Ανάσα Ζωής

Αρχείο Παίχτηκε από 07/02/2020 έως 03/05/2020
στο Αλεξάνδρεια - Πολυχώρος Τέχνης
Διάρκεια: 115' (με διάλειμμα)
Συγγραφέας: Ντέιβιντ Χέαρ
Διασκευή: Κώστας Αρζόγλου
Σκηνοθέτης: Κώστας Αρζόγλου
Σκηνογραφία: Ελένη Παπαγεωργίου
Κοστούμια: Ελένη Παπαγεωργίου
Φωτισμοί: Κώστας Αρζόγλου
Ερμηνεύουν: Κωνσταντίνα Ανδριοπούλου (Μαντλέν), Κατερίνα Κλήμη (Φράνσις)

Περιγραφή

Το έργο του βραβευμένου συγγραφέα Ντέιβιντ Χέαρ «Ανάσα Ζωής» παρουσιάζεται σε διασκευή και σκηνοθεσία Κώστα Αρζόγλου από την Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2020 και κάθε Παρασκευή στις 21:00, Σάββατο & Κυριακή στις 18:00 στο θέατρο «Αλεξάνδρεια» (Σπάρτης 14, Πλ. Αμερικής, 11252 Αθήνα, Τηλ. 2121007079).

Περισσότερα

Ο Ντέιβιντ Χέαρ τολμάει. Καταγράφει αυτό που συνήθως φοβίζει τον κάθε άντρα: να βρεθούν μαζί οι δύο γυναίκες που χάραξαν τη ζωή του.
Τώρα όμως βρίσκονται η μία απέναντι στην άλλη. Εκείνες και οι μνήμες τους από κείνον. Η ερωμένη και η γυναίκα του. Με κάποια από τις δύο έχει αποκτήσει παιδί. Με ποια;
Οι σχέσεις ήταν άραγε παράλληλες; Συνέπεσαν; Ή ήταν ειλικρινέστατες; Τις είχε προδώσει; Τώρα πια, ξεφουρνίζουν την ψυχή τους. Αυτός λείπει ή τους λείπει;

Λίγα λόγια για το έργο
Η Μαντλέν και η Φράνσις μοιράστηκαν τον ίδιο σύντροφο επί 25 χρόνια. Σύζυγος και ερωμένη. Συναντιούνται σε μια επαρχιακή πόλη της Αγγλίας. Ψάχνουν, σκαλίζουν μέσα τους και προσπαθούν να κλείσουν τους λογαριασμούς τους ενώ έρχονται αντιμέτωπες με την απώλεια του έρωτα, τον χωρισμό, το παρελθόν, το αβέβαιο μέλλον. Ο Μάρτιν, ο μοιραίος άνδρας, είναι «παρών» στη συνάντησή τους, αλλά πολύ μακριά πια, καθώς έχει εγκαταλείψει και τις δύο και έχει φτιάξει μια νέα ζωή στην Αμερική.
Το έργο «Ανάσα Ζωής» (The Breath of Life) γράφτηκε το 2002 και παρουσιάστηκε την ίδια χρονιά στο Royal Haymarket του Λονδίνου με τεράστια επιτυχία. Τις δύο ηρωίδες έπαιξαν η Τζούντι Ντεντς και η Μάγκι Σμιθ.

Κατασκευή Σκηνικών: Διονύσης Κατερέλος
Φωτογραφίες: Προκόπης Παπαγεωργίου
Οργάνωση Παραγωγής: Νικολέτα Φακατσέλη

Φωτογραφίες

20 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ενδιαφέρουσα παράσταση. Αν και μεγάλης διάρκειας, οι ερμηνείες μου κράτησαν το ενδιαφέρον. Η σκηνοθεσία ήταν προβλεπόμενη αν και ιδιαίτερα στατική, η μουσική δεν θεωρώ πως θα ήταν απαραίτητη. Οι ερμηνείες ήταν πολύ καλές. Σας ευχαριστώ για την πρόσκληση

  2. Κατά πρώτον ευχαριστώ τη ΘΕΑΤΡΟΜάΝΙΑ για τις προσκλήσεις που μου έδωσε.
    Η παράσταση ήταν κατά την ταπεινή μου γνώμη μέτρια και σε κάποια σημεία βαρετή.
    Θα ήταν άδικο να μην πω όμως ότι η μουσική ήταν πολύ καλή!

  3. Δυό γυναίκες οι οποίες τους συνδέει κάτι κοινό,ένα πρόσωπο που τους ξύπνησε τον έρωτα σε μιά κοινή και για τις δυό χρονική περίοδο και τις καθιστά αγωγούς του πόνου,της πλάνης,της απώλειας.Μια παράσταση αξίας θέασης !!!Ευχαριστώ για την ευκαιρία !!!

  4. Ωραια παράσταση με καλές ερμηνείες, ειδικά της κυρίας Κωνσταντίνας Ανδριοπούλου, που δεν μας κούρασε, αν και μεγάλης διάρκειας, σε έναν όμορφο και ζεστό χώρο. Ευχαριστούμε πολύ Θεατρομάνια για την πρόσκληση!!!

  5. Θαυμάσιο σεναριο ,
    το νόημα της πλοκης του έρωτα , ανάμεσα σε δυο πληγωμενες κ Απατημενες καρδιες , δυο ώριμων γυναικών !
    εξαιρετικές ερμηνείες Κ εκπληκτική χημεία ανάμεσα στους συντελεστές !!
    Δύσκολο έργο το οποίο προϋποθέτει μια απαιτητική σκηνοθεσία !συγχαρητηρια στον Κ.Αρζογλου για την έξυπνη σκηνοθεσία κ για τον φωτισμό .

  6. Μία άνευρη βαρετή παράσταση σε έναν υπέροχο χώρο με ζεστούς ανθρώπους που αγαπούν και σέβονται το θέατρο!!!
    Το κείμενο ήταν άνευ ουσίας και το θέμα τετριμμένο... Η διάρκεια της παράστασης πολύ μεγάλη με αποτέλεσμα ο χρόνος να κυλάει βασανιστικά ...Η ερμηνεία της κυρίας Αδριοπούλου υπερβολική (ότι πρέπει για την Λάμψη του Φώσκολου) και της κυρίας Κλήμης πληκτική και αδιάφορη. Όποια βέβαια και να υποδυόταν αυτούς τους ρόλους θα είχε εξασφαλίσει το εισιτήριο της αποτυχίας λόγω του μονότονου σεναρίου. Είχα υψηλές προσδοκίες μετά την εξαιρετική παράσταση με τον καταπληκτικό Βασίλη Βλάχο "Σκέτη κοροϊδία" που παρακολούθησα στον ίδιο χώρο.
    Ηθικό δίδαγμα : προτιμάτε τους Έλληνες συγγραφείς... είναι μακράν καλύτεροι!!! Σας ευχαριστώ για την πρόσκληση!

  7. Το κείμενο φλύαρο.
    Η ουσία, ατάκτως διασπαρμένη σε περιττή πολυλογια.
    Η κα Κλήμη προφανώς βαριοταν ασυστολα.
    Έχασε τα λόγια της αρκετές φορές.
    Άναψαν 4 τσιγάρα, σε κλειστό μικρό χώρο...ασχολίαστο...
    Η κα Ανδριοπούλου παρότι έπαιζε μόνη της, μεγαλούργησε!
    Όλοι οι φοιτητές υποκριτικής πρέπει να μελετησουν αυτή την ερμηνεία!