347

24ο Φεστιβάλ Κασσάνδρας

Αρχείο Παίχτηκε από 02/07/2016 έως 27/08/2016

Σχετικά

Αμφιθέατρο Σίβηρης, Χαλκιδική

Ωρα έναρξης 21:00 για όλες τις παραστάσεις
Η προσέλευση στο χώρο τουλάχιστον μισή ώρα πριν την ώρα έναρξης.

Πιστό στο καλοκαιρινό του ραντεβού, θα είναι και φέτος, το Φεστιβάλ Κασσάνδρας, το πλέον σημαντικό και ιστορικό πολιτιστικό φεστιβάλ του καλοκαιριού για την Β. Ελλάδα.

Για δύο μήνες- Ιούλιο και Αύγουστο- δεκάδες παραστάσεις μουσικής, θεάτρου και χορού,  θα δώσουν τον τόνο του φεστιβάλ, με ένα πρόγραμμα που καλύπτει ένα ευρύ φάσμα επιλογών, για κάθε γούστο.

Οι κάτοικοι της περιοχής αλλά και οι πολυάριθμοι επισκέπτες της, θα έχουν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με ποικίλες προτάσεις πολιτισμού και ψυχαγωγίας, που θα λάβουν μέρος στο πανέμορφο ανοιχτό αμφιθέατρο της Σίβηρης, στην Κασσάνδρα Χαλκιδικής.

Από την πρώτη διοργάνωση του 1993 μέχρι σήμερα, το Φεστιβάλ Κασσάνδρας έχει αναδειχτεί σε έναν ισχυρό πολιτιστικό και τουριστικό πόλο ενδιαφέροντος για χιλιάδες θεατές, συμβάλλοντας στην τουριστική ανάπτυξη της περιοχής και έχει γίνει θερμά αποδεκτό από την τοπική κοινωνία.

Υπεύθυνη εταιρεία για τη φετινή διοργάνωση του Φεστιβάλ είναι η People Entertainment Group, η μοναδική εταιρία στην Ελλάδα με εξειδίκευση στην διοργάνωση και παραγωγή μεγάλων φεστιβάλ και μέλος των μεγαλύτερων ευρωπαϊκών οργανισμών διοργάνωσης καλλιτεχνικών γεγονότων. Η People Entertainment Group παίρνει ξανά το τιμόνι του Φεστιβάλ μετά το 2011, που ήταν η τελευταία χρονιά που είχε την ευθύνη του προγράμματος.

Μέρος των εσόδων από τις εκδηλώσεις θα διατεθεί στον Σύλλογο Φίλων Κέντρου αποκατάστασης Κοινωνικής Στήριξης και Δημιουργικής Απασχόλησης ΑΜΕΑ «Σωτήρ».

Ακουλουθεί το φετινό πρόγραμμα:

Σάββατο 2 Ιουλίου: Μπαλέτο Imperial Russia Ballet από τη Μόσχα, στα έργα «Carmen” του Bizet, “Chopiniana” του Chopin και “Bolero” του Ravel.

Τρία αριστουργήματα κλασικού μπαλέτου σε μια παράσταση και ένα εισιτήριο

Τα Αυτοκρατορικά Ρωσικά Μπαλέτα Μόσχας ιδρύθηκαν για να γιορταστούν τα 50 χρόνια εντυπωσιακής σκηνικής παρουσίας της Μάγιας Πλισέτσκαγια, της μεγάλης μπαλαρίνας των Μπολσόι. Η επιτυχημένη καλλιτεχνική συνεργασία μεταξύ της Μάγιας Πλισέτσκαγια και του πρώτου χορευτή και αρχηγού του μπαλέτου Γκεντιμίνας Ταραντά, οδήγησε στην επίσημη ίδρυση του Αυτοκρατορικού Ρωσικού Μπαλέτου Μόσχας. Το μπαλέτο συνεχίζει την μεγάλη ρωσική παράδοση επιλέγοντας πάντοτε στο ρεπερτόριό του αυθεντικά ρωσικά έργα μπαλέτου. Το συγκρότημα αποτελείται από 40 συντελεστές, χορευτές και σολίστες με εξέχουσα θέση στον καλλιτεχνικό χώρο της Ρωσίας.

Ο Γκεντιμίνας Ταραντά, καλλιτεχνικός διευθυντής των Αυτοκρατορικών Ρωσικών Μπαλέτων Μόσχας, είναι μια δυναμική προσωπικότητα και ένας εξέχων χορευτής που το κοινό του Μπολσόι κυριολεκτικά λάτρεψε. Με τη γοητεία και το απαράμιλλο γεμάτο ενέργεια στυλ του ερμηνεύσε ως χορευτής τους πιο δυναμικούς και μαγευτικούς ρόλους, συνδύαζοντας τη δραματικότητα έκφρασης με τα χαρακτηριστικά ενός άρτιου χορευτή κλασικού μπαλέτου και αυτός ο συνδυασμός τον έκανε να ξεχωρίσει αμέσως και να αγαπηθεί από το κοινό. Αλλά και ως καλλιτεχνικός διευθυντής των Αυτοκρατορικών Ρωσικών Μπαλέτων Μόσχας επαινέθηκε για τις οργανωτικές του ικανότητες και το ταλέντο του ως χορογράφος.

Carmen

Πρωταγωνίστρια του έργου είναι η Κάρμεν, μία από τις καπνεργάτισσες της Σεβίλλης, με πνεύμα ερειστικό και ανεξάρτητο, μια τσιγγάνα που λατρεύει τον έρωτα και τη ζωή. Είναι μια γοητευτική προσωπικότητα που με ευκολία γοητεύει τον αφελή δεκανέα Ντον Χοζέ, που αναγκάζεται να την οδηγήσει στη φυλακή ύστερα από ένα καυγά. Είναι όμως, κεραυνοβόλα ερωτευμένος μαζί της και την ακολουθεί στα κακόφημα καπηλειά της περιοχής. Η Κάρμεν του εξομολογείται λέγοντάς του : Αν δεν με αγαπάς εσύ, εγώ τότε σε λατρεύω. Αν όμως, εγώ σε αγαπώ, τότε κακομοίρη μου φυλάξου!Νύχτες ερωτικές και αξημέρωτα οδηγούν τον Ντον Χοζέ ακόμη και στο έγκλημα για την αγάπη της Κάρμεν. Φυγάς και λιποτάκτης, καταλήγει σε ενέδρα λαθρεμπόρων και η Κάρμεν βρίσκει νέο έρωτα στο πρόσωπο του ταυρομάχου Εσκαμίγιο. Ο Ντον Χοζέ δεν έχει άλλη επιλογή. Παρακαλεί την Κάρμεν να μείνει μαζί του. Διαφορετικά απειλεί να τη σκοτώσει. Κάτι που όπως της λέει το προτιμάει από το να τη χάσει. Η Κάρμεν αρνείται να χάσει την ελευθερία της. Προτιμάει το θάνατο. Τότε ο Ντον Χοζέ τη σκοτώνει και παραδίνεται.

Bolero 

Πάνω σε ένα θρόνο υπάρχει μια λαμπρή θεότητα την οποία προσκηνούν ιερείς και ιέρειες. Η μουσική ακούγεται όλο και πιο δυνατά, λες και βάλθηκε κάποιος να ζωντανέψει το είδωλο μετατρέποντάς το από ένα σιωπηλό άγαλμα σε μια ολοζώντανη θεότητα, η οποία στη συνέχεια κατεβαίνει στη γη πατώντας πάνω σε μια σκάλα από ανθρώπινα σώματα. Μέσα από τις κινήσεις του χορού, το σώμα της ενώνεται με το σώμα του αρχηγού των ιερέων που είναι και ο μοναδικός που έχει αποκτήσει το δικαίωμα να αγγίξει τη θεότητα. Η επαφή τους του φέρνει μέθη και αρχίζει να νιώθει ίσος με τη θεότητα, αλλά αυτό είναι μια αυταπάτη, μια παραίσθηση που προκαλείται από τη μαγευτική γοητεία της. Στο τέλος η θεότητα ανεβαίνει και πάλι στο θρόνο της σπρώχνοντας με μεγαλοπρεπή τρόπο στην άβυσσο τον παράφρονα που την καταδιώκει.

Chopiniana

Είναι ένα από τα πιο ρομαντικά μπαλέτα. Αποτελεί φόρο τιμής της εποχής του ρομαντισμού. Η χορογραφία εδώ και εκατό χρόνια είναι μια μεγάλη ευκαιρία να θαυμάσουμε το ταλέντο του νεαρού ποιητή, τις μούσες και φυσικά τη χορογραφία του Μιχαήλ Φόκιν.

EIΣΙΤΗΡΙΑ

20 ΕΥΡΩ

15 ΦΟΙΤΗΤΙΚΟ

 

Tρίτη 12 Iουλίου: Θέατρο «Πλάτωνα Απολογία Σωκράτη»

στην αρχαία γλώσσα, με ελληνικούς & αγγλικούς  υπέρτιτλους

  Η παράσταση του πολυβραβευμένου Δήμου Αβδελιώδη, που ξεκίνησε από πέρσι το καλοκαίρι σαν παραγωγή του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος και καθήλωσε χιλιάδες θεατές, μετά από sold out παραστάσεις στη Θεσσαλονίκη, σε αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία, στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, στην Ρουμανία, στην Κύπρο και το Βιετνάμ, όπου αποθεώθηκε από το Διεθνές Διπλωματικό Σώμα 27 Πρεσβειών στην ιστορική Όπερα του Ανόι και έγινε παγκόσμιο πολιτιστικό γεγονός αναδεικνύοντας την αρχαία ελληνική γλώσσα σε ζωντανή γλώσσα, για πρώτη φορά ύστερα από δυόμιση χιλιάδες χρόνια, ξεκινά περιοδεία από τον Ιούνιο ανά την Ελλάδα και το εξωτερικό με 60 προγραμματισμένες παραστάσεις, με την στήριξη και υπό την Αιγίδα του ΚΘΒΕ.

 Η αυθεντική αυτή Αναπαράσταση της πιο συγκλονιστικής δίκης στην ιστορία του πολιτισμού, κάνει την παρακολούθηση της για τους θεατές, μια μοναδική βιωματική εμπειρία, έχοντας την αίσθηση ότι ζουν μέσα στην πραγματική ατμόσφαιρα εκείνης της μέρας της δίκης, κι όπου ο Σωκράτης και ο Μέλητος ενσαρκώνονται μπροστά τους ζωντανά.

Διδασκαλία Εκφοράς & Ερμηνείας Αρχαίου Κειμένου,Σκηνικός χώρος, Σκηνοθεσία, Μετάφραση: Δήμος Αβδελιώδης

 Μακέτες, Κοστούμια : Αριστείδης Πατσόγλου

Σχεδιασμός ,κατασκευή, Κλεψύδρας: ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΡΧΑΙΑΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ, Κώστας Κοτσανάς

Μεταγραφή στην Αγγλική γλώσσα,

επιμέλεια υποτιτλισμού: Αμαλία Κοντογιάννη

ΣΩΚΡΑΤΗΣ: Βασίλης Καραμπούλας

ΜΕΛΗΤΟΣ: Γιάννης Κολόι

Διεύθυνση Παραγωγής: Αθηνά Ζώτου

Boηθοί σκηνοθέτη: Γιώργος Νικόπουλος, Δανάη Ρούσσου, Ειρήνη Ζάρρα

Φωτογραφίες: Κορνηλία Σιδηρά

Εκτέλεση καλοκαιρινής περιοδείας: ΟΨΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ

 Παραγωγή: «anagnorisis»  Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία Θεάτρου Κινηματογράφου

 

Σάββατο 16 Ιουλίου: Συναυλία Γιώργος Μαζωνάκης. Οpening act: Μαλού

Ανατρεπτικός |Εκρηκτικός |Απολαυστικός|Απρόβλεπτος

Ο δημοφιλής τραγουδιστής αυτό το καλοκαίρι πρωτοτυπεί καταθέτοντας μια διαφορετική μουσική πρόταση.

 Το μουσικό ταξίδι που ξεκίνησε από το Κατράκειο Θέατρο το 2013 με αφορμή τα 20 χρόνια του στη δισκογραφία και συνεχίστηκε πέρυσι στο Θέατρο Βράχων και στο Κατράκειο, φέτος αποκτά οργανωμένη μορφή σε όλη την Ελλάδα.

Οκτώ μεγάλες συναυλίες σε οκτώ επιλεγμένες πόλεις σε ανοικτούς χώρους.

 Το Σάββατο  16 Ιουλίου , ο Γιώργος Μαζωνάκης θα εμφανιστεί στην Χαλκιδική, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Κασσάνδρας , στο Αμφιθέατρο Σίβηρης  στις 21:30 .

 Ένα διαφορετικό μουσικό ταξίδι κάτω από τα αστέρια που δίνει τη δυνατότητα στον ανατρεπτικό Γιώργο Μαζωνάκη να παρουσιάσει όλο το ρεπερτόριό του και να ξεδιπλώσει το αστείρευτο ταλέντο του μέσα από τη σκηνική του παρουσία και την ασυναγώνιστη επαφή του με το κοινό.

Τιμές εισιτηρίων : Προπώληση 13€ |Ταμείο :15€

Προπώληση:

  • Ηλεκτρονικά μέσω της viva.gr (Public, Seven Spots, Reload, MediaMarkt)
  • Καταστήματα Κανελλόπουλος (Θεσσαλονίκη)
  • Στα σημεία προπώλησης του φεστιβάλ Κασσάνδρας

 

Κυριακή 17 Ιουλίου: Μπαλέτο «Λίμνη των Κύκνων» από το Russian Ballet Theatre

Το κλασικό αριστούργημα περιοδεύει στην Ελλάδα!

Μετά από τις sold out παραστάσεις στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, το διασημότερο μπαλέτο όλων των εποχών, το αριστούργημα του Πιοτρ Ίλιτς Τσαϊκόφσκι, η Λίμνη των Κύκνων του φημισμένου «Russian Ballet Theater», φιλοξενείται για λίγες παραστάσεις σε επιλεγμένες πόλεις της Ελλάδας.  Μια μοναδική ευκαιρία να απολαύσετε το βραβευμένο και διάσημο «Russian Ballet Theater», μια από τις πιο αναγνωρίσιμες δυνάμεις του κλασικού χορού της Μόσχας.

Η Λίμνη των Κύκνων, η πιο συγκινητική ιστορία αγάπης του κλασικού χορού,  είναι το μπαλέτο, το οποίο διαχρονικά συναρπάζει και γοητεύει το κοινό (παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στις 4 Μαρτίου του 1877 στο θέατρο Μπολσόι και έκτοτε δεν έχει σταματήσει να συναρπάζει τον κόσμο). Την ίδια στιγμή αποτελεί την υπέρτατη πρόκληση στην καριέρα των χορευτών, αφού οι δεξιοτεχνικές ικανότητες και ο λυρισμός που απαιτούνται για την ολοκληρωμένη ερμηνεία του, είναι σχεδόν πέρα από τα ανθρώπινα όρια.  Παράλληλα, πρόκειται για ένα αυτόνομο μουσικό έργο μεγάλων ερμηνευτικών απαιτήσεων, με αγαπημένες μελωδίες που αιχμαλωτίζουν και σαγηνεύουν τις αισθήσεις.

Το «Russian Ballet Theater», που διαπρέπει παγκοσμίως με τη συγκεκριμένη παράσταση, ιδρύθηκε το 2000 και αμέσως  καθιερώθηκε ως ένα διαρκώς εξελισσόμενο συγκρότημα χορού. Υιοθετώντας τις παραδόσεις της κληρονομιάς του κλασικού μπαλέτου, περιλαμβάνει στο ρεπερτόριό του σχεδόν όλες τις παραστάσεις του χρυσού αιώνα του ρωσικού μπαλέτου όπως τα έργα «Λίμνη των κύκνων»,  «Η ωραία κοιμωμένη»,  «Καρυοθραύστης», «Ζιζέλ», «Ρωμαίος και Ιουλιέτα», «Μπαγιαντέρα», «Δον Κιχώτης» κ.ά. Από την εποχή της ίδρυσής του, περιόδευσε με μεγάλη επιτυχία σε πολλές χώρες του κόσμου: Γερμανία, ΗΠΑ, Ιταλία, Μάλτα, Καναδά, Μεξικό, Κίνα, Νοτιοαφρικανική Δημοκρατία, Ισπανία, Πορτογαλία. Το συγκρότημα συνεργάζεται με επιφανείς καλλιτέχνες διαφόρων ομάδων, μεταξύ αυτών και των Θεάτρων Μπολσόι, Μαρίνσκι, Στανισλάβσκι.

 Η διάρκεια της παράστασης είναι 2 ώρες και 20 λεπτά με διάλειμμα.

Προπώληση Εισιτηρίων: viva.gr, artinfo.gr

Καταστήματα: Public, Παπασωτηρίου, Seven Spots, Ianos, Media Markt

 

 

Τετάρτη 20 Ιουλίου: Θέατρο «Το Σώσε»

Λίγα λόγια για την παράσταση…

«Από λόγια πως πάω; Λέω και κανένα σωστό»;

«Καμιά ατάκα μπορεί να ‘ναι κι απ’ το έργο..»

Και κάπως έτσι οι ηθοποιοί της παράστασης προσπαθούν να κάνουν πρόβα για την πρεμιέρα του έργου, να θυμηθούν τα λόγια τους,  να συντονίσουν τις κινήσεις τους, να διατηρήσουν την ψυχραιμία τους… να δουν τη βασιλική παρέλαση, να πουλήσουν το σπίτι στο ΣεΪχη, να στεγάσουν έναν παράνομο έρωτα,  να κρύψουν τους φακέλους από την εφορία, να κάνουν διάρρηξη, να απολαύσουν –επιτέλους- ένα νόστιμο πιάτο με πικάντικες σαρδέλες. Τι γίνεται όμως όταν «βγαίνουν στη φόρα» τα προσωπικά τους;; τι γίνεται εντός και εκτός σκηνής;; ποιος θυμώνει με ποιόν, ποιος κυνηγάει ποιον; Ποιος είναι ερωτευμένος με ποιόν; Ποιος μπορεί να βάλει τέλος σ’ αυτό το χάος; «Μύλος γίνεται.. Το Σώσε !!!!!!»

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ «ΤΟ ΣΩΣΕ»

ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕ ΣΕΙΡΑ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ

ΔΗΜΗΤΡΑ ΣΑΜΑΡΑ:ΝΤΟΛΛΥ – Κα ΚΛΑΚΕΤ

ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ:ΤΕΡΡΥ ΑΛΛΕΝ

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΔΟΣΙΑΔΗΣ: ΓΚΑΡΥ - ΡΟΜΠΕΡΤ

ΟΛΓΑ ΚΟΥΡΕΝΤΑ:  ΛΟΥΣΥ - ΒΙΚΥ

ΔΗΜΗΤΡΑ ΠΕΤΚΟΠΟΥΛΟΥ: ΜΠΕΤΤΥ

ΓΑΛΑΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ: ΦΙΛΙΠ - ΦΡΕΝΤΥ

ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΠΕΤΚΟΠΟΥΛΟΥ: ΜΠΕΛΙΝΤΑ - ΦΛΑΒΙΑ

ΤΣΙΑΛΑ ΣΤΕΛΛΑ: ΜΠΟΜΠΥ

ΖΤΟΥΠΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ:ΓΚΟΡΝΤΟΝ

 

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ : ΜΑΙΚΛ ΦΡΕΙΝ

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ : ΞΕΝΙΑ ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΥ –ΑΝΝΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ- ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΦΑΣΟΥΛΗΣ

ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ : ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑ : ΣΤΕΛΛΑ ΤΣΙΑΛΑ

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΚΗΝΙΚΩΝ :  ΞΕΝΟΦΩΝ ΒΑΛΑΡΟΥΤΣΟΣ

ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΦΙΣΑΣ : ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: ΜΑΙΡΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ

ΒΟΗΘΟΣ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ : ΔΗΜΗΤΡΑ ΠΕΤΚΟΠΟΥΛΟΥ

 

TO ΣΩΣΕ

Σάββατο 23 Ιουλίου: Συναυλία Γιάννης Χαρούλης

Μετά από έναν χειμώνα απουσίας από τη συναυλιακή σκηνή και την προετοιμασία της νέας του δισκογραφικής δουλειάς που θα κυκλοφορήσει σύντομα, ο Γιάννης Χαρούλης θα κάνει και φέτος, ένα μεγάλο καλοκαιρινό μουσικό ταξίδι ανά την Ελλάδα.

Ο Γιάννης Χαρούλης θα βρεθεί για μία συναυλία στο Αμφιθέατρο Σίβηρης στην Κασσάνδρα Χαλκιδικής το Σάββατο 23 Ιουλίου.

Ο Γιάννης Χαρούλης, που αναγνωρίζεται πια για  την αυθεντική και ειλικρινή του στάση απέναντι στη μουσική του και τον κόσμο, υπόσχεται και φέτος να μας ταξιδέψει σε άλλους τόπους και άλλες εποχές, από το χθες μέχρι το σήμερα. Θα μας υποδεχθεί με αγαπημένα τραγούδια, μπλεγμένα όπως πάντα με τις βαθιές ρίζες της κρητικής παράδοσης. Χωρίς να παύει να πειραματίζεται κάθε φόρα , πάντα με σεβασμό και διατηρώντας την ουσία της μουσικής και των στίχων, μας καλεί να γίνουμε ένα, αγκαλιάζοντας αυτή τη μουσική εμπειρία και τραγουδώντας παρέα.

Μαζί του οι μουσικοί:

Λευτέρης Ανδριώτης/λύρα

Μιχάλης Καλκάνης/ κοντραμπάσο

Βασίλης Μπαχαρίδης/ κρουστά

Κωνσταντής Πιστιόλης / Πνευστά

Θανάσης Τζίνγκοβιτς/ κιθάρα

Πάνος Τόλιος / τύμπανα

Ώρα έναρξης:

Οι Πόρτες ανοίγουν:

Τιμές εισιτηρίων: 11€ φοιτητικό – ανέργων και  13€ γενική είσοδος

Έναρξη προπώλησης Παρασκευή 1 Ιουλίου.

 

Παρασκευή 29 Ιουλίου” Θέατρο “Του Κουτρούλη ο Γάμος”. Πρωταγωνιστούν: Γιάννης Βούρος, Τάνια Τρύπη

Περιοδεία σε όλη την Ελλάδα

του Αλέξανδρου Ρίζου Ραγκαβή

Απόδοση κειμένου-σκηνοθεσία: Γιάννης Καλατζόπουλος

Του «Κουτρούλη ο γάμος» θα γίνει φέτος το καλοκαίρι!

Η πιο… «Αριστοφανική» κωμωδία του νεοελληνικού θεάτρου ανεβαίνει αυτό το καλοκαίρι από τις Θεατρικές Επιχειρήσεις Λεμπέση, σε απόδοση κειμένου και σκηνοθεσία του Γιάννη Καλατζόπουλου, με τον Γιάννη Βούρο στον επώνυμο ρόλο και την Τάνια Τρύπη στο ρόλο της… πέτρας του σκανδάλου! Η έναρξη των παραστάσεων θα γίνει τη Δευτέρα  27 Ιουνίου 2016, Θέατρο Βράχων  Μελίνα Μερκούρη Βύρωνας.

Το έργο «ΤΟΥ ΚΟΥΤΡΟΥΛΗ Ο ΓΑΜΟΣ» γράφτηκε από τον Αλέξανδρο Ρίζο Ραγκαβή στα 1843, αμέσως μετά το «μνημόνιο» με τους δανειστές εκείνης της εποχής και την επιβολή στη χώρα μας από τις Μεγάλες Δυνάμεις δυσβάστακτων όρων, που οδήγησαν στην εξέγερση της 3ης του Σεπτέμβρη.

Μέσα από την ξεκαρδιστική ιστορία του Κουτρούλη, του καλοκάγαθου ράφτη από την Σύρο, που για να τον δεχτεί για σύζυγό της η ωραία  Ανθούσα θέτει ως όρο να γίνει… υπουργός, ο Ραγκαβής αποκαλύπτει με αξιοθαύμαστη τόλμη τις μεθόδους και τις πρακτικές που από τότε ταλανίζουν το πολιτικό μας σύστημα: την εξασφάλιση ξένης υποστήριξης, την διαπλοκή, την εξαγορά συνειδήσεων, τις πελατειακές σχέσεις και την θυσία του δημοσίου στο ατομικό συμφέρον.

Όλα  αυτά διαδραματίζονται στο συμβολικό πλαίσιο του ξενοδοχείου «Η Ελλάς», όπου ο Ραγκαβής κατορθώνει να αναβιώσει και να ανανεώσει την φόρμα της Αριστοφανικής κωμωδίας, αξιοποιώντας όχι μόνο τον Χορό πολιτών – πελατών, αλλά και όλα τα δοκιμασμένα τεχνάσματα του είδους: την Παράβαση, τα Επεισόδια, τον Αγώνα, τον Υμέναιο και φυσικά τις κωμικές ανατροπές, το άφθονο γέλιο, τα τραγούδια και την πανηγυριώτικη διάθεση.

Σκηνοθετικό Σημείωμα:

Υπάρχουν μερικά έργα που όσο περισσότερο καταπιάνεσαι μαζί τους τόσο νιώθεις ότι δεν έχεις ακόμα εξοφλήσει το χρέος σου απέναντί τους. Ο «Κουτρούλης» είναι σίγουρα ένα τέτοιο έργο. Γράφτηκε από έναν «ανήσυχο» άνθρωπο σε μια ιδιαίτερα ταραγμένη στιγμή της πατρίδας μας: Στα 1843 το νεοσύστατο Ελληνικό Κράτος προσπαθεί να βρει τον βηματισμό του ύστερα από μια ηρωική επανάσταση και έναν ντροπιαστικό εμφύλιο. Η Ελλαδίτσα, με τα όνειρά της να φτάνουν μέχρι την αναβίωση του χρυσού αιώνα του Περικλή και τα σύνορά της μέχρι  την Λαμία, έχει Βαυαρό βασιλιά, Αγγλο-γαλλο-ρώσους προστάτες κι ένα δάνειο στην πλάτη που μη μπορώντας να το εξυπηρετήσει, υποχρεώνεται να υπογράψει το πρώτο «Μνημόνιο» της ιστορίας της.

Ο Αλέξανδρος Ρίζος-Ραγκαβής, Φαναριώτης, λόγιος, κάτοχος ευρύτατης Ευρωπαϊκής παιδείας και διαποτισμένος από τα οράματα του Διαφωτισμού και της Γαλλικής Επανάστασης, ανάμεσα στα κυβερνητικά του καθήκοντα και τις επιστημονικές του ενασχολήσεις, χρησιμοποιεί το Θέατρο σαν όχημα για να διατυπώσει όχι μόνο το  πολιτικό αλλά, κυρίως, το πολιτιστικό του «μανιφέστο». Γράφει τον «Κουτρούλη» όπου καταφέρνει να δώσει απάντηση με μοναδικό τρόπο στο ερώτημα  που ακόμα βασανίζει καλλιτέχνες και θεωρητικούς: Η Τέχνη οφείλει να τέρπει ή να διδάσκει; Ο Ραγκαβής αποκαλύπτει πόσο ψευδές και εκ του πονηρού είναι αυτό το δίλημμα. Η ξεκαρδιστική περιπέτεια του ερωτευμένου ράφτη που «αναγκάζεται» να γίνει υπουργός, μας δίνει ανάγλυφα την τραγικότητα ενός λαού που όπως πολύ εύστοχα λέει ο Εμμανουήλ Ροΐδης «.αποκοιμηθείς δούλος και ανατολίτης, εξύπνησεν ελεύθερος και Ευρωπαίος».

Και ενώ με το περιεχόμενο της κωμωδίας του μας κάνει να λιγωνόμαστε στα γέλια, την ίδια στιγμή, με την στιλπνή και λυρικότατη Αριστοφανική μορφή της, μας θυμίζει ότι η αρχαία και ένδοξη καταγωγή μας δεν αρκεί για να μας καταστήσει ελεύθερους.

Καλή διασκέδαση και καλή φώτιση λοιπόν.

Ταυτότητα Παράστασης:

Κείμενο: Αλέξανδρος Ρίζος Ραγκαβής

Σκηνοθεσία – Απόδοση κειμένου: Γιάννης Καλατζόπουλος

Μουσική Ενορχήστρωση: Δημήτρης Λέκκας – Φίλιππος Περιστέρης

Χορογραφίες: Κατερίνα Ανδριοπούλου 

Σκηνικά - Κοστούμια: Άννα Μαχαιριανάκη

Φωτογραφίες: Νικόλας Κομίνης – Studio Kominis

Παίζουν:Γιάννης Βούρος, Τάνια Τρύπη, Κώστας ΦλωκατούλαςΓιώργος Γιαννόπουλος, Άγγελος Μπούρας,  Θοδωρής Αντωνιάδης, Λευτέρης Δημηρόπουλος, Δέσποινα Μπουγατιώτη,  Θάλεια Χαραρά, Δανάη Αγγελάτου και ο Γιάννης Καλατζόπουλος.

Εισιτήρια: 15 ευρώ (γενική είσοδος), 12 ευρώ (φοιτητικό), 10 (ανέργων και άνω των 65)  

Προπώληση εισιτηρίων: https://www.viva.gr/tickets/theater/periodeia/tou-koutrouli-o-gamos/

Παραγωγή: Θεατρικές Επιχειρήσεις Λεμπέση

 

 

Σάββατο 30 Ιουλίου: Συναυλία Πέγκυ Ζήνα

 

photo-poster-2016

Σάββατο 6 Αυγούστου: Συναυλία Maraveyas Ilegal

 

Haroulis_9070_PhotoMaroKouri

Σάββατο 23 Ιουλίου

Αμφιθέατρο Σίβηρης Κασσάνδρα Χαλκιδικής

Μετά από έναν χειμώνα απουσίας από τη συναυλιακή σκηνή και την προετοιμασία της νέας του δισκογραφικής δουλειάς που θα κυκλοφορήσει σύντομα, ο Γιάννης Χαρούλης θα κάνει και φέτος, ένα μεγάλο καλοκαιρινό μουσικό ταξίδι ανά την Ελλάδα.

Ο Γιάννης Χαρούλης θα βρεθεί για μία συναυλία στο Αμφιθέατρο Σίβηρης στην Κασσάνδρα Χαλκιδικής το Σάββατο 23 Ιουλίου.

Ο Γιάννης Χαρούλης, που αναγνωρίζεται πια για  την αυθεντική και ειλικρινή του στάση απέναντι στη μουσική του και τον κόσμο, υπόσχεται και φέτος να μας ταξιδέψει σε άλλους τόπους και άλλες εποχές, από το χθες μέχρι το σήμερα. Θα μας υποδεχθεί με αγαπημένα τραγούδια, μπλεγμένα όπως πάντα με τις βαθιές ρίζες της κρητικής παράδοσης. Χωρίς να παύει να πειραματίζεται κάθε φόρα , πάντα με σεβασμό και διατηρώντας την ουσία της μουσικής και των στίχων, μας καλεί να γίνουμε ένα, αγκαλιάζοντας αυτή τη μουσική εμπειρία και τραγουδώντας παρέα.

Μαζί του οι μουσικοί:

Λευτέρης Ανδριώτης/λύρα

Μιχάλης Καλκάνης/ κοντραμπάσο

Βασίλης Μπαχαρίδης/ κρουστά

Κωνσταντής Πιστιόλης / Πνευστά

Θανάσης Τζίνγκοβιτς/ κιθάρα

Πάνος Τόλιος / τύμπανα

Ώρα έναρξης:

Οι Πόρτες ανοίγουν:

Τιμές εισιτηρίων: 11€ φοιτητικό – ανέργων και  13€ γενική είσοδος

Έναρξη προπώλησης Παρασκευή 1 Ιουλίου.

 

 

ΠΛΟΥΤΟΣ ΑΦΙΣΑ

Κυριακή 7 Αυγούστου: Θέατρο “Πλούτος” του Αριστοφάνη. Πρωταγωνιστούν: Γιώργος Κιμούλης, Γιάννης Μπέζος, Πέτρος Φιλιππίδης

Την Παρασκευή 1 Ιουλίου και το Σάββατο 2 Ιουλίου στο Φεστιβάλ Επιδαύρου και κατόπιν σε περιοδεία σε όλη τη χώρα, οι Γιώργος Κιμούλης, Γιάννης Μπέζος, Πέτρος Φιλιππίδης. Παίζουν επίσης ο Τάσος Γιαννόπουλος και ο Αλμπέρτο Φάϊς, με 12μελή χορό ηθοποιών και μουσικών, παρουσιάζουν ένα νέο, φιλόδοξο ανέβασμα του έργου του Αριστοφάνη «Πλούτος». Η σκηνοθεσία και η διασκευή είναι του Γιώργου Κιμούλη.

Σύγχρονος του Πελοποννησιακού Πολέμου (431-404), που σήμανε την πτώση της Αθηναϊκής Δημοκρατίας, ο κορυφαίος κωμωδιογράφος της αρχαιότητας Αριστοφάνης πραγματεύεται με διεισδυτικότητα και ακρίβεια την έκπτωση των αξιών. Κεντρική θέση στα 11 σωζόμενα έργα του -οι Αλεξανδρινοί του αποδίδουν συνολικά 40- κρατά η σφοδρή κριτική του στην πολιτική, κοινωνική, ηθική και οικονομική κρίση κατά τη διάρκεια της εκπεσούσης αθηναϊκής δημοκρατίας, με λόγο σύγχρονο και τολμηρό – σε σημείο σοκαριστικό για τα δεδομένα της εποχής. Γεγονός που εξισορροπούσε έντεχνα με την εκλεπτυσμένη παράλληλη χρήση της γλώσσας και συμπυκνωμένα νοήματα που απομακρύνονταν από τους κώδικες της κωμωδίας, αγγίζοντας βαθιά το συναίσθημα των θεατών, κατορθώνοντας έτσι να εμποτίσει το κοινό του με τα μηνύματα που επιδίωκε να περάσει μέσω των έργων του. Ο «Πλούτος» παρουσιάστηκε το 388 π.Χ., στο τέλος περίπου του Κορινθιακού πολέμου. Η Αθήνα ήλπιζε σε ανάκτηση της αίγλης της – μάταια όμως, αφού η πολιτισμική κρίση ήταν βαθιά, η έκπτωση των ηθών έπληττε βάναυσα τον δημόσιο και ιδιωτικό βίο και η οικονομία κατέρρεε επιτρέποντας την επικράτηση των επιτηδείων, με την ανοχή βεβαίως της διεφθαρμένης πολιτικής και θρησκευτικής εξουσίας. Κι εδώ παρεμβαίνει με το έργο του ο Αριστοφάνης. Απογυμνώνει τους ηγέτες του και επαναφέρει το αίτημά του για δίκαιη πολιτεία, αναπτύσσοντας έναν προβληματισμό πάνω στην άδικη κατανομή του πλούτου και στην έκρηξη της διαφθοράς.

Το έργο:

Ο Χρεμύλος, πνιγμένος στα χρέη, αναζητά στο Μαντείο των Δελφών χρησμό για τον σωστό τρόπο να μεγαλώσει το γιο του: τίμιο και φτωχό ή πλούσιο και απατεώνα; Η Πυθία, όπως πάντα ομιχλώδης, τον προτρέπει να πάρει σπίτι του τον πρώτο που θα συναντήσει αποχωρώντας από το Μαντείο. Αυτός είναι ένας τυφλός γέρος, ο Θεός Πλούτος, τιμωρημένος από τον Δία για να μη βλέπει που μοιράζει τα πλούτη, ο οποίος αρνείται να θεραπευτεί γιατί φοβάται την οργή του Θεού. Μεταπείθεται ωστόσο από τον Χρεμύλο και τον υπηρέτη του, Καρίωνα , ώστε να διαθέτει τον πλούτο σε όσους τον αξίζουν και όχι στους φαύλους ρήτορες και τους απατεώνες. Η θεά Πενία παρεμβαίνει και προσπαθεί να πείσει πως ο πλούτος θα καταστρέψει τους πολίτες, μιας και οι φτωχοί θα επαναπαυθούν, με αποτέλεσμα να γίνουν τεμπέληδες. Εξανίστανται επίσης όλοι οι επιτήδειοι -των ιερέων μη εξαιρουμένων- οι οποίοι χάνουν τα προνόμιά τους.

 

Σημείωμα σκηνοθέτη:

Στη σύγχρονη κοινωνία, όπου το χρήμα αποτελεί πλέον το θεμέλιο ολόκληρου του συστήματος αξιών, η συγκεκριμένη παράσταση επικεντρώνει την ερμηνεία αυτής της Αριστοφανικής κωμωδίας, σ’ ένα γεγονός που σχεδόν τις περισσότερες παραβλέπεται: στο ότι ο ποιητής στο τέλος του έργου εγκαθιστά το Θεό Πλούτο στο ίδιο το κράτος, δίδοντας έτσι στους πολίτες τη δυνατότητα, απ’ τη στιγμή που όλα τα αναγκαία αγαθά θα είναι δημόσια, να αναζητήσουν τον πραγματικό πλούτο στις ιδέες και στις αξίες, που ίσως έχουν ξεχάσει.

Μετάφραση:  Κ.Χ. Μύρης

Σκηνοθεσία - Διασκευή: Γιώργος Κιμούλης

Σκηνικά: Γιώργος Πάτσας

Κοστούμια:  Σοφία Νικολαϊδη

Μουσική:  Γιώργος Ανδρέου

Στίχοι:  Ισαάκ Σούσης

Φωτισμοί: Λευτέρης Παυλόπουλος

Χορογραφίες: Ελπίδα Νίνου, Θανάσης Γιαννακόπουλος

Μουσική διδασκαλία: Παναγιώτης Τσεβάς

Βοηθός σκηνοθέτη: Νίκη Παλληκαράκη

Παραγωγή: Αφοί Τάγαρη

Παίζουν:Γιώργος Κιμούλης (Πλούτος & Πενία), Γιάννης Μπέζος (Χρεμύλος), Πέτρος Φιλιππίδης (Καρίων).

Παίζουν επίσης:Τάσος Γιαννόπουλος (Βλεψίδημος, Συκοφάντης Γριά, Ερμής), Αλμπέρτο Φάϊς (Δίκαιος & Ιερέας)

Χορός:  Γκιζέλη Χριστέλα, Δαβάκη Βερόνικα, Ζησάκης Ευθύμης, Ζουγανέλης Αλέξανδρος, Κατσώλης Παναγιώτης, Μαούτσου Κατερίνα, Σπατιώτη Χριστίνα, Στασινοπούλου Ντένια, Τσαβά Ειρήνη, Τσιμπρικίδου Ελένη, Τσουρής Γιώργης, Χιώτης Χάρης

ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ: Viva.gr

 

Δευτέρα 8 Αυγούστου: “Η πριγκίπισσα και ο βάτραχος” από την παιδική σκηνή του Χάρη Ρώμα

 

Τετάρτη 10 Αυγούστου: Θέατρο “Επτά επί Θήβας” από το  Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος.

Tην τραγωδία του Αισχύλου «Επτά επί Θήβας» πρόκειται να ανεβάσει το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος το καλοκαίρι του 2016. Το έργο θα σκηνοθετήσει ο γνωστός Λιθουανός σκηνοθέτης Τσέζαρις Γκραουζίνις. Ο ηθοποιός και πρωταγωνιστής του Κ.Θ.Β.Ε. Χρίστος Στυλιανού, θα ερμηνεύσει το ρόλο του Ετεοκλή. Σε μια εμφάνιση-έκπληξη η Νάντια Κοντογεώργη στον ρόλο της Αντιγόνης. Άγγελος ο Γιώργος Καύκας. Η παράσταση θα κάνει πρεμιέρα στο Θέατρο Δάσους στις 6 και 7 Ιουλίου. Στη συνέχεια θα παρουσιαστεί στο Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου στις 22 και 23 Ιουλίου.

 

Λίγα λόγια για το έργο

Κύρια πρόσωπα της τραγωδίας είναι τα αντιμαχόμενα παιδιά του Οιδίποδα, ο Ετεοκλής και ο Πολυνείκης. Τα δύο αδέλφια είχαν συμφωνήσει, αρχικά, να κυβερνούν εναλλάξ τη Θήβα. Ωστόσο, μετά από την άρνηση του Ετεοκλή να παραδώσει το θρόνο στον Πολυνείκη, ο τελευταίος οργανώνει, με έξι ακόμα βασιλείς, εκστρατεία εναντίον του Ετεοκλή και της πόλης της Θήβας. Επτά αρχηγοί από κάθε ένα από τα δύο αντίπαλα στρατεύματα παρατάσσονται εκατέρωθεν των επτά πυλών της πόλης της Θήβας, με τα δυο αδέλφια να βρίσκονται ο ένας απέναντι στον άλλο στην έβδομη πύλη. Επτά επί Θήβας είναι το όνομα της πολεμικής αυτής σύγκρουσης, η οποία καταλήγει με νίκη των Θηβαίων αλλά και τον θάνατο των δύο διεκδικητών του θρόνου.

 

Σημείωμα σκηνοθέτη

Φαίνεται πως όλοι μας –όχι μόνο οι Έλληνες αλλά όλοι όσοι μένουμε στην Ευρώπη– ζούμε με την αίσθηση πως κάποιοι εξαιρετικά απειλητικοί εχθροί στέκονται έξω από τα εύθραυστα τείχη της συνηθισμένης, μίζερης αλλά βολικής –ακόμη–  ζωής μας.

Δεν γνωρίζουμε το όνομα του εχθρού – ο εχθρός έχει πολλά προσωπεία, πολλά ονόματα. Μερικές φορές μοιάζει πως ο χειρότερος εχθρός μας έχει το ίδιο πρόσωπο με εμάς τους ίδιους, το ίδιο όνομα.

Χρειαζόμαστε μια τραγωδία, προκειμένου να ανακαλύψουμε ξανά ότι είμαστε άνθρωποι και μας ενώνει η κοινή ανθρώπινη μοίρα. Το σίδερο και το ατσάλι θα γίνουν σκόνη, εμείς θα παραμείνουμε.

Όλοι οι συντελεστές των «Επτά επί Θήβας» αντιμετωπίζουμε την εξής πρόκληση: προσπαθούμε να ερευνήσουμε πώς το κοινό μας ένστικτο επιβίωσης μπορεί να συμβαδίσει με την ανάγκη που έχουμε κληρονομήσει από τους προγόνους μας και είμαστε υποχρεωμένοι να περάσουμε στα παιδιά μας, την ανάγκη να παραμείνουμε άνθρωποι, παρά τον φόβο, την ανασφάλεια, την απελπισία.

Τσέζαρις Γκραουζίνις

 

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Μετάφραση: Γιώργος Μπλάνας

Σκηνοθεσία: Τσέζαρις Γκραουζίνις

Σκηνικά-Κοστούμια: Κέννυ ΜακΛέλλαν

Μουσική: Δημήτρης Θεοχάρης

Χορογραφία-Κίνηση: Έντι Λάμε

Φωτισμοί: Αλέκος Γιάνναρος

Βοηθός σκηνοθέτη: Αθηνά Σαμαρτζίδου

Οργάνωση παραγωγής: Αθανασία Ανδρώνη

 

ΔΙΑΝΟΜΗ

Ετεοκλής: Χρίστος Στυλιανού, Άγγελος: Γιώργος Καύκας, Κήρυκας: Αλέξανδρος Τσακίρης, Αντιγόνη: Νάντια Κοντογεώργη, Ισμήνη: Ιώβη Φραγκάτου.

Χορός: Λουκία Βασιλείου, Δημήτρης Δρόσος, Δάφνη Κιουρκτσόγλου, Χρήστος Μαστρογιαννίδης, Κλειώ-Δανάη Οθωναίου, Βασίλης Παπαγεωργίου, Σταυριάννα Παπαδάκη, Γρηγόρης Παπαδόπουλος, Αλεξία Σαπρανίδου, Εύη Σαρμή, Πολυξένη Σπυροπούλου, Γιώργος Σφυρίδης, Ευανθία Σωφρονίδου, Κωνσταντίνος Χατζησάββας.

 ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ ΠΕΡΙΟΔΕΙΑΣ

Τιμή προπώλησης μέσω ηλεκτρονικής κράτησης

(έως και 15 ημέρες πριν από την παράσταση): 10 €

Τιμή προπώλησης: 12 €

Κανονικό εισιτήριο: 15 €

Φοιτητικό/ Ανέργων / Άνω των 65 / Ομαδικό: 10 €

ΑΜΕΑ & Συνοδοί ΑΜΕΑ: 8 € *

ΙΣΧΥΟΥΝ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ Ο.Γ.Α. ΘΕΡΙΝΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ 2016

ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ:Viva.gr | 11876 | Tickethour | PUBLIC | SEVEN | SPOTS | ΓΕΡΜΑΝΟΣ | OTESHOPS |RELOAD | MEDIA MARKT | ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ (μηχανήματα easypay)

 

IMG_0852

Κυριακή 14 Αυγούστου: Συναυλία Μελίνα Ασλανίδου

 

Σάββατο 20 Ιουλίου: Συναυλία Κρινιώ Νικολάου και Δέσποινα Ολυμπίου

 

PARIOS HD 2016

Σάββατο 27 Αυγούστου: Συναυλία Γιάννης Πάριος

Για πρώτη φορά στο φεστιβάλ Κασσάνδρας-Θέατρο Σίβηρης

 Ωρα 21:00μ.μ.

 Ο Γιάννης Πάριος είναι ένας από τους μεγαλύτερους τραγουδιστές της Ελλάδας, αλλά και από τους μεγαλύτερους συνθέτες, μια που σε όλα αυτά τα χρόνια έγραψε δίσκους, που είχαν τεράστια επιτυχία. Το όνομά του είναι συνδεδεμένο με τις λέξεις έρωτας, αγάπη, επιτυχία, ταλέντο. Το «φαινόμενο Πάριος», με τη συγκινητική απήχηση στον κόσμο, έχει εμφανιστεί στα μεγαλύτερα θέατρα του κόσμου και δείχνοντας μεγάλο σεβασμό και αφοσίωση σε αυτό που κάνει, έχει καταφέρει να είναι χαραγμένος στη συνείδηση όλων, τόσο ο ίδιος ως καλλιτέχνης, όσο και τα τραγούδια του. Έχει τραγουδήσει τον έρωτα, γράφει στίχους και μουσική και τα τραγούδια του έχουν μεταφραστεί σε πολλές γλώσσες.

Ο Γιάννης Πάριος, ο τροβαδούρος του έρωτα, με 45 χρόνια ουσιαστικής πορείας, με το πάθος και την αυθεντικότητά του και που όλοι μια φορά στη ζωή τους πρέπει να βιώσουν την εμπειρία του να παραβρεθούν σε συναυλία  και να ακούσουν ζωντανά τον τραγουδιστή του έρωτα. Να δονηθούν από την εύθραυστη δυναμικότητα των συναισθημάτων που αναβλύζουν από κάθε τραγούδι του, μέσω της ιδιαίτερης φωνής του και φυσικά το σίγουρο είναι πως εκείνο το βράδυ, θα φύγουμε όλοι μετά το τέλος της συναυλίας και θα αισθανθούμε ερωτευμένοι. Άλλοι με το ταίρι τους, άλλοι με τη στιγμή, άλλοι με το «σήμερα», άλλοι με τη ζωή «που περνά και χάνεται». Ο έρωτας έτσι κι αλλιώς είναι παντού, απλά ο Γιάννης Πάριος μας δείχνει για ακόμη μια φορά τον τρόπο να τον αφουγκραστούμε και να αφεθούμε να μας τρυπήσουν τα βέλη του.

Σάββατο 27 Αυγούστου Φεστιβάλ Κασσάνδρας Θέατρο Σίβηρης ώρα 21:00

Τιμή Εισιτηρίου 15 ευρώ προπώληση

Και 20 ευρώ στην πόρτα το βράδυ της συναυλίας

Εισιτήρια: Οι τιμές των εισιτηρίων ανακοινώνονται ανά παράσταση
Κρατήσεις: 23740-23997, Σίβηρη Χαλκιδικής
Προπώληση: Seven spots, 11876, Reload, Public.gr, Ευρυπίδης βιβλιοπωλεία, Μedia markt, Φούρνος Λεμονή και σε όλα τα σημεία προπώλησης του Φεστιβάλ Κασσάνδρας