3578

Το κάλεσμα της Λωρήν

Αρχείο Παίχτηκε από 21/10/2017 έως 04/04/2018
στο Αργώ
Διάρκεια: 75'
Συγγραφέας: Παλόμα Πεδρέρο
Μετάφραση: Μαρία Χατζηεμμανουήλ
Σκηνοθέτης: Φένια Αποστόλου
Σκηνογραφία: Άση Δημητρολοπούλου
Κοστούμια: Άση Δημητρολοπούλου
Φωτισμοί: Αλέξανδρος Αλεξάνδρου
Ερμηνεύουν: Ιωάννης Αθανασόπουλος, Βιργινία Ταμπαροπούλου

Περιγραφή

Τα πρόσωπα του έργου ζουν σε αβεβαιότητα και αγωνία, στερούνται τον έρωτα και τη στοργή.

Περισσότερα

Είναι Απόκριες και ο άντρας (Πέδρο) μεταμφιέζεται σε Λορίν Μπακόλ, ενώ η γυναίκα (Ρόζα) σε Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ. Αυτό που ξεκινά σαν παιχνίδι, η αναζήτηση της ανανέωσης στη σχέση τους, μετατρέπεται σε αποκάλυψη: ο άνδρας προτείνει στη γυναίκα να παίξουν με ένα αντικείμενο που αγόρασε στο sex shop,  αλλά η γυναίκα χαλάει το «παιχνίδι». Ερωτισμός και καταπίεση συνυπάρχουν. Παραδοσιακοί ρόλοι παρωδούνται. Τι θα συνέβαινε αν δεν υπήρχαν προκαθορισμένοι «ρόλοι» και σε ποιο βαθμό φτάνει η ελευθερία του ατόμου; Πόσο καταπιεσμένα ή κοινωνικά απομονωμένα μπορεί να είναι τα μέλη μιας κοινωνίας; Οι κοινωνικοί ρόλοι που απονέμονται και υιοθετούνται ακόμα και από την παιδική ηλικία, αρχίζουν να αμφισβητούνται.

Το έργο τιμήθηκε με το Βραβείο Θεάτρου του Βαγιαδολίδ το 1984, και έκτοτε έχει ανέβει σε Ευρώπη (Ισπανία, Γαλλία, Γερμανία, ΗΠΑ (Νέα Υόρκη), και σε πολλές χώρες της Λατινικής Αμερικής. Φέτος για πρώτη φορά ανεβαίνει στην Ελλάδα στο Small Argo full of Art (Οκτώβριος 2017-Φεβρουάριος 2018).

Μουσική Επιμέλεια-Ηχητικό Τοπίο: Μιχάλης Τσίχλης
Βοηθός Σκηνοθέτη: Κατερίνα Παρισσινού
Ειδικές Κατασκευές: Αλέξανδρος Λόγγος 
Φωτογράφιση: Αθηνά Σαρηγιαννίδη
Μακιγιάζ Φωτογράφισης: Βασίλειος Πίκουλας
Trailer 1: Μιχαήλ Μαυρομούστακος
Trailer 2: Chris Tourlakis
Συμπαραγωγή: Λυδία Λίθος – Θέατρο Αργώ

Βίντεο

19 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Πολύ καλή προσπάθεια για τον εγκλωβισμό του ατόμου από τις κοινωνικές ή και ατομικές προσδοκίες. Αφορμή για αυτό η ψυχολογία ενός τρανς ατόμου. Συγχαρητήρια σε όλους τους συντελεστές για την δυνατή παράσταση που κερδίζει το χειροκρότημα.

  2. Ειδα χθες την παρασταση.Μετρια προς Καλη θα ελεγα.Και αυτο γιατι η σκηνοθεσια ηταν οχι καλη σε ολη την διαρκεια του εργου οπως π.χ.η σκηνη του τελους .Λιγο υπερβολικη να την πω,λιγο χωρις αναγκη να την πω,τελος παντων....Κειμενο συμπαθητικο...ερμηνειες καλες(αλλα οχι) σε ολη την παρασταση.Καθαρα σκηνοθετικο θεμα και οχι των ηθοποιων, πιστευω.Ευχαριστω πολυ για την προσκληση!!!!

  3. Καλή παράσταση που αναδεικνύει ενα θέμα διαχρονικό. Οι κοινωνικοί ρόλοι, η ανάγκη του ανθρώπου για αποδοχή και η σύγκρουση με τις πραγματικές επιθυμίες μας. Ο Ι. Αθανασόπουλος αρκετά καλός. Η Β.Ταμπαροπούλου μου φάνηκε λιγο υπερβολική και σκληρή στην ερμηνεία της. Η σκηνοθεσία της Φένιας Αποστόλου αρκετά καλή αν και κάποια σκηνοθετικά τρικ ηταν περιττά. Ευχαριστώ θεατρομανια για την πρόσκληση.

  4. Μέτρια παράσταση. Η σκηνοθεσία της παράστασης χωρίς ιδιαίτερη έμπνευση και σε αρκετά σημεία υπερβολική. Οι ερμηνείες των ηθοποιών παρουσίαζαν διακυμάνσεις χωρίς τις περισσότερες φορές να γίνονται πειστικές. Υπήρχαν όμως και στιγμές που ήταν πραγματικά πάρα πολύ καλές. Ευχαριστώ ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ για τις προσκλήσεις.

  5. Δεν ξέρω αν το ίδιο το έργο θα μπορούσε να ανέβει κάποια κατηγορία. Η ερμηνεία της Ταμπαροπούλου πολύ καλή αλλά με περιττές υπερβολές στο τέλος. (Πάλι καλά που δεν μας πέταξε καμιά σκάλα στο κεφάλι). Ευχαριστούμε το θεατρομάνια.

  6. Συμπαθητική παράσταση. Η κοπέλα αρκετά καλή. Ο άντρας σε ρόλο γυναίκας
    λιγότερο πειστικός. Οι σκηνοθετικές υπερβολές στο τέλος της παράστασης θα μπορούσαν να
    λείπουν. Ωραία μουσική. Ευχαριστώ για την πρόσκληση!

  7. Πολύ επιτυχημένη παράσταση με την ενσάρκωση της γυναικείας φιγούρας από άντρα ηθοποιό...Αξιόλογες ερμηνείες σε ένα έργο που αφήνει προβληματισμούς για τα στερεότυπα της σεξουαλικής ταυτότητας και τις συνέπειες στην οικογενειακή και κοινωνική ζωή... Ερωτήματα που προβάλλουν επίκαιρα στη σύγχρονη πραγματικότητα και αποκτούν διαχρονική αξία! Ευχαριστούμε τη Θεατρομάνια για τις προσκλήσεις!