Κάποτε ένας πυροβολισμός

ΔιαγωνισμόςΑρχείο Παίχτηκε από 22/09/2018 έως 21/04/2019
στο ΕΝ-Α
Διάρκεια:  90’ χωρίς διάλειμμα
Κείμενο: Γιάννης Παπάζογλου
Σκηνοθέτης: Ελπίδα Αμίτση
Σκηνογραφία: Νίκη Ελευθερίου
Κοστούμια: Νίκη Ελευθερίου
Φωτισμοί: Άρτεμις Λογαρά
Μουσική: Δημήτρης Παριανός
Χορογραφία: Σταμάτης Διολέτης
Ερμηνεύουν: Ελπίδα Αμίτση, Αμαλία Αυγουστάκη, Χρίστος Γεωργίου, Θωμάς Μαυρογόνατος

Μαυροφόρες: Χαρά Ρίζου, Ηλιάνα Παναγοπούλου, Αγγελική Μπίσσα, Πηνελόπη Νικολαϊδου, Μαίρη Καρλαύτη.

Περιγραφή

Το έργο «Κάποτε ένας πυροβολισμός» του Γιάννη Παπάζογλου, μετά την ένθερμη ανταπόκριση του κοινού, συνεχίζεται για δεύτερο χρόνο στο θέατρο ΕΝ-Α, σε σκηνοθεσία Ελπίδας Αμίτση, κάθε Παρασκευή & Σάββατο, στις 21:00 . 

Περισσότερα

06Λίγα λόγια για το έργο

 Ένας πυροβολισμός. Κάποτε ένα έγκλημα. Ο εραστής είχε δολοφονήσει το σύζυγο. Η αρχή του νήματος. Xρόνια μετά. Η αποφυλάκιση του φονιά. Η συνάντηση με τη γυναίκα. Λεηλατημένοι κι οι δυο απ' το χρόνο. Με τις ενοχές να τους πολιορκούν. Βουλιάζουν στην προσωπική τους έρημο. Θραύσματα μνήμης. Αναζήτηση του χαμένου πάθους. Σανίδα σωτηρίας ο έρωτας μες στα ερείπια που τους περιβάλλουν. Μια αινιγματική γριά καταφθάνει απ' το μέλλον. Διάσπαρτες εικόνες έχουν στοιχειώσει το μυαλό της. Πασχίζει να συνθέσει το παζλ. Εμφανίζεται και το κοκκινοπούλι. Η μετενσάρκωση του αδικοσκοτωμένου. Επιζητά απεγνωσμένα εκδίκηση. Την τιμωρία των ενόχων. Ο γιός επιστρέφει απ' το ταξίδι. Αντιμέτωπος με την κρυμμένη αλήθεια. Οδηγεί τα πρόσωπα στην τελική λύση. Στην κάθαρση. Ψυχολογικό θρίλερ με κινηματογραφική δομή που ανιχνεύει τη σκοτεινή πλευρά της ανθρώπινης ύπαρξης.

Ένα πολιτιστικό γεγονός των ΕΝ.Π.ΑΝ. (Ένωση Πολιτισμού Ανάπτυξης)

Προς ενίσχυση των σκοπών των ΕΝ.Π.ΑΝ. Υπό την αιγίδα: WORLD PHILOSOPHICAL FORUM και UNESCO.

Φωτογραφία, Video: Γιώργος Κλήμης
Επιμέλεια trailer, αφίσας: Δημήτρης Παριανός
Φροντιστής: Ιωάννης Πίππας
Κομμώσεις-μακιγιάζ: Χριστόφορος Δουκουμόπουλος, Αναστασία Καντζούρη
Παραγωγή: Θέατρο ΕΝ-Α
Δημόσιες σχέσεις & επικοινωνία: Κωνσταντίνος Πλατής 

Η Ομάδα ΕΝ-Α, δημιουργήθηκε στο Ωδείο ΕΝΤΕΧΝΟΝ και είναι γέννημα της εσωτερικής εργασίας και σπουδής για την εκδήλωση και βεβαίωση της ανομοιότητος της προσωπικότητος, με στόχο την αλήθεια και ελευθερία στην προσέγγιση της ερμηνείας ψυχονοητικά και σωματικά με ήθος και συνέπεια.

Το θέατρο ΕΝ-Α δημιουργήθηκε για να υλοποιεί ιδέες, αρετές και τεχνουργήματα της υπέρτατης φαντασίας.

Facebook Page: https://www.facebook.com/Ena.Group.Theatre/

 

Σημείωμα σκηνοθέτιδος

Η απόλυτη μονάδα περιέχει όλες τις αρετές, ιδιότητες και δυνατότητες. Αγάπη- Σοφία θεία κατηγορήματα, θήλυ και άρρεν, μητέρα και πατέρας του γίγνεσθαι δίνουν γένεση στην αιώνια αγάπη. Στο κοσμικό μας επίπεδο η αγάπη προσωποποιείται στη γυναίκα και η σοφία στον άνδρα, όμως κι οι δύο αρχές δημιουργούν τον άνθρωπο, τον έρωτα συνυπάρχοντας στην ανθρώπινη φύση εν πλήρη αρμονία. Η πάλη του καλού και κακού, το πέπλο της λήθης που σκεπάζει τη μνήμη του ανθρώπου δημιουργούν την εναντιότητα με αποτέλεσμα τη θλίψη, τον πόνο, τη διαίρεση. Κι όλα αυτά γιατί; Γιατί τις πλάνες ο άνθρωπος τις αναζητά έξω από αυτόν, όμως αυτός είναι που τις πιστεύει και τις προσωποποιεί με τις πράξεις του. Στις ανθρώπινες κοινωνίες το ένα φύλο καταπιέζει και φυλακίζει το άλλο με αποτέλεσμα μια ανθρωπότητα δεσμευμένη στην αθλιότητα. Όταν η γυναίκα αποκτήσει την αληθινή της θέση η ανθρωπότητα θα ελευθερωθεί γιατί μόνο η αγάπη αποκαλύπτει στον άνθρωπο το σκοπό της υπάρξεως του επί της γης.

Βιογραφικά συντελεστών

Γιάννης Παπάζογλου

Πτυχιούχος της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου της Αθήνας. Δικηγόρος από το 1983. Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Εταιρείας Ελλήνων Θεατρικών Συγγραφέων.

Γενικός Γραμματέας του Οργανισμού συλλογικής Διαχείρισης "ΘΕΣΠΙΣ".

ΕΡΓΟΓΡΑΦΙΑ:

ΝΥΧΤΕΡΙΝΗ ΠΟΛΙΟΡΚΙΑ, Θέατρο ΛΗΔΡΑ 1992-1993. Σκηνοθεσία: Χρίστος Κόκκινος. ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΣΕ ΛΕΥΚΟ ΤΟΠΙΟ, Κρατικό Βραβείο Θεατρικού Έργου 1989. Δημοτικό Θέατρο Δάφνης "ΦΑΝΗΣ ΧΗΝΑΣ" 1993-1994 και (2ο ανέβασμα) 1999-2000. Σκηνοθεσία: Γιώργος Γιαννακόπουλος. Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΙ Ο ΣΚΥΛΟΣ, Θέατρο ΜΑΣΚΕΣ 1993-1994. Σκηνοθεσία: Γιώργης Χριστοφιλάκης και Βασίλης Γιαβρής, Δημοτικό Θέατρο Δάφνης " ΦΑΝΗΣ ΧΗΝΑΣ " 1994-1995. Σκηνοθεσία: Γιώργος Γιαννακόπουλος.

Ο ΤΟΠΟΣ TΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ, Θέατρο του ΗΛΙΟΥ 1996-1997. Σκηνοθεσία: Ανδρέας Παπασπύρος. Ο ΧΟΡΟΣ TΩΝ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΩΝ, Θέατρο ΦΑΝΑΡΙ (ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣ) 1999-2000. Σκηνοθεσία: Γεράσιμος Σπαθής. ΕΞΟΡΙΣΤΟΙ, Κρατικό Βραβείο Θεατρικού Έργου 2004. Θέατρο ΣΗΜΕΙΟ 2006-2007. Σκηνοθεσία: Νίκος Διαμαντής. ΜΙΚΡΟ θέατρο (Θεσσαλονίκης) 2008-2009. Σκηνοθεσία: Εύη Δημητροπούλου. ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΕΡΗΜΟ, ΚΡΑΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ (θέατρο Μονής Λαζαριστών) 2007-2008. Σκηνοθεσία: Νίκος Διαμαντής. Θέατρο RADAR 2014-2015. Σκηνοθεσία: Γιώργος Γιανναράκος. ΣΠΑΣΜΕΝΗ ΚΟΥΚΛΑ, θέατρο ΔΙΑΧΡΟΝΟ 2011-2012. Σκηνοθεσία: Γιώργος Γιαννακόπουλος. Η ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΣΚΟΥΡΙΑΣ, STUDIO ΜΕΛΕΝΙΚΟΥ 2017-2018. Σκηνοθεσία: Μαίρη Μαραγκουδάκη. ΚΑΠΟΤΕ ΕΝΑΣ ΠΥΡΟΒΟΛΙΣΜΟΣ..., Θέατρο ΕΝ-Α 2017-2018. σκηνοθεσία: Ελπίδα Αμίτση, ΕΚΤΡΟΦΕΙΟ ΤΕΡΑΤΩΝ (άπαιχτο), ΠΡΟΣΩΠ(ΕΙ)Ο (άπαιχτο).

Το έργο του Γιάννη Παπάζογλου «Προσωπείο» (Maschere), μεταφρασμένο στα ιταλικά, θα παιχτεί στο θέατρο Nuovo Teatro Sanita στη Νάπολη από 12 Οκτωβρίου 2018.

Ελπίδα Αμίτση

Γεννήθηκε στην Πάτρα και ξεκίνησε τις σπουδές της σε μικρή ηλικία μαθαίνοντας πιάνο. Απεφοίτησε από το Ελληνικό Ωδείο, από την τάξη μονωδίας της Γ. Ντι Τάσσο με βαθμό διπλώματος «Άριστα Παμψηφεί». Παρακολούθησε σεμινάρια με την Κ. Λούντβιχ και συνέχισε την σπουδή της με τον Τζ. Μοδινό. Έχει συμμετάσχει ως σολίστ στην Εθνική Λυρική Σκηνή, στο Ηρώδειο, στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιώς κ.λπ. και έχει διοργανώσει ατομικές συναυλίες στον Παρνασσό, το Μέγαρο Δουκίσσης Πλακεντίας, την Αίθουσα Γκαίτε, την Ελληνοαμερικάνικη Ένωση καθώς επίσης σε φεστιβάλ και διάφορους συναυλιακούς χώρους. Στα Θέατρα Διθύραμβος, Ιλίσια και Φούρνος διοργάνωσε σειρά συναυλιών που αφορούσαν την σύγχρονη Ελληνική μουσική καθώς και παραστάσεις με νέγρικα τραγούδια και μιούζικαλ. Το ρεπερτόριο της περιλαμβάνει έργα όλων των εποχών (άριες, λίντερ κ.α). Ερμηνεύτρια ως επί το πλείστον έργων του 20ου αιώνα έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στους Έλληνες συνθέτες παρουσιάζοντας και έργα σε πρώτες εκτελέσεις. Συνεργάσθηκε με την Ένωση Ελλήνων Μουσουργών και το Κ.Ε.ΣΥ. Δημιούργησε τις παραστάσεις: “Τας χορδάς ας αλλάξωμεν”, “ Ήχος Ελληνικός”, “Έλληνες μουσουργοί”, “Ημέρες σύγχρονης Ελληνικής μουσικής”, “Με μουσικές εξαίσιες και με 5 αισθήσεις για οδηγό”, “Φωνή Ελπίδας”, “Το κρύσταλλο της σιωπής η μουσική ραγίζει” και “Ελλήνων έργα” όπου ερμήνευσε σύγχρονους Έλληνες συνθέτες της λόγιας μουσικής και έργα σε πρώτη εκτέλεση. Στην παράσταση “Με μουσικές εξαίσιες” ερμήνευσε σύγχρονη Ελληνική μουσική βασισμένη σε ποιήματα Κ. Π. Καβάφη. Στις μουσικές παραστάσεις “Εν αναμονή” και “Αφηγήσεις σε χρώμα μαύρο” σε σκηνοθεσία Μ. Ζωγραφίδη, ερμήνευσε νέγρικα θρησκευτικά τραγούδια. Στις μουσικές παραστάσεις “Ζωογόνον ύδωρ” και “Ένας άγγελος διαβάτης” ερμήνευσε τραγούδια του Μ. Χατζιδάκι και στην παράσταση “Get back” ροκ τραγούδια. Τραγούδια της Κάτω Ιταλίας ερμήνευσε στην παράσταση “Φύσηξε ο Ζέφυρος” τραγούδια ενώ στο “Φωτίζοντας τη μουσική” με τον συνθέτη και πιανίστα Μ.Αρχοντίδη ερμηνεύει έργα από το παγκόσμιο ρεπερτόριο του κινηματογράφου και του θεάτρου. Δημιούργησε και παρουσίασε τις παραστάσεις “2 woman's songs” και “Ήχοι Εικόνων”. Έχει παρουσιάσει επίσης το θεατρικό έργο “Ο Σιμιγδαλένιος” του Α. Αδαμόπουλου σε σκηνοθεσία του ιδίου, στο οποίο και ερμηνεύει 22 ρόλους η ίδια και έχει πρωταγωνιστήσει στο θεατρικό έργο του Λ. Μπίκα “Ο Θαλής και η Θάλεια πάνε θέατρο” σε σκηνοθεσία Α.Μπασσά. Έχει ασχοληθεί με την παραγωγή και παρουσίαση ραδιοφωνικών εκπομπών με θέμα την κλασσική μουσική και έχει διδάξει ορθοφωνία και τραγούδι σε σεμινάρια επαγγελματικής κατάρτισης της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Δημιούργησε και δίδαξε σε σειρά Μουσικοθεατρικών σεμιναρίων που αφορούσαν στην αισθητική και την εποχή διαφόρων συγγραφέων με στόχο την συναισθηματική έκφραση των έργων τους καθώς επίσης και σειρά σεμιναρίων για ηθοποιούς, τραγουδιστές και performer με στόχο την αναγνώριση της ''εσωτερικής φωνής'' και της δυναμικής του σώματος. Έχει δημιουργήσει και παρουσιάζει κύκλο σεμιναρίων και παραστάσεων με θέμα “Σώμα-Φωνή-Στοχασμός-Έκφραση-Ερμηνεία’’, “Ανάπτυξης των ψυχονοητικών ικανοτήτων με στόχο την αυτογνωσία και την επιτυχή επικοινωνία”, “Σχέσεις …σχέσις”, “Αναγνώριση και χειρισμός της ανθρώπινης φωνής με μέσον την ψυχονοητική και σωματική κατάσταση”, “Εκφραστική ικανότητα, ακεραιότητα-πρόθεση& δύναμη”, “Μελόδραμα”, “Αναπνοές και ζωτική ενέργεια”, “Θέατρο μέσα στη Μουσική και Μουσική μέσα στο Θέατρο”, στα πλαίσια των οποίων παρουσίασε τις παραστάσεις: “Πέρσες”, “Λυσιστράτη”, “Του Μαυριανού και της αδελφής του”, “Παρωδίες”, “Ερωτικός”, “Νυν και αεί”, “Ένα λεύτερο ζευγάρι”, “Γελώντας άγρια”. Δημιούργησε την θεατρική Ομάδα ΕΝ-Α. Σκηνοθέτησε το έργο «Homo Normalis το πρότυπο της ομαλότητας”» σε σενάριο της ιδίας εμπνευσμένο από το “Άκου Ανθρωπάκο’’ του Β.Ράιχ, το έργο “Ο μικρός αδελφός” της Μαριέλλης Σφακιανάκη-Μανωλίδου, το έργο ¨Ο Σιμιγδαλένιος¨ του Αλέξανδρου Αδαμόπουλου και το έργο "ΠΕΕΡ ΓΚΥΝΤ" IBSEN+GRIEG του Ερρίκου Ίψεν. Δημιούργησε το Θέατρο ΕΝ-Α. Διδάσκει τραγούδι στο Ωδείο ΕΝΤΕΧΝΟΝ.

 

Αμαλία Αυγουστάκη

Γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Χίο. Έχει συμμετάσχει σε τηλεοπτικό διαγωνισμό τραγουδιού όπου και πρώτευσε. Έχει κυκλοφορήσει την πρώτη της δισκογραφική δουλειά από την SONY BMG. Σπουδάζει στο ωδείο «ΕΝΤΕΧΝΟΝ» μονωδία με την Ελπίδα Αμίτση. Επίσης σπουδάζει κιθάρα και θεωρητικά με τον Δημήτρη Παριανό Έχει τραγουδήσει ελληνικό λαϊκό, ρεμπέτικο και έντεχνο τραγούδι..Έχει παρακολουθήσει κύκλο σεμιναρίων με την Ε. Αμίτση με θέματα: “Σώμα- Φωνή- Στοχασμός- Έκφραση- Ερμηνεία”, “Σχέσεις…σχέσις”, “Αναγνώριση και χειρισμός της ανθρώπινης φωνής με μέσον την ψυχονοητική και σωματική κατάσταση”, “Αναπνοές και ζωτική ενέργεια”, “Θέατρο μέσα στη Μουσική και Μουσική μέσα στο Θέατρο”, στα πλαίσια των οποίων έχει συμμετάσχει στις παραστάσεις: “Του Μαυριανού και της αδελφής του”, “Παρωδίες”, “Ερωτικός”, “Νυν και αεί”, “Ένα λεύτερο ζευγάρι”. Έχει πτυχίο Ελαφρού τραγουδιού. Έχει συμμετάσχει σε μουσικο-θεατρικά δρώμενα. Είναι μέλος της θεατρικής Ομάδας ΕΝ-Α που έχει παρουσιάσει για 3 συνεχείς χρονιές το θεατρικό έργο "HOMO NORMALIS, το πρότυπο της “ομαλότητας” και το έργο ¨Ο Σιμιγδαλένιος¨ σε σκηνοθεσία Ε. Αμίτση.

Χρίστος Γεωργίου

Γεννήθηκε στην Θεσσαλονίκη. Σπούδασε Bachelor of arts στην ψυχολογία (Πανεπιστήμιο του Houston-Texas), Δραματική Σχολή του Ωδείου Αθηνών. Συμμετείχε στις παραστάσεις: Δίκρανος Ντίσνεϊ (ομάδα Cyberscene), Πριγκίπισσα Τουραντό, Ο χαρτοπαίχτης, Ο αφελής (ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Ρούμελης), Η φυλλάδα του Μεγαλέξανδρου, Υψιπύλη στη Νεμέα, Αργοναυτικά (ομάδα Θεώρηση), Το φάντασμα του Κάντερβίλ, Ο μαγικός αυλός, Το αηδόνι του αυτοκράτορα της Κίνας (Μαγική αυλαία), Ρομπέρτο Τσούκο (ομάδα Ιυττός), Θέσπις (ομάδα Ελεός), Φοίνισσες, Ιφιγένεια εν Αυλίδι, Οργανέτο (Θέατρο Όραμα), Αρκαδία, Ιουλιανός ο Παραβάτης, Συρανό ντε Μπερζεράκ (Κ.Θ.Β.Ε.) Οιδίποδας Τύραννος, Οιδίποδας επί Κολωνώ¨ (Εθνικό Θέατρο), Ιλιάδα, Ο κουρέας της Σεβίλλης (Θέατρο Εγνατία), Ο Σιμιγδαλένιος (Ομάδα ΕΝ-Α, Θέατρο ΕΝ-Α).

Συνεργάστηκε με τους σκηνοθέτες: Στ.Αρκέντη, Γ.Αθανασίου, Κ.Μπάκα, Π.Σκουρολιάκο, Χ.Κανδρεβιώτου, Ε.Μαβίλη, Μ.Σακκά, Ν.Σακαλίδη, Γ.Χατζηδάκη, Π.Ζαγανιάρη, Κ.Αρβανιτάκη, Κ.Πρέκα, Ν.Τσακίρογλου, Ε. Γαβρηιλίδη, Ρ.Πατεράκη, Κ.Ρουγγέρη, Ελ. Αμίτση.

Θωμάς Μαυρογόνατος

Γεννήθηκε στην Αθήνα, είναι ελεύθερος επαγγελματίας Οικονομολόγος – Φοροτεχνικός με MSc στα Εφαρμοσμένα Οικονομικά & Χρηματοοικονομικά. Συμμετείχε στις παραστάσεις: ¨Ο Σιμιγδαλένιος¨ του Αλέξανδρου Αδαμόπουλου από την Θεατρική Ομάδα ΕΝ-Α στο Θέατρο ΕΝ-Α με σκηνοθέτη την Ελπίδα Αμίτση, στα έργα ¨Αυτό το Ζώο το Παράξενο¨ του Άντον Τσέχοφ και ¨Ανοιχτή πρόβα για το κοινό¨ από την Θεατρική Ομάδα του ΔΗΜΟΥ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ-ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ με σκηνοθέτη τον Γιώργο Καλόξυλο. Στα έργα ¨Λυσιστράτη¨ του Αριστοφάνη και ¨Προστάτες¨ του Μήτσου Ευθυμιάδη από την Θεατρική Ομάδα του Πολιτιστικού Συλλόγου Πικερμίου με σκηνοθέτη τον Αντώνη Ξένο και στην Θεατρική Ομάδα του Τ.Ε.Ι. Κοζάνης.

Συμμετείχε ως σκηνοθέτης: στην Θεατρική Ομάδα ¨ΟΙ ΑΛΛΟΙ¨ του Π.Ε.Σ.Κ. στο έργο ¨ΈΡΩΤΑΣ;….Ή ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΟ;¨ τιμώντας την μνήμη του θεατρικού συγγραφέα Κώστα Μουρσελά και σε δύο θεατρικά αναλόγια ¨Οι κληρονόμοι¨ και ¨Ναυαγός¨ του Ηλία Βαρδουλάκη.Συμμετείχε ως βοηθός σκηνοθέτη στα έργα: ¨Αυτό το Ζώο το Παράξενο¨ του Άντον Τσέχοφ και ¨Ανοιχτή πρόβα για το κοινό¨ από την Θεατρική Ομάδα του ΔΗΜΟΥ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ. Παρακολούθησε μαθήματα υποκριτικής, σκηνοθεσίας, μουσικής σαξοφώνου, χορού. Υπήρξε ραδιοφωνικός – μουσικός παραγωγός σε ιντερνετικό ραδιόφωνο το 2013-14 στο dmst media και στο Clipart radio 2014-2015.

Δημήτρης Παριανός

Γεννήθηκε στον Πειραιά. Σπούδασε κλασσική κιθάρα με τον Κ. Τριάντο, Ανώτερα Θεωρητικά με τον Σ. Παπανικολάου και αποφοίτησε από την τάξη Σύνθεσης του Θ. Αντωνίου. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια για τη μπαρόκ μουσική, σεμινάρια ανάλυσης και ερμηνείας έργων για κιθάρα, μουσικής για κινηματογράφο και θέατρο, σημειογραφίας του 20ου αιώνα, σύγχρονης μουσικής καθώς και μαθήματα Διεύθυνσης Ορχήστρας με τον Θ. Αντωνίου. Έχει γράψει έργα για συμφωνική ορχήστρα, σύνολα μουσικής δωματίου, χορωδία, σόλο όργανα καθώς και τραγούδια για φωνή και πιάνο. Έχει ασχοληθεί ιδιαίτερα με τη σκηνική μουσική ( “Οι Δίκαιοι” του Α. Καμύ, “Ο Σιμιγδαλένιος” του Α. Αδαμόπουλου, “Του Κουτρούλη ο γάμος” του Α. Ραγκαβή, “Ο Χαρτοπαίκτης” του Μ. Χουρμούζη, “Λοκαντιέρα” του Γκολντόνι, “Μήδεια” και “Μαρία Πενταγιώτισσα” του Μποστ, “Γέρμα” και “Το Σπίτι της Μπερνάρντα Άλμπα” του Λόρκα κ.α.). Ενορχήστρωσε και διηύθυνε τις Μουσικοθεατρικές παραστάσεις ''Καλωσόρισες έρωτα'', ''Ταξίδι στο όνειρο'', ΄΄Οι Άθλιοι΄΄ στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, ''Πειραιάς πολιτεία ολοζώντανη'' στην Εθνική Λυρική Σκηνή, 'Οδός ονείρων'' στο Βεάκειο θέατρο Πειραιά και ''Φύσηξε ο Ζέφυρος τραγούδια'' στο θέατρο ''Θ.Βέγγος''. Το 1997 με το έργο του “Κοντσέρτο για κιθάρα και ορχήστρα” κέρδισε το Β' Βραβείο στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Σύνθεσης “Εις Μνήμην Γ.Α. Παπαϊωάννου”, ενώ το 1998 μετέσχε στο Workshop Ελλήνων Συνθετών του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών. Έχει εμφανιστεί ως σολίστ και έχουν παιχτεί έργα του σε διάφορους συναυλιακούς χώρους. Είναι μέλος της Ένωσης Ελλήνων Μουσουργών. Είναι Καλλιτεχνικός Διευθυντής του « Ωδείου Τερψιθέας » και από το 2001 έχει Ιδρύσει και Διευθύνει το Ωδείο «ΕΝΤΕΧΝΟΝ».

Γιώργος Κλήμης

Γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Ξεκίνησε της σπουδές στο πιάνο και στο αρμόνιο στο Εθνικό Ωδείο, ενώ παράλληλα ασχολήθηκε με την κιθάρα και το τραγούδι. Η φωτογραφία αποτέλεσε για αυτόν έναν εναλλακτικό τρόπο έκφρασης. Μαθήτευσε δίπλα στον Λεωνίδα Παπαδόπουλο και στον Μιχάλη Αναστασίου. Η αγάπη του για το θέατρο και τον κινηματογράφο τον έκανε να ασχοληθεί με την εικονοληψία. Έχει συνεργαστεί με το Θέατρο Ε-ΝΑ στις παραγωγές «Ο μικρός Αδελφός», «Ο Σιμιγδαλένιος», «Πέερ Γκυντ» Ibsen+Grieg και «Κάποτε ένας Πυροβολισμός…»

Βίντεο

73 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Η παράσταση χθες, ήταν κι αποκάλυψη. Υπέροχες ερμηνείες. Αν και αρχικά σκέφτηκα ότι ο χώρος, οι καρέκλες και όσα αναφέρονται και σε άλλα σχόλια μπορεί να μην ήταν βολικά, όταν ξεκίνησε η παράσταση δεν το ξανασκέφτηκα. Το κείμενο υπέροχο, οι ηθοποιοί καταπληκτικοί. Ο ρόλος της γριάς πολύ δυνατός. Συστήνω ανεπιφύλακτα το έργο και παρότι βρίσκεται μακριά το θέατρο, είναι από τα έργα που είναι τιμή να παρακολουθήσεις. Θερμά συγχαρητήρια και στους ηθοποιούς αλλά και στον δημιουργό του σεναρίου, πολύ βαθύ, αληθινό, και μεστό.
    Θεατρομανια ευχαριστούμε πολύ που μας έδωσες την ευκαιρία να δούμε αυτό το έργο.

  2. Συμπαθητική παράσταση αλλά με πολύ καλές ερμηνείες. Το Θέατρο ήταν ένας μικρός υπόγειος χώρος ενός Ωδείου με ξύλινες καρέκλες πολύ κοντά μεταξύ τους, οι οποίες ήταν λίγο άβολες. Ο κύριος στην υποδοχή ήταν χαμογελαστός και ευγενέστατος. Θεατρομανια, ευχαριστούμε για τις προσκλήσεις!

  3. Όμορφος χώρος, αξιόλογη προσπάθεια αλλα το κείμενο χαρακτηριζόταν από μια υπερβολή. Ο ρόλος της γριάς μάλλον περιττός. Η αλληλεπίδραση μάνας και γιου παρέπεμπε σε ερωτική σχέση. Στο τέλος ελλείψεις μια έκπληξη η μια ανατροπή. Παρόλα αυτά ευχαριστούμε Θεατρομανια για την πρόσκληση!!

  4. Εξαιρετικό προσωπικό και προσεγμένος χώρος! Οι ερμηνείες είναι πολύ καλές, με αξιολόγες εντάσεις και ίσως κατά διαστήματα υπερβολικό συναίσθημα. Μια πολύ καλή προσπάθεια από τους συντελεστές. Πλήρης πλοκή χωρίς κενά. Εξαιρετικές αλληγορίες.

  5. Ξεκινάμε από τα εξωτερικά: Ο χώρος ήταν πολύ προσεγμένος, η διακόσμηση δεν ήταν απλή διακόσμηση, έμοιαζε με έκθεση έργων τέχνης. Επίσης η ατμόσφαιρα ήταν πολύ φιλική προς όλους, η συλλογικότητα έκανε αισθητή την παρουσία της και προσωπικά μου ενέπνευσε οικειότητα.
    Το έργο ήταν πολύ δύσκολο και απαιτητικό σαν κείμενο. Συνδύαζε ωμά γεγονότα και πολύ ακραία πλοκή με ποιητικότητα στην γραφή και λυρισμό. Ενώ τα θέματα που διαπραγματεύεται δεν συμβαίνουν καθημερινά -τουλάχιστον όχι σε αυτό τον συνδυασμό- το έργο αποδόθηκε άρτια.
    Θέλω να εστιάσω στην μουσική της παράστασης. Μου άρεσε το γεγονός ότι πρόκειται για πρωτότυπη σύνθεση, τόσο καλή και ταιριαστή στο έργο.

  6. Συμπαθητικός χώρος με έντονα καλλιτεχνικά στοιχεία. Το έργο σα σενάριο είχε κενά - όχι ξεκάθαρα σημεία ή τουλάχιστον εγώ έτσι τα εισέπραξα. Όπως και κάποιες αποδόσεις ρόλων με μπέρδεψαν. Αξιόλογες οι ερμηνείες των ηθοποιών, είχε εντάσεις, πάθος, εκρήξεις. σκηνικό λιτό αλλά λειτουργικό για την υπόθεση. Μια συμπαθητική παράσταση σε ένα χώρο που πρώτη φορά επισκέφτηκα. Νομίζω ότι αξίζει να στηρίζουμε προσπάθειες μικρών "χώρων" που προάγουν το πνεύμα.

  7. Εξαιρετική παράσταση με πάρα πολύ καλές ερμηνείες από τους ηθοποιούς! Μας κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον και δε νιώσαμε να βαριόμαστε ούτε στιγμή.Καλοδουλεμένη παράσταση με αξιόλογο σενάριο που αξίζει να την παρακολουθήσεις. Όμορφος και προσεγμένος ο χώρος του θεάτρου με έναν αρκετά ευγενικό και συμπαθητικό κύριο στην υποδοχή. Σίγουρα θα ήθελα να παρακολουθήσω και κάποια επόμενη δουλειά της ομαδας ΕΝΑ!!

  8. Αξιόλογη παράσταση , καλοδουλεμένη και κατάφερε να μας συνεπάρει . Η ένταση ήταν διαρκής και οι ερμηνείες των ηθοποιών αρκετά καλές. Ο χώρος του θεάτρου εξαιρετικός , πανέμορφος ,προσεγμένος ,φιλόξενος . Ο κύριος στην υποδοχή ευγενεστατος και χαμογελαστος. Ευχαριστούμε θερμά για την βραδιά που μας χάρισαν !
    Ευχαριστούμε επίσης την θεατρομανια για την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε την παράσταση .

  9. Η παράσταση ήταν μια αξιολογη και διακριτή προσπάθεια των ηθοποιών να μας περάσει συναισθήματα κυρίως έντονα. Προσωπικά με συνεπήρε η ένταση των ρόλων και του τρόπου απόδοσης τους, από τους ηθοποιούς. Δυστυχώς υπήρξαν στιγμές, που η τόση ένταση και υπερβολή πρόδιδε έναν ερασιτεχνισμό.

  10. Πολύ καλή προσπάθεια σε μια παράσταση με μυστήριο, δράμα και συγκλονιστικό τέλος... Οι ερμηνείες ήταν λίγο επιτηδευμενες και υπερβολικές, αλλά με επιτυχία κατάφερναν να μεταδώσουν στο θεατή το μήνυμα της απιστίας, της ερωτικής συνωμοσίας, της θείας δικής και της τελικής τιμωρίας! Θύμιζε ελληνική αρχαία τραγωδία... σε ένα σύγχρονο και φιλόξενο χώρο θεάτρου! Ευχαριστούμε τη Θέατρομάνια για τις προσκλήσεις!

  11. Καταρχάς η παράσταση παίζεται σε έναν υπόγειο χώρο ωδείου. Όλοι ήταν πολύ ευγενικοί και η παράσταση είχε ένα ενδιαφέρον, αλλά πιστεύω έλλειπε κάτι στο τέλος, μια ανατροπή ή μια αποκάλυψη μυστικού, διότι έτσι ήταν λίγο επίπεδο το σενάριο, χρειαζόταν κάτι δυνατό για το τέλος. Οι ηθοποιοί φαίνεται ότι αγαπάνε πολύ αυτό που κάνουν, αλλά προσωπικά θεωρώ ότι ήταν λίγο υπερβολικές οι ερμηνείες τους, όπως γίνεται συνήθως βέβαια με τους Έλληνες ηθοποιούς. Περισσότερο ενδιαφέρον είχαν οι διάλογοι, καθώς οι μεγάλοι μονόλογοι ήταν βαρετοί. Περιττός ο ρόλος της γριάς που κούραζε απίστευτα και χάλαγε την ροή που πήγαινε να αποκτήσει το έργο κάθε φορά.

  12. Μετα την παραχωρισει της προσκλησης απο την κυρια Αγγελικη Κωνσταντινιδου παρακολουθησαμε την παρασταση οπυ ηταν εξαιρετικη ειλικρινα δεν το περιμενα και οι ερμηνειες των ηθοποιων ηταν καταπληκτικη και το σεναριο πολυ καλο οπως και ο χωρος μπραβο ευχαριστουμε θεατρομανια παρα πολυ

  13. Τα συγχαρητήρια είναι λίγα για μία τέτοια παράσταση!!! Καταπληκτικές ερμηνείες, δίδαγμα για υποψήφιους ηθοποιούς! Εύγε στην ομάδα και τους συντελεστές της παράστασης! Το "κερασάκι στην τούρτα" είναι οι πανέμορφοι χώροι που την φιλοξενούν!
    Ευχαριστούμε Θεατρομάνια για αυτό το διαμάντι!

  14. Πολύ καλή η παράσταση, οι ερμηνείες αισθαντικές, μεταδοτικές με σκληρά πρόσωπα όπως το απαιτούσαν οι ρόλοι του σεναρίου. Πολύ σημαντικό ότι όλοι ηθοποιοί μιλούσαν δυνατά και οι εκφράσεις τους στην εκφορά του λόγου ήταν καθαρές, οπότε ακούγονταν καθαρά αυτά που λένε πράγμα που βοήθησε ώστε να μη κάνει η παράσταση κοιλιά σε κανένα σημείο, να μη χαθούν κομμάτια και να μη διακοπεί ο ιρμός του θεατή. Ευχαριστώ θεατρομάνια για τη πρόσκληση.

  15. Πολύ όμορφος χώρος και ο κύριος στην είσοδο πολύ ευγενικός.
    Δυστυχώς η παράσταση την Παρασκευή που κερδίσαμε τις προσκλήσεις ακυρώθηκε οπότε την κριτική για το έργο θα την κάνω το επόμενο σκ αν καταφέρουμε να πάμε.

  16. Μέτρια παράσταση στο σύνολο. Πολύ καλή ερμηνεία από τον "Γιο". Πολύτονος, με στιγμές με ένταση και με στιγμές ηρεμίας. Οι άλλοι ηθοποιοί έπαιζαν πολύ επιτηδευμένα και αυτό έβγαζε μια ψευτιά και μονοτονία. Η πλοκή αργή και επαναλαμβανόμενη, χωρίς κορύφωση. Αυτό που μου έκανε πολύ μεγάλη και κακή εντύπωση, ήταν ο τρόπος που αλληλεπιδρούσαν "γιος" και "μάνα". Με μπέρδεψε, μάλιστα, γιατί τους πέρασα για εραστές. Κακή σκηνογραφία. Ωστόσο, ο χώρος της εισόδου πανέμορφος, σαν μικρός παράδεισος, και ο υπεύθυνος ευγενέστατος και χαμογελαστός.

  17. Η παράσταση δε με ενθουσίασε. Δεν κατάλαβα την αλληγορία της γριάς και του κόκκινου πουλιού, παρόλο που υποκριτικά η Αυγουστάκη μου άρεσε περισσότερο απ' όλους. Το βασικό μου πρόβλημα με την παράσταση ήταν η σκηνοθεσία και η διδασκαλία των ηθοποιών. Το θέατρο είναι συμπαθητικό, φροντισμένο και το προσωπικό στην είσοδο πραγματικά πολύ ευγενικό. Ευχαριστούμε για τις προσκλήσεις.

  18. Συμπαθητικός χώρος με συμπαθέστατη υποδοχή. Το έργο σα σενάριο είχε κενά και έχανε σε κάποια σημεία ενώ οι ερμηνείες των ηθοποιών ήταν κάπως υπερβολικές. Δε θα το έλεγα χαμένο χρόνο αλλά δεν έφυγα και ενθουσιασμένος από ότι είδα.

  19. Ο χώρος του θεάτρου στον Κορυδαλό είναι πολύ όμορφος. Η παράσταση δεν έκανε κοιλιά σε κανένα σημείο και είχε μια διαρκή ένταση όμως το σενάριο η πλοκή και η δραματουργία νομίζω ότι έπιανε τηλεοπτικές νότες μεσημβρινής σειράς της περασμένης δεκαετίας.