Αγγέλα

Αρχείο Παίχτηκε από 30/10/2018 έως 15/01/2019
στο Altera Pars

3ος χρόνος παραστάσεων
Συγγραφέας: Γιώργος Σεβαστίκογλου
Σκηνοθέτης: Πέτρος Νάκος
Σκηνογραφία: Altera Pars, Σάββας Πασχαλίδης
Κοστούμια: Δέσποινα Κολοκοτσά
Φωτισμοί: Πέτρος Νάκος
Μουσική: Ελένη Λομβάρδου
Ερμηνεύουν:

Διανομή:
Αγγέλα: Αγγελική Κοντού
Στράτος: Πέτρος Νάκος
Λάμπρος: Παύλος Εμμανουηλίδης
Άννα: ΑργυρώΤσιρίτα
Γεωργία: Ειρήνη Τσιριγώτη
Φανή: Βέρα Μακρομαρίδου
Μένιος: Σπύρος Σιδέρης
Νέρα: Βαρβάρα Ντέσκα
Κα Παπά: Αργυρώ Τσιρίτα

Περιγραφή

Τρυφερή, ανθρώπινη, μαχητική, συγκινητικά αληθινή, σκληρά πραγματική.

Η “Αγγέλα”, του Γ. Σεβαστίκογλου, επιστρέφει από 30 Οκτωβρίου στο θέατρο Altera Pars, για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων.

Η παράσταση που αγαπήθηκε από κοινό και κριτικούς για 3η συνεχόμενη χρονιά, κάθε Δευτέρα και Τρίτη στις 21:00.

Περισσότερα

Ένα βίαιο παραμύθι ενηλικίωσης, ξετυλίγεται ανάμεσα στις αντιθέσεις... Όνειρα που συνθλίβονται στην πραγματικότητα... αλήθειες που βυθίζονται στα ψέματα... κραυγές που πνίγονται στη σιωπή, μνήμες που παρασύρονται στη λήθη... και μια αναγκαία αντίσταση που παλεύει  με την υποταγή...

Υπόθεση
Η Αγγέλα ένα ορφανό κορίτσι έρχεται από το χωριό της στο “μεγάλο κόσμο” της πρωτεύουσας αναζητώντας δουλειά, εκεί αντικαθιστά μια υπηρέτρια που έχει αυτοκτονήσει κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες. Στον σκοτεινό και περίπλοκο αυτό κόσμο θα συναντήσει τις άλλες υπηρέτριες, θα αφουγκραστεί τους καημούς τους, θα ανακαλύψει τα μυστικά τους, θ' αποκτήσει φίλους κι εχθρούς. Πολύ σύντομα όμως, ο ερχομός του Λάμπρου, αδερφού της προκατόχου της, θα ανατρέψει κάθε ισορροπία, όταν η αγωνιώδης αναζήτησή του για τους πραγματικούς λόγους της αυτοκτονίας θα φέρει όλους τους ήρωες αντιμέτωπους με τα ηθικά τους διλήμματα και θα τους αναγκάσει να “πάρουν θέση”. Αγγέλα και Λάμπρος μοιραία εμπλέκονται σ' ένα επικίνδυνο αλλά και γοητευτικό ταξίδι προς την αλήθεια τον έρωτα και τη ζωή,  ένα ταξίδι που αποδεικνύεται εξίσου επώδυνο και ανατρεπτικό με απρόβλεπτες συνέπειες για τους ίδιους, αλλά και όσους τους περιτριγυρίζουν...

Λίγα λόγια για το έργο:
Μέσα από την πορεία για την ανακάλυψη της αλήθειας, το έργο παρακολουθεί και αναδεικνύει την ηθική και ψυχική δοκιμασία των ηρώων, που διεκδικούν απεγνωσμένα το δικαίωμα τους για μια καλύτερη ζωή, γι' αυτά τα “λίγα” και “απλά πράματα”:

μία πόρτα, ἕν᾿ ἄστρο, ἕνα σκαμνὶ
ἕνα χαρούμενο δρόμο τὸ πρωὶ
ἕνα ἤρεμο ὄνειρο τὸ βράδι.

ἕναν ἔρωτα ποὺ νὰ μὴ μᾶς τὸν λερώνουν
ἕνα τραγούδι ποὺ νὰ μποροῦμε νὰ τραγουδᾶμε...

“Το ίδιο το έργο δεν αποτελεί ένα δράμα για τις υπηρέτριες, αλλά απομονώνει και φωτίζει τη λεπτομέρεια ενός μεγάλου πίνακα όπου αποτυπώνεται η διαχρονικότητα ενός  μηχανισμού ηθικής διάβρωσης και διαφθοράς που συντηρείται απ τους ισχυρούς. Ο μηχανισμός αυτός κυριαρχεί δραματουργικά στο στήσιμο της πλοκής, και γίνεται η αφορμή για την τελική αποκάλυψη της λειτουργίας του ίδιου του συστήματος.”

Επιμέλεια Κίνησης:Ελβίρα Μπαρτζώκα
Μουσική Επιμέλεια: Πέτρος Νάκος-Αγγελική Κοντού
Φωτογραφίες παράστασης: εργαστήρι φωτογραφίας"Φωτο-γραφές"
Promo video παράστασης: Τάκης Ποδαρόπουλος

Tη σεζόν 2017-18 η διανομή ήταν: Αγγελική Κοντού, Παύλος Εμμανουηλίδης, Πέτρος Νάκος, Έλενα Καστανά,  Στέλλα Κωνσταντάτου, Μελανία Μπαλτσίδου, Κυριακή Στούρου, Γιάννης Ανδρουλακάκης,  Θάνος Κώτσης

Βίντεο

144 ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ.ΜΟΥ ΘΥΜΙΣΕ ΠΑΛΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ ΛΟΓΩ ΚΑΙ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ ΣΙΓΟΥΡΑ(ΔΕΚΑΕΤΙΑ 50)Η ΣΚΗΝΗ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΑΡΧΟΝΤΙΚΗ.ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΗΘΟΠΟΙΟΥΣ.ΕΓΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ FACEBOOK AN ΚΕΡΔΙΣΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΠΑΩ ΠΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΩ ΔΙΑΓΡΑΦΟΜΑΙ;ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΧΕΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΘΕΝΙΚΗ ΝΙΚΗΤΗΡΙΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ..ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΘΕΑΤΡΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ...

  2. Πρώτα απ'όλα με το που μπαίνεις στο θέατρο νιώθεις μια ζεστασιά άψυχη κι έμψυχη, και χθες ήταν μεγαλύτερη η αντίθεση με την χαμηλή θερμοκρασία έξω. Όσον αφορά την παράσταση ενδιαφέρουσα. Ένα έργο που σε μεταφέρει στη δεκαετία του '50 με ρεαλιστικές δυνατές ερμηνείες. Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση.

  3. ΜΑΣ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΣΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ "Η ΚΑΘΩΣ ΠΡΕΠΕΙ" ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΑΒΓΑΛΤΕΣ ΚΟΠΕΛΕΣ ΑΠΟ ΕΠΑΡΧΙΑ ΩΣ ΠΑΡΑΔΟΥΛΕΥΤΡΕΣ!!!!
    ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΑΡΧΙΖΕ Η ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗ ΚΑΙ Η ΨΥΧΙΚΗ ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΤΟΥ ΔΥΝΑΤΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΔΥΝΑΜΟ!!!
    ΤΟΥ ΠΛΟΥΣΙΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΦΤΩΧΟ!!!
    ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΠΟΛΛΑ ΒΕΒΑΙΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΝ ΣΕ ΕΝΑ ΟΜΩΣ!!!
    ΟΤΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΤΟ ΕΧΕΙ Ο ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΟΣ!!!!
    ΦΙΛΟΤΙΜΗ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΩΝ ΗΘΟΠΟΙΩΝ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΘΕΛΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΙΔΙΩΣ ΚΑΠΟΙΕΣ ΝΕΑΡΕΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΤΗΝ ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ!!!!

  4. Ολοι μα ολοι οι ηθοποιοι ηταν εξαιρετικοι.Η πρωταγωνίστρια καθηλωτικη,στη τελευταια σκηνη δακρυσε.Αλλα ειναι πολυ σπανιο να ειναι και ολοι οι αλλοι καθηλωτικοι.Η Φανη,ο Σταυρος,η Γεωργια ολοι μα ολοι.Ειχα παρακολουθησει προσφατα τις μαγισσες της Σμύρνης που θεωρείται υπερπαραγωγή και εχει πεσει πολυ χρημα.Λοιπον ερμηνευτικα ηταν ενα κωμικο τερατουργημα,με γνωστους ηθοποιους να δινουν χειριστες ερμηνειες.Εκει που θελω να καταληξω ειναι πως εχω ακουσει κοσμο να λεει στστδενξν ταδε παράσταση πηγα γιατι δεν επαιζε κανενας γνωστος ηθοποιός.Αυτο ειναι πολυ λαθος,επειδή ενας ανθρωπος ειχε τις καταλληλες γνωριμίες και δημόσιες σχέσεις και καταφερε να εδραιωθει στον καλλιτεχνικό χωρο,δεν σημαινει πως κανει και για ηθοποιός,ποσο μαλλον για θέατρο.Αυτα εδω τα παιδια της Αγγελας με ελαχιστο μπατζετ και ενω δεν ειναι ευρεως γνωστη δημιουργησαν κατι κατπληκτικο.Απορω πως μεσα στο σκοταδι χωρις να βλεπουν αλλαζαν τα επιπλακια οταν απιτουνταν να αλλαξει το σκηνικο της παράστασης για να μην ενοχληθει ο θεατης και χασει τη μαγεια.Και αυτο εγινε εφτα οκτω φορες.Μου αρεσε επισης που ο χωρος πριν παρακολουθησεις τη παρασταση σε οδηγει κατευθειαν στο μπαρ που ειναι διπλα στη σκηνη,και έτσι μπορεις μεχρι να αργησει να πιεις ενα ροφημα ή ενα ποτηρι κρασι χωρις να αγχωθεις μηπως καθυστερήσεις.Οι τιμες πάμφθηνες,τρια ευρω το ποτηρι το κρασι απο μπουκαλι αγιωργητικο.Το μονο ψεγαδι ηταν πως επρεπε σε καποια σημεια οι ηθοποιοι να μιλανε πιο δυνατα και καθαρα,γιατι ετσι και αλλιως απαιτουνταν απο το ρολο να μιλανε γρηγορα και δεν καταλαβαινες τη έλεγαν,εχανες φρασεις και ειναι κριμα γιατι οι διαλογοι του εργου εινα φανταστικοι.Γενικα ομως ηταν αριστουργημα.

  5. Πολύ καλή παράσταση, σενάριο, γεμάτη σκηνοθεσία, χρησιμοποίησε όλο τον χώρο του πολύ ωραίου θεάτρου. Οι περισσότεροι ηθοποιοί σε βάζουν μεσα στο έργο. Λίγο μόνο τα ενδυματολογικά του ναυτικού, το διαικριτικό του έμοιαζε με χειροτεχνία παιδιού. Ευχαριστουμε το θεατρομάνια για τις προσκλήσεις!

  6. Εξαιρετική παράσταση και όσον αφορά στο περιεχόμενο και όσον αφορά στις ερμηνείες. Οι ηθοποιοί μπαίνουν μέσα στους ρόλους και γίνονται ένα με τους χαρακτήρες που ενσαρκώνουν. Παρότι λιτή από άποψη σκηνικών ο θεατής φεύγει γεμάτος και πλήρως ικανοποιημένος από την παράσταση που παρακολούθησε έχοντας νιώσει τα διλήμματα του συγγραφέα. Εξαιρετική και η μουσική της Ελένης Λομβάρδου.
    Ευχαριστούμε πολύ Θεατρομάνια

  7. Πολύ καλή παράσταση που αποδίδει το έργο του Σεβαστίκογλου σ' ένα πολύ συμπαθητικό χώρο. Ωραία και λιτά σκηνικά, καλός φωτισμός και υπέροχη μουσική σε μεταφέρουν στο κλίμα του έργου της δεκαετίας του ΄50 και στο περιβάλλον της αθηναϊκής κοινωνίας με "κυρίες" και "δούλες". Εξαιρετικές ερμηνείες όλων των ηθοποιών ιδιαιτέρως αυτή της Αγγέλας κ της Γεωργίας. Γενικώς μια καλοδουλεμένη παράσταση που μας κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον με μικρή μόνο παρατήρηση στην ακουστική του χώρου που μας έκανε να μην ακούμε κάποια λόγια των ηθοποιών. Συγχαρητήρια σε όλους της συντελεστής της!!
    Ευχαριστούμε πολύ τη Θεατρομάνια για την πρόσκληση!!!

  8. Η ΑΓΓΕΛΑ είναι μια παράσταση αξιόλογη και δυστυχώς διαχρονική.Δείχνει το πάθος του ανθρώπου για καλύτερες συνθήκες ζωής και την καταπίεση των " δυνατών" στους αδύναμους.Τα σκηνικά εξαιρετικά επιτυχημένα σε έβαζαν στο κλίμα αυτής της εποχής πριν 50 Χρόνια, και η μουσική σε υπέβαλλε για όσα διαδραματίστηκαν.Υπάρχουν άνθρωποι που συμβιβάζονται με τη ζωή τους και άλλο οι όπου επαναστατούν.Το θέμα είναι -όπως και σήμερα- πόσο μαζική μπορεί να είναι αυτή η Επανάσταση για να αλλάξει τα πράγματα.Οι πολύ καλές ερμηνείες και η αξιόλογη σκηνοθεσία είναι τα δυο ατού της παράστασης.Υπάρχει φως στο τούνελ;Η ΑΓΓΕΛΑ δεν μας απάντησε.Σκοτεινές εποχές φοβισμένοι οι φτωχοί άνθρωποι παλεύουν για ένα ξεροκόμματο.Ο έρωτας είναι μια μορφή επανάστασης από την ίδια τη φύση του.Αρκεί;Το έργο του Σεβαστικογλου σε αφήνει με μια πικρή γεύση στο στόμα.Και με μια ελπίδα.Ότι μπορεί -λέμε- αυτές οι εποχές να είναι πια προς το τέλος τους μέσα από το "ξύπνημα" των ανθρώπινων συνειδήσεων.

  9. Ευχαριστω την Θεατρομάνια για την ευκαιρία να την παρακολουθήσω ..νόμιζα ότι μόνο εγω διαπιστωσα πολύ κακό ηχο αλλά διαβάζοντας κ τις άλλες κριτικές βλέπω οτι συμφωνούμε σχεδόν όλοι... είναι κρίμα η προσπαθεια των πολύ ταλαντουχων νεαρων ηθοποιων να πηγαινει χαμένη γιατι απλά δεν γινονται κατανοητοι....το κειμενο πολύ δυνατο απο μόνο του

  10. Πολύ ωραία παράσταση, όπου ο θεατής μεταφέρετε σε μια άλλη εποχή, με άλλα ήθη, άλλες αξίες, όμως ίδιους ανθρώπους με την εποχή μας....
    Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους συντελεστές!
    (Ίσως θα ήταν καλύτερα αν χαμήλωναν λίγο την ένταση της μουσικής).

  11. Κρίμα γιατί ενώ η υπόθεση του έργου ακούγονταν πολλά υποσχόμενη και είχε δυνατότητες, αδικήθηκε από το τελικό αποτέλεσμα. Κάποια λίγα φωτεινά σημεία ήταν η εξαίρεση στον κανόνα και δεν στάθηκαν αρκετά ώστε να αντισταθμίσουν την επίπεδη σκηνοθεσία, το μεγαλύτερο μέρος των ερμηνειών που με έκαναν να νιώθω πως παρακολουθώ σχολική παράσταση και (όπως ανέφεραν και άλλοι σχολιαστές) την κακή ακουστική. Βλέπεται χαλαρά εφόσον δεν έχετε υψηλές προσδοκίες.

  12. Ενα πολυ καλο θεατρικο κειμενο μου θυμισε κατι απο παλιο Ελληνικο κινηματογραφο... Ομορφη μουσική έπενδυση Εξαιρετικη και η ερμηνεια των ηθοποιων Ο χώρος υπέροχος και ατμοσφαιρικός.
    Ευχαριστουμε πολυ το Θεατρομανια ...

  13. Μια παράσταση υπέροχη!Ένα ταξίδι στο χθες με στοιχεία που οδηγούν στο σήμερα!Ένα έργο που αφήνει ερωτήματα για το κατά πόσο έχει αλλάξει η κοινωνία!Καταπληκτικές ερμηνείες που σε κάνουν να"ζεις"το έργο κι όχι απλά να το παρακολουθείς!!Συγχαρητήρια σε όλους!!

  14. Δραματική παράσταση με ωραία σκηνοθεσία που θυμίζει παλιά ελληνική ταινία. Μας μεταφέρει στη δεκαετία του '50 σε μια αθηναϊκή γειτονιά μέσα από τη ζωή και τις δυσκολίες των γυναικών που υπηρετούσαν ως "δούλες" εσωτερικές τις "κυρίες" τους. Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση Θεατρομάνια!

  15. Είδα χάρη στην αγαπημένη ''Θεατρομάνια'' την παράσταση: 24/3/2018. Ο χώρος και το έργο καταφέρνουν να σε βάλουν στο κλίμα της εποχής.Μου άρεσε πάρα πολύ ο χώρος, με τα διαφορετικά επίπεδα και που οι ηθοποιοί χρησιμοποιούν ΟΛΟ το χώρο του θεάτου και το διάδρομο. Κάποιες ερμηνίες ξεχώρισαν, κάποιες ήταν φτωχές. Μου άρεσε κυρίως η ''Γεωργία'' υποκριτικά , κι ας άγγιζε και την υπερβολή σε κάποια σημεία, σίγουρα ήταν ο πιο έντονος ρόλος απο όλους. Η ''Αγγέλα'' ήταν συμπαθητική αλλά ήθελε περισσότερο βάθος στην ερμηνία της, όπως και ο ''Λάμπρος''. Σας ευχαριστώ για τις προσκλήσεις!!

  16. Εξαιρετική παράσταση ίσως η πιο ωραία "Αγγελα "που έχω δει( οι μέρες που ζούμε σε βοηθούν να να μεταφερθεις γρήγορα στο κλίμα του έργου).Αληθινές ερμηνείες από όλους με κορυφαία αυτή της Γιωργίας. Ατμοσφαιρικοί φωτισμοί σε συνδιασμο με τη μουσική. Ένα μεγάλο μπραβο σε όλους σας να μας χαρίζετε πάντα τέτοιες παραστάσεις! !

  17. Η παράσταση ήταν επιεικώς μετριότατη βασισμένη σε ένα αδιάφορο κείμενο. Οι ηθοποιοί έπαιζαν σαν μέλη ερασιτεχνικού θιάσου. Τσιρίδες ως μη όφειλε, κακή ακουστική του χώρου, κατέβαλες προσπάθεια να καταλάβεις τι λένε, χωρίς πάντα να τα καταφέρνεις. Το ότι οι ηθοποιοί ακούγονταν και ξεπρόβαλλαν από κάθε σημείο του θεάτρου μάλλον κούραζε, παρά εντυπωσίαζε. Το θέατρο ήταν κρύο. Ευχαριστώ την Κα Καίτη Λαγογιάννη για την ευγενική παραχώρηση της πρόσκλησης.

  18. Σε γενικές γραμμές καλή παράσταση.
    Οι χαρακτήρες του έργου είναι καθημερινοί και αναγνωρίσιμοι. Η οικονομικοπολιτική συγκυρία είναι ιδιαίτερα δύσκολη. Οι ήρωες έρχονται αντιμέτωποι με διαχρονικά ζητήματα όπως η φτώχια, η ανεργία και η μετανάστευση. Την σκληρή αυτή εποχή ακμάζει η ηθική διάβρωση της κοινωνίας και ο μικρόκοσμος των υπητετριών γίνεται εύκολη λεία των διάφορων καιροσκόπων.
    Η ηρωΐδα αντιστέκεται στην ηθική αυτή κατάπτωση και επιπλέον επιλέγει να διαφοροποιήσει τη στάση της από αυτή της κοινωνίας η οποία ενω γνωρίζει εθελοτυφλεί. Γνωρίζει τον έρωτα και κάνει όνειρα για μια καλύτερη ζωή.
    Παρότι καταβάλλεται μια φιλότιμη προσπαθεια από όλους τους ηθοποιούς, ιδίαίτερα από την Αγγελική Κοντού, σε αρκετά σημεία της παράστασης δεν υπάρχει εσωτερικότητα και βάθος στις ερμηνείες.
    Επιπλέον τα "κενά" με το κλείσιμο των φωτων για την εναλλαγή των θεατρικών σκηνικών γίνοναι
    δυσάρεστα αισθητά.
    Ο χώρος υπέροχος και ατμοσφαιρικός.

  19. Ο χωρος του θεατρου ειναι πολυ ζεστος και τα σκηνικα καθως κι η μουσικη ηταν στο πνευμα του εξαιρετικιυ κειμενου. Δυστυχως οι ερμηνειες δεν ειχαν την εσωτερικοτητα που χρειαζοταν και προσπαθωντας να δωσουν κορυφωση στους ηρωες φωναζαν τσιριχτα και υπερεβαλαν στις αντιδρασεις τους, οι γυναικειοι ρολοι κυριως. Ειχα την τυχη να δω την παρασταση απο ερασιτεχνικο θιασο στο διαδημοτικο φεστιβαλ Αθηνων αο το δημο αγιας Παρασκευης πριν 10 χρονια και μου χε αφησει τις καλυτερες εντυπωσεις, δεν μπορω να πω το ιδιο γι αυτην εδω. Ισως να χω θεσει ψηλα τον πυχη μετα απο 13 φετινες παρσστασεις που χω δει φετος η μια καλυτερη απ την αλλη... Συμπαθητικη προσπαθεια παρολα αυτα

  20. Πολύ όμορφος και ξεχωριστός χώρος για θέατρο.Η παράσταση ήταν εξαιρετική. Πολύ καλό το κείμενο και αξιόλογες οι ερμηνείες των ηθοποιών. Χωρίς υπερβολές κατάφεραν να αποτυπώσουν κάποια από τα γεγονότα της εποχής στην οποία αναφερόταν το έργο. Πραγματικά το συστηνω ανεπιφύλακτα σε όποιον αποφασίσει να το δει.

  21. Με εξεπληξε ευχαριστα το οτι σε μια γειτονια τετοια υπαρχει ενα θεατρο.Ο χωρος ζεστος και απλος χωρις σκηνικα και ωραια καθισματα.οι ηθοποιοι πολυ καλοι ταλαντουχοι η παρασταση ζωντανη με νευρο.Διαβαζα τα σχολια αλλων περι νοηματων του εργου βαθιων η οχι επικαιρων η οχι.Καθενας απο μας τους θεατες αναλογα με τις αντιληψεις του αντιλαμβανεται το εργο και βλεπει αν ειναι δουλος αν μπορει να μιλησει αν μπορει να εχει αξιοπρεπεια.ευχαριστω θεατρομανια

  22. Με βάση τις θετικές κριτικές που είχα διαβάσει περίμενα περισσότερα και η αλήθεια είναι ότι δεν ενθουσιάστηκα ούτε από το έργο ούτε από τις υποκριτικές ικανότητες των ηθοποιών. Κάποιοι ήταν λίγο υπερβολικοί στο παίξιμό τους, κάποιοι δεν ήταν καθόλου φυσικοί, πολλές φορές δεν καταλάβαινες τί έλεγαν, οπότε σε γενικές γραμμές ήταν λίγο μέτρια η παράσταση.
    Ευχαριστώ πολύ πάντως για την πρόσκληση.

  23. Ενδιαφέρουσα παράσταση που προσπαθεί να σε μεταφέρει σε μία δύσκολη οικονομικά και κοινωνικά περίοδο. Οι ερμηνείες διέπονταν από το χαρακτηριστικό της υπερβολής σε κάποιες σκηνές, αλλά σε γενικές γραμμές ήταν μία καλή προσπάθεια προσέγγισης των ρόλων. Βέβαια, η κακή ακουστική δε βοηθούσε ιδιαίτερα, με αποτέλεσμα πολλές φορές να χάνει κανείς τη ροή του λόγου. Πολύ ωραία σκηνικά, όπως και η προσθήκη της μουσικής επένδυσης, με ατυχή, κατά τη γνώμη μου, την επιλογή των κουστουμιών.
    Ευχαριστούμε Θεατρομάνια!

  24. Προσεγμένη παράσταση όσον αφορά στο περιτύλιγμα (μουσική, κουστούμια, σκηνικά). Οι γυναικείες ερμηνείες ήταν από καλές έως πολύ καλές και αυτή της Γιωργίας ήταν συγκλονιστική. Δυστυχώς οι αντρικοί ρόλοι δεν υποδύθηκαν όπως τους έπρεπε. Ειδικά ο Λάμπρος ήταν πολύ λίγος, σε σημείο που θύμιζε ερασιτεχνικό θέατρο. υ.γ. Κάντε κάτι με την ακουστική του χώρου... παλεύαμε να διακρίνουμε τα λόγια από τους ηθοποιούς.

  25. Μια πολύ ωραία παράσταση πάνω σε ένα πολύ καλό κείμενο του Γ. Σεβαστίκογλου. Η απόδοση έχει καλό ρυθμό, ωραίες ερμηνείες - ειδικά στους πρωταγωνιστικούς ρόλους - όμορφη μουσική και φωτισμό. Μόνη ίσως παραφωνία η ενδυματολογική προσέγγιση που ήταν κάπως μέτρια και πρόχειρη. Κατά τα άλλα, ταλαντούχοι ηθοποιοί και ωραία σκηνοθεσία! Συγχαρητήρια!

  26. Το κείμενο όντας καλοδουλεμένο και δυνατό μας μετέφερε στην μετεμφυλιακή Ελλάδα με επιτυχία!Η παράσταση σκηνοθετικά ήταν μέτρια, καθώς η μουσική υπόκρουση κάποιες φορές δεν βοηθούσε να ακουστούν οι ηθοποιοί, κάποιοι εκ των οποίων δεν είχαν και την καλύτερη δυνατή άρθρωση!Ωστόσο, σε γενικές γραμμές ήταν μια φιλότιμη προσπάθεια με την ερμηνεία της "Γεωργίας" να ξεχωρίζει μεταξυ των υπολοίπων ηθοποιών!Ευχαριστώ πολύ Θεατρομάνια για την πρόσκληση!

  27. Παρακολούθησα την παράσταση χθες έχοντας ακούσει ηδη καλά λόγια.Πραγματικά ειναι πολύ καλο έργο και αξίζει να το δειτε!!! Ωραίο κείμενο με διαχρονικά ζητήματα.Ο χώρος και η σκηνοθεσία σε βάζουν αμέσως στην ατμόσφαιρα σε συνδιασμό με την μουσική. Ο ρυθμός και η ένταση κυριαρχούν. Όσο για τις ερμηνείες αληθινές και δυνατές.Θα ξεχωρίσω όμως του Στράτου (Π.Νάκος) βλέποντας με την ερμηνεία του τις εκφάνσεις του υποκόσμου και οπωσδήποτε τον ρόλο της Γιωργίας(Ε.Καστάνα) που με τις τόσες συναισθηματικές αλλαγές σε συγκλονίζει! ΜΠΡΑΒΟ σε όλους!!!

  28. Είδα την παράσταση χτες. Πρόκειται για μια πολύ καλή παράσταση σε ένα ωραίο θέατρο. Η σκηνοθετική ματιά του κ. Νάκου σε συνδυασμό με την πολύ ωραία μουσική επένδυση και τους προσεγμένους φωτισμούς δημιούργησαν μια καλοδουλεμένη κλασική παράσταση χωρίς περιττούς νεοτερισμούς. Οι πρωταγωνιστικοί ρόλοι ερμηνεύονται άριστα από την κα. Κοντού και τους κ. Νάκο και Εμμανουηλίδη. Οι δευτερεύοντες ρόλοι αποδόθηκαν σε γενικές γραμμές ωραία αν και σε κάποιες περιπτώσεις υπερβολικά. Το στοιχείο της παράστασης που δεν με ικανοποίησε ήταν η δουλεία που είχε γίνει σε επίπεδο κουστουμιών με εξαίρεση αυτό της κα. Κοντού. Θεωρώ ότι θα μπορούσε να δοθεί μεγαλύτερη προσοχή στις λεπτομέρειες ώστε να συνδέονται περισσότερο με την εποχή και το κοινωνικο-οικονομικό πλαίσιο στο οποίο διαδραματίζεται το έργο (μερικές ατυχής στιγμές ήταν οι ομοιόμορφες ποδιές υπηρετριών με το ίδιο κόκκινο πατσαβούρι, τα εσώρουχα του Λάμπρου, το παλτό του Στράτου, το υπερβολικό ντύσιμο της Γιωργίας με το καπέλο τύπου Άσκοτ κλπ).

  29. Εχοντας διαβασει το θεατρικο εργο του Σεβαστικογλου πηγα και το ειδα να ζωντανευει πανω στην σκηνη. Η σκηνοθεσια ηταν αρκετα κινηματογραφικη και εναλλασονταν πλανα απο σπιτι, ταρατσα , καφενειο , απο το αστικο τοπιο της αθηνας του 50'. Δεν θυμιζε ομως ελληνικες ταινιες στις οποιες οι υπηρετριες εμφανιζονται ως καρικατουρες. Το κειμενο του Σεβαστικογλου δειχνει ολη την αληθεια της ζωης των υπηρετριων μακρια απο τον φακο των ελληνικων κωμωδιων γεγονος που ισως παραγκωνιζε λιγο η σε καποια σημεια παραπανω μελοδραματικη ερμηνεια (αναφερεται και η πραγματικη ιστορια της σπυριδουλας, υπηρετριας που τα αφεντικα της την σιδερωσαν επειδη θεωρουσαν οτι εκλεβε). Εκεινο που με εξεπληξε θετικα ηταν οτι τα κοστουμια περα απο εικαστικα ομορφο αποτελεσμα εδιναν μια διαχρονικοτητα στο εργο δεδομενου οτι οι χαμηλοτερες ταξεις συνεχιζουν να καταπιεζονται με τον εναν ή με τον αλλον τροπο εις βαρος "των τρανων και των μεγαλων". Στο κειμενο οπως και στην παρασταση τα αφεντικα εμφανιζονται μονο ως φωνες γιατι αυτο που μας ενδιαφερει ειναι ο κοσμος των υπηρετριων. Πώς αγαπουν, πώς διασκεδαζουν αλλα κυριως πώς επιβιωνουν.Οι φωνες βεβαια των αφεντικων οριζουν τις ζωες τους. Ο Σεβαστικογλου κατηγορει ομως και εκεινους των χαμηλοτερων ταξεων που ξεπουλιουνται για εξουσια και χρημα. Ο ρολος του Στρατου ενσαρκωθηκε με αρκετη ειλικρινια. Οι αντρικοι ρολοι σε γενικες γραμμες ηταν γειωμενοι αν και δεν ακουγοντουσαν καποιες φορες. Οσον αφορα την ερμηνεια των υπηρετριων ηταν σε γενικες γραμμες ειλικρινης και αμεση. Η καθε μια ειχε ξεκαθαρο ρολο απο την σταση σωματος εως την εκφορα της φωνης. Ισως καποιες στιγμες ηταν υπερβολικες. Σε γενικε

  30. Εξεπλάγην θετικά!! Η μουσική επένδυση της παράστασης εξαιρετική, η ατμόσφαιρα του έργου συγκινητική, οι ερμηνείες πολύ καλές. Το έχω προτείνει σε όλους τους φίλους και γνωστούς μου! Ευχαριστώ τη θεατρομάνια για τις προσκλήσεις!

    Υ.Γ. Το μοναδικό μελανό σημείο της βραδιάς ήταν το γεγονός ότι μου άνοιξαν το αυτοκίνητο. Στην περιοχή αυτό συμβαίνει συστηματικά, όπως με ενημέρωσε η άμεση δράση, οπότε τα αυτοκίνητα σε πάρκινγκ ή μέτρο!!!

  31. Εκπληκτική παράσταση!!!Πάρα πολύ καλές ερμηνείες πολύ ωραίος χώρος με ωραία λιτά αλλά πολύ στοχευμένα σκηνικά και ρούχα που σε βάζουν στην εποχή της Ελλάδας του ΄50.Συγκλονιστική μουσική με πολύ καλή ακουστική στο χώρο.Το έργο παρ΄ολο που είναι γραμμένο πριν απο πενήντα και χρόνια μπόρει κανείς να βρει στοιχεία της σημερινής εποχής αφού η εκμετάλευση του ανθρώπινου πόθου για ονείρα και ζωή θα είναι διαχρονική.Το τέλος σε κάνει να θέλεις να ουρλιάξεις μαζί με την "Αγγέλα".Πολλά συγχαρητήρια και πάλι σε όλους τους συντελεστές της παράστασης.Ευχαριστώ και το θεατρομάνια για την ευκαιρία που μου έδωσε για να απολαύσω μια τέτοια παράσταση.

  32. Δυνατές ερμηνείες που σκιαγραφούν τη ζοφερή κοινωνική πραγματικότητα της δεκαετίας του 1950 στην Ελλάδα που χαρακτηρίζεται από χαμηλής έντασης κοινωνική κινητικότητα, ανεργεία, ανέχεια, μεταναστευτιές ροές προς το εξωτερικό και διώξεις πολιτικών αντιφρονούντων. Εξαιρετική μουσική έπενδυση. Μια πολύ καλή παράσταση στο σύνολο της.

  33. Παρακολούθησα την παράσταση στις 23/12. Δυνατές ερμηνείες που σκιαγραφούν τη ζοφερή κοινωνική πραγματικότητα της δεκαετίας του 1950 στην Ελλάδα που χαρακτηρίζεται από χαμηλής έντασης κοινωνική κινητικότητα, ανεργεία, ανέχεια, μεταναστευτιές ροές προς το εξωτερικό και διώξεις πολιτικών αντιφρονούντων. Εξαιρετική μουσική έπενδυση. Μια πολύ καλή παράσταση στο σύνολο της.

  34. Παρακολούθησα την παράσταση στις 23/12. Δυνατές ερμηνείες που σκιαγραφούν τη ζοφερή κοινωνική πραγματικότητα της δεκαετίας του 1950 στην Ελλάδα που χαρακτηρίζεται από χαμηλής έντασης κοινωνική κινητικότητα, ανεργεία, ανέχεια, μεταναστευτιές ροές προς το εξωτερικό και διώξεις πολιτικών αντιφρονούντων. Εξαιρετική μουσική έπενδυση. Μια πολύ καλή παράσταση στο σύνολο της. Ευχαριστώ για ακόμα μια φορά την ομάδα του Θεατρομάνια για τη πρόσκληση.

  35. Παρασταση με περιεχομενο που σου προκαλει τις αισθησεις και τα συναισθηματα. Ζωντανες ερμηνειες καθολη τη διαρκεια, και πλοκη που σου κρατα αμειωτο το ενδιαφερον ως το τελευταιο λεπτο.Πολλα μπραβο σς ολους. Σευχαριστω Θεατρομανια!

  36. Μια καθαρά ηθογραφική θεατρική παράσταση που πραγματικά σου θύμιζε ελληνική ταινία της δεκαετίας 50'- 60'. Οι ερμηνείες όλων των ηθοποιών εξαιρετικές. Ωραάα μουσική αλλά δυστυχώς η ακουστική του χώρου χωρίς μικροφωνική. Αρκετές φορές η μουσική σκέπαζε τα λόγια των ηθοποιών και δεν ακουγόντουσαν τα λόγια των ηθοποιών. Δείχνει την εκμετάλευση του ισχυρού προς τον κοινωνικά αδύναμο άνθρωπο, την θρασύτητα-αυθάδεια-χυδαιότητα-σκληρότητα του πλούτου έναντι της φτώχειας, την παλικαριά, την δύναμη της αγάπης, την ζηλοφθονία κλπ. Ευχαριστούμε

  37. Πολυ δυνατη παρασταση. Μεταφερθηκαμε στη δεκαετια του '50 με τη σκηνοθεσια, τα κοστουμια, το σκηνικο, τους χαρακτηρες..Σαν να εβλεπα ελληνικη ταινια. Οι ηθοποιοι ηταν εξαιρετικοι, γεματοι ζωντανια και το ζουσανε..Ωραια μουσικη, αλλα οχι η ακουστικη. Αρκετες φορες η μουσικη σκεπαζε τα λογια των ηθοποιων(χαμηλοφωνα σχετικα). Δειχνει την υπεροχή και αναρμοστη συμπεριφορα του πλουτου εναντι της φτωχειας. Καθαρα ηθογραφικη.

  38. Ευχαριστώ για τις προσκλήσεις . Η παράσταση μας άρεσε γιατί : είχε καλές ερμηνείες τα σκηνικά αρκετά καλά η υπόθεση ενδιαφέρουσα κινηματογραφική, η πλοκή είχε ροή χωρίς κενά και αμηχανίες. Μπράβο στους νέους ηθοποιούς και στο σκηνοθέτη φυσικά.

  39. Ευχαριστώ για τις προσκλήσεις. Το κείμενο μεταφέρει στην Ελλάδα μιας αλλης εποχής θυμίζοντας ταινίες απο ελληνικό κινηματογράφο. Οι υπηρέτριες επαιζαν πολυ ωραια. Τα κουστούμια ηταν προσεγμένα, όπως και το θέατρο. Μια ευχάριστη παράσταση.

  40. Αρχικά ευχαριστώ για την δυνατότητα που μου δώσατε να παρακολουθήσω την παράσταση.
    Η γνώμη μου για την παράσταση: Το κείμενο μέτριο. Την υπόθεση την έχουμε δει πολλές φορές στις παλιές ελληνικές ταινίες σε πολύ πιο επιτυχημένα σενάρια. Η παρουσίαση τώρα είναι κάτι διαφορετικό. Καλή σκηνοθεσία και καλές έως πολύ καλές ερμηνείες. Αυτό είναι που σώζει την παράσταση γενικώς.

  41. Το έργο το γνώριζα. Σε αντίθεση με άλλα έργα της εποχής του, είναι διαχρονικό, γιατί μιλάει για την καταπίεση και την περιφρόνηση που έδειχνε (και δείχνει) η οικονομικά ανώτερη τάξη στην κατώτερη. Υπήρχαν κάποιες ατέλειες. όπως η μουσική που θα προτιμούσα να δίνει το στίγμα της εποχής στην Ελλάδα της δεκαετίας του 1950. Κατά τα άλλα ήταν μια πολύ δουλεμένη παράσταση με υπέροχες ερμηνείες. Το προτείνω σε όλους. Ευχαριστώ για την πρόσκληση.

  42. Κατά την κρίση μου μέτρια παράσταση που σου δίνει μερικές φορές την αίσθηση ερασιτεχνισμού. Η ακουστική του χώρου δεν βοηθάει ιδιαίτερα. Η μανιέρα του πως αποδίδω το θυμό, την οργή, την απόγνωση δεν ξεπεράστηκε. Σίγουρα αξίζουν μπράβο στους ηθοποιούς γιατί καταβάλουν αξιοπρεπή προσπάθεια μέσα στο πλαίσιο που τους δίδεται ασφαλώς.

  43. Η καλύτερη παράσταση που έχω δει μέχρι στιγμής! Καταπληκτικοί ηθοποιοί με εξαιρετικές ερμηνείες που σε συγκινούν. Η σκηνοθεσία και η μουσική πλαισίωναν αρμονικά το όλο σκηνικό. Συγχαρητήρια σε όλους περασα υπέροχα!

  44. ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΗΘΟΠΟΙΟΥΣ ΠΟΥ ΕΠΑΙΖΑΝ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ! Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΠΙΣΗΣ ΥΠΕΡΟΧΗ! ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΜΙΚΡΟ ΚΑΙ ΖΕΣΤΟ. ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ! ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ. ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΠΛΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ!!!

  45. Παρακολουθησα την Αγγελα την Κυριακη 19/11 και μου αφησε τις καλυτερες εντυπωσεις . Πολυ προσεγμενη παρασταση. Χαρηκα που ειχα την ευκαιρια να τη δω. Λυπηθηκα μονο που οι θεατες που παρακολουθησαν την συγκεκριμενη μερα την παρασταση αυτην ηταν λιγοι. Ισως οι καιρικες συνθηκες να παιξανε καποιο ρολο. Ελπιζω η μερα αυτη να αποτελουσε εξαιρεση.

  46. Πάρα πολύ ωραία παράσταση! Την είδα την προηγούμενη εβδομάδα χάρη στη Θεατρομάνια. Όλοι οι ηθοποιοί πολύ καλοί αλλά εξαιρετική εντύπωση μου έκαναν οι υπηρέτριες. Όλες ήταν μία και μία. Ένα μεγάλο μπράβο σε όλους!

  47. Εξαιρετική παράσταση με πολύ δυνατό παίξιμο από όλους τους ηθοποιούς.
    Τα σκηνικά και οι φωτισμοί άψογα και πολυεπίπεδα λειτουργικά.
    Η ιστορία δυνατή και ανθρώπινη.
    Το θέατρο ένας ζεστός χώρος τέχνης.
    Ευχαριστώ θεατρομάνια για την ευκαιρία να απολαύσω αυτή την παράσταση!

  48. Ευχαριστούμε, Θεατρομάνια!! Πολύ καλή παράσταση 12/11 - δυνατές ερμηνείες από νέους ηθοποιούς που κούμπωναν απόλυτα στους ρόλους τους!! Το κείμενο του Σεβαστίκογλου ένα από τα σημαντικότερα νεοελληνικά έργα!! Η σκηνοθεσία χωρίς μοντερνιές και ψευτονεωτερισμούς αναδεικνύει το κείμενο και μια ολόκληρη εποχή!!
    Ευχαριστούμε πολύ για την πρόσκληση!!

  49. Ευχαριστούμε, Passion Theater!! Πολύ καλή παράσταση 12/11 - δυνατές ερμηνείες από νέους ηθοποιούς που κούμπωναν απόλυτα στους ρόλους τους!! Το κείμενο του Σεβαστίκογλου ένα από τα σημαντικότερα νεοελληνικά έργα!! Η σκηνοθεσία χωρίς μοντερνιές και ψευτονεωτερισμούς αναδεικνύει το κείμενο και μια ολόκληρη εποχή!!
    Ευχαριστούμε πολύ για την πρόσκληση!!

  50. Ένα κερί ανάβει και φωτίζει μια σκοτεινή πλευρά της κοινωνικής μας ιστορίας. Ίσως έτσι κάποιοι συνειδητοποιήσουν τι είναι φτώχεια και έλλειψη μέλλοντος και σταματήσουν την εξομοίωση του τότε με το σήμερα. Τα συναισθήματα, τα όνειρα και η εκμετάλλευση μπορεί να είναι διαχρονικά αλλά δεν είναι εύκολο και να ταυτιστείς με το έργο παρόλα αυτά έχει καλές ερμηνείες.

  51. Η παρασταση εξαιρετικη ,οι ερμηνειες αρτιες και συγκλονιστικες.Ακομα ο χωρος πολυ ανετος.Αξιζει σίγουρα τα λεφτα και ο καθενας θα μεινει συγκινημενος και γεματος μυνήματα.Ενδείκνυται και για εφηβους!!
    Ευχαριστούμε για τις προσκλήσεις

  52. Αξιόλογη προσπάθεια από όλους τους συντελεστές. Το σκηνικό λιτό και πολύ ταιριαστό με το έργο. Αν εξαιρέσουμε κάποιες ερμηνευτικές υπερβολές, είναι καλή η παράσταση με νέους και ταλαντούχους ηθοποιούς.

  53. ΤΕΛΙΚΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΔΑΜΕ ΗΤΑΝ Η ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΝ ΑΠΟΨΙΝΗ ''ΑΓΓΕΛΑ'', ΗΤΑΝ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ ΜΕ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡΟΧΗ ΜΟΥΣΙΚΗ . ΜΠΟΡΕΣΑΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΑΞΙΔΕΨΑΝ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΑΓΓΕΛΑΣ... ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΠΟΛΛΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!

  54. Το παρακολούθησα πέρσι.
    Σίγουρα δεν είναι κάποιο έργο με πολύ βαθιά νοήματα αλλά το απόλαυσα πολύ. Σαν να βλέπεις μια παλιά ελληνική ταινία. Καλοδουλεμένο με νέα παιδιά με πολύ ταλέντο, βλέπεις μια ολοκληρωμένη ιστορία και περνάς ευχάριστα την ώρα σου.
    Το θέατρο μεγάλο και άνετο με ωραία σκηνικά και χώρο για καφέ-μπαρ.
    Το προτείνω!