Τρεις Υποτροφίες Franco Zeffirelli στην Δραματική Σχολή Τράγκα.

Την φετινή χρονιά η tragadramaschool με την στήριξη και την αγάπη του καταξιωμένου Ιταλού σκηνοθέτη θα προσφέρει σε τρεις φοιτητές του πρώτου έτους δωρεάν φοίτηση για το ακαδημαϊκό έτος 2015-16 και στο τέλος της χρονιάς θα ανακοινωθούν οι δύο από τους τρεις που θα συνεχίσουν τις σπουδές τους δωρεάν και στο δεύτερο έτος και την επόμενη χρονιά ο ένας από τους δύο που συνεχίζει και στο τρίτο έτος δωρεάν.

 

  • Οι υποτροφίες θα δοθούν ύστερα από εξετάσεις.
  • Οι υποψήφιοι θα εξεταστούν σε έναν μονόλογο και ένα τραγούδι.
  • Οι εξετάσεις θα δοθούν στις 5 και 6/10/15 στην αίθουσα του Θεάτρου της σχολής Μπουμπουλίνας και Δεληγιάννη 19, Αθήνα-Μουσείο.
  • Για την αίτηση συμμετοχής στέλνετε e-mail:

 

  • Θέμα : "Υποτροφία"
  • Ονοματεπώνυμο:
  • Τηλέφωνο:
  • E-mail:
  • Ημερομηνία γέννησης:

στο [email protected] μέχρι τις 25/9/15

 

  • Είναι απαραίτητο οι υποψήφιοι να έχουν μαζί την αστυνομική τους ταυτότητα.
  • Στις 27/9 θα ανακοινωθεί η σειρά εξέτασης των υποψηφίων
  • Τηλέφωνο Επικοινωνίας 6980588063
  • Site: tragadramaschool.gr
  • Η Γραμματεία είναι ανοιχτή 5 με 9 μ.μ.
  • Υπεύθυνος Καθηγητής: Θάνος Περιστέρης (Θεατρολόγος, Σκηνοθέτης, Ηθοποιός)

 


Γνωρίστε τη Σχολή

Στόχοι και μέθοδος διδασκαλίας:

Από την ίδρυση της η Δραματική Σχολή Τράγκα έχει ως στόχο να παρέχει στους φοιτητές της μια ολοκληρωμένη θεατρική παιδεία και με την αποφοίτηση τους να μπορούν να σταθούν χωρίς δισταγμό και με όρεξη πάνω στο θεατρικό σανίδι.

Η σχολή εξελίσσεται μέσα στα χρόνια μένοντας ανοιχτή σε νέες μεθόδους που εμφανίζονται στο παγκόσμιο θέατρο. Φέτος περισσότερο από κάθε άλλη χρονιά κατάφερε να έχει το κατάλληλο διδακτικό προσωπικό για να πετύχει το στόχο της.

Έχοντας ως στόχο την θεατρική παιδεία και την έκθεση χωρίς φόβο, η σχολή Τράγκα οδηγεί σταδιακά τους φοιτητές της να γνωρίσουν τον τρόπο που ο καθένας τους μπορεί να σταθεί επάξια απέναντι στις απαιτήσεις κάθε σκηνοθέτη.

Η μέθοδος της Σχολής βασίζεται σε δύο μεγάλες κατηγορίες που περιέχουν κάθε σύστημα υποκριτικής. Τα συστήματα που λειτουργούν μέχρι σήμερα παγκοσμίως είναι είτε εξωτερικά δηλαδή τα τεχνικά, είτε εσωτερικά δηλαδή τα εγκεφαλικά και τα καρδιακά.

Όπως είναι λογικό δίνοντας βάση μόνο σε μία από αυτές τις κατηγορίες δημιουργούνται πολλά προβλήματα σε μελλοντικές συνεργασίες που απαιτούν έναν διαφορετικό τρόπο δουλειάς.

Θέσαμε ως στόχο μετά το τέλος τις τριετούς φοίτησης στη Σχολή ο απόφοιτός να μπορεί να προσαρμοστεί εύκολα σε ό,τι και αν του προκύψει.

 

Πως είναι όμως εφικτό αυτό;

Μετά από χρόνια δοκιμών έχει αποδειχθεί πώς τα τεχνικά συστήματα με τη σωστή μέθοδο διδασκαλίας μπορούν να εφαρμοστούν από όλους. Αυτό όμως δεν σημαίνει πώς κάποιος που ακολουθεί ένα τέτοιο σύστημα είναι ένας ολοκληρωμένος ηθοποιός. Κατέχει όμως γερές βάσεις, αφού μπορεί να στέκεται πάνω στη σκηνή χωρίς φόβο.

Ερχόμενος ο φοιτητής σε επαφή στο πρώτο έτος με το τεχνικό σύστημα μαθαίνει ό,τι ένας ηθοποιός πρέπει να εκπέμπει εξωτερικά, κάτι που τα εσωτερικά συστήματα θεωρούν πως προκύπτει στο τέλος. Όμως δεν προκύπτει σε όλους, καταλήγοντας να κρίνονται ως ελλιπείς ηθοποιοί παρά τις γνώσεις τους, ενώ άλλοι φοβούνται ακόμη και να ανέβουν στην σκηνή.

Χωρίς λοιπόν να επεμβαίνει το μυαλό ή το συναίσθημα, στο πρώτο έτος ανοίγεται ο δρόμος για τα εσωτερικά συστήματα (εγκεφαλικά, καρδιακά), ενώ αυτό που ίσως επιτυγχανόταν στο τέλος τους, κατακτήθηκε εξ αρχής.

Στο δεύτερο έτος ο φοιτητής ολοκληρώνει τις τεχνικές του γνώσεις μαθαίνοντας να λειτουργεί εσωτερικά με 2 τρόπους χωρίς φόβο. Καταλαβαίνει τις διαφορές ανάμεσα στις δύο εσωτερικές μεθόδους ενώ είναι σε θέση στο τρίτο έτος να συνεργαστεί με σκηνοθέτες που απαιτούν ο καθένας τους διαφορετικό τρόπο δουλειάς. Επιβεβαιώνοντας ότι μπορεί να ανταπεξέλθει σε ό,τι του προκύψει μετά το τέλος της φοίτησης του.