Μετάφραση: Μαργαρίτα Δαλαμάγκα-Καλογήρου
Σκηνοθέτης: Θοδωρής Βουρνάς
Σκηνογραφία: Αρετή Μουστάκα
Κοστούμια: Αρετή Μουστάκα
Φωτισμοί: Βαγγέλης Μούντριχας
Ερμηνεύουν: Νέλλη Γκίνη, Πασχάλης Τσαρούχας
Περιγραφή
Το ΑFTERPLAY γράφτηκε το 2002. O Brian Friel έχει χαρακτηριστεί ως ο Τσέχωφ της Ιρλανδίας και έχει θεωρηθεί ισάξιος των συγχρόνων του Samuel Beckett, Harold Pinter, Arthur Miller καιTennessee Williams. Είναι γνωστός στην Ελλάδα από το πολυβραβευμένο έργο του «Χορεύοντας στην Λουνάσα». Έχει βραβευτεί με Τony, Laurence Olivier, με το Βραβείο Θεατρικών Κριτικών Νέας Υόρκης κ.ά. Στο AFTERPLAY, βάζει να συναντιούνται τυχαία σε ένα καφέ στη Μόσχα δύο ήρωες του Τσέχωφ: η Ελένα από τον Θείο Βάνια και ο Αντρέι από τις Τρεις Αδελφές.
Περισσότερα
(Πρώτη παρουσίαση του έργου στην Ελλάδα)
Έχουν περάσει πολλά χρόνια από τότε που, χώρια ο καθένας, απόκτησαν ζωή ως ήρωες θεατρικών έργων. Τώρα, υπάρχουν ακόμα, αλλά ζουν στην αφάνεια. Αυτός τής λέει πως τώρα βρίσκεται στη Μόσχα για να παίξει βιολί με την Κρατική Ορχήστρα σε μια γνωστή Όπερα και πως, τον υπόλοιπο καιρό, ζει με τη γυναίκα και τα δύο τους όμορφα παιδιά στην επαρχιακή πόλη όπου ζούσε με τις Τρεις Αδελφές του. Αυτή τού λέει πως ζει ακόμα στο σπίτι του θείου Βάνια που πέθανε γλυκά και ήρεμα και πως τώρα βρίσκεται στη Μόσχα για μια συμφέρουσα επένδυση που θα δώσει νέα ζωή στο κτήμα του.
Η μαγική γραφίδα του Brian Friel ξύνει αριστοτεχνικά αυτή την επιφάνεια των διηγήσεων της πρώτης συνάντησης της Ελένα και του Αντρέι αποκαλύπτοντας μπροστά μας την τωρινή, πραγματική και πέρα από φαντασιώσεις ζωή τους. Έτσι που, μέχρι να πέσει η αυλαία του τέλους, εμείς θα έχουμε δει καθαρά όλα τα μυστικά και τα ψέματα και όλες τις διαψεύσεις που ο καθένας τους επιμελώς κρύβει και θα έχουμε μάθει τι, τελικά, έγινε μ’ αυτούς τους δύο ανθρώπους AFTER thePLAY…