Ο κος Κόλπερτ

Αρχείο Παίχτηκε από 07/03/2022 έως 12/04/2022
στο Αργώ
Διάρκεια: 80’
Συγγραφέας: Νταβίντ Γκήζελμαν
Μετάφραση: Αλέξανδρος Κοέν
Σκηνοθέτης: Αγνή Χιώτη
Σκηνογραφία: Μαρία Φιλίππου
Κοστούμια: Στεφανία Λυμπεροπούλου, Νικόλ Παναγιώτου (επιμέλεια)
Μουσική: Αναστασία Μανιάτη (επιμέλεια)
Ερμηνεύουν: Καλή Δάβρη, Κυριάκος Μαρκάτος, Ευγενία Παναγοπούλου, Θεόφιλος Μανόλογλου, Σταμάτης Μπάκνης

Περιγραφή

Μια βραδιά με επιτραπέζια παιχνίδια, δύο οικοδεσπότες, δύο καλεσμένους, έναν διανομέα και ένα μπαούλο! Αυτό είναι περίπου Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΟΛΠΕΡΤ. Ένα έργο όχι και τόσο απλό, γιατί κάποιοι θα πεθάνουν... Ποιοι θα είναι αυτοί; Να ζήσει κανείς η να μη ζήσει; Και αν ζήσει γιατί να πρέπει άραγε να το κάνει ; 

Περισσότερα

ΣΑΡΑ Μα να σκοτώνεις άνθρωπο και να φαίνεται τόσο φυσιολογικό;
ΡΑΛΦ Ίσως να είναι μονόδρομος.
ΣΑΡΑ Ποιο;
ΡΑΛΦ Πρέπει να γνωρίζουμε πως ότι φαίνεται φυσιολογικό εμπεριέχει μέσα του και κάτι αφύσικο. Όπως συμβαίνει και με το φλιτζάνι του καφέ.
ΣΑΡΑ Εκτός κι αν τόσο έχουμε αλλάξει που θεωρούμε εντελώς φυσιολογικό να σκοτώσεις κάποιον.

Μια βραδιά με επιτραπέζια παιχνίδια, δύο οικοδεσπότες, δύο καλεσμένους, έναν διανομέα και ένα μπαούλο! Αυτό είναι περίπου Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΟΛΠΕΡΤ. Ένα έργο όχι και τόσο απλό, γιατί κάποιοι θα πεθάνουν... Ποιοι θα είναι αυτοί; Να ζήσει κανείς η να μη ζήσει; Και αν ζήσει γιατί να πρέπει άραγε να το κάνει ; 

Η Σάρα και ο Ραλφ, προσπαθώντας να βρουν το νόημα που έχουν χάσει παίζουν ένα παιχνίδι θανάτου.

Μέσα από αστείες και αμήχανες στιγμές, με πιόνια - μαριονέτες τους καλεσμένους τους Εντιτ και Μπάστιαν σκηνοθετούν μια νύχτα που καταλήγει να εξισώνει την βία με εξαγνισμό ψυχής. 

Σε κοινωνίες που παραμορφώνονται κάθε μέρα και πιο πολύ, η μοναξιά μετατρέπει τους ανθρώπους σε θηρία που ο ένας θέλει να κατασπαράξει τον άλλον. Ο θάνατος πλέον μέρος της καθημερινότητάς μας,δεν μας σοκάρει. Οι σχέσεις κρατιούνται από μια λεπτή κλωστή και το μαζί δεν εκτιμάται για τη δύναμη που μας δίνει, αλλά για το συμφέρον που έχουμε μένοντας δίπλα ο ένας στον άλλον.

Όταν έχει χαθεί το νόημα, ακόμα και το να κάνεις έναν φόνο φαντάζει απλό και εύκολο.

Βοηθός Σκηνοθέτη Ελένη Τσακιλτζή
Art Designer Ιάσωνας Καστόρης
Οργάνωση Παραγωγής Κέφαλος

Εκτέλεση παραγωγής Repente Arts
Επικοινωνία Αγλαΐα Παγώνα

Ο Ντάβιντ Γκίζελμαν γεννήθηκε στην Κολωνία το 1972. Σπούδασε δραματική γραφή στην Hochschule der Kunste του Βερολίνου. Έχει γράψει και σκηνοθετήσει τα έργα Die Globen και Ernst in Bern. Το ραδιοφωνικό του έργο Blauzeugen κέρδισε το 2000 το βραβείο Der Lautsprecher της Ακαδημίας των Τεχνών. Το 1999 η συμμετοχή του στο "Διεθνές Εργαστήρι" του Royal Court Theatre του Λονδίνου ήταν Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΟΛΠΕΡΤ, που έκτοτε ανέβηκε στην Αγγλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, τη Γαλλία κ.ά. Είναι μόνιμος συνεργάτης-συγγραφέας της Schaubuhne του Βερολίνου και του Royal Court Theatre του Λονδίνου.

Η Αγνή Χιώτη ζει και εργάζεται στην Αθήνα. Είναι ηθοποιός -σκηνοθέτρια και σύμβουλος ψυχικής υγείας. Είναι απόφοιτος της δραματικής σχολής «Θεατρικά Δρώμενα Ίασμος – Βασίλης Διαμαντόπουλος» και έχει κάνει μεταπτυχιακό Στο Playback Theater. Είναι ιδρυτικό μέλος της ομάδας Repente- Αrts από το 2008 και έχουν ανεβάσει τις εξής παραστάσεις (σε δικά της κείμενο και σκηνοθεσία) :

  • «Ποπ Κορν» στα Θέατρα Bios και Άβατον

  • «6»,διασκευή βασισμένη στο θεατρικό έργο « Έξι πρόσωπα ζητούν συγγραφέα» του Λ. Πιραντέλο, στο Θέατρο «Θησείον».

Τα τελευταία χρόνια είναι εισηγήτρια σεμιναρίων βασισμένα στη θεατρική μέθοδο του Playback Τheater σε διάφορους χώρους όπως το Art Noir , το Θέατρο των Αλλαγών κ.α. καθώς και τμημάτων παιδικής και εφηβικής δημιουργικής απασχόλησης και τμημάτων προετοιμασίας υποψηφίων για καλλιτεχνικά σχολεία, δραματικές σχολές και για ακροάσεις

Φωτογραφίες

Βίντεο

12 ΣΧΟΛΙΑ

  1. "Πρέπει να γνωρίζουμε πως ότι φαίνεται φυσιολογικό εμπεριέχει μέσα του και κάτι αφύσικο. Όπως συμβαίνει και με το φλιτζάνι του καφε"
    κρατάω αυτό και συμπληρώνω ότι μεταξύ σοβαρού και αστείου λέγονται συνήθως οι πιο µεγάλες αλήθειες.
    Πολύ ωραία παράσταση και πολύ επίκαιρη ως προς τους προβληματισμούς που θέτει.
    Ευχαριστώ πολύ Θεατρομάνια

  2. Μια παράσταση που μου προκάλεσε ανάμεικτα συναισθήματα και σκέψεις, πιθανόν και σε πολλούς άλλους, και πιστεύω, καλό είναι να μην γίνω συγκεκριμένος, γιατί ένα από τα θετικά της, είναι η έκπληξη, το ξάφνιασμα του θεατή. Σας προτείνω να πάτε να την δείτε! Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση.

  3. ΤΗΝ ΤΡΊΤΗ 5/04/22 ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΜΕ ΣΤΗΝ ΚΑΤΩ ΣΚΗΝΗ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΑΡΓΩ,ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ Ο ΚΟΣ ΚΟΛΠΕΡΤ. ΜΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΚΑΛΟ ΡΥΘΜΟ, ΜΕ ΠΡΟΤΟΤΥΠΟ ΚΕΙΜΕΝΟ, ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΊΑ ΜΑΥΡΗΣ ΚΩΜΩΔΊΑΣ.. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΑΝ ΜΗΝΥΜΑ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΣΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΣΚΛΗΡΗ ΕΠΟΧΗ ΠΟΛΛΑ ΠΡΆΓΜΑΤΑ ΜΕ ΑΓΡΙΑ ΥΦΗ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΗ ΜΟΡΦΗ ΕΝΟΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ, ΛΟΓΩ ΡΟΥΤΙΝΑΣ Κ ΠΛΗΞΗΣ ΩΣΤΕ ΤΟ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΦΎΣΙΚΟ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΩΣ ΑΠΟΛΥΤΑ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ. ΚΑΛΕΣ ΟΙ ΕΡΜΗΝΕΊΕΣ ΤΩΝ ΝΕΑΡΩΝ ΗΘΟΠΟΙΩΝ ΜΕ ΚΑΛΎΤΕΡΕΣ ΤΗΣ Κ.ΔΑΒΡΗ Κ ΤΟΥ Κ. ΜΑΡΚΑΤΟΥ. ΑΔΥΝΑΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΟΤΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ ΚΑΘΑΡΟΤΕΡΗ ΑΡΘΡΩΣΗ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ.

  4. Μια ξεκαρδιστική, καλοκουρδισμενη, έξυπνη μαύρη κωμωδία χωρίς βωμολοχίες.
    Όλοι οι ηθοποιοί ήταν υπέροχοι!!! Εκφραστικοί, ευέλικτοι!
    Ο ρυθμός γρήγορος και το ενδιαφέρον αμείωτο μέχρι τέλους.
    Ένα έξυπνο έργο που εμπεριέχει την κωμωδία, το αστυνομικό θρίλερ και στο τέλος σου περνάει μηνύματα για το πως η μοναξιά μετατρέπει τον σύγχρονο άνθρωπο σε θηρίο έτοιμο να κατασπαράξει τον συνάνθρωπο του με την πρώτη ευκαιρία.
    Καταπληκτική μουσική, ωραίος φωτισμός. Μια καλοδουλεμένη, άρτια παράσταση που πρέπει να δεις αν θες να γελάσεις με την καρδιά σου! Πραγματικό διαμαντάκι!!!
    Ευχαριστούμε πολύ θεατρομάνια για την τέλεια βραδιά που μας χάρισες. Περάσαμε υπέροχα!!!