Σπουργίτι στη στέγη

Αρχείο Παίχτηκε από 28/11/2019 έως 20/12/2019
στο Μπιπ
Διάρκεια: 60’
Συγγραφέας: Μάργκαρετ Γουέσελινκ
Μετάφραση: Βίκυ Σονικιάν
Σκηνοθέτης: Γιάννης Μπακογεώργος
Φωτισμοί: Γιάννης Ζέρβας
Ερμηνεύουν: Ελένη Ανδρεάδου, Παρή Τρίκα

Περιγραφή

Η νέα σκηνοθετική δουλειά του Γιάννη Μπακογεώργου πάνω στο κείμενο της Μάργκαρετ Γουέσελινκ, παρουσιάζεται στη σκηνή του θεάτρου «Μπιπ» από 28 Νοεμβρίου και για δέκα παραστάσεις κάθε Πέμπτη & Παρασκευή στις  21:00.

Περισσότερα

Έννοιες όπως η φιλία και η εγκατάλειψη στις σύγχρονες κοινωνίες, απασχολούν έντονα τη συγγραφέα του έργου η οποία προσπαθεί να ενώσει δύο διαφορετικούς κόσμους. Κι αν στο έργο αυτό είναι δύσκολο, φαντάσου τι συμβαίνει στην αληθινή ζωή...

 

| Δύο κόσμοι συγκρούονται |

Δύο διαφορετικοί κόσμοι συγκρούονται, καθώς συνομιλούν, σε ένα πάρκο του Λος Άντζελες. Δύο γυναίκες με μεγάλη διαφορά ηλικίας έρχονται σε επαφή και η ομοιότητα των προβλημάτων τους αποκαλύπτεται σιγά-σιγά. Τελικά οι δύο αυτοί κόσμοι ίσως να μην απέχουν και πολύ ο ένας από τον άλλο.

Σχεδιασμός αφίσας: xsquare design lab
Επικοινωνία: Κωνσταντίνος Πλατής

Βιογραφικά συντελεστών

Η Μάργκαρετ Γουέσελινκ γεννήθηκε στις Η.Π.Α. και μένει στην Ελλάδα. Σπούδασε Αγγλική Φιλολογία στα Πανεπιστήμια Harvard, Michigan State και U.C.L.A., και Μεσαιωνική Λογοτεχνία στο Πανεπιστήμιο του Γκρόνινγκεν, Ολλανδία. Έχει δυο παιδιά. Έχει εκδώσει ένα βιβλία ποιημάτων (“What She Said”, 2012) και έχει γράψει έξι έργα («Σπουργίτης στην Στέγη» 2019, «Κάπου αλλού» 2012, «Ορφέως κατάβαση» 2017, «Πεταλούδες» 2017, «Σκάβουν Τούνελ» 2018, και «Οι Δρόμοι» 2019). Απορεί για πολλά πράγματα και δεν ξέρει από που έρχονται οι ιδέες.

Ο Γιάννης Μπακογεώργος γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Σπούδασε performance for live and recorded media στο πανεπιστήμιο του Bath και έχει λάβει MFA στην υποκριτική από την σχολή της Stella Adler στην Νέα Υόρκη. Έχει δουλέψει στο ραδιόφωνο σαν δημοσιογράφος και παρουσιαστής της εκπομπής Αθήνα α λα καρτ στον Αθήνα 984. Έχει παίξει στο θέατρο στην Αθήνα, το Λονδίνο, το φεστιβάλ Εδιμβούργου και την Νέα Υόρκη. Είναι η φωνή της εθνικής ομάδας καλαθοσφαίρισης και του αρέσει ο καλός καφές σκέτος.

Η Ελένη Ανδρεάδου σπούδασε ζωγραφική στη ΑΣΚΤ του Αριστοτέλειου πανεπιστήμιου Θεσσαλονίκης και στη συνέχεια έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στις Βρυξέλλες με καθηγητή τον Hans op de Beeck κα με θέμα χάος και επικοινωνία. Εξέθεσε τα έργα της στο Ευροπαικό Κοινοβούλιο σε ατομική έκθεση. Το 2009 τελείωσε την δραματική σχολή της Δ. Χατουπη. Μοιράζει τη ζωή της ανάμεσα στη ζωγραφική, την δημιουργία σκηνικών και κοστουμιών. Αγαπά και ασκείται στην γιόγκα πάνω από 20 χρόνια και στο διαλογισμό τα τελευταία οχτώ χρόνια.

Παρή Τρίκα γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Αποφοίτησε από τη Δραματική Σχολή Αθηνών Γ. Θεοδοσιάδης, από τη Νομική Σχολή του Δημοκρίτειου  Πανεπιστημίου Θράκης, καθώς και από το University of Southampton στην Αγγλία, όπου πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές στο Ναυτικό Δίκαιο. Έχει ασκήσει το δικηγορικό επάγγελμα και πλέον αυτό της ηθοποιού. Δανείζει την φωνή της σε μεταγλωττισμένες παραγωγές και έχει ασχοληθεί με τον χορό, το τραγούδι, την συγγραφή και τον πρωταθλητισμό.  Επίσης, έχει παρακολουθήσει σεμινάρια σχετικά με την Ενεργειακή Θεατρικότητα, την Αισθητική, την Σκηνοθετική Προσέγγιση, την φωνητική, την ορθοφωνία και την κινησιολογία. Η παράσταση «Σπουργίτι στη στέγη» της Margaret Wesseling, σε σκηνοθεσία Γιάννη Μπακογεώργου, είναι η πρώτη της δουλειά στο θέατρο.

 

Φωτογραφίες

6 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Συμπαθητική παράσταση που σε κάνει να σκεφτείς και να εκτιμήσεις αυτά που έχεις που αν και τα θεωρείς δεδομένα για κάποιους δεν είναι, (ένα σπίτι και μια ανθρώπινη παρουσία). Ο τρόπος που παρουσιάζεται η άστεγη ενδυματολογικά τουλάχιστον ατυχής.

  2. Εργο βαθυ, στοχαστικο, που σε παει πιο περα.. Σε αγγιζει, σε συγκινει, σε εμπλουτιζει.. Η μοναξια, το κενο, χωρις στεγη, η φιλια, η πεινα, τα βασανα, ο καθωσπρεπισμος, ολα αυτα συνδεδεμενα σε δυο ζωες που ειχαν μια ανθρωπινη αναγκη: την επαφη, την επικοινωνια, μια αγκαλια.. Αληθοφανες το παιξιμο των πρωταγωνιστριων. Δωσανε ψυχη.. Απο τις καλυτερες παραστασεις που εχω δει..