Αρχική Νέα Επίσημη πρεμιέρα για την παράσταση "Ο Τζόνι πήρε το όπλο του" με...

Επίσημη πρεμιέρα για την παράσταση "Ο Τζόνι πήρε το όπλο του" με τον Τάσο Ιορδανίδη στο Altera Pars

Επίσημη πρώτη τα μεσάνυχτα του περασμένου Σαββάτου προς Κυριακή για την παράσταση "Ο Τζόνι πήρε το όπλο του" με τον Τάσο Ιορδανίδη σε σκηνοθεσία Θάλειας Ματίκα και θεατρική απόδοση και διασκευή  της Σοφίας Αδαμίδου, στην θεατρική σκηνή του Altera Pars, στον Κεραμεικό.

Λίγο νωρίτερα  την βραδινή παράσταση είχε παρακολουθήσει η Αλέκα Παπαρήγα σε μια σπάνια θεατρική της έξοδο.
 
Καλλιτέχνες του θεατρικού χώρου παρακολούθησαν τον Τάσο Ιορδανίδη σ΄έναν σπαρακτικό αντιπολεμικό μονόλογο , το αριστούργημα του Ντάλτον Τράμπο που είχε καθηλώσει το κοινό στον κινηματογράφο πριν από πέντε περίπου δεκαετίες.
Tην παράσταση παρακολούθησε μεταξύ άλλων ο  Σπύρος Χαλβατζής, ενώ από τον χώρο της Τέχνης:  
Σπύρος Παπαδόπουλος,Κατερίνα Λέχου,Βασίλης Μπισμπίκης,Μαρίνα Ασλάνογλου,Θοδωρής Κατσαφάδος,Βίκυ Παπαδοπούλου, Αργύρης Πανταζάρας, Λήδα Ματσάγγου, Σοφία Βογιατζάκη, Νικολέτα Κοτσαηλίδου, Γιωργής Τσαμπουράκης, Ιωσήφ Ιωσηφίδης, Σοφία Πανάγου, Δημήτρης Δρόσος, Ρουμπίνη Μοσχοχωρίτη, Δήμητρα Παπαδήμα, Χριστόδουλος Στυλιανού, Δημήτρης Μαύρος, Ελεωνόρα Αντωνιάδου, Θεοδώρα Σιάρκου, Γιάννα Σταυράκη, Δημήτρης Καπετανάκος, Στέλιος Γεράνης,  Μανόλης Καζαμίας, Νατάσσα Παπαμιχαήλ.
 
Από τους δημοσιογράφους:  Δημήτρης Δανίκας,  Νίκος Μπογιόπουλος,  Τόνια Καράογλου, Χρύσα Φωτοπούλου, Κώστας Ζήσης, Γιώτα Δημητριάδη, Κωνσταντίνος Πλατής, Τάσος Θεοδωρόπουλος, Λήδα Πιμπλή, Μαρία Κωνσταντοπούλου.
 
Η παράσταση αμέσως μετά το Πάσχα θα συνεχιστεί για ολόκληρο τον Μάϊο, από Τετάρτη έως και Κυριακή στο θέατρο Altera Pars, ενώ από τον Ιούνιο και έως το τέλος του Ιούλη θα περιοδεύσει σε πολλές πόλεις της Ελλάδας, αλλά και δήμους της Αττικής στα πλαίσια των καλοκαιρινών φεστιβάλ.
Περισσότερες πληροφορίες για την παράσταση:  Εδώ
Προηγούμενο άρθροΚριτική για την παράσταση "Χορεύοντας στο σκοτάδι"
Επόμενο άρθροΝέο θεατρικό έργο «Άνδρες Ολικής Αλέσεως» του Μηνά Βιντιάδη, σε σκηνοθεσία του Σωτήρη Χατζάκη