Κριτική για την παράσταση "Επειδή αυτή ήταν αυτή κι εγώ ήμουν εγώ"

Από τον Κωνσταντίνο Πλατή

Η Ομάδα HashArt μετράει τρία χρόνια ζωής και 4 συνολικά παραγωγές μέσα στη μαζική παραγωγή ηθοποιών και παραστάσεων της πόλης και έχει καταφέρει να ξεχωρίσει δίνοντας το δικό της προσωπικό στίγμα.

Αρχικά, ένα σημαντικό της επίτευγμα είναι ότι έχει καταφέρει να δημιουργήσει το δικό της χώρο στα Εξάρχεια, σε ένα ημιυπόγειο το οποίο, τα μέλη της ομάδας έχουν διαμορφώσει με εξαιρετικό τρόπο, έτσι ώστε όποιος εισέρχεται για πρώτη φορά μέσα να περιεργάζεται με ενδιαφέρον το κάθε σημείο του χώρου αλλά και να νοιώθει αμέσως τη θετική ενέργεια με την οποία περιβάλλεται ο "Παπαγάλος" όπως πολύ ευφάνταστα έχει ονομαστεί.

Όσον αφορά τη νέα τους παραγωγή με τον επίσης ευφάνταστο τίτλο "Επειδή αυτή ήταν αυτή κι εγώ ήμουν εγώ" είναι ένα έργο το οποίο προέκυψε από την πολύμηνη σύνθεση και επεξεργασία σε αποσπάσματα από βιβλία, ταινίες, θεατρικά έργα, τραγούδια και από την ίδια τη ζωή έτσι όπως τη βιώνουν καθημερινά τα μέλη της ομάδας. Η δουλεία που έχει γίνει σε αυτό το κομμάτι είναι εξαιρετική παρουσιάζοντας ένα κείμενο δομημένο με αρχή, μέση και τέλος, καταφέρνοντας να διαχειριστούν το σύνηθες ζήτημα της σχέσης και του χωρισμού ενός ζευγαριού με πρωτοτυπία και αφοπλιστική ειλικρίνεια.

Τα τέσσερα μέλη της ομάδας Γιώργος Ιωσηφίδης, Ηλέκτρα Κομνηνίδου, Ελένη Κουταλώνη και ο Δημήτρης Μαγκλάρας (ο πέμπτος είναι φαντάρος) σε σκηνοθεσία του Κώστα Μπάρα (ιδρυτικού μέλους της ομάδας) ερμηνεύουν τους δύο ρόλους του έργου αλλά και του αφηγητή με πολύ ευφάνταστο τρόπο δημιουργώντας εξαιρετικό ρυθμό στη παράσταση. Τα τραγούδια που ερμηνεύονται ζωντανά με ηλεκτρική κιθάρα είναι επίσης ένα στοιχείο που χρωματίζει έντονα την ατμόσφαιρα της παράστασης που ισορροπεί άρτια μεταξύ κωμωδίας και δράματος. Γενικότερα βλέπουμε όμορφα σκηνοθετικά τρικ που εμπλουτίζουν το έργο και διατηρούν αμείωτο το ενδιαφέρον του θεατή καθόλη τη διάρκεια.

Οι ερμηνεία του κάθε ηθοποιού έχει το δικό της στίγμα και την απαραίτητη ενέργεια που χρειάζεται. Παράλληλα είναι πολύ καλά δουλεμένος και ο τρόπος με τον οποίο ερμηνεύουν τις παύσεις τους παραμένοντας ενεργοί και σε ετοιμότητα.

Τα λιτά και σωστά στοχευμένα φώτα της παράστασης είναι του Παναγιώτη Μανούση και τα χειρίζονται οι ηθοποιοί με απόλυτα λειτουργικό τρόπο.

Η καλή επιμέλεια της κίνησης από το Φώτη Νικολάου είναι ακόμα ένα στοιχείο που βοηθάει το ρυθμό της παράστασης.

Στο τέλος νοιώθεις ότι έχεις μοιραστεί με τους τους γύρω σου αυτή την εμπειρία αλλά παράλληλα παίρνεις και κάτι που προορίζεται μόνο για σένα.

Πληροφορίες για την παράσταση: Εδώ