Cock

Αρχείο Παίχτηκε από 21/10/2022 έως 20/11/2022
στο Broadway
Διάρκεια: 90' χωρίς διάλειμμα
Κείμενο: Μike Bartlett
Μετάφραση: Χρίστος Γεωργίου
Σκηνοθέτης: Γιάννης Διαμαντόπουλος
Σκηνογραφία: Δέσποινα Βολίδη
Κοστούμια: Δέσποινα Βολίδη
Φωτισμοί: Βασίλης Πλατάκης
Μουσική: Τάκης Μπινιάρης
Ερμηνεύουν: Νικόλας Μπράβος, Θάνος Κρομμύδας, Αθηνά Ροδίτου και ο Στέλιος Κρητικός

Περιγραφή

Ένα βραβευμένο βρετανικό έργο. Ένας πρόστυχος τίτλος («cock» σημαίνει «αντρικό μόριο» στην… καθόλου επιστημονική ορολογία). Μια κωμικοτραγική υπόθεση. Ο Γιάννης Διαμαντόπουλος σκηνοθετεί το «Cock» του Mike Bartlett, με τέσσερις γνωστούς ηθοποιούς σε ρόλους που ιντριγκάρουν.

Περισσότερα

Λίγα λόγια για το έργο

Πρόκειται για την κωμική ιστορία ενός ιδιαίτερου τριγώνου, που σχηματίζεται αναπάντεχα όταν ένας ομοφυλόφιλος άντρας γνωρίζει και ερωτεύεται μια γυναίκα, με αποτέλεσμα να νιώθει απόλυτα διχασμένος. Το «Cock» αναφέρεται με ουσιαστικό τρόπο στο ζήτημα της σεξουαλικής ταυτότητας, αποτελώντας ένα αιχμηρό σχόλιο για τη στάση της σύγχρονης κοινωνίας.

 

Ακατάλληλο για θεατές κάτω των 16 ετών

 

Η ταυτότητα της παράστασης

Bοηθός σκηνοθέτη: Έλενα Αγγελοπούλου

Φωτογράφιση: Κώστας Μούντριχας

Επικοινωνία: Νατάσα Παππά

Παραγωγή: Θέατρο Broadway

Φωτογραφίες

45 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Μέτρια παράσταση. Το σενάριο αδύναμο, ξεπερασμένο, ίσως θα ήταν πρωτότυπο πριν καμία δεκαετία και βάλε. Οι ερμηνείες ωστόσο ήταν αξιόλογες. (Υ.Γ. Πως γίνεται να ενοχλείται κάποιος από τις βωμολοχίες όταν επιλέγει να δει μια παρασταση με τίτλο: cock)

  2. Για αρχή η παράσταση έχει διάλειμμα οπότε καλό είναι αυτό να διορθωθεί στα στοιχεία της παράστασης.
    Ενδιαφέρον θέμα αλλά αρκετή βωμολοχία ενδεχομένως που θα μπορούσε να λείπει από κάποια σημεία. Ειδικά στο πρώτο μέρος οι 8 στις 10 λέξεις είναι βρισιές οπότε ουσιαστικά δεν υπάρχει κείμενο.
    Το χειρότερο όμως είναι η απουσία σκηνικών. Όσο και να προσπαθήσει ο ηθοποιός τα σκηνικά δεν μπορεί να τα αντικαταστήσει. Όλα στην φαντασία του θεατή. Είναι σας να ακούς ραδιοφωνικό podcast.

  3. Σύγχρονο και απολύτως ρεαλιστικό σενάριο.
    Το θέμα υπαρκτό .
    Οι προβληματισμοί οι οποίοι τίθενται ουσιαστικοί.
    Τα τρία ιδιαιτέρως ερωτικά φιλιά μεταξύ των ομοφυλοφίλων, το μόνο αρνητικό κομμάτι της παράστασης.

  4. Είχα κερδίσει για χθες 19/11/2022 μία διπλή πρόσκληση για την παράσταση Cock.Λόγω ενός έκτακτου προβλήματος υγείας δεν κατάφερα να πάω και την παραχώρησα εκτός Θεατρομανίας .Μου είπα ότι ήταν αρκετά καλή παράσταση και ειδικά το δεύτερο μέρος .Εύχομαι να ξανακερδίσω και να δω τη συγκεκριμένη παράσταση .Ευχαριστώ πολύ Θεατρομάνια

  5. Στο επίκεντρο της παράσταση το διαχρονικό, πολύπλοκο και πολυσυζητημένο θέμα των ανθρώπινων σχέσεων. Θίγεται το θέμα της σεξουαλικής ταυτότητας, της εξουσιαστικής- εγωιστικής συμπεριφοράς που έχει ένα άτομο κατά την διάρκεια μιας σχέσης και όλα τα κοινωνικοψυχολογικά που βγαίνουν στην επιφάνεια με σκοπό την διεκδίκηση ενός ατόμου από ένα άλλο. Πολλά τα μηνύματα και φυσικά κάπου εκεί ο καθένας μας εντοπίζει κομμάτια του εαυτού του.
    Η παράσταση είναι βαθιά κοινωνική και όχι κωμωδία. Δεν μου έλειψαν καθόλου τα σκηνικά. Εξαιρετική η Αθηνά Ροδίτου. Πολλά συγχαρητήρια σε όλους.
    Θεατρομάνια ευχαριστώ πολύ

  6. Η παράσταση ήταν λυτή και καλή. Θα μου μείνουν οι φράσεις ότι «για κάθε άνθρωπο δεν υπάρχει μόνο ένας άνθρωπος-σύντροφος» (δεν υπάρχει μόνο ένα ΄άλλο μισό’ για τον καθένα μας) και ότι «δεν παίζει ρόλο τι είναι κάθε άνθρωπος (ως προς τις σεξουαλικές του προτιμήσεις), αλλά ο χαρακτήρας που είναι».
    Ευχαριστώ θεατρομάνια.

  7. Ξέρω ότι η ευγένεια επιβάλλει ένα τακτ, ιδίως όταν ο άλλος σου έχει δώσει δωρεάν πρόσκληση, αλλά ήμαρτον ρε παιδιά. Διάβαζα τα σχόλια και έλεγα εντάξει, πόσο κακό μπορεί να είναι με τέτοια σχόλια; Δυστυχώς είναι σαν να βλέπεις πρόβα ερασιτεχνικού θιάσου, ο οποίος δεν έχει και σκηνοθέτη. Ο μόνος που διασώζεται και δείχνει πραγματικά ταλέντο είναι ο πρωταγωνιστής Νικόλας Μπράβος, αλλά τι να το κάνεις; Χωρίς σκηνικό, χωρίς σκηνοθεσία, χωρίς συμπρωταγωνιστές δε σώζεται τίποτα. Πολύ κρίμα. Ευχαριστώ για την πρόσκληση.
    (Ειλικρινά τώρα, η Δέσποινα Βολίδη δεν έχει πρόβλημα να γράφει η παράσταση ότι έχει σχεδιάσει το σκηνικό; Ποιο σκηνικό;)

  8. Ευχάριστη παράσταση,
    με θέματα που απασχολούν την σημερινή κοινωνία μας .
    Θα προτιμούσα να υπήρχε κατιτις σε σκηνικό σε μια τόσο τεράστια σκηνή , παρά μηδενικό σκηνικό .
    Όλοι οι συντελεστές άψογοι .
    Ευχαριστούμε!!

  9. Μια πολύ ιδιαίτερη, διαφορετική θεατρική εμπειρία. Πολύ ωραίο θέμα, δύσκολο μα πολύ ενδιαφέρον. Θέτει προβληματισμούς για τις σχέσεις,τη σεξουαλικότητα, τις αναζητήσεις,τη μοναξιά. Η κοπέλα, αν κ αυτή που βγαίνει χαμένη στο έργο, κέρδισε τις εντυπώσεις μας σε εμφάνιση, υποκριτική δεινότητα κ ταλέντο.

  10. Παρακολούθησα την παράσταση 13/11/22 με διπλή πρόσκληση από το theatromania το οποίο και ευχαριστώ πολύ.
    Η παράσταση δυστυχώς δεν ήταν του γούστου μου. Φεύγω 2η φορά απογοητευμένος από το broadway.
    Τελικά υπήρχε διάλειμμα ενώ στη σελίδα δεν αναφέρεται. Συνολικά η παράσταση κράτησε 2 ώρες με ένα διάλειμμα 15'. Μετά το διάλειμμα βελτιώθηκε αισθητά ενώ το πρώτο μισό δεν μου άρεσε καθόλου.
    Αρκετοί θεατές απόλαυσαν το έργο και πήρε γέλια, προσωπικά μάλλον δεν είναι του γούστου μου και δεν βρίσκω κάποιο αστείο στις βωμολοχίες. Επίσης θεωρώ πως έστω λίγα σκηνικά θα βοηθούσαν την παράσταση.
    Στο θέατρο ο καθένας κάθεται σε όποιες θέσεις θέλει, οπότε αν κάποιος κλείσει εισιτήριο δεν υπάρχει λόγος για Ζώνη Α.

    Ευχαριστώ Theatromania.

  11. Πολύ ενδιαφέρουσα παράσταση και εξαιρετικές ερμηνείες! Το μινιμαλ έως ανύπαρκτο σκηνικό δεν ενοχλεί καθόλου αφού η παράσταση είναι πολύ καλή για να ασχοληθεί κανείς με πράγματα..... Το μόνο που ενοχλεί είναι η υπερβολική βωμολοχία χωρίς ιδιαίτερο λόγο. Σε ευχαριστούμε για τις προσκλήσεις!

  12. Ένα εξαιρετικό κείμενο, συγκινητικό, σε προβλημάτιζε έντονα, μια πραγματική γροθιά στο στομάχι για το ελληνικό κοινό. Η παντελής έλλειψη οποιουδήποτε σκηνικού δε θα ενοχλούσε εάν είχαμε δυνατές ερμηνείες, όπως στο τέλος του έργου. Ωστόσο, η αρχή θύμιζε περισσότερο σκέτς, και η τόσο λεπτομερής περιγραφή της σεξουαλικής πράξης δεν βοηθούσε σε κάτι. Αξιοπρεπής η σκηνική παρουσία της κοπέλας και του πατέρα. Διασκεδαστικό το υβρεολόγιο και η τολμηρή περιγραφή του ήχου του αιδοίου. Γενικά, υπερτιμημένη η παράσταση και χαμηλότερη των προσδοκιών και της τιμής του εισιτηρίου.

  13. Θέμα της παράστασης οι ερωτικές σχέσεις που είναι δύσκολες όταν ένας από τους δυο είναι διχασμένος και δεν ξέρει που ανήκει. Μέσα από τους κωμικούς διαλόγους και τον έντονο εκνευρισμό του ζευγαριού ξεπηδούν πολλές πικρές αλήθειες για το τι μας τραβάει στον άλλον και τις ταμπέλες που χρησιμοποιούμε για να ξεχωρίσουμε τους ανθρώπους.

    Ένα μεγάλο μπράβο στον Θάνο Κρομμύδα και τον Νικόλα Μπράβο που ήταν εξαιρετικοί.

    Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση!!!