After the End

Αρχείο Παίχτηκε από 09/01/2023 έως 11/04/2023
στο Bios
Διάρκεια: 90'
Κείμενο: Dennis Kelly
Μετάφραση: Σοφία Φυτιάνου
Σκηνοθέτης: Θοδωρής Βουρνάς
Φωτισμοί: Γιώργος Αγιαννίτης
Μουσική: Δημήτρης Καράς
Ερμηνεύουν: Άρης Κανέλλος, Σοφία Φυτιάνου

Περιγραφή

Το έργο After the End του βραβευμένου βρετανού συγγραφέα Dennis Kelly ανεβαίνει για πρώτη φορά στην Ελλάδα σε σκηνοθεσία Θοδωρή Βουρνά από τις 9 Ιανουαρίου 2023 και κάθε Δευτέρα και Τρίτη στις 21:00 στην κάτω σκηνή του BIOS.

Περισσότερα

(Μετά το Τέλος)

Μαρκ: Εγώ είχα προετοιμαστεί και για όλο αυτό, είχαμε τα πάντα για να επιβιώσουμε. Tροφή, το Dungeons and Dragons και ένα μαχαίρι

Ένα ψυχολογικό θρίλερ για τα παιχνίδια του μυαλού που παίζουν οι άνθρωποι όταν βρεθούν σε αγχωτικές και κλειστοφοβικές καταστάσεις.

Λουίζ: Βρισκόμασταν όλοι στο μπαρ όταν συνέβη η έκρηξη. Ξύπνησα και βρέθηκα μαζί με τον Μαρκ στο καταφύγιο, μου έσωσε τη ζωή

Λίγα λόγια για το έργο

Η Λουίζ ξυπνάει σε ένα καταφύγιο μαζί με τον όχι και τόσο συμπαθή συνάδελφό της, Μαρκ. Το προηγούμενο βράδυ έχει συμβεί μια πυρηνική έκρηξη και ο Μαρκ τής έχει σώσει τη ζωή. Το καταφύγιο είναι δικό του. Πρέπει να συμβιώσουν μέχρι να τελειώσει όλο αυτό και να τους σώσουν. Μόνο όταν βρεθούν σε έναν κλειστοφοβικό κόσμο όπου μεγάλα θέματα –σεξ, πολιτική, εξουσία, έρωτας, φασισμός, ευθύνη, φιλίες, εμπιστοσύνη– έρχονται να επηρεάσουν τη σχέση τους, αρχίζει να αναδύεται ο πραγματικός τους εαυτός. Ποιός είναι ο θύτης και ποιός το θύμα; Πρέπει να επιβιώσουν ως το τέλος και μετά το τέλος. Μπορούμε να ξεφύγουμε πραγματικά από τα σημάδια μιας εμπειρίας που ήρθε να μας καθορίσει;

Θα μπορούσα να σου κάνω πολύ κακό, αν ήμουν κακός άνθρωπος.

Λίγα λόγια για τον συγγραφέα

Ο Dennis Kelly γεννήθηκε τo 1970 στο Ηνωμένο Βασίλειο. Eίναι πολυβραβευμένος θεατρικός συγγραφέας και σεναριογράφος. Μεταξύ των βραβείων του συγκαταλέγονται: BAFTA TV award, British Comedy Awards, British Screenwriters' Awards και International Emmy Awards. Kάποια σημαντικά του έργα είναι τα εξής: Ορφανά, Mατίλντα το Μιούζικαλ, Utopia, Together, Αγάπη και Χρήμα, Girls and Boys, After the End.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η παράσταση είναι κατάλληλη για θεατές άνω των 18 ετών. Περιέχει γυμνό, σκηνές βίας και κακοποίηση.

Βοηθός Σκηνοθέτη: Ευρώπη Αργυροπούλου

Σκηνική επιμέλεια: Σοφία Φυτιάνου, Ευρώπη Αργυροπούλου

Φωτογραφίες: Γιώργος Γιαννίμπας

Video Teasers: Δημήτρης Καράς

Επικοινωνία: Νατάσα Παππά

Φωτογραφίες

Βίντεο

60 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Δεν κατάλαβα καν πως πέρασε η ώρα.. Ίσως επειδή καθόμουν δίπλα στην πόρτα, δεν ένοιωσα καθόλου τον εγκλωβισμό που νοιώθανε οι ήρωες ( ή η ηρωίδα) του έργου, σ'αυτό το υπόγειο (καταφύγιο) του έργου. Ή ίσως επειδή δεν μου φάνηκαν αληθοφανείς οι εξηγήσεις του άντρα (για να πεισθεί η γυναίκα). Σκληρότητα, ωμότητα, κυνισμός τα χαρακτηριστικά της παράστασης, και αισθάνθηκα ντροπή και αποστροφή για τη βία και το ..σεξουαλικό κομμάτι. Πολύ δυνατό, πολύ έντονο, μ'εναν νέο ηθοποιό να "δίνει ρέστα". Η τρέλα, η ψυχική ασθένεια που φάνηκε εντόνως σε ειδικές συνθήκες, ο καταναγκασμός, ο φασισμός, μπορεί να οδηγήσει σε τραγικά ακραίες καταστάσεις, με θύμα τον άνθρωπο. Ο χώρος, ο φωτισμός, το θέμα, το κείμενο, η σκηνοθεσία και οι ερμηνείες είναι τα βασικότερα στοιχεία μιας πετυχημένης παράστασης. Και αυτή τα είχε. Προτιμούσα όμως να μην ήταν όλα τόσο "πραγματικά"..

  2. Πάρα πολύ ωραία παράσταση. Δυνατό σενάριο, σκηνοθεσία τέλεια, σκηνογραφία άψογη και ερμηνείες καταπληκτικές. Μπράβο σε όλους. Μακάρι να την δούνε πολλοί άνθρωποι. Ευχαριστούμε Theatromania για την πρόσκληση που μας δώσατε. ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!

  3. Η παράσταση διαπραγματεύεται ένα δύσκολο, σκληρό θέμα: Σ' ένα πρώτο επίπεδο,τον φόβο όλων μας απέναντι στον εγκλωβισμό, σωματικό και ψυχικό, την απώλεια της ελεύθερης βούλησης, τον φυσικό μας περιορισμό σε ένα κελί μιας φυλακής. Και σ' ένα δεύτερο επίπεδο, τον φόβο της ανακάλυψης της πιο άγριας, της πιο ζωώδους έκφρασης της ανθρώπινης ψυχής και συμπεριφοράς στους άλλους αλλά και στον ίδιο μας τον εαυτό.
    Το έργο παρουσιάζεται σ' εναν χώρο που ταιριάζει γάντι με αυτές τις συνθήκες. Ένα υπόγειο, με γυμνούς τοίχους που υποβάλλει τον θεατή από την πρώτη στιγμή της εισόδου του σε αυτόν. Τόσο το κείμενο,όσο και η σκηνοθεσία και οι ηθοποιοί που το υπηρετούν πείθουν απολύτως για την κλιμάκωση των βιαιοτήτων, της εξαθλίωσης, των ακραίων συμπεριφορών και πράξεων που εκτυλίσσονται μπροστά μας.
    Προφανώς, η επισήμανση ότι το κοινό της παράστασης πρέπει απαραιτήτως να είναι ενήλικο είναι βάσιμη. Θα προσθέταμε ότι καλό θα ήταν να είναι επίσης προετοιμασμένο για μια ρεαλιστική απεικόνιση της σκληρότητας. Για τους λάτρεις του είδους, λοιπόν, που είναι και αρκετοί, μια παράσταση που θα τη θυμούνται και πολύ αργότερα!
    Ευχαριστούμε Θεατρομάνια!

  4. Ένα ψυχολογικό θρίλερ για τα παιχνίδια του μυαλού που παίζουν οι άνθρωποι όταν βρεθούν σε αγχωτικές και κλειστοφοβικές καταστάσεις.
    Μια παράσταση που προσπάθησε να αποδώσει σωστά την ατμόσφαιρα του έργου... οι ηθοποιοί δύο νέα πρόσωπα σε ιδιαίτερα απαιτητικούς ρόλους ... αδύναμοι ερμηνευτικά και
    η σκηνοθεσία συμπαθής, θα μπορούσε να είναι πιο ευρηματική.
    Ευχαριστούμε πολύ Θεατρομάνια για την πρόσκληση!
    ‼️ 28/3/23 Φ.Μ

  5. ... Επιπλέον στην αρχαία τραγωδία περιγράφονταν οι αποτρόπεες σκηνές βίας γιατί ο σκοπός του θεάτρου ήταν μέσα από το πάθημα του ήρωα να επέλθει η κάθαρση στην ψυχή του θεατή και όχι η αποκτήνωση της μετά την θέαση ωμής βίας...

  6. Αν και μου αρέσει το ρεαλιστικό θέατρο αυτό που παρακολούθησα σήμερα ήταν πολύ σκληρό, ωμό, γροθιά στο στομάχι. Θεωρώ ότι μπορείς να αποτυπώσεις στην θεατρική σκηνή μια δυστοπική, ζοφερή κατάσταση χωρίς όμως να χρησιμοποιείς τόση βία. Κατά την προσωπική μου άποψη θεωρώ την παράσταση ακατάλληλη και για ενηλίκους. Είχα δει ένα αντίστοιχο ψυχολογικό θρίλερ " τον συλλέκτη " που όμως σεβόταν κατ' εμέ τον θεατή και δεν σε έκανε να αισθανθείς άβολα. Τέτοιου είδους παράστασεις πιστεύω ότι γίνονται προαγωγοί της βίας και επιφέρουν τα αντίθετα αποτελέσματα από αυτά που θέλουν να επιτύχουν, εφόσον καθιστούν τον θεατή κοινωνό και "συμμέτοχο" αυτής, τον αποκτηνώνουν, κάνοντας τον να συνηθίζει στην θέαση έστω και ενός ψεύτικου βιασμού που δίδεται όμως στον θεατή με ρεαλισμό. Αντί λοιπόν να υπάρχει αυτό το μαγικό φίλτρο του θεάτρου που σε κάνει να προβληματιστείς και να συνειδητοποιήσεις εσύ ότι η βία δεν πρέπει να είναι αποδεκτή και ανεκτή, στο συγκεκριμένο έργο σου προσφέρεται αλόγιστα χωρίς κανένα προβληματισμό. Η σκηνοθετική ματιά του κυρίου Βουρνά, με βρίσκει αντίθετο. Επίσης κάτι άλλο που παρατηρώ στον συγκεκριμένο σκηνοθέτη είναι η υπέρμετρη έκθεση του αντρικού γυμνού, γεγονός που κουράζει πλέον τον θεατή που αναζητεί μια πιο βαθιά προσέγγιση των χαρακτήρων πέρα του επιφανειακού. Στα θετικά της παράστασης είναι η υπέροχη μουσική, ο χώρος και οι δυνατές ερμηνείες των ηθοποιών.

  7. Πάρα πολύ ωραία και ιδιαίτερη παράσταση, συγχαρητήρια!
    Τη βρήκαμε και οι δύο που την παρακολουθήσαμε καλύτερη από άλλες ακριβές και πολύ προβεβλημένες παραστάσεις που είδαμε πρόσφατα.
    Οι ηθοποιοί υπέροχοι, για μεγάλα πράγματα.
    Η σκηνοθεσία είναι υπόδειγμα πώς με 100 ευρώ μπάτζετ μπορείς να κάνεις κάτι πάρα πολύ ωραίο και ουσιαστικό.
    Όπως γράφει και στην περιγραφή της η παράσταση δεν είναι για ανηλίκους κτλ, είναι ακατάλληλη.
    Δε βαριέσαι στιγμή, κυλάνε 90 λεπτά νεράκι.
    Μπορείτε να έχετε και ποτό από το μπαρ μαζί σας μέσα.
    Ευχαριστούμε Θεατρομάνια!

  8. Εξαιρετική παράσταση. Ο χώρος είναι το τέλειο σκηνικό για το συγκεκριμένο έργο. Καταφέρνει να σε βάλει μέσα στο κλίμα του έργου και να δημιουργήσει την αίσθηση απομόνωσης και κλειστοφοβίας. Η μουσική και ο φωτισμός συμβάλλουν επίσης στην δημιουργία της επιβλητικής ατμόσφαιρας.
    Η σκηνοθεσία ωμή και ρεαλιστική, σε καθηλώνει. Ο θεατής αισθάνεται ότι συμμετεχει στην παράσταση.
    Η ερμηνεία του πρωταγωνιστή είναι εξαιρετική και σε κάποια σημεία καθηλωτική. Η πρωταγωνίστρια είναι πολύ αδέξια και άβολη σε κάποιες στιγμές.
    Προτείνεται ανεπιφύλακτα.
    ΥΓ
    Προλάβετε την πρώτη σειρά, οι υπόλοιποι αδικούνται.

  9. Εξαιρετική παράσταση που αξίζει να παρακολουθήσετε! Ο χώρος του υπογείου του bios απόλυτα εναρμονισμένος με το κείμενο και ο φωτισμός συμβαλλει καθοριστικά στη δημιουργία της όλης ατμόσφαιρας. Ξεχωρίζει η ερμηνεία του πρωταγωνιστή παρά τις απαιτήσεις του ρόλου.
    Όπως αναφέρεται σε παρακάτω σχόλιο, όσοι κάθονται σε πίσω σειρές δε μπορούν να δουν καλά.
    Θεατρομάνια ευχαριστούμε πολύ για την πρόκληση και την όμορφη αυτή εμπειρία!

  10. Μια από τις δυο καλύτερες παραστάσεις που είδα φέτος. ΑΨΟΓΗ! Σε σοκάρει και σε προβληματίζει. Οι δυο ηθοποιοί, ο ένας καλύτερος από τον άλλον. Σπάνια βλέπεις τόσο βαθειά ολοκληρωμένους χαρακτήρες, τόσο καλογραμμενους και τόσο καλοπαιγμενους .Το υπογειο σε βάζει κατευθείαν μεσα στο κλιμα. Πολλά μπράβο για την παράσταση, πολλά ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου έδωσε το θεατρομανια να παρακολουθήσω αυτό το μοναδικό εργο.
    Το μόνο αρνητικό που εχω να προσάψω είναι ότι άκουσα παράπονα στις πισω σειρές ότι δεν μπορούσαν να δουν καλα (από την τριτη σειρά και μετά) καθώς καθόμασταν σε πλαστικές καρέκλες μπαλκονιού, τις οποίες στις πισω σειρές είχαν στοιβάξει τη μια πάνω στην άλλη για να αποκτήσουν ελάχιστο ύψος σε σχέση με τις μπροστινές. Είχα την τύχη να μην αντιμετωπίσω τέτοιο θέμα με τη θέση μου, και καταλαβαίνω φυσικά ότι ο χώρος συνολικά προσέφερε πολλά στην παράσταση, απλά είναι κρίμα αν κάποιοι θεατές δεν μπορούν να απολαύσουν το εργο λόγω διαρρύθμισης θέσεων.

  11. Σκληρό έργο, συγκλονιστικό, πολύ δυνατό, σε κάποιες στιγμές κρατιέσαι να μην επέμβεις, τόσο μέσα στην κατάσταση σε βάζουν οι ηθοποιοί με τις ερμηνείες τους. Άρτιο σκηνοθετικά, πολύ ταιριαστή μουσική, ο χώρος κολλάει γάντι. Μια παράσταση που σίγουρα άξιζε, μπράβο σε ολους τους συντελεστές. Ευχαριστώ πολύ το site για την πρόσκληση!

  12. Ενα αρκετά σκληρό έργο, ανήκει στη κατηγορία του ρεαλιστικού θεάτρου. Μου άρεσε στο τέλος η σκηνή της ηρωίδας που μας μετέφερε τα τραύματα της.
    Αξιόλογη δουλειά, έξυπνος ο χώρος σκηνοθετικά.
    Ενα ψυχολογικό θρίλερ.

  13. Μία πολύ δυνατή παράσταση. το υπόγειο του BIOS ήταν πραγματικά σαν καταφύγειο. Η σκηνοθεσία ήταν πολύ καλή και σου μετέδιδε την κλειστοφοβική ατμόσφαιρα του έργου. Από τις ερμηνείες θα ξεχωρήσω αυτή του κου Άρη Κανέλλου εκπληκτικός ψυχασθενής, η κα Σοφία Φυτιάνου,από την άλλη δεν μας επεισε για τον τρόμο και την αγωνία που βίωναι. Ευχαριστούμε πολύ ΘΕΑΤΡΟΜάΝΙΑ για την υπέροχη παράσταση.

  14. Ένα ρεαλιστικό, ατμοσφαιρικό θρίλερ με σκηνικές εντάσεις, ανατροπές και συγκλονιστικές ερμηνείες από δύο ταλαντούχους και ικανότατους ηθοποιούς, όπως είναι ο Άρης Κανέλλος και η Σοφία Φυτιάνου, οι οποίοι ανταπεξέρχονται γενναία στις απαιτήσεις των ρόλων τους, δίνοντας τον καλύτερό τους εαυτό, υπό την έμπειρη σκηνοθετική καθοδήγηση του Θοδωρή Βουρνά. Το υπόγειο του Bios μετατρέπεται σ' ένα λιτό, αφιλόξενο καταφύγιο και αποδεικνύεται ο ιδανικότερος χώρος για την παρουσίαση του συγκεκριμένου έργου, επιτρέποντας την επιτυχή αποτύπωση του σκοτεινού, κλειστοφοβικού περιβάλλοντος, μέσα στο οποίο πασχίζουν να επιβιώσουν οι ήρωες. Επιπλέον, καθοριστικός είναι ο ρόλος του φωτισμού και της μουσικής στο σχηματισμό μιας αγωνιώδους και απειλητικής ατμόσφαιρας. Συγχαρητήρια σε όλους τους συντελεστές!

  15. ΔΥΝΑΤΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ. ΤΟ ΥΠΟΓΕΙΟ ΤΟΥ BIOS ΣΟΥ ΜΕΤΕΦΕΡΕ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΟΤΙ ΗΣΟΥΝ ΣΕ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ. Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΝ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΗ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ. ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΥΣ 2 ΗΘΟΠΟΙΟΥΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ ΤΟΥΣ. ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΔΙΑΒΑΣΤΗΚΕ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΗΘΟΠΟΙΩΝ ΠΟΥ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕ ΒΡΙΣΚΕΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΥΜΦΩΝΟ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ...

  16. Σκληρό βάναυσο απάνθρωπο, ιδανικό σκηνικό και τοποθεσία για το συγκεκριμένο κείμενο. Το BIOS προσφέρεται για συνδυασμό βόλτας ποτού και θεάτρου, την παράσταση θα πρέπει να αποφύγουν γυναίκες θύματα βίας καθώς θα τις αναταράξει. Οι ηθοποιοί από κοινού συνεισφέρουν στο να θεωρήσει ο ίδιος ο θεατής εγκλωβισμένος και φυλακισμένος, δέσμιος σε ένα υπόγειο.

  17. Πολύ δυνατό κείμενο, τολμηρό και ωραίο παίξιμο των ηθοποιών (ιδίως του κου Κανέλλου) και ένας χώρος πραγματικά πολύ ταιριαστός με το έργο, που θύμιζε όντως καταφύγιο - κελί κτλ. Τα καθίσματα δεν ήταν ιδιαιτέρως αναπαυτικά, ενώ τα κενά ανάμεσα στις δυνατές σκηνές ήταν κάπως κουραστικά - ίσως ένας άλλος φωτισμός και μία λιγότερο μονότονη μουσική, να βοηθούσε. Γενικά, διαφορετική και ιδιαίτερη παράσταση - Συγχαρητήρια! Ευχαριστούμε

  18. Κάτι καινούργιο, φρέσκο , ιδιαίτερο !
    Ο χώρος ταίριαζε απόλυτα με τις ανάγκες του σεναρίου ..
    Σε κρατούσε σε εγρήγορση, έξυπνη πλοκή , καταπληκτική σκηνοθεσία, άψογοι οι ηθοποιοί κι ο φωτισμός έδενε απόλυτα

  19. Μας άρεσε πολύ. Εξαιρετική η γραφή του Ντέννις Κέλλυ, σύγχρονη και σκληρή, σκηνοθεσία χωρίς επιτήδευση, πραγματικά καλές ερμηνείες, φωτισμοί με ενδιαφέρον και υποβλητική μουσική. Είδαμε δύο ηθοποιούς που υπηρέτησαν λεπτό προς λεπτό ένα πολύ δύσκολο έργο ερμηνευτικά και το υπηρέτησαν με επιτυχία. Συγχαρητήρια σε όλους!

  20. ΑΚΡΙΒΟ. Παρέα θεατρόφιλων και επαγγελματιών ήρθαμε θεατρική εκδρομή στην Αθήνα και επηρεασμένοι από μεγαλεπήβολα σχολια πιστεύαμε ότι ανακαλύψαμε κάτι... Είχαμε πληρώσει από 14 ευρώ για αυτό το έργο... Ζητούμε να μη σχολιάζει κανείς θετικά μόνο επειδή είναι φίλοι και κάνουν χατήρια, είναι παραπλανητικό. Είδαμε και φθηνότερα έργα με καλύτερους και διάσημους ηθοποιούς, που θα είχαν περάσει και από ακρόαση... Δεν θέλουμε να προσβάλλουμε κανενα, για το λόγο αυτόν δε θα γράψω κάτι άλλο για τις ερμηνείες...

  21. Θεατρομανία ευχαριστώ για την πρόσκληση. Ενδιαφέρον ανατρεπτικό και τολμηρό θρίλερ με καλές ερμηνείες των ηθοποιών. Εκτιμάμε το θάρρος του ηθοποιού και τον παινεύουμε. Φυσικά έχουμε θερμή υποστήριξη για τους ηθοποιούς και τους στηρίζουμε. Ένα μεγάλο μπράβο στους συντελεστές της παράστασης. Εύχομαι να συνεχιστεί για αρκετό καιρό. Καλή τους επιτυχία ! ! !

    Υ.Γ. Ένα νεαρό ζευγάρι (θεατές) που καθόταν μπροστά από τη σκηνή παραμίλαγε και αποσπούσε την προσοχή μας. Επίσης και μερικοί θεατές κοίταγαν με λαχτάρα το κινητό τους. Φυσικά το βρίσκαμε ενοχλητικό και σπαστικό Θα μπορούσαν να το χρησιμοποιήσουν μετά τη λήξη της παράστασης.

  22. Κατ' αρχάς ευχαριστώ για την πρόσκληση! Η παράσταση εξαιρετική! Ο χώρος πραγματικά θύμιζε καταφύγιο, η μουσική επιβλητική, οι ερμηνείες συγκλονιστικές, τα μηνύματα πολλά, τα συναισθήματα ανάμεικτα! Αξίζει να το δείτε...

  23. Μία εκπληκτική παράσταση! Δεν έχω λόγια. Φύγαμε συγκλονισμένοι. Η Σοφία Φυτιάνου ως Λουίζ, δίνει μία καταπληκτική ερμηνεία. Πολύ ταιριαστός ο χώρος με το έργο, κάτι που αυτόματα δημιουργεί ατμόσφαιρα. Μας άρεσαν πολύ οι φωτισμοί και η μουσική. Να τη δείτε!

  24. Απλά άψογο. ΑΨΟΓΟ.

    Σίγουρα μία παράσταση που αξίζει να παρακολουθήσεις το φετινό χειμώνα. Το κείμενο ενδιαφέρον και κάτι που ξεφεύγει από τα συνηθισμένα, οι ηθοποιοί πολύ πειστικοί, απέδωσαν ρεαλιστικά τους ρόλους τους. Μου άρεσαν πολύ, έβγαλαν συναίσθημα και πέτυχαν ενώ το θέμα ήταν δύσκολο. Είδα πρόσφατα μια άλλη παράσταση που περιείχε βία και σκηνή βιασμού και δεν κατάφερε να ξεφύγει από το cheesy.
    Στο after the end έδειξαν πως πρέπει να γίνεται. Κάθε σκηνή σωστά σχεδιασμένη, με καθήλωσε για 90 λεπτά. Ο χώρος στο υπόγειο του Bios ο ιδανικός για να παιχτεί το έργο.
    Ήταν όμως συνολικά μια πολύ καλή παράσταση και από μουσική, φώτα, σκηνικά, ατμόσφαιρα, μεταβάσεις μεταξύ των σκηνών κτλ.
    Μπράβο πραγματικά μπράβο!

    *Στο τέλος διαβάστηκε και η γνωστή πλέον ανακοίνωση για την υποτίμηση των σπουδών των ηθοποιών από την τωρινή κυβέρνηση με την υπογραφή της Προέδρου της Δημοκρατίας. Ντροπή! Όλοι όσοι αγαπάμε το θέατρο είμαστε μαζί με τους ηθοποιούς και ελπίζουμε σύντομα να δικαιωθούν.

  25. Προσωπικά βρήκα εξαιρετική την παράσταση, οι ερμηνείες των ηθοποιών αξιέπαινες και μπράβο και στους δύο, ωραία φώτα, το σκηνικό ακριβώς όπως θα έπρεπε και ταίριαξε τέλεια με τον υπόγειο χώρο του θεάτρου. Γενικά όλα τέλεια, πολύ ωραία δουλειά, πολλά μπράβο σε όλους!!

  26. Αν και η κεντρική ιδέα του έργου ήταν ενδιαφέρουσα και θα μπορούσε να εξελιχθεί σε κάτι καλό, δυστυχώς ούτε ο συγγραφέας, ούτε ο σκηνοθέτης αλλά ούτε και οι ερμηνείες των ηθοποιών κατάφεραν να ανταποκριθούν στις προσδοκίες μου. Οι οποίες στη συγκεκριμένη περίπτωση για διάφορους λόγους δεν ήταν και ιδιαιτέρως υψηλές.

  27. Η μετάφραση είχε υψηλότερες προοπτικές ενώ η σκηνοθετική παρέμβαση είχε επιτήδευση το οποίο καταντάει επικίνδυνο όταν η μελέτη των χαρακτήρων από τους ηθοποιούς μένει σε ρηχά νερά και ο σκηνοθέτης δεν τους μαζεύει. Η απουσία εσωτερισμού ο εκβιασμός συγκινήσεων η κακοτεχνία η αδεξιότητα και ο θόρυβος μπορεί να σας πείσουν αν ανήκετε στο μέσο θεατή χωρίς κριτήρια δραματουργίας αλλά κυριότερα υποκριτικής.