448

Ρωμαίος και Ιουλιέτα

Αρχείο Παίχτηκε από 14/10/2016 έως 20/11/2016
στο Πάνθεον
Συγγραφέας: Ουίλλιαμ Σαίξπηρ
Μετάφραση: Διονύσης Καψάλης
Διασκευή: Δημήτρης Λιγνάδης
Σκηνοθέτης: Δημήτρης Λιγνάδης
Ερμηνεύουν: Δημήτρης Λιγνάδης, Ελισάβετ Μουτάφη, Δημήτρης Πιατάς, Στάθης Ψάλτης, Γιάννης Τσουμαράκης, Δανάη Βασιλοπούλου, Σταύρος Βόλκος, Βασίλης Μηλιώνης, Παναγιώτης Παπαδόπουλος, Ρένος Ρώτας, Νικόλας Στραβοπόδης, Θάνος Τοκάκης, Γιωργής Τσουρής

Περιγραφή

Το ποιητικό αριστούργημα του Ουίλιαμ Σαίξπηρ «Ρωμαίος και Ιουλιέτα», η πιο σπαρακτική ιστορία αγάπης στο παγκόσμιο δραματολόγιο θα ζωντανέψει στη σκηνή! Ρωμαίος θα είναι ο 16χρονος Γιάννης Τσουμαράκης και Ιουλιέτα η 15χρονη Δανάη Βασιλοπούλου!

Περισσότερα

rj-cast-1

ΓΙΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟ ΑΡΙΘΜΟ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ

Αυτή τη φορά, ο πολυσχιδής Δημήτρης Λιγνάδης θα επιχειρήσει κάτι παράτολμο, που δεν έχει ξαναγίνει: τους πρωταγωνιστικούς ρόλους του Ρωμαίου και της Ιουλιέτας, θα τους παίξουν έφηβοι, οι οποίοι βρίσκονται σχεδόν στην ίδια ηλικία, στην οποία ήταν και οι πραγματικοί ήρωες του έργου. Την ηλικία της αθωότητας, αλλά και της απολυτότητας του συναισθήματος.

dsc_2231

Το στοίχημα του Δημήτρη Λιγνάδη είναι διπλό: να μας μεταφέρει μέσα από τα μάτια των νέων παιδιών ερασιτεχνών ηθοποιών, την ωραιότερη ιστορία αγάπης, που έχει γραφτεί ποτέ και να μας αποκαλύψει την αντιπαραβολή των δύο κόσμων: Της αγνότητας, της δύναμης, αλλά και της απολυτότητας του εφηβικού έρωτα από τη μία, τον φαρισαϊκό καθωσπρεπισμό, τον υποκριτικό ρεαλισμό και τον φθόνο των ενηλίκων από την άλλη.

Στις εκπλήξεις της παράστασης συγκαταλέγεται και η επιλογή του Στάθη Ψάλτη, ο οποίος θα υποδυθεί την παραμάνα της Ιουλιέτας!

Ο Δημήτρης Πιατάς θα ενσαρκώσει τον πατέρα Λαυρέντιο, μητέρα της Ιουλιέτας θα είναι η Ελισάβετ Μουτάφη, ενώ θα δούμε ακόμη τους: Σταύρο Βόλκο, Βασίλη Μηλιώνη, Παναγιώτη Παπαδόπουλο, Ρένο Ρώτα, Νικόλα Στραβοπόδη, Θάνο Τοκάκη, Γιωργή Τσουρή, και τον Δημήτρη Λιγνάδη, σε ένα 20μελή θίασο.

Η μετάφραση είναι του Διονύση Καψάλη, τα σκηνικά και τα κοστούμια έχει αναλάβει  ο Απόλλωνας Παπαθεοχάρης, τη μουσική ο Γιάννης Χριστοδουλόπουλος και την κίνηση η Πωλίν Ούγκε.

Συντελεστές:
Φωτιστικός Σχεδιασμός: Χρήστος Τζιόγκας
Βοηθοί Σκηνοθέτη: Αναστασία Διαμαντοπούλου, Κωνσταντίνος Μουταφτσής
Βοηθός Σκηνογράφου: Ελίνα Δράκου

dsc_2196

Πρόσβαση: Μετρό: στάση Κεραμεικός/ Minibus πραγματοποιεί δωρεάν κυκλικά δρομολόγια προς το θέατρο πριν από κάθε παράσταση και ομοίως από το θέατρο μετά τη λήξη της.

Προαστιακός σιδηρόδρομος: στάση Ρουφ

Λεωφορειακές γραμμές: στάση Υπουργείο
049 Πειραιάς - Ομόνοια
914 Ομόνοια - Λαχαναγορά - Παλιά Κοκκινιά
815 Γουδί, Βασ. Σοφίας – Πανεπιστημίου – Ταύρος

Βίντεο

77 ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΗ ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΟΒΑΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ ΟΙΚΕΙΟΥ ΜΟΥ ΜΕ ΕΜΠΟΔΙΣΑΝ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΜΟΥ ΕΓΚΑΙΡΩΣ. ΤΑ ΔΥΟ ΠΑΙΔΙΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΑ ΠΑΡ’ΟΛΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ ΤΟΣΟ ΤΡΕΞΙΜΟ.Η ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΟΜΩΣ ΟΧΙ. ΤΙ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΜΑΣ ΔΕΙΞΕΙ ΜΕ ΤΗ ΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΚΑΠΟΥΛΕΤΟΥ;ΓΙΑΤΙ Η ΝΤΑΝΤΑ ΝΤΥΘΗΚΕ ΓΙΑΠΩΝΕΖΑ;ΓΙΑΤΙ ΠΑΡΕΘΕΤΕ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΛΛΩΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΝ;Ο ΣΑΙΚΣΠΗΡ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΟΣ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΣΙΟΣ. ΕΦΥΓΑ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΕΙΚΟΝΑ. ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΦΟΥ ΗΤΑΝ ΩΡΑΙΑΙΔΕΑ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΡΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΠΑΡΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΟΣ ΑΛΛΑ ΙΚΑΝΟΣ ΨΑΛΤΗΣ ΤΗΝ ΝΤΑΝΤΑ. ΕΜΕΙΝΑΝ ΟΜΩΣ ΑΝΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΟΙ...ΚΡΙΜΑ

  2. Ενδιαφέρουσα αν και άνιση κατά τη γνώμη μου παράσταση. Τα δυο παιδιά κράτησαν άξια τους ρόλους τους. Οι σκηνές θύμιζαν πίνακες ζωγραφικής. Φώτα, σκηνικά, κοστούμια, μελετημένα με ακρίβεια. Ο Ψάλτης, ο Πιατάς και η Μουτάφη κατώτεροι των προσδοκιών. Χωρίς να δικαιολογούν την ύπαρξή τους τα άλλα λογοτεχνικά κείμενα μέσα στο παρόν κείμενο. Ευχαριστούμε τη θεατρομάνια για την πρόσκληση.

  3. Έχοντας διαβάσει πολλές φορές το κείμενο του Σαίξπηρ, τολμώ να πω ότι η πρωτοποριακή απόδοση του από το Δημήτρη Λιγνάδη, δε με ενόχλησε, αλλά με ενθουσίασε. Είχα χρόνια να παρακολουθήσω μια τόσο καλή παράσταση. Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους συντελεστές.

  4. Καταρχάς ευχαριστώ πολύ την κ. Ελένη Γιανναδοπούλου για την παραχώρηση της πρόσκλησης. Η παράσταση δυστυχώς σε γενικές γραμμές ήταν μέτρια, έγινε πιο ενδιαφέρον στο δεύτερο μέρος με τα 2 νέα παιδιά να είναι πραγματικά πρωταγωνιστές.

  5. Έχοντας διαβάσει τα σχόλια ομολογώ ότι κάθε άλλο παρά απογοητεύτηκα από την παράσταση. Ήταν μια προσέγγιση διαφορετική μια προσπάθεια μάλλον τολμηρή. Δεν καταλαβαίνω προς τι τόσο αρνητικά σχόλια. Είχε ενδιαφέρον, δεν βαρέθηκα, ήταν αρκετά φρέσκο. Δεν ήταν ούτε κουραστικό ούτε σε άφηνε αδιάφορο. Οι ηθοποιοί καλοί, ο χώρος όμορφος, το προσωπικό πολύ εξυπηρετικό. Ο ήχος όμως κακός δεν ακουγόταν το κείμενο σε αρκετές στιγμές. ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ.....

  6. Πολύ καλή παράσταση, εξαιρετική η ερμηνεία του κου Ψάλτη (αν εξαιρέσουμε τα κωμικά στοιχεία που ήταν παράταιρα), του κου Πιατά και των δύο νεαρών ηθοποιών. Πολύ καλές οι επιλογές της μουσικής. Η σκηνοθεσία ήταν ενδιαφέρουσα, αν και σε μερικά σημεία πολύ εκμοντερνισμένη σε σχέση με το κλασικό έργο. Ευχαριστώ πολύ τη Θεατρομάνια για την πρόσκληση!

    • Μια διαφορετική, τολμηρή ερμηνεία του Σαιξπηρικού έργου! Το σενάριο λίγο χάθηκε στο πρώτο μισάωρο...μετά κύλησε με πολύ ενδιαφέρον! Απίστευτη ερμηνεία των Γ. Τσουμαράκης και Δ. Βασιλοπούλου, παρόλο το νεαρό της ηλικίας τους! Πολλά, πολλά συγχαρητήρια!
      Βασικά σε όλους τους ηθοποιούς αξίζουν συγχαρητήρια...μεγάλο και δύσκολο κείμενο! Λάτρεψα τον κ. Πιατά! Πολύ ωραία μουσική, κουστούμια και 'έξυπνα' σκηνικά.
      Ευχαριστούμε πολύ για την πρόσκληση!

  7. Πολύ καλή ερμηνεία από τους δύο νέους ηθοποιούς!
    Η συμμετοχή του Ψαλτη ήταν εξαιρετική και ξεχώρισα επίσης την πολύ καλή ερμηνεία του Θάνου Τοκάκη.
    Η μουσική επένδυση ήταν η κατάλληλη για το έργο καθώς και η διανομή των ρόλων των ηθοποιών ήταν εύστοχη.
    Ευχαριστούμε για την πρόσκληση..

  8. Η παρασταση ηταν πολύ ενδιαφερουσα, τα δυο νεαρα παιδια ηταν πολύ καλη επιλογή ,ερμηνευσαν τους ρολους τους οσο το δυνατον καλυτερα , μπραβο τους. Ο Ψαλτης ηταν μια πολύ καλη εκπληξη !!! Εδωσε μια πολύ ενδιαφερουρα νοτα στο εργο.Ευχαριστω θεατρομανια για τις προσκλησεις , περασαμε μια πολύ ομορφη και ενδιαφερουσα βραδια !!!!

  9. Παρακολούθησα την παράσταση ύστερα από παραχώρηση του Αχιλλέα Γκάσιωνα. Ήταν μια μοντέρνα εκδοχή του έργου, το σκηνικό ήταν αρκετά ψυχρό και βιομηχανικό . Οι νεαροί ηθοποιοί ήταν πολλοί καλοί. Ευχαριστούμε πολύ Θεατρομάνια!!!!

  10. Kατ' αρχήν ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση, η προσφορά της θεατρομάνιας στους λάτρεις του θεάτρου είναι μοναδική.Ο Λιγνάδης εκτός του ότι αστόχησε σκηνοθετικά τόλμησε να διασκευάσει το αριστούργημα του Σαίξπηρ κατά τρόπο επιεικώς απαράδεκτο.Η μόνη πετυχημένη του έμπνευση η επιλογή των δύο νεαρών πρωταγωνιστών οι οποίοι με άλλη σκηνοθετική καθοδήγηση θα είχαν πολλά να μας πουν.

  11. Ευχαριστώ Για την πρόσκληση θεατρομανια παρακολούθησα Την παράσταση με πολύ αφοσίωση Από την αρχή Μέχρι το τελως τι να πω τα λόγια είναι περιττά είναι απίστευτο τόσο μικρά παιδιά να ερμηνεύουν τέτοιο έργο με τόση άνεση Όλοι τους ήταν τέλειοι.Μπορεί να κάνανε πολλές αλλαγές στο έργο αλλά κ παλυ άξιζε κ το διαφορετικό είναι καλό

  12. Στις 5/11 είδα την παράσταση " Ρωμαίος και Ιουλιέτα" . Η σκηνοθετική ματιά του κ. Λιγνάδη με απομάκρυνε από το κείμενο , ιδίως στο πρώτο μέρος της παράστασης . Αυτή η ιστορία αγάπης κόντεψε να χαθεί από την "μοντέρνα" πινελιά του σκηνοθέτη . Το δεύτερο μέρος ήταν σαν να ανέλαβε άλλος σκηνοθέτης , λιγότεροι πειραματισμοί και σκηνοθετικά ευρύματα , μεγαλύτερο ενδιαφέρον στην απόδοση του κειμένου. Ξεχωρίζω τους δύο νέους πρωταγωνιστές , Γ. Τσουμαράκης και Δ. Βασιλοπούλου , για τη φρεσκάδα τους και την ερμηνεία τους .Τον κ. Ψάλτη και τον κ. Πιατά . Η πρωτότυπη μουσική του κ. Χριστοδουλόπουλου πολύ καλή , όπως και όλες οι μουσικές επιλογές .Τα σκηνικά και τα κουστούμια του κ. Παπαθεοχάρη λειτουργικά . Ο χώρος καταπληκτικός . Ευχαριστώ Θεατρομάνια για τους ορίζοντες που μου ανοίγεις.

  13. Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΛΙΓΝΑΔΗΣ ΘΕΛΗΣΕ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΜΙΑ ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΗ ΜΑΤΙΑ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΠΕΤΥΧΕ ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ. Η ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΗΤΑΝ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΗ, ΟΙ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΘΙΑΣΟΥ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΕΣ ΜΕ ΕΞΕΧΟΥΣΕΣ ΕΚΕΙΝΕΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΝΕΑΡΩΝ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΗΤΑΝ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΙ. ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΚΗΝΙΚΑ- ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΟΥ ΠΛΑΙΣΙΩΣΕ ΤΟΥΣ ΗΘΟΠΟΙΟΥΣ. ΤΩΡΑ ΑΝ ΔΕΝ ΣΦΥΡΙΖΕ ΚΑΙ Η ΙΟΥΛΙΕΤΑ ΘΑ ΠΕΡΝΑΝ ΑΡΙΣΤΑ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΩΡΑΙΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ!!!

  14. Η παράσταση μας άρεσε πολύ.
    Ο δεκαεξάχρονος νεαρός είναι καταπληκτικός ως Ρωμαίος!
    Θα προτιμούσαμε να μην έχει τόσες σύγχρονες βωμολοχίες οι οποίες πιστεύω χαλάνε το υπέροχο κείμενο του Σαίξπηρ.
    Σας ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση Θεατρομάνια.

  15. Παρακολούθησα την παράσταση πριν μια εβδομάδα.
    Υπήρχαν στοιχεία στην παράσταση που μου άρεσαν και δεν μου άρεσαν. Θεωρώ ιδιαίτερα πετυχημένη από τον Λιγνάδη την επιλογή των δύο εφήβων για τους πρωταγωνιστικούς ρόλους. Και τα δύο νεαρά παιδιά αποτύπωσαν τον νεανικό έρωτα όπως πρέπει να είναι σε αυτή την ηλικία, ανιδιοτελής, μοναδικός και αυθόρμητος.
    Ο Στάθης Ψάλτης επίσης, πιστεύω ότι για τον συγκεκριμένο ρόλο ήταν εξαιρετικός. Ήταν τόσο κωμικός όσο και τραγικός εκεί που έπρεπε.
    Ο ηθοποιός που ερμήνευσε τον πατέρα της Ιουλιέτας αισθάνθηκα ότι ήταν εντελώς ατυχής επιλογή για τον συγκεκριμένο ρόλο. Με δυσκολία καταλάβαινα τί έλεγε. Η Ελισάβετ Μουτάφη, αν και την θεωρώ εξαιρετική σε άλλες παραστάσεις που την έχω δει, εδώ δεν μου άρεσε καθόλου. Μάλλον εκνευριστική θα την χαρακτήρισα. Ωστόσο, πιστεύω ότι υπηρέτησε ακριβώς τον χαρακτήρα που ο Λιγνάδης της ανέθεσε.
    Η μουσική επένδυση της παράστασης ήταν πολύ όμορφη και άρμοζε στο συγκεκριμένο έργο, ωστόσο το σκηνικό το βρήκα αρκετά ψυχρό και "βιομηχανικό'. Ακόμα και το θέατρο το ίδιο δεν μου προκάλεσε αυτή την ''ζεστασία'' που θέλω να μου βγάζει ένα θέατρο. Μπορώ να πω ότι μου θύμιζε περισσότερο καλλιτεχνική πίστα, παρά θέατρο.

    Πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί οι σκηνοθέτες έχουν τόση μεγάλη ανάγκη να εκμοντερνίσουν τα κλασσικά έργα και να προβούν σε ανατρεπτικές παραγωγές. Δεν μου άρεσε καθόλου που η οικογένεια Καπουλέτου παρουσιάστηκε σαν γκάνγκστερ με όπλα όπως αντίστοιχα δεν μου άρεσε και ο τρόπος του θανάτου του Ρωμαίου και της Ιουλιέτας. Προσωπικά σαν θεατής έχω μεγαλύτερη ανάγκη από μια πιο αυθεντική απόδοση τέτοιων κλασσικών έργων, παρά σε εκμοντερνισμένες εκδοχές αυτών. Στην συγκεκριμένη παράσταση θεωρώ ότι χαθηκε εξαιτίας της σκηνοθεσίας η καρδιά αυτού του έργου, η ουσία του.
    Τέλος, θα ήθελα να παραθέσω κάτι που μου δημιούργησε τρομερή δυσαρέσκεια και στην συγκεκριμένη παράσταση αλλά και όσα χρόνια παρακολουθώ θέατρο. Μετά το πρώτο μισό παρατήρησα ότι αρκετοί θεατές αποχώρησαν από την παράσταση. Κι εγώ η ίδια πραγματικά δεν ενθουσιάστηκα από το πρώτο μέρος, αλλά τουλάχιστον το δεύτερο μπορώ να πω ότι ήταν αρκετά καλύτερο και χωρίς άσκοπες φλυαρίες. Μόλις λοιπόν, τελίωσε η παράσταση και οι ηθοποιοί ανέβηκαν στην σκηνή για το χειροκρότημα, πολλοί θεατές σηκώθηκαν και έφυγαν.
    Αυτό είναι κάτι το οποίο το παρατηρώ πολύ συχνά στα ελληνικά θέατρα και ομολογουμένως μου προκαλεί φοβερό εκνευρισμό. Ούτε εγώ ενθουσιάστηκα με αυτή την παράσταση, ωστόσο επέλεξα να την δω. Αυτός ο θίασος , είτε σου άρεσε είτε όχι έκανε μια τουλάχιστον αξιοπρέπη δουλειά, και το βρίσκω το λιγότερο αγενές για τον όποιο ηθοποιό να σηκώνεσαι και να φέυγεις μπροστά του. Το χειροκρότημα δεν ήταν όντως ένθερμο αλλά τουλάχιστον υπήρξε. Δεν είναι υποχρεωμένος κανένας να χειροκροτήσει κάτι που δεν του άρεσε αλλά το θεωρώ μεγάλη προσβολή για τον ηθοποιό να φεύγεις πριν καν κλείσει η αυλαία. Κάτι τέτοιες στιγμές λυπάμαι πολύ για το θεατρικό κοινό που έχουμε στην Ελλάδα και ταυτόχρονα αναρωτιέμαι γιατί ο συγκεκριμένος άνθρωπος πήγε στο θέατρο.
    Ευχαριστώ πολύ την θεατρομάνια για τις προσκλήσεις!

  16. Παρακολούθησα την παράσταση χτες το βράδυ. Ανάμεικτες εντυπώσεις σε ένα κλασικό έργο.
    Πετυχημένη η επιλογή των νεαρών πρωταγωνιστών, αν και η Ιουλιέτα σφύριζε μάγκικα με τα δάκτυλα σε όλο το έργο. Ίσως ο Ψάλτης να μην είναι για το ρόλο της παραμάνας αν και ήταν καλός στα δραματικά σημεία του έργου.
    Η σκηνοθεσία και τα μουσικά σημεία πολύ μέτρια, καθώς στο σύνολο δεν έδενε και δεν ενέτασσε στο ρομαντικό της παράστασης..Στα αξιοσημείωτα, στο τέλος της παράστασης από ένα θέατρο που ήταν σχεδόν γεμάτο, δεν ακούστηκε το αντίστοιχο χειροκρότημα....
    Ευχαριστούμε πάρα πολύ Θεατρομάνια για την πρόσκληση.

  17. Ανάμεικτα συναισθήματα και εντυπώσεις..Απο τα θετικά ήταν η επιλογή των 2 νεαρών παιδιών που καθήλωναν με τις ερμηνείες τους τους θεατές,καθλως επίσης κι η επιλογή σκηνικών..Στα αρνητικά η επιλογή του Στάθη Ψάλτη στον ρόλο της παραμάνας και ότι στο πρώτο μισάωρο ήταν χαοτικό το σενάριο..Κάποια κομμάτια από την διασκευή ήταν εκπληκτικά ώστοσο κάποια ήταν πιο καινοτόμα κι από την σκηνοθεσία του Γιάννη Μαυρέα όταν ανέβασε τον Ρωμαίο και Ιουλιέτα στο Κωνσταντίνου και Ελένης! 😛 Αξιοσημείωτη η προσφορά προσκλήσεων αξίας 70ευρώ(2 άτομα) από το θεατρομάνια,ευχαριστούμε!

  18. Παρακολούθησα την παράσταση χτες το απόγευμα.
    Ανάμεικτες εντυπώσεις σε ένα κλασικό έργο.
    Απολύτως πετυχημένη η επιλογή των νεαρών πρωταγωνιστών γεμάτη άδολο συναίσθημα και
    πάθος. Ιντριγκαδόρικη η διανομή του ρόλου της παραμάνας στον κ.Ψάλτη , ο οποίος βέβαια
    κατά την άποψη μου ήταν καλύτερος στα δραματικά σημεία του έργου. Η σκηνοθεσία μου άρεσε , αποσπασματικά ωστόσο.Στο σύνολο κάτι δεν έδενε...
    Σε γενικές γραμμές πέρασα καλά!!! Ευχαριστώ πολύ τη Θεατρομάνια για την πρόσκληση.

  19. Παρακολούθησα την παράσταση της Παρασκευής 28 Οκτ.
    Ήταν σκέτη ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ!!!
    ΤΡΑΓΙΚΟ! Πολύ κακή σκηνοθεσία. Ο Λιγνάδης για μια ακόμη φορά υπερέβαλε . Εντάξει διασκευή αλλά όχι και να χρησιμοποιεί ότι μας ξέμεινε από την Αντιγόνη π.χ. έρως ανικατε μάχαν.... και το μονόγραμμα του Ελύτη και να θεωρεί ότι εντυπωσιάζει το κοινό. Ήταν άσχετα όλα αυτά μεταξύ τους. Καμία μα καμία συγκίνηση δεν μετέδωσαν οι ηθοποιοί. Η Μουτάφη στρίγκλιζε μόνο παριστάνοντας την και καλά μεθυσμένη μάνα... ? Απορώ? Δεν ξέρω αν ήταν η κακή επιλογή των ηθοποιών ή η κακή σκηνοθεσία... ίσως και τα δύο. Οι υπόλοιποι ηθοποιοί μου φάνηκαν εντελώς αζύμωτοι. ... Ο Πιατάς και ο Ψάλτης κάτι προσπαθούσαν, αλλά ήταν τόσο κακό το υπόλοιπο....που μας αποσυντόνισε

  20. Η παρασταση δυστυχως ηταν μια απογοητευση, μπερδεμενα σκηνοθετικα μηνυματα δεν δίνουν ξεκάθαρη αντίληψη στο θεατη, για το έργο. Ο ψάλτης απαράδεκτος στο ρόλο της παραμάνας, επίσης το κερασάκι στη όλη κακή απόδοση του έργο ηταν οι βωμολοχίες και η προσθήκη άλλων κείμενων λογοτεχνικών και μη, μεσα στη παράσταση, πχ αντιγόνη του σοφοκλή και το μονόγραμμα του ρίτσου. Το μόνο καλό που αναγνώρισα ήταν οτι δόθηκε η ευκαίρια να παίξουν νέα παιδια άγνωστα, τους πρωταγωνιστικούς ρόλους και το υποστήριξαν εξίσου πολυ καλα.

  21. πολύ ευχάριστη και πρωτότυπη διασκευή του κλασικού έργου , διαφωνώ με αρκετούς πιο πάνω, πιστεύω ότι όλοι οι καλλιτέχνες θέλουν να πάνε ένα βήμα παραπέρα και να προσελκείσουν πιο ευρύ κοινό νέους και μεγαλύτερους, νομίζω ότι το πέτυχαν , όμως και ο θεατής χρειάζεται να έχει ανοικτό μυαλό , εντέλει συγχαρητήρια εμένα μου άρεσε πάρα πολύ

  22. ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΟΤΑΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΤΟ ΕΡΓΟ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΦΥΓΩ. ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΗΤΑΝΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ .... ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ . Ο ΡΩΜΑΙΟΣ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ ΣΥΝΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ Η ΙΟΥΛΕΤΑ. Η Κα ΜΟΥΤΑΦΗ ΑΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΧΩ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΘΕΑΤΡΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΑΡΚΕΤΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΕ ΚΑΘΟΛΟΥ..ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΟΥ ΠΡΑΞΗ Ο ΡΩΜΑΙΟΣ ΗΤΑΝΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ ΑΛΛΑ ΑΥΤΗ Η ΑΥΤΟΚΤΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟ ΟΠΛΟ = ΛΑΘΟΣ ...

  23. Συμπαθητική παράσταση. Μια περίεργη ματιά σκηνοθετικά, τα δυο παιδιά στους πρωταγωνιστικούς ρόλους, φέραν την νοσταλγική μυρωδιά των συναισθημάτων που ατόφια σου προσφέρει αυτό το έργο. Έξυπνη η σκέψη να είναι κοντά στην ηλικία των ηρώων. Σε κάποια σημεία ήταν ομολογουμένως κουραστική παράσταση.

  24. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ, ΜΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΑΛΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ, ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΗΜΕΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΑ.. ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΙΣΑΩΡΟ ΕΦΥΓΑΝ ΦΩΝΑΖΩΝΤΑΣ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ.. ΤΟ ΜΟΝΟ ΘΕΤΙΚΟ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΗΤΑΝ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΝ 2 ΝΕΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΡΩΜΑΙΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΙΟΥΛΙΕΤΑΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΨΑΛΤΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΙΑΤΑ

  25. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ, ΜΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΑΛΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ, ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΗΜΕΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΑ.. ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΙΣΑΩΡΟ ΕΦΥΓΑΝ ΦΩΝΑΖΩΝΤΑΣ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ.. ΤΟ ΜΟΝΟ ΘΕΤΙΚΟ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΗΤΑΝ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΝ 2 ΝΕΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΡΩΜΑΙΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΙΟΥΛΙΕΤΑΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΨΑΛΤΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΙΑΤΑ...

  26. Σας ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση. Η παράσταση ήταν μια μοντέρνα εκδοχή του έργου, με καλύτερους τα νέα παιδιά που ενσάρκωναν τον Ρωμαίο και την Ιουλιέτα . Δεν μπορώ να υποστηρίξω πως με καθήλωσε και με συγκλόνισε αλλά δεν με χάλασε κιόλας.

  27. Καλησπέρα σας! Η παράσταση δεν με ενθουσίασε καθώς είχαν επιλέξει μια αρκετά μοντέρνα έκφραση του κλασικού αριστουργήματος. Ο Ψάλτης ήταν πράγματι σαν να τον βλέπεις στο Δελφινάριο, τα παιδιά ήταν αρκετά καλά για την ηλικία τους, με μόνη εξαίρεση το ότι πολλές φορές τσιριζαν! Δεν μου άρεσε το τέλος που δόθηκε στους πρωταγωνιστές, ούτε τα σφυρίγματα της Ιουλιέτας.

  28. Καλησπέρα σας!
    Είδα την παράσταση το Σάββατο στις 22/10, και το λάθος μου είναι ότι δεν είχα ενημερωθεί για την ανατρεπτική οπτική γωνία που επιχειρεί ο σκηνοθέτης! Γνώριζα ότι τους πρωταγωνιστικούς ρόλους έχουν αναλάβει 2 πολύ νεαροί ηθοποιοί. Στην αρχή ήμουν διστακτική λόγω του νεαρού της ηλικίας τους. Όπως αποδείχθηκε όμως, τα δύο παιδιά ήταν ίσως κι το μόνο λαμπερό σημείο της παράστασης!! Ο Ψάλτης ήταν πράγματι σαν να τον βλέπεις στο Δελφινάριο, όπως ανέφερε παραπάνω κάποιος, πράγμα απογοητευτικό γιατί τον έχουμε δει και σε άλλες παραστάσεις και ξέρουμε πως όταν θέλει μπορεί να είναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ! Ο Πιατάς μου άρεσε, τα παιδιά ήταν πολύ καλά, με μόνη εξαίρεση το ότι πολλές φορές ΦΩΝΑΖΑΝ! ήταν πολύ κουραστικό.. δεν μπορούσες να ακούσεις και να καταλάβεις τι έλεγαν... Ακούγονταν σχόλια ότι πρέπει να έρθω να το ξαναδώ, δεν κατάλαβα τίποτα! 🙁 Η Μουτάφη ήταν... κουραστική και προσωπικά με απογοήτευσε. Ο ρόλος της φταίει? Η οπτική γωνία? Τραγική! Φώναζε σε μεγάλο μέρος της παράστασης, η ενδυματολογική της επιλογή θα μπορούσε να είναι και καλύτερη, και αυτό που έμεινε τελικά από εκείνη από την όλη παράσταση ήταν το ότι το έπαιζε στο μεγαλύτερο μέρος μεθυσμένη, και τη στιγμή που η Ιουλιέτα απηύθυνε ερωτικό μονόλογο στον καλό της, να ακούγεται η Μουτάφη να αναρωτιέται που είναι τα παπούτσια της!!!!!
    Κάτι άθλιες εικόνες από τους υπόλοιπους των ηθοποιών με μία μπουκάλα ποτό και τσιγάρο πάνω στην σκηνή, μια τσάντα ταχυδρόμου στον ώμο και βλέμμα μαστουρωμένου, εικόνες που σου έφερναν -επιεικώς- τον Bob Marley στον μυαλό, δεν θέλω καν να τις σκέφτομαι! Συν την ύβρη και την έκφραση (η οποία επαναλήφθηκε μάλιστα) στον ρόλο ενός από τους ηθοποιούς!! Προσωπικά με ενόχλησε σε μία ιστορία αγάπης που έχει εκφραστεί με πολύ συναίσθημα, μουσική, αγάπη ανά τα χρόνια, μέσα από τόσες διασκευές, να βλέπω βιαιότητα και ύβρεις. Κάθε φορά που πήγαινε να βγει λίγο συναίσθημα, πάγωνα από κάτι.
    Σοκαριστική κι η σκηνή με την κακοποίηση της Ιουλιέτας και την εξύβριση από τον πατέρα της!!
    Τέλος....γιατι κούρασα πολλούς μάλλον, δεν μου άρεσε ούτε το τέλος που δόθηκε στους 2 πρωταγωνιστές! Όπλο ο Ρωμαίος?? Αυτοκτονία με όπλο?
    Εύγε στα παιδιά τους πρωταγωνιστές, πολύ καλοί!!
    Ευχαριστώ πολύ για την ευκαιρία να δω την παράσταση σε ένα θέατρο που μου αρέσει πολύ! 🙂

  29. ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΣ ΗΤΑΝ Η ΜΟΥΣΙΚΗ.ΚΑΛΕΣ ΟΙ ΔΙΑΣΚΕΥΕΣ ΚΛΑΣΙΚΩΝ ΡΓΩΝ ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΝΟΥΜΕ.ΚΑΜΟΙΑ ΣΥΓΚΥΝΗΣΙΣ.ΠΟΛΥ ΤΡΕΞΙΜΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ.Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΨΑΛΤΗ ΘΥΜΙΖΕ ΔΕΛΦΙΝΑΡΙΟ.Ο ΠΙΑΤΑΣ ΔΕΝ ΑΚΟΥΤΑΝΕ ΕΝΩ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΦΩΝΑΖΑΝ.ΤΙΠΟΤΑ ΤΟ ΣΠΟΥΔΑΙΟ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΗΝ ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΘΕΑΤΡΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ.

  30. Παρακολούθησα την διασκευή του ταλαντούχου κ. Λιγνάδη, «Ρωμαίος και Ιουλιέτα». Μια ακριβοπληρωμένη παραγωγή με μια άκρος ανατρεπτική σκηνοθετική ματιά. Ο Ρωμαίος Γιάννης Τσουμαράκης θεωρώ ότι θα μας απασχολήσει πολλές φορές στο μέλλον. Μαγικός,Ταλαντούχος, ισάξιος με πολλούς επαγγελματίες του θεάτρου που ήδη έχουν χαράξει πορεία. Στάθης Ψάλτης σε ένα ρόλο κομμένο και ραμμένο στο ταπεραμέντο του και φυσικά Δημήτρης Πιατάς ο Τεράστιος!!!! Σε αρκετά σημεία τα σκηνικά μου φάνηκαν υπερβολικά και φλύαρα. Όμως εντυπωσιάστηκα από την αψεγάδιαστη δουλειά του ενδυματολόγου. Το τραγικό τέλος των δύο νέων δεν μου άρεσε όπως αποδόθηκε. Ευχαριστώ θερμά για την πρόσκληση και θα ήθελα να υποβάλω ιδιαίτερες ευχαριστίες για τις υπέροχες θέσεις που πάντα διατίθενται για τα μέλη του θεατρομάνια.

  31. Μια εκρηκτική παράσταση όπου παντρεύει Σοφοκλή,Εμπειρίκο και Χατζιδάκι σε μια πρωτότυπη προσέγγιση σύγχρονη και καταιγιστική.Καταπληκτικοί οι ηθοποιοί στους ρόλους τους και η μουσική.Πολύ εξυπηρετικές οι κοπέλες στα εισιτήρια.Ευχαριστούμε το Θεατρομανία για τη δυνατότητα που μας έδωσε!

  32. Πολύ μέτρια παράσταση, όχι από πλευράς απόδοσης των ηθοποιών- τα δύο παιδιά ειναι Εξαιρετικά-, αλλά από πλευράς σκηνοθεσίας. Πχ.στην αρχή που βγαίνει η πρώτη ομάδα, ουρλιάζουν ώστε να ακούγονατι πάνω από τη μουσική, με αποτελεσμα , να μην καταλαβαίνεις τι γίνεται και τι λένε. Και αυτό συμβαίνει και παρακάτω. Δίνεται πολύ έμφαση στη μουσική επένδυση που είναι ΠΟΛΥ καλη, παραμελόωντας στοιχεια άλλα όπως η κορύφωση κτλ. Ενώστο τέλος η αυτοκτονία των παιδιών γίνεται εντός δευτερολέπτων.

  33. Μια καλή παράσταση συνολικά! πολύ καλοί οι νεαροί πρωταγωνιστές (εντυπωσιακά αν λάβει κανεις υπόψη του την ηλικία τους) ωραία σκηνικά και καλή η σκηνοθεσία. σε κάποια (λίγα) σημεία στο πρώτο μέρος το έργο παρέπεμπε σε επιθεώρηση, όμως στο σύνολό του μου άρεσε!

  34. Παρακολούθησα χθες την παράσταση 'Ρωμαίος και Ιουλιέτα' στο χώρο Πάνθεον της οδού Πειραιώς. Πρόκειται για ένα επιβλητικό κτήριο με μεγάλους εσωτερικούς χώρους γεγονός που σου επιτρέπει να συνδυάσεις την επίσκεψη με έναν καφέ ή μια σύντομη περιήγηση στο σημείο με τα εικαστικά εκθέματα. Σε ότι αφορά την παράσταση, τα εξπρεσιονιστικά σκηνικά του Δ. Λιγνάδη υπηρετούν ικανοποιητικά την πλοκή και την ανάπτυξη των χαρακτήρων του έργου. Επιπλέον,το κείμενο εμπλουτίζεται με διάφορα αποσπάσματα από την ελληνική γραμματεία χωρίς ωστόσο να προδίδει το βασικό σεξπιρικό του πνεύμα. Η μοντέρνα απόδοση τέτοιων έργων πάντα θα προκαλεί ενστάσεις και αμφιλεγόμενα σχόλια, ωστόσο θεωρώ πως αποτελεί μονόδρομο καθώς ανανεώνει το ενδιαφέρον γι'αυτά και αναδεικνύει την διαχρονικότητά τους μέσα από τους κώδικες της κάθε εποχής. Οι ερμηνείες ήταν εξαιρετικές και η επιλογή των ηθοποιών αρκετά εύστοχη. Τέλος, κάποιοι αυτοσχεδιασμοί του Στάθη Ψάλτη δεν ενόχλησαν και μόνο με συμπάθεια τους εισέπραξα. Ευχαριστώ τη θεατρομάνια για την διπλή πρόσκληση.

  35. Μια διασκευή προτότυπη, που μπορεί να προκαλέσει αμφίπλευρα συναισθήματα.Σε κάποιες στιγμές αρκετά παράτολμη, λόγω του πλήρους εκσυχρονισμού της, με αποτέλεσμα να προκαλεί δυσαρέσκεια σε κάποιον ο οποίος έχει στο μυαλό του το κλασσικό αριστούργημα του Ουίλλιαμ Σαίξπηρ.Εν αντιθέσει με άλλες σκηνές που σε έκαναν να γευτείς την μαγεία της πρωτοπορίας και να άρεις τον παροπιδισμό και την όποια επιφύλαξή σου.Όπως και να 'χει μιλάμε για γνωστούς και μεγάλους ηθοποιούς πράγμα που κανείς δεν θα μπορούσε να παραβλέψει.Ένα ξεχωριστό συγχαρητήρια αξίζει στους 2 πρωταγωνιστές που παρά το νεαρό της ηλικίας τους ενσάρκωσαν με μεγάλη επιτυχία το Ρομέο και την Ιουλιέτα και φάνηκαν να έχουν μπει για τα καλά στο ρόλο.Έφηβοι ταλαντούχοι,με μεγάλες προοπτικές ανάδυσης στο μέλλον.

  36. Ειμαι πραγματικά στεναχωρημένη που δεν μπορώ να γράψω τίποτα θετικό γι αυτή την παράσταση!Ειναι πολύ κρίμα μια τόσο μεγάλη παραγωγή με τόσο γνωστούς και καλούς ηθοποιούς και τέτοιο σκηνοθέτη, σε ένα τέτοιο θέατρο, να σε κάνει να θέλεις να φύγεις από το πρώτο τέταρτο!Πίστευα ότι θα έβλεπα κάτι πρωτότυπο και διαφορετικό, με τον Πιατά και τον Στάθη Ψάλτη σε ρόλους.Ομως αυτό που είδα ήταν μία παράσταση χύμα, με τα δυο νεαρά παιδιά να τρέχουν όλη την ώρα πάνω κάτω είτε στη σκηνή είτε στην πλατεία, όλοι να φωνάζουν με στόμφο τα λόγια τους και γενικά να ουρλιάζουν, ο Πιατάς να ακούγεται με δυσκολία, τα σκηνικά τίποτα το ιδιαίτερο και μία σκηνοθεσία πολύ κακή. Πραγματικά κρίμα...

    • 1. Πώς γίνεται "...όλοι να φωνάζουν με στόμφο τα λόγια τους και γενικά να ουρλιάζουν" αλλά αμέσως μετά "...ο Πιατάς να ακούγεται με δυσκολία" ;;;
      2. Μήπως όντως φύγατε στο πρώτο τέταρτο? α.Στη σκηνή της συνάντησής τους στη γιορτή, β.στην άκρως ερωτική σκηνή του κορυδαλλού στην κρεβατοκάμαρα ή μήπως γ. στην τόσο συγκινητική σκηνή του τάφου "... τα δυο νεαρά παιδιά τρέχουν όλη την ώρα πάνω κάτω είτε στη σκηνή είτε στην πλατεία".
      3. Όταν λέτε "Πίστευα ότι θα έβλεπα κάτι πρωτότυπο και διαφορετικό, με τον Πιατά και τον Στάθη Ψάλτη σε ρόλους.." τι εννοείτε? Ότι δεν είναι πρωτότυπο ο Ψάλτης να κάνει την παραμάνα της Ιουλιέτας? Ο Πιατάς δεν είχε τον κομβικό ρόλο του παππά που παντού μπερδεύεται (με τη γνωστή κατάληξη)? Ή όταν λέτε "με τον Πιατά και τον Στάθη Ψάλτη σε ρόλους.." θα θέλατε να πρωταγωνιστούσαν ως Ρωμαίος και Ιουλιέτα?
      Αγαπητή Αλεξάνδρα μπορεί να μη σας άρεσε η παράσταση. ΚΑΙ είναι δικαίωμά σας να μην σας αρέσει ΚΑΙ είναι ιερό δικαίωμά σας να λέτε τη γνώμη σας. Αλλά είναι κρίμα να διασπείρετε ανακριβείς πληροφορίες αδικώντας κυρίως τα δύο παιδιά που η προσπάθειά τους είναι κατά γενική ομολογία καταπληκτική.
      Με σεβασμό και μόνον (άλλωστε αυτό ήταν και το κίνητρο και η βαθύτερη ουσία της απάντησής μου). Ευχαριστώ