24

Ερωτικές Καρτ Ποστάλ από την Ελλάδα

Αρχείο Παίχτηκε από 18/03/2020 έως 05/04/2020
στο Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση
Σύλληψη: Ανέστης Αζάς
Κείμενο: Λένα Κιτσοπούλου και η ομάδα
Δραματουργία: Πρόδρομος Τσινικόρης(Σύμβουλος)
Σκηνοθέτης: Ανέστης Αζάς, Ηλίας Αδάμ(συν-σκηνοθεσία)
Σκηνογραφία: Ελένη Στρούλια
Κοστούμια: Βασιλεία Ροζάνα
Ερμηνεύουν: Γιώργος Βουρδαμής, Λένα Κιτσοπούλου, Κώστας Κουτσολέλος, Ιωάννα Μαυρέα, Θεανώ Μεταξά, Σοφία Πριόβολου, Gary Salomon

Περιγραφή

Φτιάξτε βαλίτσες. Έρχεται το ελληνικό αντί-καλοκαίρι. Μια παράσταση του Ανέστη Αζά, στην πρώτη του συνεργασία με τη Λένα Κιτσοπούλου, ένα «αντί-αφιέρωμα» στο ελληνικό καλοκαίρι, την προσδοκία του έρωτα και την αγορά των αναμνήσεων.

Περισσότερα

Μαυρισμένα κορμιά, αρμύρα, Μύκονος, sleeping bags, αντηλιακό. Τουρίστες λυσσασμένοι για γκρικ λάβερ, καμάκια, ζευγάρια που χωρίζουν στο πλοίο, καύσωνας, ghosting, φωτιές στην παραλία, instagram, άνθρωποι που σιχαίνονται το καλοκαίρι.

Η Μικρή Σκηνή της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση, από 18 Μαρτίου έως 5 Απριλίου, αποπνέει ελληνικό τουριστικό ερωτισμό με τις Ερωτικές Καρτ Ποστάλ από την Ελλάδα, μια σπονδυλωτή φάρσα που αποδομεί τον μύθο του ελληνικού θέρους. Οι Γιώργος Βουρδαμής, Λένα Κιτσοπούλου, Κώστας Κουτσολέλος, Ιωάννα Μαυρέα, Θεανώ Μεταξά, Σοφία Πριόβολου και Gary Salomon βγάζουν τα χειμωνιάτικά τους, παίρνουν τα αντίσκηνα και τις ρακέτες τους και μας μιλούν για τον ψυχαναγκασμό του ονειρικού, ερωτικού ελληνικού καλοκαιριού, που αναγνωρίζεται ως συλλογική, εθνική –και εν μέρει διεθνής– φαντασίωση, συντεθειμένη από πολλά κοινωνικά στερεότυπα. Σκηνές καθημερινότητας συνοδεύονται από γνωστά τραγούδια της ακρογιαλιάς και πλέκονται με τα κλισέ που ταυτίζουν την τουριστική με τη σεξουαλική προβολή της Ελλάδας ως θερινού ορμητηρίου.

Στην πρώτη τους συνεργασία, ο Ανέστης Αζάς και η Λένα Κιτσοπούλου διερευνούν τη σκοτεινή πλευρά του ελληνικού καλοκαιριού: στιγμή εξαίρεσης και ανάπαυλας, σημείο που ορίζει τον χρόνο και την αντίληψή του στη χώρα μας, χρόνος γεμάτος προσδοκίες και διαψεύσεις. Η παράσταση, που ισορροπεί ανάμεσα σε αυτοβιογραφικά και μυθοπλαστικά στοιχεία, εξερευνά τις ποικίλες αναφορές της θερινής εικονογραφίας, σχολιάζοντας την πατριαρχία και την εθνική ταυτότητα, τη σεξουαλικότητα και τον σεξισμό της κοινωνίας μας σήμερα.

Video editing: Δημήτρης Ζάχος
Ηχητικός σχεδιασμός, Μουσική επιμέλεια, Διασκευές: Παναγιώτης Μανουηλίδης
Βοηθός Σκηνογράφου: Ζαΐρα Φαληρέα
Οργάνωση, Εκτέλεση Παραγωγής: Κωστής Παναγιωτόπουλος

Μια παραγωγή της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση

 

Διαβάστε περισσότερα

Ο Ανέστης Αζάς, βετεράνος πλέον του θεάτρου ντοκιμαντέρ, επιστρέφει στη Στέγη τέσσερα χρόνια μετά την Καθαρή Πόλη (συν-σκηνoθεσία: Πρόδρομος Τσινικόρης), η οποία από το 2016 έχει ταξιδέψει σε περισσότερες από 40 σκηνές εντός και εκτός Ευρώπης, έχοντας τη σταθερή υποστήριξη του προγράμματος «Εξωστρέφεια» της Στέγης: Münchner Kammerspiele (Μόναχο), Théâtre de la Ville (Παρίσι), Sharjah Biennial (Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα), Festival Grec (Βαρκελώνη) κ.ά. Στη νέα του αυτή δουλειά, ξεπερνάει τα όρια του «καθαρού» θεάτρου ντοκιμαντέρ, για να φτάσει σε μια μεικτή φόρμα που επανεξετάζει τη σχέση, αλλά και αναιρεί και επαναθέτει τα όρια ανάμεσα στο ντοκιμαντέρ και τη μυθοπλασία.

Η Λένα Κιτσοπούλου, ιδιοσυγκρασιακή συγγραφέας, σκηνοθέτρια και ηθοποιός, συμμετέχει στη συγγραφή του κειμένου, αναλαμβάνοντας με το δικό της αιρετικό στυλ να «αναποδογυρίσει» όλα όσα νομίζαμε ότι ξέραμε για την τουριστική βιομηχανία της Ελλάδας.

Κατάλληλο για ηλικίες 16+

Φωτογραφίες