγαθά!

Βοηθός Σκηνοθέτη :  Χριστόφορος Μπουρνιάς
Φωτογραφίες : Γιάννης Παυλίδης

Φωτογραφίες

64 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Πολύ καλή παράσταση με βαθύτερα νοήματα που αξίζουν να προβληματιστεί κανείς. Συγχαρητήρια στην κα Γεωργοπούλου για την ερμηνεία και στον κο Τσιπιανίτη για τη σύλληψη. Ευχαριστούμε για τις προσκλήσεις theatromania!!

  2. MIA ΠΟΛΥ ΑΝΑΛΑΦΡΗ ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΒΑΘΙΑ ΝΟΗΜΑΤΑ,ΟΠΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΣΤΙΑΖΟΥΜΕ ΣΤΑ ΑΠΙΑΣΤΑ ΟΝΕΙΡΑ,ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΛΛΑΜΕ Σ ΑΥΤΑ,ΑΛΛΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΕΚΕΙ ΟΠΟΥ
    ΜΑΣ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ.
    ΠΕΡΑΣΑ ΕΝΑ ΥΠΕΡΟΧΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ.

  3. Ένας σαρκαστικός μονόλογος γεμάτος σκαμπανεβασματα συναισθημάτων, που σε παρασύρει στο δικό της στόρι.
    Κείμενο γραμμένο με συναίνεση της πραγματικότητας, το όνειρο κάθε κοπέλας να είναι ένα Ναι και όχι Ίσως και Όχι. Σε ευχαριστούμε Θεατρομανία

  4. Ενδιαφέρουσα παράσταση και αξιόλογη η προσπάθεια της κυρίας Γεωργοπουλου.
    Το έργο παρουσιάζει ρεαλιστικά τη ζωή στην Ελλάδα προ κρίσης, ενώ στηλιτεύει συμπεριφορές και πεποιθήσεις που υπάρχουν και στο παρόν.
    Ωστόσο, το "εύκολο" τέλος με ξένισε, έχοντας τη σκέψη πως, πόσες πραγματικές Πελαγίες είχαν την τύχη της ηρωίδας;

  5. Πολύ ωραίος μονόλογος, που στηλιτεύει με ωραίο τρόπο συμπεριφορές της καθημερινότητας.
    Αξιόλογη στην ερμηνεία της η Μαρίνα Γεωργοπούλου!
    Πολύ ευγενική και φιλική η συμπεριφορά των ανθρώπων του θεάτρου.

  6. Ένας διασκεδαστικός σύγχρονος μονόλογος του Αντώνη Τσιπιανίτη που καυτηριάζει με κωμικό τρόπο τα κακώς κείμενα της επιφανειακής κοινωνίας στην οποία ζούμε τα τελευταία 20 χρόνια. Η Πελαγία μία φτωχή καθαρίστρια παρασυρόμενη από τον εργασιακό της περίγυρο προσπαθεί να διεκδικήσει και αυτη το όνειρο μπαίνοντας στον κυκεώνα των πλασματικών αναγκών με τελικό σταθμό την ευτυχία. Ζώντας για λίγο στον αστραφτερό και ψεύτικο αυτό κόσμο σύντομα θα συνειδητοποιήσει ότι τελικά ανήκε στα Ναι της ζωής. Η κ Γεωργοπούλου με την αμεσότητα και το πηγαίο ταλέντο της κατάφερε να μας μεταφέρει όλα τα μηνύματα της γλυκόπικρης ιστορίας της. Τα θερμά μου συγχαρητήρια, μου θύμισε καλό ελληνικό κινηματογράφο!!! Ευχαριστώ θεατρομάνια για την υπέροχη αυτή βραδιά!!!

  7. Εξαιρετική απόδοση του ρόλου απο την Μαρίνα Γεωργοπούλου που κρατάει τον θεατή για 75 λεπτα. Το σεναρίο επίκαιρο κ αληθινό θίγοντας διαφορα κοινωνικά θέματα άλλοτε με χιούμορ και άλλοτε με συγκίνηση. Περάσαμε πολυ ομορφα ευχαριστούμε πολυ για τις προσκλήσεις 🙂

  8. Η παράσταση έχει περισσότερο γλυκόπικρα παρά κωμικά στοιχεία. Ο οικείος χώρος του θεάτρου Μπέλλος όπου οι θέσεις των θεατών είναι η απευθείας συνέχεια της σκηνής δημιουργεί το αίσθημα της αμεσότητας. Αυτή η αίσθηση ενισχύθηκε από την υποκριτική απόδοση της ηθοποιού που σε έκανε από την αρχή κιόλας της παράστασης να νοιώθεις ότι είσαι ο δικός της άνθρωπος, ότι απευθύνεται πρωτίστως σε σένα και σου ανοίγει την καρδιά της εξιστορώντας σου τις περιπέτειες της ζωής της. Η κυρία Μαρίνα Γεωργοπούλου αποτελεί το μεγάλο συν της παράστασης με μια ερμηνεία που αποδίδει και την ελαφρότητα της ζωής, την σοβαρότητα και τις συγκρούσεις, τις ευκαιρίες, τις επιτυχίες και τις απογοητεύσεις, τις ανθρώπινες σχέσεις… Το κείμενο είναι πυκνό και ενδιαφέρον αλλά σε μερικά σημεία η έκφραση αστοχεί και δεν πείθει ότι η ηρωίδα είναι καθαρίστρια που έχει τελειώσει το Δημοτικό αν και κάνει φιλότιμες προσπάθειες ως προς αυτό κυρίως όπου χρειάζεται η αναφορά ξένων όρων. Η αισιόδοξη κατάληξη ελαφραίνει την ατμόσφαιρα και δημιουργεί το αίσθημα της απόδοσης μιας δίκαιης ανταμοιβής για την ηρωίδα όπως συμβαίνει με το χάππυ εντ των ταινιών του παλιού ελληνικού σινεμά. Θεατρομάνια, σ’ ευχαριστούμε για την πρόσκληση και την ωραία βραδιά που μας χάρισες!

  9. Μια παράσταση που μας παρέσυρε μαζί της ,με τα 75 λεπτά του μονολόγου να φαντάζουν πολύ λιγότερος χρόνος. Εικόνες και καταστάσεις γνώριμες, δοσμένες με πολύ άμεσο τρόπο, σε μια ιστορία που περιδιαβαίνει τη σύγχρονη Ελλάδα των τελευταίων 20 ετών,μέσα από την τρυφερή και ανθρώπινη Πελαγία της Μαρίνας Γεωργοπούλου, ενός κοριτσιού κυριολεκτικά της γειτονιάς και της διπλανής πόρτας, πρωταγωνίστριας στα καλά και στα άσχημα, στα μάταια και στα σοβαρά. Ενός αγνού καθημερινού ανθρώπου,που έψαχνε να βρει τον εαυτό του με τα λάθος εργαλεία και τον λάθος τρόπο, όπως συμβαίνει με αρκετούς από εμάς εκεί έξω...
    Ευχαριστώ πολύ Θεατρομανία για την πρόσκληση.

  10. Ακόμα μία παράσταση στο αγαπημένο (σαν χώρος αλλά και τοποθεσία) θέατρο Μπέλλος, με πολύ καλή ερμηνεία μονολόγου (Μαρίνα Γεωργοπούλου), με μεταπτώσεις διάθεσης και ύφους, απόλυτα ταυτισμένη με τον ρόλο, μας κράτησε δίπλα της συνεχώς. Το "σενάριο" κινήθηκε μάλλον σε ρηχά νερά, πολύ καλό στο διαπιστωτικό / περιγραφικό του τμήμα, δημιουργώντας όμως ανεκκπλήρωτες προσδοκίες ως προς την τελική έκβαση / "λύση", που τελικά αφέθηκε στην εύκολη-προσωρινή βοήθεια της τύχης. Γενικά, πολύ ευχάριστη παράσταση, θα "μιλήσει" φυσικά περισσότερο σε όσους είχαν ανηφόρες στη ζωή τους. Ευχαριστούμε ιδιαιτέρως τους συντελεστές και εσάς βεβαίως για την ευκαιρία που μας δώσατε.

  11. Πολύ "Ανθρώπινη" παράσταση! Ισορροπούσε μεταξύ δράματος και κωμωδίας, παρουσιαζοντας την πραγματικότητα του "φαίνεσθαι" και του "είναι". Συγχαρητήρια στη Μαρίνα για την ερμηνεία της, την οποία στο τέλος γνωρίσαμε από κοντά.
    Σας ευχαριστούμε για την πρόσκληση.

  12. Ευχαριστώ πολύ το site "Theatromania" για την πρόσκληση.
    Μονόλογος που με άγγιξε, ιδιαίτερα όταν αναφερόταν στην μάνα της που ήταν και αυτή καθαρίστρια και την μεγάλωσε με προσωπική θυσία και σκληρή δουλειά.Ο καημός κάθε ανθρώπου να μην περνάει το βλέμμα των άλλων από πάνω του χωρίς να τον βλέπουν πραγματικά,να φανεί,να υπάρχει.Να περάσει από το όχι στο ΝΑΙ.
    Ταλαντούχα ηθοποιός αναμφίβολα η Μαρίνα Γεωργοπούλου!!

  13. Συμπαθητική παράσταση με ζωντανό ρυθμό. Η καθημερινότητα μιας εργαζόμενης γυναίκας που ψάχνει την προσωπική της πορεία, ένας μονόλογος με τρυφερότητα, χιούμορ και αισιόδοξο αέρα.
    Αγαπημένη Θεατρομάνια, ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση!

  14. Υπέροχη παράσταση με χιούμορ. Ένα κείμενο που έρεε, (δεν καταλάβαμε πότε πέρασε η ώρα). Η Μαρίνα Γεωργοπούλου υπέροχη στον ρόλο της. Καταστάσεις που όλοι μας βιώσαμε με αρκετή δόση χιούμορ. Από την αφάνεια στην επιφάνεια, από την ανασφάλεια στην ασφάλεια, από την μιζέρια στην χαρά. Αυτό είναι που λένε ότι αν είσαι θετικός απέναντι στην ζωή, θα σου έρθουν όλα καλά, αλλά και να μην σου έρθουν όπως τα θέλεις, τουλάχιστον πέρασες όμορφα...
    Ευχαριστούμε πολύ τους πολύ ευγενικούς ανθρώπους του θεάτρου και όλους τους συντελεστές που μας χάρισαν ένα υπέροχο βράδυ και στο τέλος τα επιδόρπια Μαγγίνα.
    Να είστε καλά μανία για θέατρο...

  15. Ο μονολογος του Αντωνη Τσιπιανιτη σε σκηνοθεσια Αλεξανδρου Λιακοπουλου εκτελεσμενος απο την καταπληκτικα εκφραστικη Μαρινα Γεωργοπουλου, δημιουργησαν μια υπεροχη παρασταση!
    Η Πελαγια -καθαριστρια-με χιουμορ αλλα κ συγκινηση μας ανοιγει την καρδια της κ μας μιλαει για τη ζωη της ,τα ονειρα ,τις απογοητευσεις κ τα μεγαλεια που θα ηθελε...
    Το μυνημα του εργου ευστοχο:εμεις αποφασιζουμε για την ευτυχια στη ζωη μας κ κερδιζουμε οσα η ζωη μας εχει αρνηθει, περνωντας απο τα "οχι" στα "ναι".
    Συστηνω ανεπιφυλακτα την ανθρωπινη κ ευχαριστη παρασταση κ ευχαριστω πολυ την Θεατρομανια για την προσκληση⚘

  16. Εξαιρετική παράσταση, ευχάριστη , με πολύ έξυπνο χιούμορ, και ταυτόχρονα περνάει πολλά μηνύματα.
    Έξοχη ερμηνεία που κράτησε τους θεατές σε εγρήγορση καθ' όλη τη διάρκεια του μονολόγου.
    Το χειροκρότημα εγκάρδιο και  παρατεταμένο.....
    Σπεύσατε...είναι παράσταση για όλους και για όλα τα γούστα!

  17. Μέσα από κωμικές καταστάσεις αλλά και με πολύ συγκίνηση συγχρόνως ,η ΠΕΛΑΓΙΑ μας θυμίζει ότι σε τελική ανάλυση εμείς αποφασίζουμε αν θα ευτυχίσουμε ή όχι στη ζωή μας, κερδίζοντας όσα η ζωή μπορεί να μας έχει αρνηθεί και να περάσουμε από τα "ΟΧΙ" στα μεγάλα ''ΝΑΙ''!!! Πελαγία η καταπληκτική ΜΑΡΙΝΑ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ σ"ενα μονόλογο του πληθωρικού ΑΝΤΩΝΗ ΤΣΙΠΙΑΝΙΤΗ άριστα σκηνοθετημένο από τον ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟ.Απολαύστε το!!!! Ευχαριστώ πολύ την ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ για την πρόσκληση!!!

  18. Φοβερη παρασταση! Παρα πολυ καλη η ηθοποιια. Εκφραστικοτατη η πρωταγωνιστρια, με χιουμορ και βαθια συγκινηση σε καποιες μοναδικες στιγμες, εδωσε ρεσιταλ!! Εξιστορουσε τη ζωη της, μιλουσε για τα ονειρα της, τις απογοητευσεις, τις ανασφαλειες, τις απωλειες, τα συναισθηματα της, την αναμονη της για ..μεγαλεια.. Ανοιγε την καρδια της. Και μιλησε στις ψυχες των θεατων, που ο καθενας εβλεπε οτι πρωταγωνιστης θα μπορουσε να ειναι και ο ιδιος.. Πολυ ανθρωπινο εργο..

  19. ΥΠΈΡΟΧΗ ΠΑΡΆΣΤΑΣΗ ΚΑΙ Η ΜΑΡΊΝΑ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΉ!!! ΕΊΧΑ ΞΑΝΑΔΕΊ ΤΗΝ ΠΑΡΆΣΤΑΣΗ ΠΡΙΝ ΧΡΌΝΙΑ ΜΕ ΆΛΛΗ ΗΘΟΠΟΙΟ ΚΑΙ ΕΊΧΑ ΜΈΤΡΟ ΣΥΓΚΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ ΈΧΩ ΝΑ ΠΩ ΌΤΙ ΑΠΕΔΩΣΕ ΤΈΛΕΙΑ ΤΟ ΚΕΊΜΕΝΟ. ΣΤΗΝ ΠΡΕΜΙΈΡΑ ΕΊΧΕ ΚΈΡΑΣΜΑ ΑΠΌ ΤΟΝ ΧΟΡΗΓΌ ΜΑΓΓΑΝΑ, ΤΈΛΕΙΟ ΤΟ ΡΥΖΌΓΑΛΟ!!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΘΈΑΤΡΟΜΑΝΊΑ.