5404

Σούπερκραχ

Συγγραφέας: Darryl Cunningham
Μετάφραση: Αβραάμ Κάουα
Διασκευή: Μαργαρίτα Καστρινού – Γιάννης Μιχαλόπουλος
Δραματουργική επεξεργασία: Μαργαρίτα Καστρινού – Γιάννης Μιχαλόπουλος
Σκηνοθέτης: Μαργαρίτα Καστρινού - Γιάννης Μιχαλόπουλος
Σκηνογραφία: Ξανθή Κόντου
Κοστούμια: Ξανθή Κόντου
Φωτισμοί: Κώστας Μπεθάνης
Ερμηνεύουν: Νικήτας Αναστόπουλος, Ευαγγελία Αστρίδου, Νίκη Καράλη, Μαργαρίτα Καστρινού, Ίρις Κατσούλα, Γιάννης Μιχαλόπουλος, Γιώργος Τζαβάρας, Άρης Ηλίας Τοπάλογλου

Περιγραφή

Οκτώ ηθοποιοί ζωντανεύουν στην σκηνή του Σύγχρονου Θεάτρου το πολυδιαβασμένο graphic novel του Darryl Cunningham ΣΟΥΠΕΡΚΡΑΧ –ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΟΛΠΟ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΕΘΝΗ ΟΙΚΟΚΟΝΟΜΙΑ, σε σκηνοθεσία Μαργαρίτας Καστρινού και Γιάννη Μιχαλόπουλου.

Περισσότερα

Δέκα σχεδόν χρόνια μετά το ξέσπασμα της οικονομικής κρίσης και ενώ όλοι βιώνουμε ακόμη την επίδρασή της, η Εταιρεία Θεάτρου Οίστρος κάνει μια παράσταση για όσα συμβαίνουν στην Οικονομία και στην καθημερινότητά μας, με χιούμορ, φαντασία και διεισδυτική ματιά. Και όλα αυτά με κύριο όχημα το σωματικό δημιουργικό θέατρο.

Στο πρώτο μέρος του έργου, βλέπουμε τη ζωή της Άυν Ραντ -από τη Ρωσία στη Νέα Υόρκη- της οποίας η φιλοσοφία και η συγγραφική δράση διαμόρφωσε το θεωρητικό πλαίσιο του καπιταλισμού. Συγκέντρωσε γύρω της έναν κύκλο οπαδών που με τη σειρά τους έπαιξαν σημαντικότατο ρόλο στην οικονομική κρίση.

Στο δεύτερο μέρος του έργου, οι ηθοποιοί της παράστασης δίνουν με παραστατικό τρόπο μέσω του σωματικού θεάτρου, παίζοντας με το φως και τη σκιά, απλά μαθήματα Πολιτικής Οικονομίας. Δυσνόητοι όροι και διεθνή οικονομικά κόλπα γίνονται εύκολα κατανοητά μέσα από τη σκηνική δράση.

Και ερχόμαστε στο σήμερα. Στο τώρα. Στο τρίτο μέρος του έργου, μέσω ενός ιδιόμορφου show αυτοσυνειδητοποίησης, οι θεατές θα μείνουν με ένα μετέωρο χαμόγελο. Ποιος έχει δίκιο ή άδικο δεν έχει σημασία. Τελικά, μπορούμε να μετατρέψουμε τη φιλοσοφία μας σε στάση ζωής; Ποια είναι η ψυχολογική βάση των πολιτικών μας επιλογών; Γιατί μας είναι τόσο δύσκολο να αλλάξουμε κατεύθυνση ακόμα κι αν αναγνωρίζουμε πως τα μέτρα που εφαρμόζονται δεν λειτουργούν αποτελεσματικά;

Στην παράσταση ακούγονται ζωντανά, τραγούδια από τα «Απλά μαθήματα πολιτικής οικονομίας» σε στίχους Γιάννη Νεγρεπόντη και μουσική Λουκιανού Κηλαηδόνη. Πρόκειται για έναν δίσκο – σταθμό της δεκαετίας του ’70, αποτελούμενο από τραγούδια που μιλούν για τον πυρήνα της πολιτικής και της οικονομίας, ξεφεύγοντας από το κλασικό μοντέλο του πολιτικού και στρατευμένου τραγουδιού.

Επιμέλεια κίνησης: Μαριάννα Καβαλλιεράτου
Μουσική διδασκαλία: Μιχάλης Ψύρρας
Βοηθός σκηνοθέτη: Μαρία Γιαννακοπούλου
Διεύθυνση παραγωγής: Ειρήνη Κατσάνη
Φωτογραφίες: Ιφιγένεια Φιλοπούλου
Κατασκευή μασκών: Αδελφοί Αλαχούζοι

Το graphic novel του Darryl Cunningham «Σούπερκραχ – Το μεγάλο κόλπο με τη διεθνή οικονομία» κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις ΚΡΙΤΙΚΗ σε μετάφραση Αβραάμ Κάουα.

Η Εταιρεία θεάτρου Οίστρος θα ήθελε να ευχαριστήσει την οικογένεια του Λουκιανού Κηλαηδόνη για την ευγενική παραχώρηση των δικαιωμάτων χρήσης της μουσικής από τον δίσκο «Απλά μαθήματα πολιτικής οικονομίας».

 

Εταιρεία Θεάτρου Οίστρος – Ταυτότητα

Παραστάσεις

Η Εταιρεία Θεάτρου «Οίστρος» συστάθηκε το 2010 με αφορμή την παράσταση του Νίκου Τσιφόρου «Η Πινακοθήκη των Ηλιθίων», η οποία παρουσιάστηκε στο Studio Μαυρομιχάλη τη θεατρική σαιζόν 2010-11 και σε περιοδεία το ίδιο καλοκαίρι.

Τη θεατρική σαιζόν 2011-12 παρουσίασε «Το Πηγάδι των Αγίων» του John Millington Synge στο Θέατρο Μεταξουργείο.

Τη θεατρική σαιζόν 2013 -2014 παρουσίασε την «Ερυθρά Νήσο» του Μ. Bulgakov στο Ίδρυμα Μ. Κακογιάννης και στη συνέχεια στις ανδρικές φυλακές Κορυδαλλού και στο δημοτικό θέατρο Καλλιθέας στα πλαίσια του προγράμματος «Θέατρο για Εφήβους » του Δήμου Καλλιθέας.

Τη θεατρική σαιζόν 2015-2016 παρουσίασε την παράσταση «Ζακ ή η υπακοή» του Ε. Ionesco – την πρώτη 3D θεατρική παράσταση στην Ελλάδα – στην κινηματογραφική αίθουσα του ιδρύματος Μ. Κακογιάννης

Βασικοί συντελεστές της είναι ο Γιάννης Μιχαλόπουλος και η Μαργαρίτα Καστρινού. Έχοντας κοινούς κώδικες και αναφορές και έχοντας συνεργαστεί από το 2007 σε διάφορες παραγωγές, αποφάσισαν να δημιουργήσουν τη συγκεκριμένη ομάδα με σκοπό τη συσπείρωση νέων καλλιτεχνών και τον πειραματισμό πάνω σε διαφορετικά είδη θεάτρου. Η ομάδα δεν έχει επιχορηγηθεί ποτέ από κάποιον δημόσιο ή ιδιωτικό φορέα.

 

63 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Το περασμένο Σάββατο παρακολούθησα την παράσταση Σούπερκραχ στο Σύγχρονο θέατρο. Το έργο ξεκινά με την εξιστόρηση της ζωής της Άυν Ραντ και καθώς την συνδέει κάποια στιγμή με την πρόσφατη διεθνή οικονομική κρίση, προσπαθεί με απλό τρόπο να εξηγήσει τα αίτια και τον τρόπο εξάπλωσης της τελευταίας. Στο τρίτο μέρος, η θεματολογία μεταφέρεται στο παρόν και συγκεκριμένα στην διαφοροποίηση των απόψεων πάνω σε καθημερινά ζητήματα και ειδικότερα στο δίπολο 'συντηρητικό-προοδευτικό', για να καταλήξει σε προβληματισμούς σχετικά με τον σύγχρονο τρόπο ζωής. Στα θετικά, οι μουσικές παρεμβάσεις με αποσπάσματα από το -τρομακτικά επίκαιρο αν και υποτιμημένο στην εποχή του- έργο 'Μαθήματα Πολιτικής Οικονομίας' των Κηλαηδόνη-Νεγρεπόντη. Επιπλέον, αρκετά πρωτότυπο βρήκα το διαδραστικό κομμάτι της παράστασης με τα χαρτόνια που μοιράστηκαν στην είσοδο μαζί με το εισιτήριο. Μοναδική μου ένσταση είναι το γεγονός ότι σε αρκετά σημεία της ανάλυσης των σταδίων που οδήγησαν στην οικονομική κρίση, είναι κάπως δύσκολο για κάποιον που δεν έχει εμβαθύνει στα οικονομικά να κατανοήσει άμεσα κάποιες έννοιες στα πλαίσια της ροής του έργου, η οποία όντας γρήγορη, οδηγεί ενδεχομένως σε απορίες που μένουν στο τέλος αναπάντητες. Έστω κι έτσι όμως, με τις εξαιρετικές ερμηνείες και την ενδιαφέρουσα σκηνοθεσία που εκμεταλλεύτηκε άψογα τις δυνατότητες της αίθουσας, το πρόσημο μετά το τέλος του έργου, είναι σίγουρα θετικό. Ευχαριστώ τη θεατρομάνια για την διπλή πρόσκληση.

  2. Αξιόλογη μεταφορά στο σανίδι ενος δυσκολου έργου στο να παιχτεί καο να αρέσει.Προσωπικά το συστήνω ανεπιφύλακτα διότι κάνει οσο ποιό απλό γίνεται στον θεατή, ξεκινώντας απο παλιά, τα αίτια της οικονομικής κρίσης.Σ αυτό συμβάλουν ολοι οι συντελεστές που αξίζουν πολλά συγχαρητήρια,με αιχμή του δόρατος τους ηθοποιούς που με το παθος τους και το ταλέντο τους μας πήραν μαζί τους.Ευρηματικότατο και το τεστ προσωπικότητας.Ξανά συγχαρητήρια και ευχαριστούμε τη θεατρομάνια που μας χάριζει αυτές τις πολύ ωραίες παραστάσεις.

  3. Πολυ καλη προσπαθεια της νεανικης θεατρικης ομαδας που επιχειρησε με χιουμορ, αμεσοτητα και απλοτητα να παρουσιασει ενα δυσκολο θεμα και να το κανει ευληπτο και κατανοητο στο ευρυ κοινο. Ισως το πρωτο μερος μπορουσε να ηταν πιο συντομο και να μην αναλωνοταν σε λεπτομερειες που ηταν μαλλον περιττες

  4. Ενα συντομο σεμιναριο για την οικονομικη κρίση θα ηταν αρκετο... Η δραματοποιηση δεν προσφερε κατι, πολλα οικονομικα σημεια (μου) εμειναν σκοτεινα. Ο θιασος εδωσε τον καλυτερο εαυτο του. Ευχαριστω τους συντελεστες για την προσκληση που μεσω του θεατρομανια έφτασε στα χερια μου.

  5. Πολύ καλή και ενδιαφέρουσα παράσταση για ένα δύσκολο πολιτικό-οικονομικό θέμα. Αρκετά καλά σκηνοθετημένο με δημιουργικότητα και ευρηματικά τεχνάσματα. Η μούσική νομίζω έπρεπε να είναι πιο χαμηλά γιατί μερικές φορές κάλυπτε τους ηθοποιούς, όπως και μερικές κινήσεις των χεριών ήταν κουραστικές.Συγχαρητήρια για την καλή προσπάθεια.

  6. Πολύ ωραία παράσταση. Είχα δει και την ταινία. Βέβαια στο θέατρο είναι πιο δύσκολο αλλά η σκηνοθεσία με την ιδέα του παιχνιδιού με το κοινό δίνει άλλη διάσταση στο έργο. Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση. Η κριτικη του στομου που παραχωργθηκε η προσκληση Γιωργου Κανελου

  7. Πολύ καλή παράσταση, άψογο παίξιμο απο τους ηθοποιούς, πολιτικό θέατρο χωρίς ξύλινο λόγο. Εξαιρετικό το δεύτερο μέρος που αναλύει την σημερινή οικονομική κατάσταση του δυτικού κόσμου. Μου άρεσε πολυ και το κόμικ στο οποίο βασίστηκε το θεατρικο
    Ευχαριστώ την θεατρομάνια για την πρόσκλήση

  8. Μια πολυ καλή θεατρική μεταφορά του σύγχρονου πολιτικο-οικονομικού προβλήματος. Πολύ καλές ερμηνείες. Σίγουρα μια παράσταση που την σκέφτεσαι μετά. Αν είσαι δε σχετικός με οικονομική, χρηματηστηριακή τραπεζική ορολογια θα σ αρεσει και δεν θα σε κουρασει, την προτείνω . ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ την Ιωαννα Χρυσανθακη για την παραχώρηση της πρόσκλησης!

  9. Πολύ καλή παράσταση. Πρωτότυπη και δημιουργική σκηνοθετικά. Με δύσκολο κείμενο που όμως δεν σου πέφτει βαρύ λόγω του τρόπου που αποδίδεται. Αναλύεται το Διεθνές κοινωνικοοικονομικό αδιέξοδο, ενα τραγικό γεγονός που βιώνουμε, χωρίς να λείπει καθόλου το χιούμορ. Υπάρχει δίδαγμα αληθινό, υγιές και ηθικό. Εξαιρετική δουλειά από τους ηθοποιούς που απέδωσαν το έργο με συνέπεια και φρεσκάδα. Το συνιστώ!!! Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση θεατρομάνια!!!

  10. Εξαιρετική παράσταση. Ωραίο έργο, καλοδουλεμένη σκηνοθεσία, υπέροχοι ηθοποιοί. Η κινησιολογία, η μουσική ερμηνεία τα σκηνικά και τα κοστούμια ήταν άψογα. Συγκινητικοί οι στίχοι του Νεγρεπόντη. Πολιτικό θέατρο. Κάτι που δυστυχώς λείπει από τις θεατρικές σκηνές της Αθήνας. Συγχαρητήρια! Ευχαριστώ για την πρόσκληση.

  11. Ευχαριστούμε Θεατρομάνια για την υπέροχη παράσταση!!Το "Σούπερκραχ" είναι μια εξαιρετική παράσταση με εκπληκτικό κείμενο, ταλαντούχους ηθοποιούς προσεγμένη κινησιολογία και τραγούδι, καθόλου κουραστική παρότι δίνει αρκετή πληροφορία και με ωραία ροή!Δύσκολο ως εγχείρημα, στέφθηκε όμως με απόλυτη επιτυχία!Μπράβο σας παιδιά!

  12. Ενδιαφέρουσα παράσταση. Σε βοηθά να κατανοήσεις βαθύτερα την λειτουγία της συγχρονη οικονομιας και το σύστημα.
    Αξιόλογες οι ερμηνείες των συντελεστών της παράστασης.
    Ευχαριστούμε θεατρομανία για τις προσκλήσεις

  13. Ενδιαφέρουσα, διαφορετική και επίκαιρη παράσταση με ένα θέμα τόσο ιδιαίτερο και πολύπλοκο όπως η οικονομία, η οικονομική κρίση, το τράπεζικό σύστημα.
    Μεταξύ άλλων, γίνεται προσπάθεια επεξήγησης τραπεζοοικονομικών όρων που ακούμε καθημερινά τριγύρω μας όλα αυτά τα χρόνια με τρόπο θεατρικό και κωμικό.
    Ευχαριστούμε πολύ για την πρόσκληση.

  14. Συγχαρητήρια σε όλους τους συντελεστές της παράστασης,έξυπνη,ευρηματική και κατανητή,με πολυ ωραία και μοντέρνα σκηνοθεσία.Πολύ προχωρημένη η χρήση των σκηνικών απο τους ίδιους τους ηθοποιούς.Για ακομα μια φορά ευχαριστω τη θεατρομάνια ηια τις προσκλήσεις

  15. Ενδιαφέρουσα παράσταση. Η μουσική ήταν πολύ δυνατή και δεν ακούγονταν οι ηθοποιοί. Επίσης, οι ακατάπαυστες κινήσεις των χεριών των ηθοποιών ήταν αχρείαστες και ενοχλητικές. Τα τόσα πολλά τσιγάρα, δεν προσέφεραν τίποτε στο κατά τα άλλα πολύ ενδιαφέρον σενάριο. Ευχαριστώ πολύ θεατρομανία.

  16. Ενδιαφερον θεατρικο ντοκιμαντερ για την ιστορια του καπιταλιστικου συστηματος στο πρωτο μισο του εργου με αναφορες στην φιλοσοφια του κινηματος. Στο δευτερο μισο γινεται συνδεση με την ελληνικη πραγματικοτητα με μια ματια εσωτερικης αναζητησης και αυτογνωσιας.. Αξιολογη σκηνοθεσια με καποιες ομως υπερβολες..

  17. Σκηνοθετικά μου άρεσε πάρα πολύ.Πολύ ωραία στημένη παράσταση. Οι ηθοποιοί με αξιόλογες ερμηνείες. Θα πρότεινα σε όλους που έχουν λίγες παραπάνω γνώσεις στα οικονομικά να την παρακολουθήσουν. Για εμένα ήταν λίγο δύσκολο παρόλο που όλα τα σχετικά με την οικονομία, δείχνονταν με πολύ όμορφα και χαριτωμένα παραδείγματα.

  18. Έξυπνη καυστική παρασταση με πολύ χιούμορ με γρήγορους ρυθμούς και πολύ καλές ερμηνείες!!!Πραγματικά πρέπει ΟΛΟΙ να την δουν γιατί θίγει τα τρέχοντα οικονομικά προβλήματα τον δανεισμό τις τράπεζες και τους τραπεζίτες!!! Ευχαριστώ θερμά theatromania!!!

  19. Πολύ καλοκουρδισμένη παράσταση....συγχαρητήρια σε όλους τους ηθοποιούς!!! Μια παράσταση που σου δίνει χρήσιμες γνώσεις χωρίς να κουράζει....απο σκηνοθετική/σκηνογραφική άποψη ηταν εξαιρετικό και εφάνταστο!!!

  20. Πολύ αξιόλογη παράσταση που διεκπεραιώνει με αρκετή επιτυχία την πραγματικά δύσκολη μεταφορά του βιβλίου του Cunningham στο θεατρικό σανίδι. Ο θεατής ακόμα και αν δεν ειναι γνώστης σύνθετων οικονομικών εννοιών πληροφορείται με απλοϊκό τρόπο τον τρόπο λειτουργίας του σύγχρονου χρηματοπιστωτικού συστήματος και τον τρόπο με τον οποίο επηρεάζει την πολιτική, την κοινωνία και εν τέλει την ζωή των ανθρώπων παγκοσμίως. Συγχαρητήρια σε ηθοποιούς και συντελεστές και ευχαριστούμε την θεατρομάνια για τις προσκλήσεις.

  21. Πολύ καλή παράσταση, με ευρηματική σκηνοθεσία και εξαιρετικές ερμηνείες από τους ηθοποιούς! Πολύ ενδιαφέρουσα, επίκαιρη και επεξηγηματική. Το διαδραστικό κομμάτι μας άρεσε ιδιαίτερα. Τη συνιστώ ανεπιφύλακτα!!

  22. Μια πολύ καλη παρασταση!!!!Σου δίνει την δυνατότητά να δεις τι συμβαίνει γυρο μας
    Βέβαια μια ιδεα παίρνεις γιατί τα οικονομικα ειναι δύσκολα Βλεπεις όμως πως παίρνουν κάποιοι τις αποφάσεις Πολύ καλη η προσπάθεια των παιδιων !!!!Θεατρομανια σε ευχαριστούμε πολύ για τις προσκλησεις !!!!!

  23. Μια πολύ καλή παράσταση με ισοδύναμες παρουσίες επί σκηνής και ενδιαφέρον, επίκαιρο θέμα. Αρκετά επεξηγηματικό στα τεχνοκρατικά, οικονομικά στοιχεία και όρους, μπορεί ανετότατα ο κάθε θεατής να παρακολουθήσει τη ροή της αφήγησης, παρότι γίνεται κατά διαστήματα ευρεία χρήση αυτών των όρων. Οι μουσικές παρεμβάσεις, οι ατάκες, το παιχνίδι με τους θεατές και η σχεδόν χορογραφική κίνηση των ηθοποιών προστίθενται στα θετικά της παράστασης. Φυσικά, σ' ένα τέτοιο εγχείρημα δε θα μπορούσαν να λείψουν οι απλουστεύσεις και οι γενικότητες, δεν πιστεύω, όμως, ότι αυτός μπορεί να είναι ένας επαρκής λόγος για να χάσει κάποιος αυτήν την τόσο ιδιαίτερη θεατρική εμπειρία. Θεατρομάνια, σ' ευχαριστούμε για τις ευκαιρίες που συνεχίζεις και δίνεις στο θεατρόφιλο κοινό!

  24. Πρόκειται για μια πολύ καλή παράσταση. Τη συστήνω σε όλους. Ιδιαίτερα οι νεότεροι πιστεύω θα ωφεληθούν πολλαπλώς καθώς προσπαθεί να φωτίσει πτυχές αυτού που συμβαίνει στις ζωές μας. Μπράβο σε όλους τους συντελεστές της παράστασης. Πιστεύω ότι είναι άθλος η μεταφορά του συγκεκριμένου βιβλίου στη σκηνή. Ευχαριστώ την ιστοσελίδα για την πρόσκληση και το θέατρο για την φιλοξενία.

  25. Παρασταση ενημερωτικη, διαφωτιστικη, για να λαβει γνωση κανεις.. Η αληθεια για την οικονομια. Ενας πολυ καλος τροπος με μεστα λογια για διευκρινηση της επικρατουσας δυσκολης και δυσνοητης καταστασης. Με πολλη κινηση, ωραια ηθοποιια, χιουμορ και σοβαροτητα εκτυλιχθηκε η παρασταση.

  26. Ευχαριστώ πολύ Theatromania για τις προσκλήσεις που μας δίνεις για να παρακολουθούμε
    παραστάσεις δωρεάν. Η παράσταση ήταν μια αρκετά καλά θεατροποιημένη ιστορία για την κρίση.
    Μπράβο σε όλους όσους εργάσθηκαν γι'αυτό και στο σύγχρονο θέατρο που τους στέγασε.

  27. Αν κάποιος θέλει να μαθει κάποια οικονομικά θεματα σχετικά με την κρίση και την παγκόσμια οικονομία, μπορεί να τον ενδιαφέρει μια τέτοια παράσταση. Δεν νομίζω ότι είναι πολύ ελκυστική, και δυστυχώς δεν μου τράβηξε το ενδιαφέρον. Ειχε καλά στοιχεία στη σκηνοθεσία και στην πολύ καλή προσπάθεια των ηθοποιών, αλλά το θέμα για μένα είναι αδιάφορο.Ευχαριστώ πολύ θεατρομανία

  28. Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση Θεατρομάνια. Η παράσταση ήταν αρκετά καλή. Γρήγορη, ευχάριστη, νεανική και ενδιαφέρουσα. Εξηγεί με απλά και κατανοητά λόγια τις αιτίες της σύγχρονης οικονομικής κρίσης. Πολύ ωραίο το εύρημα της παντομίμας στο πρώτο κομμάτι της παράστασης. Οι ηθοποιοί ήταν αξιοπρεπείς και έβγαζαν αβιάστα γέλιο σε αρκετές σκηνές. Συγχαρητήρια για την σκηνοθεσία της παράστασης που μετέφερε ένα κόμικ στην σκηνή αρκετά πιστά. Στα μείον η καθυστέρηση τουλάχιστον μισής ώρας μέχρι να ξεκινήσει η παράσταση.

  29. Σίγουρα δεν λες "Σήμερα έχω διάθεση για θέατρο" και επιλέγεις να δεις τη συγκεκριμένη παράσταση. Μάλλον λες "Θέλω να μάθω τι συμβαίνει γύρω μου" και πας. Και θα πάρεις μια ιδέα για το τι συμβαίνει. Και θα διευρυνθεί λίγο η σκέψη σου. Και θα προβληματιστείς. Και θα περάσεις καλά.

  30. Μου θύμισε αρκετά εκείνες τις παιδικές παραστάσεις που προσπαθούν να κάνουν κατανοητή στα παιδιά μια έννοια όπως π.χ. η ανακύκλωση. Νομίζω ότι και οι συντελεστές κάτι τέτοιο θα πρέπει να είχαν στο μυαλό τους. Μια... παιδική παράσταση για ενήλικες για μια δυσνόητη έννοια όπως η οικονομία. Ενδιαφέρουσα εμπειρία. Θέλει λίγο δουλειά ακόμα με τα του ήχου. Η μουσική κάποιες φορές επικαλύπτει τους ηθοποιούς και γενικά σε κάποια σημεία έκανα υπερπροσπάθεια να καταλάβω τι λένε. Στα μείον, επίσης, η καθυστέρηση κατά μία ώρα στην έναρξη χωρίς να υπάρξει κάποια ενημέρωση ή να δοθεί κάποια εξήγηση.

  31. Αξιόλογη παράσταση για όσους ενδιαφέρονται να κατανοήσουν βαθύτερα τα μυστικά και τα ψέματα στη λειτουργία της οικονομίας.
    Ο Ντάριλ Κάνινγκχαμ με απλό εικονογραφικό τρόπο παραθέτει το χρονικό της χρηματοοικονομικής κρίσης διαχωρίζει τους μύθους από τις αλήθειες και παρουσιάζει τις πιο περίπλοκες πληροφορίες με άμεσο και επεξηγηματικό τρόπο.
    Η θεατρική ομάδα που διάλεξε να μεταφέρει στη σκηνή αυτό το κόμικ τα κατάφερε αρκετά καλά διαλέγοντας τα σημαντικότερα κομμάτια του μιας και ήταν σχεδόν αδύνατον στη διάρκεια της θεατρικής παράστασης να παρατεθεί εξ ολοκλήρου.
    Συγχαρητήρια λοιπόν για τη σημαντική προσπάθεια προσέγγισης.
    Θεατρομάνια ευχαριστούμε πολύ για τη διπλή πρόσκληση.