Νόρα: Το σπίτι της κούκλας

Αρχείο Παίχτηκε από 04/11/2023 έως 14/01/2024
στο Altera Pars

2’ χρόνος παραστάσεων
Διάρκεια: 120’
Κείμενο: H. Ibsen
Μετάφραση: Πέτρος Νάκος
Δραματουργική επεξεργασία: Mίνα Χειμώνα
Σκηνοθέτης: Πέτρος Νάκος
Σκηνογραφία: Ohm David
Κοστούμια: Δέσποινα Χειμώνα
Φωτισμοί: Πέτρος Νάκος
Μουσική: Αγγελική Κοντού – Πέτρος Νάκος (επιμέλεια)
Κίνηση: Ελβίρα Μπαρτζώκα
Ερμηνεύουν: Νόρα: Αγγελική Κοντού, Τόρβαλντ Χέλμερ: Πέτρος Νάκος, Χριστίνα Λίντε: Άντα Κουγιά, Νιλς Κρόγκσταντ: Σάκης Σιούτης, Γιατρός Ρανκ: Δημήτρης Δρακόπουλος, Άννα: Σοφία Παναγιωτάκη

Περιγραφή

Μετά τη θερμή ανταπόκριση του κοινού, το κλασικό αριστούργημα του Η. Ιbsen «Nόρα: Το σπίτι της κούκλας» σε μετάφραση και σκηνοθεσία Πέτρου Νάκου, επιστρέφει για δεύτερη χρονιά στο θέατρο Altera Pars για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων.

Περισσότερα

Η εμβληματική Νόρα είναι το διαχρονικό σύμβολο της γυναίκας που αγωνίζεται να βρει τον εαυτό της ανάμεσα στους πολλαπλούς και συχνά αντιφατικούς ρόλους που της επιβάλλονται.

Ο Πέτρος Νάκος ξαναστήνει ένα «Κουκλόσπιτο» τόσο οικείο και γνώριμο σήμερα, σχεδόν ενάμιση αιώνα μετά την αρχική του θεμελίωση, που σε κάνει να αναρωτιέσαι αν ο κόσμος έχει –επί της ουσίας–  αλλάξει. Κι όμως, από την εποχή που γέννησε το έργο, οι νόμοι, η κοινωνία, η καθημερινότητα ακόμη και οι ιδέες των ανθρώπων άλλαξαν κατά πολύ.

Τα συναισθήματα όμως; Πόσο έχουν αλλάξει άραγε τα συναισθήματα μας ενάμιση αιώνα τώρα;

Το αίσθημα χρέους της γυναίκας να προσφέρει ανιδιοτελώς και άνευ όρων τον εαυτό της στην οικογένεια. H αίσθηση ιδιοκτησίας και ελέγχου του άντρα συζύγου – προστάτη απέναντι στη γυναίκα σύζυγο-ερωμένη. Η γυναικεία “ανασφάλεια” που συχνά “δικαιολογεί” την ανδρική τάση για προστασία και επιβολή.  Πόσο μακρινά και ξεπερασμένα είναι για τη σύγχρονη κοινωνία μας;

Η στατιστική των γυναικοκτονιών αποδεικνύει δυστυχώς, πως τα τοξικά συναισθήματα στις σχέσεις των φύλων και την οικογένεια παραμένουν ισχυρά μέσα μας λες κι έχουν εγγραφεί σ' ένα γονίδιο που μεταφέρεται σχεδόν αναλλοίωτο από γενιά σε γενιά.

Λίγα λόγια το έργο:

Η Νόρα και ο Τόρβαλντ αγαπιούνται, ή μάλλον έτσι πιστεύουν. Πόσο αληθινή όμως είναι μια αγάπη φορτωμένη τα συναισθηματικά βαρίδια και τις επιτελέσεις των έμφυλων ρόλων που έχουν μπολιαστεί στο βαθύ πυρήνα του ψυχισμού τους; Πόσο ουσιαστική μπορεί να είναι μια αγάπη χωρίς σεβασμό και βαθιά γνώση του “άλλου”; Και πόσο γερά μπορεί να 'ναι τελικά τα θεμέλια ενός “Κουκλόσπιτου” στηριγμένου σε ψέματα, υπεκφυγές και αυταπάτες;

O κόσμος της Νόρας είναι προστατευμένος κάτω από ένα αστραφτερό κάλυμμα με πολλή χρυσόσκονη και λίγη ουσία. Κι όμως υπάρχουν ενδείξεις ότι κάτι σκοτεινό κρύβεται κάτω από το επίχρισμα της ανεμελιάς της. Αυτό που ξεκινά σαν οικογενειακό δράμα γρήγορα αποκαλύπτεται πως είναι ένα θρίλερ ζωής και θανάτου, που αποτυπώνει έξοχα τα πιο σύνθετα και στριφνά κομμάτια της ανθρώπινης ύπαρξης, χωρίς να αποδίδει εύκολες ταμπέλες σε καλούς και κακούς, θύτες και θύματα και χωρίς να υποδεικνύει εμφανείς δρόμους διαφυγής. Η ιστορία της Νόρας μοναδικά συναρπαστική, προσφέρει μια αγωνιώδη κλιμάκωση που έχει τη δύναμη να αιχμαλωτίζει τον ψυχισμό μας σχεδόν ενάμιση αιώνα μετά. Το “Κουκλόσπιτο” ταξιδεύει στη σκηνή με την ίδια ορμητικότητα, την ίδια αποκαλυπτική, ενοχλητική Αλήθεια και ασυναγώνιστη γοητεία, σα να υπερίπταται πάνω από τις χώρες και τις εποχές, στοχεύοντας στο επίκεντρο του ανθρώπινου πάθους και υπενθυμίζοντάς μας πως για να συμβεί το “θαύμα” της πραγματικής ένωσης δύο ανθρώπων δεν αρκεί μόνο η πίστη, αλλά χρειάζεται πολλή κι επίπονη “δουλειά” με τον εαυτό και τον άλλον.

Η υπόθεση:

Παραμονή Χριστουγέννων στο ευτυχισμένο σπίτι του Τόρβαλντ και της Νόρας Χέλμερ, που διανύουν την πιο ανέμελη περίοδο της ζωής τους. Δώρα για τα παιδιά, ετοιμασίες για το γιορτινό δείπνο. Χαρά, ασφάλεια και θαλπωρή. Δεν θα αργήσουν όμως να εμφανιστούν οι πρώτες ρωγμές στην επιφάνεια της ευτυχίας τους, καθώς ο εκβιασμός, τα ψέματα και τα ερωτικά τρίγωνα αποσαθρώνουν τα θεμέλια του σπιτικού τους, οδηγώντας σε συμπεράσματα σοκαριστικά για κάθε σχέση και εποχή.

Έγραψαν για την παράσταση:

«Δεν είναι τυχαίο που το κοινό της παράστασης με το παρατεταμένο χειροκρότημα, ενθαρρύνει τους συντελεστές να συνεχίσουν με την ίδια προσήλωση την απόδοση των μηνυμάτων του Ίψεν», Χρίστος Καλουντζόγλου, εφ. ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ

«Στο σύνολο της η Νόρα, το σπίτι της Κούκλας είναι μια δεμένη, πολύ δουλεμένη παράσταση, με έμφαση στο λόγο, που περνά με παραστατικότητα και σεβασμό το μήνυμα και την πρόθεση του Ίψεν. Είναι από τα καλύτερα και πιο θεατρικά άρτια ανεβάσματα αυτού του τόσο σημαντικού έργου. Να τη δείτε οπωσδήποτε, θα κάνετε δώρο στον εαυτό σας μια θεατρική εμπειρία Ίψεν, όπως θα έπρεπε να είναι», Κάτια Σωτηρίου, mytheatro.gr

«Τίποτα περιττό. Τίποτα ξένο από το έργο. Ενέργεια, σεβασμός, δουλειά, μελέτη και αγάπη για το θέατρο», Αλέξανδρος Πάνου, θεατρο.gr

«...είναι τέτοια η κίνηση της παράστασης, είναι τέτοιο το όλο μοτίβο παρουσίας και παρουσίασης, που απλά δεν θέλεις να σηκωθείς από το κάθισμά σου. Να πάτε να το δείτε και να δείτε πως θα συμφωνήσουμε», Κώστας Κούλης, keysmash.gr

«ΜΙΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ, ΤΟΣΟ ΠΛΟΥΣΙΑ ΣΕ ΚΩΔΙΚΕΣ ΚΑΙ ΣΗΜΑΙΝΟΜΕΝΑ είναι…», Κωνσταντίνος Μπούρας, grafei.wordpress.com

«Οι λάτρεις του Ίψεν θα απολαύσουν. Οι λάτρεις του θεάτρου εξίσου. Αλλά και κάποιος που -φευ!- δεν γνωρίζει ούτε από Ίψεν, ούτε από θέατρο θα εισαχθεί υπέροχα στην Μαγεία», Γεωργία Δρακάκη, olafaq.gr

«... Από τις πολύ καλές θεατρικές δουλειές του φετινού χειμώνα», Γιώργος Χριστόπουλος, Theatrika Programmata[email protected]

 

Επεξεργασία ήχων: Iωσήφ Τοπαλιάν
Βοηθός Παραγωγής: Διονύσης Μανιώτης
Κομμώσεις: Κωνσταντίνος Σαββάκης
Φωτογραφίες: Ελπίδα Μουμουλίδου
Trailer: Στέφανος Κοσμίδης
Γραφιστική επιμέλεια: Γιώργος Παπαδόπουλος

Η παράσταση πραγματοποιείται με την αιγίδα και την υποστήριξη του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού

Φωτογραφίες

50 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Εξαιρετική παράσταση με μοναδικές ερμηνείες! Η ερμηνεία της πρωταγωνίστριας στον ρόλο της Νόρας ξεχωρίζει μέσα από την μεταμόρφωση της από μια αδύναμη σύζυγο σε μια αποφασιστική γυναίκα να βρει εξ αρχής τον εαυτό της. Ένα έργο τόσο πίσω στο χρόνο, πραγματεύεται τόσο επίκαιρα την γυναικεία χειραφέτηση, το γάμο και την αγάπη. Συγχαρητήρια σε όλους τους συντελεστές!

  2. ΤΟ ΕΡΓΟ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΔΥΣΤΥΧΩΣ.Η ΣΚΗΝΟΘΕΤΙΚΗ ΜΑΤΙΑ ΒΟΗΘΑΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙΣ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΕΡΓΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ.ΟΙ ΗΘΟΠΟΙΟΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΙ ΜΕ ΤΗ ΝΟΡΑ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ .Ο ΧΩΡΟΣ ΖΕΣΤΟΣ ΜΕ ΑΝΑΠΑΥΤΙΚΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΟΠΤΙΚΗ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ

  3. Η παρασταση περναει πολυ ωραια μηνυματα αλλα ηταν σε σημεια κουραστικη αφου συνολικα (μαζι με το διαλειμμα) κρατησε σχεδον 3 ωρες.
    Ο χώρος πολυ ομορφος και ζεστος και το προσωπικο ευγενεστατο.
    Ευχαριστουμε πολύ τη θεατρομανια για την προσκληση!

  4. Πολύ καλή παράσταση. Η Ντόρα αποδόθηκε με αρκετή αξιοπιστία. Συνολικά οι ηθοποιοί ήταν πολύ καλοί. Σκηνικά, ήχος, φωτισμοί, χωρίς κάποιο πρόβλημα. Λίγο βιαστικό το 2ο μέρος. Μια μικρή ενόχληση τα συνεχή υποκοριστικα (πχ.. σκιουρακι μου, κτλ), αλλά δικαιολογείται, διότι τα όποια ερωτολογα της εποχής ήταν τέτοιας ακολουθίας. Τρια περιστατικά σημάδεψαν την παράσταση. 1ον) η θέρμανση δεν λειτουργούσε με αποτέλεσμα το σύνολο των θεατών να κρυώνει. 2ον) Η παράσταση ξεκίνησε με τουλάχιστον 15 λεπτά καθυστέρηση. Κσι ενώ είχε ήδη ξεκινήσει (γύρω στο 10λεπτο) εισήλθαν θεατές και μάλιστα στην πρώτη σειρά κάνοντας τεράστιο θόρυβο. Απαράδεκτο που επετραπει η είσοδος τους. Αν έπρεπε να μπουν, ας δίνονταν θέσεις στο πάνω τμήμα του θεάτρου. 3ον) Συνέπεια της ασεβειας που έδειξε μια θεατής με το κινητό της το οποίο χτύπαγε για τουλάχιστον ένα λεπτό και το οποίο αυτή αντί να κλείσει συνέχιζε να το κοιτάει (και ίσως απάντησε) κατά τη διάρκεια της παράστασης (και την έντονη λεκτική αντίδραση του πρωταγωνιστή), στο διάλειμμα, αυτός την προσέγγισε και ευγενικά της ζήτησε να φύγει λόγω της ανωτέρω ασεβειας της. Μόνο δίκιο αποδίδω στον πρωταγωνιστή. Σίγουρα μπορούμε για δύο ώρες με το κινητό στο αθορυβο. Η συγκεκριμένη κυρία (λέμε τώρα) μπορεί να θεωρεί τον εαυτό της θεατροφιλη, είναι όμως μια προκλητικά απαιδευτη γυναίκα σε όλα της. Ντροπή της. Πέρα από τα παραπάνω, και πέραν της μεγάλης διάρκειας της παράστασης, αυτή αξίζει να την δείτε. Και τα κινητά στο αθορυβο. Ευχαριστώ για την πρόσκληση.

  5. Ευχαριστώ πολύ τη θεατρομανια για την προσκληση.
    Δεν εχω ξαναδεί το συγκεκριμένο έργο, για να μπορώ να συγκρίνω τη παράσταση με καποιο αλλο ανέβασμα του κουκλόσπιτου.Συνολικά η παρασταση μου άρεσε πολύ καθώς και ο χώρος του θεάτρου. Οι ερμηνείες των ηθοποιών πολύ καλές. Αξίζει να την δειτε.

  6. Είναι μια μέτρια προς καλή παράσταση, την παρακολουθεί κάποιος ευχάριστα, χωρίς όμως να είναι κάτι εντυπωσιακό. Η ερμηνεία της πρωταγωνίστριας ξεχωρίζει. Η διάρκεια είναι κάπως μεγάλη και το διάλειμμα σε εκείνη τη φάση του έργου δεν προσφέρει κάτι άλλο, περα από καθυστέρηση.

  7. Το «Κουκλόσπιτο» του Ίψεν, το βλέπω 3η φορά. Ένα εμβληματικό έργο, που κατακριθηκε στην εποχή του κ που θίγει κ στηλιτεύει, κ ας γράφτηκε πριν από σχεδόν 150 χρόνια, επίκαιρα «σύγχρονα» θέματα, όπως ο καπιταλισμός, ο σεξισμός, η απληστία, η υλική «ευτυχία», η θέση της γυναίκας σε μια κοινωνία, αλλά κ την αυστηρή προτεσταντική ηθική που υπήρξε η κινητήρια δύναμη όλων των προηγούμενων.
    Η παράσταση έχει σκηνοθεσία με παλμό, μεταφέρει το θεατή σκηνικά κ ενδυματολογικά με σεβασμό στο κείμενο του Ίψεν κ οι ερμηνείες ήταν από καλες έως πολύ καλές (ξεχωρίζω την πάρα πολυ καλή την πρωταγωνίστρια Νόρα, την Αγγελική Κοντού). Αξίζει να τη δείτε.

  8. Μου φάνηκε μία ΟΚ παράσταση, όχι όμως κάτι που δεν έχουμε ξαναδεί. Παρακολουθείται ευχάριστα, έχει ωραία κοστούμια, σκηνικά κλπ αλλά δε σου έδινε το κάτι παραπάνω. Κάποιες ερμηνείες τις θεώρησα υπερβολικές. Καθυστέρησε αρκετά να ξεκινήσει και υπήρξε ένα διάλειμμα το οποίο δεν αναφερόταν πουθενά, μπέρδεψε τους θεατές και ήταν γενικότερα αχρείαστο μιας και η παράσταση έφτανε σχεδόν στο τέλος της ενώ αυτό την καθυστέρησε. Το τέλος μου άρεσε, έφερε μια ωραία ανατροπή και μου άρεσε και η διαφορετική ερμηνεία της πρωταγωνίστριας μετά το διάλειμμα.

  9. Το έργο του Χένρικ Ίψεν χαρακτηρίζεται ως χαμηλών τόνων, ιδιοφυές αλλά και ρηξικέλευθο, αφού διακατέχεται από μια 'τρομακτική' πρωτοτυπία. Ο Ίψεν, ένα από τα μεγαλύτερα αν όχι το μεγαλύτερο Νορβηγικό πνεύμα. Δε συμβιβάστηκε με τίποτα και θέλησε να δώσει το στίγμα του μέσα από τη δημιουργική γραφή. Αποφεύγοντας τη βία και τις αιματοβαμμένες ακρότητες, της εποχής του. Μέχρι τα μέσα της ζωής του είχε τρομερές δυσκολίες, δυσκολευόταν ακόμα και να συντηρήσει την οικογένεια του. Μετά την πρώτη του επιτυχία άρχισε να καθιερώνεται και να γίνεται γνωστός.
    19ος αιώνας, από τη μία μεριά τα επαναστατικά κινήματα και από την άλλη η συνειδητοποίηση του ατόμου και της θέσης του μέσα στην κοινωνία. Είναι ο πρώτος που εισάγει το θεμελιώδες ζήτημα για τον μοντέρνο άνθρωπο: "Τι σημαίνει να είσαι μόνος σου μέσα στην κοινωνία!" Ο Ίψεν δεν παλιώνει ποτέ, είναι τόσο μοντέρνος όσο την εποχή που έγραφε. Δεν υπάρχει σύγχρονο σενάριο, δίχως αναφορές σε στοιχεία του!
    Πολλοί, στο 'Κουκλόσπιτο' βλέπουν την απελευθέρωση της γυναίκας και την υλοποίηση της επανάστασης στο πρόσωπο της. Επανάσταση σε παρωχημένες αντιλήψεις και την υποκρισία των ηθών. Όχι, στις συμβατικές και ιδιοτελείς οικογενειακές σχέσεις χωρίς αγάπη, ισότητα, και αλληλεγγύη!
    Εκεί που η 'Νόρα' είναι μια υποτακτική σύζυγος και καλό κορίτσι, 'ξυπνάει' και τότε.. 'Ας πάνε όλα στο διάολο!' Μέσα από την Νόρα ο Ίψεν πιστεύει στη δυναμική του ξεσπάσματος και της ανατροπής. Θέλει να δείξει το ψεύτικο και να 'ξεσκεπάσει' την υποκρισία. Την υποκρισία της καλής οικογενειακής ζωής, την υποκρισία των πάντων!
    Όλα αυτά 'ενορχηστρώνονται' πολύ όμορφα σε ένα προσεγμένο χώρο θεάτρου όπως το "Altera Pars" που διαθέτει από τις καλύτερες δυνατότητες πανοραμικής θέασης. Από εξέχοντες ηθοποιούς, με την κορύφωση να επικροτείται στο πρόσωπο της ηθοποιού που ενσαρκώνει το ρόλο της Νόρας. Δίνοντας ρεσιτάλ ερμηνείας από το τρόπο που τρώει το αγαπημένο της γλύκισμα, μέχρι τη στιγμή της εξέγερσης στην προσωπικότητας της.
    Εξαιρετική παράσταση που 'επιβάλλεται' από το θεατρόφιλο να την παρακολουθήσει. Ευχαριστούμε και το θεατρομάνια που μας συνδέει με τέτοια κομψοτεχνήματα!

  10. Μια ωραία παράσταση με αξιόλογες ερμηνείες. Η συναισθηματική ανάγκη μας πολλές φορές να βλέπουμε τα πράγματα ιδανικά κρύβοντας αλήθειες από φόβο μην πληγώσουμε ή πληγωθούμε, μας παραπλανεί από το να δούμε την πραγματικότητα και το μέγεθος των προβλημάτων στις διαπροσωπικές μας σχέσεις Θεατρομάνια ευχαριστούμε πολύ για την πρόσκληση!!!

  11. Με πρόσκληση από το θεατρομάνια (ευχαριστώ θερμά), παρακολούθησα την παράσταση Νόρα: το σπίτι της Κούκλας. Δυστυχώς ο Ίψεν 145 περίπου χρόνια μετά την πρώτη παράσταση στα 1879, παραμένει επίκαιρος. Η κοινωνία δεν έχει λύσει βασικά προβλήματα...Όλοι οι ηθοποιοί ήταν ταιριαστοί στον ρόλο τους. Ωστόσο, ας μου επιτραπεί να ξεχωρίσω το πρωταγωνιστικό ζευγάρι που αποτύπωσε πολύ ιδιαίτερα τους ρόλους του. Όσο για το θέατρο, πολύ ωραίας αισθητικής, τόσο το φουαγιέ όσο και η αίθουσα και η σκηνή.

  12. Διαχρονική, εντυπωσιακή η εποχή του ο Ίψεν και η σκηνοθεσία του κ. Νάκου έργο δυνατό, βαθύτατα άρτια,ι αποτυπώνει άριστα τις κοινωνικές συνθήκες της εποχής, όλοι οι ηθοποιοί υπέροχοι.Θερμά συγχαρητήρια για την αισθητική του χώρου, τους ανθρώπους του θεάτρου την ευγένεια. Σας ευχαριστούμε πολύ για την πρόσκληση !!!!!

  13. Παρακολουθώντας την παράσταση πραγματικά αναρωτιέμαι για το πόσο μπροστά από την εποχή του ήταν ο Ίψεν. Ένα έργο δυνατό, βαθύτατα ψυχογραφικό, διαχρονικό και δυστυχώς επίκαιρο.Η σκηνοθεσία του κυρίου Νάκου ήταν άρτια, χωρίς νεωτερισμούς και βερμπαλισμούς εμβάθυνε στον ψυχισμό των ηρώων και αποτύπωνε άριστα τις κοινωνικές συνθήκες της εποχής.
    Το έργο θέτει καίρια ερωτήματα και θίγει σημαντικά ζητήματα όπως το θέμα της πατριαρχίας και την θέση της γυναίκας στην κοινωνία, τις ναρκισσιστικές και συνεξαρτητικές συμπεριφορές σε μια σχέση, την εργαλειοποίηση και την καταπίεση του αδύναμου από τον ισχυρό. Όταν υποτασσόμαστε στα κοινωνικά στερεότυπα και ζούμε φυλακισμένοι σε καλούπια είμαστε πραγματικά ευτυχισμένοι; Όταν φροντίζουμε μόνο για τους άλλους και αγνοούμε τον εαυτό μας είμαστε πραγματικά ευτυχισμένοι; Πόσοι άραγε είναι σε θέση να αντιληφθούν ότι ζουν σε ένα κουκλόσπιτο;
    Οι δυνατές ερμηνείες όλων των ηθοποιών ανέδειξαν το βάθος του έργου, την ψυχοσύνθεση των ηρώων, ξεγύμνωσαν τους θύτες,φώτισαν την αλήθεια, απελευθέρωσαν και λύτρωσαν τα θύματα. Ένα έργο που μιλάει απευθείας στην ψυχή του θεατή, τον ψυχοεκπαιδεύει και τον διδάσκει ότι η πραγματική ευτυχία στις ανθρώπινες σχέσεις επιτυγχάνεται μόνο μέσω του σεβασμού, της ισότιμης συνήπαρξης και της αληθινής και ουσιαστικής αγάπης.
    Τα σκηνικά ηταν λειτουργικά, η μουσική υπέροχη και ο φωτισμός υποδειγματικός. Συγχαρητήρια σε όλους τους συντελεστές για την καλοδουλεμένη και καλοκουρδισμένη παράσταση που παρακολούθησα και κυρίως στην κύρια Κοντού για την συγκλονιστική της ερμηνεία. Επίσης συγχαρητήρια στους ανθρώπους του θεάτρου για την αισθητική του χώρου και την υποδειγματική τους ευγένεια. Σας ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση!

  14. Mην το χάσετε ΑΞΙΖΕΙ. ΜΠΑΒΟ σε όλους τους συντελεστές της παραστασης Η σκηνοθεσία χωρίς μοντερνησμους….λιτά και σεμνά ..αφηνει το θεατή να επικοινωνήσει με το κείμενο , αναδεικνύει τα τόσο διαχρονικά μηνύματα. ΟΛΟΙ οι ηθοποιοί καταθέτουν ψυχή.. δεν διεκπαιρεωνουν το ρόλο τους Ιδιαίτερα η σκηνή της ταραντέλας και ο διάλογος του ζευγαριού στο τέλος μας ταξιδεύουν..αφήνουν δυνατό αποτύπωμα στο νου και την ψυχή ΣΥΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

  15. Mην το χάσετε ΑΞΙΖΕΙ. ΜΠΑΒΟ σε όλους τους συντελεστές της παραστασης Η σκηνοθεσία χωρίς ….λιτά και σεμνά ..το θεατή να επικοινωνήσει με το κείμενο , αναδεικνύει τα τόσο διαχρονικά μηνύματα. ΟΛΟΙ οι ηθοποιοί καταθέτουν ψυχή.. δεν διεκπαιρεωνουν το ρόλο τους Ιδιαίτερα η σκηνή της ταραντέλας και ο διάλογος του ζευγαριού στο τέλος μας ταξιδεύουν..αφήνουν δυνατό αποτύπωμα στο νου και την ψυχή ΣΥΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

  16. Πολύ καλή παράσταση, ο σκηνοθέτης προσέγγισε με σεβασμό το κλασσικό και διαχρονικό έργο και το ανέδειξε με τον καλύτερο τρόπο. Υπέροχοι όλοι οι ηθοποιοί, τέλεια Νόρα η Αγγελική Κοντού! Χάρηκα που ήταν γεμάτο το θέατρο, η παράσταση το αξίζει. Η διάρκεια της παράστασης είναι δυόμιση ώρες μαζί με το διάλειμμα, αλλά δεν κουράζει γιατί το έργο έχει πολύ ενδιαφέρον και παρουσιάζεται με ζωντάνια και γρήγορους ρυθμούς.
    Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση.