Νέο θεατρικό έργο | «Football» του Θανάση Τριαρίδη

Ξεκινάει μία νέα στήλη στη σελίδα www.theatromania.gr όπου ένας συγγραφέας θα μπορεί να δημοσιεύει πληροφορίες για το θεατρικό του έργο, άπαιχτο ή όχι, με σκοπό να το δει κάποιος σκηνοθέτης ή παραγωγός που θα τον ενδιέφερε να το ανεβάσει στη σκηνή.

Ο ΘΑΝΑΣΗΣ ΤΡΙΑΡΙΔΗΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΣΤΟ FACEBOOK ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ "FOOTBALL", ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΤΟ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΎΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ.

Σε περίπτωση που κάποιος ενδιαφέρεται για περισσότερες πληροφορίες μπορεί να στείλει email στην σελίδα του συγγραφέα Θανάση Τριαρίδη (http://www.triaridis.gr).

 

Football

Το παιχνίδι της ανθρωπότητας

Επειδή με την προ ημερών δημοσίευση του έργου μου HIV (https://drive.google.com/…/1dz8j26ITRVEjHUzhfpihXmVpYF…/view) έχει ξεκινήσει μια συζήτηση περί των ορίων του θεάτρου, ιδού και το "έργο" μου FOOTBALL, το οποίο θεωρώ κρίσιμο σταθμό στη διαδρομή της δικής τουλάχιστον σκέψης προς την κατάργηση του νοερού τέταρτου τοίχου που χωρίζει κοινό και θεατές.

Και σε όσους μού λένε πως δεν "πρέπει" ("δεν έχουμε δικαίωμα") να αγγίζουμε το κοινό στην διάρκεια της θεατρικής πράξης, έχω να απαντήσω πως διαφωνώ απόλυτα. Μπορεί να είναι επώδυνο, αλλά νομίζω πως είναι το μόνο μέλλον της θεατρικής τέχνης στην εποχή των κατασκευασμένων και μνημονικοποιημένων εικόνων. [Μνημονικοποιημένες εικόνες: οι εικόνες που αποθηκεύονται στην ηλεκτρονική μνήμη των υπολογιστών και μπορούν να αναπαραχθούν επ' άπειρον).

Αυτή είναι η άποψή μου - χωρίς να σημαίνει πως είναι υποχρεωτικά η σωστή.

Όποιος θέλει μπορεί να διαβάσει ή να “κατεβάσει” το FOOTBALL και από εδώ: https://drive.google.com/…/1JWbswkmYYJDpg55WlY28o3D3D…/view…

~~~

[Το FOOTBALL (2017, ολόκληρο το έργο και εδώ: http://www.triaridis.gr/football/) μαζί με το LEOPOLD (2017, ολόκληρο το έργο εδώ: http://www.triaridis.gr/leopold/) και το HIV (2018, https://drive.google.com/…/1dz8j26ITRVEjHUzhfpihXmVpYF…/view) συγκροτούν μια άτυπη (ή και όχι τόσο άτυπη) πολιτική τριλογία. Η βασική θέση αυτής της τριλογίας είναι πως οι παντοτινοί ένοχοι είναι οι θεατές – και πως ήρθε η ώρα να πληρώσουν (να πληρώσουμε – επιτέλους) κάποιο τίμημα.

Μπορεί να πει κανείς πως η έρευνά μου για την σχέση των θεατών με την παράσταση ξεκινάει από το προηγούμενη άτυπη τριλογία μου, την τριλογία των LEBENSRAUM. Ωστόσο τα τρία μετααγενέστερα “έργα” (LEOPOLD * FOOTBALL * HIV) είναι πολύ πιο ακραία. Ίσως επειδή γράφτηκαν μετά τα ταξίδια μου στην Αφρική – και κατά κάποιο τρόπο μιλούν για αυτό (για την πεινασμένη Αφρική και για τα ταξίδια των χορτάτων).]

1 ΣΧΟΛΙΟ