Άμλετ

Αρχείο Παίχτηκε από 10/11/2016 έως 22/01/2017
στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά
Συγγραφέας: Ουίλιαμ Σαίξπηρ
Μετάφραση: Διονύσης Καψάλης
Σκηνοθέτης: Γιάννης Κακλέας
Ερμηνεύουν: Κωνσταντίνος Ασπιώτης, Ευγενία Δημητροπούλου, Θανάσης Δήμου, Ιερόνυμος Καλετσάνος, Στέργιος Κοντακιώτης Στέλιος Ξανθουδάκης, Χρήστος Σαπουντζής, Ιβάν Σβιτάιλο, Έλενα Τοπαλίδου, Γιάννης Τσεμπερλίδης, Τζεφ Μαράουι

Περιγραφή

Ο Άμλετ –το αριστούργημα της παγκόσμιας δραματουργίας– είναι ένα κείμενο που καταγράφει όλη την ηθική περιπέτεια ενός ανθρώπου λαμπερής ευφυΐας και αστραφτερής ευφράδειας, ενός ανθρώπου που έχει το εύρος να θέτει καίρια ερωτήματα της ανθρώπινης ύπαρξης και στον Σαίξπηρ τα δύσκολα ερωτήματα υπονομεύουν ή ακυρώνουν παντελώς τις εύκολες απαντήσεις. Καταφέρνουν όμως να διεισδύσουν βαθύτερα στο νόημα μιας θεμελιώδους απορίας και να κάνουν τον κόσμο των ηθικών επιλογών μας πιο αινιγματικό , πιο επικίνδυνο και οριακά πιο θαυμαστό. Αυτή η ικανότητα και η τόλμη να θέτει θεμελιακά ερωτήματα κάνει τον Σαίξπηρ τον «φιλόσοφο των ανθρωπίνων δυνατοτήτων».

Περισσότερα

Από 1 Ιανουαρίου έως 22 Ιανουαρίου Γενική είσοδος 10 ευρώ

Ο Άμλετ είναι ένα έργο, που καταφέρνει να διεισδύσει στην καρδιά του «μελαγχολικού πρίγκιπα», να καταγράψει το φάσμα των συναισθημάτων του, να κερδίσει τη δύσκολη μάχη της έκφρασης και να πεθάνει τον δυσκολότερο θάνατο. «Τα άλλα είναι σιωπή». Και το δικαίωμά μας σε αυτή τη σιωπή, τη σιωπή μιας βαθύτερης κατανόησης του εαυτού μας και του άλλου, την κατέκτησε για λογαριασμό μας ο Άμλετ.

Σκηνοθεσία: Γιάννης Κακλέας
Μετάφραση: Διονύσης Καψάλης
Σκηνικά: Μανόλης Παντελιδάκης
Κοστούμια: Ηλένια Δουλαδίρη
Μουσική: Σταύρος Γασπαράτος
Χορογραφίες /Κίνηση: Αγγελική Τρομπούκη
Φωτισμοί: Αλέκος Γιάνναρος
Βίντεο: Νίκος Δημητριάδης
Βοηθός Σκηνοθέτη: Νουρμάλα Ήστυ

Το Σάββατο 7 Ιανουαρίου 2017 η βραδινή παράσταση των 21:00 δεν Θα πραγματοποιηθεί λόγω προγραμματισμένης προβολής, σε απευθείας μετάδοση από την MET OPERA στις 19:55 στην Κεντρική Σκηνή.

Φωτογραφίες από τις πρόβες.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Φωτογραφίες

Βίντεο

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

19 ΣΧΟΛΙΑ

  1. 0

    Μια μοντέρνα απόδοση του κλασικού έργου του Σαίξπηρ από τον Γιάννη Κακλέα. Πολύ ενδιαφέρουσα σκηνοθετική προσέγγιση με πλούσια σκηνικά, ιδιαίτερα κουστούμια κι ατμοσφαιρική μουσική. Ωστόσο τα θετικά τελειώνουν κάπου εδώ, καθώς η ατυχής επιλογή των ηθοποιών καταστρέφει το όλο εγχείρημα. Ο Ασπιώτης αποδεικνύεται κατώτερος των περιστάσεων, με αρκετές υπερβολές στην ερμηνεία του και λάθος χειρισμούς της φωνής του. Σε αντίθεση με τον ρόλο του στο "Rocky Horror Show", στον οποίο ήταν εξαιρετικός, εδώ είναι ένας μέτριος Άμλετ. Ίσως δεν έχει αποκτήσει ακόμα την εμπειρία και την ωριμότητα για έναν τόσο απαιτητικό ρόλο. Γενικά οι περισσότεροι ηθοποιοί ήταν αδύναμοι στις ερμηνείες τους, με μόνη εξαίρεση την Δημητροπούλου στο ρόλο της ευαίσθητης Οφηλίας. Υπέροχο το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά μετά την ανακαίνιση. Ευχαριστώ πολύ τη Θεατρομάνια για τη δυνατότητα να παρακολουθήσω την παράσταση.

  2. -1

    Άρτια παράσταση, δυνατές ερμηνείες χωρίς υπερβολές. Άψογα κοστούμια και σκηνικά, λυτά αλλά με μια ατμόσφαιρα και μια φρεσκάδα που έδεναν απόλυτα . Ένα έργο χωρίς υπερβολικούς σκηνοθετικούς νεοτερισμούς που έχουμε συνηθίσει τα τελευταία χρόνια και που κακοποιούν τα κλασικά έργα. Έκπληξη η ερμηνεία του Ιβάν Σβιτάιλο.

  3. 0

    Ο καταξιωμένος σκηνοθέτης Κακλεας καταθέτει τη δική του ρηξικέλευθη ανάγνωση στο ποιητικό αριστούργημα του Σαίξπηρ.Ασταματητος ρυθμος, αδυσωπητη ενταση, στο ρολο του Αμλετ ο Ασπιωτης ειναι εξαιρετικος , Η μουσικη υποβλητικη και ατμοσφαιρικη οσο πρεπει ενω τα σκηνικα ειναι λιτα εντουτοις δραματουργικα φορτισμενα, οπως το πιανο που ανεβοκατεβαινει στη σκηνη.Ένας Άμλετ που ενώ παραμένει σπουδαίος, είναι ταυτόχρονα σύγχρονος, μοντέρνος και εύστοχος. Γεμάτος σκηνοθετικά ευρήματα και συμβολισμούς.Ήταν μια ολοκληρωμένη αλλα διαφορετικη πρόταση για ενα κλασσικο και χιλιοπαιγμενο εργο σε ολο τον κοσμο. Εκτος του Ασπιωτη μου αρεσε επισης ο Ιβάν Σβιτάιλο. Γενικά, η παραστάση μου φάνηκε καλοδουλεμένη, έξυπνη, και μοντέρνα. Ευχαριστώ πολύ !!!

  4. 0

    ο Άμλετ του Ουίλλιαμ Σαίξπηρ, σε σκηνοθεσία του Γιάννη Κακλέα, στo Δημοτικο Θεάτρο Πειραιά. Οι ερμηνείες, του Κωνσταντίνου Ασπιώτη στον ομώνυμο ρόλο και των υπόλοιπων συντελεστών της παράστασης ηταν υπέροχες Μία άρτια σκηνοθετικά παράσταση , εξαιρετική , λιτή και άκρως κατανοητή μεταφορά του μεγάλου αυτού έργου απο τον Κακλεα με την ιδιαιτερη ροκ διαθεση που δινει στα εργα του, και που ή τη λατρευεις οπως εγω ή σε σοκαρει σε ενα κλασσικο εργο.Καθηλωτικη παρασταση, ατμοσφαιρικη. Αξίζει να τη δείτε!!Ευχαριστω θερμα τη Θεατρομανια για την ξεχωριστη βραδια, στο υπεροχο ανακαινισμενο θετρο Πειραια

  5. 0

    Παρακολούθησα μία παράσταση καλοστημένη στο εντυπωσιακά όμορφο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά! Από την σκοπιά της υποκριτικής, ξεχώρισα την κα Δημητροπούλου και κατόπιν τον Άμλετ.. Η μετάφραση του κειμένου μου άρεσε καθώς μεταφέρεσαι σε μια άλλη εποχή, μακριά από τη σημερινή...Σε γενικές γραμμές ενδιαφέρουσα παράσταση που προσφέρει μια ενδιαφέρουσα βραδιά! Ευχαριστώ Θεατρομάνια για την πρόσκληση!!

  6. 0

    ξεκινωντας τον σχολιασμο του εργου απο την σκηνοθετικη του πλευρα,ηταν πολυ καλη,συμπεριλαμβανομενου τις νεωτεριστικες πινελιες που εναρμονιζονταν,στο συνολο τους,με το υφος και την εποχη του εργου.Οι ερμηνειες των ηθοποιων ικανοποιητικες.μια παρασταση που θα προτεινα.ευχαριστουμε για την προσκληση

  7. 0

    εκτός από κάποιες λεπτομέρειες ήσσονος σημασίας, η παράσταση μας άρεσε.
    Το κείμενο ήταν πολύ καλό, οι ερμηνείες κατά το πλείστον εξαιρετικές.
    Οι κάποιοι νεωτερισμοί στην σκηνογραφία, μπορεί να ενοχλήσουν κάποιους, αλλά δε νομιζω οτι αλλοιώνουν τη συνολική εικόνα.
    Ευχαριστώ για την πρόσκληση.

  8. 0

    Ευχαριστώ πολύ την θεατρομάνια για την πρόσκληση. Παρακολούθησα την παράσταση στις 23/11, ο κ.Καλκλέας θέλει να δώσει μια μοντέρνα νότα με λάθος τρόπο, τα μετανεωτερικά όπλα στην έναρξη της παράστασης γιατί? ο Οράτιος γιατί είχε τέτοια ένδυση? Οι σωματοφύλακες έμοιαζαν με μπράβοι! Παρ'όλα αυτά η σκηνοθεσία και η σκηνογραφία εντυπωσιακές! Οι ερμηνείες εξίσου καθηλωτικές με κάποιες εξαιρέσεις. Τέλος, αυτό που με ενόχλησε λίγο ήταν ο τρόπος που παρουσιάζεται ο Άμλετ, ο κ.Ασπιώτης θύμιζε τον προηγούμενο ρόλο που είχε παίξει ως Άλεξ στο ''Κουρδιστό πορτοκάλι'' παρά τον συναισθηματικό και ιδιαίτερο Άμλετ. 'Ωστόσο, αξίζει να την παρακολουθήσετε, είναι μια παράσταση πολύ δουλεμένη, το κείμενο αν και δύσκολο, γίνεται αρκετά κατανοητό με την ευχέρεια των ηθοποιών. Θα συγκινηθείτε, θα αναρωτηθείτε, και θα φύγετε από την αίθουσα με μια αίσθηση πληρότητας και ικανοποιήσης για την παράσταση που είδατε.

  9. 0

    Παρακολουθήσαμε την Τετάρτη 23-11-2016 την παράσταση ΑΜΛΕΤ στο υπέροχο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, η ανακαίνιση του οποίου ανέδειξε στο μέγιστο βαθμό την αίγλη και την αρχοντιά αυτού του ιστορικού χώρου. Σε ότι ειδικότερα αφορά την παράσταση, τα σχόλιά μου είναι μόνο θερμά και θετικά, καθώς πραγματικά εντυπωσιάστηκα από την απόδοση του έργου από το σύνολο του θιάσου και γενικότερα όλων των συντελεστών. Μοιραία εστιάζω την κριτική μου στον πρωταγωνιστή στο ρόλο του Άμλετ, ο οποίος ήταν καθηλωτικός και ρεαλιστικός. Μεγάλη σημασία στην επιτυχία της παράστασης, θεωρώ ότι αποτελεί η καλή απόδοση του κειμένου. Ο θεατρικός λόγος «έφθανε» στο θεατή χωρίς φαμφάρες και στόμφο, και έτσι η ιστορία εξελισσόταν ομαλά. Το μόνο δύσκολο σημείο της παράστασης η μεγάλη της διάρκεια. Σχεδόν τρεις ώρες με δεκάλεπτο διάλλειμα είναι κάπως κουραστικό, αλλά διαφορετικά δεν θα μπορούσε να γίνει, καθώς η πλοκή του έργου είναι μακροσκελής. Ευχαριστούμε πολύ τη ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ γι’ αυτήν την υπέροχη βραδιά.

  10. 0

    Με την ευγενική σας χορηγία παρακολουθήσαμε την παράσταση. Με μοντέρνα διάθεση στην σκηνογρφία, αλλά εκφορά λόγου που θύμιζαν αρχαία τραγωδία, ο κ. Κακλέας μας καθηλωσε επι 2 σχεδόν ώρες. Μου άρεσε η κ.Δημητροπούλου, ο κ.Ασπιώτης και ο κ.Καλετσάνος. Δεν μου άρεσε η κ.Τοπαλίδου.