2087

Amore Trio

Αρχείο Παίχτηκε από 14/11/2019 έως 12/04/2020
στο Μπέλλος
Διάρκεια: 90'
Συγγραφέας: Κώστας Παπαπέτρου
Σκηνοθέτης: Αλέξανδρος Λιακόπουλος
Ερμηνεύουν: Γιώργης Κοντοπόδης, Κατερίνα Μπουρνέλη, Δανάη Τούρλα

Περιγραφή

Το θέατρο ΜΠΕΛΛΟΣ , παρουσιάζει από την Πέμπτη 14 Νοεμβρίου και κάθε Πέμπτη και Παρασκευή στις 21 : 15, Σάββατο στις 19 : 00, την νέα ερωτική κωμωδία του Κώστα Παπαπέτρου "Amore trio"

Περισσότερα

Ένας καθηγητής Θεολογίας, αρραβωνιασμένος με μία κόρη παπά, ερωτεύεται μια νεαρή λαική τραγουδίστρια, με αφορμή μια ιδιότυπη συγκατοίκηση. Δύο διαφορετικοί κόσμοι γνωρίζονται, έρχονται σε σύγκρουση, ερωτεύονται και στο τέλος αγαπιούνται μέσα από πολλές κωμικές καταστάσεις αλλά και σκηνές συγκίνησης και τρυφερότητας.

Ο Γιώργης Κοντοπόδης, καθηγητής δραματικής σχολής συναντιέται στην σκηνή με την Κατερίνα Μπουρνέλη, μαθήτρια του στην δραματική σχολή – αλλά και τραγουδίστρια στο επάγγελμα και την Δανάη Τούρλα επίσης μαθήτρια του στην δραματική σχολή αλλά όχι κόρη παπά.

Μια παραλλαγή του αιώνιου μύθου του Πυγμαλίωνα ιδωμένη με πολύ, πολύ χιούμορ.

Φωτογραφίες

24 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ευχαριστώ για τις προσκλήσεις. Οι ηθοποιοί προσπάθησαν, αλλά αυτό δεν αρκεί. Εάν δεν υπάρχει σενάριο, ότι και να κάνουν δεν φτάνει. Παιδαριώδεις ατάκες, αντιγραφή από το "Κωνσταντίνου & Ελένης". Υπερβολική γελοιοποίηση του ρόλου της αρραβωνιαστικιάς.

  2. Μια παράσταση επιθεωρησιακού τύπου στο στιλ του Κώστα Παπαπέτρου για τρεις, μια άσκηση μεταξύ ενός καθηγητή δραματικής σχολής, του Γιώργη Κοντοπόδη και σε δυο μαθήτριές του, την Κατερίνα Μπουρνέλη και τη Δανάη Τούρλα, σε σκηνοθεσία Αλέξανδρου Λιακόπουλου.
    Μέσα σε μια διαρκή υπόμνηση από λαϊκά τραγούδια και σκυλάδικα εποχής, ξετυλίγεται μια ιστορία αρχετύπων και δίπολων: συντηρητισμός και «προοδευτισμός», σε σχέση με την «κοινή αίσθηση» στον τρόπο ζωής, η γυναίκα «Εύα» (η «αναδυόμενη» και υπεροπτικά δρώσα λαϊκή τραγουδίστρια) και η γυναίκα «Παναγία» (η «άσπιλη – αμόλυντη» θεούσα κόρη του παπά), με τον παθητικό – παρθένο θεολόγο στο κέντρο, που υφίσταται τις επιλογές των παρτενέρ του και της μοίρας.
    Ο μετασχηματισμός της «Εύας» στη γυναίκα που - μέσω του έρωτα - στρέφεται στην έννοια για οικογένεια και παιδί και ο αντίστροφος μετασχηματισμός της «Παναγίας» στη γυναίκα που ποθεί και χαίρεται τον έρωτα με τον αφρικάνο – νεοχριστιανό, συγκρουόμενη με τα «χρηστά ήθη» είναι η ανατροπή που επιτρέπει στον άνδρα να ωθηθεί σε έναν «προωθητικό συμβιβασμό», που δεν ανατρέπει τα πλαίσια της ζωής του. Ο περιορισμός της ιστορίας σε αυτό δεν βοηθάει στο άνοιγμα ενός βαθύτερου κοινωνικού προβληματισμού, είναι σαν μια επιθεώρηση που (εκτός του μπαλέτου και του πλήθους των ηθοποιών) της λείπει μια πιο σύγχρονη κριτική ματιά και ευστροφία.
    Στα «δυνατά» της παράστασης το δέσιμο των ηθοποιών και η ερμηνευτική απόδοση αλλά και το γέλιο που, έστω και λόγω υπερβολής, απολαμβάνει το κοινό.

  3. Η παράσταση ήταν αρκετά καλή κ μπράβο στους ηθοποιούς.Ωστόσο η πρόσκληση που κέρδισα τελικά δεν ήταν και τόσο δωρεάν,αν και δε θεωρώ υπεύθυνο το θεατρομανια γι'αυτό.Όταν έφτασα στο ταμείο τελικά πλήρωσα κάποιο αντίτιμο γιατι έγραφε,σύμφωνα με τον ταμία, στους όρους ότι έχει αντίτιμο το οποίο δεν ισχύει γιατι όταν δήλωσα συμμετοχή δεν αναφερόταν κάτι τέτοιο ούτε στη σελίδα της παράστασης στα εισιτήρια,ούτε στο email που μου έστειλαν ότι έχω κερδίσει.Δεν το αναφέρω για το αντίτιμο απλώς δε μου φάνηκε σωστό αυτό που έκαναν και θεωρώ πρέπον να ενημερώσω όποιον πάει με πρόσκληση στο εν λόγω θέατρο(Μπελλος), το οποίο θεωρώ υπεύθυνο για ολο αυτό.Το έκαναν και σε άλλους φυσικά που ήταν σ'αυτή την παράσταση