Άμλετ

Αρχείο Παίχτηκε από 05/10/2017 έως 27/05/2018
στο Άνεσις
Συγγραφέας: Ουίλιαμ Σαίξπηρ
Δραματουργική επεξεργασία: Δημοσθένης Παπαδόπουλος
Σκηνοθέτης: Λεβάν Τσουλάτζε
Σκηνογραφία: Σταύρος Λίτινας
Κοστούμια: Ηλένια Δουλαδίρη
Φωτισμοί: Λεβάν Τσουλάτζε
Μουσική: Λεβάν Τσουλάτζε (επιμέλεια)
Ερμηνεύουν: Τάσος Ιορδανίδης, Άρης Λεμπεσόπουλος, Πέμυ Ζούνη, Ιωάννα Παππά, Ιάσονας Παπαματθαίου, Νίκος Πουρσανίδης, Δημήτρης Καπετανάκος, Δημήτρης Διακοσάββας, Θοδωρής Κανδηλιώτης και ο Θοδωρής Κατσαφάδος.

Περιγραφή

Η εμβληματική ιστορία εκδίκησης του ευρωπαϊκού θεάτρου, ο Άμλετ του Ουίλιαμ Σαίξπηρ συνεχίζεται και μετά τις γιορτές του Πάσχα λόγω της επιτυχίας της παράστασης.

Συγκεκριμένα η παράσταση θα ξεκινήσει εκ νέου στις 13 Απριλίου και θα διαρκέσει για λίγες μόνο εβδομάδες μέχρι τις 27 Μαΐου .

Περισσότερα

“θεέ μου! Πόσο έρημος είναι αυτός ο κόσμος; Γεννάει μόνο και σαπίζει.
Συνέχεια γεννάει και σαπίζει.
Όλα είναι μάταια.
Αυτός ο κόσμος πρέπει να εξαφανιστεί.
Να βουλιάξει.”
ΑΜΛΕΤ

 

Η εμβληματική ιστορία εκδίκησης του ευρωπαϊκού θεάτρου, ο Άμλετ του Ουίλιαμ Σαίξπηρ συνεχίζεται και  τη νέα χρονιά, με θερμή ανταπόκριση από το αθηναϊκό κοινό.

Σε σκηνοθεσία του διεθνώς αναγνωρισμένου Λεβάν  Τσουλάτζε , ο Τάσος Ιορδανίδης ξεχωρίζει στον ομώνυμο ρόλο του Δανού πρίγκιπα που αποζητά την τιμωρία των ενόχων για τον φόνο του πατέρα του και την προσωπική του δικαίωση.

Με μια ομάδα εκλεκτών ηθοποιών , τον Αρη Λεμπεσόπουλο, την Πέμυ Ζούνη, την Ιωάννα Παππά , τον Θοδωρή Κατσαφάδο ο σκηνοθέτης προσαρμόζει ευρηματικά το κείμενο μεταφέρει την πλοκή στην εποχή μας αναδεικνύοντας έτσι τη διαχρονικότητα του έργου.

'Οπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο σκηνοθέτης Λεβάν Τσουλάτζε:
σ΄ αυτόν τον αναποδογυρισμένο κόσμο η λογική έχει δώσει τη θέση της στην ανομία , την αυθαιρεσία και την τρέλα.

Και ο Δημοσθένης Παπαδόπουλος που έχει μεταφράσει το κείμενο:
Μετέφρασα τον Άμλετ σ΄ έναν λόγο απλό . Δωρικό. Όπως απλός είναι ο λόγος της τραγωδίας.

Μετά την καλλιτεχνική και εμπορική επιτυχία του « Έγκλημα και Τιμωρία», ο Τάσος Ιορδανίδης επιλέγει να παρουσιάσει και τη φετινή χρονιά ένα από τα σημαντικά έργα του διεθνούς ρεπερτορίου και να αναμετρηθεί με έναν εξαιρετικά απαιτητικό ρόλο, αυτόν του Άμλετ με τη σκηνοθετική καθοδήγηση του Λεβάν Τσουλάτζε.

Του σκηνοθέτη που χάρισε τις δυο προηγούμενες χρονιές τη μεγάλη επιτυχία με την παράσταση Έγκλημα και Τιμωρία και στον Τάσο Ιορδανίδη έναν σπουδαίο ρόλο στην καριέρα του, αυτόν του Ρασκόλνικοφ.

Ελεύθερη απόδοση-δραματουργική επεξεργασία: Δημοσθένης Παπαδόπουλος
Φωτογραφίες: Πάτροκλος Σκαφιδάς

 

Η υπόθεση

  Ο Άμλετ είναι η τραγωδία ενός ευγενικού και φωτισμένου πνεύματος που επαναστατεί όταν καταρρέουν όλες οι πίστεις του ( προσωπικές, οικογενειακές, φιλοσοφικές, φιλοσοφικές, πολιτικές).

Όταν ο Βασιλιάς της Δανίας πεθαίνει απροσδόκητα και γίνεται βασιλιάς ο αδελφός του Κλαύδιος που παντρεύεται και τη χήρα του αδελφού του, Γερτρούδη ο νεαρός Πρίγκιπας Άμλετ, δυσαρεστημένος από το θάνατο του πατέρα του αλλά και τον εσπευσμένο γάμο της μητέρας του με το θείο του, «βλέπει» το φάντασμα του νεκρού Βασιλιά και αποζητά δικαίωση .

Ο Άμλετ πραγματεύεται με λυρισμό και δραματικότητα διαχρονικά ζητήματα σχετικά με την πολιτική, την εξουσία, την ηθική και την απόσταση ανάμεσα στην ανθρώπινη διάνοια και την πραγμάτωση της. Θίγει ταυτόχρονα μια ερωτική και μια οικογενειακή τραγωδία, αναφέρεται στη φιλοσοφία, τη μεταφυσική, την ψυχολογία και φτάνει να σχολιάσει ακόμη και την ίδια τη θεατρική τέχνη.

Βίντεο

74 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Νεωτερισμός; Απλά προσθέτουμε ένα πιστολι αντί για ξίφος, να ακούνε μουσική με ακουστικά και κάποιες (επιτυχημένες βέβαια) κωμικές πινελιές που κάνουν πιο εύπεπτο το τελικό αποτέλεσμα . παρολ’αυτά είναι συμπαθητικό αποτέλεσμα λείπει βέβαια η τραγικότητα του έργου κάτι που δεν οφείλεται μόνο στην ερμηνεία του πρωταγωνιστή

  2. Η ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΕΚΔΟΧΗ ΤΟΥ "ΑΜΛΕΤ" ΜΕ ΤΟΝ ΤΑΣΟ ΙΟΡΔΑΝΙΔΗ ΗΤΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΘΗΛΩΤΙΚΗ!!! ΟΛΟΙ ΟΙ ΗΘΟΠΟΙΟΙ ΗΤΑΝ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΑ ΕΝΑ ΥΠΕΡΟΧΟ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΒΡΑΔΥ!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΤΗΝ ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΡΗΓΟΡΗ ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟ!!!

  3. Yπέροχη παρασταση !η μοντερνα θεωρηση ειναι παντου διαχυτη και ζωηρευει ενα εργο με κλασσικα νοηματα!
    τελεια φιλοξενια με ομορφα σκηνικα και σκηνογραφικα κολπακια!!
    ειλικρινα απορω με οσους εχουν να προσαψουν οτιδηποτε αρνητικο!
    την εχω προτεινει σε οσους γνωριζω μην την χασετε απλα!

  4. ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΕΝΟΣ ΚΛΑΣΣΙΚΟΥ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΟΣ ΜΕ ΜΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΣΚΗΝΟΘΕΤΙΚΗ ΜΑΤΙΑ.ΟΙ ΗΘΟΠΟΙΟΙ ΑΠΕΔΩΣΑΝ ΟΛΟΙ ΠΟΎ ΩΡΑΙΑ ΤΟΥΣ ΡΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ.ΤΗΝ ΣΥΝΙΣΤΩ ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. Παρακολούθησα την παράσταση μετά από πρόσκληση του theatromania.gr την Παρασκευή 20-04-18.
    Δυστυχώς η δραματουργική επεξεργασία του κειμένου από τον Δ.Παπαδόπουλο έχει αφαιρέσει όλη την ποίηση από το κείμενο. Αυτό υποτιμά το έργο και το καταρρίπτει σε μια φθηνή τηλεοπτική παραγωγή –συνεπικουρούντων και των πολυδιαφημισμένων στελεχών του θιάσου. Ένιωσα ότι πρόκειται για μια εμπορική παραγωγή προκειμένου να κατέβει το κλασσικό έργο στο μη εξειδικευμένο κοινό, έστω και απαλλαγμένο από το τραγικό στοιχείο του, που όμως είναι και αυτό που το καθιστά μεγαλειώδες.
    Φθηνά κόλπα με φωτιές και καπνούς, κόψιμο σκηνών, αχρείαστες μουσικές παρεμβολές όπου ο λόγος κάνει μια φιλοσοφική νύξη, πιστόλια, mp3, η τελική –αδούλευτη- μονομαχία με σπαθάκια που έμοιαζαν παιδικά ήταν σαν να θέλουν να περάσουν μια επιδερμική ιδέα της πλοκής διαβασμένη λες από το Wikipedia αλλά και εύπεπτη συνάμα για να αξιολογηθεί σωστά με εμπορικούς όρους.
    Ο Άμλετ του Ιορδανίδη φαίνεται να έχει εσωτερικοποιημένη ανησυχία που μεταφέρεται μόνο από τα πλείστα χαμηλόφωνα κομμάτια του Ιορδανίδη, όμως δεν κατορθώνει το δίλημμα, το σκοτεινό, τη βάσανο που κατατρύχει τον Σαιξπηρικό ήρωα σχεδόν σε όλο το έργο. Η πυροβατική κορύφωση στο μέσο του έργου, δεν πείθει δραματουργικά, αλλά μόνο ως τρικ. Αυτό δεν είναι σκηνοθετική ματιά, διδαχή, εμμονή όπως πρέπει στο λειτούργημα του σκηνοθέτη.
    Γενικά νομίζω ότι πια στα κλασσικά κείμενα οι περισσότεροι σκηνοθέτες καταφεύγουν σε κόλπα εντυπωσιασμού-συνήθως με μεμονωμένες σκηνές- αντί να καθίσουν να διδάξουν και να εντρυφήσουν με τους ηθοποιούς στο ύφος, στις παύσεις, στην κινησιολογία τους. Να δώσουν μια σκηνή προσωπική, ποιητική, σκοτείνή αντάξια του κειμένου και της τραγωδίας. Αλλά τουλάχιστον εδώ είχαμε μία επίφαση του κειμένου έπειτα από την επεξεργασία του. Δεν ακούσαμε ποτέ το «Για μόνο το όνειρο απ’ το πάθος…» όπως μεταφράζει ο Ρώτας στη σκηνή του μονολόγου του Άμλετ μετά την έλευση του ηθοποιού.
    Υποκριτικά, ο Ιορδανίδης ήταν σαφώς καλύτερος ως Ρασκόλνικωφ, η Ζούνη και ο Λεμπεσόπουλος μανιέριζαν εντελώς τηλεοπτικά, η Παππά και ο Κλαύδιος ήταν αξιοπρεπείς, ενώ ο Κατσαφάδος κατάφερνε να έχει έναν τόνο ελισαβετιανού θεάτρου, όπως αρμόζει, αλλά ήταν αταίριαστος όπως δομήθηκε το ύφος του έργου. Ρόζενκραντς και Γκίλντεστερν ήταν μάλλον οι χειρότεροι (όπως τους απέδωσε ο σκηνοθέτης) από τα τέσσερα ανεβάσματα του έργου που έχω δει και η σκηνή της προδοσίας έχει κοπεί όπως και πολλές άλλες.
    Παρότι είχα εκτιμήσει τις προηγούμενες δουλειές του Τσουλάτζε (Έγκλημα & τιμωρία, Λεωφορείο ο πόθος) ενώ και ο Θείος Βάνιας του Δ. Παπαδόπουλου στο ίδιο θέατρο ήταν εξαιρετικός, αυτή τη φορά δε γοητεύτηκα καθόλου.
    Ευχαριστώ Θεατρομάνια!
    Νικήτας Μ.

  6. Παρά τη μεγάλη διάρκεια της παράστασης την παρακολούθησα με ενδιαφέρον. Δεν κουράστηκα καθόλου. Πολύ καλή σκηνοθεσία και πολύ καλές ερμηνείες. Θα ήθελα η διασκευή του κειμένου να είχε μεγαλύτερη εμβάθυνση χωρίς όμως αυτό να με ενοχλεί. Πολύ σημαντικοί ηθοποιοί οι οποίοι δεν έπαιζαν με πομπώδες τρόπο. Όλοι λειτουργούσαν σαν ομάδα στηρίζοντας την σκηνοθεσία και το κείμενο. Ευχαριστούμε πολύ! Την προτείνω.

  7. Παρακολούθησα μια μοντέρνα προσέγγιση ενός κλασικού αριστουργήματος που κατά τη γνώμη μου δεν κατάφερε να εμβαθύνει στα τεράστα διαχρονικά θέματα που αγγίζει το έργο. Ήταν μια παράσταση που παρακολούθησα με ενδιαφέρον, όμως δεν με συγκίνησε. Ευχαριστώ πολύ Θεατρομάνια για την πρόσκληση, ευχαριστώ πολύ Γεωργία Ζαφειροπούλου (Gogo Zafeiropoulou) για την παραχώρηση!

  8. Πολύ καλή παράσταση με εξαιρετικές ερμηνείες. Αρνητικό: η μεγάλη διάρκεια 3 ώρες (με το διάλειμμα) με έναν πολύ αχρείαστο αργό ρυθμό που κουράζει. Ευχάριστη νότα η παρουσία των δύο υπηρετών που σπάει τη δραματικότητα του έργου. Ευχαριστούμε θεατρομάνια!

  9. Πρωτοποριακή προσέγγιση ενός κλασικού σαιξπηρικού έργου. Η μοντέρνα -σχεδόν καθημερινή-ερμηνεία των ηθοποιών, σε συνδυασμό με τη σύγχρονη ενδυματολογική άποψη και τη σκηνογραφία που πλαισιώνουν οπτικά το έργο και την ανάλογη μουσική επένδυση που το συνοδεύει καθιστούν προσιτό το μνημειώδες αυτό έργο στο μέσο κοινό, βοηθώντας το στην κατανόηση τόσο του μύθου όσο και του μηνύματος που υποβάλλει ο ποιητής. Καταπληκτική η λιτή απόδοση του περίφημου "to be or not to be that΄s the question" από τη τέχνη του Ιορδανίδη. Ανεπανάληπτοι οι δύο υπηρέτες με την κωμική πινελιά που προσδίδουν στη δραματική βάση του έργου, ενώ ξεχωριστή η ερμηνεία του Κατσαφάδου ως Πολώνιου.

  10. Υπήρχαν πολλά ωραία και πρωτότυπα στοιχεία και η μοντέρνα οπτική ήταν ευχάριστη αλλά θα χαρακτήριζα μέτριο το αποτέλεσμα. Ένας τέτοιος θίασος θα έπρεπε να απογειώσει ερμηνευτικά το κοινό αλλά αν και υπήρχαν καλές ερμηνείες, σαν σύνολο, θεωρώ, πως δεν τα κατάφερε. Κάτι έλειπε...

  11. Ενδιαφέρουσα παράσταση..Πολύ καλές ερμηνείες από όλους τους ηθοποιούς με μια ιδιαίτερη μνεία στον κ.Κατσαφάδο ο οποίος ήταν εξαιρετικός για άλλη μια φορά.Στα θετικά οι δυο μπάτλερ που είχαν μια κάπως κωμική χροιά.Στα αρνητικά η υπερβολική χρήση τσιγάρου πάνω στην σκηνή.Δεν με ενόχλησε ο καπνός,απλώς δεν μου άρεσε καθόλου σαν εικόνα.Ευχαριστώ για την πρόσκληση Θεατρομάνια!!!

  12. Η παράσταση είναι αξιόλογη και οι ερμηνείες των πρωταγωνιστών πολύ καλές. Μου άρεσαν ιδιαίτερα ο κ. Λεμπεσόπουλος στο ρόλο του αμοραλιστή, μοχθηρού και εξουσιομανή Κλαύδιου καθώς και η ερμηνεία της κ. Παππά στο ρόλο της εύθραυστης και ερωτευμένης Οφηλίας. Ευχαριστώ πολύ Θεατρομανία για την υπέροχη θεατρική βραδιά!!!

  13. Πολύ καλή παράσταση, αν και στην αρχή δεν φαίνεται κάτι τέτοιο. Η Ιωάννα Παππά εξαιρετική μας συγκίνησε. Μετά απο κάθε "βαρύ κλιμα" συγκίνησης, είχαμε τους δύο μπατλερς...... για να ελαφρύνουν λίγο την κατάσταση. Ευχαριστούμε πολυ θεατρομανια!!!

  14. Πολύ ωραία διασκευή ενός κλασικού έργου, που το κάνει προσιτό στο ευρύ κοινό, χωρίς να κουράζει. Η απόδοση του δράματος του Άμλετ δεν υστερεί σε σχέση με την κλασική εκδοχή, παρόλο που η παράσταση περιελάμβανε κωμικά στοιχεία. Ένα μεγάλο μπράβο για τη διασκευή, τη σκηνοθεσία και τις ερμηνείες. Ευχαριστούμε θεατρομανία!

  15. Αξιόλογη παράσταση που δίνει μια αλλιώτικη, εκμοντερνισμένη ματιά σε ένα κλασσικό αριστουργηματικό έργο του Σαίξπηρ. Το ύφος ήταν ανάλαφρο, "εύπεπτο", διασκευασμένο ανάλογα, διανθισμένο με κωμικά στοιχεία που σε ορισμένες σκηνές ξέφευγε από την αρχική τραγωδία...Η μουσική επένδυση και η σκηνοθεσία συμπλήρωναν την πλοκή της παράστασης και οι ερμηνείες δεν κούραζαν τον θεατή παρόλη τη μεγάλη διάρκεια του έργου! Πολύ καλή προσπάθεια από όλους τους συντελεστές!! Ευχαριστούμε τη Θεατρομάνια για την πρόσκληση!

  16. Είχαμε ακόμα μια φορά την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε μια αξιόλογη παράσταση. Μια οχι και τόσο κλασσική προσέγγιση του Αμλετ, δοσμένη μεσα απο μια μοντέρνα σκηνοθετική ματιά. Η απόδοση του κειμένου ήταν αρκετά βατή που σε συνδυασμό με τη γρήγορη ροή του έργου, δεν κουράζει τον θεατή. Εξαιρετικές οι ερμηνείες των ηθοποιών με αυτές των Παπά και Λεμπεσοπουλου να ξεχωρίζουν.Ευχαριστούμε πολύ!

  17. Η παράσταση ήταν δυναμίτης. Ενθουσιάστηκα με την απόδοση του έργου, και με τους συντελεστές. Προτιμώ να βλέπω ηθοποιούς να παίζουν με την ψυχή τους και όχι με φανφάρες και έντονα σκηνικά και κουστούμια. Το καλύτερο θεατρικό στο είδος του, για την φετινή περίοδο.

  18. Παρακολουθήσαμε σήμερα την παράσταση και φύγαμε ενθουσιασμένοι και με την αίσθηση της πληρότητας!!!
    Πρώτα απ'όλα ο χώρος του θεάτρου πάρα πολύ καλός!
    Άνετα καθίσματα που μπορείς να απολαύσεις παραστάσεις μεγάλης διάρκειας χωρίς να κουράζεται το σώμα.Επίσης σε οποιαδήποτε θέση ήσουν ακόμα και στην τελευταία σειρά έχεις άριστη ορατότητα στην σκηνή.
    Για την παράσταση αν και είμαι οπαδός του ''κλασσικού'', έχοντας δει Άμλετ αρκετές φορές διασκευασμένο φρίττωντας πρώτη φορά μένω ενθουσιασμένος και σίγουρα μου έμεινε η αίσθηση πως θα έχω την παράσταση στο μυαλό μου για αρκετές μέρες!!
    Η απλή απόδοση του κειμένου πιστεύω βοηθάει στο να κατανοούν καλύτερα ο κόσμος τα νοήματα.Δεν είναι τυχαίο που αρκετά νέα σε ηλικία άτομα παρακολουθούσαν.
    Υπήρχε σωστή επιλογή μουσικής και σκηνικών!!!
    Για τις ερμηνείες να μην αναλύσω για κάθε έναν χωριστά, ήταν όλοι οι πρωταγωνιστές πολύ καλοί!!!
    Γενικά μια δουλεμένη παράσταση που αξίζει να δεις!!!
    Την συστήνω!!!

  19. Εχθές το βράδυ παρακολούθησα τον Άμλετ. Ένας σύγχρονος Άμλετ, σκηνοθετημένος καταπληκτικά. Μαγική παράσταση με πολύ δυνατές ερμηνείες, υπέροχη μουσική, κουστούμια και σκηνικά. Η Ιωάννα Παππά για άλλη μια φορά τόσο αληθινή, εντυπωσιακή απλά συγκλονιστική!!! Μία εξαιρετική Οφηλία!! Ευχαριστούμε πάρα πολύ θεατρομάνια για τις προσκλήσεις!!!

  20. Ευχαριστω πολυ τη Θεατρομανια που μου εδωσε την ευκαιρια να παρακολουθησω αυτην την πολυ ενδιαφερουσα παρασταση. Βρηκα οτι ηταν μια πολυ μοντερνα και αναλαφρη εκδοχη που δεν με κουρασε καθολου ομως παρ' ολη την μεγαλη σχετικα χρονικη της διαρκεια. Εξαιρετικη η ερμηνεια της Ιωαννας Παππα και της Ζουνη που ενδυματολογικα υπερτερουσε εναντι των αλλων.

  21. Απογοητευτική με πολύ χλιαρές ερμηνείες η εκμοντερνισμενη εκδοχή του Αμλετ. Ο σκηνοθετης απετυχε να κατευθύνει σωστα τους ηθοποιούς του δινοντας μας εναν Αμλετ που σε τιποτα δεν θυμιζειι τον ευαισθητο,φιλοσοφημένο και διχασμενο πριγκιπα! Οσον αφορα τα κουστουμια ο Ιορδανιδης θυμιζε τσαμπουκαλεμενο πορτιερη σε μπουζουκια , ο Ορατιος χιπστερ και ο Λαερτης κλαρινογαμπρο!(ερμηνευτικα και ενδυματολογικα) Μονο τα ρουχα της Γερτρουδης ηταν αξιοπρεπη .Ο Κλαυδιος αντι για δολοπλοκος θειος και φιλοδοξος βασιλιας εμοιαζε με χρηστη ουσιων ,με ξεσπασματα υποτονικα και ανευρα!Ο Πολωνιος παρουσιαζετε σαν καρικατουρα και η Οφηλια η καημενη σαν να παιζει σε μεξικανικη σαπουνοπερα! Δεν λεω επειδη η Παππα κλαιει πολυ αληθινα αυτο δεν σημαινει οτι την βαζω σε καθε σκηνη να κλαιει! Οι δραματικες σκηνες δεν καταφεραν ουτε να συγκινησουν ουτε να προβληματησουν.Ο φωτισμος και η ηχος ηταν χαλια! Η μουσικη αλλωτε πολυ δυνατη να καλυπτει την φωνη του ηθοποιου και τα φωτα να μην φωτιζουν καλα τους ηθοποιους και στο τελος να σε τυφλωνουν ! Το κορυφαιο ηταν χρηση του καπνου! Ουτε σε μπουζουκια τοσο καπνο!Κορυφαιες σκηνες στο νεκροταφιο ειχαν κοπει και ειχαν προστεθει" κωμικες" σκηνες στη αρχη εντελως ακυρες! Θα περιμενε κανεις σε μια παρασταση που κρατησε 2ωρες και 40 λεπτα δεν θα ειχαν κοπει βασικες σκηνες. Δεν θα προτεινα την παρασταση παροτι ειχα ακουσει πολυ θετικα σχολια! Ευχαριστω πολυ για την προσκληση !

  22. Ενδιαφέρουσα και πολύ διαφορετική σκηνοθετική προσέγγιση ενός τοσο πολυπαιγμένου εργου. Πολύ ωραία σκηνικά και φωτισμοί. Οι ηθοποιοί απέδωσαν όλοι πολύ ωραία τους ρόλους τους, μόνο ο κ. Λεμπεσόπουλος δεν μου άρεσε τόσο πολύ.Μπράβο για την τόσο ωραία δουλειά που έχει γίνει. Ευχαριστώ θεατρομανια!

  23. Διαβάζοντας τις κριτικές για τη συγκεκριμένη παράσταση, είχα μεγάλες προσδοκίες, αλλά δυστυχώς, απογοητεύτηκα. Οι ερμηνείες ήταν φτωχές και ο τόσο ωραίος λόγος του Σαίξπηρ δεν αποδόθηκε όπως θα έπρεπε. Η σκηνοθετική προσέγγιση ήταν ενδιαφέρουσα , αλλά δεν διέκρινα συνοχή στην ερμηνεία των ηθοποιών. Ωστόσο, τα σκηνικά και τα κοστούμια ήταν πολυ ωραία.
    Ευχαριστώ πολύ Θεατρομάνια!

  24. Ευχαριστώ για την πρόσκληση. Παρακολούθησα την παράσταση χθες βράδυ. Εξαιρετική η Ιωάννα Παππά. Κατά τα άλλα θεωρώ ότι η παράσταση, παρόλο που έχει τόσο καλούς ηθοποιούς, ήταν μέτρια. Σκηνοθεσία και κουστούμια στα μείον της παράστασης.

  25. Είδα την παράσταση στις 13/9 και θεωρώ ότι πρόκειται για μια αρκετά καλή σκηνοθετική προσέγγιση (με μοντέρνα στοιχεία) του εμβληματικού αυτού έργου που μαζί με την μετάφραση του κειμένου απευθύνεται καθαρά στο ευρύ κοινό, κάτι που πιστοποιείται και από την θετική ανταπόκριση αυτού.
    Στα συν η πολύ καλή ερμηνεία της κ. Ιωάννα Παππά που πιστεύω ότι ήταν και η αρτιότερη.
    Στα πλην η "υπέρμετρη" χρήση κάποιων εφέ (φωτιά, νερό, καπνός).
    Ευχαριστούμε το Θεατρομανία για την πρόσκληση!

  26. Πολύ όμορφη και καλοδουλεμένη παράσταση, με μια σύγχρονη σκηνοθετική ματιά που προσωπικά δεν με ενόχλησε καθόλου-αντιθέτως μου φάνηκε πολύ ενδιαφέρουσα. Ως παράσταση παρά την σχεδόν τρίωρη διάρκεια δεν με κούρασε, όλοι οι ηθοποιοί έπαιξαν πολύ καλά, ωραία κωμική νότα και το ντουέτο Ρόζενκραντζ και Γκίλντενστερν. Η πιο σύγχρονη σκηνοθεσία μαζί με τα σκηνικά και τα κοστούμια όπως και τη μουσική υπόκρουση μου άρεσαν ιδιαιτέρως από αισθητικής πλευράς!

  27. Είδα την παράσταση το Σάββατο 13/1 με την κόρη μου, η οποία είναι 13 ετών. Τα παιδιά σε αυτή την ηλικία είναι ιδιαίτερα αυστηρά και ειλικρινή και η κριτική που μου ανέφερε ήταν θετική. Η προσέγγιση του έργου έχει ενδιαφέρον, δεν σε κουράζει και νομίζω ότι η πρωταγωνίστρια είναι η Ιωάννα Παππά. Τόσο εγώ, όσο και η κόρη μου μοιραστήκαμε 3 ώρες με ανθρώπους άγνωστους μεταξύ τους σε έναν χώρο ζεστό, με άνετα καθίσματα και δεν ακουγόταν η παραμικρή ανάσα. Ευχαριστούμε πολύ!

  28. Σίγουρα δεν πατάει 100% στο έργο του Shakespeare, όμως είναι ένας ωραίος τρόπος να εισαχθεί κάποιος στο έργο του. Θα την πρότεινα σε όποιον θέλει να γνωρίσει τον Άμλετ αλλά δυσκολεύται να παρακολουθήσει κλασικά έργα με κλασικά ανεβάσματα και σε όποιον γνώστη του έργου έχει πιο ανοιχτό μυαλό.

  29. Παρακολούθησα την παράσταση Αμλετ στις 5/1/2018 , θα χαρακτήριζα την παράσταση καλή,εξαιρετικη η ερμηνεία της ιωάννας Παππας ,πολυ ωραια σκηνοθετικά στιγμή ηταν η εμφάνιση του φαντάσματος !!!Συνολικά ήταν μια διαφορετική πιο μοντέρνα και πιο ανάλαφρη προσέγγιση του Αμλετ !!το γεγονός οτι έλλειπαν βασικοι ρόλοι απο το έργο Αμλετ και εισχώρηση ρόλων κωμμωδίας μεσα ατο έργο έκανε την παράσταση πιο ανάλαφρη και όχι τόσο τραγωδία!!!Ευχαριστώ θεατρομάνια για τηνπρόσκληση!!

  30. Μέτρια παράσταση... καμία σχέση με το Έγκλημα και τιμωρία. Ο Λεμπεσόπουλος μία από τα ίδια, η Ζουνη μέτρια, ο Ιορδανιδης προσπάθησε αλλά Ρασκόλνικωφ δεν ήταν. Δεν καταλαβα τι εξυπηρετεί όλο αυτό το κάπνισμα.... Δεν μου άρεσε περίμενα κάτι καλύτερο

  31. Παρακολουθήσαμε μια εξαιρετική παράσταση! Ο Ιορδανίδης καταπληκτικός, η Παππά καθηλωτική, ο Λεμπεσόπουλος και η Ζούνη στο ύψος των ρόλων τους...΄ Είναι ένα σύγχρονο ανέβασμα εξαιρετικής αισθητικής! Η καλύτερη πρόταση για θεατρική έξοδο... Ευχαριστώ πολύ για τις προσκλήσεις!!!

  32. Ακούγοντας Άμλετ περιμένεις τα μέγιστα!!Ένα τέτοιο κείμενο γραμμένο πριν από τόσα χρόνια έχει πολλά να μας πει ακόμα και σήμερα.Ο ρόλος της Οφηλίας όσες φορές δω Άμλετ,είναι αυτός που πάντα με συγκλονίζει και κουβαλάω μέρες μαζί μου.Έτσι και αυτή τη φορά με τη μοναδική Ιωάννα Παππά!Η παράσταση ήταν μια καλή παράσταση αλλά χωρίς κάποια συγκλονιστική ιδιαιτερότητα μιας και ένας τέτοιος θίασος στο άκουσμά του υπόσχεται πολλά!!Ευχαριστώ για την πρόσκληση!
    Θεατρομάνια love you....

  33. Η παράσταση είναι αρκετά άρτια σε ότι αφορά φώτα, ήχο και σκηνικά. Ερμηνευτικά ξεχωρίζουν οι ερμηνείες του Τάσου Ιορδανίδη, της Ιωαννας Παππά και ενδεχομένως του Νίκου Πουρσανίδη. Η διάρκεια του θεατρικού έργου είναι μεγάλη και κάπου πάει να κάνει "κοιλιά", ευτυχώς όμως μετά το διάλειμμα όσο κορυφώνεται το δράμα κρατάει το ενδιαφέρον της. Μια γενικά καλή παράσταση. Ευχαριστώ το Θεατρομάνια για την πρόσκληση.

  34. Ευχαριστούμε πολύ ΘΕΑΤΡΟΜάΝΙΑ η παράσταση ήταν εξαιρετική. Παρόλη την μεγάλη διάρκεια και τις σιωπές το ενδιαφέρον του κοινού ήταν αμείωτο και δεν γινόταν κουραστικό. Οι ερμηνείες των ηθοποιών πολύ καλές με εξαίρεση ίσως του κου Λεμπεσοπουλου. Η σκηνοθεσία τα σκηνικά και τα κοστούμια ήταν εκπληκτικά. Ο κος Λεβαν Τσουλατζε είναι τελικά ένας εκπληκτικός σκηνοθέτης ο οποίος μετά το "Έγκλημα και τιμωρία" μας χάρισε έναν υπέροχο "Άμλετ".