Πρόσωπο με Πρόσωπο

Αρχείο Παίχτηκε από 26/11/2021 έως
στο Μορφές Έκφρασης
Συγγραφέας: Alexander Gelman
Μετάφραση: Παπαλάμπρου Μαρία
Σκηνοθέτης: Γιάννης Διαμαντόπουλος
Σκηνογραφία: Πολυτίμη Μαχαίρα
Κοστούμια: Πολυτίμη Μαχαίρα
Φωτισμοί: Περικλής Μαθιέλης
Μουσική σύνθεση: Διονύσης Τσακνής
Ερμηνεύουν: Θωμάς Κινδύνης, Μαρία Παπαλάμπρου

Περιγραφή

Ο Θωμάς Κινδύνης και η Μαρία Παπαλάμπρου παρουσιάζουν το διαχρονικό έργο του Alexander Gelman “ Πρόσωπο με Πρόσωπο”

Περισσότερα

Ο Συγγραφέας και η Υπόθεση του έργου:

Δεν με πληρώνουν για να είμαι σύζυγος και πατέρας” αγανακτεί ο Αντρέι, ενώ η Νατάσα του απαντά “Να σε βλέπω να βγαίνεις από το γυαλιστερό σου αυτοκίνητο, να παίζεις με τα κλειδιά σου γεμάτος από το Εγώ σου, και να περπατάς λες και δεν έχεις καμία έννοια σε αυτό τον κόσμο. Σου μιλάω πολύ ειλικρινά Αντρέι, θα μπορούσα να σε είχα σκοτώσει επιτόπου εκείνη τη στιγμή.”

Ο πολιτικός μηχανικός Αντρέϊ Γκλάντκοφ, είναι στέλεχος σε μια από τις μεγαλύτερες κατασκευαστικές εταιρείες, ενώ η Νατάσα Γκλάντκοφ εργάζεται ως βιβλιοθηκάριος. Μέσα από τις συγκρούσεις του ζευγαριού, αναδεικνύεται η γραφειοκρατική και διεφθαρμένη πραγματικότητα που τους περιβάλλει, διαποτίζοντας κάθε πτυχή της ύπαρξής τους. Οι δεσμοί αγάπης ανάγονται σε πελατειακές σχέσεις, η προσωπική ζωή παραδίδεται στην επαγγελματική ανέλιξη, τα όνειρα γίνονται εφιάλτες και η αθωότητα ακρωτηριάζεται στο βωμό της φιλοδοξίας.

Ένας άντρας και μια γυναίκα, αφήνουν τις εγωιστικές τους βλέψεις να τραυματίσουν ανεπανόρθωτα το παιδί τους, αντικρίζοντας ο ένας στο πρόσωπο του άλλου, την πιο φρικτή τους αλήθεια.

Τι θα απομείνει μετά την καταστροφή; Τι θα μείνει ζωντανό μέσα στις στάχτες;

Μπορεί κάποιος μέσα σε μια νύχτα να βρει τις απαντήσεις για τις αξίες της ζωής, να βρει τον άνθρωπο μέσα του, και να σώσει την ψυχή του;

Ο Ρώσος συγγραφέας Alexander Gelman, έχοντας την εμπειρία της σοβιετικής τεχνοκρατίας και διαπλοκής, αποτυπώνει με σφοδρό ρεαλισμό την εισβολή της οικονομικής σφαίρας στη προσωπική ζωή. Η διεισδυτική του ματιά, καθιστά το έργο του άκρως επίκαιρο και επικριτικό, έναντι σε μια πραγματικότητα που έχει απωλέσει κάθε ευαισθησία. Ο Gelman καταφέρνει να δημιουργήσει και να εξετάσει την σύγκρουση των συμφερόντων, στην πιο μικρή δυνατή ομάδα, στην πυρηνική οικογένεια.

Φωτογράφος: Κώστας Μούντριχας

Συμπαραραγωγή : Θέατρο “Μορφές Εκφράσης” και Robin 4 Arts

 

Πρωτόκολλο : COVID FREE.

( Απαραίτητη η επίδειξη Πιστοποιητικού Εμβολιασμού ή νόσησης και η Χρήση Μάσκας στον θεατρικό Χώρο)

Φωτογραφίες

11 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Καταπληκτικό! Οι ηθοποιοί δώσανε την ψυχή τους. Επικρατούσε φοβερή ένταση, ενέργεια, πολύ έντονοι διάλογοι, πίκρες, φόβοι, απογοητεύσεις, κι ένα σωρό αρνητικά συναισθήματα, σ'έναν απίθανο σκηνικό, μαύρο με πινελιές γκρι, όπως η ζωή τους η ίδια.. Ο ωραιότατος φωτισμός ανέδειξε την παράσταση και φώτιζε τα πιο ιδιαίτερα σημεία. Ο σκληρός κόσμος των εργαζομένων και εργοδοτών όπως πραγματικά είναι, χωρίς ωραιοποιήσεις, με την διαφθορά διάσπαρτη, με τον εφιάλτη της εξουσίας, με το θύμα που αρέσκεται ως θύτης, με τις οικογενειακές σχέσεις που ξεπουλιούνται για την καριέρα, με την αγάπη που γίνεται μόνο οικονομικός σύμβουλος και χαραμίζεται, με τις φιλοδοξίες που χρησιμοποιούνται για κάλυψη ανέσεων, και με τις ανοχές σε πράγματα που πληγώνουν αλλά "βοηθάνε" στην ανέλιξη.. Αυτό ήθελε να δείξει ο συγγραφέας. Το σημερινό σκληρό εργασιακό κόσμο, χωρίς αγνότητα και καθαρά συναισθήματα.. Που γίνεται ένα με την οικογένεια.. "Δεν μπορώ να είμαι και μάνατζερ και άνθρωπος" είπε ο Αντρέι. Καμπανάκι κρούει..

  2. Πολύ ωραία παράσταση. Αξίζει να τη δείτε. Εξαιρετικές ερμηνίες απο τους ηθοποιούς. Συνεχείς εναλαγές, και διαρκεις προκλήσεις για το αν αλλάζει ο άνθρωπος, πόσο είναι αυτό αληθινό και τι αποφάσεις παίρνει σε κρισιμα ζητήματα της καθημερινότητας κ της ζωής.Ευχαριστώ θεατρομάνια για τη πρόσκληση.