401

Εγώ, η Μάρθα Φρόυντ

Αρχείο Παίχτηκε από 10/10/2016 έως 08/11/2016
στο Τέσσερις Εποχές - Γιάννης Μόρτζος

2ος χρόνος παραστάσεων
Διάρκεια: 95'
Συγγραφέας: Βασισμένο στο ομώνυμο μυθιστόρημα της Φωτεινής Τσαλίκογλου
Διασκευή: Γιούλη Ζήκου
Σκηνοθέτης: Γιούλη Ζήκου
Ερμηνεύουν: Γιούλη Ζήκου: Μάρθα Φρόυντ, Νίκος Παπαδόπουλος: Σίγκμουντ Φρόυντ, Μανώλης Γεραπετρίτης: Γιόζεφ Μπρόυερ- Γιατρός-Άνδρας, Μάκης Μπογέας: Σεργκέι - Οιδίποδας, Στέθυ Σκύλαρη: Άννα Φρόυντ- Λου Σαλομέ-Γυναίκες

Περιγραφή

Η θεατρική ομάδα του Θεάτρου Τέσσερις Εποχές - Γιάννης Μόρτζος συνεχίζει για τέταρτη χρονιά κάθε Δευτέρα 7.30 μ.μ. και Τρίτη 9.30, από την Δευτέρα 10 Οκτωβρίου την παράσταση «ΕΓΩ, Η ΜΑΡΘΑ ΦΡΟΥΝΤ» της Γιούλης Ζήκου, βασισμένη στο ομώνυμο μυθιστόρημα της Φωτεινής Τσαλίκογλου.

Περισσότερα

Μια παράσταση για τον έρωτα, την ψυχανάλυση, τη γυναικεία σεξουαλικότητα, την τρέλα, το θάνατο, που γνώρισε μεγάλη καλλιτεχνική κι εμπορική επιτυχία

«Ονομάζομαι Μάρθα. Τον Απρίλιο του 1882 γνώρισα έναν νεαρό γιατρό. Τον ερωτεύτηκα. Ήμουν 21 χρόνων…»

Η Μάρθα, η γυναίκα του Φρόυντ, επιστρέφει, σπάει τη σιωπή και αφηγείται την ιστορία της ζωής της. Είναι μια φανταστική κατάδυση στον ψυχικό κόσμο μιας γυναίκας για την οποία ελάχιστα πράγματα γνωρίζουμε.

Πώς είναι η ζωή κοντά σε έναν άνθρωπο,  που με το έργο του ανέτρεψε όλα τα δεδομένα της ψυχικής μας ύπαρξης; Η Μάρθα Φρόυντ δεν είναι μόνο αφοσιωμένη σύζυγος και μητέρα έξι παιδιών, ζει και μια άλλη ζωή, που συνορεύει με το όνειρο και τα σκοτεινά βάθη της επιθυμίας. «Ο έρωτας ή θα είναι ακραίος ή δε θα υπάρξει ποτέ», δηλώνει. Σκέψεις απαγορευμένες, ανατρεπτικές επιθυμίες, ξεδιάντροπες πράξεις, όλα επιτρέπονται.

Είναι η ιστορία μιας παράφορα ερωτευμένης γυναίκας...

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:
Θεατρική Διασκευή – Σκηνοθεσία: Γιούλη Ζήκου
Σκηνικά - Κοστούμια: Λαμπρινή Καρδαρά
Φωτισμοί - video: Τάκης Ποδαρόπουλος
ΦΩΝΕΣ: Φαίη Κοκκινοπούλου: ΛουΣαλομέ - Ηθοποιός, Ηλιάνα Παναγιωτούνη: Αμαλία Φρόυντ – Μίνα Μπέρνεϋς, Πέτρος Αποστολόπουλος: Πατέρας Μάρθας Φρόυντ – Γυναίκα άρρωστη, Γιάννης Μόρτζος: Αυτοκράτορας

Τη σεζόν 2015-16 συμμετείχαν οι ηθοποιοί: Πέτρος Αποστολόπουλος, Ελένη Κερολάρη

110 ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ!!!
    ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΜΑΣ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΘΗΚΑΜΕ ΟΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΕΙΠΑΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΝΑΓΡΑΦΟΤΑΝ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΣΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΜΑΣ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΚΑΙ ΕΠΕΜΕΝΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ.
    ΠΕΡΑΝ ΤΟΥΤΟΥ,ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ!!!

  2. Καλή παράσταση που αξίζει κάποιος να παρακολουθήσει.Ο κ. Νίκος Παπαδόπουλος στον ρόλο του Σίγκμουντ Φρόυντ ήταν εξαιρετικός.Η ερμηνεία της κας. Γιούλη Ζήκου ως Μάρθα Φρόυντ πράγματι καλή,μολονότι σε ορισμένα σημεία λίγο υπερβολική.Ο χώρος του θεάτρου πολύ φιλόξενος και όμορφος.

  3. Πολύ δυνατό έργο με πολλά σημεία πρόσφορα για σκέψη και προβληματισμό!
    Εξαιρετική ερμηνεία των ηθοποιών που μας παρέσυραν να διεισδύσουμε στα μύχια μιας τραγικής γυναικείας ψυχής!
    Ευχαριστώ πολύ την Θεατρομάνια για την πρόσκληση.

  4. Μία υπέροχη παράσταση με καταπληκτικές ερμηνείες. Γενικώς ένα ποιοτικό και συγκλονιστικό εργο. Σε καθηλώνει και σου κερδίζει το ενδιαφέρον καθώς και τον θαυμασμό. Σε ευχαριστώ πολύ θεατρομανια που μου χαρισες μία όμορφη και ποιοτική βραδιά.

  5. Παρακολουθησαμε την παράσταση χθες..Έχοντας διαβάσει κριτικές για την παράσταση, πήγαμε με μια πολύ καλή διάθεση. Όμως η πραγματικότητα μας απογοήτευσε. .Κουραστικός φωτισμός κ παύσεις ανάμεσα στις σκηνές με μια μουσική επιμέλεια επιεικώς απαράδεκτη.Η ερμηνεία της κ.Ζηκου άχρωμη, άοσμη, ανέκφραστη. .Από τα ελάχιστα θετικά στοιχεία η ερμηνεία του κ.Αποστολοπουλου. Ευχαριστούμε πολύ την Θεατρομανια για τις προσκλήσεις. .

  6. Είδα την παράσταση χθες,Κυριακή 17/04.Νομίζω πως είναι από τις πιο μέτριες παραστάσεις που έχω παρακολουθήσει.Το κείμενο πραγματικά χωρίς ειρμό,μέτριοι διάλογοι,μπερδεύει πολύ όνειρα και πραγματικότητα...Το χειρότερο όμως ήταν οι τόσο στομφώδεις ερμηνείες.Ειδικά της κ.Ζήκου.Στα συν,το πολύ φιλόξενο θέατρο.Κρίμα...
    Ευχαριστώ θερμά την Θεατρομάνια για την πρόσκληση.

  7. Την παράσταση την βρήκα μέτρια εώς κακή, με την κ. Ζήκου αρκετά υπερβολική και να έχει πάρει πάνω της όλο το έργο και ο πολύ καλός κ. Αποστολόπουλος να έχει ελάχιστα λόγια. Επίσης, καθυστέρησε να ξεκινήσει, δυσαρεστώντας το κοινό. Η σκηνοθεσία ήταν αρκετά ευρηματική, ειδικά στην παρουσίαση των ονείρων και ο χώρος ζεστός και προσεγμένος. Ευχαριστώ πολύ για την διπλή πρόσκληση!!

  8. Παρακολουθήσαμε την παράσταση το Σάββατο 9/4. Αρχικά μπαίνοντας στο θέατρο αντικρίσαμε μια πολύ ζεστή ατμόσφαιρα. Ιδιαίτερα ευγενικά άτομα μας έκαναν να νιώσουμε πολύ ευχάριστα. Όσο αφορά την παράσταση δεν μπορούμε να πούμε πως ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες μας. Έντονοι διάλογοι και έντονο παίξιμο από τους ηθοποιούς σου έδιναν μια καλή εικόνα της ιστορίας της ψυχανάλυσης από τη ζωή του Φρόυντ και της γυναίκας του. Φεύγοντας είχαμε μια περίεργη αίσθηση σαν να μην είχε πλοκή το έργο με αποτέλεσμα να νιώθουμε ότι δεν μας κάλυψε. Βεβαίως αυτή είναι η δική μας προσωπική άποψη. Ευχαριστούμε πολύ τη θεατρομάνια και το θέατρο Τέσσερις Εποχές για τη διπλή πρόσκληση.

  9. Ευχαριστώ το Θεατρομάνια για την πρόσκληση ...πήγα σήμερα στην παράσταση ...ωραίος χώρος ζεστός φιλικός ..η κυρία Ζήκου απλά ανατριχιαστική σε μια συγκλονιστική ερμηνεία ....εξωτερικεύσει συναισθημάτων εξωτερικών και εσωτερικών ..εκφράσεις προσώπου και όνειρα όνειρα όνειρα αληθινά αυτά της ψυχής ....

  10. Εχω κερδίσει μία διπλή πρόσκληση για σήμερα στις10/4/16 7&30μ.μ.μήπως υπάρχει κάποιος να τήν ανταλάξει μαζί μου με καποιο αλλο θέατρο?εκανα κατα λάθος αίτηση.το θέατρο το είδα στις 3/4/16 μου άρεσε πάρα πολύ΄Διαφορετικα ας την παρει καποις να μην παει χαμένη ονομάζομαι κατερίνα Σκλάβου.

  11. Ευχαριστώ πολύ την θεατρομανια για την πρόσκληση. Ξεκινήσαμε Παρασκευή βράδυ για να πάμε θέατρο και βρεθήκαμε σε ένα χώρο σαν φιλικό μας σπίτι που μας υποδεχτηκαν με ζεστασιά και εγκαρδιοτητα. Ο χώρος μας ταξιδέψε και μας ανεσυρε αναμνήσεις από το χθες. Όταν ήρθε η στιγμή να παρακολουθησουμε την παράσταση η ερμηνεία ντυμένη με μια βαθιά εσωτερικοτητα, η μουσική,ο φωτισμός ακόμα και η χροιά της φωνής του κάθε ηθοποιού απλά μας καθήλωσε. Το τέλος της παράστασης μας βρήκε γεμάτους σκέψη,προβληματισμο και σίγουρα εσωτερικά εφόδια. Όσο για την ερμηνεία της Γιουλη Ζηκου απλά υποκλεινομαστε.

  12. Μία αρκετά προσεγμένη παράσταση σκηνοθετικά, με ηθοποιούς που ενσάρκωναν στο έπακρο τους ρόλους τους. Αξιοσημείωτη για μένα , ήταν η ψυχαναλυτική διάσταση της παράστασης , η οποία έδινε πολλές ερμηνείες και απαντήσεις σε ερωτήματα που έχουν να κάνουν με την ανθρώπινη ψυχή και κυρίως με το πώς τα παιδικά βιώματα,σύμφωνα με τον Φρόυντ, επηρεάζουν τα συναισθήματα και τις μετέπειτα σχέσεις μας με τους ανθρώπους. Ευχαριστώ πολύ Θεατρομάνια για τις προσκλήσεις !

  13. Ευχαριστώ τη Θεατρομάνια γιατί μου έδωσε την ευκαιρία να παρακολουθήσω μια υπέροχη παράσταση που την συνιστώ ανεπιφύλακτα, γιατί έχει πολύ ενδιαφέρον θέμα που αφορά την ψυχολογία όλων μας , εξαίρετους ηθοποιούς αλλά και γιατί όλα αυτά γίνονται σε ένα θέατρο που από τη πρώτη στιγμή που μπαίνεις μέσα αισθάνεσαι τη φιλοξενία αλλά και την αγάπη των δημιουργών του για τον άνθρωπο - θεατή.

  14. Παρακολουθήσαμε την παράσταση στην 20η Μάρτη.
    Το θέατρο είναι ένα ανακαινισμένο πανέμορφο νεοκλασσικό, όντως κόσμημα για την πλατεία Αμερικής, σχετικά μικρό, αλλά απίστευτα όμορφο και ζεστό και πεντακάθαρο. Οι κοπέλες στο ταμείο ευγενέστατες και πολύ εξυπηρετικές. Το φουαγιέ - καφετέρια πολύ όμορφο, προσφερόταν δωρεάν καφές ή τσάι. Η σκηνή σχετικά απλή, αλλά κάνει τον θεατή να έρχεται πιο κοντά στο έργο.
    Στα του έργου τώρα... Πολύ δυνατό σενάριο και αρκετά καλοδουλεμένο... Η ζωή μα το κυριότερο οι σκέψεις της Μάρθας Φρόυντ, ακόμα και οι σκοτεινότερες, μιας και στην ψυχολογία και την ψυχιατρική είναι αυτές με το πιο μεγάλο ενδιαφέρον. Η ζωή, σαν όνειρο μιας γυναίκας με τις δικές της ελπίδες, ανομολόγητα μυστικά και πόθους, δυστυχίες και δοσμένους ρόλους από την τότε κοινωνία και ακόμα και τον πρωτοποριακό στη σκέψη σύζυγό της. Ο φθόνος μας κυρίως ο έρωτας και το πάθος που τον προκαλούν. Και ίσως να μην ομολογήσει και ποτέ, ακόμα κι αν ο σύζυγός της, διακρινόταν στην προσπάθειά του να διαβάζει και τις πιο ενδόμυχες, σκοτεινές σκέψεις. Μια γυναίκα που ήθελε να είναι ειλικρινής με το σκοτεινό κομμάτι τους εαυτού της. Γιατί ο έρωτας καταλύει την ευπρέπεια.
    Η κα Γιούλη Ζήκου, καλή στο ρόλο της ειδικά προς το τέλος όπου έρχεται και η κορύφωση του έρωτά της, των ανομολόγητων παθών της, πάρα πολύ καλή αλλά σε αρκετά σημεία του έργου - όπως αναφέρθηκε, είναι υπερβολικά στομφώδης χωρίς αυτό να απειτείται από ένα ήδη πολύ δυνατό σενάριο.
    Πολύ καλή η ερμηνεία του κου Πέτρου Αποστολόπουλου στο ρόλο του Ζ. Φρόυντ...
    Την έκπληξη κάνει ο κος Αγησίλαος Κούνας, εμηνεύοντας εκπληκτικά τον ρόλο του Σεργκέι.
    Ωραία η ύπαρξη βίντεο και αφήγησης στην παράσταση αν και αρκετά σημεία του, θα ήταν ενδιαφέροντα αν παίζονταν από τους ηθοποιούς. Την μουσική δεν την βρήκαμε δυνατή, εν αντιθέσει με όσα έχουν γράψει άλλοι θεατρόφιλοι που παρακολούθησαν την παράσταση.

    Έν συντομία μία καλή παράσταση σε ένα πολύ όμορφο και ζεστό, θέατρο.
    Ευχαριστούμε Θεατρομάνια!

  15. Ο χώρος του θεάτρου είναι καταπληκτικός και σε κάνει να νιώθεις ιδιαίτερα οικεία. Η παράσταση ήταν ικανοποιητική χωρίς όμως να μπορέσει να σε συγκινήσει, καθώς οι ερμηνείες ήταν πιο έντονες από ότι θα ήθελα, πράγμα που τις έκανε να φαντάζουν ψεύτικες.

  16. Ξέχασα να γράψω και για την καφετερία στον προθάλαμο του θεάτρου, όπου προσφέρεται καφές ή τσάϊ, ως μια ευγενής προσφορά κέρασμα του θεάτρου (παρεμπιπτόντως και όχι παρεπιμπτόντως όπως ανέγραψα εκ παραδρομής στο προηγούμενο σχόλιό μου εξ αιτίας του δαίμονα του πληκτρολογίου).

  17. Παρακολούθησα την παράσταση στις 19/3/2016 με την προσφορά του ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ, το οποίο παρεπιμπτόντως ευχαριστώ θερμά. Τολμώ να πω ότι πρόκειται για τις πλέον ενδιαφέρουσες παραστάσεις που παίζονται σήμερα. Είναι μια φανταστική εξερεύνηση στα άδυτα του ψυχικού κόσμου μιας γυναίκας, που παρουσιάζεται εξαιρετικά και απογειώνεται περίτεχνα με τις εξαιρετικές ερμηνείες της κ. Ζήκου (Μάρθα) και του κ. Αποστολόπουλου (Φρόϋντ). Υψηλής αισθητικής σκηνικά και επιβλητική μουσική. Οι εναλλαγές των σκηνών προσομοιάζουν με πίνακες ζωγραφικής. Βέβαια πρέπει να τονίσω ότι πρόκειται για ένα βαρύ έργο που απευθύνεται σε κάπως πιο εξειδικευμένο κοινό και εκπαιδευμένο σε τέτοιου είδους θεατρικά έργα. Το θεατράκι πανέμορφο σε ένα νεοκλασσικό κτίριο, κόσμημα για την πλατεία Αμερικής και οι κοπέλες της υποδοχής ευγενέστατες. Καλή δύναμη και καλή συνέχεια στην κ. Ζήκου και στον κ. Μόρτζο.

  18. Πόσο ανοίγει το μυαλό, πόσο διευρύνεται η ματιά όταν έρχεσαι σε επαφή με τέτοια τέχνη!
    Και πόση σύνδεση με τον εαυτό κινητοποιεί!
    Συγχαρητήρια στην κυρία Ζήκου, που είναι εκπληκτική στην ερμηνεία και πανέμορφη στο πρόσωπο, στον κύριο Αποστολόπουλο και φυσικά σε όλους τους συντελεστές.
    Α! Και πόσο νοσταλγικό το κτίριο, πόσο όμορφη η καφετέρια και πόσο αναπαυτικά τα καθίσματα!

  19. Εξαιρετική παράσταση με πολύ δυνατές ερμηνείες, μια παράσταση που αγγίζει ευαίσθητες χορδές όλων μας. Η κα Γιούλη Ζήκου εξαιρετική με εξαιρετικά καλή παιδεία η οποία και φαίνεται επί σκηνής. Η καφετέρια του θεάτρου υπέροχη θα μπορούσα να πιώ και το καφεδάκι μου άνετα εκτός της θεατρικής παράστασης. Φιλόξενοι άνθρωποι όλοι οι παράγοντες του θεάτρου. Ευχαριστώ πολύ για το υπέροχο τσάι κέρασμα. Ειλικρινά αξίζει να δείτε την παράσταση και να προβληματιστείτε. Ο χώρος του θεάτρου είναι πολύ φιλόξενος κι όμορφος.

  20. Δεν είχα ξαναβρεθεί στο συγκεκριμένο θέατρο και δεν μπορώ να μην αναφέρω πόσο ιδιαίτερο το βρήκα!!!!Η αγάπη και η φροντίδα του χώρου σε πηγαίνουν σε άλλη εποχή!!Η παράσταση για μένα ήταν εξαιρετική με μόνη ενόχληση την υπερβολική ένταση της μουσικής.Προσωπικά πιστεύω πώς δεν το χρειαζόταν..Έφυγα γεμάτη με σκέψεις…Ο καθένας φεύγοντας θα κάνει τις δικές του…Αξίζει να γίνετε θεατές αυτής της παράσταστασης και επισκέπτες του θεάτρου!!
    Κάθε κριτική σε μια παράσταση είναι η αλήθεια του καθένα..
    Σας ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση Θεατρομάνια..!! <3

  21. Μία παράσταση που αξίζει να την δεις. Τόσο από σκηνοθεσία όσο και από πλευράς ηθοποιών. Πολλά συγχαρητήρια σε όλους τους συντελεστές της παράστασης. Όσο για το θέατρο, από τα πιο προσεγμένα της Αθήνας. Μπράβο!!!!!!!!!!

  22. Μια πάρα πολυ καλή παράσταση, μια πολύ ευχάριςτη έκπληξη! Ενθουσιάστηκα με τον κ. Αποστολόπουλο στον ρόλο του Φρόυντ! Του αξίζουν συγχαρητήρια ! Βρήκα λίγο υπερβολική την Κα Ζήκου σε αρκετά σημεία. Η μουσική ταίριαζε πολύ με την ατμόσφαιρα της παράστασης& η σκηνοθεσία ήταν πολύ προσεγμένη! Αξίζει να τη δει κάποιος!

  23. Μέτρια παράσταση κατά την γνώμη μου, καθώς από την δική μου οπτική γωνία οι ηθοποιοί δεν φανέρωναν το συναίσθημα που θα έπρεπε σε κάθε σκηνή, εκτός από τον ρόλο του "Σεργκέι". Πολύ ωραία σκηνοθεσία αν και τα ηχογραφημένα λόγια και οι συνεχείς διακοπές κούραζαν..

  24. Η ζωή μιας γυναίκας που ζούσε πάντα στη σκιά ενός μεγάλου άνδρα...η οποία ποτέ δεν του ανοίχτηκε, ποτέ δεν του άνοιξε τι πραγματικά αισθάνεται και πως πραγματικά νοιώθει, ποιοι είναι οι φόβοι της και ποιοι οι προβληματισμοί της. Ζηλεύει? Αγαπάει?
    Μια πολύ καλή παράσταση που ειλικρινά αξίζει να δει κάποιος....

  25. Ευχαριστούμε θεατρομάνια για την διπλή πρόσκληση.
    Μία πολύ ωραία παράσταση σε ένα πολύ καλό έργο, καλή απόδοση του βιβλίου, εξαιρετικές ερμηνείες, ωραίος χώρος! Συγχαρητήρια σε όλους τους ηθοποιούς!!!
    Ευχαριστούμε πολύ για την πρόσκληση θεατρομάνια για άλλη μία φορά.

  26. Εξαιρετική ερμηνεία της Γιούλης Ζήκου, δυνατή, θεατρική, συγκινητική. Το σενάριο και οι διάλογοι πολύ ενδιαφέροντα, όπως επίσης και τα σκηνοθετικά ευρήματα με τις αφηγήσεις και την παντομίμα σε συνδυασμό με την προβολή εικόνων στο φόντο. Η υποβλητική μουσική (αν και η ένταση της ήταν ίσως υπερβολικά δυνατή) ενέτεινε το δράμα της πρωταγωνίστριας και σε έκανε ένα με αυτό.
    Ευχαριστούμε πολύ για την διπλή πρόσκληση!!

  27. Ευχαριστώ τη Θεατρομάνια για τη δυνατότητα να παρακολουθήσω χθες (20/02) την παράσταση.
    Αν και η κα Ζήκου ήταν άρτια ερμηνευτικά,όπως και οι υπόλοιποι ηθοποιοί,εγώ προσωπικά κουράστηκα και δεν με ενθουσίασε όσο περίμενα..Όχι τόσο η διάρκεια όσο κάποιες μακροσκελείς αφηγήσεις που ακούγονταν δυνατά απο τα μεγάφωνα και συνδυάζονταν με ταυτόχρονη παντομίμα,οι εναλλαγές σκηνών που συνδυάζονταν με σκοτάδι. Ενδεχομένως να ήταν λίγο πιο "βαρύ" το νόημα της παράστασης για τα δικά μου δεδομένα..Ωστόσο τη συνιστώ γιατί θέτει προβληματισμούς μέσω των συμβολισμών που περιέχει..

  28. Εξαιρετικές ερμηνείες,μια παράσταση γεμάτη νόημα για την ανθρώπινη ύπαρξη.Κουραστικό το σκοτάδι στις αλλαγές αν και μπορεί να ερμηνευτεί με μια κατάσταση λίγο πριν το όνειρο .Ζεστός χώρος και υποδοχή.Ευχαριστώ για την πρόσκληση.

  29. Ευχαριστούμε για την πρόσκληση Θεατρομάνια, δυστυχώς λόγω ασθένειας δεν κατόρθωσα να δω την παράσταση! Στις δύο δημοσιεύσεις παραχώρησης της πρόσκλησής μου δεν υπήρξε ανταπόκριση ελπίζω να σταθώ τυχερός και σε επόμενο διαγωνισμό!

  30. Παραχωρώ μια διπλή πρόσκληση για την παράσταση "Εγώ η Μάρθα Φρόυντ" στο θέατρο Τέσσερις Εποχές, για σήμερα ημέρα Πέμπτη και ώρα 21:30 (με υποχρέωση αγοράς ενός προγράμματος για κάθε διπλή πρόσκληση) στον πρώτο που θα σχολιάσει!

  31. Πολύ καλές ερμηνείες από όλους τους ηθοποιούς. Ωστόσο, με κούρασε η μεγάλη διάρκεια της παράστασης, σε συνδυασμό με την υψηλή ένταση της μουσικής και τις κουραστικές και στομφώδεις αφηγήσεις που ακούγονταν από τα ηχεία. Η σκηνοθεσία δεν μου άρεσε, γιατί εκτιμώ ότι κάλλιστα οι αφηγήσεις θα μπορούσαν να ερμηνευθούν στη σκηνή. Πολύ καλή η προσπάθεια όμως όλου του θιάσου. Ευχαριστώ θεατρομάνια!

  32. αν και δεν έχω διαβάσει το βιβλίο, η κυρία Ζήκου με έπεισε πολύ ως κυρία Φρόυντ, καταπληκτική ερμηνεία και απόδοση ρόλου. Το μόνο που ενδεχομένως ήθελε λιγότερο ένταση ήταν η μουσική της παράστασης. Ευχαριστώ για την πρόσκληση.

  33. Η παράσταση δεν απογείωσε το αρκετά καλό κείμενο.
    Στομφώδεις ερμηνείες από τους δύο πρωταγωνιστές.
    Οι ατέρμονες αφηγήσεις μπορούσαν κάλλιστα να παιχτούν από τους ηθοποιούς.
    Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση!!

  34. Ενδιαφέρουσα παράσταση με δυνατές ερμηνείες και καλή σκηνοθεσία.Ο πατέρας της ψυχανάλυσης δεν εντρύφησε στον ψυχικό κόσμο της γυναίκας του...ίσως γιατί εκείνος δεν είχε το χρόνο να ασχοληθεί,ίσως γιατί εκείνη δεν εξέφρασε την ανάγκη ...Μια παράσταση που σε βάζει να σκεφτείς τις προτεραιότητες σου μέσα απ την παρατήρηση της δυναμικής ενός ζευγαριού.Πολύ ωραίος ο χώρος του θεάτρου.Ευχαριστούμε Θεατρομάνια!

  35. Εξαιρετική παράσταση!!Και η κα Ζήκου και ο κος Αποστολόπουλος ήταν καταπληκτικοί!!Μια παράσταση που πρέπει όλοι να την παρακολουθήσουν!Σας ευχαρστώ για την υπέροχη παράσταση που είχα τη τιμή να απολαύσω!!

  36. ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥΕΠΙΠΕΔΑ ΝΟΗΜΑΤΑ..!! ΔΕΙΧΝΕΊ ΟΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΡΗΤΌ " ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΜΕΓΑΛΟ ΑΝΤΡΑ ΥΠΆΡΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΜΙΑ ΜΟΝΑΔΙΚΉ ΓΥΝΑΙΚΑ" ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΜΕΝΕΙ ΣΤΗ ΑΦΑΝΕΙΑ ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ ΕΊΤΕ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΗΣ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗΣΕ ΚΑΙ ΕΡΩΤΕΥΤΗΚΕ. ΕΊΝΑΙ ΜΙΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΣΕ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ ΚΑΙ ΣΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ ΑΠΟ ΣΚΕΨΕΙΣ ΝΤΟΜΙΝΟ ΣΧΕΤΙΚΆ ΜΕ ΤΟ ΠΩΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΘΕΛΩ ΣΟΥ, ΚΑΙ ΠΩΣ ΤΑ ΙΕΡΑΡΧΕΊΣ. ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΝΑ ΤΗΝ ΔΕΙ ΚΑΠΟΊΟΣ ΣΙΓΟΥΡΑ.

  37. Ε Ξ Α Ι Ρ Ε Τ Ι Κ Η . . . ! ! ! ! 'Ηταν μια καταπληκτική παράσταση, οι ερμηνείες ήταν καθηλωτικές, η σκηνοθεσία του έργου ήταν επίσης πολύ ενδιαφέρουσα. Νομίζω πως είναι ένα έργο που θα πρέπει να δουν όλοι οι θεατρόφιλοι της Αθήνας!

  38. Συγκλονιστική παράσταση!!! Ωραίο κείμενο, ωραία σκηνοθεσία, πολύ καλές ερμηνείες. Ο κ. Π. Αποστολόπουλος εξαιρετικός ως Σίγκμουντ Φρόυντ! Μια παράσταση που αξίζει να παρακολουθήσεις! Δυνατός λόγος - έντονα συναισθήματα! Ευχαριστούμε για τις προσκλήσεις Θεατρομάνια.

  39. Ζεστός χώρος,πολύ καλή παράσταση!Ένα πραγματικό ταξίδι στα άδυτα της ψυχής όπως αναφέρει και στο πρόγραμμα της παράστασης ή θεατρολογος κα. Κ. Ξυπνητου.
    Ένα μεγάλο μπράβο στους συντελεστές και στους ηθοποιούς της παράστασης και ένα ευχαριστώ στη Θεατρομανια για Τις προσκλήσεις!!!

  40. Παρακολουθήσαμε την παράσταση στις 23/2/16
    Μία πολύ ωραία παράσταση σε ένα πολύ καλό έργο με ωραίες ερμηνίες και όπως πάντα ξεχωριστή του κύριου Πέτρου Αποστολόπουλου.
    Ευχαριστούμε πολύ για την πρόσκληση για άλλη μία φορά.

  41. Μια παράσταη για τη ψυχανάλυση τον έρωτα ΄το θάνατο τη σεξουαλικότητα.....σένα πολύ όμορφο θέατρο.Η κυρία Ζήκου καταπληκτική και γενικά όλοι οι συντελεστές της παράστασης.Τη συνιστώ. Πολλά ευχαριστώ για την πρόσκληση.

  42. Τα φαινόμενα δεν απατούν: Ο αγαπημένος Ζίγκι πέθανε στα 83 του από μεταστατικό καρκίνο του ουρανίσκου λόγω υπερβολικού καπνίσματος πούρου. "Το κάπνισμα βλάπτει σοβαρά την υγεία"¨!!
    Όχι, λάθος: Δεν είναι αυτό το "τέλος και η ουσία" μιας θεατρικής παράστασης που όταν συμβαίνει λίγο πριν το πραγματικό τέλος του έργου προκαλεί αυθόρμητα το πρόωρο χειροκρότημα πολλών θεατών. Δεν είναι το νόημα της παράστασης το οργανικό κομμάτι, όπως το αντιλαμβάνεται η τρέχουσα "Επιστήμη", αλλά το τι κρύβεται πίσω από τη ζωή ενός ανθρώπου που με σχεδόν αυθαίρετους σχεδιασμούς του μυαλού του προσπάθησε να δώσει "εξήγηση" σε όλα αυτά που κρύβει η έκφραση της συμπεριφοράς του, η επικαλούμενη: ΨΥΧΗ.
    "Εξήγηση" για τη συμπεριφορά της "γυναίκας της ζωής του" Μάρθας, τόσο "κοντινής" ώστε να αποκτήσουν 6 παιδιά μέσα σε 10 χρόνια και τόσο "μακρινής" που να 60αρίζουν για να "αποκαλύψει" τα αισθήματά της για τη ζωή: Τη ζωή μέσα από το Ζίγκι.
    Τόσο "κοντινή" και συνάμα τόσο "μακρινής", όσο η ΨΥΧΗ μιας γυναίκας - στήριγμα στη ζωή του ιδρυτή της ψυχαναλυτικής θεώρησης, που, όμως, δεν είναι "η ζωή της συζύγου του Φρόϋντ" ΑΛΛΑ: "Η ΖΩΗ της Μάρθας Φρόϋντ".

    Μέσα σε πέπλα ονείρων ξεδιπλώνει τη ζωή της. Μιας ζωής που σημαδεύτηκε από το σύζυγό της, αλλά Η ΔΙΚΗ ΤΗΣ ΖΩΗ. Επιθυμίες, φόθοι, πάθοι μέσα από ποιά ματιά; Τη ματιά του Ζίγκμουντ; Τη ματιά που δεν μπήκε ποτέ στον κόπο να μελετήσει ΚΑΙ τη γυναίκα του όπως τόσους και τόσους ασθενείς του!!
    Ποιός είναι ο "ασθενής"; Αυτό τον τίτλο θα έδινα στο πολύ δύσκολο να μεταφερθεί στο θεατρικό πλατό μυθυστόρημα της Φωτεινής Τσαλίκογλου, κάτι που γίνεται με επιτυχία, αν και τα πραγματικά γεγονότα της Μάρθας Φρόϋντ θα έπρεπε να βάλουν στους τίτλους τέλους: "Οποιαδήποτε ομοιότητα με πραγματικές καταστάσεις και πρόσωπα........" είναι στη σφαίρα της φαντασίας του κάθε "ασθενή".

  43. Παρακολουθήσαμε τη παράσταση απόψε 17/01.
    Με μία λέξη...εξαιρετική!!
    Συγκινήθηκα πολύ...άγγιξε ευαίσθητες χορδές...
    Συγχαρητήρια στη κυρία Γιούλη Ζήκου, στο κύριο Πέτρο Αποστολόπουλο και σε όλους τους συντελεστές!
    Ευχαριστούμε πολύ τη Θεατρομάνια και το θέατρο Τέσσερις Εποχές για τη προσφορά της διπλής πρόσκλησης!
    Καλή σας νύχτα 🙂