Guilty Choices

από 03/05 έως 14/06
Διάρκεια: 75'
Συγγραφέας: Jorge Cooner
Απόδοση: Θοδωρής Βουρνάς
Σκηνοθέτης: Θοδωρής Βουρνάς
Φωτισμοί: Γιώργος Αγιαννίτης
Ερμηνεύουν: (αλφαβητικά) Γιωργής Βασιλόπουλος, Βασίλης Βουτετάκης, Γιώργος Γογόνης και η Ειρήνη Στεριανού

Περιγραφή

Ξεκίνησαν οι πρόβες για την παράσταση GUILTY CHOICES στο φιλόξενο Filmme Studio στον Βύρωνα και σύντομα θα συνεχίσουν στο πολυχώρου Vault όπου και το έργο θα κάνει πρεμιέρα στις 2 Μαΐου σε σκηνοθεσία Θοδωρή Βουρνά με ένα καστ νέων ηθοποιών σε μια παράσταση που μας κλείνει με πολλά ερωτηματικά το μάτι στα ένοχα μυστικά ενός φαινομενικά πολύ ευτυχισμένου ζευγαριού.

Περισσότερα

Κανείς δεν φαίνεται περισσότερο αθώος, από έναν ένοχο που δεν κινδυνεύει πια.

Ο Τόνι και η Μπέλα είναι ένα ερωτευμένο ζευγάρι σε μια μακροχρόνια σχέση και υποστηρίζει ο ένας τον άλλον στα όνειρα και τις επιλογές του. Αυτό όμως είναι η πρώτη εικόνα της όμορφης ζωής τους. Τα όνειρα τους ορίζονται από την φιλοδοξία τους και την ανάγκη τους να εξελιχθούν και να πετύχουν ο καθένας στον επαγγελματικό του χώρο. Όταν οι δρόμοι τους προσωρινά χωρίζουν, η γοητεία τους, ο τρόπος που παραπλανούν ή και αποπλανούν γίνονται όπλα για να πετύχουν τους στόχους τους. Οι ένοχες επιλογές που κάνουν ραγίζουν τη βιτρίνα της τελείας σχέσης τους και ο καθένας έρχεται αντιμέτωπος με το αποτέλεσμα των πράξεων του.

Η ομολογία είναι ο πειρασμός του ενόχου.

Το έργο σατιρίζει και αποδομει τα στερεότυπα των φιλόδοξων ανθρώπων που χρησιμοποιούν τη γοητεία τους για να παραπλανήσουν και να πετύχουν τους στόχους τους. Μέσα από μια σειρά “ενόχων επιλογών” που σαν ένα άλλο παιχνίδι, κάποιος θα νικήσει αλλά και κάποιος θα χάσει.

Βοηθός σκηνογράφου: Στέλλα Καράπτη

Κινηματογράφιση trailer: Στέργιος Παπαευαγγέλου

Μουσική trailer: Stergios P Tek

Φωτογραφίες: Ιάσονας Κονταίος

Facebook : www.facebook.com/guiltychoices

Instagram: https://www.instagram.com/_guilty_choices_/

Η ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΣΤΗΡΩΣ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΓΙΑ ΑΝΗΛΙΚΟΥΣ.

Φωτογραφίες

Βίντεο

Πότε & Πού

Vault

από 03/05 έως 14/06
Μελενίκου 26, Γκάζι, Βοτανικός (Πλησιέστερος σταθμός μετρό: Κεραμεικός, 8’ περίπου με τα πόδια)
Τηλ: 213 0356472, 6945993870 Email: [email protected]

Εισιτήρια: Γενική είσοδος: 15 ευρώ

Προπώληση viva : 10 ευρώ
Φοιτητές / Σπουδαστές / Κάτοχοι Κάρτας Πολυτέκνων / ΑμΕΑ / Κάτοχοι Κάρτας Ανεργίας (ΟΑΕΔ): 10 ευρώ
Ατέλειες: 5 ευρώ
Πληροφορίες: 213 0356472, 6945993870
Προπώληση: https://www.viva.gr/tickets/theater/guilty-choices/

Ημέρες & Ώρες
Δ 21:00
Τ 21:00
Τ
Π
Π
Σ
Κ

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Από τη θεατρολόγο Μαρία Μαρή

    Το έργο «Guilty Choices» του ισπανού Jorge Cooner , έκανε πρεμιέρα στις 3 Μαΐου, με ένα καστ νέων ηθοποιών, σε μια παράσταση, που θέτει πολλά ερωτήματα για το πώς θα αντιδρούσε ο καθένας μπροστά σε δύσκολα ηθικά ερωτήματα.

    Κέντρο αυτού του έργου, ένα ζευγάρι, δυο ωραίοι νέοι ο Τόνι (Γιώργος Γογόνης ) και η Μπέλα (Ειρήνη Στεριανού), που προσπαθούν να επιβιώσουν μέσα στις δύσκολες συνθήκες που τους περιβάλλουν, μια απρόσωπη και αδυσώπητη καθημερινότητα, χωρίς να τσαλακώσουν τα όνειρά τους. Τα πρόσωπά τους καθαρά και λαμπερά όπως η ψυχή τους. Εκείνος, ηθοποιός, αναζητά εργασία, για να μην γίνεται βάρος στην σύντροφό τους, αλλά παράλληλα ψάχνει ρόλο για να προχωρήσει και την καλλιτεχνική του καριέρα.

    Εκείνη αν και γυμνάστρια θα ήθελε να γίνει στρατιωτικός, κατά το παράδειγμα του πατέρα της. Η ευτυχία και η αυτοϊκανοποίηση και αυτοδικαίωση είναι πάντα το ζητούμενο σε αυτόν τον περήφανο αγώνα ανθρώπων με ταλέντο, ομορφιά, ευθύτητα, αξιοπρέπεια και ακεραιότητα. Τέτοιοι είναι αυτοί οι δυο νέοι και οι ηθοποιοί τους απέδωσαν αυθεντικά και δυναμικά..

    Οι δυσκολίες είναι πολλές το ίδιο και οι αναιρέσεις, οι αδυναμίες και βέβαια η καταχρηστική εκμετάλλευση του αδύναμου από τον ισχυρό. Οι εσωτερικές αδυναμίες, τα κενά του καθένα, η χειραγώγηση, που επιτρέπει στον άλλον να του κάνει, οι προσωπικές μεθοδεύσεις έρχονται να σκοτεινιάσουν την καθαρή ψυχή και την έντιμη σχέση.

    Πως μπορεί να αποκτηθεί ο ρόλος; Πόσο μπορεί να ενδώσει στις ερωτικές πιέσεις του σκηνοθέτη (Γιωργής Βασιλόπουλος) , ιδιαίτερα απαιτητικού και ανυπόμονου, για να διεκδικήσει τον ρόλο που τόσο θέλει ο Τόνι; Η Μπέλα, της οποίας το όνομα είναι και η ρεαλιστική της εικόνα, πως θα μπορέσει να ανελιχτεί στον στρατό και παρ΄όλες τις αποθαρρύνσεις του πατέρα της, που ήταν και ο ίδιος στρατιωτικός θα του αποδείξει ότι μπορεί και εκείνη να πετύχει στον τομέα αυτόν και ας είναι γυναίκα και μάλιστα ωραία; Θα επιλεγεί να σταλεί στον πόλεμο; Πως θα χειριστεί τη λαγνεία του μέθυσου διοικητή (Βασίλης Βουτετάκης) και τον εκβιασμό του, αντίστοιχο με εκείνον του σκηνοθέτη του Τόνι;

    Και οι δυο δυνάστες, ο σκηνοθέτης και ο Διοικητής έχουν αυτή την παραβατική συμπεριφορά, που εφόσον διαπράττεται χωρίς μάρτυρες δεν μπορεί να αποδειχθεί, ούτε βέβαια και να στηριχτεί κατηγορία και ποινή.

    Ό, τι και αν γίνει, αν βέβαια γίνει, πόσο μπορεί να καθορίσει τα άτομα, την ισορροπία τους, πόσο μπορεί να τα έχει πια διαμορφώσει εντελώς διαφορετικά και έπειτα η σχέση τους με άλλα άτομα πως μπορεί να μείνει ανέπαφη;

    Οι ομολογίες, είναι έμμεσα αιτήματα συγγνώμης, που μπορεί και να μην έχουν πια κανένα αποτέλεσμα. Αυτή είναι η ζωή, ένα διαρκές συναπάντημα με τη βία και η διαχείριση των πληγών μετά από αυτό.

    Η σκηνοθεσία του Θοδωρή Βουρνά, μελετημένη και ευαίσθητη. Ανέδειξε τις πτυχές του έργου και τον προβληματισμό του συγγραφέα, αφήνοντας τις κατάλληλες αιχμές. Οι σκηνές δεν εξέθεταν άσκοπα το σώμα των ηθοποιών, αντιθέτως δημιουργούσαν μαζί με την σύμπραξη του φωτισμού (Γιώργος Αγιαννίτης) μικρά έργα τέχνης.

    Η βία όπως παρουσιάζεται προβληματίζει , δεν προσβάλλει, ούτε σοκάρει, όμως πράγματι δημιουργεί αυτή την αίσθηση του ασφυκτικού αδιεξόδου και προκαλεί σκέψεις πολύ σκοτεινές για τη φύση του ανθρώπου.

    Όλοι οι νέοι αυτοί ηθοποιοί διαχειρίστηκαν ένα δύσκολο έργο να παρασταθεί, ώστε είτε να γίνουν απεχθείς, βίαιοι και εκβιαστές (Γιωργής Βασιλόπουλος, Βασίλης Βουτετάκης), είτε να σταθούν απέναντι στο παράλογο και να σηκώσουν το ανάστημά τους (Γιώργος Γογόνης και η Ειρήνη Στεριανού).

    Μια παράσταση με πολλές αναφορές στη σύγχρονη επικαιρότητα και τη βία στο χώρο της τέχνης και από την άλλη στα εγκλήματα πολέμου με πράξεις ανήθικες, αλόγιστες, εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας.