1051

Χιλιαεννιακόσια

Αρχείο Παίχτηκε από 11/12/2017 έως 09/01/2018
στο Σημείο
Συγγραφέας: Αλεσσάντρο Μπαρίκο
Σκηνοθέτης: Ρίνος Τζάννης - Χρήστος Καρνάκης
Σκηνογραφία: Αλέκος και Χρήστος Μπουρελιάς
Κοστούμια: Δήμος Κλημενώφ
Φωτισμοί: Αλέκος Μπουρελιάς
Μουσική: Κωνσταντίνος Σακκάς (επιμέλεια)
Ερμηνεύουν: Χρήστος Καρνάκης

Περιγραφή

Το πρώτο έργο του Αλεσσάντρο Μπαρίκο σε μορφή μονολόγου, θα παρουσιάζεται από τις 4 Δεκεμβρίου 2017 μέχρι τις 9 Ιανουαρίου 2018, στο Θέατρο Σημείο.

Πρόκειται για τη θεατρική μεταφορά της ξεχωριστής κινηματογραφικής ταινίας «Ο Θρύλος του 1900», σε σκηνοθεσία Τζουζέπε Τορνατόρε με τον Τιμ Ροθ και μουσική του Ennio Moricone, η οποία προβλήθηκε στις αθηναϊκές αίθουσες το 1998. Το ρόλο του χαρισματικού πιανίστα που γεννήθηκε το 1900 πάνω σ' ένα επιβατικό πλοίο και αρνούνταν να αποβιβαστεί στη στεριά, μιας και ο μοναδικός κόσμος που γνώρισε ήταν αυτός της θάλασσας και του πλοίου-πατρίδας του, ερμηνεύει ο Χρήστος Καρνάκης.

Περισσότερα

"Αυτά μου τα 'μαθε ο Ντάννυ Μπούντμαν Τι Ντι Λέμον.  Χιλιαεννιακόσια, ο πιο μεγάλος πιανίστας που έπαιξε ποτέ πάνω στον Ωκεανό. Στα μάτια των ανθρώπων φαίνεται αυτό που θα δουν, όχι αυτό που έχουν δει. Έτσι έλεγε αυτό που θα δουν."

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ
Το Βιρτζίνιαν ήταν ένα ατμόπλοιο. Στα χρόνια του μεσοπολέμου ταξίδευε ανάμεσα στην Ευρώπη και την Αμερική, φορτωμένο εκατομμυριούχους, μετανάστες και ανθρώπους κάθε λογής. Λένε ότι στο Βιρτζίνιαν, κάθε βράδυ, εμφανιζόταν ένας εξαιρετικός πιανίστας, εκπληκτικής δεξιοτεχνίας, που έπαιζε μια μουσική πρωτάκουστη, θαυμαστή, η οποία ανήκε μόνο σ αυτόν: τη μουσική του Ωκεανού που η ηχώ του απλώνεται σ' όλα τα λιμάνια. Λένε πως η ιστορία του ήταν τρελή, πως γεννήθηκε πάνω σ' εκείνο το καράβι, απ' το οποίο δεν κατέβηκε ποτέ. Και λένε πως κανείς δεν ξέρει το γιατί.

Επικοινωνία: Μαρία Κωνσταντοπούλου
Οργάνωση παραγωγής: Delta Pi

6 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Παρακολούθησα απόψε την όμορφη αυτή παράσταση. Εξαιρετικός ηθοποιός. Παραστατική και τόσο ζωντανή αφήγηση. Ακόμη κι αν έχεις δει την ταινία, δεν βαριέσαι, αυτός ο μονόλογος μπορεί να σε συνεπάρει. Ευχαριστώ πολύ τη Θεατρομάνια για την πρόσκληση!

  2. Μια μέρα μετά τα Χριστούγεννα επισκέφτηκα το θέατρο Σημείο για την εν λόγω παράσταση. Ο χώρος που παίχτηκε το έργο δεν ήταν αυτή τη φορά το ισόγειο του κτηρίου αλλά κάποιος από τους ορόφους όπου με έκπληξη διαπίστωσα ότι υπάρχει μια εξίσου μεγάλη αίθουσα θεάτρου. Τα σκηνικά ήταν λιτά και η έμφαση δόθηκε κυρίως στις υποκριτικές ικανότητες του Χ. Καρνάκη. Η ερμηνεία ήταν ενδιαφέρουσα, με εναλλαγές στο ρυθμό και στην ένταση ωστόσο το κείμενο με κέρδισε μόνο αποσπασματικά με αποκορύφωμα το πολύ δυνατό φινάλε. Ευχαριστώ τη Θεατρομάνια για τη διπλή πρόσκληση.