6513

Ο άνθρωπος με το λουλούδι στο στόμα

Αρχείο Παίχτηκε από 20/10/2018 έως 24/04/2019
στο Altera Pars
Διάρκεια: 60'
Συγγραφέας: Λουίτζι Πιραντέλο
Διασκευή: Τάσος Ιορδανίδης, Άρης Λεμπεσόπουλος
Σκηνοθέτης: Τάσος Ιορδανίδης, Άρης Λεμπεσόπουλος
Κοστούμια: Τάσος Ιορδανίδης, Άρης Λεμπεσόπουλος
Φωτισμοί: Τάσος Ιορδανίδης, Άρης Λεμπεσόπουλος
Μουσική: Τάσος Ιορδανίδης, Άρης Λεμπεσόπουλος (επιμέλεια)
Μουσική σύνθεση: Τάσος Ιορδανίδης, Άρης Λεμπεσόπουλος (επιμέλεια)
Ερμηνεύουν: Άρης Λεμπεσόπουλος,

Περιγραφή

Ο άνθρωπος με το λουλούδι στο στόμα, το αριστούργημα του Λουίτζι Πιραντέλο, ανεβαίνει από τον Οκτώβριο στο Θέατρο Altera Pars, σε σκηνοθεσία Τάσου Ιορδανίδη, με τον Άρη Λεμπεσόπουλο σε ένα ρόλο ζωής.

Περισσότερα

Αυτό είναι το θέμα με τη ζωή. Είναι εύθραυστη, πολύτιμη και απρόβλεπτη και κάθε μέρα είναι ένα δώρο, όχι ένα κεκτημένο δικαίωμα. Ακούστε…”

Στο απόλυτο σκοτάδι ακούμε τη μελωδία ενός ακορντεονίστα. Όταν ανάβουν τα φώτα,ένας κύριος, μαγεμένος από τους ήχους, ξεσπά σε χειροκροτήματα… Και ύστερα; Ξεκινάει μία πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση ανάμεσά τους. Για τη μουσική, τα χρήματα, για τις γυναίκες, για τη μοναξιά, για τη συντροφικότητα,για τον έρωτα, για το φόβο του θανάτου…Όσο άσχημα και αν φαίνονται τα πράγματα,ένα είναι σίγουρο. Ο κόσμος είναι υπέροχος,όπως μας τραγούδησε και ο Louis Armstrong.

Ένας εκ των κορυφαίων Ελλήνων ηθοποιών, ο Άρης Λεμπεσόπουλος, μονολογεί αλλά και συνδιαλέγεται με ένα μουσικό – όπως και με το κοινό – για ερωτήματα που απασχολούσαν, απασχολούν και θα απασχολούν. Όχι με βαρύγδουπο τρόπο, ούτε με ασάφειες και δυσκολίες φιλοσοφικού περιεχομένου. Σε συνεργασία με τον Τάσο Ιορδανίδη βασίζονται στον αριστουργηματικό ”Άνθρωπο με το λουλούδι στο στόμα’‘ του Λουίτζι Πιραντέλο και προσκαλούν το σύγχρονο θεατή,υπό τους ήχους ενός ακορντεόν,σε έναν ύμνο της ανθρώπινης ύπαρξης,σε έναν ύμνο για το δώρο της ζωής.

Φωτογραφίες

Βίντεο

77 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Μια πολύ ωραία παράσταση με βαθιά υπαρξιακά θέματα. Βέβαια χρειαζόταν να συγκεντρώθω πολύ για να καταλάβω όλα όσα έλεγε ο Λεμπεσοπουλος ειδικά όταν ήταν ψηλά ή πλάτη στο κοινό. Δύσκολο για τον ηθοποιό να έχει αυτή την ενέργεια για μια ώρα και να λέει τόσες πολλές προτάσεις συνεχόμενες σχεδόν με μια ανάσα.
    Ευχαριστώ για τη δυνατότητα να δω μια ωραία παράσταση που την απόλαυσα με μια φιλη.

  2. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ. ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΑΛΛΙΩΤΙΚΗ, ΙΔΙΟΤΥΠΗ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΝΟΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΛΕΜΠΕΣΟΠΟΥΛΟ ΣΕ ΕΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΙ. ΩΡΑΙΑ Η "ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ" ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΟ.

  3. Εξαιρετική παράσταση με πολύ ωραία και ουσιώδη μηνύματα για τη ζωή. Μιλάει για τη δύναμη της στιγμής και το πόσο πρέπει να εκτιμάμε και να κάνουμε πράγματα που θα δίνουν ουσία στη καθημερινότητα μας. Να δείχνουμε την αγάπη στους δικούς μας, να γκρινιάζουμε λιγότερο και να χαμογελάμε.
    Ο κύριος Λεμπεσόπουλος ήταν εκπληκτικός και σε συνδυασμό με τις υπέροχες μελωδίες του ακορντεόν σε μαγεύει μέχρι το τέλος της παράστασης.

  4. Από τη θεατρολόγο Μαρία Μαρή
    Πρόκειται για έναν ύμνο στη ζωή. Ένας άνθρωπος που πριν το τέλος του φωνάζει για την ομορφιά και τη χαρά της ζωής, εκφράζει την ευγνωμοσύνη που νιώθει για όσα έχει ζήσει καλά και κακά και προσκαλεί και του θεατές να μην χάνουν χρόνο και να απολαμβάνουν κάθε στιγμή, κάθε μαγικό λεπτό της ζωής, που δεν πρέπει να τη θεωρούν δεδομένη.

    Έχει έναν παραληρηματικό λόγο, που μιμείται υφολογικά την ιταλική ταχυγλωσσία, προσπαθώντας να χωρέσει όλα όσα θέλει να πει στο λίγο χρόνο που έχει στη διάθεσή του.

    Σαν παιδί μπαίνει σε έναν χώρο που θα μπορούσε να είναι ένα νηπιαγωγείο, με το ποδήλατό του στολισμένο με κόκκινα μπαλόνια συμβολίζοντας κατά κάποιο τρόπο την ίδια τη χαρά και την ελπίδα του να ζήσει όσο μπορεί περισσότερο. Απολαμβάνει την κάθε στιγμή, τρέχει, χορεύει, σφυρίζει, κορνάρει με καραμούζες, πανηγυρίζει για τη Γιουβέντους, διηγείται και συνδιαλέγεται με την ακκορντεονίστα (Ευαγγελία Βελλή – Κοσμά), που σχολιάζει μουσικά τον χειμαρρώδη λόγο του, λειτουργώντας κατά διαστήματα άλλοτε σαν αντίβαρο στον άκρατο ενθουσιασμό κι άλλοτε σαν αντίχηση της απεγνωσμένης κραυγής του τραγικού προσώπου που έρχεται αντιμέτωπος με το θάνατο.

    Θυμάται τη μάνα του που του έλεγε «Παιδί μου η ζωή σου είναι στρωμένη με αγκάθια.» Αναρωτιέται τι είναι η ευτυχία, τι είναι ο άνθρωπος με ή χωρίς λεφτά. Το ακκορντεόν παίζει money, money των Abba. Εμφανίζεται μια μπάλα και εκείνος παίζει σαν μικρό παιδί. Αυτό το άθλημα το τόσο παρεξηγημένο, που κάποιοι όπως ο Πιραντέλο δεν το είχαν σε υπόληψη, ενώ αντίθετα ο Παζολίνι το λάτρευε.

    Μιλά για τη γυναίκα του και για το πόσο τον έχει κουράσει η συμβίωση μαζί της και υποψιάζεται πόσο έxει κουραστεί και εκείνη, ενώ το ακκορντεόν παίζει του Leonard Koen το «Dancing me to the end of love». Κατά διαστήματα πέφτει σε μια σκοτεινή περισυλλογή, ο φωτισμός αλλάζει και η ατμόσφαιρα βαραίνει. Βέβαια γρήγορα συνέρχεται και λέει ότι πιάνεται από τη ζωή των άλλων, κοιτά τις βιτρίνες, ή βλέπει τα σπίτια των αγνώστων και προσπαθεί να κρατηθεί προσλαμβάνοντας λίγη μυρωδιά ζωής. Άλλοτε εκνευρίζεται, κλωτσώντας κάτι δώρα για παιδιά και μιλώντας για το δράμα του, διακόπτοντας τη μουσική της ακκορντεονίστα, κι άλλοτε ξαναγελά φεύγοντας με θόρυβο όπως εισήλθε και απελευθερώνει τα κόκκινα μπαλόνια του εκεί ψηλά μαζί με τη ψυχή του.

    Μια ωραία ερμηνεία από έναν σπουδαίο ηθοποιό, τον Άρη Λεμπεσόπουλο, πάνω σε ένα κείμενο γραμμένο για την ίδια τη ζωή. Μια ελεγεία για τη ζωή, σχολιασμένη από τον μελαγχολικό ήχο του ακκορντεόν. Μια προσεγμένη παράσταση στη λεπτομέρεια, που υποστηρίζεται βασικά από την ερμηνεία του Άρη Λεμπεσόπουλου σε συνεργασία με την ακκορντεονίστα και το φωτισμό των Τάσου Ιορδανίδη – Άρη Λεμπεσόπουλου.

  5. Η συνολικη αισθηση που εχω απο την παρασταση ειναι θετικη, ισως ξενιζει λιγο στην αρχη αλλα αν αφεθεις στο ρυθμο και το υφος της σε κερδιζει. Ο Αρης Λεμπεσοπουλος εντελως διαφορετικος απο οποία αλλη παρασταση τον εχω δει, υπηρετησε το χαρακτηρα του με ενεργητικοτητα κι ευαισθησια, ομως ισως να ηθελα να ακουω λιγο πιο καθαρα το κειμενο, που ηταν εξαιρετικο και παρολο που σκηνοθετικα ηταν δικαιολογημενη αυτη η εκφορα.

  6. Αρχικά ευχαριστώ πολύ την θεατρομανία για την πρόσκληση. Ο μονόλογος του Πιραντέλο τραβήχτηκε στην κυριολεξία από τα μαλλιά για να γίνει από μόνος του παράσταση (συνήθως ανεβαίνει μαζί με άλλα μονόπρακτα). Ο Λεμπεσόπουλος προσπάθησε να σώσει την παράσταση αλλά δεν γιατί η σκηνοθεσία ήταν αμήχανη. Στην πραγματικότητα δεν μιλάμε για παράσταση.

  7. πολυ καλη η ερμηνεια του Κου Λεμπεσόπουλου.Εχω όμως καποιες παρατηρήσεις .Αρχικά σε σημεία λόγου του εργου δεν καταλαβαινα την εκφορα του λόγου του.Μετα μιλουσε πιο καθαρα.Επιπλεον το εργο δεν ηταν ξεκαθαρο απο την αρχη

  8. Μολις παρακολουθησα την παρασταση την οποια βρηκα πολυ αξιολογη χαρις στην καταπληκτικη ερμηνεια του κυριου Λεμπεσοπουλου και στην πολυ ωραια συνοδεια του ακορντεον.
    Ευχαριστω πολυ την Θεατρομανια για την προσκληση!!!!!

  9. Ξεχωριστή παράσταση που σου δημιουργεί προβληματισμό ξεκινώντας, για την ψυχολογική κατάσταση του ήρωα και σου χαρίζει λυτρωτικές απαντήσεις και μια συγκινητικά σοκαριστική κορύφωση. Εξαιρετικός ο κύριος Λεμπεσόπουλος σε συγκινεί με την ερμηνεία του και ουσιαστική η παρουσία της γυναίκας που παίζει ακορντεόν. Ένα έργο που σου δείχνει πόσο πρέπει να εκτιμούμε και να ζούμε ουσιαστικά την κάθε μέρα της ζωής μας. Ευχαριστώ πολύ για την παραχώρηση την Άννα Δενδη και την θεατρομάνια για το υπέροχο θεατρικό βραδυ!!!

  10. ΜΙΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΕΝΑΝ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΕΠΙΣΗΣ ΛΕΜΠΕΣΟΠΟΥΛΟ ΣΕ ΕΝΑ ΚΟΝΤΡΑ ΡΟΛΟ ΑΠΟ ΟΣΑ ΤΟΝ ΕΙΧΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ.ΕΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ- ΠΗΓΑΙΝΑ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ.

  11. Ο ΚΥΡΙΟΣ ΛΕΜΠΕΣΟΠΟΥΛΟΣ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ. Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΠΙΣΗΣ ΩΡΑΙΑ. ΠΕΡΑΣΕ Η ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΩΡΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΚΑΙ ΕΙΧΑ ΑΠΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ. ΑΣΥΝΔΕΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ , ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΑ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΣ ΤΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ. ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΕΞΗΓΟΥΝΤΑΝ ΟΛΑ ΚΑΙ ΛΑΜΒΑΝΕΣ ΩΡΑΙΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΝ ΕΝΑ ΜΠΕΡΔΕΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΕΙ Ο ΠΟΙΗΤΗΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΤΟΥ ΗΘΟΠΟΙΟΥ ΑΥΤΟΥ.ΚΑΤΙ ΕΛΕΙΠΕ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΚΡΙΜΑ ΓΙΑΤΙ Ο Κ. ΛΕΜΠΕΣΟΠΟΥΛΟΣ ΗΤΑΝ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ

  12. Αγαπητή Θεατρομάνια σ΄ευχαριστώ πολύ που μου έδωσες την ευκαιρία να δω μια από τις καλύτερες θεατρικές παραστάσεις της χρονιάς! Ο Άρης Λεμπεσόπουλος δίνει ρεσιτάλ ερμηνείας και το έργο είναι ένας ύμνος για τη ζωή!

  13. Ο κος Λεμπεσοπουλος ειχε πολλη ενεργεια, ζωντανια και αληθοφανεια ως "μεθυσμενος", αλλα δεν με "επειθε", διοτι τις ρησεις και τις "συμβουλες" προς το κοινο τις εδινε με ξαφνικες εναλλαγες απο "μεθυσμενο" σε "ξεμεθυστο" (αδυναμια σκηνοθεσιας). Ωραια μηνυματα ζωης εδωσε, αλλα δεν με συγκινησε.. Μου δημιουργηθηκε η διαθεση να διαβασω το κειμενο του Πιραντελλο ωστε αν μπορουν, να εισχωρησουν στην ψυχη μου.. Πολυ ωραιο το ακορντεον, αλλα ο ηχος του σε πολλα σημεια της παραστασης ηταν πιο δυνατος απο τον ηθοποιο που μιλουσε, με αποτελεσμα να μην ακουγεται. Θα μπορουσε να ειναι μικροτερη χρονικα η παρασταση- αν και ηταν 60'-, διοτι ενοιωθα οτι δεν ειχε νοημα σ'ενα μεγαλο κομματι της, ο ηθοποιος να μιλα "ακαταλαβιστικα" ως "μεθυσμενος ".

  14. Εκπληκτική παράσταση .Ένα έργο του Πιραντέλο με την ανεπανάληπτη ερμηνεία του σπουδαίου ηθοποιού Άρη Λεμπεσόπουλου. Εξαιρετική η κυριά με το ακορντεόν.Μην τη χάσετε αυτή την παράσταση.Μεγάλος υμνος για τη ζωή.Ευχαριστώ πολύ Θεατρομάνια για την πρόσκληση!!!

  15. Πολύ καλή παράσταση και ιδιαίτερα μου τράβηξε το ενδιαφέρον οταν μετά από λίγη ωρα αποκαλύφθηκε η κατάσταση του πρωταγωνιστή. Ωραία η μουσική δέθηκε με την όλη παρουσιαση και περασε μηνύματα που θα πρέπει να τα σκεπτόμαστε κάθεπρωι που ξυπνάμε.

  16. Σας ευχαριστώ που μου δώσατε την ευκαιρία να παρακολουθήσω αυτή την πολύ καλή παράσταση.
    Εξαιρετική ερμηνεία από τον κύριο Λεμπεσόπουλο με πολύ δέος και συγκίνηση και πολλά μηνύματα.
    Πολύ καλή η συνοδεία του ακορντεόν.Αξίζει πολλά συγχαρητήρια.Τι να πω για κάποιους καλλιτέχνες ,πόση κατάθεση ψυχής?

  17. Καλός ο κ. Λεμπεσόπουλος και η συνοδεία μουσικής με ακορντεόν αλλά δεν δικαιολογεί μια παράσταση που είναι τραβηγμένη από τα μαλλιά για να φτάσει να γίνει 60 λεπτά. Αρχή αργή και ασυνάρτητη, το τελευταίο μέρος αρκετά πιο καλό. Ευχαριστούμε Θεατρομάνια!

  18. Ευχαριστώ Θεατρομάνια για την ευκαιρία που μου έδωσες να παρακολουθήσω μια παράσταση ύμνο στη ζωή και την αληθινή ομορφιά της. Συγκλονιστική η ερμηνεία, γεμάτη συναίσθημα και πάθος και εκπληκτική η συνοδεία με το ακορντεόν. Μια συγκινητική παράσταση που σε ταρακουνάει....

  19. Εκπληκτική παρασταση και θαυμασια η ερμηνεια του κ.Λεμπεσοπουλου. Αξιοσημείωτη η αναφορά και στην εκφραστικότατη κυρία με το ακορντεόν που πρόσθεσε στην ροή του έργου με τις εύστοχες μουσικές επιλογές. Ευχαριστώ θερμά την Θεατρομάνια για την πρόσκληση!!

  20. Ευχαριστω πολύ για την προσκληση! 1.Όμορφος χωρος, δεν ειχα ξαναπαει στο συγκεκριμενο θεατρο. 2. Ο κ. Λεμπεσοπουλος.. ενταξει τι να πει κανεις, ειναι ταλεντο.. 3. Η γλυκυτατη κυρια με το ακορντεον και το εκφραστικο βλεμμα της μου αρεσε πολυ. 4. Ισως δε μου αρεσε σκηνοθετικα που ο πρωταγωνιστης μας ηταν λιγο μεθυσμενος.. πως να σε πεισει καποιος υπο την επηρεια αλκοολ? ο ιδιος τα πιστευει οσα λεει? 5. θα ηθελα να χα ηχογραφησει τα τελευταια 5 λεπτα κ να τ ακουω καθε μερα!
    Ευχαριστω! Και ζηστε!

  21. Όταν μια παράσταση στηρίζεται σε έναν και μόνο ηθοποιό είναι πολύ εύκολο να καταλήξει να γίνει κουραστική και αδιάφορη. Παρ' όλα αυτά (σημάδι των καιρών και του μειωμένου κόστους;) πολλοί μονόλογοι ανεβαίνουν τα τελευταία χρόνια στην αθηναϊκή θεατρική σκηνή. Αυτός, ωστόσο ο μονόλογος είναι μια πολύ ξεχωριστή περίπτωση γιατί πρόκειται για μια γόνιμη συνάντηση ενός πυκνού, ουσιαστικού κειμένου του μεγάλου Λουίτζι Πιραντέλο με έναν εξίσου μεγάλο ηθοποιό που είναι σε θέση να το υποστηρίξει, τον Άρη Λεμπεσόπουλο. Η πληθωρική παρουσία του ηθοποιού γεμίζει τη σκηνή, με την εναλλαγή των αναμνήσεων, των συναισθημάτων, των μεταπτώσεων του ήρωα που βρίσκεται σε μια μεταβατική και υπαρξιακά συγκλονιστική φάση της ζωής του. Το ακορντεόν που συνοδεύει από τα πρώτα λεπτά την παράσταση ακολουθεί την ψυχολογική εξέλιξη του ήρωα μέσα κι από τις επιτυχημένες επιλογές των μουσικών κομματιών που ακούγονται και δημιουργούν και τις απαραίτητες δραματουργικές παύσεις. Το έργο είναι ένας ύμνος στη ζωή, στις μικρές και τις μεγάλες μας στιγμές που πολλές φορές μέσα στη ροή της καθημερινότητας δυσκολευόμαστε να αναγνωρίσουμε και εν τέλει να εκτιμήσουμε. Η ευτυχία δεν είναι μόνο συγκυρία αλλά και επιλογή! Κι όλα τα παραπάνω, με μια συναισθηματική απόδοση χωρίς ίχνος υπερβολής! Μια παράσταση που συστήνεται ανεπιφύλακτα! Θεατρομάνια, σ' ευχαριστούμε!

  22. Ο άνθρωπος με το λουλούδι στο στόμα άγγιξε τις πιο λεπτές χορδές της καρδιάς μου. Με έκανε να χαμογελάσω, να κλείσω τα μάτια και να σκεφτώ, να δακρύσω... Μέσα σε 60 λεπτά ασχολήθηκε με καθετί που μπορεί να προβληματίσει τον απλό άνθρωπο τόσο ιδιαίτερα πλαισιωμένα από την ερμηνεία του Κυρίου Λεμπεσόπουλου. Η συνοδεία του ακορντεόν απλά μαγευτική. Από τις πιο όμορφες παραστάσεις της χρονιάς. Πραγματικά αξίζει να δει κάποιος "τον άνθρωπο με το λουλούδι στο στόμα" για να αναθεωρήσει και να ξαναβρεί την ομορφιά της ζωής.

  23. Ευχαριστούμε πολύ για την πρόσκληση!
    Πολύ καλή παράσταση, το κείμενο συγκλονιστικό, ειδικά στο δεύτερο μέρος!
    Η σκηνοθεσία, τα σκηνικά, τα κοστούμια, η μουσική, ο φωτισμός όλα πολύ πετυχημένα..
    Η ερμηνεία του κ. Λεμπεσόπουλου πολύ καλή αν και σε ορισμένα σημεία (ειδικά στην αρχή) νομίζω ότι δεν χρειάζεται να είναι τόσο υπερβολικός γιατί κάποιες στιγμές από την ένταση δεν καταλαβαίνεις τι λέει.. Παρόλ' αυτά για άλλη μια φορά μας αποκάλυψε το ερμηνευτικό του ταλέντο. Συγχαρητήρια!!

  24. Αλήθειες της ζωής δοσμένες με απλότητα που συγκινεί και κάνει το θεατή να συνειδητοποίησει την αξία των απλών πραγμάτων στην επίτευξη της προσωπικής ευτυχίας. Υπέροχος ο κύριος Λεμπεσόπουλος που ερμηνεύει με φυσικότητα και θετική ενέργεια. Εξαιρετική η ζωντανή μουσική με το ακορντεόν. Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση Θεατρομάνια!