723

Δον Κιχώτης, Βιβλίο 2ο, κεφ. 23ο

Διάρκεια: 120'
Κείμενο: Μιχαήλα Πλιαπλιά, Effi Rabsilber, Έφη Μπίρμπα
Δραματουργική επεξεργασία: ΈφηΜπίρμπα
Σκηνοθέτης: ΈφηΜπίρμπα
Σκηνογραφία: ΈφηΜπίρμπα
Κοστούμια: ΈφηΜπίρμπα
Φωτισμοί: Θύμιος Μπακατάκης
Ερμηνεύουν: Άρης Σερβετάλης, Αχιλλέας Χαρίσκος, Ιωάννα Τουμπακάρη, Αλέξανδρος Βαρδαξόγλου, EffiRabsilber, Gema Galiana, Διογένης Σκαλτσάς

Περιγραφή

Ξεχώρισε ανάμεσα στις παραστάσεις του καλοκαιριού, οδηγώντας το φιλοθεάμον κοινό στον Πειραιά για να ζήσει την εμπειρία ενός διαφορετικού παραστατικού Δον Κιχώτη και αναγνωρίστηκε από κοινό και κριτικούς ως η πιο ώριμη δουλειά της Έφης Μπίρμπα με τον Άρη Σερβετάλη, που διαρκώς εξελίσσονται και εκπλήσσουν. Η performance «Δον Κιχώτης, Βιβλίο 2ο, Κεφ. 23ο» μετά από τα sold out του περασμένου Ιουλίου επαναλαμβάνεται αυτόν τον Οκτώβριο στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά για 10 μόνο παραστάσεις.

Το Rēs Ratio Network σε συμπαραγωγή με το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά παρουσιάζει την πέμπτη σκηνοθετική δουλειά της Έφης Μπίρμπα, Δον Κιχώτης, Βιβλίο 2ο, κεφ. 23ο, βασισμένη στο έργο του Μιχαήλ Θερβάντες Δον Κιχώτης, για 10 μόνο παραστάσεις, από Πέμπτη 4/10 έως Κυριακή 14/10/2018 εκτός Τρίτης 9/10/2018. Μαζί της μια εξαιρετική ομάδα διεθνών ερμηνευτών με επικεφαλής τον Άρη Σερβετάλη και τους Αχιλλέα Χαρίσκο, Ιωάννα Τουμπακάρη, Αλέξανδρο Βαρδαξόγλου, Σοφία Γεωργοβασίλη, Gema Galiana, Κυριάκο Σάλη.

Περισσότερα

«Η θέα της μεταμφιεσμένης μορφής, ως καθαρά αισθητική εμπειρία, μας οδηγεί πέραν του καθημερινού βίου σ’ έναν κόσμο που βασιλεύει κάτι διαφορετικό από το φως της μέρας· μας ξαναφέρνει στον κόσμο του άγριου, του παιδιού και του ποιητή, που είναι ο κόσμος του παιχνιδιού.»

Στο 23ο κεφάλαιο του 2ου βιβλίου, ο Δον Κιχώτης, ως τραγικό πρόσωπο κι ενσαρκωτής μιας γνήσιας εσωτερικότητας, συλλαμβάνεταιναδιαγράφειμιακατακόρυφηπορείαπροςτοεσωτερικότηςσπηλιάςτουΜοντεσίνου· προς τα βάθη των φαντασιακών αναμετρήσεων. Έχονταςπαραμερίσεικάθε κοινόφόβο κιαψηφώνταςτονκίνδυνοτουκαταποντισμού, εισέρχεται σ’ έναν τόπο εμπειρίαςεκουσίως με την αμφίεση του περιπλανώμενου ιππότη,όπως εισέρχεταιτο παιδί σ’ ένα περιβάλλον που διέπεται από τους ιδιόμορφους κανόνες παιχνιδιού.

Μεαφορμήτην κατάβαση και την απόκρυφη, ενύπνια περιπλάνηση του Δον Κιχώτη-HomoLudensεντόςτου περιβάλλοντος του σπηλαίου, στηνπαράσταση παρακολουθούμεμιααλληλουχίαεπεισοδίωνυπό τουςιδιόμορφουςκανόνεςπου ορίζει ητάξητουπαιχνιδιού,όπουόλαπολλαπλασιάζονταικαθώςανακλώνταιαδιάκοπαστακάτοπτραενόςιδιωματικούοράματοςτηςπραγματικότητας, όπου όλα συνδέονται μέσω του κατακόρυφου άξονα της κατάβασης με τη μεγαλύτερη ιδέα της ζωής.

Καλλιτεχνικήσυνεργάτις-σύμβλουλοςδραματουργίας-επιμέλειακειμένων: Μιχαήλα Πλιαπλιά
Συνθέτης-σχεδιασμός ήχου: Constantine Skourlis
Καλλιτεχνικόςσυνεργάτης-κατασκευήσκηνικού: Σωκράτης Παπαδόπουλος
Κατασκευήκοστουμιών: Δέσποινα Μακαρούνη
Βοηθόςσκηνοθέτη: Μαριάννα Έλληνα
Βοηθόςσκηνογράφου: Μυρτώ Λάμπρου
Βοηθόςενδυματολόγου: Δάφνη Ηλιοπούλου
Κινηματογράφησηtrailer-teaser: Γρηγόρης Πανόπουλος/ makeyourownfilms.com
Φωτογραφίες: Γιώργος Καπλανίδης
Παραγωγή&Εκτέλεσηπαραγωγής: RēsRatioNetwork

Η παράσταση επιχορηγείται από το Υπουργείο Πολιτισμού και είναι συμπαραγωγή του RēsRatioNetwork με το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά.

2 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Πολύ ιδιαίτερη παράσταση είναι ''PERFORMANCE'' και όχι μια τυπική θεατρική παράσταση ή ''δραματοποιημένη λογοτεχνία''΄όπως πολύ κακώς την διαφημίζουν!
    Για το είδος της αυτή η παράσταση ήταν εξαιρετική!
    Ευτυχώς ήμουν υποψιασμένη για το τι θα έβλεπα και έτσι δεν απογοητεύτικα καθόλου. Αντίθετα θαύμασα τον Σερβετάλη αλλά και όλους τους χορευτές για τα δύσκολα χορευτικά που εκτέλεσαν!
    Το σκηνικό και η σκηνοθεσία ήταν πολύ ιδιαίτερη και ατμοσφαρική!
    Ενημερωθείτε τι θα δείτε πριν αποφασίσεται να πάτε!

  2. Αποφύγετε το με κάθε κόστος. Αν έχετε αγοράσει εισιτήρια ίσως και πάλι θα πρέπει να το σκεφτείτε καλά πριν πάτε στην παράσταση.
    Δυστυχώς είχα υψηλές προσδοκίες αλλά είναι μια παράσταση για ανθρώπους που θέλουν να αισθανθούν "ιδιαίτεροι". Αρκετός κόσμος έφυγε κατά τη διάρκεια της παράστασης και έπαιζε με τα κινητά του. Μην περιμένετε να δείτε και πολλά. Τα μόνα λόγια που ακούς είναι ηχογραφημένα στα γερμανικά και όλη την ώρα βλέπεις κυνηγητό, χτύπημα με φόρα στον τοίχο που έχει στηθεί στο σκηνικό και παιχνίδια με τις τάβλες. Οι ηθοποιοί δεν έχουν ούτε μία "ατάκα". Τί να πω ίσως να μην καταλαβαίνω πολλά από τέχνη αλλά τα τελευταία 2 χρόνια έχω δει πάνω από 50 παραστάσεις. Άρα σε ποιούς απευθύνετε;