312

Φεστιβάλ "Κραυγές γυναικών"

Ερμηνεύουν: Άννα Βαγενά, Κατερίνα Διδασκάλου, Τζένη Δριβάλα, Ελένη Ερήμου, Εύα Κεχαγιά, Γιασεμί Κηλαηδόνη, Υρώ Μανέ, Αλεξάνδρα Παλαιολόγου, Μάνια Παπαδημητρίου, Καίτη Παπανίκα, Γιώτα Φέστα

Σχετικά

Μετά την  επιτυχία του αφιερώματος "Κραυγές γυναικών" που ολοκληρώνεται αύριο Δευτέρα με τον ενδέκατο γυναικείο μονόλογο ("Η Φωνή της πεταλούδας", Τζένη Δριβάλα), και μετά από δική σας επιθυμία, θα επαναληφθούν τρεις από τις δημοφιλέστερες παραστάσεις στη σκηνή του θεάτρου "Τζένη Καρέζη":

25|9 & 9|10- ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ   Υρώ Μανέ «ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΓΡΑΦΟΣ»

27|9 & 10|10- ΣΑΒΒΑΤΟ       Κατερίνα Διδασκάλου « Η ΠΟΡΝΗ ΑΠΟ ΠΑΝΩ»

28|9 & 10|10ΚΥΡΙΑΚΗ       Καίτη Παπανίκα «ΣΥΓΝΩΜΗ ΜΑΜΑ»

 

Στο  ανανεωμένο ΘΕΑΤΡΟ  «ΤΖΕΝΗ  ΚΑΡΕΖΗ»  ο πολιτιστικός οργανισμός  Sound & Picture Theatre Production θα παρουσιάσει γυναικείους μονόλογους, με σημαντικές Ελληνίδες ηθοποιούς, που παρουσιάστηκαν με μεγάλη επιτυχία.                            

11 ΜΕΡΕΣ, 11 ΓΥΝΑΙΚΕΣ, 11 ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΕΣ  ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ

ΑΝΝΑ ΒΑΓΕΝΑ, ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥ, ΤΖΕΝΗ ΔΡΙΒΑΛΑ, ΕΛΕΝΗ ΕΡΗΜΟΥ, ΕΥΑ ΚΕΧΑΓΙΑ, ΓΙΑΣΕΜΙ ΚΗΛΑΗΔΟΝΗ, ΥΡΩ ΜΑΝΕ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ, ΜΑΝΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ, ΚΑΙΤΗ ΠΑΠΑΝΙΚΑ, ΓΙΩΤΑ ΦΕΣΤΑ.

*  Mε την υποστήριξη της Γενικής Γραμματείας Ισότητας                 

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

 

Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου
*«ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΓΡΑΦΟΣ»
Με την ΥΡΩ ΜΑΝΕ

Κείμενο: Νίκος Βασιλειάδης
Θεατρική διασκευή: Εμμανουέλα Αλεξίου και ο Γιώργος Καραμίχος
Σκηνοθεσία: Γιώργος Καραμίχος
Σκηνικά: Χριστίνα Κωστέα
Κουστούμια: Έλενα Παπανικολάου
Μουσική:  Γιώργος Νανούρης.

Το τραγούδι της παράστασης, το οποίο ερμηνεύει η Υρώ Μανέ, έγραψε ο Κώστας Λειβαδάς

Διάρκεια: 70’

Μια παράσταση απολογία και εξομολόγηση με σπαρακτική κορύφωση. Ένας βαθιά συγκινητικός μονόλογος μιας γυναίκας που ζει σε λάθος χώρο και χρόνο. Η Ερασμία, μια χήρα, μεγαλώνει τη μοναχοκόρη της, κλεισμένη σε ένα περίπτερο, εγκλωβισμένη στα ήθη και τα έθιμα της μικρής επαρχιακής πόλης που ζει. Μέχρι τη στιγμή που τη θλιβερή, μονότονη ζωή της, διακόπτει ο έρωτας, το πάθος. Μπορεί όμως μια γυναίκα της ηλικίας της να αγαπήσει; Και η κοινωνία μέσα στην οποία ζει μπορεί να το ανεχτεί; Θύτης και θύμα μαζί, επιθυμεί το απαγορευμένο.

Είπαν για την παράσταση:

«Μια αγνώριστη Υρώ Μανέ αποκαλύφθηκε στο κοινό με τον «Συμβολαιογράφο». Χωρίς να χάσει το ισορροπημένο κωμικό της ένστικτο, που την έχει καθιερώσει στο κοινό, δοκιμάζεται γενναία και στη δραματική ερμηνευτική της γκάμα, ισορροπώντας αξιοθαύμαστα ανάμεσα στις αλέγρες και τις τραγικές αποχρώσεις του ρόλου της ανέραστης Ερασμίας» (Ιωάννα Μπλάτσου, ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ)


Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου
* «ΜORENDO»,
Mε την ΕΥΑ ΚΕΧΑΓΙΑ             

Κείμενο, Σκηνοθεσία, Μουσική Επιμέλεια: Όλγα Λασκαράτου
Καλλιτεχνική επιμέλεια: Λίνα Νικολακοπούλου
Κοστούμια: Γιάννης Μετζικώφ

Πρωτότυπη δημιουργία πορτραίτου Μαρίας Κάλλας: Βαγγέλης Μισαηλίδης

Διάρκεια: 75’

Ένας μονόλογος για τη Μαρία Κάλλας, τη γυναίκα που άλλαξε την ιστορία της όπερας

Λίγο πριν το τέλος της ζωής της, η μεγάλη ντίβα είναι κλεισμένη στο διαμέρισμα της στο Παρίσι. Απομονωμένη κι εγκαταλελειμμένη από φίλους, έχει την ψευδαίσθηση πως βρίσκεται στο καμαρίνι λίγο πριν από μία παράσταση και παραδίδεται σε ένα ταξίδι αναμνήσεων. Τα παιδικά χρόνια στην Αμερική, τα χρόνια της Αθήνας, τα χρυσά χρόνια στη Σκάλα του Μιλάνου και τα τελευταία χρόνια στο Παρίσι.

Μέσα στο παραμιλητό της αναπολεί λόγια των μεγάλων της δασκάλων, στιγμές με ανθρώπους που συνεργάστηκε ταλαντευόμενη ανάμεσα στην προσπάθεια για προσωπική ευτυχία και στο μοναδικό της πάθος για την όπερα. Η λέξη «morendo» είναι μουσικός όρος που σημαίνει πως η μουσική σβήνει σταδιακά. Στην όπερα χρησιμοποιείται κυρίως στις σκηνές θανάτου.

Είπαν για την παράσταση:

«Μορέντο» τιτλοφορείται το έργο που έγραψε και σκηνοθετεί η μουσική παραγωγός του Μελωδία Όλγα Λασκαράτου (…).Μία παράσταση με αισθαντικότητα, εξαιρετικές μουσικές, ξεχωριστή ερμηνεία αλλά και ενδιαφέρουσες πληροφορίες γύρω από τη ζωή μιας μοναδικής γυναίκας. (Έφη Μαρίνου, ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ)

 

Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου
*«Η ΠΟΡΝΗ ΑΠΟ ΠΑΝΩ»
Με την ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥ

Κείμενο : Αντώνης  Τσιπιανίτης
Σκηνοθεσία :  Σταμάτης Πατρώνης
Καλλιτεχνική επιμέλεια : Μηνάς Μινατσής
Κοστούμια : Δημήτρης Ανδριανός
Μουσική επιμέλεια : Μιχάλης Ρουμπής, Ιωάννης-Ιόλαος Μανιάτης
Διάρκεια: 70’

Η Ερατώ - η νοικοκυρά από κάτω - μιλάει για τον έρωτα, την απόρριψη, την προδοσία, τη βαναυσότητα σε βάρος των γυναικών, τους διεφθαρμένους δημόσιους λειτουργούς, την έλλειψη αυτοεκτίμησης. Με υπομονή και στωικότητα ζει στο περιθώριο, μέχρι την ημέρα που στο από πάνω διαμέρισμα μετακομίζει μια πόρνη.

Η Κατερίνα Διδασκάλου, αναπολώντας τη ζωή της Ερατούς, «πλημμυρίζει» τη σκηνή ερμηνεύοντας όλους τους χαρακτήρες που έπαιξαν ρόλο στη ζωή της ηρωίδας, και μας ταξιδεύει για 70 λεπτά από το γέλιο στη συγκίνηση, μέχρι την έκπληξη του τέλους.

Είπαν για την παράσταση:

«...καθηλωτική είναι η ερμηνεία της Κατερίνας Διδασκάλου σε ένα ρόλο 'κόντρα', εκείνον της καταπιεσμένης γυναίκας που ξεσπαθώνει μετά την κηδεία του συζύγου της. Μια ολόκληρη ζωή σε εβδομήντα λεπτά» (Ιλειάνα Δημάδη, ΑΘΗΝΟΡΑΜΑ)


Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου
* «ΣΥΓΝΩΜΗ  ΜΑΜΑ»
Με την ΚΑΙΤΗ ΠΑΠΑΝΙΚΑ

Κείμενο–Σκηνοθεσία: Γιώργος Βασιλειάδης
Μουσική επιμέλεια: Αλέξανδρος Χατζής
Εικαστική επιμέλεια: Απόστολος Κρίτσας

Διάρκεια: 105’

Η ζωή μιας γυναίκας, από δεκαπέντε μέχρι ενενήντα πέντε ετών, μια από αυτές τις ασήμαντες - σημαντικές γυναίκες που όλοι συναντήσαμε στο διάβα της ζωής μας ως μάνα, ως κόρη, ως σύζυγο, ως γιαγιά, ως γειτόνισσα, ως φίλη, ως γνωστή. Η μέση Ελληνίδα που πάντα περνάει απαρατήρητη δίπλα μας, παρ' όλη τη δύναμη που κουβαλάει μέσα της...
Μια γυναίκα που παρατηρεί την πορεία της ζωής της, το χρόνο που φεύγει, τα γεγονότα που έρχονται, όλα όσα έκανε στην πορεία της από κοριτσάκι ως τα  βαθιά γεράματα, εκείνα που ήθελε αλλά δεν πρόλαβε να κάνει με την ελπίδα ωστόσο να μην σταματάει ποτέ να φωτίζει την ψυχή της. Ένα ρεσιτάλ ηθοποιίας της Καίτης Παπανίκα σε ένα έργο άκρως αληθινό, όπου κάθε θεατής βρίσκει και κάτι από τον εαυτό του.

Είπαν για την παράσταση:

«Η Καίτη Παπανίκα στον πιο συναρπαστικό ρόλο της καριέρας της...» (ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ)

 

Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου
* «ΩΔΗ ΣΤΟΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ ΠΑΝAΓΟΥΛΗ»
Mε την ΕΛΕΝΗ ΕΡΗΜΟΥ

«ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΝΑΓΟΥΛΗΣ, Πρόβες Θανάτου»
Βασισμένο στο βιβλίο του Κώστα Μαρδά
«ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΝΑΓΟΥΛΗΣ, Πρόβες Θανάτου»
Κείμενο-Σκηνοθεσία: Δήμος Αβδελιώδης
Σκηνικός Χώρος-όψη: Δήμος Αβδελιώδης
Μουσική: Βαγγέλης Γιαννάκης
Εικαστική παρέμβαση-Ενδυματολογία: Αριστείδης Πατσόγλου

Διάρκεια: 105’

Tα τραγούδια της παράστασης με τη φωνή του Παντελή Θαλασσινού

Θεατρική παράσταση-καταγραφή της ηρωικής, πολιτικής και ποιητικής προσωπικότητας του Αλέκου Παναγούλη. H παράσταση προσπαθεί να αποδώσει το βαθύτερο, τραγικό και προμηθεϊκό πνεύμα του Αλέκου και της οικογένειας των Παναγούληδων, μέσα από τις μεταμορφώσεις μιας ηθοποιού, της Ελένης Ερήμου - από Αθηνά Παναγούλη σε Αλέκο Παναγούλη και σε όλα τα πρόσωπα του έργουψ- αλλά και με ενσωματωμένες, κινηματογραφημένες σκηνές, που αναδύονται μέσα από την σκέψη της ηθοποιού, όταν, κλείνοντας τα μάτια, περνάει στον εσώτερο χώρο της μνήμης των ηρώων, που μας αποκαλύπτεται στην οθόνη. Σκηνές τις οποίες "ντύνουν" ζωντανά πέντε μουσικοί, όπως και στις πρώτες προβολές του βωβού κινηματογράφου.

----------------------------------------------------------------------------------------

Η Ελένη Ερήμου σε μια συγκλονιστική-υποδειγματική ερμηνεία μας σύγχρονης τραγωδίας, όπου υποδύεται όλους τους ρόλους στην παράσταση, καθήλωσε το κοινό.

 

Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου

* «ΑΓΓΕΛΑ ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ»

Με την ΑΝΝΑ ΒΑΓΕΝΑ

Επιλογή κειμένου, από το βιβλίο του Γιώργη Παπάζογλου «Ονείρατα της άκαυτης και της καμμένης Σμύρνης»
Σκηνοθεσία: Λάμπρος Λιάβας – Άννα Βαγενά
Μουσική επιμέλεια: Λάμπρος Λιάβας
Σκηνικά – κοστούμια : Μάριος Σπηλιόπουλος

Διάρκεια: 80’

Οι μνήμες και ο λόγος αυτής της σπουδαίας Μικρασιάτισσας, της Αγγέλας Παπάζογλου, γυναίκας του ρεμπέτη Βαγγέλη Παπάζογλου, όπως τις διηγήθηκε στον γιο της Γιώργη Παπάζογλου, έγιναν, μέσα από το στόμα, τον λόγο και την ψυχή της Άννας Βαγενά που την ενσαρκώνει όλα αυτά τα χρόνια, κτήμα όλου του κόσμου, πολύτιμη παρακαταθήκη για τις νέες γενιές. Άλλωστε, ο λόγος της Αγγέλας είναι σήμερα επίκαιρος όσο ποτέ, με τα όσα συμβαίνουν στη χώρα μας. Ο βαθύς κι αγνός πατριωτισμός της, είναι ένα “βάλσαμο” για τις ψυχές όλων μας.

Η παράσταση χαρακτηρίστηκε «το γλωσσικά ωραιότερο, θεατρικά πιο πύρινο και εκπαιδευτικά πολυτιμότερο γεγονός στο θέατρο για πολλά χρόνια»

Είπαν για την παράσταση:

«…μια συγκλονιστική εμπειρία, μια βαθιά κατάδυση στον Έλληνα λόγο και στη λαϊκή ψυχή….Η Άννα Βαγενά ενσαρκώνει συνταρακτικά την Αγγέλα Παπάζογλου. Λιτή, άμεση, ευθύβολη, ακριβής στους χρόνους, κεντάει βελονιά-βελονιά, ιστορεί με την παλιότερη σημασία της λέξης…» (Κώστας Γεωργουσόπουλος, ΤΑ ΝΕΑ)

 

Πέμπτη 1 Οκτωβρίου,

* «ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΠΟΡΝΗ»

Με την ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ

Κείμενο: Λιλή Ζωγράφου (το βιβλίο «Επάγγελμα Πόρνη» κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Αλεξάνδρεια)
Σκηνοθεσία: Ένκε Φεζολλάρι
Σκηνικός χώρος-κοστούμια-φωτισμοί: Ενκε Φεζολλάρι, Μαριάνθη Γραμματικού
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης
Διάρκεια: 60’

Ο Ένκε Φεζολλάρι σκηνοθετεί την Αλεξάνδρα Παλαιολόγου στις ιστορίες  «Της Χούντας» από το βιβλίο «Επάγγελμα Πόρνη» της Λιλής Ζωγράφου. Δύο ιστορίες αυτοβιογραφικές που δίνουν το στίγμα της εποχής και σκιαγραφούν τη συγγραφέα-ορόσημο της Ελλάδας της μεταπολίτευσης: μίας γυναίκας αγωνίστριας ενάντια σε κάθε καθεστώς που εξαθλιώνει την ανθρώπινη υπόσταση.

Ιστορία πρώτη: στη Ζωγράφου απαγορεύεται από την Χούντα να εξέλθει της χώρας, λόγω πολιτικών πεποιθήσεων με πρόφαση τη μη άσκηση του επαγγέλματος της δημοσιογραφίας  που αναγράφεται στο διαβατήριό της. Πολεμώντας με χιούμορ το παράλογο καθεστώς, αλλάζει ιδιόγραφα το επάγγελμά της σε πόρνη με συνέπειες τραγελαφικές.

Ιστορία δεύτερη: 1973. Μετά την απόπειρα αυτοκτονίας της, παραμονές Πρωτοχρονιάς, νοσηλεύεται σε ψυχιατρική κλινική. Η τραυματική της εμπειρία την εξωθεί στην κατά μέτωπο σύγκρουση με τους ιθύνοντες και την καταγγελία της σαθρής λειτουργίας του νοσηλευτικού οργανισμού.

Είπαν για την παράσταση:«Είναι το ίδιο το κείμενο που την “έριξε” στη σκηνή, είναι και η ίδια που κράτησε έντεχνα στην τέχνη της τις λέξεις, λέξη με λέξη μιας ολοζώντανης, πάσχουσας και βίαιης ζωής. Κυριολεκτικά δεν υπήρξε ανθρώπινο συναίσθημα που δεν ερμήνευσε με ένα κορμί μέσα σε 60΄ πάνω στη σκηνή» (kulturosupa.gr)

 

Παρασκευή 2 Οκτωβρίου

* «ΜΑΡΑΝ ΑΘΑ»

Με τη  ΓΙΑΣΕΜΙ ΚΗΛΑΗΔΟΝΗ

Από το ομώνυμο μυθιστόρημα του Θωμά Ψύρρα
Κείμενο : Θωμάς Ψύρρας
Θεατρική διασκευή – σκηνοθεσία: Δήμος Αβδελιώδης
Μουσική : Βαγγέλης Γιαννάκης
Σκηνικά – κοστούμια: Μαρία Πασσαλή

Διάρκεια: 180’

Η Γιασεμί Κηλαηδόνη σ’ έναν υποκριτικό άθλο δυόμιση ωρών, δίνει υπόσταση σε όλα τα πρόσωπα – πρωταγωνιστές που αναδύονται στη μνήμη ενός 90χρονου μοναχού, όταν ύστερα από 65 χρόνια ηθελημένης σιωπής εξομολογείται, λίγο προτού πεθάνει, τα πεπραγμένα της ζωής του, τη φρικτή τιμωρία και τον ευνουχισμό του από τον προστάτη δεσπότη που τον ανέθρεψε και τον προόριζε για τη διαδοχή του. Όταν σταλμένος απ’ αυτόν σ’ ένα απόμακρο χωριό της Θεσσαλίας να παρακολουθεί τις μυστικές τελετουργικές συναντήσεις εννέα γυναικών, των Ταρσών, μυείται άθελά του στην γυναικεία απόκρυφη γνώση και του αποκαλύπτεται ένα άγνωστο γοητευτικό σύμπαν που τον οδηγεί στον αληθινό έρωτα και την αγάπη του για μια Ταρσή.

Η αναγνώριση του εαυτού μας, μέσα από την αναγνώριση του άλλου και τα όρια της προσωπικής μας βούλησης και ευθύνης είναι τα εσώτερα μοτίβα της παράστασης.

Είπαν για την παράσταση:«Μη φοβηθείτε τη μεγάλη διάρκεια του μονολόγου Μαράν Αθά, που έκτισε με πολύμηνη δουλειά πάνω στο κείμενο, στο σκηνικό του δόσιμο και την υποκριτική του σπουδή, ο διασκευαστής, σκηνοθέτης και δάσκαλος Δήμος Αβδελιώδης. Στηρίχτηκε στο ομώνυμο μυθιστόρημα του Θωμά Ψύρρα και στο ταλέντο της Γιασεμής Κηλαηδόνη, που είναι μια αληθινή αποκάλυψη! Δεν κατάλαβα πως πέρασαν δυόμιση ώρες βλέποντας αυτό το πλάσμα να φλέγεται, να βυθίζεται στην παράκρουση, να υψώνεται στα ουράνια, να αλλάζει φύλο, ηλικία, τόπο και χώρο κάνοντας ελάχιστες κινήσεις και φορώντας ένα μαύρο ράσο!»  (Άννυ Κολτσιδοπούλου, «ΓΥΝΑΙΚΑ»- «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ»)

 

Σάββατο 3 Οκτωβρίου

* «MONOLOGUE»

Με τη ΜΑΝΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

Κείμενο: από το έργο της Simon de Beauvoir “Monologue”
Μετάφραση, διασκευή, σκηνοθεσία: Αθηνά Κεφαλά
Παίζει τσέλο και αυτοσχεδιάζει η Μαίρη Σκοπελίτη

Διάρκεια: 65’

Γυναίκες μέσης ηλικίας είναι ο άξονας του τρίπτυχου έργου έργου της Σιμον Ντε Μπωβουάρ “Προδομένη γυναίκα” -γυναίκες που ωριμάζουν και νοιώθουν τη προδοσία γύρω τους.

Η Μυριέλ, η ηρωίδα του «Monologue», βρίσκεται μόνη παραμονή πρωτοχρονιάς σ' ένα διαμέρισμα στο κέντρο του Παρισιού,  σε κακή ψυχολογική κατάσταση, είναι εγκαταλελειμμένη απ' όλους και απομονωμένη. Αυτή τη βραδιά, που όλοι βρίσκονται με δικούς τους ανθρώπους, αυτή ανακαλεί βίαια τις  σχέσεις τα άσκημα βιώματα της ζωής της, την κακή σχέση με την μητέρα της. Αποδίδει ευθύνες σε όλους τους άλλους και προσπαθεί να κρατηθεί από φαντασιώσεις και γεγονότα, τα οποία είναι άγνωστο ποια κατάληξη θα έχουν. Βλέπει να γερνά και ότι προδίδεται από τους άντρες της ζωής της και τους οικείους της. Τα λάθη πολλά, αλλά είναι δικά της ή των άλλων;

Είπαν για την παράσταση:

«Στο «Μονολόγκ» η Μάνια Παπαδημητρίου ζωντανεύει μοναδικά μια ώριμη γυναίκα σε υπαρξιακή κρίση» (Βαγγέλης Ραπτόπουλος, «Στο Κόκκινο»)

 

 

Κυριακή 4 Οκτωβρίου

* «Η ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ»

Με τη ΓΙΩΤΑ ΦΕΣΤΑ

Κείμενο: Άκης Δήμου
Σκηνοθεσία:  Γιώτα Φέστα
Μουσική:  Δημήτρης Μαραμής
Σκηνικά:  Βαρβάρα Μαυρακάκη
Φωτισμοί: Φίλιππος Κουτσαφτής
Bοηθός Σκηνοθέτη: Δημήτρης Μοθωναίος
Φωτογραφίες: Anna Kei

Διάρκεια: 60’

Μια γυναίκα περιμένει κάθε Πέμπτη απόγευμα έναν άντρα.Ξαφνικά την καλούν για “αναγνώριση”. Αναγνωρίζει σημάδια ενός ανεκπλήρωτου έρωτα. Αναγνωρίζει την ιστορία της ζωής της. “Τι θα πει θα σε σκέφτομαι πάντα; Τι άλλο από το θα σε αδικώ ισόβια”;Η ευγένεια της ποίησης συναντιέται σε  ένα τρυφερό ραντεβού με την καθημερινότητα. Μια ιστορία σαν κι αυτές που περνούν πάνω από τις ζωές και τις σαρώνουν. Τις αφήνουν γυμνές και έρημες. «… Ήθελα να γράψω αυτή την ιστορία γι’ αυτή τη γυναίκα και γι’ αυτόν τον άντρα, που είναι ανυπόφορα παρών σ’ αυτό το έργο κι ας μη μπορεί να προφέρει ούτε μια λέξη…».  Άκης Δήμου

Είπαν για την παράσταση:

«Στο επίκεντρο του μονολόγου βρίσκεται η γυναίκα και στο επίκεντρο της παράστασης η δεξιοτεχνία της κυρίας Φέστα, η οποία σκιαγραφεί με ακρίβεια τα εξτρέμ του γυναικείου έρωτα: την κοριτσίστικη αφέλειά του, αλλά και το πέτρινο προσωπείο που παίρνει όταν προδίδεται» (Δήμητρα Μπάρλα, «Metropolis»)

 

Δευτέρα 5 Οκτωβρίου

*«Η ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ»

Με την ΤΖΕΝΗ ΔΡΙΒΑΛΑ

 

Κείμενο: Γρηγόρης Χαλιακόπουλος
Σκηνοθεσία: Χρυσάνθη Κορνηλίου
Πιάνο: Δημήτρης Καραμανώλης
Σκηνικό και κουστούμια: Dennis Krief

Διάρκεια: 70’

 Μια διάσημη σοπράνο και η εμμονή της με τον χαρακτήρα της Μαργαρίτας στον «Φάουστ» του Γκαίτε. Με αφορμή την επικείμενη εμφάνισή της στον ρόλο της «Μαργαρίτας» στην όπερα «Φάουστ» του Γκουνώ, υποβάλλει τα δικά της ερωτήματα, με οδηγό μια συμβολική αινιγματική φιγούρα. Η  επιλογή της μοίρας μας είναι στα χέρια μας; Γίνεται άραγε να αλλάξει μέσα από  μια συμφωνία με …ποιόν; Τον εαυτό μας; Τον Θεό; Τον αντιπρόσωπό του; Με μεταμορφώσεις που περνούν τόσο από τα πρόσωπα του θεατρικού Φάουστ όσο και από αυτά της όπερας, οδηγείται σε απαντήσεις και αποφάσεις. Καθώς ο μύθος του Φάουστ έχει εμπνεύσει πολλούς μεγάλους συνθέτες, δίνεται η ευκαιρία  στην υψίφωνο να μας οδηγήσει και σε μια γνωριμία με τα σημαντικότερα από αυτά τα έργα

 

                       TO ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ

25|9 & 9|10-    Υρώ Μανέ «ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΓΡΑΦΟΣ»

26|9-       Εύα Κεχαγιά «ΜORENDO»

27|9 & 10|10-  Κατερίνα Διδασκάλου « Η ΠΟΡΝΗ ΑΠΟ ΠΑΝΩ»

28|9 & 10|10  Καίτη Παπανίκα «ΣΥΓΝΩΜΗ ΜΑΜΑ»

29|9-        Ελένη Ερήμου «ΩΔΗ ΣΤΟΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ ΠΑΝΑΓΟΥΛΗ»

30|9-       Άννα Βαγενά «ΑΓΓΕΛΑ ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ»

1|10-     Αλεξάνδρα Παλαιολόγου «ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΠΟΡΝΗ»

2|10-   Γιασεμί Κηλαηδόνη «ΜΑΡΑΝ ΑΘΑ»

3|10-      Μάνια Παπαδημητρίου «MONOLOGUE»

4/10 ΚΥΡΙΑΚΗ        Γιώτα Φέστα «Η ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ»

5/10-       Τζένη Δριβάλα «Η ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ»

 

ΩΡΑ ΕΝΑΡΞΗΣ: 9.15 μ.μ

 

Εισιτήρια: Γενικη Είσοδος: 14 ευρώ, Προπώληση: 12 ευρώ | Από 9 Σεπτεμβρίου - στο ταμείο του θεάτρου, Ειδικές Ομάδες: 10 ευρώ, Επίσης υπάρχει προσφορά τιμής για πακέτο παραστάσεων
Κρατήσεις: 210 3636144, 210 3625520


Βίντεο

9 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Παρακολούθησα με ενδιαφέρον την κα Μάνια Παπαδημητρίου στο Monologue στις 3/10. Η ερμηνεία της με κράτησε σε εγρήγορση ως το τέλος. Μου άρεσε πολύ η ιδέα της βιολοντσελίστριας επί σκηνής να συνοδεύει μουσικά την ηθοποιό. Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση την ομάδα σας.

  2. Κέρδισα μία πρόσκληση για την παράσταση "Η φωνή της πεταλούδας"...ήταν ενδιαφέρον έργο με συγκλονιστική φωνή της πρωταγωνίστριας..μου άρεσαν πάρα πολύ οι διάλογοι για την ύπαρξη του Θεού και ο τρόπος που παρουσιάστηκαν τα διλήμματα...το μόνο αρνητικό είναι ότι θα προτιμούσα να ήταν μικρότερο το λυρικό μέρος και μεγαλύτερο το δραματικό γιατί δε μου αρέσει ιδιαίτερα η όπερα...ευχαριστώ πολύ τη θεατρομάνια..συνολικά η παράσταση άξιζε!!

  3. Είδα απόψε την παράσταση "Η φωνή της πεταλούδας". Είχα δηλώσει διστακτικά συμμετοχή στο διαγωνισμό αλλά η επιλογή μου με δικαίωσε τελικά. Πολύ αξιόλογη προσπάθεια, αν η παράσταση συνεχιστεί τη φετινή θεατρική σεζόν, αξίζει τον κόπο να την παρακολουθήσει κάποιος. Ευχαριστώ πολύ τους διαχειριστές της ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ που μερίμνησαν για την εξασφάλιση της πρόσκλησης.

  4. Στις 1/10/2015 Παρακολούθησα την κα Αλεξάνδρα Παλαιολόγου στο , Επάγγελμα Πόρνη.
    Σαφώς επίκαιρο όχι μόνο πολιτικά αλλά κοινωνικά πολιτιστικά και ηθικά . Θεωρώ ότι πολλά πράγματα μετά την περίοδο της χούντας έχουν μείνει ίδια και αποτελούν εκκρεμότητες της κοινωνίας μας , αλλά και τα όνειρα των ανθρώπων για δικαίωμα στην ζωή και στην ευτυχία .
    Η κα Αλεξάνδρα Παλαιολόγου τόσο εκρηκτική αλλά και συναισθηματική που με εντυπωσίασε, καθώς και η μουσική του κου Σταμάτη Κραουνάκη αγκάλιασε και το έργο και την ηθοποιό στο τέλος της παράστασης.
    Ευχαριστώ πάρα πολύ την θεατρομάνια !

  5. Η ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΗΤΑΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ, ΔΕΝ ΕΝΙΩΣΑ ΝΑ ΒΑΡΙΕΜΑΙ...Η ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΩΣΤΟΣΟ ΤΗΣ Α.ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΘΑ ΠΩ ΟΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΑΡΚΕΤΑ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΟΤΙ ΜΕ ΑΓΓΙΞΕ ΟΣΟ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΑΞΙΖΕΙ ΠΑΝΤΩΣ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ, ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ Κ ΤΗ ΖΩΗ ΤΗΣ Λ.ΖΩΓΡΑΦΟΥ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ!

  6. Tο Σάββατο 26-09 παρακολούθησα την Παράσταση "Morendo"! Μorendo = μουσικός όρος που σημαίνει σβηστά και στην όπερα χρησιμοποιείται στις σκηνές θανάτου. Μια εξαιρετική Εύα Κεχαγιά, μας παρουσίασε τη ζωή της Μαρίας Κάλλας. Μια αξιόλογη παράσταση!Περάσαμε υπέροχα! Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ!

  7. Στις 29/9/2015, δηλ. χτες μετά από πρόσκληση της θεατρομάνια παρακολούθησα την Ελένη Ερήμου, στην Ωδή του Αλέξανδρου Παναγούλη στο ανακαινισμένο θέατρο Τζένης Καρέζη. Ειλικρινά παρακολούθησα ένα πολύ δύσκολο μονόπρακτο, με υποστήριξη ζωντανής μουσικής. Ευχαριστήθηκα την ερμηνεία της ηθοποιού και των υπολοίπων συντελεστών πάρα πολύ. Θεωρώ πολύ πρωτοποριακή την ιδέα του Φεστιβάλ "Κραυγές γυναικών". Δηλώστε συμμετοχή ανεπιφύλακτα. Ευχαριστώ τους συντελεστές της "Θεατρομάνια" που μου έδωσαν την ευκαιρία της παρακολούθησης της παράστασης.