Oι Απάχηδες των Αθηνών

Διάρκεια: 105' με διάλειμμα
Δραματουργική επεξεργασία: ΒΑΣΙΛΗ ΠΛΑΤΑΚΗΣ
Σκηνοθέτης: ΒΑΣΙΛΗ ΠΛΑΤΑΚΗΣ
Σκηνογραφία: ΓΙΟΒΑΝΝΑ ΠΡΑΣΙΝΟΥ
Κοστούμια: ΓΙΟΒΑΝΝΑ ΠΡΑΣΙΝΟΥ
Φωτισμοί: ΒΑΣΙΛΗ ΠΛΑΤΑΚΗΣ
Χορογραφία: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΒΑΝΩΦ
Ερμηνεύουν: (με σειρα εμφανισης στη σκηνη) ΤΙΤΙΚΑ ΣΑΡΙΓΚΟΥΛΗ –ΑΥΓΕΡΙΝΟΣ ΣΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ-ΜΑΝΟΛΗΣ ΔΕΣΤΟΥΝΗΣ-ΑΜΑΛΙΑ ΚΛΗΜΟΠΟΥΛΟΥ- ΜΑΡΙΛΕΝΑ ΧΡΥΣΟΧΟΙΔΗ -ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΧΡ. ΣΤΑΥΡΙΑΝΟΣ- ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ -ΣΠΥΡΟΣ ΙΩΑΝΝΟΥ-ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΡΙΚΑΜΗΝΑΣ-ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ-ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΒΟΛΙΚΑ-ΜΑΡΙΑ ΣΥΜΕΩΝ-ΚΡΙΣ ΣIΝIΟΡΑΣ- ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΑΜΑΡΙΤΑΚΗΣ

Περιγραφή

Οπερέτα σε μοντέρνα ανάγνωση σε 2 μέρη

Περισσότερα

Μικρό ΜΠΡΟΝΤΓΟΥΑΙΗ αιθουσα  Μάνος Κατράκης

Oι Απάχηδες των Αθηνών του Νίκου Χατζηαποστόλου και Γιαννη Πρινεα συγκαταλέγονται στις πιο δημοφιλείς ελληνικές οπερέτες -υπήρξαν άλλωστε η μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του Μεσοπολέμου- και έχουν παρουσιαστεί πολλές φορές στην ΕΛΣ, ενώ πολυαγαπημένα είναι τα τραγούδια του. Η βιεννέζικη οπερέτα συναντά τη λαϊκή Αθήνα του Μεσοπολέμου σε ένα ηθογραφικό μείγμα που αποδείχθηκε από τα επιτυχέστερα του είδους. Η ιστορία μιας Αθήνας, κοινωνικά άνισα κατανεμημένης, με απατεωνίσκους- απάχηδες στα περίχωρα και εύκολα θύματα της ματαιοδοξίας τους- αριστοκράτες του Κολωνακίου, ζωντανεύει στη διάσημη οπερέτα.

Ακουγονται τα τραγουδια ΣΑΝ ΟΝΕΙΡΟ ΜΑΓΕΥΤΙΚΟ-ΡΕΤΣΙΝΑ ΜΟΥ ΡΕΤΣΙΝΑ ΜΟΥ-ΜΟΝΟ ΜΕ ΣΕΝΑ-ΤΙ ΜΑΤΙΑ-ΜΑΗ ΤΡΕΛΛΕ-ΘΑ ΤΟ ΠΙΕΙΣ ΕΝΑ ΠΟΤΗΡΙ ΘΑ ΤΟ ΠΙΕΙΣ-ΜΟΔΙΣΤΡΟΥΛΑ κ.λ.π

Ενορχηστροση-μουσικη διδασαλια ΜΑΡΙΑ ΣΥΜΕΩΝ

Προκειτα για μια παρασταση με σπουδαιους λυρικους τραγουδιστες και καταξιωμενους πρωταγωνιστες του θεατρου μας

 

44 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Εξαιρετικες μουσικές ερμηνείες με υπέροχες φωνές κ μουσική. Τα μεγάφωνα κάποιες φορές σκέπαζαν την φωνή. Η μικρή σκηνή περιορίζει τις κινήσεις. Αποτέλεσμα άρτιο. Συγχαρητήρια! Ευχαριστώ για την πρόσκληση, τόσο τους συντελεστές όσο κ την θεατρομάνια.

  2. Ευχαριστώ θεατρομάνια για την πρόσκληση. Λατρεύω το θέατρο κι εκτιμώ όλους τους ηθοποιούς που καταθέτουν το είναι τους στην σκηνή. Για την παράσταση έχω τα πω τα καλύτερα αν κι υπηρχαν στιγμές αμηχανίας από ορισμένους ηθοποιούς. Τα τραγούδια πολύ όμορφα, εξαιρετικές φωνές, τα σκηνικά δέναν με την ατμόσφαιρα του έργου. Δωσαν όλοι τον καλύτερό τους εαυτό!! Σιγουρα την συνιστώ αλλά θα θελα να εκφράσω και την δυσαρέσκειά μου για τα εξης:
    Αυτό που με εκνεύρισε απίστευτα και καλό θα ναι να το διορθωσουν στο θεατρο Broadway, είναι πως ουσιαστικά δεν μπορεί κάποιος να μας παραπέμψει τηλεφωνικά με το μικρό Broadway που παίζεται το συγκεκριμένο έργο. Δεν γίνεται να καλούμε στα τηλέφωνα που οι ίδιοι δίνουν κι αν δεν θες να κλείσεις για την νεράιδα και το παλικάρι να σε παραπέμπουν σε νούμερα που ή ανήκουν σε σπίτι ή ποτέ δεν το σηκώνει κανείς.
    Ο χώρος του υπογείου δεν θεωρώ ότι αναδεικνύει το έργο. Μικρή σκηνη για τόσα άτομα. Όπως και δεν ήταν καθόλου καλή η θέαση από τις πλαϊνές καρέκλες του υπογείου. Κι αν κι ήταν σχεδόν άδειες οι κεντρικές λόγω του ότι είχαμε πρόσκληση μας έβαλαν να κάτσουμε άκρη. Συν του ότι κανείς δεν μας ανέφερε πως από τα 14 άτομα που έγραφε η αφίσα παίζαν μόνο τα 11.

  3. Η παράσταση ήταν μοναδική, μαγευτική, νοσταλγική. Η διαρρύθμιση του χώρου είναι τέτοια που σου δημιουργεί μια αίσθηση ζεστασιάς και σε συνδυασμό με το έργο, σε ταξιδεύει αυτόματα σε άλλες ρομαντικές, γλυκές εποχές. Οπότε αυτό που έχω να σας πω, συνοψίζεται σε 5 λέξεις: ΝΑ ΠΑΤΕ ΝΑ ΤΗ ΔΕΙΤΕ!!! Σ' ευχαριστούμε θερμά Θεατρομανία! 😀 😀 😀

  4. Μόλις κατεβαίνεις στην υπόγα... λες αμάν που ήρθα...
    Αφου βολευτείς σε τρεμάμενα καρεκλάκια γύρω γύρω, ξεκινάει ένα χορευτικό (ο θεός να το κάνει) με κάτι τυλιγμένους με σεντόνια, και αρχίζεις να σκέφτεσαι από που θα λακίσω γρήγορα χωρίς να με καταλάβουν..
    Ξεκινάει η παράσταση με κάτι διαλόγους σχολικής παράστασης και κατι κρύα αστεία του ταβερνιάρη,
    Εισαι έτοιμος να εκραγείς, λες πως την πάτησα έτσι, καλά να πάθω με τις προσκλήσεις...
    ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΜΑΓΕΙΑ βγαίνουν οι κοπέλες τραγουδούν σαν άγγελοι, οι διάλογοι (ας πουμε) ψιλοδιορθώνονται, αλλά η μουσική και τα τραγούδια με εκτελέσεις κατι παραπάνω από αξιοπρεπέστατα. Και καταλήγεις ότι τελικά δεν έχασες την ώρα σου, ευτυχώς που κάθησες..
    Οι δυο κοπέλες που τραγουδούν, από άλλο πλανήτη.
    ΜΠΡΑΒΟ

  5. Ευχάριστη παράσταση. Σε μεταφέρει σε μια άλλη εποχή. Οι φωνές των πρωταγωνιστών λυρικές. Ευχάριστη, επίσης, έκπληξη η πολύ μικρή αίθουσα με αποτέλεσμα ο θεατής να είναι πολύ κοντά στη σκηνή όπου και αν ειναι η θέση του.

  6. Πολύ ευχάριστη παράσταση! Μεταφέρει το κλίμα της εποχής τόσο με τις ερμηνείες όσο και με τα τραγούδια!!! Το μόνο αρνητικό που θα μπορούσα να επισημάνω είναι ότι σε κάποια τραγούδια δεν ακουγόταν καλά οι φωνές των ηθοποιών επειδή ήταν πολύ δυνατή η μουσική! Παρά ταύτα στο σύνολο είναι πολύ καλή παράσταση, ευχάριστη για όλες τις ηλικίες!!! Ευχαριστώ πολύ Θεατρομάνια για την πρόσκληση!!!

  7. Kαλησπέρα σας! Πήγαμε και είδαμε την παράσταση! Πολύ καλή! Οι ηθοποιοί εξαιρετικοί! Τραγούδι, πρόζα, όλα υπέροχα! Σε μερικά σημεία η μουσική αν ήταν χαμηλότερη θα ακούγονταν καλλίτερα οι ηθοποιοί, αλλά το γενικό συμπέρασμα είναι ότι ήταν μια εξαιρετική παράσταση!
    Σας ευχαριστώ πολύ για την πρόσκλησή σας, και ελπίζω να κληρωθώ και σε επόμενο θέατρο/παράσταση!
    Καλή σας νύχτα!

  8. Ευχαριστουμε παρα πολυ για τις προσκλησεις στην υπεροχη παρασταση οι απαχηδες των αθηνων. Μας ταξιδεψε σε μιαν αλλη εποχη.ολοι οι ηθοποιοι και λυρικοι πολυ καλοι. Μακαρι να παιζοταν περισσοτερες οπερετες.

  9. Μετα από την ευγενή παραχωρηση της προσκλησης από τον κυριο Κωστα Μιχακη ειδα αυτή την ωραια παρασταση που σε ταξιδευει στην παλια Αθηνα.Ολοι οι ηθοποιοι ηταν καταπληκτικοι.Ξεχωριζει ο κυριος Σαμαριτάκης σαν ταβερνιάρης.Ευχαριστω θεατρομανια για την υπεροχη βραδια

  10. Είδαμε την παράσταση την Παρασκευή 16/11. Μια όμορφη και γλυκιά παράσταση που σε πάει στα παλιά. Οι εμπειρότεροι ηθοποιοί δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό, αλλά και οι νεώτεροι δεν υστερούν. Περάσαμε ένα πολύ όμορφο, χαρούμενο και χαλαρό βράδυ και λέω πως αξίζει να τη δείτε! Ευχαριστούμε Θεατρομάνια για την πρόσκληση!

  11. Είδαμε την παράσταση του Σαββάτου 10/11, ευχάριστο γενικά, λιτό κάποια τραγούδια ακούστηκαν πραγματικά σπουδαία (Ρετσίνα π.χ.), είχε ρυθμό. Το μόνο που ήταν ενοχλητικό ήταν ο καπνός. Δεν ταιριάζει με τίποτα απ' τα τεκταινόμενα ούτε τα σκηνικά και τα κουστούμια και δυσκολεύει αφάνταστα τους θεατές να αναπνεύσουν και να παρακολουθήσουν. Το τραγούδι της Βέρας με τον Πρίγκιπα το χάσαμε μες τον καπνό. Αν εξαιρέσεις αυτό σίγουρα αξίζει.

  12. Η ιστορια της παλιας ρομαντικης Αθηνας εμπλουτισμενη με διαχρονικα τραγουδια οπερεττας. Η εκμεταλευση των Απαχηδων και η προσπαθεια κοροιδιας της αριστοκρατιας με νικητη φυσικα τον ερωτα. Καταξιωμενοι ηθοποιοι και ταλαντουχοι λυρικοι μας ταξιδεψαν σε μια εποχη που μαλλον εχει φυγει ανεπιστρεπτι. Μακαρι περισσοτεροι νεοι να παρακολουθουσαν την παρασταση. Ευχαριστουμε την Θεατρομανια για την ευκαιρια που μας εδωσε.

  13. Μέτρια παράσταση, μας δείχνει μια άλλη εποχή με τραγούδια του 1920. Η ροή των ηθοποιών κάποιες φορές δεν κολλούσε μεταξύ τους, ενώ κάποιοι χαρακτήρες υστερούν αισθητά έναντι των υπολοίπων. Εξαιρετικοί στο τραγούδι ο Ασημακόπουλος και η Χρυσοχοΐδη, ελπίζω σύντομα να τους δούμε σε κάποιο μιούζικαλ με μεγαλύτερη απήχηση, ενώ εμφανής η θεατρική εμπειρία των Δεστούνη και Ιωάννου. Τέλος η διαρρύθμιση του θεάτρου δεν βολεύει όλους τους θεατές για την σωστή παρακολούθηση της ιστορίας. Παρατήρηση προς τα μέλη του θιάσου, ότι ένα μικρό λαθάκι στο χαιρετισμό τους στο τέλος δεν θα έπρεπε να έχει δημιουργήσει τόση ένταση που έγινε εμφανή στο κοινό.

  14. Ευγε και πάλι ευγε
    Περάσαμε ένα μαγευτικό Σαββατόβραδο με υπέροχες φωνές πολύ καλές παρουσίες και ζήσαμε για λίγο την Αθήνα του μεσοπολέμου.το θεατράκι πολύ καλό και όλοι τους ευγενικοί.ομως τι κερδίσαμε εκτός από ψυχαγωγία?? Διδάγματα .ότι η ζωή είναι όμορφη και χωρίς το χρήμα και ότι ο πλούτος κρύβεται στην ψυχή και όχι στην τσέπη.συγχαρητηρια πολλά σε όλους.το συνιστώ ανεπιφύλακτα. Μπράβο και στους καταξιωμένους παλαιότερους και στους νέους καλλιτέχνες.Αγγελικη Γιωτοπουλου

  15. Παρακολούθησα εχθές την παράσταση , μετά από παραχώρηση της κυρίας Αργυρώς Γκίλα και ήταν πολύ ευχάριστη. Ένα ταξίδι στην περίοδο του μεσοπολέμου και σε ένα από τα πιο πετυχημένα έργα της εποχής σε μια μοντέρνα ανάγνωση. Θα έχετε την ευκαιρία να δείτε στην σκηνή σημαντικούς ηθοποιούς και θα ακούσετε γνωστά τραγούδια. Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση.

  16. Η οπερέτα «Απάχηδες των Αθηνών» το 1921 που γράφτηκε, αλλά και για όλο τον Μεσοπόλεμο, υπήρξε το πιο επιτυχημένο έργο της λησμονημένης παραγωγής της ελληνικής οπερέτας. Η καινούργια αυτή παράσταση προσπαθεί να ξαναδεί με σεβασμό το μουσικό κείμενο του Νίκου Χατζηαποστόλου. Η λέξη απάχης η οποία προέρχεται από τους Ινδιάνους Απάτσι ήταν χρηστική στον μεσοπόλεμο και χρησιμοποιήθηκε για να χαρακτηρίσει τους τους περιθωριακούς επικίνδυνους αλήτες του Παρισιού. Στη συγκεκριμένη παράσταση σημείο αναφοράς είναι οι επάλληλοι κόσμοι των άκρων. Πλούσιοι και φτωχοί μπερδεύονται μεταξύ τους δημιουργώντας την ξεχωριστή αυτή οπερέτα όπου ακούγονται αγαπημένα τραγούδια με όμορφες φωνές. Όμορφα σκηνικά και κοστούμια, καλή σκηνοθεσία. Εξαιρετική η φωνή και η ερμηνεία του Βασίλη Ασημακόπουλου, ο Σπύρος Ιωάννου και ο Μανώλης Δεστούνης έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους, καλή και η ερμηνεία του Αντώνη Τρικακηνά. Ένα από τα μείον του θεάτρου είναι ότι από τις πλαϊνές θέσεις η ορατότητα ήταν περιορισμένη. Θεατρομάνια ευχαριστούμε πολύ για το ευχάριστο μουσικό διάλειμμα.