Misery

Αρχείο Παίχτηκε από 24/01/2018 έως 20/05/2018
στο Ιλίσια - Βολανάκης
Διάρκεια: 100'
Μετάφραση: Αντώνης Γαλέος
Δραματουργική επεξεργασία: Τάκης Τζαμαργιάς
Σκηνοθέτης: Τάκης Τζαμαργιάς
Σκηνογραφία: Εδουάρδος Γεωργίου
Κοστούμια: Εδουάρδος Γεωργίου
Φωτισμοί: Αλέκος Γιάνναρος
Μουσική: Κωστής Ξενόπουλος
Ερμηνεύουν: Ρένη Πιττακή , Λάζαρος Γεωργακόπουλος , Δημήτρης Καραμπέτσης

Περιγραφή

Το δυνατό θρίλερ "Misery” που βασίστηκε στο ομώνυμο μπεστ σέλερ του Στίβεν Κιγκ έρχεται στο Ιλίσια Βολανάκης σε σκηνοθεσία του Τάκη Τζαμαργιά με πρωταγωνιστές την Ρένη  Πιττακή και τον Λάζαρο Γεωργακόπουλο.

Περισσότερα

Η κινηματογραφική εκδοχή του “Misery” γυρίστηκε το 1990 με πρωταγωνιστές τον Τζέιμς Κάαν και την Κάθι Μπέιτς, που πήρε Όσκαρ Α’ Γυναικείου Ρόλου για την ερμηνεία της στην συγκεκριμένη ταινία.

Στο  Misery  παρακολουθούμε την ιστορία του επιτυχημένου συγγραφέα Πωλ  Σέλντον, ο οποίος μετά από ένα σοβαρό αυτοκινητιστικό ατύχημα, σώζεται από την «Νούμερο 1» θαυμάστρια του Άννι Γουίλκς με αποτέλεσμα να ξυπνήσει παγιδευμένος στο σπίτι της. Ενώ αναρρώνει, η Αννι διαβάζει κρυφά το χειρόγραφο με το καινούριο του μυθιστόρημα,  όπου ανακαλύπτει με οργή ότι ο Πωλ έχει «σκοτώσει» την αγαπημένη της ηρωίδα, την Misery. Ως εκ τούτου, τον εξαναγκάζει να γράψει ένα νέο βιβλίο όπου η Misery «επανέρχεται στη ζωή». Εκείνη την στιγμή ο Πωλ συνειδητοποιεί την παραφροσύνη της Άννι καθώς και το ότι δεν έχει καμία πρόθεση να τον απελευθερώσει ποτέ. Η συμπεριφορά της τον οδηγεί στο σημείο να ξεκινήσει να γράφει το βιβλίο, ωσάν να εξαρτάται η ζωή του από το πότε θα το τελειώσει. Και πράγματι έτσι είναι. Εάν ο Πωλ δεν καταφέρει να τηρήσει τις προθεσμίες που του έχει βάλει η Αννι, βρίσκεται σε θανάσιμο κίνδυνο.

Ηχητικός Σχεδιασμός (Sound design): Κατερίνα Βάμβα
Κινησιολογική Επιμέλεια: Φρόσω Κορρού
Βοηθός Σκηνοθέτη: Ιωάννα Ζέρβα
Κινησιολογία: Φρόσω Κόρρου
Υπεύθυνη Παραγωγής: Ηλεάνα Μπάλλα
Παραγωγή: Παναγιώτα Παρασκευοπούλου, Κωστής Ξενόπουλος

45 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Παρακολούθησα την παράσταση μετά από πρόσκληση του theatromania.gr την Πέμπτη 03-05-18.
    Χωρίς να έχω διαβάσει το βιβλίο ή να έχω παρακολουθήσει την κινηματογραφική ταινία προσήλθα στο θέατρο έχοντας επιφυλάξεις κατά πόσο θα μπορούσε να δραματοποιηθεί ένα θρίλερ του Στήβεν Κινγκ χωρίς τα απαραίτητα τεχνικά μέσα και με τη γραμμική θεατρική ροή, χωρίς ας πούμε την εναλλαγή πλάνων και την κορύφωση της αγωνίας όπως συμβαίνει άλλωστε στις ταινίες αυτού του τύπου.

    Όμως στη συγκεκριμένη παράσταση βρίσκει ενσάρκωση αυτό που σπανίως συναντά πια κανείς στο θέατρο και ιδιαίτερα σε έργα αυτού του ρεπερτορίου, δηλαδή την αυταξία του ηθοποιού να ανεβάσει δυο σκάλες πάνω το κείμενο και να σε κάνει να απολαμβάνεις το παίξιμό του λες και παρακολουθείς κάποιο master class. Αυτό ακριβώς κάνει η κυρία Πιττακή στο Misery. Πραγματικά ήταν απολαυστική, όσο κοινότοπο και αν μπορεί να ακουστεί αυτό μες στην πληθώρα των κριτικών και το ευχολογίων που μπορεί να διαβάσει κανείς για κάποιον γνωστό ηθοποιό. Ακριβώς μες στο πετσί του ρόλου μιας γυναίκας μόνης στην ερημιά μιας αμερικανικής επαρχίας και με όλα τα σύνδρομα ταύτισης με το έργο του συγγραφέα να αποτυπώνονται στις πιο ανεπαίσθητες κινήσεις της και τους λεπτοδουλεμένους τόνους της φωνής της.

    Παρότι έχω μια προτίμηση για τα κλασσικά έργα, εδώ οφείλω να της βγάλω το καπέλο και να πω ότι και μόνο για την ερμηνεία της πρωταγωνίστριας αξίζει να παρακολουθήσει κανείς την παράσταση. Με κράτησε καθόλη τη διάρκεια και ίσως επειδή δεν ήξερα και το τέλος, μου δημιούργησε ένα αίσθημα αγωνίας, κάτι που σπανίως συμβαίνει στο θέατρο.
    Η φίλη που με συνόδευε βρήκε εξαιρετικό και τον κύριο Γεωργακόπουλο στον ρόλο του, η αλήθεια είναι ότι εγώ είχα επικεντρωθεί στην κα Πιττακή.

    Η μουσική σωστά τοποθετημένη στα σημεία που έπρεπε και με σωστές εντάσεις, όπως και οι φωτισμοί δίνουν τους τόνους που χρειάζεται ένα θρίλερ χωρίς να γίνονται extravagant. Τα σκηνικά λιτά, βοηθούν να αναδειχτεί η ερμηνευτική ικανότητα των δύο ηθοποιών.
    Ακόμα και το κείμενο σε κάνει να σκεφτείς για την ταύτιση θαυμαστή και ινδάλματος, ειδικότερα στη δική μας κοινωνία του θεάματος.
    Μια παράσταση ευχάριστη έκπληξη για μένα.
    Ευχαριστώ Θεατρομάνια!
    Νικήτας Μ.

  2. ΜΙΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ-ΚΑΘΗΛΩΤΙΚΗ ΘΑ ΕΛΕΓΑ.ΡΕΝΗ ΠΙΤΤΑΚΗ ΚΑΙ ΛΑΖΑΡΟΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΥΠΕΡΟΧΟΙ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ-ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΙΧΑ ΔΕΙ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. Υπέροχη παράσταση, σπουδαία σκηνοθεσία. όλοι οι συντελεστές σπουδαίοι. Η κα Πιττακή και ο κος Γεωργακόπουλος ερμήνευσαν επάξια τους ρόλους τους . Συγχαρητήρια!!! Μια παράσταση που δεν πρέπει να χάσετε!!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για την παραχώρηση της πρόσκλησης την Κα Χρυσανθάκη!

  4. Χρόνια πολλά σε όλους!
    Λίγο καθυστερημένα τα σχόλια λόγω των ημερών του Πάσχα.
    Ευχαριστούμε ιδιαίτερα τη ''Θεατρομάνια'' για την ευκαιρία να απολαύσουμε μια εξαιρετική παράσταση, άρτια από όλες τις απόψεις.
    Ευρηματική σκηνοθεσία, άψογες ερμηνείες, εύστοχη σκηνογραφία. Από τις πλέον αξιόλογες παραστάσεις της φετινής θεατρικής σεζόν.

  5. Καλημέρα σας και καλη εβδομαδα!Χθες 1/4 ειδαμε μια από τις καλυτερες παραστασεις της σεζον και οσο αφορα το ειδος της ως θρίλερ αλλα και γενικοτερα.Μια συγκλονιστικη παρασταση οπου η ερμηνεια της Ρενας Πιττακη είναι οπωσδήποτε για βραβειο στη φετινη εκδηλωση του Αθηνοραματος.
    Στο πλαϊ της Πιττακη επαξια ο Λάζαρος Γεωργακόπουλος με μια αφανταστη θεατρικη χημεια μεταξυ τους. Καθηλωτικη στη κυριολεξια η παρασταση,σου εκοβε την ανασα και ανεβαζε τους καρδιακούς παλμους ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΕΥΛΑΒΙΚΗ ΣΙΓΗ ΚΟΙΝΟΥ!Στο τελος καταιγιστικο χειροκρότημα!!!
    Αρκετα καλη και η σκηνοθεσια του Τακη Τζαμαρια με ταιριαστη μουσικη υποκρουση και σωστο φωτισμο.ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!

  6. Μόλις γύρισα από την καταπληκτική misery..... Μπράβο και στους δύο ηθοποιούς, Πιττάκη και Γεωργακόπουλο....ήταν πάρα πολύ καλοί!!! Παρακολουθούσαμε την παράσταση με κομμένη την ανάσα.... Φοβερής παράσταση με καλή σκηνοθεσία .. Ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ Θεατρομανια για την πρόσκληση.....

  7. Συγκλονιστική παράσταση! Καθηλωτική από την αρχή μέχρι το τέλος! Εξαιρετική σκηνοθεσία, φωτισμός, μουσική και ρεσιτάλ ηθοποιίας από τους κ. Ρένα Πιττακή και Λάζαρο Γεωργακόπουλο. Μεγάλη σε διάρκεια, 2 ώρες και 45 λεπτά, που παρακολουθήσαμε όλοι οι θεατές ακούραστα με κομμένη την ανάσα για να μη χάσουμε κάτι από αυτό που βλέπαμε.! Συγχαρητήρια σε όλους τους παράγοντες! Από τις καλύτερες παραστάσεις της χρονιάς. Την συνιστώ ανεπιφύλακτα σε όλους. Ευχαριστώ πάρα πολύ τη Θεατρομάνια για την ευκαιρία που μου έδωσε να την παρακολουθήσω!!!

  8. Συγκλονιστικη παράσταση! Οι ηθοποιοί εξαιρετικοί, σε συνδυασμό με τη σκηνοθεσία και την υπέροχη μουσική σε βάζουν μέσα στο έργο και γίνεσαι ένα με τους ήρωες. Από τις καλύτερες της χρονιάς. Ευχαριστώ για την ευκαιρία να την παρακολουθησω.

  9. Πολύ ωραία παράσταση,με έναν όπως πάντα αισθαντικό & με έλεγχο των εκφραστικών του μέσων Λ,Γεωργακόπουλο & μια πολύ καλή Πιττακή.Παρόλην τη διάρκειά της δεν κουράζει καθόλου,γιατί είναι πολύ ατμοσφαιρική,έχει χρήση διαφόρων ηχητικών μέσων που σου μεταφέρουν εικόνες & ο φωτισμός υποβλητικός.Ευχαριστώ πολύ τη Θεατρομάνια που μούδωσε τη δυνατότητα να την απολαύσω!

  10. Η παράσταση στηρίζεται στην παρατήρηση της ψυχολογικής πορείας των δύο ηρώων και ενισχύεται από την εξοχή σκηνοθεσία και τον φωτισμό. Ιδιαίτερες οι ρεαλιστικές σκηνές των πρωταγωνιστών. Η Πιττακή άψογη στο ρόλο της ως ψυχικά διαταραγμένη και ο Γεωργακόπουλος εξαιρετικός με το υπόγειο χιούμορ και την σκοτεινή εσωτερικότητα του. Από τις καλύτερες παραστάσεις της χρονιάς !

  11. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΜΕΙΝΑ ΑΦΩΝΗ! ΕΚΛΠΗΚΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ! ΘΕΩΡΟΥΣΑ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΑΠΟΔΟΘΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΑΛΛΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΟΣΟΥΝ ΑΡΤΙΑ! Ο ΚΥΡΙΟΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ! ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ! ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΠΙΤΤΑΚΗ ΗΤΑΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ, ΑΠΕΔΩΣΕ ΤΕΛΕΙΑ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΠΑΡΑΝΟΙΚΗ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΟΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΝ ΤΙΣ ΜΕΤΑΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΞΑΡΣΕΙΣ ΤΗΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΩΣΑΤΕ ΝΑ ΔΩ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ.

  12. Υπέροχο!!!! Αριστούργημα θέατρο! Μπράβο σε όλους τους συντελεστές! Δυνατό ψυχολογικό θρίλερ με αξέχαστες ερμηνείες και επιβλητική σκηνοθεσία από το σκηνοθέτη Τάκη Τζαμαργιά με γνώση και σεβασμό πάντα στο κείμενο, που έχει ως αρχή την σκηνική τεκμηρίωση της παραμικρής λεπτομέρειας. Όλα πάνω στη σκηνή έχουν κάποιο λόγο που γίνονται. Ο σκηνικός χώρος υποβλητικός με εξαιρετικούς φωτισμούς που σου δίνουν την ψευδαίσθηση ο,τι περνούν οι μέρες. Ηχητικά άρτιο με τη μουσική ακριβώς στα καίρια σημεία ώστε να απογειώσουν την ένταση και την αγωνία του θεατή. Ο Λάζαρος Γεωργακόπουλος δίνει ρεσιτάλ ερμηνείας από την πρώτη κιόλας σκηνή. Η Ρένη Πιττακή μαγική, με σπουδαίες μεταπτώσεις και σχιζοφρενικές εξάρσεις.Ο Σερίφης, σε ρόλο καταλυτικό για την πλοκή. Οι 2 ώρες και τα 45 λεπτά δεν μας κούρασαν. Μια παράσταση που δεν πρέπει να χάσετε!!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για την πρόσκληση!!!!!!!!!

  13. καλό...!!! Πολύ κοντά σε αυτό που "έπρεπε" να είναι.
    Ο συγγραφέας-ασθενής λιτός και περιεκτικός, ακριβώς πάνω στο ρόλο.

    Η "νοσοκόμα" υπερβολική ...χωρίς να υπάρχει λόγος. Αφου το έργο κυλούσε μιοά χαρά. Δεν χρειαζόντουσαν οι φανφάρες απ την κυρία..

    Συνοπτικά πολύ καλή προσπάθεια. Αποδίσει πλήρως το story..

    Να το δείτε

  14. Η σκηνοθεσία προτίθεται να φωτίσει, μέσω της υποκριτικής των ηθοποιών της, την απεριόριστη και πολύσημη δύναμη του Θεάτρου στη διερεύνηση της ανθρώπινης φύσης και κυρίως τις σκοτεινές περιοχές της ανθρώπινης ψυχής. Σε εκείνα τα σκοτάδια που είναι πιο σκοτεινά κι από τη νύχτα κι όποιος τολμά να μπει σε αυτά μιλάει αλλιώς και δεν βγαίνει αλώβητος.