305

Αλκιβιάδης Άγιος

Αρχείο Παίχτηκε από 20/01/2018 έως 28/01/2018
στο Αίθουσα 3Α
Σκηνοθέτης: Μαρία Περετζή

Περιγραφή

Ποιοι είναι οι λόγοι που κάνουν ένα ολόκληρο πολιτικό και κοινωνικό σύστημα να παρακμάσει;

Στην παράσταση «ΑΛΚΙΒΙΑΔΗΣ ΑΓΙΟΣ» που η θεατρική ομάδα ΡΟΔΑ ανεβάζει σε σκηνοθεσία της ΜΑΡΙΑΣ ΠΕΡΕΤΖΗ η σύγχρονη πραγματικότητα της κατάρρευσης αξιών συναντά την κρίση της Αθηναϊκής δημοκρατίας και την Πλατωνική φιλοσοφία.

Μία επική παράσταση με 30 ηθοποιούς, εντυπωσιακά κουστούμια, πλούσια ζωντανή μουσική και φωνητικά.

Περισσότερα

Η προσωπικότητα του στρατηγού Αλκιβιάδη αναδεικνύεται ως κεντρική δραματική μορφή για την κατανόηση της δημοκρατικής Αθήνας του 5ου αιώνα π.Χ. Μιας κοινωνίας που έχοντας εγκλωβιστεί στην ανευθυνότητα των πολιτικών και στην αδυναμία τους για συνεννόηση και συντονισμένη δράση, οδηγήθηκε στην κατάρρευση.

Στη σύγχρονη εποχή της ιδεολογικής χρεοκοπίας και του παραλογισμού, πώς μπορεί κανείς να προσεγγίσει την Ελληνική Φιλοσοφία με έναν νέο τρόπο που να επιτρέπει το ζωντάνεμα της Ελληνικής ορθολογιστικής σκέψης; Η θεατρική αναπαράσταση τριών αρχαίων Μυστηρίων -των Ελευσίνιων, του Πάνα και των Καβείρων-  δημιουργεί τη δυνατότητα επανασύνδεσης της Πυθαγόρειας και Πλατωνικής φιλοσοφίας τόσο με τις ρίζες της, τις μυστηριακές τελετές της αρχαιότητας, όσο και με την αναζήτηση του 21ου αιώνα.

Δημιουργώντας την παράδοση του Θεάτρου του Ιερού επί 26 χρόνια, η θεατρική ομάδα ΡΟΔΑ, με την καθοδήγηση της κυρίας Μαρίας Περετζή, μελετά και αναδεικνύει τα φιλοσοφικά, πολιτικά και ιστορικά ερωτήματα που βρίσκονται στο επίκεντρο της σύγχρονης κρίσης θεσμών και αξιών.

Η Θεατρική Ομάδα ΡΟΔΑ ιδρύθηκε και καθοδηγείται από τη Μαρία Περετζή το 1991.

Έχει ανεβάσει θεατρικές παραστάσεις, αντλώντας το ρεπερτόριό της από ιερούς, δραματοποιημένους μύθους τις παγκόσμιας πολιτισμικής κληρονομιάς, και έχει πραγματοποιήσει συναυλίες, κυρίως με τη μουσική του Έλληνα φιλόσοφου Γκουρτζίεφ (Γεώργιος Γεωργιάδης 1866-1949).

Η ΡΟΔΑ είναι στενά συνδεδεμένη με το Ίδρυμα Γκουρτζίεφ, και σκοπός της είναι να μελετήσει σε πρακτικό και βιωματικό επίπεδο τη διδασκαλία του μεγάλου φιλοσόφου του Πόντου μέσα από το θέατρο, τη μουσική και το χορό.