1917

Κονιάκ μετά την καταιγίδα

Διάρκεια: 90' (χωρίς διάλειμμα)
Κείμενο: Αθανάσιος Αγγέλου
Σκηνοθέτης: Γιώργος Λιβανός
Σκηνογραφία: Γιώργος Λιβανός & Μαρία Δρακοπούλου
Κοστούμια: Γιώργος Λιβανός & Μαρία Δρακοπούλου
Φωτισμοί: Γιώργος Λιβανός
Χορογραφία: Σίμων Πάτροκλος
Ερμηνεύουν: Μαρία Δρακοπούλου , Μάνος Τσιβιλής και τρεις απρόβλεπτοι επισκέπτες!
Κερδίστε διπλές προσκλήσεις για την παράσταση Κονιάκ μετά την καταιγίδα για την ημέρα Δευτέρα 22/04 στις 21:15
Ελάτε στην Κοινότητα της Θεατρομάνια και λάβετε μέρος στους διαγωνισμούς

Περιγραφή

Από τη Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2018 και κάθε Δευτέρα, ανεβαίνει στο StudioΚυψέλης, η πρωτότυπη μαύρη κωμωδία «ΚΟΝΙΑΚ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ»του Αθανάσιου Αγγέλου, ο οποίος υπήρξε και βοηθός του Federico Fellini, σε σκηνοθεσία Γιώργου Λιβανού και με πρωταγωνιστές τη Μαρία Δρακοπούλουκαι τον Μάνο Τσιβιλή.

Περισσότερα

Πρόκειται για μια μοντέρνα, τολμηρή, ανατρεπτική κωμωδία, η οποία παρουσιάζει ένα ζευγάρι φαινομενικά αταίριαστο, πάνω στην κρίση των επτά χρόνων σύζευξης, να προσπαθεί να επικοινωνήσει και να ξαναβρεί τους χαμένους κώδικες. Τι ρόλο παίζουν το παλιό κονιάκ , μια κρεμάλα, ένα δαχτυλίδι αμύθητης αξίας , μια απόπειρα βιασμού και μια δολοφονία; Την απάντηση θα μάς δώσουν οι δύο πρωταγωνιστές μαζί με ... τρεις απρόβλεπτους επισκέπτες!

Το έργο είναι ακατάλληλο για ανηλίκους.

Βοηθός σκηνοθέτη: Βασίλης Θεοδώρου
Κοστούμια: Studio Κυψέλης
Φωτογραφίες: Ζώης Τριανταφύλλου-Σφακιανάκης & Κώστας Βολιώτης
Φωτογραφία αφίσας: Κώστας Βολιώτης
Κινηματογράφηση: Αντώνης Μανδρανής
Ζωγραφική εκτέλεση σκηνικού: Ζωρζέτ Δρακοπούλου
Προβολή-επικοινωνία: Νατάσα Παππά
Γραφιστική επιμέλεια: Ειρήνη Γκολέμη
Κατασκευές: Αλτίν Τόλα

Φωτογραφίες

Βίντεο

Πότε & Πού

Studio Κυψέλης

από 03/12 έως 22/04
Σπετσοπούλας 9 και Κυψέλης, Κυψέλη
Τηλ: 210 8819571

Εισιτήρια: Κανονικό: 10,00 ευρώ
Μειωμένο (φοιτητικό-θεατών άνω των 65 ετών): 8,00 ευρώ
Ατέλειες ηθοποιών & άνεργοι: 5,00 ευρώ
Πληροφορίες: 210 8819571 & 6944 535261

Ημέρες & Ώρες
Δ 21:15
Τ
Τ
Π
Π
Σ
Κ

27 ΣΧΟΛΙΑ

  1. οχι... απλά όχι... ανούσιο κείμενο, νευρική σκηνοθεσία που έκανε τους ηθοποιούς να χάνουν τα λόγια τους ώστε να κρατήσουν το γρήγορο ρυθμό των διαλόγων. Δεν κατανοώ τις κριτικές που διαβάζω οτι ήταν εξαιρετική παράσταση. Το αντίθετο. Φιλότιμη η προσπάθεια των ηθοποιών αλλά δεν θα προτρέψω κανέναν να πάει.

  2. Ο ΧΩΡΟΣ: Γοητευτικά alternative με πολλές δυνατότητες που μένουν οριακά ανεκμετάλλευτες.
    ΣΕΝΑΡΙΟ : Στέρεο κι ευρηματικό,δίνει την δυνατότητα ανάλυσης χαρακτήρων κι εξερεύνησης της
    ανθρώπινης δυστοπίας και δυστοκίας των ανθρώπινων διαπροσωπικών σχέσεων.
    ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ : Πυκνή δομή,νευρώδης ρυθμός,ενίοτε επιτηδευμένο ύφος αλλά ουδόλως ακαδημαικό ή απρόσιτο .
    ΗΘΟΠΟΙΟΙ : Πιστοί και εναρμονισμένοι στις απαιτήσεις των ρόλων (με μικρολαθάκια performance),αλλά δημιουργικοί και ανθεκτικοί σε μια 90λεπτη αδιάκοπη παράσταση.

    Ευχαριστώ για τις προσκλήσεις και για την ξεχωριστή εμπειρία.

  3. Η παράσταση αφορά τη σχέση ενός ζευγαριού μετά από εφτά χρόνια συνύπαρξη χωρίς να 'χουν αποκτήσει κανένα παιδί. Δύο τελείως διαφορετικοί χαρακτήρες, με εσωτερικά προβλήματα που προέρχονται από τα νεανικά τους χρόνια, προσπαθούν να βγάλουν αντιδράσεις ο ένας από τον άλλο με ακραίες συμπεριφορές. Το κείμενο και η σκηνοθεσία θα μπορούσε να ήταν καλύτερη γιατί η ιστορία έχει ένα ενδιαφέρον που θα μπορούσε να περάσει περισσότερα νοήματα στο θεατή. Η ιδέα της αποκάλυψης των γεννητικών οργάνων τους πρωταγωνιστή ίσως έχει κάποιο νόημα στην αρχή αλλά είναι σίγουρα περιττή για τόσο χρονικό διάστημα. Η ερμηνεία των ηθοποιών είναι πολύ καλή και ο χώρος πάρα πολύ γραφικός και ωραίος εάν και μικρός.
    Ευχαριστώ για τις προσκλήσεις!

  4. Μετά.. βίας..μέτρια παράσταση. Όχι λόγω ηθοποιών αλλά αποκλειστικά λόγω σεναρίου. Καμία λογική. Καμία συνοχή. Κανένα ουσιαστικό μήνυμα.. ούτε επιφανειακό.. ούτε, καν, κατά διάνοια "υπόγειο". Αλήθεια..ποια η χρησιμότητα και η αναγκαιότητα να μενει ο πρωταγωνιστής με τα γεννητικά όργανα εκτεθειμένα για 20 λεπτά..? Δεν είναι θέμα σεμνοτυφίας..ή υπερβολικής ευθιξίας.. αλλά δεν αντιλαμβάνομαι καμία λογική. Και γι αυτό έγινε και σημείο γέλιου, και όχι μόνο, στο θέατρο. Ο κος Αγγέλου που παρευρέθηκε στην παράσταση τί εισέπραξε πάνω σε αυτό..? Κάτι πρέπει να αλλάξει για να "υπηρετεί" αυτή η παράσταση την αποστολή του θεάτρου. Ευχαριστώ για την πρόσκληση.

  5. Ευχαριστη παρασταση με πολλες ανατροπες και ωραια πλοκη.Το θεατρο μικρο και ζεστο Σπουδαια σκηνοθεσια και εξαιρετικες ερμηνειες Το μονο αρνητικο για εμενα ειναι οτι υπηρχε καθηστερηση 40 λεπτων για να αρχησει η παρασταση...

  6. Ενδιαφέρον σενάριο αλλά σχετικά μέτρια παράσταση με χλιαρές ερμηνείες και αρκετά σαρδάμ. Είχε τις δυνατότητες να γίνει μια δυνατή παράσταση αλλά δεν ευνοεί ούτε ο χώρος ο οποίος μύριζε περίεργα. Η σκηνοθεσία αμήχανη. Οι ηθοποιοί ωστόσο έκαναν το καλύτερο που μπορούσαν.

  7. Υπέροχη παράσταση με πολύ καλές ερμηνείες σε ένα εξαιρετικά έξυπνο σενάριο. Τα λόγια της παράστασης ήταν διαφορετικά από τις άλλες παραστάσεις που έχω δει. Χρησιμοποιούσαν πολύ όμορφο λόγο και αυτό μου έκανε εντύπωση. Μην την χάσετε!!!! Αξίζει να την δείτε!!!!!!

  8. Απολαυστικη παρασταση. Ανασφαλειες, φοβοι, γκρινιες, ολα αυτα στο προσκηνιο των 7 χρονων γαμου!!. Οδηγουνται οι ηρωες σε ακροτητες για τα διαπιστευτηρια της αγαπης και της ειλικρινειας! Απροβλεπτες εξελιξεις, με προβλεψιμα(!) προσωπα, με κωμικα στοιχεια, κρατουσαν το ενδιαφερον του θεατη αμειωτο. Τη χαρηκα!

  9. Αρκετά μέτρια και αδιάφορη παράσταση, αλλά με ωραίο τέλος.
    Ηθοποιοί μέτριοι, θέατρο μέτριο, σενάριο προβλεπόμενο, κοινό απαράδεκτο (χτυπούσαν κινητά και ακούγονταν δονήσεις καθ' όλη τη διάρκεια της παράστασης).
    Γενικά ήταν ένα θέατρο με δυνατοτητες, αλλά εν προκειμένης δε θα το σύστηνα.