453

Ρωμαίος και Ιουλιέτα

Αρχείο Παίχτηκε από 19/02/2016 έως 17/04/2016
στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά
Κείμενο: Έρι Κύργια
Συγγραφέας: Ουίλιαμ Σαίξπηρ
Μετάφραση: Δημήτριος Βικέλας
Σκηνοθέτης: Κωνσταντίνος Ρήγος
Χορογραφία: Κωνσταντίνος Ρήγος
Ερμηνεύουν: με αλφαβητική σειρά: Αχτάρ Αλέξανδρος, Επιθυμιάδη Δανάη, Καραούλης Γιάννης, Καραχανίδης Αναστάσιος, Κατσής Γιώργος, Παναγιώτης Μπρατάκος, Παϊταζόγλου Κίττυ, Πλεμμένος Κωνσταντίνος, Σταμόπουλος Αντώνης. Πατήρ Λαυρέντιος: Ιερώνυμος Καλετσάνος, Παραμάνα: Άρτεμις Μπόγρη (μέτζο σοπράνο) / Λητώ Μεσσήνη (υψίφωνος).

Περιγραφή

Αν είστε από 18 – 28 ετών, το Δημοτικό θέατρο Πειραιά, σας προσκαλεί στις 10 τελευταίες παραστάσεις του έργου Ρωμαίος και Ιουλιέτα του Σαίξπηρ ( 6 – 17 Απριλίου) που παρουσιάζεται στο ΔΘΠ σε σκηνοθεσία Κωνσταντίνου Ρήγου, με γενική είσοδο 5 ευρώ.
Μετά την μεγάλη προσέλευσή νέων, για την Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου και για την παράσταση Ρωμαίος + Ιουλιέτα του Σαίξπηρ, το ΔΘΠ, ανοίγει τις πόρτες του και πάλι στο νεανικό κοινό, με μια παράσταση – αναφορά στην μοναξιά του νεανικού έρωτα.

Κάπου, σε μια παράξενη χώρα, δύο Ιουλιέττες, επτά Ρωμαίοι, ένας ιερέας, μια υψίφωνος, μια μέτζο σοπράνο και 34 νέοι ηθοποιοί, ερωτεύονται, τραγουδούν, χορεύουν, παλεύουν συγκρούονται, παθιάζονται, αναζητούν την ζωή… Μαζί τους ο Ακύλλας Καραζήσης και η Μαρία Σκουλά.

Περισσότερα

10 τελευταίες παραστάσεις

6 – 17 Απριλίου

αφιερωμένες στους νέους

Ένα ζευγάρι πάει κόντρα στην παράδοση και επαναστατεί με τον δικό του τρόπο.

“Τέτοιες χαρές ορμητικές ολέθρια τελειώνουν”

Κάπου, σε μια παράξενη χώρα, σε ένα προάστιο μιας μεγαλούπολης, ανάμεσα σε παλιές πολυκατοικίες κι εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα,  οι άνθρωποι αναμετρώνται με τις αντιφάσεις τους.

Γιατί τίποτε  δεν είναι οικείο: τα τοπία στερούνται ομορφιάς, ήλιος ποτέ δεν ξημερώνει, η μουσική ενοχλεί αντί να ευφραίνει, ο ρομαντισμός χλευάζεται,  το machismo εξαίρεται, ο έρωτας απαγορεύεται, το μίσος επιβάλλεται απ’ την παράδοση και η εξουσία –αόρατη, μα πανταχού παρούσα– προάγει και τιμωρεί ταυτόχρονα το ξέσπασμα της βίας.

Στον δυσοίωνο αυτόν τόπο, όπου η δημόσια τάξη διασαλεύεται κάθε μία νύχτα, ένα ζευγάρι πάει κόντρα στην παράδοση και επαναστατεί με τον δικό του τρόπο. Tι μπορεί να συμβεί όταν όλα ανατρέπονται;

Όταν ένα ερωτευμένο ζευγάρι πάει κόντρα στην παράδοση και επαναστατεί με τον δικό του τρόπο; Τι φέρνει αυτή η επανάσταση; Και ποιος θα συνεχίσει την παράδοση;

Το έργο του Σαίξπηρ, στη μετάφραση του Δ. Βικέλα, όπως δεν το έχουμε ξαναδεί, σε σκηνοθεσία του Κωνσταντίνου Ρήγου, και με μια ομάδα νέων ταλαντούχων ηθοποιών.

 

Ο  Κωνσταντίνος Ρήγος για την παράσταση

Δεν είδα ποτέ τον έρωτα του Ρωμαίου και της Ιουλιέτας ως μια ρομαντική ιστορία, αλλά ως μια πράξη «βίας ενάντια στη βία της εξουσίας». Εξαρχής με γοήτευε αφενός η περιγραφή της βεντέτας που ταλανίζει μια ολόκληρη κοινωνία κι αφετέρου η ιδιότυπη αίσθηση του χρόνου που αναδύει το έργο.

Ο πατριαρχικός κόσμος του έργου, ένας κόσμος καμίας επιλογής και καμίας διαφυγής, κυριαρχείται από το μίσος με το οποίο γαλουχούνται οι ήρωες («οι άλλοι είναι εχθροί»), από το αναπόφευκτο της ακραίας σύγκρουσης («θα σκοτώσω ή θα σκοτωθώ»), από την έννοια του «φέουδου» που πρέπει να προστατευτεί πάση θυσία, από τους θανάσιμους νόμους του «ανδρισμού», από την αδυναμία μεταστροφής του μέλλοντος. Η ατμόσφαιρα αυτή διαποτίζει όλους τους χαρακτήρες που συμμετέχουν στο «φέουδο», πολώνει τις κοινωνικές τους σχέσεις (ακόμη και οι πιο στενές σχέσεις συνιστούν ένα «προπονητήριο» για ό,τι βεβαιωμένα έπεται να συμβεί στους δρόμους) και τους καθιστά ερωτικά ανενεργούς αποσυνδέοντας τη σεξουαλική πράξη από το φλερτ και ταυτίζοντας την ηδονή με την επιθετικότητα και τη φαλλική βία. Αυτή η σύγκρουση μεταξύ του να είσαι «άντρας» για λογαριασμό του πατέρα και του να είσαι άντρας για μια γυναίκα, βρίσκεται στην καρδιά του έργου.

Ταυτόχρονα, ο χρόνος μοιάζει να μην κυλά όσο δεν ξεσπά η βία, ενώ από τη στιγμή που «το κακό» ενσκήπτει, ο χρόνος γίνεται λίγος και πολύτιμος. Τις μέρες που εκτυλίσσεται η δράση, κανένας ήρωας δεν πέφτει για ύπνο. Το κατεπείγον γίνεται η νόρμα. Κάθε τι στο έργο είναι έντονο, ανυπόμονο, απειλητικό, εκρηκτικό.

Οι εκπρόσωποι της εξουσίας είναι απομακρυσμένοι, σαν «Μεγάλοι Αδερφοί»: ο πρίγκιπας είναι αθέατος και οι γονείς κινούμενες εικόνες που δίνουν εντολές και μοιάζουν σαν ποτέ να μην έχουν αγκαλιάσει το παιδί τους.

Ο έρωτας του Ρωμαίου και της Ιουλιέτας είναι μια εναλλακτική που ουσιαστικά δεν υφίσταται. Γι’ αυτό και από τη στιγμή που τον βιώνουν, τους είναι αδύνατον να «γυρίσουν πίσω» και να επιστρέψουν σ’ ένα μέλλον βέβαιο, στερημένο, που θα καταστήσει σταδιακά και τους ίδιους κινούμενες εικόνες που δίνουν διαταγές. Απαντούν με «βία» στη βία.

Για μια φορά στη σαιξπηρική τραγωδία, αυτό που μετράει δεν είναι το τι είσαι, αλλά το σε τι κόσμο ζεις. Στη μνήμη μας μένει η έξαψη, ο πόθος, οι ταραχές, η κατάπνιξή τους, οι καυγάδες στους δρόμους, τα βρώμικα αστεία, το γκροτέσκο στοιχείο, το καταπιεσμένο συναίσθημα, το αίμα, τα σπαθιά, οι δάδες, τα πλήθη που συρρέουν μετά από κάθε συμβάν, ο σεξουαλικός πόθος, ο αποχωρισμός υπερφορτισμένων κορμιών.

Και μετά όλοι οι απόγονοι του «φέουδου» πέθαναν, δεν έμεινε πια κανείς για να συνεχίσει τη βεντέτα…

Μετάφραση: Δημήτριος Βικέλας
Σκηνοθεσία - Χορογραφία - Σκηνογραφία: Κωνσταντίνος Ρήγος
Δραματουργική επεξεργασία: Έρι Κύργια
Συνεργάτης σκηνογράφος: Μαίρη Τσαγκάρη
Κοστούμια: Γιώργος Σεγρεδάκης
Φωτισμοί: Χρήστος Τσόγκας
Σχεδιασμός Ήχου: Studio 19
Βοηθός Σκηνοθέτη: Έλενα Σκουλά, Άγγελος Παναγόπουλος
Βοηθός Χορογράφου: Μαρκέλα Μανωλιάδη
Φωτογραφίες – Βίντεο: Κωνσταντίνος Ρήγος
Οργάνωση & Εκτέλεση Παραγωγής: Άγγελος Παναγόπουλος
Make Up: Έλενα Χατζηνικολίδου / Inglot Greece
Βοηθός Make up: Αναστασία Δηπτένη
Κομμώσεις: Νάσος Ασημακόπουλος

Πρόσβαση:
040 - από Σύνταγμα στάση Δημοτικό Θέατρο
X96 - από Αεροδρόμιο στάση Δημοτικό Θέατρο
Ηλεκτρικός - Τερματικός Σταθμός Πειραιά

Βίντεο

96 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Όπως έχω ξαναγράψει για το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά εχει καταπληκτική σκηνή και μετά την ανακαίνιση του πριν λίγα χρόνια έχει γίνει κέντρο πολιτισμού και ποιοτικών θεαμάτων. Αυτή η παράσταση δεν θα μπορούσε να έχει εξαιρέσεις. Πολύ καλή παράσταση με ωραία νοήματα, έξω από τα καθιερωμένα με ιδιαίτερη σκηνοθεσία. Πολύ ενδιαφέρουσα προσέγγιση και ωραίο θέαμα για να περάσεις ευχάριστα την ώρα σου. Ευχαριστούμε ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ για τις προσκλήσεις.

  2. Μία μοντέρνα και διαφορετική προσέγγιση του Ρωμαίου και της Ιουλιέτας του Σαίξπηρ, που αν δεν είσαι προετοιμασμένος σχετικά με αυτό που πρόκειται να παρακολουθήσεις, αρχικά τουλάχιστον σε ξαφνιάζει και σε σοκάρει!! Ιδιαίτερη διασκευή που στο σύνολό της έδινε κάτι διαφορετικό και εναλλακτικό. Καλές ερμηνείες από όλους τους ηθοποιούς. Ο χώρος πανέμορφος. Η παράσταση στο σύνολό της τελικά μου άρεσε. Ευχαριστώ πολύ τη θεατρομάνια για την πρόσκληση.

  3. Ενδιαφέρουσα και ιδιαίτερη προσέγγιση. Προσωπικά μου άρεσε πολύ. Η πρώτη σκηνή της παράστασης ίσως αρκετά προκλητική χωρίς ιδιαίτερο λόγο... Όμως αν το προσπεράσεις αυτό είναι μια πολύ ωραία παράσταση, με ωραίες ερμηνείες. Ευχαριστώ πολύ για τις προσκλήσεις.

  4. Κατοπιν παραχωρησεις απο αλλο μελος παρακολουθησα την παρασυαση..ενδιαφερουσα προσεγγιση και αρκετα καλες ερμηνιες.Αν και θα ηταν προτιμοτερο να υπηρχαν λιγοτεροι στον ρολο του Ρωμαιο θα ηταν καλυτερο, γιατι δεν απεδιδαν το ιδιο ερμηνευτικα ολοι..

  5. Δεν μπορώ να έχω ολοκληρωμένη άποψη για την εν λόγω παράσταση καθώς προλάβαμε να τη δούμε για μισή ώρα μόνο γιατί ένας ηθοποιός αρρώστησε και όπως ήταν φυσικό η παράσταση διεκόπη.
    Το μόνο που μπορώ να πω με σιγουριά είναι ότι πρόκειται για διαφορετική εκδοχή του πασίγνωστου έργου του Σαίξπηρ.
    Ξεχώρισα τη σοπράνο με την αξιόλογη φωνή. Τέλος θέλω ν' αναφερθώ στο Δημοτικό Θέατρο, το οποίο είναι πραγματικό στολίδι στον Πειραιά.Άξιζε η αναμονή τόσων χρόνων μέχρι να το φτιάξουν και να το επαναλειτουργήσουν.
    Ευχαριστώ για τις προσκλήσεις θεατρομάνια και ελπίζω την επόμενη φορά να είμαι πιο τυχερή.

  6. Ιδιαίτερη και μοντέρνα εκδοχή. Μετά από 10 περίπου λεπτά που μου πήρε να προσαρμοστώ, την παρακολούθησα με ενδιαφέρον εν γένει μου άφησε θετική εντύπωση. Την παρακολούθησα το Σάββατο 2-4-16. Μου άρεσε και το θέατρο. Δεν είχα ξαναπάει. Ευχαριστούμε πολύ Θεατρομάνια!

  7. Ειναι απο τις παραστασεις που σε καποιους αρεσουν πολυ και σε καποιους καθολου . Εγω ανηκω σε αυτους που δεχονται να δουν καποιο εργο με αλλη οπτικη γωνια . Ωραια σκηνοθεσια και πολυ καλος ο φωτισμος ,οι ηθοποιοι εκαναν οτι πιο καλλιτερο μπορουσαν ,εξαιρετικες η Αρτεμις Μπογρη και η Λητω Μεσσηνη ,οι μελωδικες φωνες τους γεμισαν την αιθουσα ...και ηταν μια πολυ ομορφη εκπληξη !!!
    Ευχαριστω θεατρομανια που μου εδωσες την δυνατοτητα να δω και αυτην την ιδιαιτερη παρασταση !!!

  8. Εξαιρετική διασκευή και ωραίες ερμηνείες!! Φοβερή φωνη η σοπράνο της παράστασης και η κινησιολογια ολων των ηθοποιών! Παρακολούθησα την Παράσταση το Σάββατο 2/4 και ευχαριστώ την θεατρομανια για την διπλή πρόσκληση και τις τέλειες θέσεις!!!

  9. ευχαριστώ θεατρομάνια για τις προσκλήσεις. Γιατί το έργο ονομάζεταί έτσι; Ελάχιστα έμεινε απ'αυτό που ξέρουμε για τους δύο νεαρούς. Γιατί πρέπει να αλλάξουμε το κλασσικό, το καλό; Αν αλλάζουμε για κάτι καλύτερο, ναι, αν όμως βγαίνει μια _.....κία. Δεν μ'αρεσε!!! Δεν ξέρω πώς να χαρακτηρίσω αυτό που είδα όχι όλο , αποχωρησα απλά. Πολλές προκλητικές σκηνές και οι άσκοπες χειρονομίες!

  10. Αριστουργηματικό! Με συνεπήρε από την αρχή ως το τέλος. Τι να πρωτοπώ: το συνταίριασμα του νέου με το παλιό, το πάντρεμα μιας άλλης εποχής με τη σημερινή, η επιλογές της μουσικής τόσο προσεγμένες ώστε να συνδέουν το καινούριο με το παλιό. Το τραγούδι "You are my destiny" που αντικατοπτρίζει και το γενικότερο υπόβαθρο του συγκεκριμένου σαιξπηρικού έργου, όπου το πεπρωμένο παίζει καθοριστικό ρόλο από τον πρόλογο ακόμα, όταν μας πληροφορούν ότι ο έρωτας αυτός είναι εξαρχής καταδικασμένος από τ΄αστέρια κι από τη μοίρα.
    Παρ'όλο που είμαι λάτρης των κλασσικών έργων και τα προτιμώ στην κλασσική τους μορφή, δεν βρίσκω τίποτα αρνητικό σε αυτή σκηνοθετική παρέμβαση και μεταφορά. Αν και αρκετά τολμηρό και πρωτοποριακό, Ακόμα και οι γυμνές σκηνές που σοκάρουν, δικαιολογούνται κι εναρμονίζονται με το γενικό κλίμα του έργου όπου κυριαρχούν έντονα πάθη που υπερνικούν τη λογική, μίση, έρωτες, η ορμητικότητα και η παρόρμηση της νιότης.
    Η συγκεκριμένη παράσταση χωρίς να γίνεται μελοδραματική, συνδιάζει όλα τα μηνύματα του πρωτότυπου έργου με μια πιο φρέσκια, σημερινή ματιά, ρομαντική που έρχεται σε αντιπαράθεση με ένα σκληρό και βίαιο κόσμο όπου ο έρωτας δεν έχει θέση και ο γάμος είναι προιόν συναλλαγής και αμοιβαίου συμφέροντος (ειδικά στις εύπορες οικογένειες, καθόσον οι φτωχοί δεν έχουν και τίποτα να κερδίσουν ούτε να χάσουν).
    Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στον κ. Ρήγο αλλά και σε όλους τους ηθοποιούς, μουσικούς και συντελεστές της παράστασης!

  11. Υπέροχη παράσταση!Πολύ αξιόλογες ερμηνείες από αρκετά ταλαντούχους ηθοποιούς,σε ενα διαχρονικά αξεπέραστο σαιξπηρικό κείμενο, σε ένα από τα ωραιότερα θέατρα της χώρας. Εκμοντερνισμένη τόσο ώστε να μην ξενιζει το θεατή, με ωραια σκηνικά και κοστούμια, σκηνοθετικά άρτια και προσιτη,καθώς και ορθα ντυμενη μουσικα και οπτικα-λόγω των βιντεοσκοπημενων ερμηνειών. Η υψίφωνος δίνει ακόμα μια εκλεπτυσμένη πτυχή της καλοδουλεμενης αυτής παραστασης που έχει εντονα διαδραστικά στοιχεία με τους θεατές. Η μόνη ένστασή μου αφορά την εντονη και επαναλαμβανόμενη ερωτική πτυχή, στην οποία θεωρώ εμμένει και τονίζει υπερ το δεον. Ευχαριστούμε πολύ Θεατρομάνια!

  12. Εξαιρετική παράσταση πολύ καλές ερμηνείες από όλο το θίασο των νέων ταλαντούχων ηθοποιών. Πολύ νεανική και φρέσκια και η σκηνοθεσία του κου Ρήγου όπου προσεγγίζει με ένα διαφορετικό τρόπο το κλασικό έργο του Σαίξπηρ, προσαρμόζοντας το, στο σήμερα με ωμό τρόπο μερικές φορές αλλά πολύ ιδιαίτερο που μόνο εκείνος ξέρει χρησιμοποιεί. Εκπληκτική η κινησιολογία των ηθοποιών καθώς και τα σκηνικά και ο πολύ μοντέρνος τρόπος, να παίζουν διαφορετικοί ηθοποιοί τον ρόλο του Ρωμαίου και της Ιουλιέτας. Ευχαριστώ πολύ το ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ για την πρόσκληση, και εύχομαι καλή επιτυχία στην παράσταση.

  13. Το πιο συγκλονιστικό θεατρικό ανέβασμα του Σαιξπηρικού μύθου δια χειρός Κωνσταντίνου Ρήγου. Μια απο τις σπουδαιοτερες παραστάσεις του Ελληνικού θεάτρου. Ειμαι ευτυχής που την ειδα. Δεν πρέπει να την χάσει κανεις.

  14. Εξαιρετικο θεατρικο το "ρωμαιος και ιουλιετα"
    Θα προειδοποιησω οτι ειναι για προχωρημενο κοινο που θελει να δει κατι διαφορετικο σκηνοθετικα
    Προκλητικο, εξυπνο, ερωτικο, με φοβερη μουσικη !!
    Μην το χασετε
    Ευχαριστούμε την θεατρομάνια για την πρόσκληση

  15. Η ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΗΤΑΝ ΩΡΑΙΑ,ΣΚΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΣ... ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ ΩΣ ΧΩΡΟΣ...ΣΤΟ Β ΜΕΡΟΣ ΣΤΗ ΣΚΗΝΗ ΤΟΥ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟΥ ΚΑΝΕΙ ΛΙΓΟ ΚΟΙΛΙΑ Κ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΩΣ ΑΜΗΧΑΝΟ... ΤΟ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ ΠΟΥ ΣΥΝΗΘΙΖΕΙ Ο ΡΗΓΟΣ ΗΤΑΝ ΚΑΠΩΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟ.. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ..

  16. Μιά θεατρική εμπειρια μοναδική, μια παράσταση συγκλονιστική και ο Κωνσταντίνος Ρήγος στα καλύτερα του ,μας παρουσίασε την δική του ανάγνωση του σαιξπηρικού μύθου με μία σκηνοθετική γραφή καταπληκτική επιλέγοντας ταλαντούχους ηθοποιούς .Ολα στην παράσταση εξαιρετικά σκηνικά κοστούμια κίνηση μουσική ερμηνείες ,αχ αυτές οι ερμηνείες ιδιαίτερα της Δανάης Επιθυμιάδη και της Κίττυ Παϊταζόγλου θα καταγραφούν στην θεατρική ιστορία από τις καλύτερες Ιουλιέττες. Η σκηνή του μπαλκονιού και η σκηνή της αμφιβολίας της Ιουλιέττας για το τι θα συμβεί εάν πιεί το φαρμάκι που της έδωσε ο πάτερ Λαυρέντιος από τις πιό δυνατές . Ενα μεγάλο μπράβο σε όλους εγώ το φώναξα πολλές φορές στο τέλος της παράστασης.

  17. Παρακολούθησα την παράσταση την Παρασκευή 18/03 και θέλω να ευχαριστήσω θέρμα για τις προσκλήσεις που μου παραχωρήθηκαν από την Θεατρομάνια.
    Μου άρεσε σε πάρα πολλά σημεία η σύγχρονη σκηνοθετική ματιά αν και θεώρησα αρκετά επιτηδευμένο και υπερβολικό το γυμνό και τις χυδαίες χειρονομίες και αναφορές. Ο Σκηνοθέτης ήθελε με αυτό τον τρόπο να δώσει το στίγμα του σήμερα, όπου η κυνικότητα κυριαρχεί. Δεν καταφέρνει όμως κατά την δική μου οπτική προσέγγιση να σοκάρει και να προβληματίσει… αλλά μόνο να ενοχλήσει κάπως ώστε να γίνει λόγος να τον προσέξουμε. Μου αρέσαν πάρα πολύ τα κουστούμια της παράστασης, ο ήχος της ηλεκτρικής κιθάρας μουσικά έδινε την κόντρα στο κλασικό. Ήταν ευχάριστος ο λόγος που επιλέχτηκε για να αποδοθεί το έργο. Ξεχώρισα τις ερμηνείες του κύριου Κατσή Γιώργου και του κυρίου Πλεμμένου Κωνσταντίνου, Ταλαντούχοι ηθοποιοί!!!! Εξαιρετικός και ο ρόλος του αιδεσιμότατου!!!

  18. Γιατί το έργο ονομάζεταί έτσι; Ελάχιστα έμεινε απ'αυτό που ξέρουμε για τους δύο νεαρούς. Γιατί πρέπει να αλλάξουμε το κλασσικό, το καλό; Αν αλλάζουμε για κάτι καλύτερο, ναι, αν όμως βγαίνει μια _.....κία. Δεν μ'αρεσε!!! Δεν ξέρω πώς να χαρακτηρίσω αυτό που είδα. Ο Σαίξπηρ γυρίσει ανάποδα στο τάφο του απ΄την οργή του!!! Πολλές προκλητικές σκηνές και οι άσκοπες χειρονομίες! Sorry!!! Bad, bad, bad. Το θέατρο θυμίσει το Μπολσόι τησ Μόσχας. Περεμένεις να δεις ανάλογο έργο σε τέτοιο χώρο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  19. Μια πολύ ιδιαίτερη παράσταση συνδυάζοντας την καθαρεύουσα στην τωρινή εποχή και όχι μόνο. Δεν έγινε ξεκάθαρο γιατί ήταν 7 οι Ρωμαίοι και 2 οι Ιουλιέτες. Ωστόσο το θέατρο ήταν αρχοντικό ,όλοι οι ηθοποιοί έπαιξαν πολύ καλά,ιδιαίτερα η υψίφωνος παραμάνα! Τέλος αυτό που με απογοήτευσε και θεωρώ ότι υποβάθμισε το έργο είναι οι προκλητικές σκηνές και οι άσκοπες χειρονομίες!

  20. Αρκετά καλή παράσταση ,αν κ νέοι οι περισσότεροι ηθοποιοί οι ερμηνείες τους ήταν πολύ καλές ώστε να υπάρχει γέλιο και συγκίνηση σε κάποιες σκηνές,βοήθησε και το σκηνικό-φωτισμός αρκετά.Είναι εναλλακτική παράσταση του Ρωμαίου κ Ιουλιέτα όπως υποψιάζεται κανείς από τις πληροφορίες του συγκεκριμένου έργου αλλά δεν προειδοποιεί ότι είναι ακατάλληλο για κάτω των 18 ετών.Επίσης οι χυδαίες και προκλητικές χειρονομίες ήταν υπερβολικές και κατά την άποψη μου δεν ταίριαζαν στο έργο.

  21. Ευχαριστώ γαι την πρόσκληση Θεατρομάνια !!
    Για μια ακόμη φορά, εντυπωσιάστηκα απο το νέο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά !!
    Το πανέμορφο Δημοτικό Θέατρο, είναι το καταλληλότερο θέατρο γι' αυτή την παράσταση και το θέαμα άρμοζε στον χώρο!
    Τώρα, για την παράσταση: Ρωμαίος και Ιουλιέτα.
    Δεν ξέρω πώς να χαρακτηρίσω αυτό που είδα....
    Μια διαφορετική, μοντέρνα και δυναμική προσέγγιση του έργου του Σαίξπηρ, η οποία από τα πρώτα λεπτά ξαφνιάζει.
    Όταν βλέπεις ένα ''Ρωμαίο και Ιουλιέτα'', με 7 Ρωμαίους και δύο Ιουλιέτες, τότε ξέρεις ότι θα δεις μια αντισυμβατική παράσταση του συγκεκριμένου έργου.
    Ωραια σκηνοθεσια, καλός φωτισμός. καλά φωνητικά.
    Θεωρώ υπερβολικό όμως, το άσκοπο γυμνό - sex και η χρήση χυδαίων χειρονομιών από όλους σχεδόν τους συντελεστές με σκοπό μόνο να προκαλέσουν......
    Οι ηθοποιοί καλοί, αν και σε κάποιες στιγμές έκανα προσπάθεια να καταλάβω τι λένε (λόγω καθαρεύουσας).
    Η υψίφωνος παραμάνα ήταν πάρα πολύ καλή (φοβερή) και για μένα έκλεψε τις εντυπώσεις!!
    Το δεύτερο μέρος καλύτερο και το τέλος μπορώ να πω μοναδικό!!
    Το τραγούδι "you are my destiny", εξαιρετικό !!
    Γενικά, η παράσταση είναι μια πολύ περίεργη-διαφορετική ματιά στο κλασικό έργο του Σαίξπηρ.
    Πρέπει να είσαι προετοιμασμένος οτι ΔΕΝ θα δείς την κλασσική παράσταση του Ρωμαίου κ της Ιουλιέτας..

  22. Δεν είναι τυχαίο ότι οι απόψεις διίστανται για αυτό το έργο.. εγώ δυσκολεύτηκα πάντως να καταλάβω αν το συγκεκριμένο ανέβασμα μου άρεσε. Ήξερα ότι δεν θα είναι ένα κλασικό έργο αλλά νομίζω σε κάποια σημεία ειδικά στην αρχή το παρατραβάει σκηνοθετικά. Το δεύτερο μέρος είναι πολύ καλύτερο και έσωσε πολύ την κατάσταση γιατί τελικά μου άφησε μια καλή αίσθηση. Οι ερμηνείες ήταν πολύ καλές και αυτό βοήθησε πολύ..

  23. Η παράσταση είναι μια ενδιαφέρουσα μεταφορά των σεξπιρικών γεγονότων στο σήμερα. Όπως καταλαβαίνετε ο καθωσπρεπισμός και ο ρομαντισμός της εποχής του Σέξπιρ δεν υφίσταται στη συγχρονη εποχή-τη δική μας και του Ρήγου ο οποίος και σκηνοθετει- και αυτός ήταν και ο σκοπός της -υπερβολικής ίσως- χρήσης του γυμνού στοιχείου και της έκθεσης του ανθρώπινου σώματος και ίσως λιγότερο της...ψυχής. Το τελευταίο αποτελεί και το μεγάλο μείον της παράστασης αυτής και όχι το υπερβολικό ομολογουμένως γυμνό. Δηλαδή οι νεαροί ηθοποιοί όσο εξαιρετικά ταλαντούχοι και να είναι πάνω στη σκηνή-και πραγματικά τα παιδιά δίνουν όλη τους την ενέργεια για να ανταπεξέλθουν στην απαιτητική κινησιολογία και στο λόγο της παράστασης- θεωρώ ότι αποτυγχάνουν να μας μεταδώσουν την ψυχή των ηρώων.
    Στα θετικά η ενέργεια όλων των νεαρών ηθοποιών, ο εξαιρετικός πάτερ και η διασκεδαστική υψίφωνος παραμάνα, η χρήση όλων των υποδομών του θεάτρου-πλατείας και θεωρείων, η χρήση καθαρεύουσας σε πολλά σημεία και αυτούσιων αποσπασμάτων από τον Σέξπιρ, το πολύ καλό σκηνικό και τα άριστα κουστούμια, το τραγούδι των παιδιών και η ζωντανή μουσική όπου χρειαζόταν για παραπάνω ένταση και υποβολή. Πραγματικά κράτησε 2μιση ώρες οι οποίες κύλησαν πολύ ευχάριστα και γρήγορα.
    Στα αρνητικά, δυστυχώς όπως είπα και πριν, το συναίσθημα απουσιάζει αρκετά από πολλούς ρόλους. ίσως και αν μην είναι αυτή η πρόθεση της διασκευής αυτής του Ρωμαίου και της Ιουλιέτας. Δεν αποτελεί σίγουρα μια απλή ερωτική ιστορία, αλλά περισσότερο εστιάζει στην έχθρα των δύο οικογενειών.

  24. Είναι μια από τις ελάχιστες φορές στη ζωή μου που δεν ξέρω πώς να χαρακτηρίσω αυτό που είδα. Είχα την διάθεση να δω ένα κλασικό έργο με φρέσκια άποψη …. Πάντως το να βλέπεις ένα ''Ρωμαίο και Ιουλιέτα''' με 7 Ρωμαίους και δύο Ιουλιέτες τότε σίγουρα βλέπεις μια καθαρά αντισυμβατική παράσταση, για να μην μιλήσουμε για την “Lady Gaga” παραμάνα!!!!.
    Η σκηνοθεσία του Ρήγου ήταν δημιουργικότατη ωστόσο εμένα προσωπικά δεν μου άρεσε. Ιδιαίτερα η χρήση χυδαίων χειρονομιών καθώς άσκοπου γυμνού από όλους σχεδόν τους συντελεστές με σκοπό μόνο να προκαλέσουν ήταν ενοχλητική, για να μην πω προσβλητική. Θα πρέπει δυστυχώς να επισημάνω ότι παρόλη την ενέργεια όλων των πρωταγωνιστών, δεν απέδιδαν σχεδόν καθόλου το συναίσθημα του ήρωα και σε συνδυασμό με την πολύ κακή τους άρθρωση (πράγμα που ισχύει για σχεδόν όλο τον θίασο) παρέδωσαν ένα πάρα πολύ χλιαρό και αδιάφορο Ρωμαίο. Αν είστε προετοιμασμένη να δείτε ένα εντελώς διαφορετικό ''Ρωμαίο και Ιουλιέτα'', με ύφος και ήθος γηπέδου, τότε σπεύσατε οι υπόλοιποι μείνετε μακριά.

  25. Ιδιαίτερη παράσταση που μου άρεσε συνολικά! Δεν είχα ξαναδεί παράσταση του Κωνσταντίνου Ρήγου αλλά πήγα προετοιμασμένη να δω μια διαφορετική προσέγγιση. Συνεπώς, δε θα συνέστηνα το έργο σε κάποιον ο οποίος περιμένει ένα κλασικό «Ρωμαίο και Ιουλιέτα» καθώς ήδη το γεγονός ότι χρησιμοποιήθηκαν 2 Ιουλιέτες και 7 Ρωμαίοι κάτι λέει... Ήταν μια άρτια αισθητικά παράσταση και σε γενικές γραμμές καλοκουρδισμένη. Ξεχωρίζω τις σκηνές που η παραμάνα της Ιουλιέτας τραγουδάει όπερα και τη στιγμή που η Ιουλιέτα παίρνει το ελιξίριο και ανυψώνεται ενώ η παραμάνα τραγουδά το you are my destiny (πολύ καλή φωνή!). Οι χορογραφίες και η σκηνογραφία μου άρεσαν αν και ήταν εκτός σαιξπηρικού κλίματος. Οι ηθοποιοί επίσης καλοί, αν και σε κάποιες στιγμές έκανα προσπάθεια να ακούσω τι λένε, η μετάφραση που χρησιμοποιήθηκε πολύ καλή. Βρήκα και τις σκηνές με τον ιερέα ιδιαίτερα πετυχημένες και βγάζαν γέλιο. Αυτό που βρήκα περιττό ήταν οι ‘αστείες’ σκηνές με κάποια χυδαία υπονοούμενα κυρίως στην αρχή του έργου.

  26. ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑ (ΣΤΙΣ 17/3 ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΕΝΗ ΣΚΛΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ)... ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΡΩΜΑΙΟΣ ΚΑΙ ΙΟΥΛΙΕΤΑ, ΜΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΠΑΡΑΣΤΑΗΣ ΜΕ ΝΕΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΠΟΥ ΠΑΡΟΛΟΥ ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΚΑΘΑΡΕΥΟΥΣΑ(ΑΥΤΟ ΣΤΑ ΥΠΕΡ) ΩΡΑΙΟ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΕΥΡΗΜΑ ΜΕ ΤΙΣ 2 ΙΟΥΛΙΕΤΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 7 ΡΩΜΑΙΟΥΣ, ΠΟΥ ΕΠΕΖΑΝ ΕΝΑΛΑΞ Η ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΠΙ ΣΚΗΝΗΣ.. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕ ΧΑΛΑΣΕ ΗΤΑΝ Η ΠΟΛΛΕΣ ΧΕΙΡΟΝΟΜΙΕΣ, ΤΟ ΓΥΜΝΟ, ΚΑΙ ΤΟ SEX ΕΠΙ ΣΚΗΝΗΣ

  27. Ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΡΗΓΟΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ!!! ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΜΕΤΑΦΕΡΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΣΕ ΕΝΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΑΣΤΙΚΟ ΧΩΡΟ... ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΑΦΑΙΡΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΚΑΘΕ ΠΝΕΥΜΑ ΡΟΜΑΝΤΙΣΜΟΥ ... ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΠΟΛΛΩΝ ΗΘΟΠΟΙΩΝ ΠΟΥ ΧΕΙΡΟΝΟΜΟΥΝ, ΑΣΚΟΥΝ ΒΙΑ, ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΒΙΑ, ΣΕ ΕΝΑΝ ΤΟΠΟ ΠΟΥ Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΕΠΕΜΒΑΙΝΕΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΑ... ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ... ΜΟΝΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΡΟΚΛΗΣΗ - ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΑΣ ΣΟΚΑΡΕΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ-ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΑΓΕΝΝΗΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ! ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ!!!

  28. ΚΑΛΗΜΕΡΑ..ΚΑΤΑΡΧΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΔΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ...ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑ ΕΧΘΕΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΠΩΣ ΑΦΕΝΟΣ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΤΗΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΠΡΟΤΥΠΑ ΤΟΥ...(ΠΡΟΤΥΠΑ ΜΙΑΣ ΑΛΛΗΣ ΕΠΟΧΗΣ) ΑΦΕΤΕΡΟΥ Η ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΕΠΙΕΙΚΩΣ ΑΤΥΧΗΣ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ...ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗΝ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΡΜΗΝΕΥΣΑΝ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ ΤΡΟΠΟ ΤΟΥΣ ΡΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ..ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΤΑ ΣΚΗΝΙΚΑ ΟΙ ΦΩΤΙΣΜΟΙ Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΘΕΑΜΑ ΗΤΑΝ ΣΥΝΑΡΠΑΣΤΙΚΟ...ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ...ΚΑΤ ΕΜΕ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΚΔΟΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΗΤΑΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ...ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΕΡΓΟ..ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ ΔΕΝ ΑΓΓΙΖΕΤΑΙ....ΔΕΝ ΑΛΛΟΙΩΝΕΤΑΙ...ΕΧΘΕΣ ΕΝΙΩΣΑ ΠΩΣ ΑΠΛΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΒΑΒΥΛΩΘΗΚΕ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΛΩΣ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΣΚΗΝΟΘΕΤΙΚΗ ΠΝΟΗ ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΣΕ ΛΑΘΟΣ ΕΡΓΟ...ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΜΑΥΡΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΚΕΡΜΑΤΙΖΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΣΑΙΞΠΗΡ ..ΟΥΤΕ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΟΥ ΕΥΤΥΧΩΣ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΧΘΗΚΑΝ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ..ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΥΦΟΣ ΤΟΥ..Ο ΣΑΙΠΞΠΗΡ ΥΠΗΡΞΕ ΕΝΑΣ ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΟΙΗΤΗΣ ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΥΤΗΣ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ...ΤΟΥ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΥ ΕΡΩΤΑ...ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ ΕΚΕΙΝΟΥ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΙΔΕΑ ΟΤΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ...Ο ΣΑΙΞΠΗΡ ΗΤΑΝ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ..ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ..ΤΗΝ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ...ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ...ΔΕΝ ΔΥΝΑΤΑΙ ΛΟΙΠΟΝ Ο ΚΑΘΕ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ ΝΑ ΔΙΔΕΙ ΑΛΛΗ ΠΝΟΗ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΨΥΧΗΣ ΤΟΥ ΕΝ ΛΟΓΩ ΠΟΙΗΤΗ...ΙΣΩΣ ΕΙΜΑΙ ΛΙΓΟ ΣΚΛΗΡΗ ΑΛΛΑ ΕΠΙΜΕΝΩ ΠΩΣ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΕΡΓΑ ΔΕΝ ΑΓΓΙΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΧΑΝΕΤΑΙ Η ΟΥΣΙΑ ΚΑΙ Η ΜΑΓΕΙΑ ΤΟΥΣ..ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ..

  29. ΚΑΛΗΜΕΡΑ..ΚΑΤΑΡΧΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΔΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ...ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑ ΕΧΘΕΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΠΩΣ ΑΦΕΝΟΣ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΤΗΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΠΡΟΤΥΠΑ ΤΟΥ...(ΠΡΟΤΥΠΑ ΜΙΑΣ ΑΛΛΗΣ ΕΠΟΧΗΣ) ΑΦΕΤΕΡΟΥ Η ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΕΠΙΕΙΚΩΣ ΑΤΥΧΗΣ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ...ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗΝ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΡΜΗΝΕΥΣΑΝ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ ΤΡΟΠΟ ΤΟΥΣ ΡΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ..ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΤΑ ΣΚΗΝΙΚΑ ΟΙ ΦΩΤΙΣΜΟΙ Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΘΕΑΤΑ ΗΤΑΝ ΣΥΝΑΡΠΑΣΤΙΚΟ...ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ...ΚΑΤ ΕΜΕ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΚΔΟΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΗΤΑΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ...ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΕΡΓΟ..ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ ΔΕΝ ΑΓΓΙΖΕΤΕ....ΔΕΝ ΑΛΛΟΙΩΝΕΤΑΙ...ΕΧΘΕΣ ΕΝΙΩΣΑ ΠΩΣ ΑΠΛΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΒΑΒΥΛΩΘΗΚΕ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΛΩΣ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΣΚΗΝΟΘΕΤΙΚΗ ΠΝΟΗ ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΣΕ ΛΑΘΟΣ ΕΡΓΟ...ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΜΑΥΡΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΚΕΡΜΑΤΙΖΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΣΑΙΞΠΗΡ ..ΟΥΤΕ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΟΥ ΕΥΤΥΧΩΣ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΧΘΗΚΑΝ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ..ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΥΦΟΣ ΤΟΥ..Ο ΣΑΙΠΞΠΗΡ ΥΠΗΡΞΕ ΕΝΑΣ ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΟΙΗΤΗΣ ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΥΤΗΣ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ...ΤΟΥ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΥ ΕΡΩΤΑ...ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ ΕΚΕΙΝΟΥ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΙΔΕΑ ΟΤΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ...Ο ΣΑΙΞΠΗΡ ΗΤΑΝ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ..ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ..ΤΗΝ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ...ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ...ΔΕΝ ΔΥΝΑΤΑΙ ΛΟΙΠΟΝ Ο ΚΑΘΕ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ ΝΑ ΔΙΔΕΙ ΑΛΛΗ ΠΝΟΗ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΨΥΧΗΣ ΤΟΥ ΕΝ ΛΟΓΩ ΠΟΙΗΤΗ...ΙΣΩΣ ΕΙΜΑΙ ΛΙΓΟ ΣΚΛΗΡΗ ΑΛΛΑ ΕΠΙΜΕΝΩ ΠΩΣ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΕΡΓΑ ΔΕΝ ΑΓΓΙΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΧΑΝΕΤΑΙ Η ΟΥΣΙΑ ΚΑΙ Η ΜΑΓΕΙΑ ΤΟΥΣ..ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ..

  30. Μια ξεχωριστή και ιδιαίτερη σκηνοθετική ματιά απέναντι σε ένα τόσο διαχρονικό έργο. Σεβασμός στην αυθεντικότητα του κειμένου και ισορροπημένα ακροβατήματα ανάμεσα σε μια σύγχρονη και κλασσική απόδοση. Το συνιστώ ανεπιφίλακτα σε όσους θα ήθελαν να δουν τη γνωστή ιστορία ειπωμένη από μια διαφορετική οπτική γωνία. Ροή συνεχής με κορυφώσεις κι ορισμένα σημεία κοιλιάς. Περνάς 2+ ώρες ευχάριστα, αφού οι συντελεστές (φώτα, ήχος) και οι ηθοποιοί δίνουν τον καλυτερο εαυτό τους!

  31. Ρωμαιος κια Ιουλιέττα
    Όσο και αν συμπαθεί κανείς τη φρέσκια σκηνοθετική ματιά και τη σύγχρονη πνοη στο ανέβασμα κλασσικών παραστάσεων, υπάρχουν και όρια. Αυτο αφορά τις μη χρειαζούμενες ασυναρτησίες στην αρχή του πρώτου μερους. Αν όμως τελικά δεν φύγεις, γιατί υπάρχουν θεατές που υπομένουν στωικά και ποτέ δεν φεύγουν απο την παράσταση, τότε αποζημιώνεσαι και με το παραπάνω. Παρά τα αρχικά φαινόμενα, αυτη η παράσταση καταφέρνει να δημιουργήσει μια ατμόσφαιρα και να μεταδωσει συγκίνηση σε κάτι τόσο κλασσικό (χαρη και στις δύο πολύ καλές Ιουλιέττες).
    Το δεύτερο μέρος εξαιρετικό και το τέλος μπορώ να πω μοναδικό, ίσως το καλύτερο που έχω ποτέ δεί σε αυτο το εργο.

  32. Πολυ καλή παράσταση με παθιασμένους ηθοποιούς. Η αληθειά είναι ότι απαυθύνετε σε ανθρώπους που τους αρέσουν οι μοντέρνες προσεγγίσεις παρόλο που 1-2 φορές ξέφυγε απο την ουσία του έργου. Ευχαριστουμε θεατρομανια.

  33. Πρόκειται για μία παράσταση, η οποία δεν απέδωσε όπως έπρεπε μια καλή ιδέα. Ευρηματική η ύπαρξη πολλών Ρωμαίων και της διττής Ιουλιέτας, όπως και της υψίφωνου παραμάνας (την οποία θα προτιμούσα πιο σκοτεινή φιγούρα). Χρειαζόταν γενικά αρκετές αλλαγές, ώστε να διατηρηθεί το μοντέρνο, χωρίς να καταντάει γελοίο σε αρκετά σημεία, κάτι στο οποίο συντέλεσε και η επιλογή ορισμένων ηθοποιών, των οποίων οι ερμηνείες ήταν οριακά μέτριες. Περιττή η τόση σεξουαλική αναφορά: αν θες να προκαλέσεις, μπορείς να το κάνεις χρησιμοποιώντας ως όργανο το μυαλό σου και όχι το γεννητικό σου.

  34. Αν ανήκετε στη μερίδα εκείνη του κοινού που δεν δέχεται καμία παρέκκλιση από το γράμμα του νόμου του ελισαβετιανού θεάτρου –κοστούμια εποχής κ.λπ.-, τότε η παράσταση που έθεσε σε κίνηση ο Κωνσταντίνος Ρήγος με τους συνεργάτες του στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά δεν είναι για εσάς. Αν πάλι είστε ανοιχτοί σε πειραματισμούς, λάτρεις της διαφορετικής ματιάς και της ξεχωριστής ανάγνωσης του Σαιξπηρικού μύθου τότε πρέπει να δείτε οπωσδήποτε το Ρωμαίος και Ιουλιέτα δια χειρός Κωνσταντίνου Ρήγου .Ποπ και dark wave αισθητική, κινηματογραφικός ρυθμός, σύγχρονη κίνηση , έμμετρη μετάφραση του λόγιου Δημήτριου Βικέλα , 7 Ρωμαίοι 2 Ιουλιέτες , ένας καταπληκτικός θίασος συνθέτουν μια μοναδική καινοτόμα παράσταση που δεν πρέπει να χάσετε .

    • Είδα την παράσταση σήμερα μετά απο παραχώρηση της Αλεξάνδρας Βλάχου την οποία και ευχαριστώ πολύ!!!Ιδιαίτερη παράσταση ,μου άρεσε που είχε μια διαφορετική μοντέρνα θα έλεγα προσέγγιση.Πολύ διαφορετική απο οτι θα περίμενε καποιος!!!Ευχαριστώ ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ για την ευκαιρία που μου έδωσες την ευκαιρία να δώ αυτή τη παράσταση σε αυτό το πανέμορφο θέατρο!!!!

  35. Εικαστικά αν δεν ήταν τόσο "φορτωμένο" το πρώτο μέρος θα μιλούσαμε για αριστούργημα.
    Σκηνοθετικά είχε τα θέματά του αλλά τελικά σε έβαζε μέσα και προς το τέλος καταφέρνει ακόμα και να συγκινήσει.
    Το μεγάλο πρόβλημα κατά τη γνώμη μου είναι οι ερμηνείες των αγοριών.
    Χάθηκε η ευκαιρία για κάτι πραγματικά σπουδαίο αν και πιστεύω πως αξίζει να το παρακολουθήσει κάποιος παρόλες τις αδυναμίες του.
    Ευχαριστούμε πολύ τη theatromania για τις προσκλήσεις.

  36. Παρακολουθησα την παρασταση μετα απο παραχωρηση απο τον
    κ.Αγγελο Καπατανιο τον οποιο ευχαριστω πολυ.
    Ηταν μια πιο μοντερνα εκδοχη του εργου,μου πηρε λιγο χρονο να
    καταλαβω τι παιζοταν επι σκηνης,στην αρχη μου φαινοταν για μιουζικαλ, ζαλιστηκα με τους πολλους Ρωμαιους,το γυμνο δεν πιστευω οτι ηταν
    απαραιτητο.

  37. Κρίμα! Σ' ένα τόσο όμορφο χώρο, ευτελίστηκε ένα αριστούργημα. Κι αυτό έγινε στο όνομα μιας μετα-μετα -νεωτερικής προσέγγισης της τέχνης. Η εξέλιξη και ο εκσυγχρονισμός είναι πάντα το ζητούμενο αλλά οτιδήποτε σκαρφιστεί ο ''καθένας,'' δεν είναι εξέλιξη. (Ο ''καθένας'' ισχύει φυσικά και για τους "επώνυμους"). Κλασσική ενέργεια όταν στερεύει η έμπνευση είναι η πρόκληση. Μεγέθη αντιστρόφως ανάλογα. Προδίδει επίσης και φθόνο προς τους δημιουργούς του έργου , εν προκειμένω προς τον εξαίρετο Σαίξπηρ. Ρωμαίος και Ιουλιέτα σε αγοραία και κιτς εκδοχή ''Πυρετός το Σαββατόβραδο". Ευχαριστώ πολύ θεατρομάνια.

  38. Παρακολουθησα με προσκληση της ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ την παράσταση του κ. Ρήγου στο υπέροχο, κοσμημα στο Δημοτικο Θεάτρο Πειραιά. Προσωπικα δεν μου αρεσε, ολες αυτες οι παρεμβασεις και ιδιαίτερα το γυμνο και τα πολλα σεξιστικά δρωμενα. Η επιλογή των 7 Ρωμαίων για μενα ηταν χαοτική και ανευ ουσίας. Ο μόνος που διασώθηκε ηταν ο Ιερώνυμος Καλετσάνος ενας πολυ καλός ηθοποιός που παντα αποδεικνυει την αξια του.Ηταν μια εμπειρια και πηγα προετοιμασμενη αλλα δεν.! Ευχαριστώ Θεατρομανια.

  39. Είναι μια διαφορετική προσέγγιση στο κλασσικό έργο του Σαίξπηρ, οπότε όσοι θέλετε να δείτε κάτι πιο κλασσικό, θα πρότεινα να μην πάτε. Η σκηνογραφία πολύ καλή, όπως και ο φωτισμός. Όλοι οι ηθοποιοί ήταν πολύ καλοί. Μου άρεσε πολύ! Το προτείνω αν θέλετε κάτι διαφορετικό!

  40. Η ροκ εκδοχή του κειμένου του Σαιξπηρ.Αν και παραδοσιακή στις προτιμήσεις μου, θεωρώ πως είχε ένα ενδιαφέρον.Οι ακατάλληλες σκήνές όμως κατα τη γνώμη μου είναι κατα κάποιο τρόπο υβρεις κατά του συγγραφέα.Ευχαριστώ theatromania για τις προσκλήσεις.

  41. ευχαριστώ πολύ την κυρία Αλεξάκη Στυλιανή για την παραχώρηση.
    Πρωτοποριακή απόδοση στο έργο.
    Πολύ καλή ερμηνεία απο όλους, πολύ καλή σκηνοθεσία, υπέροχο το ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΠΕΙΡΑΙΑ.
    Ευχαριστώ πολύ την αγαπημένη μου Θεατρομάνια !!!

  42. Πρωτοποριακή σκηνοθετική προσέγγιση ενός κλασικού έργου με αρκετά καλά στοιχεία αλλά και αρκετό, αδικαιολόγητο γυμνό. Ταλαντούχοι ηθοποιοί νέας γενιάς και ένας πολύ όμορφος χώρος που όμως δεν έδενε αισθητικά με το έργο.

  43. Η παράσταση αυτή σίγουρα είχε ενδιαφέρον και σίγουρα, για εμένα, δεν χάνεις τον χρόνο σου εάν πας να την παρακολουθήσεις. Εκτός και αν ανήκεις στην κατηγορία των "κλειστόμυαλων", αλλά δεν είναι πολλές οι πιθανότητες να πάει κάποιος από την εν λόγω κατηγορία να παρακολουθήσει Κωνσταντίνο Ρήγο.
    Ένα έργο χιλιοπαιγμένο, ίσως η πιο γνωστή και τετριμένη -πλέον- ιστορία που υπάρχει, με μία σύγχρονη ματιά, χωρίς όμως παρεμβάσεις που γίνονται απλά για να γίνουν. Όλα έχουν κάποιο νόημα, και όσο περισσότερο το σκέφτεσαι (σε αυτό βοηθάει το σημείωμα του σκηνοθέτη στο πρόγραμμα), τόσο περισσότερο το ανακαλύπτεις. Εξαιρετικό το έμμετρο κείμενο στην καθαρεύουσα που αρχικά έρχεται σε πλήρη αντίθεση, αλλά ταυτόχρονα "δένει" με το οπτικό αποτέλεσμα. Έκπληξη η υψίφωνος παραμάνα... εξαιρετική ερμηνεία. Πολύ ενδιαφέρουσες οι μουσικές προσθήκες και τα σκηνικά επίπεδα. Το μόνο μειονέκτημα οι 7 Ρωμαίοι. Αν ο αριθμός ήταν μικρότερος ίσως το αποτέλεσμα να ήταν καλύτερο και όχι τόσο χαώδες. Συνολικά, είναι μία πολύ ενδιαφέρουσα ματιά σε ένα έργο που πλέον δεν έχει νόημα να παρουσιαστεί "απαράλλαχτο". Διατηρεί το επίπεδο στο οποίο μας έχει συνηθίσει ο σκηνοθέτης με τις προηγούμενες δουλειές του.
    Θέλω να ευχαριστήσω τη Θεατρομανία για την πρόσκληση, καθώς εκτός από το να παρακολουθήσω την παράσταση, μου δόθηκε η ευκαιρία να βρεθώ σε αυτόν τον εξαιρετικό χώρο, το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά. Μακάρι να συνεχίσετε να δίνετε προσκλήσεις και για τόσο μεγάλες παραγωγές 🙂

  44. Εντάξει, κατάλαβα ότι δεν έβλεπα ένα κλασικό ανέβασμα του έργου, αν και ο λόγος ακολουθούσε το κλασικό κείμενο. Αρκετά από τα πρωτοποριακά σκηνοθετικά ευρήματα ήταν ενδιαφέροντα. Όπως ιδιαίτερα ενδιαφέρον βρήκα και το μουσικό κομμάτι της παράστασης. Ωστόσο, δεν κατάλαβα γιατί έπρεπε να υπάρχει τόσο γυμνό και τόσα σεξουαλικά υπονοούμενα. Τα πάντα ήταν προσανατολισμένα γύρω από το σεξ. Αυτό με χάλασε αρκετά. Και έστω ότι κάποιος θέλει να ανεβάσει μια τέτοια παράσταση. Ήταν το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά το καταλληλότερο θέατρο; Όπως και να το κάνεις, το θέαμα δεν άρμοζε στον χώρο!

  45. Πρέπει να είσαι προετοιμασμένος οτι ΔΕΝ θα δείς την κλασσική παράσταση του Ρωμαίου κ της Ιουλιέττας..οποτε κάθε είδους γκρίνια (;) δεν επιτρέπεται...εμένα προσωπικά μου άρεσε η προσέγγιση του Κ.Ρηγου!!!! είχε εμπνευσμένες στιγμές κ κάποιες ίσως λιγότερο καλύτερες..ο Ιερώνυμος Καλετσάνος ήταν εξαιρετικός στον ρόλο του ως πάτερ Λαυρέντιος κ ήταν πολύ πετυχημένη στο διάλειμμα η (ας πουμε σταντ απ κόμεντ με το κοινό) ενός απο τους Ρωμαίους!!φάνηκε σαν αυτοσχεδιασμός !!!! έφυγα με τις καλύτερες εντυπώσεις κ ευχαριστω πολύ την θεατρομάνια για αυτό!!!

  46. Ήταν σίγουρα μια ιδιαίτερη παρασταση. Με έβαλε σε σκέψεις καθ'ολη την διάρκεια της. Αν κι λίγο προκλητική αρκετά ευχαριστη. Ή εναλλαγή των ηθοποιών στον ίδιο ρόλο ήταν κάτι που πραγματικά μου άρεσε , κατάλαβα επιτέλους πως μπορεί ο ίδιος ρόλος να ενσαρκωθεί τόσο διαφορετικά από άλλον ηθοποιό την ίδια σκηνή στην ίδια παράσταση. Ευχαριστώ πολύ θεατρομανια για τισ προσκλησεις.

  47. Παρακολούθησα την παράσταση στις 3/3. Είναι το κλασικό έργο του Σαίξπηρ, σε μια εκδοχή κάθε άλλο παρά κλασική: Υπάρχουν 7 Ρωμαίοι, 2 Ιουλιέτες, το τραγούδι "you are my destiny", εξαιρετικά και πολύπλοκα σκηνικά που εκτός των άλλων περιλαμβάνουν και μια Alfa Romeo Giulia των 70ς (!!!!!!!), πολύπλοκα κοστούμια που κάποια θύμιζαν ταινίες σαν το x-men η κάτι αντίστοιχο, αρκετό γυμνό και σεξουαλικά υπονοούμενα και διάχυτο σεξισμό, ψηφιακούς πατέρα και μητέρα της Ιουλιέτας. Προσωπικά μου άρεσε. Ηταν κάτι διαφορετικό, πλούσιο και εναλλακτικό. Σε ένα πολυτελέστατο, πανέμορφο θέατρο.
    Το καλύτερο κομμάτι νομίζω ήταν στο νεκροταφείο στο τέλος. Πολύ υποβλητικό και ιδιαίτερα ευρηματικό. Πολύ ευρηματικό και με χιούμορ το ξεκίνημα του 2ου μέρους, η μάλλον το πριν το ξεκίνημα..Μειονέκτημα το ότι κάποιες φορές δεν μπορούσες να ακούσεις τα λόγια των ηθοποιών λόγω του ότι μιλούσαν πολλοί μαζί η υπήρχε δυνατή μουσική η άλλοι ήχοι της παράστασης.
    Οι σεμνότυφοι θα σοκαριστούν από το γυμνό, την ερωτική σκηνή Ρωμαίου Ιουλιέτας και τις σεξιστικές σκηνές.
    Ευχαριστούμε την θεατρομάνια και το θέατρο για τις προσκλήσεις.

  48. Η συγκεκριμένη απόδοση του έργου είναι εντελώς εναλλακτική, ωμή, βίαιη,συγκρουσιακή και πρόκειται για μεταμοντέρνα εκδοχή του κλασικού έργου. Επικεντρώνεται στα γεγονότα με κοινωνική ματιά και όχι τόσο στο συναισθηματικό κομμάτι του πρωτότυπου κειμένου. Ωραία σκηνικά,κοστούμια,φωτισμός. Οι ηθοποιοί το παλεύουν αλλά σε κάποια σημεία δεν καταλαβαίνεις αυτά που εκφέρουν. Προσπάθησα να κατανοήσω το όλο concept - διασκευή αλλά δεν μου ταίριαξε. Ευχαριστώ την Θεατρομάνια για την πρόσκληση!

  49. Μία τελείως διαφορετική εκδοχή της ιστορίας του Ρωμαίου και της Ιουλιέτας. Καλή αυτή η διαφορετική οπτική αλλά θα ήθελα να δω την ρομαντική ιστορία των δύο ηρώων. Κάποιες σκηνές ήταν αρκετά κυνικές και δεν μου άρεσαν. Ευχαριστώ την θεατρομάνια για την πρόσκληση.

  50. Η συγκεκριμένη παράσταση είναι μία από τις ελάχιστες φορές στη ζωή μου που όταν τελείωσε δεν ήξερα να πω αν αυτό που είδα μου άρεσε ή όχι. Το σίγουρο είναι πως όταν βλέπεις ένα ''Ρωμαίο και Ιουλιέτα''' με 7 Ρωμαίους και δύο Ιουλιέτες τότε ξέρεις ότι θα δεις μια καθαρά αντισυμβατική παράσταση του συγκεκριμένου έργου. Και πράγματι από τα πρώτα κιόλας λεπτά αυτό καταλαβαίνεις. Η σκηνοθεσία του Ρήγου ήταν δημιουργικότατη ωστόσο σε πολλά σημεία ήταν υπερβολική. Όπως για παράδειγμα το εγχείρημα με τους πολυπληθείς πρωταγωνιστές το οποίο πέρα από τον τονισμό του υψηλού budget της συγκεκριμένης παραγωγής δε χρησίμευσε σε τίποτα άλλο. Επίσης δεν είμαι από τα άτομα που θα έχουν πρόβλημα με τη σεξουαλικότητα μέσα στο θέατρο, ωστόσο υπήρχαν κάτι τέτοιες σκηνές οι οποίες μπήκαν καθαρά και μόνο για να προκαλέσουν. Πέρα από αυτά όμως η σκηνοθεσία του Ρήγου ήταν πάνω απ'όλα δημιουργικότατη με πάρα πολύ έξυπνα σκηνοθετικά ευρήματα. Αυτό που ήρε την παράσταση πραγματικά από κάτω ωστόσο ήταν οι κακές ερμηνείες σχεδόν όλων των συντελεστών. Ιδιαίτερα οι Ρωμαίοι (λες και το είχαν συνεννοηθεί μεταξύ τους) δεν απέδιδαν σχεδόν καθόλου το συναίσθημα του ήρωα και σε συνδυασμό με την πολύ κακή τους άρθρωση (πράγμα που ισχύει για σχεδόν όλο τον θίασο) παρέδωσαν ένα πάρα πολύ χλιαρό και αδιάφορο Ρωμαίο. Καλός ο Ιερώνυμος Καλετζάνος στον ρόλο του πάτερ Λαυρέντιου και ένα δυο μικρότεροι ρόλοι. Θετικό της παράστασης τα εξαιρετικά σκηνικά και κουστούμια. Εν τέλη δεν μπορώ να πω ακριβώς αν η παράσταση μου άρεσε ή όχι. Από τα ρώτα κιόλας λεπτά καταλαβαίνεις ότι όλο αυτό είναι μία καθαρή σκηνοθετική επίδειξη του Ρήγου, όμως το γεγονός ότι κάποιος σαν εμένα ο οποίος απεχθάνεται το συγκεκριμένο έργο χωρίς να βαρεθεί το θεωρώ μεγάλο κατόρθωμα. Αν είστε προετοιμασμένη να δείτε ένα εντελώς διαφορετικό ''Ρωμαίο και Ιουλιέτα'' τότε σπεύσατε οι υπόλοιποι μείνετε μακριά.

  51. Μια διαφορετική, μοντέρνα και δυναμική προσέγγιση του έργου του Σαίξπηρ, η οποία από τα πρώτα λεπτά ξαφνιάζει. Χαρακτηρίζεται από την ενέργεια και την κίνηση όλων των ηθοποιών και φυσικά την ατμόσφαιρα που δημιουργούν τα εφέ, ειδικά στο τελευταίο μέρος του έργου.
    Προσωπικά όλα αυτά μου άρεσαν.

  52. Καμια σχεση με τη κλασικο εργο του Σαιξπηρ σουρεαλιστικο με πολλα καλα εφε καλη σκηνοθεσια,οι ηθοποιοι τα δινανε ολα στη παρασταση, μεγαλος θιασος ,πλουσια παρασταση. Εμενα δε μου αρεσε γιατι περιμενα κατι διαφορετικο να δω με ξενισε αυτη η μοντερνα αποδοση. Να πατε να τη δειτε ειναι κατι διαφορετικο. Ευχιστω πολυ τη θεατρομανια για τη προσκληση.

  53. Η παράσταση είναι μια πολύ διαφορετική ματιά στο κλασικό έργο του Σαίξπηρ. Η παραμάνα ήταν πάρα πολύ καλή και για μένα έκλεψε τις εντυπώσεις. Επίσης σκηνοθετικά μου άρεσε το δωμάτιο της Ιουλιέτας που θύμιζε δωμάτιο ψυχιατρείου/φυλακής και οι γονείς της που εμφανίζονται σαν ψηφιακές ακέφαλες κεφαλές (η Μαρία Σκουλά είναι καταπληκτική σε ό,τι και να κάνει!). Επίσης η προσέγγιση της παράστασης είναι περισσότερο κυνική απ'ότι ρομαντική.

  54. ΣΙΓΟΥΡΑ ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΑΣΙΚΟ ΑΥΤΟ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ.ΑΠΟ ΑΨΟΓΟΥΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ.ΛΙΓΟ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ ΛΙΓΟ ΣΑΡΚΑΣΤΙΚΟ .ΑΛΛΑ Η ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΑΣΕΤΕ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

  55. Kατόπιν παραχώρησης του κ.Γιώργου Μπάρμπα τον οποίο και ευχαριστώ σε ένα κατάμεστο
    Δημοτικό θέατρο παρακολούθησα την εκδοχή του κ.Ρήγου για το αριστούργημα του Ρωμαιου και Ιουλιέτα .Είχε κάποιες δυνατές σκηνές όμως η βία υπερνίκησε τον άδοξο έρωτα του ερωτευμένου ζευγαριού.Με ξένισε η τόσο μοντέρνα εκδοχή και το αυτοκίνητο επι σκηνής .Σιγουρα αν κάποιος περιμένει να δει τον αγνό έρωτα σε ένα κλασικό έργο θα απογοητευτεί.Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση

  56. […] Η χορογραφία ήταν ο συνδυασμός μιας «σύγχρονης» έκφρασης και του παραδοσιακού χορού των Μαορί της Νέας Ζηλανδίας, σε φόντο Grease. Φωτοβολίδες σεξιστικού τύπου που χρησιμοποιήθηκαν από τις πρώτες στιγμές της παρουσίας του χορού, απευθύνονται σε κοινό που έχει περισσότερο χαλαρά από εμένα τα όρια του χυδαίου, αλλά οπωσδήποτε ήταν αχρείαστες για το πνεύμα του έργου.
    Ο φωτισμός κινήθηκε απολύτως εναρμονισμένα με τη σκηνοθετική αντίληψη. Σκοτάδι στην παγωνιά του θανάτου, ημίφως στις συμβολικές μάχες, λευκό στην αγνότητα του έρωτα της έφηβης Ιουλιέτας.
    Στην σκηνογραφία, αποδόθηκε εύστοχα το μπαλκόνι της Ιουλιέτας, όμως αυτό που πραγματικά «έκλεψε την παράσταση», ήταν το αιωρούμενο σώμα / πνεύμα της νεκρής, και το νεκροταφείο που ξετυλίχθηκε η τελευταία φάση του δράματος. Εικαστικά, άγγιξε το τέλειο. Μπράβο.
    Ο σκηνοθέτης προτίμησε να αφαιρέσει - όσο το δυνατόν περισσότερο – ρομαντισμούς κι ευαισθησίες. Δεν είδα τα συμβολικά λουλούδια, δεν μύρισα το άρωμα του αγνού. [..] Οι πτυχές που προτίμησε να φωτίσει ήταν οι βίαιες συγκρούσεις των οικογενειών, οι πολωμένες κοινωνικές σχέσεις, οι ακραίες συμπεριφορές. […]
    Διαβάζω προσεκτικά το σημείωμα του σκηνοθέτη της παράστασης, για να μπορέσω να κατανοήσω τον λόγο που εκτυλίχθηκαν στα μάτια μου τόσο έντονες σκηνές με κοφτές «απόλυτες» κινήσεις. Μας εξηγεί ότι γι αυτόν η ιστορία δεν είναι ρομαντική αλλά μια πράξη βίας ενάντια στη βία της εξουσίας. […]

    Απόσπασμα από δημοσιευμένη κριτική μου,
    Κατερίνα Πεσταματζόγλου