513

Όταν ο Παζολίνι συνάντησε το αγόρι που του πρόσφερε το θάνατο

Αρχείο Παίχτηκε από 15/10/2015 έως 22/04/2016
στο Studio Κυψέλης
Διάρκεια: 120'
Συγγραφέας: Γιάννης Σολδάτος
Σκηνοθέτης: Γιώργος Λιβανός
Χορογραφία: Σίμωνας Πάτροκλος
Ερμηνεύουν: Παύλος Ευαγγελόπουλος, Γιώργος Λιβανός, Γιώτα Φωτοπούλου, Σοφία Μπεράτη, Μαρία Γούλα, Λίλη Τέγου, Στέθη Σκύλαρη, Ιουλία Φάλια, Βασίλης Μοσχονάς, Ξένια Γεροβασίλη, Κωνσταντίνος Τσιομίδης, Στέλιος Κουκέλης, Άγγελος Θεοφίλου και στο πιάνο ζωντανά η Νίκη Γκουντούμη

Περιγραφή

Μια σημαντική τολμηρή, εικαστική παράσταση, που κέρδισε πέρυσι κοινό, αλλά και τους πιο δύσκολους κριτικούς, προετοιμάζεται για να εντυπωσιάσει ακόμα περισσότερο! ΤΟ ΕΡΓΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΣΤΗΡΑ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΓΙΑ ΑΝΗΛΙΚΟΥΣ.

Περισσότερα

ΘΕΑΤΡΙΝΩΝ ΘΕΑΤΕΣ επαναλαμβάνουν την μεγάλη περσινή τους επιτυχία, που κατάφερε να σκαρφαλώσει στην τριάδα των πιο δημοφιλών παραστάσεων, ενώ κέρδισε και τους πιο δύσκολους κριτικούς, το έργο του Γιάννη Σολδάτου "ΟΤΑΝ Ο ΠΑΖΟΛΙΝΙ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕ ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΠΟΥ ΤΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ" σε σκηνοθεσία Γιώργου Λιβανού και κινηματογράφηση Γιάννη Σολδάτου, που θα παιχτεί παράλληλα με το LEONARDO'S RING στο STUDIO ΚΥΨΕΛΗΣ από την Παρασκευή 16 Οκτώβρη.

Πρόκειται για ένα φιλόδοξο εγχείρημα, που προετοιμάζεται 6 μήνες. Αφετηρία αποτέλεσε, ένα καινούριο θεατρικό, με αφορμή τα σαράντα χρόνια από το θάνατο του μεγάλου σύγχρονου δημιουργού, που ο Γιάννης Σολδάτος έγραψε για το Γιώργο Λιβανό και τη συγκεκριμένη ομάδα ηθοποιών, που διαλέχτηκε μετά από ακρόαση και που η γραφή του, ολοκληρώθηκε στη διάρκεια των προβών.

Η βασική ιδέα. Ένας σκηνοθέτης στην Ελλάδα του σήμερα, αποφασίζει να ασχοληθεί με το έργο του Πιερ Πάολο Παζολίνι. Συνθέτει μια ομάδα καλλιτεχνών και μαζί δοκιμάζουν να αναπαραστήσουν, τις πιο γνωστές σκηνές από ταινίες του δημιουργού. Λεπτό με λεπτό ταυτίζονται με το αυθεντικό έργο του καλλιτέχνη και με ένα άλμα στο χωροχρόνο βρίσκονται 50 χρόνια πριν στα πλατό που γυρίζονταν οι ταινίες του. Οι πρωταγωνιστές του Παζολίνι, οι προσεγγίσεις που δοκίμασε και τον χαρακτήρισαν, πληροφορίες για τον ίδιο και τον τρόπο που πειραματίστηκε με το φακό, τον άνθρωπο, το σώμα και την φιλοσοφία και πάνω απ΄όλα η σχέση του με τη Μαρία Κάλλας, όπως ξεπηδά από τις επιστολές που αντάλλαξαν και συνεντεύξεις εποχής, δημιουργούν ένα σκληρό κείμενο, τολμηρό και απαιτητικό, το οποίο επιχειρεί να σκιαγραφήσει το μύθο ενός σύγχρονου κολασμένου.

Πώς ο Παζολίνι, που αποτύπωσε όσο κανείς στο σύγχρονο κινηματογράφο το ρεαλισμό και το πάθος μαζί τον έρωτα και τις εναγώνιες υπαρξιακές αναζητήσεις, σχηματοποιείται μέσα από την επαφή του με ανθρώπους , σκηνές από ταινίες του και τον αιφνίδιο θάνατο του, που όχι μόνο δεν τον άφησε στη λήθη, αλλά τον πέρασε στους δημιουργούς που σφράγισαν με την ιδεολογία του και την τοποθέτηση τους την Σύγχρονη Έβδομη Τέχνη, θα το παρακολουθήσουμε ξανά στις 16 Οκτώβρη.

Ο Πιερ Πάολο, η Κάλλας, ο Σέρτζιο Τσίτι, ο Φάμπιο, η Μαρκέλλα, η Συλβάννα Μαγκάνο, και δεκάδες ακόμα ήρωες θα σας περιμένουν να σας παρασύρουν μαζί με σκηνές από το ΔΕΚΑΗΜΕΡΟ, το ΘΕΩΡΗΜΑ, τη  ΜΗΔΕΙΑ  , τον ΟΙΔΟΙΠΟΔΑ, τις ΧΙΛΙΕΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΝΥΧΤΕΣ, τη ΜΑΜΑ ΡΟΜΑ, το ΣΑΛΟ, τους ΘΡΥΛΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΝΤΕΡΜΠΟΥΡΥ και το ΑΣ ΠΛΥΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥΣ ΜΑΣ, δεμένες με όπερα  και ιταλικές καντσονέτες του '60, που εκτελούνται ζωντανά με συνοδεία από πιάνο , φυσαρμόνικα και κρουστά.

Μια εικονοπλαστική παράσταση με κινηματογραφική δόμηση, ερωτισμό και πάθος, τιμή στα 40 χρόνια από το θάνατο του Παζολίνι.

ΤΟ ΕΡΓΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΣΤΗΡΑ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΓΙΑ ΑΝΗΛΙΚΟΥΣ

Σκηνοθεσία- φωτισμοί: Γιώργος Λιβανός
Κείμενο – κινηματογράφηση: Γιάννης Σολδάτος
Σύμβουλος: Βασίλης Μπουζιώτης
Στίχοι: Μαριάννα Τόλη
Χορογραφία: Σίμωνας Πάτροκλος
Σκηνικό – κοστούμια: Γιοβάννα Πρασσίνου
Δραματουργική ανάλυση: Γιάννης Ζέρβας
Μουσικοί αυτοσχεδιασμοί - διδασκαλία: Νίκη Γκουντούμη
Βοηθοί σκηνοθέτη: Ανθή Βαφειαδάκη -Μαρία Γούλα
Βοηθός χορογράφου:  Στέθυ Σκύλαρη
Βοηθοί σκηνογράφου: Απόστολος Κρίτσας - Διονύσης Κατερέλλος
Βοηθός ενδυματολόγου: Βάνια Αλεξάντροβα
Φωτογραφίες: Ζώης Τριανταφύλλου - Θωμάς Γιαννάκης - Δευκαλίων Βελερεφώντης - Κώστας Βολιώτης
Επικοινωνία: Γιώργος Βιτωράτος

67 ΣΧΟΛΙΑ

  1. ευχαριστω την ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ για τις προσκλησεις μου αρεσε πολυ η παρασταση οι ερμηνειες των ηθοποιων και ο χωρος του θεατρου. νομιζω οτι η σκηνη ηταν λιγο μικρη για το πληθος τον αξιολογον ηθοποιων κατα τα αλλα ολα καλα!

  2. Καλημέρα σας. Αρχικά να ευχαριστήσω το Θεατρομάνια που μου παρείχε τη δυνατότητα να δω τη παράσταση. Η παράσταση ήταν πολύ καλά στημένη, αν και δεν ήξερα πολλά για τη ζωή του Παζολίνι και το έργο του, η παράσταση κατάφερε να μου ζωγραφίσει το προφίλ και τα έργα αυτού του σπουδαίου καλλιτέχνη. Το καστ των ηθοποιών ήταν πολύ καλό και ο χώρος του θεάτρου πολύ ζεστός. Παρόλο το δίωρο, θα το συνιστούσα πολύ ευχαρίστως σε κάποιον για να περάσει ένα όμορφο βράδυ.!

  3. Πρώτα από όλα να ευχαριστήσω για την πρόσκληση,
    Ο χώρος του θεάτρου όπως και οι άνθρωποι που δουλεύουν πολύ ανοιχτοί και φιλικοί πριν και μετά την παράσταση.
    Ηταν μία πολύ έντονη παράσταση που παρόλο τον μεγάλο αριθμό ηθοποιών. Ήταν δύο ώρες πραγματικά χωρίς πουθενά να κάνει κοιλιά ή να κουράζει.
    Και πάλι ευχαριτώ και για την πρόσκληση και για το έργο.

  4. Ένα τεράστιο ευχαριστώ στην θεατρομανια για το δώρο αυτο...ειλικρινά!!! Κ αξίζει συγχαρητήρια η προσπάθεια σας να οδηγησετε τον κόσμο στον θέατρο... Χίλια μπράβο!!! Όσο για την παράσταση, την είδα σήμερα χωρίς να ξέρω ποιος είναι ο παζολινι , χωρίς να χω διαβάσει υπόθεση κ κριτικές κ έμεινα αφωνος!!! Πρόκειται για μία παράσταση που καλλιεργεί... Μορφωνει...ψυχαγωγεί...με απίστευτες ερμηνείες... Ηθοποιοί δύο ώρες πάνω στη σκηνή κ δίνουν την ψυχή τους...μία σκηνοθεσία καταπληκτικη δίνοντας ροη-συνεχεια κ τη δυνατότητα σ όλους τους ηθοποιούς να ξεδιπλώσουν τα ταλέντα τους...μεσα σε δυο ωρες βλεπεις κ μαθαινεις κομματια της ελληνικης λογοτεχνιας-ιστοριας για να φτάσεις σ ενα φινάλε διδακτικό, γλυκό κ συγκινητικό!!!
    Ο χώρος κ οι άνθρωποι του θεάτρου φιλόξενοι!!

    Μπράβο σε όλους σας!!! Συγχαρητήρια!!! Είστε αξιοθαύμαστο κ αξιοζηλευτοι!!!

    Υγ Ναι ... Θα θιξω το γυμνό...δεν ενοχλεί κ δεν προσβάλλει...δεν σοκάρει...κ δεν προκαλεί... Κ δεν είναι ο λόγος για να πάει κανείς να δει την παράσταση αυτή...κ θα τολμησω να πω κ κάτι...κακώς που η παράσταση είναι ακατάλληλη για κάτω των 18...θα χε πολλά να δώσει κ να διδάξει τους νέους... Απ την Μαρια τη Μικρή κ τον Παναγουλη ως τη μεγάλη μορφή του Παζολινι!!!

  5. Ευχαριστώ πολύ για τις προσκλήσεις.
    Η παράσταση ήταν παρα πολυ καλή και δεν την βρήκα καθόλου δυσκολοχώνευτη,τραβηγμένη ή χυδαία (για τους επιφυλακτικούς). Τα κομμάτια απο τις ταινίες αποδώθηκαν με μεγάλο σεβασμό (εξαιρετική η αναφορά στο θεώρημα) και το καλά δουλεμένο σενάριο όπως και η σκηνοθεσία τα έδενε αρμονικά με τη μουσική και τις πολλές παράλληλες ιστορίες, διχως να αφησει περιθώριο να κουράσει (παρά τη μεγάλη διάρκεια της παράστασης).
    Το καστ ήταν ικανοποιητικό και φαινόταν να δίνει τον καλύτερό του εαυτό, ιδίως στις (πολλές) στιγμές έντασης.

  6. Μια παράσταση που απευθύνεται κυρίως στο σινεφίλ κοινό που γνωρίζει το έργο του Παζολίνι.
    Η διάρκεια του είναι λίγο μεγαλύτερη από ότι θα την ήθελα αλλά οι ηθοποιοί κάνουν αξιέπαινη προσπάθεια και ο χώρος είναι πολύ ενδιαφέρων.
    Ευχαριστώ Θεατρομάνια για την παράσταση

  7. Μια σπουδή στο έργο ,στην ζωή και στο τι αναζητούσε ο Pier Paolo Pasolini. Μια παράσταση που συνδυάζει αρμονικά, λόγο, μουσική, κίνηση, εικόνα και εργογραφία του ήρωα με ότι καταπιάστηκε ,από τους συμαντικότερους σταθμούς της ζωής του.Μια παράσταση για τους λάτρεις του είδους,με ένα θέμα όχι και τόσο "ελαφρά την καρδία" ,αλλά για προβήματισμους. Αξιόλογη όλοι τους και επάξιοι στο ρόλο που πρέπει να υπερασπιστουν. Ένα μεγάλο μπράβο στους φωτισμούς και στον χειριστή τους, μιας και η σκηνή μια ,αλλά με πολλές παράλληλες εικόνες ταυτόχρονα για να συνδεθεί το πάζλ .Όσο αφορά την μουσικό της παράστασης, που έδενε και μετέφερε την ατμόσφαιρα, που πραγματικά έδενε, την ζωή και την ψυχοσύνθεση του ήρωα, που τόσο ερχόταν αντίθετη, με όλους και με όλα. Ακόμα και με τον ίδιο του τον εαυτό;Αυτά όμως στην σκηνή του studio Κυψέλης.

  8. Πάρα πολύ καλή παράσταση. Ολοι οι συντελεστές πολύ καλοί, ταλαντούχοι. Η Μπεράτη φωνή τέλεια!!! Συγχαρητήρια σε όλους τους συντελεστές. Δεν υστέρησε κανένας στο ρόλο του. Το γυμνό δεν σοκάρει καθόλου. Για τον χώρος τι να πω, ζεστός, καθαρός, φοβερή ατμόσφαιρα... Ευχαριστώ πολύ το ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ για τις προσκλήσεις!!!

  9. Αξιόλογη παράσταση που καταφέρνει να σοκάρει με αισθητική τον θεατή, να τον μεταφέρει μισό αιώνα πίσω στο χρόνο και να τον εξοικειώσει με την προσωπικότητα και την καλλιτεχνική άποψη του Πιέρ Πάολο Παζολίνι. Αναδιατυπώνει κλασσικά υπαρξιακά, πολιτικά και ηθικοκοινωνικά ερωτήματα μέσω αποσπασματικής αναπαράστασης του έργου του Π.Π.Παζολίνι. Υπέροχη μουσική, υπέροχο τραγούδι, συγκλονιστικά συγκινητική η συνολική απόδοση της κας Μπεράτη.

  10. Παρακολούθησα την παράσταση στις 25/3. Αν και δεν είχα ιδιαίτερη εοαφή με το έργο του Παζολίνι, η παράσταση αποτέλεσε την αιτία για να ενημερωθώ γύρω από αυτό. Πολύ ατμοσφαιρικός χώρος, εξαιρετικά καλλίφωνος όλος ο θίασος. Ευχαριστώ Θεατρομάνια για την πρόσκληση.

  11. ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΊΣΤΕΥΤΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΠΡΟΣΈΦΕΡΕ. Ο ΧΩΡΟΣ ΗΤΑΝ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΔΙΑΜΟΡΦΟΜΕΝΟΣ ΣΕ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΓΕΥΤΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΠΙΑΝΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΦΩΝΩΝ ΠΟΥ ΥΠΗΡΧΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ. ΟΙ ΗΘΟΠΟΙΟΙ ΗΤΑΝ ΕΞΕΡΕΤΙΚΟΙ ΣΤΙΣ ΕΡΜΗΝΙΕΣ ΤΟΥΣ. Ο ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ ΠΑΖΟΛΙΝΙ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΦΗΣΕΙ ΠΙΣΩ ΤΟΥ. Η ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΑΓΓΙΞΕ ΑΡΚΕΤΑ!

  12. Παρακολούθησα την παράσταση την 25η Μαρτίου στο όμορφο θεατράκι της Κυψέλης. Σίγουρα το αντικείμενο της παράστασης είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον αφού αναφέρεται στον μεγάλο Παζολίνι, αλλά θεωρώ ότι παρά τις προσπάθειες του σκηνοθέτη και των ηθοποιών παρουσιάστηκαν εντελώς αποσπασματικά κομμάτια της ζωής και της δράσης του, που δεν έδεναν μεταξύ τους και αυτό ίσως οφείλεται και στην αδυναμία του σεναρίου. Υπήρχε αοριστία και ασάφεια στην περιγραφή των γεγονότων, αν και αρκετές σκηνές είχαν την ομορφιά τους, ως αυτοτελείς όμως οντότητες και όχι ως συναρτήματα του όλου έργου. Το γυμνό δεν με σόκαρε, αλλά θεωρώ ότι αρκετές φορές ήταν από υπερβολικό έως άσκοπο, αφού δεν υπηρετούσε πάντα τις ανάγκες του έργου. Στα θετικά της παράστασης η εκπληκτική φωνή της Μπεράτη και το πιάνο που έπαιζε ζωντανά καθ'όλη τη διάρκεια. Εν κατακλείδι η παράσταση δεν διεκδικεί διθυράμβους, αλλά ούτε και αποδοκιμασίες και το βέβαιον είναι ότι είτε αρέσει είτε δεν αρέσει είναι από τις παραστάσεις που δεν περνούν απαρατήρητες. Ευχαριστώ ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ για την πρόσκληση.

  13. Πολυ ωραιος και ζεστος χωρος. Η παρασταση δεν με ενθουσιασε ιδιαιτερα. Καταλαβαινω οτι θα επρεπε να ειναι αρκετα αιρετικη λογω του χαρακτηρα του Παζολινι αλλα πιστευω οτι θα επρεπε να ειχε προσεγγιστει υπο διαφορετικη οπτικη γωνια. Οι ερμηνιες των ηθοποιων ηταν φιλοτιμες αλλα δεν με ενθουσιασαν. Ευχαριστω θεατρομανια για τις προσκλησεις

  14. Συγχαρητηρια στο Γ.Λιβανο!Μια ακομα αξιολογη σκηνοθετικη αποδοση-φορο τιμης, σ ενα αιρετικο για πολλους σκηνοθετη και γι αυτο αρκετα καινοτομα!Οι λοιποι ηθοποιοι αξιολογοι και μονο που τολμησαν να προσεγγισουν πτυχες του Παζολινι!Πρωτοτυπες ερμηνειες απ ολους σας κ κυριως τα μεγαλα σεβη μας στον αεναο ηθοποιο-γοη-σταρ-(παντα γυμνασμενο)του ελληνικου σινεμα, τον κυριο Παυλο Ευαγγελοπουλο, που αποδεικνυει οτι,εκτος απο ταλαντουχος ηθοποιος των αξεχαστων 80ς-90ς, παραμενει στις επαλξεις (θυμιζοντας Μ.Μπραντο στο Νονο), προσφερονας το ειδικο του βαρος σε καθε τολμηρο-καινοτομο-δυσκολο εγχειρημα!!!

  15. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ, ΑΡΚΕΤΑ ΤΟΛΜΗΡΗ, ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ.ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΚΑΙ ΤΗ ΤΑΙΝΙΑ '120 ΜΕΡΕΣ ΣΤΑ ΣΟΔΟΜΑ' ΤΟΥ PIER PAOLO PAPASOLINI ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ... ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ Κ.ΓΙΩΡΓΟ ΛΙΒΑΝΟ! ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΗ ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ!!

  16. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΤΗΝ ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΠΛΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ!!!! ΑΡΚΕΤΟ ΓΥΜΝΟ,ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΥΧΟ,ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ Η ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΗΘΟΠΟΙΩΝ,ΜΕ ΑΡΧΗΓΟ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ ΤΟΝ ΠΑΥΛΟ ΕΥΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟ,(ΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΝ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ),ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ,ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΗΜΕΙΑ ΞΕΦΕΥΓΕ ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΟΤΑΝ,ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΝΤΟΝΑ ΑΝΤΙΛΗΠΤΟ!!!! ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ,ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝ ΕΙΚΟΝΑ ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ ΤΕΛΙΚΑ Ο ΠΑΖΟΛΙΝΙ,ΝΑ ΤΟΥΣ ΞΕΝΙΣΕΙ ΚΑΠΩΣ!!! ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΟΥ,ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ, ΑΠΟ ΤΑ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΑ ΜΙΚΡΑ ΘΕΑΤΡΑ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ!!!!!!

  17. Επέστρεψα στο Studio Κυψέλης μετά από καιρό. Τότε είχα πάει αρνητικά προκατειλημμένος για μια παράσταση και γύρισα γεμάτος ενθουσιασμό και μεταμέλεια. Χθες πήγα πάλι ολίγον τι αρνητικά προκατειλημμένος και γύρισα με τη σιγουριά ότι κάθε μέρα δεν είναι του Αϊ Γιαννιού…

    Θέλω να αρχίσω, όμως, πάλι με εξαιρετικά λόγια για το χώρο του Studio Κυψέλης, το οποίο είναι ένα μικρό θέατρο ιδιαίτερο και πολύ ζεστό. Να σημειώσω ότι το φουγιέ του θα μπορούσε να είναι κατάλληλο ακόμα και για απλό ποτό, κάτι που οι υπεύθυνοι του θεάτρου θα έπρεπε να το αξιολογήσουν, καθώς θα μπορέσει να φέρει και εξτρά κόσμο.

    Γυρίζω τώρα στην παράσταση. Η ιδέα του κ. Σολδάτου, στη βάση της, δεν ήταν κακή. Το έργο αποτελεί ένα αφιέρωμα στο έργο του Παζολίνι, περνώντας μέσω εικαστικών εικόνων τη ροή των ταινιών του, αλλά και του ανεβάσματος μιας ταινίας με το ίδιο θέμα στην Ελλάδα του σήμερα. Ωστόσο, αυτό που είναι το ακανθώδες στο έργο είναι ότι όλο αυτό το εγχείρημα στην πράξη κάπου χάνεται. Πρώτον από πλευράς πλοκής, η ακολουθία των σκηνών είναι μάλλον αποσπασματική, πράγμα που δηλώνει ταυτόχρονα μια σεναριακή αλλά και σκηνοθετική αδυναμία. Δεύτερον, η ουσία του εικαστικού εγχειρήματος φαίνεται να περιορίζεται τόσο από το budget όσο και από το χώρο. Όσο κι αν αγαπώ το Studio Κυψέλης, δεν νομίζω ότι εν τέλει ένα τέτοιο εγχείρημα ταίριαζε σε αυτό. Τρίτον, τα κείμενα σε πολλές περιπτώσεις είναι σκοπίμως επιτηδευμένα και αόριστα, αφήνοντας το θεατή με μια cheesy γεύση στο τέλος της παράστασης. Τέταρτον, οι ερμηνείες αρκετών ηθοποιών δεν είναι και στα μεγάλα ατού της παράστασης. Πέμπτον, η παράσταση είναι αρκετά μεγάλη σε διάρκεια (χωρίς μάλιστα διάλλειμα), πράγμα που προσωπικά δεν με κούρασε, αλλά δεν προσφέρει και κάτι ουσιαστικό στο έργο. Τέλος, η συνοδεία της μουσικής και η επιλογή συγκεκριμένων μουσικών κομματιών δεν θα έλεγα ότι ταιριάζει με την παζολινική διάθεση που θα έπρεπε να βγει κατά τη διάρκεια της παράστασης. Αυτό ήταν ένα αρνητικό που είχα επισημάνει και στα Βρώμικα Κόλπα πριν λίγα χρόνια.

    Συνοψίζοντας, η παράσταση σε γενικές γραμμές είναι δείγμα μια καλής ιδέας που απλά δεν υλοποιήθηκε με επιτυχία. Αυτό δεν σημαίνει ότι κομμάτια της δεν έχουν κάποια εικαστική αξία. Για παράδειγμα, την πράξη του «Θεωρήματος», προσωπικά, τη βρήκα από τα πιο δυνατά σημεία του έργου, με μια αξιόλογη εικαστική προσέγγιση.

    Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τη Θεατρομάνια για την πρόκληση και το Studio Κυψέλης για την τόσο θερμή φιλοξενία. Το σίγουρο είναι ότι θα επιστρέψω και πάλι στο θέατρο για μια επόμενη παράσταση!

  18. ΧΘΕΣ ΒΡΑΔΥ ΒΡΕΘΗΚΑΜΕ ΣΤΟ ΠΑΝΤΑ ΖΕΣΤΟ ΚΑΙ ΦΙΛΟΞΕΝΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ STUDIO ΚΥΨΕΛΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΜΕ ΤΗΝ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ.ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ.ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ,ΠΟΛΥ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΗ Η ΙΔΕΑ ΤΗΣ ΖΩΝΤΑΝΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΕΙΑΣ ΜΕ ΠΙΑΝΟ,ΠΟΛΥ ΑΡΤΙΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ.
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ.

  19. Light version για παζολινι, λίγο φλιπερακι το σεναριο , ομως παρα πολυ καλες ερμηνειες. Μια παρασταση που δεν θα μπορουσε να γυριστεί πουθενα αλλου περα απο αυτο το φανταστικο θέατρο, στο οποίο κατάφεραν να διαμορφώσουν μια ατμόσφαιρα με μια λέξη ΜΟΝΑΔΙΚΗ!!
    Ευχαριστώ πολύ τη θεατρομανια για τη πρόσκληση!

  20. Εξαιρετικό κείμενο. Εξαιρετικό! Οι ερμηνείες στην πλειοψηφία τους πολύ καλές, κυρίως από τις γυναίκες του θιάσου. Φοβόμουν τη μεγάλη διάρκεια χωρίς διάλειμμα αλλά δε μας κούρασε καθόλου.
    Ευχαριστούμε πολύ για τις προσκλήσεις.

  21. Παρα πολύ ωραία Παράσταση! Την απόλαυσα! Η κοπέλα που παίζει το ζωντανό πιάνο στην παράσταση είναι πάρα πολύ καλή! Επίσης η Κάλλας ειναι εξαιρετική ηθοποίος όπως και ο Παζολίνι οπού έχει κανει και τιην σκηνοθεσία! Τολμηρή παραστάση όπως μόνο το στούντιο κυψέλης ξέρει να κάνει! Ευχαριστώ το Θεατρομάνια για την προσκληση!

  22. Αρκετα καλη παρασταση και με ωραια μυνηματα.Ειδα την Παρασκευη 12 Φεβρουαριου και πραγματικα μπηκα στο κλιμα που ηθελε να περασει το εργο.Αξιομηνονευτο ειναι το ζωντανο πιανο και οι αριες της Μαριας Καλλας καθως και οι κεντρικες ερμηνειες.Ευχαριστω πολυ την Θεατρομανια για την προσκληση!!

  23. Παρακολούθησα την παράσταση πολύ καλές ερμηνείες από όλο το καστ των ηθοποιών, μου άρεσε ιδιαίτερα η ερμηνεία της σοπράνο.Το θέμα ήταν αρκετά τολμηρό με πολύ γυμνό, αναφέρετε στην ζωή του Παζολίνι, εστιάζει στην ερωτική του ζωή και τις ταινίες του καθώς και στη σχέση του με την Μαρία Κάλλας. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ.

  24. Πολυεπίπεδη, παλίμψηστη παράσταση... Με όπλο την Δύναμη της απελευθέρωσης, στη σάρκα, στην ψυχή.... την δυναμική της Ευρωπαϊκης Αριστεράς,.... σε σύγκρουση με την σεμνότυφη μπουρζουαζία και την τραγικότητά της.... ερωτοτροπόντας με το κλασσικό και την ερασιθανασία...... Και όλο αυτό έπρεπε να μεταφερθεί από το φακό του σινεμα στη σκηνή του θεάτρου! Όπως ο Παύλος Ευαγγελόπουλος (υπέροχος) έτσι και ο σκηνοθέτης Γιώργος Λιβανός καταφέρουν να αποδοθούν πυκνα νοήματα (μερικές φορές ακαταλαβίστικα -για την εποχή μας) σε μια υπόγεια θεατρική αίθουσα στην Κυψέλη....

  25. Ιδιαίτερη παράσταση, τολμηρή και μεγάλη σε διάρκεια. Ακαταλαβίστικη σε κάποια σημεία της. Ίσως υπερεκτιμημένη. Τα παιδιά προσπαθούν να αποδώσουν τις (πραγματικές) σκηνοθετικές οδηγίες και τα καταφέρνουν σε μεγάλο βαθμό. Είναι μία παράσταση που δεν ξέρεις εάν σου αρέσει η όχι. Φεύγεις με περίεργα συναισθήματα. Πάντως αδιάφορο δεν σε αφήνει. Ευχαριστούμε ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ για τις προσκλήσεις.

  26. Παρακολούθησα την παράσταση στις 29/01/2016 και ευχαριστώ
    τη ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ για την πρόσκληση που μου παραχώρησε !.
    Οι θεατές έρχονται αντιμέτωποι με τις ιδιαίτερες προσεγγίσεις του Πιερ Πάολο Παζολίνι γύρω από τον κινηματογραφικό φακό , τον άνθρωπο, το σώμα και την φιλοσοφία σε μια εικονοπλαστική παράσταση που σκιαγραφεί τον εκκεντρικό δημιουργό 40 χρόνια μετά τη δολοφονία του.
    Ο ίδιος και οι πρωταγωνιστές του αναβιώνουν μέσα από τα γυρίσματα διαφόρων σκηνών των έργων του με ζωντανή συνοδεία πιάνου και αποσπάσματα από όπερες και καντσονέτες .
    Θα τη χαρακτήριζα "ιδιαίτερη" παράσταση που σε φέρνει σε επαφή με την ιδιοσυγκρασία του δημιουργού και τις σχέσεις του με όσους τον περιστοίχισαν στον "κολασμένο" βίο του .
    Θα την πρότεινα κυρίως στο μυημένο κοινό των ταινιών του Παζολίνι που ενδιαφέρεται να παρακολουθήσει μια δίωρη θεατρική σύνοψη του έργου του .

  27. ΕΙΔΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ,ΑΠΟΨΕ,29 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ. ΟΛΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ: ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ,ΣΕΝΑΡΙΟ,ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ ,ΜΟΥΣΙΚΗ,ΦΩΝΕΣ,ΕΥΡΗΜΑΤΑ.ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΠΩΣ ΣΥΓΚΑΤΑΛΕΓΩ ΣΤΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ,ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ,ΑΛΛΑ ΜΙΚΡΟ ΤΟ ΚΑΚΟ ΓΙΑ ΤΟΣΟ ΚΑΛΟΚΟΥΡΔΙΣΜΕΝΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ.

  28. Ενδιαφέρουσα παράσταση με ατμόσφαιρα, νευρώδη δομή, και ερμηνείες από καλές έως θαυμάσιες. Πολύ καλός ο Παύλος Ευαγγελόπουλος, ειδικά στο ρόλο του μεθυσμένου, εξαιρετική από κάθε άποψη η Σοφία Μπεράτη, πολύ καλός στο τραγούδι ο Στέλιος Κουκέλης, ωραιότατη και η Ξένια Γεροβασίλη, γέλιο από τη φυσικότητα και τις ατάκες του Κωνσταντίνου Τσιομίδη, ευαισθησία και έντονη αίσθηση γκοθ από την Ιουλία Φάλια. Γενικά όλοι οι συντελεστές ήταν καλοί, απλά αναφέρω ονομαστικά αυτούς που με εντυπωσίασαν περισσότερο! Η σκηνοθεσία ήταν ευρηματική και αξιοποίησε άριστα τον μικρό χώρο της σκηνής, η επιλογή των τραγουδιών ήταν σοφή, ενώ ήταν πολύ ωραίο που είχαμε ζωντανά στο πιάνο τη Νίκη Γκουντούμη, ακριβώς δίπλα στο κοινό. Το φουαγιέ-μπαρ του θεάτρου πολύ άνετο κι ευχάριστο, αν και οι σκάλες αποτελούν δυσάρεστη έκπληξη για όσους πρέπει να τις αποφεύγουν. Μια παράσταση που αξίζει να δουν όσοι γνωρίζουν έστω λίγα πράγματα για τον Παζολίνι και δεν σοκάρονται από το γυμνό. Ευχαριστώ Θεατρομάνια!

  29. Μια παράσταση που πραγματικά σου μένει αξέχαστη. Η εναλαγη των ρόλων των έργων του Παζολίνι, η ερμηνείες των ηθοποιών εκπληκτικά δοσμένα. Το σενάριο του Γιάννη Σολδάτου καλογραμμένο, με μια συνοχή και αλληλουχία ευφυή. Οι ηθοποιοί σα βγαλμενοι από αρχαία τραγωδία. Πάντως για να εκτιμήσει κάποιος την αξία της παράστασης πρέπει να ξέρει έστω κάποια πράγματα για το έργο κ την προσωπικότητα του Παζολίνι. Έστω ας έχει διαβάσει περιλήψεις των έργων του κ τη βιογραφία του. Αν απλά διαβάσετε κ έχετε ένα ανοιχτό και δουλεμένο πνεύμα, δεν υπάρχει περίπτωση η παράσταση να μη σας συνεπάρει.

  30. ειδα την παρασταση εχθες.ηταν μια που ηθελα να δω.ειχα καποιους ενδοιασμους οσο να ναι.δεν μπορω να περιγραψω κατι με δυο λεξεις. θα αδικησω πολλα και θα ειπωθουν λιγα.μια παρασταση που σου μενει αξεχαστη απο την αρχη μεχρι το τελος. ειναι ενα Mix and Match εργο.ενα ταξιδι απο το χθες το σημερα μεσα απο τον χρονο που ολοι εχουμε ζησει η εχουμε μαθει στο περασμα του.οταν η καλλας συναντησε τον παζολινι,η πολυ πανου κανει την αντιθεση με τον Frank sinatra και οταν η μηδεια παντρευεται τον γιο της.δεν εχω να πω αλλα ειναι μια διατριβη μεσα απο την ιστορια και των ρολων που ο παζολινι ειχε ενα τροπο μοναδικο να δειχνει αυτο που θελει στις ταινιες του οσο ομω και αντιθετο ηταν.οποιος δεν εχει δει τα εργα του παζολινι και με τον τροπο παρουσιαζε το υφος και τον χαρακτηρα το πως εδειχνε την εικονα τους δεν υπαρχει λογος να δει την παρασταση αυτη γτ δεν θα καταλαβει τπτ οπως και ολα αυτα που συνυπαρχουν μεσα κατα την διαρκεια.το να βλεπεις γυμνα κορμια πανο στο σανιδι κατα την παρασταση δεν λεει κατι.το θεμα ειναι η ουσια και ο τροπος.(οπως ηταν καποιοι που δεν νομιζω να καταλαβαν κατι απο ολο το εργο και το μονο που περιμεναν ηταν να δουν τους γυμνους να περιφερονται να παρουν δουλειαγια το σπιτι και κοιταζαν μονο το ρολοι τους συνεχεια για το ποτε θα τελειωσει η παρασταση).κριμα και ανουσιο.

  31. Ιδιαίτερη αλλά ενδιαφέρουσα παράσταση για τη ζωή και το έργο του Παζολίνι. Καλές ερμηνείες, εξαιρετική μουσική. Βέβαια, η αλήθεια είναι ότι αν κάποιος δεν είναι γνώστης του έργου του Παζολίνι, δεν θα μπει και πολύ στο νόημα. Γι'αυτό θεωρώ ότι καλό θα ήταν όποιος θέλει να την δει, να έχει διαβάσει μια βιογραφία και να έχει δει 1-2 ταινίες του Παζολίνι.

  32. Μια ιδιαίτερη παράσταση πολύ διαφορετική από ολες τις άλλες που έχω παρακολουθήσει αλλά με εξαιρετικές ερμηνείες από όλους τους ηθοποιούς..Καλη σκηνοθεσία μόνο που ο χωρος της σκηνής είναι λίγο περιορισμένος και η κίνηση όλων ήταν δύσκολη. Ευχαριστώ πολύ την θεατρομανια.

  33. Καταρχας ευχαριστω παρα πολυ για τις προσκλησεις το θεατρομανια. Ειδα το εργο στις 6/11. Να σας πω την αληθεια το εργο δεν μου αρεσε καθολου ειναι πολυ κουλτουριαρικο για εμενα! οι ερμηνειες του εργου σε σχεση με το εργο ητανε μαυρα χαλια! περα απο ενα με δυο ηθοποιοι που ητανε καπως μετριοι, ολοι οι αλλοι δεν μου αρεσανε! Τα τραγουδια ητανε ετσι και ετσι! Το μονο ωραιο ητανε το γυμνο 🙂